abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 oktober 2022 @ 21:44:27 #101
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_206194055
quote:
6s.gif Op maandag 3 oktober 2022 21:42 schreef MissionPhailed het volgende:
Op een gegeven moment zou Poetin en/of andere hoge pieten in Rusland tot het besef moeten komen dat het hele Russische offensief in Oekrane inmiddels een gebed zonder end geworden is; Oekrane heeft in de septembermaand een gebied ter grootte van 25% van NL heroverd; da's toch wel een teken aan de wand.

Als de Russen kernwapens inzetten komen ze wereldwijd cht in een isolement en is het game over.

Als de Russen totale mobilisatie afkondigen valt de hele maatschappij daar als een kaartenhuis in elkaar en is het eveneens game over.

Als de Russen doorgaan zoals ze de afgelopen tijd hebben gedaan zijn ze op een gegeven moment verdreven uit geheel Oekrane en is het ook game over.

Vroeg of laat is het game over!
Ik heb het liever vroeger dan laat!
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_206194060
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 21:41 schreef Monolith het volgende:

[..]
Ik lees inderdaad regelmatig vrij geagiteerde stukken van geopolitieke experts uit het voormalig Oostblok of de voormalige Sovjet-Unie. In het Westen doen sommigen maar doodleuk alsof ze even kunnen handjeklappen over andere landen, maar waarom zou de Russische invloedssfeer ophouden in het Oosten van Oekrane? Tot eind jaren '80 strekte die nog uit tot halverwege Duitsland.
Grootste fout was die muur omhalen. Beter trekken ze hem nu meteen door.
  Moderator maandag 3 oktober 2022 @ 21:45:05 #103
236264 crew  capricia
pi_206194065
twitter

Beste return op Twitter.
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
pi_206194066
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 21:43 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]
Elon heeft natuurlijk wel vaker last van ongecontroleerde boertjes. Zijn geruzie tijdens en na de reddingsoperatie van die Thaise voetballertjes is exemplarisch voor het gedrag van Musk. Musk heeft ondanks al zijn geld continu bevestiging nodig hoe geweldig hij toch wel niet is. Veel meer zit er niet achter.
Gevalletje, let it go. Net als de seniele discussie net hier in dit topic van 2 kleuters :') . Niet op reageren, niet kijken, gewoon doorlopen 8-) .
  maandag 3 oktober 2022 @ 21:45:22 #105
94451 SillyWalks
Ministry of Silly Walks
pi_206194071
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 21:36 schreef BasEnAad het volgende:

[..]
Je zit hier al sinds 2004, soberso had je moeten kennen :P
Is dat zoiets als hont en liev?
Doe ik niet aan.
Minister: lt's not particularly silly, is it? I mean, the right leg isn't silly at all and the left leg merely does a forward aerial half turn every alternate step.
Mr Pudey: Yes, but I think that with Government backing I could make it very silly.
  maandag 3 oktober 2022 @ 21:45:37 #106
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_206194075
quote:
1s.gif Op maandag 3 oktober 2022 21:44 schreef etuiedelapiel het volgende:

[..]
Grootste fout was die muur omhalen. Beter trekken ze hem nu meteen door.
Nog nooit met een ex-DDR'er gepraat dus.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_206194077
quote:
1s.gif Op maandag 3 oktober 2022 21:43 schreef capricia het volgende:

[..]
Echt h.
Die man spoort niet.
Doet me aan iemand anders denken. Gelukkig kan Musk geen president van de VS worden dus dat scheelt al.
pi_206194107
quote:
14s.gif Op maandag 3 oktober 2022 21:38 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Wat boeit het wat jij overdreven vindt wanneer je mijn mening bevraagd? Je vroeg namelijk: "Dus jij vindt...?"

Verder: je probeerde mij op de hak te nemen met irrelevant taalgeneuzel, terwijl je in dezelfde post een definitie verwaarloosde.
"Dus jij vindt...?"
Leg me geen woorden in de mond, zoiets zou ik zeggen noch schrijven, niet mijn taalgebruik. En verder: de groeten :W :W :W trol lekker verder, liefst ergen anders. Leve Zelenskyy, de beste president ooit en Slava Ukraini.
pi_206194121
quote:
84s.gif Op maandag 3 oktober 2022 21:34 schreef Starhopper het volgende:
Musk heeft deze tweet nu vastgemaakt. Ik kan echt niet geloven dat hij zo diep gezonken is..... Is hij niet gewoon gehackt ofzo?

Dit kan hem serieus zijn ITAR gaan kosten. Dat hij dit op het spel zet kan ik niet geloven :{

[ twitter ]
Hij heeft ook gewoon gelijk mijn inziens.
Hij is niet zo iemand die graag wil deugen door de horde achterna te praten.
Vakman pur sang
  maandag 3 oktober 2022 @ 21:48:40 #110
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206194124
quote:
1s.gif Op maandag 3 oktober 2022 21:44 schreef speknek het volgende:

[..]
Kon je dat niet geloven voor of nadat hij de heldhaftige redder van Thaise kinderen een pedo noemde, omdat hij het niet kon verkroppen dat hij zelf een dom idee had staan pushen?

Elon Musk is altijd al een vervelende narcistische PR man geweest die twee keer goed genvesteerd heeft van zijn vaders miljoenen in apartheidsslavernij, en sindsdien al bijna 15 jaar lang aan het falen is, maar zo op handen gedragen wordt dat zijn hoofd inmiddels compleet gevuld is met zijn eigen scheten.
Dat was beschamend ja.
Maar wat hij nu doet is wel een stukkie erger. Hij zit nu gewoon genocide toe te juichen....
  Moderator maandag 3 oktober 2022 @ 21:48:47 #111
236264 crew  capricia
pi_206194128
quote:
10s.gif Op maandag 3 oktober 2022 21:45 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
Doet me aan iemand anders denken. Gelukkig kan Musk geen president van de VS worden dus dat scheelt al.
Zelensky heeft al geantwoord.
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
pi_206194133
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 21:37 schreef Aloulu het volgende:
En dan proberen lieden als Akathisia je te vertellen dat NAVO uitbreiding naar Oekraine precies hetzelfde soort imperialisme is als de Russische invasie nu in Oekraine. Compleet voorbijgaand aan de wil van de meerderheid van het Oekrainse volk natuurlijk; bij de een (NAVO-toetreding) is dat een weerspiegeling van de volkswil - in meerderheid dan - en bij de ander (Russische invasie) is dat het absoluut niet en gaat men massaal de wapens oppakken. Maar nee, het "Westers imperialisme" moet en zal erbij worden gesleept hier volgens deze lieden. Het begint al opvallend te worden als ze constant over de gevoelens van de Russen en invloedssfeer praten maar de Oekrainse gevoelens compleet negeren.
Je kan kiezen voor een volledige of een onvolledige analyse. Als je denkt dat je westers imperialisme los kan zien van de casus Oekrane, dan kies je voor een onvolledige. De verhouding tussen Rusland en de VS, en de invloed van het geopolitieke beleid van de VS op die verhouding, is alleszins relevant voor de relatie tussen Oekrane en NATO. De 'gevoelens' van Oekrane mogen best meegerekend worden, maar ze leidend laten zijn, lijkt me kortzichtig en louter idealistisch.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  maandag 3 oktober 2022 @ 21:49:24 #113
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_206194136
quote:
1s.gif Op maandag 3 oktober 2022 21:48 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Dat heeft 'ie dus niet; aantal troepen zegt niets over succes in de oorlog.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  maandag 3 oktober 2022 @ 21:49:46 #114
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_206194148
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 21:43 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Nee, op de retoriek van Musk.
Hebben we het over hetzelfde? Musk tweet een voorstel over vrede tussen Oekrane en Rusland:

- Hernieuwd referendum onder VN-toezicht
- De Krim naar Rusland
- Watertoevoer aan De Krim verzekerd
- Oekrane blijft neutraal

Wat is de connectie van bovenstaande met jouw post?
  maandag 3 oktober 2022 @ 21:50:16 #115
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_206194157
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 21:48 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Je kan kiezen voor een volledige of een onvolledige analyse. Als je denkt dat je westers imperialisme los kan zien van de casus Oekrane, dan kies je voor een onvolledige. De verhouding tussen Rusland en de VS, en de invloed van het geopolitieke beleid van de VS op die verhouding, is alleszins relevant voor de relatie tussen Oekrane en NATO. De 'gevoelens' van Oekrane mogen daarbij best meegerekend worden, maar ze leidend laten zijn, lijkt me kortzichtig en louter idealistisch.
Ach ja, Westers Imperialisme.

Zo dodelijk vermoeiend - en losstaand van alle feiten - die geforceerde gelijktrekking.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  maandag 3 oktober 2022 @ 21:50:23 #116
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206194159
quote:
1s.gif Op maandag 3 oktober 2022 21:48 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Nee. Hij heeft geen gelijk. Waarom moet Oekrane een deel van zijn land inleveren? Stuur gewoon Poetin terug zijn hok in.
  maandag 3 oktober 2022 @ 21:51:47 #117
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_206194181
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 21:49 schreef Repentless het volgende:

[..]
Hebben we het over hetzelfde? Musk tweet een voorstel over vrede tussen Oekrane en Rusland:

- De Krim naar Rusland

Zijn verdere betoog dat Rusland meer troepen heeft en dus zal winnen.

Verder: Musk moet zijn bek houden over wat Oekrane moet 'blijven'.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  maandag 3 oktober 2022 @ 21:51:59 #118
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206194183
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 21:49 schreef Repentless het volgende:

[..]

- De Krim naar Rusland

Dat referendum onder internationaal toezicht is trouwens ook iets wat Riazop steeds riep :')
pi_206194184
Natuurlijk slaat 't nergens op. Volgens zijn logica zou India ook de favoriet zijn tegen Amerika.

Elon Musk went full retard. You never go full retard.
pi_206194198
twitter

Ze kunnen niet wachten om het echt onze oorlog te maken.
pi_206194200
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 21:49 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Dat heeft 'ie dus niet; aantal troepen zegt niets over succes in de oorlog.
Nou ja laat ik het zo zeggen. Ik vind dat hij gelijk heeft want ik dacht steeds hetzelfde.

Elke uitkomst die je bedenkt gaan er miljoenen Oekraners dood.
Stel dat Oekrane alles terug pakt dan nog zullen ze met heftigere wapens alles kapot schieten
Vakman pur sang
pi_206194212
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 21:47 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]
"Dus jij vindt...?"
Leg me geen woorden in de mond, zoiets zou ik zeggen noch schrijven, niet mijn taalgebruik. En verder: de groeten :W :W :W trol lekker verder, liefst ergen anders. Leve Zelenskyy, de beste president ooit en Slava Ukraini.
Excuus. Maar, nu gedwongen terug te kijken, blijkt het zelfs erger dan ik dacht. Je zei: "En daarmee is de helft van de mensheid afgeschreven. En jij hoort zeker bij de andere helft?"
Dit terwijl 'meeste' ALLES tussen 50% en 100% kan impliceren. De bepaling (van wat ik zou menen) in de vraag is dus meer dan problematisch.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_206194220
twitter

Rob heeft ook door wat voor opruier uziboy is.
Vakman pur sang
  maandag 3 oktober 2022 @ 21:54:40 #125
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_206194229
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 21:52 schreef weetjewel5 het volgende:
[ twitter ]
Ze kunnen niet wachten om het echt onze oorlog te maken.
Gok dat 't al voorbij is als die soldaten eenmaal weer in Oekraine zijn :D Alles klapt zo hard in elkaar nu voor Rusland...
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')