abonnement Unibet Coolblue
  maandag 3 oktober 2022 @ 21:17:43 #51
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_206193673
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 21:15 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Nee, omdat je Oekrane steunt, ben je verantwoordelijk voor opgeblazen Oekraners.
Dat is de dom-rechtse logica van het korte rokje, dat weet je toch?

Het is niet de schuld van de buurman dat hij je dochter heeft verkracht en je zoon vermoord, je vroeg erom toen je dat alarmsysteem aanschafte om inbraak door diezelfde buurman te voorkomen!
  Beste debater 2022 maandag 3 oktober 2022 @ 21:19:13 #52
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_206193697
Mensen die niet voor hun vaderland vechten wanneer het aangevallen wordt vertrouw ik sowieso niet.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_206193703
quote:
according to three people close to the Russian leadership
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_206193705
Tesla aandeel zakt 9% na tweet Elon Musk.

twitter
pi_206193719
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 21:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
Mensen die niet voor hun vaderland vechten wanneer het aangevallen wordt vertrouw ik sowieso niet.
Over wie heb je het nou?
pi_206193720
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 21:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
Mensen die niet voor hun vaderland vechten wanneer het aangevallen wordt vertrouw ik sowieso niet.
Of nog erger, mensen die niet willen (of willen snappen) dat mensen vechten voor hun vaderland.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  Beste debater 2022 maandag 3 oktober 2022 @ 21:21:09 #57
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_206193724
quote:
1s.gif Op maandag 3 oktober 2022 21:20 schreef YStec het volgende:

[..]
Over wie heb je het nou?
Opmerking tussendoor. Dat is mijn variant, anderen slepen de NATO en EU erbij om deze oorlog 'te duiden'.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  maandag 3 oktober 2022 @ 21:22:05 #59
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_206193734
Soberso mensen die Musk aanhalen als relevante input :')
Waarom is zijn mening relevant? Omdat hij veel geld heeft?
pi_206193739
quote:
2s.gif Op maandag 3 oktober 2022 21:20 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Of nog erger, mensen die niet willen (of willen snappen) dat mensen vechten voor hun vaderland.
Nouja, naar wat ik heb begrepen zijn enorm veel Oekraners juist heel erg boos op het westen.
  maandag 3 oktober 2022 @ 21:22:47 #61
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_206193746
Slapende russen

twitter
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  Overall beste user 2022 maandag 3 oktober 2022 @ 21:24:08 #62
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_206193765
twitter


Mee eens.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_206193846
Het idee dat het Westen berhaupt de reden zou zijn voor deze oorlog is natuurlijk lachwekkend stupide. Dit is gewoon imperialistisch gedrag waar Rusland zich al eeuwen aan schuldig maakt en wat onder Poetin weer nieuw leven is ingeblazen, niet in de laatste plaats om zijn eigen populariteit op peil te houden. Het Westen, en dan met name de VS, dient altijd als zondebok. Een China gaat er bijvoorbeeld ook gretig in mee.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_206193860
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 21:17 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Leg eens uit waarom ze tot 'de helft' (van de bevolking) kwam, waar 'half-wezen' (geleend van EvB) stond? Er stond een 'een' teveel, maar die was niet relevant voor het begin van de zin.
Ik zal het zelf wel even uitleggen, jij schreef “ De meeste mensen zijn ook debiele half-wezens en …”
De meeste is minimaal de helft +1.
Ik vond “de meeste” zwaar overdreven, en denk dat zelfs “de helft” overtrokken is, maar drukte me in ieder geval al minder sterk uit dan jij.
Maar we hebben het hier niet over taalkwesties of wiskundig/rekenkundige uitleg van de begrippen “meeste” en “de helft”, maar over een oorlog: Zelenskyy is fantastisch en Slava Ukraini.
  maandag 3 oktober 2022 @ 21:31:49 #65
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_206193865
quote:
15s.gif Op maandag 3 oktober 2022 21:19 schreef Akathisia het volgende:

[..]
according to three people close to the Russian leadership
Het is dan beter gefundeerd dan sommige stellingen die jij selfevident vindt.
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
  maandag 3 oktober 2022 @ 21:32:29 #66
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_206193873
Migranten, WEF, omvolking, tja de aanbidding van sterke mannen is best een logische volgende stap.
  maandag 3 oktober 2022 @ 21:33:29 #67
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_206193887
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 21:32 schreef mcmlxiv het volgende:
Migranten, WEF, omvolking, tja de aanbidding van sterke mannen is best een logische volgende stap.
Yup, niet vaccineren en trots de omgekeerde vlag laten wapperen. Hoort er allemaal bij.
Vr het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  maandag 3 oktober 2022 @ 21:34:19 #69
94451 SillyWalks
Ministry of Silly Walks
pi_206193894
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 21:22 schreef BasEnAad het volgende:
Soberso
wtf???
Minister: lt's not particularly silly, is it? I mean, the right leg isn't silly at all and the left leg merely does a forward aerial half turn every alternate step.
Mr Pudey: Yes, but I think that with Government backing I could make it very silly.
pi_206193895
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 20:54 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Mensen snappen niet wat voor een enorme inbreuk het zou zijn op de invloedssfeer van Rusland als de gehele Oekranse grens een NATO/VS-grens zou zijn. Geen een land dat bij machte zou zijn dat te voorkomen, zou dat toelaten. De NATO/VS op de allerlaatste plaatst. En nee; dat is gn moreel-oordeel, maar een beschrijving van wat het geval is. Doe er mee wat je wilt.
Waarom zouden buurlanden onder de invloedsfeer van Rusland moeten vallen.
Landen mogen toch zelf beslissen welke koers ze varen?

Los van dat het hele NAVO nogal overdreven wordt neergezet.
Beetje zoals in de speech van Poetin, alsof Duitsland bezet wordt door de VS...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_206193899
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 21:32 schreef mcmlxiv het volgende:
Migranten, WEF, omvolking, tja de aanbidding van sterke mannen is best een logische volgende stap.
Nederland is een dictatuur. Het is allemaal de schuld van Klaus Schwab, George Soros en Mabel van Oranje :')
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 3 oktober 2022 @ 21:34:32 #72
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206193902
Musk heeft deze tweet nu vastgemaakt. Ik kan echt niet geloven dat hij zo diep gezonken is..... Is hij niet gewoon gehackt ofzo?

Dit kan hem serieus zijn ITAR gaan kosten. Dat hij dit op het spel zet kan ik niet geloven :{

twitter
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  maandag 3 oktober 2022 @ 21:35:15 #73
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_206193910
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 21:33 schreef Perrin het volgende:

[..]
Yup, niet vaccineren en trots de omgekeerde vlag laten wapperen. Hoort er allemaal bij.
Gelukkig bijna weer tijd voor de jaarlijkse zwartepiet discussie
  maandag 3 oktober 2022 @ 21:36:22 #74
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_206193928
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 21:34 schreef SillyWalks het volgende:

[..]
wtf???
Je zit hier al sinds 2004, soberso had je moeten kennen :P
pi_206193935
quote:
84s.gif Op maandag 3 oktober 2022 21:34 schreef Starhopper het volgende:
Musk heeft deze tweet nu vastgemaakt. Ik kan echt niet geloven dat hij zo diep gezonken is..... Is hij niet gewoon gehackt ofzo?

[ twitter ]
De man overschat zichzelf gewoon een beetje. Het is niet bepaald een groot militair strateeg.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_206193940
quote:
84s.gif Op maandag 3 oktober 2022 21:34 schreef Starhopper het volgende:
Musk heeft deze tweet nu vastgemaakt. Ik kan echt niet geloven dat hij zo diep gezonken is..... Is hij niet gewoon gehackt ofzo?

[ twitter ]
Musk doet net alsof het een soort natuurwet is dat Rusland gaat mobiliseren. Maar het is gewoon een politieke keuze. Ze kunnen er ook voor kiezen om te vertrekken bijvoorbeeld.

Dat Putin dat niet aan z’n maten verkocht krijgt is niet het probleem van Oekrane.
  maandag 3 oktober 2022 @ 21:37:18 #77
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_206193941
quote:
7s.gif Op maandag 3 oktober 2022 21:00 schreef ExTec het volgende:
De reactie op de tweet van musk van zelensky is overigens wel briljant.

[ twitter ]
Dit zegt wel wat over de polarisatie. Je kunt ontzettend veel over Musk zeggen, maar niet dat hij Oekrane niet steunt. Zijn gedoneerde Starlink-techniek heeft ervoor gezorgd dat Oekrane over uistekende online communicatie kan beschikken, zelfs als Rusland de hele reguliere communicatie-infrastructuur had vernietigd. Dat is hem op bedreigingen van Rusland komen te staan.

Nu hij echter slechts een voorstel doet voor voorwaarden voor beindiging van de oorlog zonder een kant te kiezen, waar ook concessies voor Oekrane in zitten, wordt hij gelijk geschaard onder "Musk who supports Russia".

"Graag gedaan", zou ik als Musk zeggen voor alle hulp die je hebt geboden. Het toont aan dat als je probeert een oplossing voor te stellen die niet 100% in het voordeel van Oekrane is, je gelijk 'pro-Russisch' bent. Iets daartussen is er niet blijkbaar.
pi_206193946
quote:
84s.gif Op maandag 3 oktober 2022 21:34 schreef Starhopper het volgende:
Musk heeft deze tweet nu vastgemaakt. Ik kan echt niet geloven dat hij zo diep gezonken is..... Is hij niet gewoon gehackt ofzo?

Dit kan hem serieus zijn ITAR gaan kosten. Dat hij dit op het spel zet kan ik niet geloven :{

[ twitter ]
Elon is een kritische denker en doet zelf onderzoek.
pi_206193948
quote:
84s.gif Op maandag 3 oktober 2022 21:34 schreef Starhopper het volgende:
Musk heeft deze tweet nu vastgemaakt. Ik kan echt niet geloven dat hij zo diep gezonken is..... Is hij niet gewoon gehackt ofzo?

Dit kan hem serieus zijn ITAR gaan kosten. Dat hij dit op het spel zet kan ik niet geloven :{

[ twitter ]
Ik snap niet waarom mensen zo achter elkaar aan hollen op Twitter...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_206193949
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 21:30 schreef Monolith het volgende:
Het idee dat het Westen berhaupt de reden zou zijn voor deze oorlog is natuurlijk lachwekkend stupide. Dit is gewoon imperialistisch gedrag waar Rusland zich al eeuwen aan schuldig maakt en wat onder Poetin weer nieuw leven is ingeblazen, niet in de laatste plaats om zijn eigen populariteit op peil te houden. Het Westen, en dan met name de VS, dient altijd als zondebok. Een China gaat er bijvoorbeeld ook gretig in mee.
En dan proberen lieden als Akathisia je te vertellen dat NAVO uitbreiding naar Oekraine precies hetzelfde soort imperialisme is als de Russische invasie nu in Oekraine. Compleet voorbijgaand aan de wil van de meerderheid van het Oekrainse volk natuurlijk; bij de een (NAVO-toetreding) is dat een weerspiegeling van de volkswil - in meerderheid dan - en bij de ander (Russische invasie) is dat het absoluut niet en gaat men massaal de wapens oppakken. Maar nee, het "Westers imperialisme" moet en zal erbij worden gesleept hier volgens deze lieden. Het begint al opvallend te worden als ze constant over de gevoelens van de Russen en invloedssfeer praten maar de Oekrainse gevoelens compleet negeren.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_206193955
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 21:34 schreef kevinrsd het volgende:

[..]
Verdorie een heel topic mensen gerapporteerd omdat iedereen die niet dezelfde mening toegedaan is "kremlintrol" en vele andere benamingen noemen. En zoals altijd 10x dezelfde tweet plaatsen
Oke.
pi_206193968
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 21:31 schreef la_perle_rouge het volgende:
Ik zal het zelf wel even uitleggen, jij schreef “ De meeste mensen zijn ook debiele half-wezens en …”
De meeste is minimaal de helft +1.
Ik vond “de meeste” zwaar overdreven, en denk dat zelfs “de helft” overtrokken is, maar drukte me in ieder geval al minder overdreven uit dan jij.
Maar we hebben het hier niet over taalkwesties of wiskundig/rekenkundige uitleg van de begrippen “meeste” en “de helft”, maar over een oorlog: Zelenskyy is fantastisch en Slava Ukraini.
Wat boeit het wat jij overdreven vindt wanneer je mijn mening bevraagd? Je vroeg namelijk: "Dus jij vindt...?"

Verder: je probeerde mij op de hak te nemen met irrelevant taalgeneuzel, terwijl je in dezelfde post een definitie verwaarloosde.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_206193971
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 21:37 schreef Repentless het volgende:

[..]
Dit zegt wel wat over de polarisatie. Je kunt ontzettend veel over Musk zeggen, maar niet dat hij Oekrane niet steunt. Zijn gedoneerde Starlink-techniek heeft ervoor gezorgd dat Oekrane over uistekende online communicatie kan beschikken, zelfs als Rusland de hele reguliere communicatie-infrastructuur had vernietigd. Dat is hem op bedreigingen van Rusland komen te staan.

Nu hij echter slechts een voorstel doet voor voorwaarden voor beindiging van de oorlog zonder een kant te kiezen, waar ook concessies voor Oekrane in zitten, wordt hij gelijk geschaard onder "Musk who supports Russia".

"Graag gedaan", zou ik als Musk zeggen voor alle hulp die je hebt geboden. Het toont aan dat als je probeert een oplossing voor te stellen die niet 100% in het voordeel van Oekrane is, je gelijk 'pro-Russisch' bent. Iets daartussen is er niet blijkbaar.
Ik zou ook niet raar staan te kijken als hij alle starlinks in een andere baan brengt na dit verhaal waar zelfs de regering in deze toon spreekt :+
  Beste debater 2022 maandag 3 oktober 2022 @ 21:39:20 #85
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_206193974
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 21:37 schreef Repentless het volgende:

[..]
Dit zegt wel wat over de polarisatie. Je kunt ontzettend veel over Musk zeggen, maar niet dat hij Oekrane niet steunt. Zijn gedoneerde Starlink-techniek heeft ervoor gezorgd dat Oekrane over uistekende online communicatie kan beschikken, zelfs als Rusland de hele reguliere communicatie-infrastructuur had vernietigd. Dat is hem op bedreigingen van Rusland komen te staan.

Nu hij echter slechts een voorstel doet voor voorwaarden voor beindiging van de oorlog zonder een kant te kiezen, waar ook concessies voor Oekrane in zitten, wordt hij gelijk geschaard onder "Musk who supports Russia".

"Graag gedaan", zou ik als Musk zeggen voor alle hulp die je hebt geboden. Het toont aan dat als je probeert een oplossing voor te stellen die niet 100% in het voordeel van Oekrane is, je gelijk 'pro-Russisch' bent. Iets daartussen is er niet blijkbaar.
Alleen klopt er geen zak van. In WO I had Rusland ook de meeste troepen en geraakte nergens. In WO 2 hielp natuurlijk enorm mee dat de Amerikanen en Britten in het Westen het front openden.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_206193975
Nu is het wachten totdat Elon over het WEF begint.
pi_206193981
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 21:37 schreef Repentless het volgende:

[..]
Dit zegt wel wat over de polarisatie. Je kunt ontzettend veel over Musk zeggen, maar niet dat hij Oekrane niet steunt. Zijn gedoneerde Starlink-techniek heeft ervoor gezorgd dat Oekrane over uistekende online communicatie kan beschikken, zelfs als Rusland de hele reguliere communicatie-infrastructuur had vernietigd. Dat is hem op bedreigingen van Rusland komen te staan.

Nu hij echter slechts een voorstel doet voor voorwaarden voor beindiging van de oorlog zonder een kant te kiezen, waar ook concessies voor Oekrane in zitten, wordt hij gelijk geschaard onder "Musk who supports Russia".

"Graag gedaan", zou ik als Musk zeggen voor alle hulp die je hebt geboden. Het toont aan dat als je probeert een oplossing voor te stellen die niet 100% in het voordeel van Oekrane is, je gelijk 'pro-Russisch' bent. Iets daartussen is er niet blijkbaar.
Wat een gelul. Oekrane hoeft helemaal geen concessies te doen als Rusland gewoon het internationaal recht en de internationaal erkende grenzen van Oekrane had gerespecteerd.
  maandag 3 oktober 2022 @ 21:39:36 #88
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_206193982
Ah, Musk heeft vredige genocide voorgesteld als oplossing. Slim.
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 3 oktober 2022 @ 21:40:24 #89
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206193990
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 21:37 schreef Repentless het volgende:

[..]
Dit zegt wel wat over de polarisatie. Je kunt ontzettend veel over Musk zeggen, maar niet dat hij Oekrane niet steunt. Zijn gedoneerde Starlink-techniek heeft ervoor gezorgd dat Oekrane over uistekende online communicatie kan beschikken, zelfs als Rusland de hele reguliere communicatie-infrastructuur had vernietigd. Dat is hem op bedreigingen van Rusland komen te staan.

Nu hij echter slechts een voorstel doet voor voorwaarden voor beindiging van de oorlog zonder een kant te kiezen, waar ook concessies voor Oekrane in zitten, wordt hij gelijk geschaard onder "Musk who supports Russia".

"Graag gedaan", zou ik als Musk zeggen voor alle hulp die je hebt geboden. Het toont aan dat als je probeert een oplossing voor te stellen die niet 100% in het voordeel van Oekrane is, je gelijk 'pro-Russisch' bent. Iets daartussen is er niet blijkbaar.
Juist omdat hij Oekraine steunt geloof ik eigenlijk niet dat hij deze tweets zelf geplaatst heeft.

Je bent pro-Russisch als je een oplossing voorstelt die Rusland tot winnaar van de oorlog maakt. En dat doen deze tweets.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_206194004
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 21:37 schreef Aloulu het volgende:

[..]
En dan proberen lieden als Akathisia je te vertellen dat NAVO uitbreiding naar Oekraine precies hetzelfde soort imperialisme is als de Russische invasie nu in Oekraine. Compleet voorbijgaand aan de wil van de meerderheid van het Oekrainse volk natuurlijk; bij de een (NAVO-toetreding) is dat een weerspiegeling van de volkswil - in meerderheid dan - en bij de ander (Russische invasie) is dat het absoluut niet en gaat men massaal de wapens oppakken. Maar nee, het "Westers imperialisme" moet en zal erbij worden gesleept hier volgens deze lieden. Het begint al opvallend te worden als ze constant over de gevoelens van de Russen en invloedssfeer praten maar de Oekrainse gevoelens compleet negeren.
Ik lees inderdaad regelmatig vrij geagiteerde stukken van geopolitieke experts uit het voormalig Oostblok of de voormalige Sovjet-Unie. In het Westen doen sommigen maar doodleuk alsof ze even kunnen handjeklappen over andere landen, maar waarom zou de Russische invloedssfeer ophouden in het Oosten van Oekrane? Tot eind jaren '80 strekte die nog uit tot halverwege Duitsland.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Beste debater 2022 maandag 3 oktober 2022 @ 21:41:35 #91
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_206194010
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 21:41 schreef Monolith het volgende:

[..]
Ik lees inderdaad regelmatig vrij geagiteerde stukken van geopolitieke experts uit het voormalig Oostblok of de voormalige Sovjet-Unie. In het Westen doen sommigen maar doodleuk alsof ze even kunnen handjeklappen over andere landen, maar waarom zou de Russische invloedssfeer ophouden in het Oosten van Oekrane? Tot eind jaren '80 strekte die nog uit tot halverwege Duitsland.
Geschiedenis is dan ook een vieze linkse hobby.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_206194022
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 21:41 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Geschiedenis is dan ook een vieze linkse hobby.
Vooral de dubbele moraal is altijd leuk in dit soort discussies :+
  Beste debater 2022 maandag 3 oktober 2022 @ 21:42:48 #93
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_206194027
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 21:42 schreef kevinrsd het volgende:

[..]
Vooral de dubbele moraal is altijd leuk in dit soort discussies :+
Welke dubbele moraal?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  maandag 3 oktober 2022 @ 21:42:56 #94
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_206194030
Op een gegeven moment zou Poetin en/of andere hoge pieten in Rusland tot het besef moeten komen dat het hele Russische offensief in Oekrane inmiddels een gebed zonder end geworden is; Oekrane heeft in de septembermaand een gebied ter grootte van 25% van NL heroverd; da's toch wel een teken aan de wand.

Als de Russen kernwapens inzetten komen ze wereldwijd cht in een isolement en is het game over.

Als de Russen totale mobilisatie afkondigen valt de hele maatschappij daar als een kaartenhuis in elkaar en is het eveneens game over.

Als de Russen doorgaan zoals ze de afgelopen tijd hebben gedaan zijn ze op een gegeven moment verdreven uit geheel Oekrane en is het ook game over.

Vroeg of laat is het game over!
  maandag 3 oktober 2022 @ 21:43:05 #95
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_206194032
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 21:39 schreef EinarBoe het volgende:
Ah, Musk heeft vredige genocide voorgesteld als oplossing. Slim.
Die man moet zich bezig houden met technische zaken en vooral ver weg blijven van geopolitieke vraagstukken.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  maandag 3 oktober 2022 @ 21:43:13 #96
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_206194034
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 21:39 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Alleen klopt er geen zak van. In WO I had Rusland ook de meeste troepen en geraakte nergens. In WO 2 hielp natuurlijk enorm mee dat de Amerikanen en Britten in het Westen het front openden.
Is dit een reactie op mijn post?
  Beste debater 2022 maandag 3 oktober 2022 @ 21:43:36 #97
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_206194038
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 21:43 schreef Repentless het volgende:

[..]
Is dit een reactie op mijn post?
Nee, op de retoriek van Musk.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  maandag 3 oktober 2022 @ 21:43:41 #98
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_206194039
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 21:39 schreef EinarBoe het volgende:
Ah, Musk heeft vredige genocide voorgesteld als oplossing. Slim.
Elon heeft natuurlijk wel vaker last van ongecontroleerde boertjes. Zijn geruzie tijdens en na de reddingsoperatie van die Thaise voetballertjes is exemplarisch voor het gedrag van Musk. Musk heeft ondanks al zijn geld continu bevestiging nodig hoe geweldig hij toch wel niet is. Veel meer zit er niet achter.
  Moderator maandag 3 oktober 2022 @ 21:43:45 #99
236264 crew  capricia
pi_206194041
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 21:39 schreef EinarBoe het volgende:
Ah, Musk heeft vredige genocide voorgesteld als oplossing. Slim.
Echt h.
Die man spoort niet.
Definitely not CIA
  maandag 3 oktober 2022 @ 21:44:25 #100
8369 speknek
Another day another slay
pi_206194054
quote:
84s.gif Op maandag 3 oktober 2022 21:34 schreef Starhopper het volgende:
Musk heeft deze tweet nu vastgemaakt. Ik kan echt niet geloven dat hij zo diep gezonken is..
Kon je dat niet geloven voor of nadat hij de heldhaftige redder van Thaise kinderen een pedo noemde, omdat hij het niet kon verkroppen dat hij zelf een dom idee had staan pushen?

Elon Musk is altijd al een vervelende narcistische PR man geweest die twee keer goed genvesteerd heeft van zijn vaders miljoenen in apartheidsslavernij, en sindsdien al bijna 15 jaar lang aan het falen is, maar zo op handen gedragen wordt dat zijn hoofd inmiddels compleet gevuld is met zijn eigen scheten.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')