Dat is de dom-rechtse logica van het korte rokje, dat weet je toch?quote:Op maandag 3 oktober 2022 21:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, omdat je Oekraïne steunt, ben je verantwoordelijk voor opgeblazen Oekraïners.
according to three people close to the Russian leadershipquote:Op maandag 3 oktober 2022 21:11 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
https://www.reuters.com/w(...)his-aide-2022-09-14/
Over wie heb je het nou?quote:Op maandag 3 oktober 2022 21:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
Mensen die niet voor hun vaderland vechten wanneer het aangevallen wordt vertrouw ik sowieso niet.
Of nog erger, mensen die niet willen (of willen snappen) dat mensen vechten voor hun vaderland.quote:Op maandag 3 oktober 2022 21:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
Mensen die niet voor hun vaderland vechten wanneer het aangevallen wordt vertrouw ik sowieso niet.
Opmerking tussendoor. Dat is mijn variant, anderen slepen de NATO en EU erbij om deze oorlog 'te duiden'.quote:
Nouja, naar wat ik heb begrepen zijn enorm veel Oekraïners juist heel erg boos op het westen.quote:Op maandag 3 oktober 2022 21:20 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Of nog erger, mensen die niet willen (of willen snappen) dat mensen vechten voor hun vaderland.
Ik zal het zelf wel even uitleggen, jij schreef “ De meeste mensen zijn ook debiele half-wezens en …”quote:Op maandag 3 oktober 2022 21:17 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Leg eens uit waarom ze tot 'de helft' (van de bevolking) kwam, waar 'half-wezen' (geleend van EvB) stond? Er stond een 'een' teveel, maar die was niet relevant voor het begin van de zin.
Het is dan beter gefundeerd dan sommige stellingen die jij selfevident vindt.quote:Op maandag 3 oktober 2022 21:19 schreef Akathisia het volgende:
[..]
according to three people close to the Russian leadership
Yup, niet vaccineren en trots de omgekeerde vlag laten wapperen. Hoort er allemaal bij.quote:Op maandag 3 oktober 2022 21:32 schreef mcmlxiv het volgende:
Migranten, WEF, omvolking, tja de aanbidding van sterke mannen is best een logische volgende stap.
wtf???quote:
Waarom zouden buurlanden onder de invloedsfeer van Rusland moeten vallen.quote:Op maandag 3 oktober 2022 20:54 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Mensen snappen niet wat voor een enorme inbreuk het zou zijn op de invloedssfeer van Rusland als de gehele Oekraïnse grens een NATO/VS-grens zou zijn. Geen een land dat bij machte zou zijn dat te voorkomen, zou dat toelaten. De NATO/VS op de allerlaatste plaatst. En nee; dat is géén moreel-oordeel, maar een beschrijving van wat het geval is. Doe er mee wat je wilt.
Nederland is een dictatuur. Het is allemaal de schuld van Klaus Schwab, George Soros en Mabel van Oranjequote:Op maandag 3 oktober 2022 21:32 schreef mcmlxiv het volgende:
Migranten, WEF, omvolking, tja de aanbidding van sterke mannen is best een logische volgende stap.
Gelukkig bijna weer tijd voor de jaarlijkse zwartepiet discussiequote:Op maandag 3 oktober 2022 21:33 schreef Perrin het volgende:
[..]
Yup, niet vaccineren en trots de omgekeerde vlag laten wapperen. Hoort er allemaal bij.
De man overschat zichzelf gewoon een beetje. Het is niet bepaald een groot militair strateeg.quote:Op maandag 3 oktober 2022 21:34 schreef Starhopper het volgende:
Musk heeft deze tweet nu vastgemaakt. Ik kan echt niet geloven dat hij zo diep gezonken is..... Is hij niet gewoon gehackt ofzo?
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |