Zeker, helemaal mee eens. Maar ik vind het dan beter om aan te geven wat er niet goed is aan het voorstel zelf, in plaats van te zeggen dat je iemand bent die Rusland steunt of dat hij "zijn bek moet houden". Zijn daadwerkelijke daden tot nu toe laten vooral zien dat hij Oekraïne steunt.quote:Op maandag 3 oktober 2022 21:58 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Mag best hoor, maar andersom mag er toch ook kritiek op dat voorstel komen?
😅😎quote:Op maandag 3 oktober 2022 22:01 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Waarom geen referendum in Nederland?
Dat was in Afghanistan ook zo'n succes. Paar talibanstrijders op oude brommertjes en het hele leger ging op de vlucht..quote:Op maandag 3 oktober 2022 21:52 schreef weetjewel5 het volgende:
[ twitter ]
Ze kunnen niet wachten om het echt onze oorlog te maken.
Ja. Nu weet ik het zeker. Elon Musk is Riazop. Kan niet anders.quote:Op maandag 3 oktober 2022 21:59 schreef Gehrman het volgende:
[ twitter ]
Hé Elon kijk eens dom. Ja ho maar!
Dit gaat niet om interne politiek. Oekraïne is namelijk geen onderdeel van Rusland.quote:Op maandag 3 oktober 2022 22:01 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Je blijft interne politiek maar verwarren met geopolitiek.
Ah, we moeten rekening houden met Russische 'feelings'.quote:Op maandag 3 oktober 2022 22:01 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Je blijft interne politiek maar verwarren met geopolitiek. Er bestaat heus een relatie, maar hoe is het relevant voor de Russische belevenis van het imperialisme van Amerika?
quote:Op maandag 3 oktober 2022 22:02 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ja. Nu weet ik het zeker. Elon Musk is Riazop. Kan niet anders.
Ja we zien 500.000 mensen vluchten en protesteren.quote:Op maandag 3 oktober 2022 22:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, het toont vooral aan dat er helemaal geen enorm draagvlak voor die oorlog is en Putin met dreiging en geweld soldaten moet ronselen, hetgeen aangeeft dat hoeveelheid beschikbare troepen geen zak uitmaakt als ze niet gemotiveerd zijn te vechten.
Terwijl we 20 jaar lang hoorde dat de Amerikanen aan het winnen waren. Nadat ze met de staart tussen de benen vertrokken waren hoorde je er niks meer over.quote:Op maandag 3 oktober 2022 22:02 schreef BMW1993 het volgende:
[..]
Dat was in Afghanistan ook zo'n succes. Paar talibanstrijders op oude brommertjes en het hele leger ging op de vlucht..
Oh echt? Vandaar dat die mobilisatie zo lekker loopt.quote:Op maandag 3 oktober 2022 22:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja we zien 500.000 mensen vluchten en protesteren.
Wat we niet zien zijn 131.000.000 mensen die Putin en Rusland wel steunen
Dat lijkt me wel, in een analyse van motieven.quote:Op maandag 3 oktober 2022 22:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ah, we moeten rekening houden met Russische 'feelings'.
Hmm-hmm, vooral als die feelings op NUL zijn gebaseerd.quote:Op maandag 3 oktober 2022 22:04 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel, in een analyse van motieven.
Nee, Oekraïne. Nice ligt ergens andersquote:
Wat een voorstel... Oekraïne moet "neutraal" blijven.quote:Op maandag 3 oktober 2022 21:56 schreef Repentless het volgende:
[..]
Waarom zou je, terwijl je Oekraïne op een belangrijke manier steunt (wat je zelfs bedreigingen uit Rusland oplevert), geen voorstel mogen doen over voorwaarden voor beëindiging van het conflict?
& @EttovanBelgiequote:Op maandag 3 oktober 2022 22:04 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel, in een analyse van motieven.
Ik denk ook wel dat ie prima loopt ja. 300.000 man is peanuts.quote:Op maandag 3 oktober 2022 22:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oh echt? Vandaar dat die mobilisatie zo lekker loopt.
Als je een groot gedeelte weg kan sturen omdat men niet geschikt is inderdaad.quote:Op maandag 3 oktober 2022 22:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oh echt? Vandaar dat die mobilisatie zo lekker loopt.
say whatquote:Op maandag 3 oktober 2022 22:06 schreef bleiblei het volgende:
[..]
& @:Ettovanbelgie
Jongens.... flikker ff op naar een eigen topic ergens. Jullie vervuilen al een pagina of 10 deze reeks met jullie geneuzel.
Geef eens een collectie van de laatste 10 posts van jouw hand en dan ga ik wel even bepalen wiens geneuzel voorrang verdient.quote:Op maandag 3 oktober 2022 22:06 schreef bleiblei het volgende:
[..]
& @:Ettovanbelgie
Jongens.... flikker ff op naar een eigen topic ergens. Jullie vervuilen al een pagina of 10 deze reeks met jullie geneuzel.
Ongelukkige woordkeuze. De Russische horde respecteert de grenzen juist niet. Dus hij praat de horde juist na.quote:Op maandag 3 oktober 2022 21:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hij heeft ook gewoon gelijk mijn inziens.
Hij is niet zo iemand die graag wil deugen door de horde achterna te praten.
Een neutraal Oekraïne is prima. Als ze hun eigen gebieden dan maar weer terugkrijgen.quote:Op maandag 3 oktober 2022 22:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wat een voorstel... Oekraïne moet "neutraal" blijven.
Zoals al jouw posts hier met twitter links, jaquote:Op maandag 3 oktober 2022 22:06 schreef polderturk het volgende:
Deze hebben jullie vast al gezien.
Russische soldaat pijpt een andere Rus terwijl ze met een granaat aangevallen worden.
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |