Het is geen gelijktrekking. Het is deel van de verklaring.quote:Op maandag 3 oktober 2022 21:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ach ja, Westers Imperialisme.
Zo dodelijk vermoeiend - en losstaand van alle feiten - die geforceerde gelijktrekking.
Wie? De Russen? Die nu al proberen z.s.m. naar Georgië te vluchten?quote:Op maandag 3 oktober 2022 21:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou ja laat ik het zo zeggen. Ik vind dat hij gelijk heeft want ik dacht steeds hetzelfde.
Elke uitkomst die je bedenkt gaan er miljoenen Oekraïners dood.
Stel dat Oekraïne alles terug pakt dan nog zullen ze met heftigere wapens alles kapot schieten
Wie mogen er dan stemmen? Ook de mensen die gevlucht zijn?quote:Op maandag 3 oktober 2022 21:51 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dat referendum onder internationaal toezicht is trouwens ook iets wat Riazop steeds riep
Waarom zou je, terwijl je Oekraïne op een belangrijke manier steunt (wat je zelfs bedreigingen uit Rusland oplevert), geen voorstel mogen doen over voorwaarden voor beëindiging van het conflict?quote:Op maandag 3 oktober 2022 21:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zijn verdere betoog dat Rusland meer troepen heeft en dus zal winnen.
Verder: Musk moet zijn bek houden over wat Oekraïne moet 'blijven'.
ALLE Russen?quote:Op maandag 3 oktober 2022 21:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wie? De Russen? Die nu al proberen z.s.m. naar Georgië te vluchten?
Huh? Met welk leger dan, er is geen EU leger voor zover ik weet.quote:Op maandag 3 oktober 2022 21:52 schreef weetjewel5 het volgende:
[ twitter ]
Ze kunnen niet wachten om het echt onze oorlog te maken.
Neu, het is Westerse zelfoverschatting.quote:Op maandag 3 oktober 2022 21:54 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Het is geen gelijktrekking. Het is deel van de verklaring.
De burgers onder de grond niet in elk geval.quote:Op maandag 3 oktober 2022 21:56 schreef zalkc het volgende:
[..]
Wie mogen er dan stemmen? Ook de mensen die gevlucht zijn?
Wees niet bang, denk niet dat Musk zich iets van wat keyboardwariors op fok aantrekt.quote:Op maandag 3 oktober 2022 21:56 schreef Repentless het volgende:
[..]
Waarom zou je, terwijl je Oekraïne op een belangrijke manier steunt (wat je zelfs bedreigingen uit Rusland oplevert), geen voorstel mogen doen over voorwaarden voor beëindiging van het conflict?
Oeh, nog een motief.quote:Op maandag 3 oktober 2022 21:56 schreef zalkc het volgende:
[..]
Huh? Met welk leger dan, er is geen EU leger voor zover ik weet.
That guyquote:Op maandag 3 oktober 2022 21:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[ twitter ]
Rob heeft ook door wat voor opruier uziboy is.
Mag best hoor, maar andersom mag er toch ook kritiek op dat voorstel komen?quote:Op maandag 3 oktober 2022 21:56 schreef Repentless het volgende:
[..]
Waarom zou je, terwijl je Oekraïne op een belangrijke manier steunt (wat je zelfs bedreigingen uit Rusland oplevert), geen voorstel mogen doen over voorwaarden voor beëindiging van het conflict?
Simpel voorbeeldje.quote:Op maandag 3 oktober 2022 21:54 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Het is geen gelijktrekking. Het is deel van de verklaring.
Met die gedachtengang krijg je juist het probleem dat het nergens stopt. Er is ook een uitkomst waarbij Rusland zich terugtrekt. Niet leuk voor Poetin, maar een gekrenkt ego is geen miljoen doden waard.quote:Op maandag 3 oktober 2022 21:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou ja laat ik het zo zeggen. Ik vind dat hij gelijk heeft want ik dacht steeds hetzelfde.
Elke uitkomst die je bedenkt gaan er miljoenen Oekraïners dood.
Stel dat Oekraïne alles terug pakt dan nog zullen ze met heftigere wapens alles kapot schieten
Voordat die samenwerken staan de Russen hier al aan de kustlijnquote:Op maandag 3 oktober 2022 21:56 schreef zalkc het volgende:
[..]
Huh? Met welk leger dan, er is geen EU leger voor zover ik weet.
Omdat ie met dat voorstel Oekraïne en de Oekraïense bevolking keihard naait.quote:Op maandag 3 oktober 2022 21:56 schreef Repentless het volgende:
[..]
Nee dat is er dus niet, want kernmacht.quote:Op maandag 3 oktober 2022 21:58 schreef zalkc het volgende:
[..]
Met die gedachtengang krijg je juist het probleem dat het nergens stopt. Er is ook een uitkomst waarbij Rusland zich terugtrekt. Niet leuk voor Poetin, maar een gekrenkt ego is geen miljoen doden waard.
Nee, het toont vooral aan dat er helemaal geen enorm draagvlak voor die oorlog is en Putin met dreiging en geweld soldaten moet ronselen, hetgeen aangeeft dat hoeveelheid beschikbare troepen geen zak uitmaakt als ze niet gemotiveerd zijn te vechten.quote:
Oeh lastig. Op welke schaal is soevereiniteit relevant voor de FOK!ers?quote:Op maandag 3 oktober 2022 21:59 schreef Gehrman het volgende:
[ twitter ]
Hé Elon kijk eens dom. Ja ho maar!
Waarom geen referendum in Nederland?quote:Op maandag 3 oktober 2022 22:00 schreef Hatseflats22 het volgende:
Achteraf had Hitler gewoon referenda moeten kunnen uitschrijven in Frankrijk, Noorwegen, Polen, België, Estland, Letland, Litouwen, Oekraïne, Wit Rusland, Denemarken en grote delen van Rusland. En al die delen van Europa hadden verder gewoon neutraal moeten blijven.
Die honderd miljoen doden zijn dus de schuld van de geallieerden.
Je blijft interne politiek maar verwarren met geopolitiek. Er bestaat heus een relatie, maar hoe is het relevant voor de Russische belevenis van het imperialisme van Amerika?quote:Op maandag 3 oktober 2022 21:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
In het hele Westen, in de jaren '60, togen mensen in West-Europa de straat op om tegen de VS en de 'moordenaar' Johnson te demonstreren. Politiek en media ging flink tekeer. Om over protesten in eigen land maar te zwijgen.
In het Oosten? Leipzig 1953 en Poznan 1956 hadden laten zien hoe happig de 'Imperalist' daar was op mondige burgers en protesten tegen de 'Imperialist'. Dusdanig dat het decennia duurden aleer men in Oost-Europa weer de straat op durfde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |