Mexxquote:
klopt, maar doe dan ook niet alsof je dat niet doetquote:Op maandag 3 oktober 2022 13:09 schreef Moeraskat het volgende:
Ik snap dat roddelen wel. Meer kan je soms ook niet daar. Je wereld is zo klein..
mag van mij ook inderdaadquote:
Ze hebben de duif niet meer, dus als ze die hebben opgegeten... net zoiets als vleesmuizen etenquote:
eens! En zonder bewuste leugensquote:Op maandag 3 oktober 2022 13:11 schreef D. het volgende:
[..]
klopt, maar doe dan ook niet alsof je dat niet doet
Mag er van mij ook wel uit, hoor. Heb genoeg Erik gezien. Beter of spannender gaat hij niet wordenquote:
Duif is vet lekker hoor! Eet dat zo vaak.quote:Op maandag 3 oktober 2022 13:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ze hebben de duif niet meer, dus als ze die hebben opgegeten... net zoiets als vleesmuizen eten
En wat te denken van die vliegen..... "vliegenvlektyfus"quote:Op maandag 3 oktober 2022 13:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ze hebben de duif niet meer, dus als ze die hebben opgegeten... net zoiets als vleesmuizen eten
Maar ook een duif die bedoeld is voor een jaar, die je dan na een maand al slacht?quote:Op maandag 3 oktober 2022 13:13 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Duif is vet lekker hoor! Eet dat zo vaak.
quote:Op maandag 3 oktober 2022 13:13 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En wat te denken van die vliegen..... "vliegenvlektyfus"
Weten zij ook niet, onderbreking nuquote:Op maandag 3 oktober 2022 13:13 schreef Ireth het volgende:
Waarom..... waarom... van de keuken switchen naar eunice
Opgelostquote:Op maandag 3 oktober 2022 13:13 schreef Ireth het volgende:
Doet dat wat aan de smaak?quote:Op maandag 3 oktober 2022 13:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Maar ook een duif die bedoeld is voor een jaar, die je dan na een maand al slacht?
om SLquote:Op maandag 3 oktober 2022 13:13 schreef Ireth het volgende:
Ach ja. Als je honger hebtquote:Op maandag 3 oktober 2022 13:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hij is niet volledig gerijpt, dus niet te vreten
Ach, als je maar iets te kluiven hebt toch?quote:Op maandag 3 oktober 2022 13:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hij is niet volledig gerijpt, dus niet te vreten
Maar jij bent een (moeras)katquote:Op maandag 3 oktober 2022 13:13 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Duif is vet lekker hoor! Eet dat zo vaak.
quote:
Whut echt jaquote:Op maandag 3 oktober 2022 13:23 schreef freaky40 het volgende:
Babette heeft haar 24 uur aangevraagd.
quote:Op maandag 3 oktober 2022 13:23 schreef freaky40 het volgende:
Voorlopig dus GEEN eliminatieopdrachten dus....
Babette mag wel gaan, denk dat niemand haar zal missenquote:Op maandag 3 oktober 2022 13:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Babette nu weer tegen Janet dat ze het niet meer echt trekt.
Vandaag?quote:Op maandag 3 oktober 2022 13:23 schreef freaky40 het volgende:
Babette heeft haar 24 uur aangevraagd.
Het is al bijna een masnd geleden, ze kunnen ons niet nog langer laten wachtenquote:Op maandag 3 oktober 2022 13:23 schreef freaky40 het volgende:
Voorlopig dus GEEN eliminatieopdrachten dus....
Nee en ik hoop het ook echt niet! Weer geen eliminatiequote:Op maandag 3 oktober 2022 13:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik geloof niet dat Babette al iets aangevraagd heeft, heb ze nog niet op het kantoortje gezien samen.
Het lost zich vanzelf al op, de afvalrace wordt al duur hun zelf bepaald.quote:Op maandag 3 oktober 2022 13:25 schreef D. het volgende:
[..]
Het is al bijna een masnd geleden, ze kunnen ons niet nog langer laten wachten
Die mag van mij ook wel weg , Bern er gratis bijquote:Op maandag 3 oktober 2022 13:28 schreef Pjotr1953 het volgende:
Sasha mag eruit. Ben benieuwd hoe haar kriebelvriendje dan eigenlijk is.
Dat is niet het spel, elininatie is voor kijkers een moment waar we naar uitkijken. Het gewoon niet doen omdat er al mensen zelf opstappen is geen optie. Neem dan een iets lagere frequentiequote:Op maandag 3 oktober 2022 13:28 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het lost zich vanzelf al op, de afvalrace wordt al duur hun zelf bepaald.
Met dit tempo opstappers liggen ze aardig op schema met een lagere frequentie van 1 per 3 maanden ofzo...quote:Op maandag 3 oktober 2022 13:32 schreef D. het volgende:
[..]
Dat is niet het spel, elininatie is voor kijkers een moment waar we naar uitkijken. Het gewoon niet doen omdat er al mensen zelf opstappen is geen optie. Neem dan een iets lagere frequentie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |