klopt, maar doe dan ook niet alsof je dat niet doetquote:Op maandag 3 oktober 2022 13:09 schreef Moeraskat het volgende:
Ik snap dat roddelen wel. Meer kan je soms ook niet daar. Je wereld is zo klein..
mag van mij ook inderdaadquote:
Ze hebben de duif niet meer, dus als ze die hebben opgegeten... net zoiets als vleesmuizen etenquote:
eens! En zonder bewuste leugensquote:Op maandag 3 oktober 2022 13:11 schreef D. het volgende:
[..]
klopt, maar doe dan ook niet alsof je dat niet doet
Mag er van mij ook wel uit, hoor. Heb genoeg Erik gezien. Beter of spannender gaat hij niet wordenquote:
Duif is vet lekker hoor! Eet dat zo vaak.quote:Op maandag 3 oktober 2022 13:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ze hebben de duif niet meer, dus als ze die hebben opgegeten... net zoiets als vleesmuizen eten
En wat te denken van die vliegen..... "vliegenvlektyfus"quote:Op maandag 3 oktober 2022 13:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ze hebben de duif niet meer, dus als ze die hebben opgegeten... net zoiets als vleesmuizen eten
Maar ook een duif die bedoeld is voor een jaar, die je dan na een maand al slacht?quote:Op maandag 3 oktober 2022 13:13 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Duif is vet lekker hoor! Eet dat zo vaak.
quote:Op maandag 3 oktober 2022 13:13 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En wat te denken van die vliegen..... "vliegenvlektyfus"
Weten zij ook niet, onderbreking nuquote:Op maandag 3 oktober 2022 13:13 schreef Ireth het volgende:
Waarom..... waarom... van de keuken switchen naar eunice
Opgelostquote:Op maandag 3 oktober 2022 13:13 schreef Ireth het volgende:
Doet dat wat aan de smaak?quote:Op maandag 3 oktober 2022 13:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Maar ook een duif die bedoeld is voor een jaar, die je dan na een maand al slacht?
om SLquote:Op maandag 3 oktober 2022 13:13 schreef Ireth het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |