Ik vroeg het em af of ik het goed had. Kim D en Kim K is heel gangbaarquote:Op maandag 3 oktober 2022 13:04 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Oh sorry. Ja dat is Kim Acne. Ja heb niet heel veel gezien laatste weken af en toe stukjes
Ja hij zei vanochtend ook dat hij zin had om iemand te slaan.quote:Op maandag 3 oktober 2022 13:03 schreef Seattle het volgende:
[..]
Nou echt hoor. Die heeft wel een agressie probleempje. Zag in een uitzending dat hij ergens met zijn vuist tegen aan sloeg en toen zei: ah, lekker! Hij was toen pissed omdat Djedi even bij Jerrold lag.
Nou kijk, dat verbaast me niks.quote:Op maandag 3 oktober 2022 13:05 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Ja hij zei vanochtend ook dat hij zin had om iemand te slaan.
Helemaal goed lieverd. Sorry! Ja he dat idee had ik ook :-)quote:Op maandag 3 oktober 2022 13:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik vroeg het em af of ik het goed had. Kim D en Kim K is heel gangbaar
Ja dat idee had ik ook. Ja dat is juist verwoordquote:Op maandag 3 oktober 2022 13:05 schreef Seattle het volgende:
[..]
Het is niet echt mijn type, maar vind haar lekker actief. Zo iemand heb je nodig daar. Praat wel hier en daar over mensen wat ik logisch vind, maar maakt het niet tot haar tweede natuur
Weg ermeequote:
Jij hoeft geen sorry te zeggen als ik iets niet zeker weet en check hequote:Op maandag 3 oktober 2022 13:06 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Helemaal goed lieverd. Sorry! Ja he dat idee had ik ook :-)
Echt he. Mensen in het huis maken hem agressief.. vind dat soort dingen echt naar om te zeggen. Ga dan wegquote:
Hahaha logisch aantal met zoveel mensenquote:
Lief! ik las het verkeerd en toen realiseerde ik me dat ik niet goed las. Vandaar de sorry :-).quote:Op maandag 3 oktober 2022 13:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jij hoeft geen sorry te zeggen als ik iets niet zeker weet en check he
Vind haar best leuk. Lekker actief inderdaad en distantieert zich van die roddelmeiden club. Vond ze ook leuk met z'n drieën net.quote:Op maandag 3 oktober 2022 13:03 schreef claire3500 het volgende:
Wat vinden jullie van Kim D? Ik heb tot nu toe niet echt idee dat ze echt gemeen of iets is, ze roddelt niet veel.. of heb ik wat gemist?
maar als je ziet wat er dan in die schaal zitquote:Op maandag 3 oktober 2022 13:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahaha logisch aantal met zoveel mensen
100% mee eens, leuke meidquote:Op maandag 3 oktober 2022 13:08 schreef cheanny het volgende:
[..]
Vind haar best leuk. Lekker actief inderdaad en distantieert zich van die roddelmeiden club. Vond ze ook leuk met z'n drieën net.
Ja heb ik ook! Dat was een leuk groepje inderdaad. Je merkt echt dat een Wanda en Marciano zo enorm negatieve invloed heeft, best bizar eigenlijk.quote:Op maandag 3 oktober 2022 13:08 schreef cheanny het volgende:
[..]
Vind haar best leuk. Lekker actief inderdaad en distantieert zich van die roddelmeiden club. Vond ze ook leuk met z'n drieën net.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |