Joh. Dat was vorige keer het grote lek en 'het brein achter het succes van Ten Hag'.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 11:38 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Bij de T blijft ie ook nog buiten schot.
Ja, het is allemaal zo opzichtig, lachwekkend.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 11:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Joh. Dat was vorige keer het grote lek en 'het brein achter het succes van Ten Hag'.
Die bochten waarin hij zich op een gegeven moment ging wringen rondom Advocaat en Slot waren echt lachwekkend en triest tegelijkquote:Op donderdag 6 oktober 2022 11:58 schreef Marcoss het volgende:
De mening van Derksen is altijd enorm afhankelijk van de persoon om wie het gaat inderdaad.. Als het onder Ten Hag goed ging, lag het aan de spelers en als het slecht ging, lag het aan de coach. Als het slecht gaat bij Ajax, ligt het opeens wel aan de spelers en niet aan de coach
(zelfde was ook al het geval met Advocaat en Slot bij Feyenoord, al kon hij daar op een gegeven moment niet meer omheen)
Ik hoorde Krabbendam van de week in de podcast ook weer zeggen dat Advocaat 'het natuurlijk geweldig heeft gedaan bij Feyenoord'.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 12:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die bochten waarin hij zich op een gegeven moment ging wringen rondom Advocaat en Slot waren echt lachwekkend en triest tegelijk
De versie van Primal Scream is toch beterquote:
De allergrootste grap is nog dat altijd wordt gezegd "dat ze gewoon eerlijk hun mening aan tafel geven". Uit gerekend hij verdedigt juist altijd zn vriendjes.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 11:58 schreef Marcoss het volgende:
De mening van Derksen is altijd enorm afhankelijk van de persoon om wie het gaat inderdaad.. Als het onder Ten Hag goed ging, lag het aan de spelers en als het slecht ging, lag het aan de coach. Als het nu slecht gaat bij Ajax, ligt het opeens wel aan de spelers en niet aan de coach
(zelfde was ook al het geval met Advocaat en Slot bij Feyenoord, al kon hij daar op een gegeven moment niet meer omheen)
Erg mooi natuurlijk.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 17:58 schreef Pistolero het volgende:
Ik stap net in de trein en werkelijk elke coupé is helemaal volgeplakt met 'Trekkertuig opgetyft' stikkers.
Ik weet nog niet helemaal of ik dit erg mooi of erg triest moet vinden.
Als er nu één plek is waar dat trekkertuig niet komt...quote:Op donderdag 6 oktober 2022 17:58 schreef Pistolero het volgende:
Ik stap net in de trein en werkelijk elke coupé is helemaal volgeplakt met 'Trekkertuig opgetyft' stikkers.
Ik weet nog niet helemaal of ik dit erg mooi of erg triest moet vinden.
Roep dat nou niet te hard, straks staan ze weer spoorwegovergangen te blokkeren.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 18:10 schreef noodgang het volgende:
[..]
Als er nu één plek is waar dat trekkertuig niet komt...
#SlotOutquote:
Echt benieuwd wanneer die zijn krediet, ook in de media, eindelijk eens kwijt gaat raken.quote:
Ja.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 23:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Kom op, van Midgetland zou je gewoon moeten winnen.
Leuke sarcastische post weer.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 23:05 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Echt benieuwd wanneer die zijn krediet, ook in de media, eindelijk eens kwijt gaat raken.
Wat één bizarre fluke in het 3e Europese toernooitje al niet kan doen met een carriere.
Please.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 23:05 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Echt benieuwd wanneer die zijn krediet, ook in de media, eindelijk eens kwijt gaat raken.
Wat één bizarre fluke in het 3e Europese toernooitje al niet kan doen met een carriere.
quote:Op donderdag 6 oktober 2022 23:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Leuke sarcastische post weer.
Maar als Danilo de volgende keer weer in de basis staat ga ik ook sarcastisch doen.
Ik ben bloedserieus.quote:
Ja wat een pleuris ventje. Deed me denken aan die oud-Ajacied Andersen.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 23:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Heb me verder de hele wedstrijd lopen ergeren aan die Isaksen van Mietjesland.
Die leverde weer een hoop bewijs dat voetbal geen sport is.
Ja dat idee hadden we al. Noem jij eens drie betere Nederlandse trainers dan.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 23:10 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[..]
Ik ben bloedserieus.
De Slot-hype heb ik al sinds hij nog bij AZ zat nooit begrepen.
Oké Dick Advocaat.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 23:10 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[..]
Ik ben bloedserieus.
De Slot-hype heb ik al sinds hij nog bij AZ zat nooit begrepen.
Die bestaan niet, want letterlijk alle Nederlandse trainers zijn zonder uitzondering volkomen incompetent. Wat ook niet zo gek is met die achterlijke trainerscursus. KNVB-goden.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 23:11 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ja dat idee hadden we al. Noem jij eens drie betere Nederlandse trainers dan.
Danny Buijs, John Stegeman, Robert Maaskant.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 23:18 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Die bestaan niet, want letterlijk alle Nederlandse trainers zijn zonder uitzondering volkomen incompetent. Wat ook niet zo gek is met die achterlijke trainerscursus. KNVB-goden.
Makkelijkste poll ooit.quote:
Even tot HierGodenquote:Op donderdag 6 oktober 2022 23:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Slob over humor is mijn humor.
FinlandGodenquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 14:48 schreef Steven184 het volgende:
Hadden wij maar zo'n premier.
[ twitter ]
Louis, Ten Hag, Henk de Jong.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 23:11 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ja dat idee hadden we al. Noem jij eens drie betere Nederlandse trainers dan.
Zijn er ook wat Belgische soldaten gesneuveld?quote:
Zou mij niks verbazen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 20:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zijn er ook wat Belgische soldaten gesneuveld?
Ik ben gister naar de kapper geweest. Voel me helemaal vrijheidsstrijder.quote:
Ik dacht Sander S.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 20:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik dacht even dat ik John Stegeman achter het stuur zag.
Dat hele elftal hangt aan elkaar van onsympathieke en narcistische figuren, met opperhoofd Louis voorop.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 11:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wat een kinderachtige clown is het toch
Eindelijk een keer een genuanceerde post.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 12:10 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dat hele elftal hangt aan elkaar van onsympathieke en narcistische figuren, met opperhoofd Louis voorop.
Zieke gek.quote:
Dat vind ik juist helemaal niet. (maar Jasper wel)quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 12:10 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dat hele elftal hangt aan elkaar van onsympathieke en narcistische figuren, met opperhoofd Louis voorop.
Wat een proletenzooi is dat zeg.quote:Op zondag 9 oktober 2022 07:16 schreef Szura het volgende:
Erg mooi dat crimineel Badr Hari kennelijk weer in mekaar is gemept
Dat hij waarschijnlijk een hele shitload van haatreacties over zich heen gaat krijgen.quote:Op zondag 9 oktober 2022 15:05 schreef Steven184 het volgende:
[..]
In welke zin bedoel je de ach in deze?
Direct al op Twitter.quote:Op zondag 9 oktober 2022 15:06 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat hij waarschijnlijk een hele shitload van haatreacties over zich heen gaat krijgen.
Zou ook eerlijk gezegd niet weten of hij gehackt is of nietquote:Op zondag 9 oktober 2022 15:07 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Direct al op Twitter.
Alhoewel tot nu toe Vi, voetbalprimeur en nu.nl dit nieuws dood zwijgen.
Tsja. Kan.quote:Op zondag 9 oktober 2022 15:08 schreef franklop het volgende:
[..]
Zou ook eerlijk gezegd niet weten of hij gehackt is of niet
Is dit het geheim van het onverslaanbare Spanje toentertijd?quote:
Gedelete inmiddelsquote:Op zondag 9 oktober 2022 15:17 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Is dit het geheim van het onverslaanbare Spanje toentertijd?
Terwijl iedereen weet dat het Stokbrood is.quote:Op maandag 10 oktober 2022 07:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
De nieuwen #werkenbijdenos is ook weer uit![]()
"Andreas Støkbrø"
https://nos.nl/artikel/24(...)ie-groot-gaat-worden
Ik was er in gedachten bij.quote:Op maandag 10 oktober 2022 09:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
@:mani89 nog naar de Backstreet boys gegaan?
quote:Op zondag 9 oktober 2022 15:08 schreef franklop het volgende:
[..]
Zou ook eerlijk gezegd niet weten of hij gehackt is of niet
Dat was voor zijn bericht over dat hij gehackt zou zijnquote:
Vaccin?quote:Op maandag 10 oktober 2022 13:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hartaandoening dwingt ploeggenoot van Joël Veltman tot voetbalpensioen
De lijntjes met Ajax zijn weer kort.quote:Op maandag 10 oktober 2022 13:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hartaandoening dwingt ploeggenoot van Joël Veltman tot voetbalpensioen
Er was toch vrij snel al een 1-2tje met Puyol?quote:Op maandag 10 oktober 2022 13:01 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat was voor zijn bericht over dat hij gehackt zou zijn
Wel grappig dat Casillas het hack-excuus probeert terwijl Puyol gewoon toegeeft dat het een smakeloze grap was. Stem je verhaal dan tenminste op elkaar afquote:Op maandag 10 oktober 2022 13:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er was toch vrij snel al een 1-2tje met Puyol?
Voetballers zijn over het algemeen schandalig dom.quote:Op maandag 10 oktober 2022 15:06 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wel grappig dat Casillas het hack-excuus probeert terwijl Puyol gewoon toegeeft dat het een smakeloze grap was. Stem je verhaal dan tenminste op elkaar af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |