Joh. Dat was vorige keer het grote lek en 'het brein achter het succes van Ten Hag'.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 11:38 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Bij de T blijft ie ook nog buiten schot.
Ja, het is allemaal zo opzichtig, lachwekkend.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 11:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Joh. Dat was vorige keer het grote lek en 'het brein achter het succes van Ten Hag'.
Die bochten waarin hij zich op een gegeven moment ging wringen rondom Advocaat en Slot waren echt lachwekkend en triest tegelijkquote:Op donderdag 6 oktober 2022 11:58 schreef Marcoss het volgende:
De mening van Derksen is altijd enorm afhankelijk van de persoon om wie het gaat inderdaad.. Als het onder Ten Hag goed ging, lag het aan de spelers en als het slecht ging, lag het aan de coach. Als het slecht gaat bij Ajax, ligt het opeens wel aan de spelers en niet aan de coach
(zelfde was ook al het geval met Advocaat en Slot bij Feyenoord, al kon hij daar op een gegeven moment niet meer omheen)
Ik hoorde Krabbendam van de week in de podcast ook weer zeggen dat Advocaat 'het natuurlijk geweldig heeft gedaan bij Feyenoord'.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 12:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die bochten waarin hij zich op een gegeven moment ging wringen rondom Advocaat en Slot waren echt lachwekkend en triest tegelijk
De versie van Primal Scream is toch beterquote:
De allergrootste grap is nog dat altijd wordt gezegd "dat ze gewoon eerlijk hun mening aan tafel geven". Uit gerekend hij verdedigt juist altijd zn vriendjes.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 11:58 schreef Marcoss het volgende:
De mening van Derksen is altijd enorm afhankelijk van de persoon om wie het gaat inderdaad.. Als het onder Ten Hag goed ging, lag het aan de spelers en als het slecht ging, lag het aan de coach. Als het nu slecht gaat bij Ajax, ligt het opeens wel aan de spelers en niet aan de coach
(zelfde was ook al het geval met Advocaat en Slot bij Feyenoord, al kon hij daar op een gegeven moment niet meer omheen)
Erg mooi natuurlijk.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 17:58 schreef Pistolero het volgende:
Ik stap net in de trein en werkelijk elke coupé is helemaal volgeplakt met 'Trekkertuig opgetyft' stikkers.
Ik weet nog niet helemaal of ik dit erg mooi of erg triest moet vinden.
Als er nu één plek is waar dat trekkertuig niet komt...quote:Op donderdag 6 oktober 2022 17:58 schreef Pistolero het volgende:
Ik stap net in de trein en werkelijk elke coupé is helemaal volgeplakt met 'Trekkertuig opgetyft' stikkers.
Ik weet nog niet helemaal of ik dit erg mooi of erg triest moet vinden.
Roep dat nou niet te hard, straks staan ze weer spoorwegovergangen te blokkeren.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 18:10 schreef noodgang het volgende:
[..]
Als er nu één plek is waar dat trekkertuig niet komt...
#SlotOutquote:
Echt benieuwd wanneer die zijn krediet, ook in de media, eindelijk eens kwijt gaat raken.quote:
Ja.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 23:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Kom op, van Midgetland zou je gewoon moeten winnen.
Leuke sarcastische post weer.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 23:05 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Echt benieuwd wanneer die zijn krediet, ook in de media, eindelijk eens kwijt gaat raken.
Wat één bizarre fluke in het 3e Europese toernooitje al niet kan doen met een carriere.
Please.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 23:05 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Echt benieuwd wanneer die zijn krediet, ook in de media, eindelijk eens kwijt gaat raken.
Wat één bizarre fluke in het 3e Europese toernooitje al niet kan doen met een carriere.
quote:Op donderdag 6 oktober 2022 23:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Leuke sarcastische post weer.
Maar als Danilo de volgende keer weer in de basis staat ga ik ook sarcastisch doen.
Ik ben bloedserieus.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |