Ja wat een pleuris ventje. Deed me denken aan die oud-Ajacied Andersen.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 23:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Heb me verder de hele wedstrijd lopen ergeren aan die Isaksen van Mietjesland.
Die leverde weer een hoop bewijs dat voetbal geen sport is.
Ja dat idee hadden we al. Noem jij eens drie betere Nederlandse trainers dan.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 23:10 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[..]
Ik ben bloedserieus.
De Slot-hype heb ik al sinds hij nog bij AZ zat nooit begrepen.
Oké Dick Advocaat.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 23:10 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[..]
Ik ben bloedserieus.
De Slot-hype heb ik al sinds hij nog bij AZ zat nooit begrepen.
Die bestaan niet, want letterlijk alle Nederlandse trainers zijn zonder uitzondering volkomen incompetent. Wat ook niet zo gek is met die achterlijke trainerscursus. KNVB-goden.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 23:11 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ja dat idee hadden we al. Noem jij eens drie betere Nederlandse trainers dan.
Danny Buijs, John Stegeman, Robert Maaskant.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 23:18 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Die bestaan niet, want letterlijk alle Nederlandse trainers zijn zonder uitzondering volkomen incompetent. Wat ook niet zo gek is met die achterlijke trainerscursus. KNVB-goden.
Makkelijkste poll ooit.quote:
Even tot HierGodenquote:Op donderdag 6 oktober 2022 23:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Slob over humor is mijn humor.
FinlandGodenquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 14:48 schreef Steven184 het volgende:
Hadden wij maar zo'n premier.
[ twitter ]
Louis, Ten Hag, Henk de Jong.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 23:11 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ja dat idee hadden we al. Noem jij eens drie betere Nederlandse trainers dan.
Zijn er ook wat Belgische soldaten gesneuveld?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |