Maar verder is de Wijk geen ijdeltuit die ontzettend vol van zichzelf is hoor.quote:
Waarschijnlijk ook nog in roebels. Daar heb je helemaal geen reet aanquote:Op maandag 3 oktober 2022 16:55 schreef slashdotter3 het volgende:
Wat heeft Belarus aan die 5 miljard als de schade van oorlog en sancties een veelvoud daarvan zijn
[ twitter ]
Putin doet wat ie kan. Zijn gelul betekend niets. Als de situatie verandert, verandert zijn gelul mee.quote:Op maandag 3 oktober 2022 16:45 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Het enge aan Putin is dat niemand hem met 100% zekerheid kan lezen. Hij heeft ooit eens gezegd dat als hij Rusland niet kan krijgen/behouden hij het niemand anders gunt. Soortgelijke uitspraak althans. Denk niet dat het iemand is die rustig z'n verliest erkent, aftreedt en rustig richting Den Haag rijdt. Die blaast liever de hele wereld op (inclusief z'n eigen land) dan dat hij rustig aftreedt en verlies erkent. Of nou ja, dat is hoe hem zie in ieder geval.
Zou "raak!" weten dat Han ten Broeke en Rob de Wijk dikke vrienden zijn en beide bij HCSS zitten? Vreemde tweet dit.quote:Op maandag 3 oktober 2022 16:49 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Heb je deze ook gezien?![]()
[ twitter ]
Er waren genoeg Pro-Russen daar.quote:Op maandag 3 oktober 2022 16:34 schreef xzaz het volgende:
Er wonen toch ook mensen die wel blij zijn met de Russen daar?
( ik vraag het me gewoon af)
Egoïstisch gezien ben ik bang (groot woord overigens) dat hij een kernwapen inzet (of zelfs meerderen) en het daarna dus rustig aan escaleert naar een grotere schaal kernoorlog (Rusland die dan weer reageert met een nog grotere nuke - of meerderen als de NAVO mee gaat vechten in Oekraïne na die eerste nuke). Waarom? Nou, heel gek, maar ik waardeer m'n leven op zich welquote:Op maandag 3 oktober 2022 16:53 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Waar ben je bang voor en waarom?
Dat klopt idd.quote:Op maandag 3 oktober 2022 16:52 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Maar dat is in jouw ogen. In de ogen van het Westen. Het gaat er om hoe hij het ziet.
Is het in theorie mogelijk dat hij de chain of command dusdanig heeft ingericht dat hij zelf letterlijk met een druk op de knop kan afvuren? Als dat technisch mogelijk is zie ik hem daar wel voor aan.quote:Op maandag 3 oktober 2022 16:57 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Dat klopt idd.
Maar Poetin moet het idee van nukes alsnog verkopen aan de bevolking, EN het leger. Want is het is in feite zelfmoord. Dus de hele chain of command voor het lanceren van nukes moet daarachter staan. Ik betwijfel dat ten zeerste nu.
Maar je hebt gelijk; ik weet niet wat er in de hoofden van die lui rond gaat.
Dat ging idd rond omdat de mannen die de koffertjes hadden (zijn er twee die beide nodig zijn) opeens verdwenen waren, iig voor een tijd. Dat was vaag.quote:Op maandag 3 oktober 2022 16:59 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Is het in theorie mogelijk dat hij de chain of command dusdanig heeft ingericht dat hij zelf letterlijk met een druk op de knop kan afvuren? Als dat technisch mogelijk is zie ik hem daar wel voor aan.
Heel wat keer naar Tasty. Period.quote:Op maandag 3 oktober 2022 16:56 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ook nog in roebels. Daar heb je helemaal geen reet aan
Poetlul kan alles!quote:Op maandag 3 oktober 2022 16:59 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Is het in theorie mogelijk dat hij de chain of command dusdanig heeft ingericht dat hij zelf letterlijk met een druk op de knop kan afvuren? Als dat technisch mogelijk is zie ik hem daar wel voor aan.
ijshockey kan die geen reet vanquote:Op maandag 3 oktober 2022 17:02 schreef quirina het volgende:
[..]
Poetlul kan alles!
Vrachtauto rijden, op beren rijden, tijgers temmen, judoën, ijshockeyen, pianospelen. Heb t allemaal gezien.
Ja dan wordt de wereld effectief bestuurd door de staatshoofden die met kernwapens gooien.quote:Op maandag 3 oktober 2022 16:58 schreef sp3c het volgende:
Oekraine is helemaal nietbelangrijk genoeg om M.A.D. uit te testen of zelfs op te blazen
stel hij gooit een kernbom en niemand reageert dan gaan we pas echt een kutwereld tegemoet ... it's not gonna happen
Ik denk niet dat 'm dat wat interesseert als puntje bij paaltje komt. Poetin lijkt me zo'n iemand van als ik moet gaan, dan trek ik de hele wereld wel met me mee de verdoemenis in. Begrijpelijk ook wel als je zo resentful bent en zo veel macht hebt.quote:Op maandag 3 oktober 2022 16:42 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Je bent bang voor kernbommen, wat begrijpelijk is. Maar dat zorgt niet voor een overwinning voor poetin, slechts verlies voor iedereen.
Poetin verliest dan ook de rest van Rusland, terwijl het verlies in principe gewoon bij de gebieden in Oek. kan blijven.
En uitleggen aan iedere oligarch en generaal waarom al hun westerse bezittingen in beslag zijn genomen.quote:Op maandag 3 oktober 2022 16:57 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Dat klopt idd.
Maar Poetin moet het idee van nukes alsnog verkopen aan de bevolking, EN het leger. Want is het is in feite zelfmoord. Dus de hele chain of command voor het lanceren van nukes moet daarachter staan. Ik betwijfel dat ten zeerste nu.
Maar je hebt gelijk; ik weet niet wat er in de hoofden van die lui rond gaat.
Een extremist die om nukes riep is onlangs wel op de vingers getikt door het Kremlin.
zou hij uberhaupt zoveel macht hebben?quote:Op maandag 3 oktober 2022 17:05 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik denk niet dat 'm dat wat interesseert als puntje bij paaltje komt. Poetin lijkt me zo'n iemand van als ik moet gaan, dan trek ik de hele wereld wel met me mee de verdoemenis in. Begrijpelijk ook wel als je zo resentful bent en zo veel macht hebt.
Een kernbom op Oekraïne zal artikel 5 triggeren, tenminste de fallout kan worden gezien als een aanval op een naburig navo land en zo zou je het ook gewoon moeten zien.quote:Op maandag 3 oktober 2022 16:58 schreef sp3c het volgende:
Oekraine is helemaal nietbelangrijk genoeg om M.A.D. uit te testen of zelfs op te blazen
stel hij gooit een kernbom en niemand reageert dan gaan we pas echt een kutwereld tegemoet ... it's not gonna happen
Lijkt me stug dat de Roemenen ook actief meedoen, maar op zich geen slecht idee om nu van de gelegenheid gebruik te maken.quote:Op maandag 3 oktober 2022 17:06 schreef capricia het volgende:
Gaat hier een tweede front komen?
[ twitter ]
dan had hij het al gedaan toen hij van Kiev afgetrapt werdquote:Op maandag 3 oktober 2022 17:07 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Een kernbom op Oekraïne zal artikel 5 triggeren, tenminste de fallout kan worden gezien als een aanval op een naburig navo land en zo zou je het ook gewoon moeten zien.
Kijkend naar de immer dode ogen van Poetin gaat hij het gewoon doen.
Shogyu zit wel in z'n pocket iig. Die heeft ie nodig voor kernwapens, twee mensen minimaal om te autoriseren. 2e machtigste man Patrushev zou ook graag all out war gaan.Gerasimov vind het volgens mij helemaal niks wat er gebeurt maar volgens mij is hij doodsbang.quote:Op maandag 3 oktober 2022 17:05 schreef sp3c het volgende:
[..]
zou hij uberhaupt zoveel macht hebben?
ik betwijfel het
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |