quote:Op zondag 2 oktober 2022 15:08 schreef Refragmental het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja, die shit heb ik dus niet.
Vorige race kon ik het gewoon instellen, en nu niet meer.
Jep. Ik kan alleen play of pause doen.quote:Op zondag 2 oktober 2022 15:13 schreef Sally het volgende:
[..]![]()
eh - oeps... dan weet ik het niet.
Je staat wel op INTERNATIONAAL?
Moet hij ook slicks rijdenquote:
Iedereen staat op dezelfde banden. HAM weet het beter.quote:Op zondag 2 oktober 2022 15:14 schreef Sally het volgende:
HAM over de boardradio... Lekkere sneer weer naar zn team...
Bij de pitstop gewoon geen banden voor 'm klaarzetten. Hij zoekt het maar lekker uit.quote:
Het lijkt er op jaquote:
zie je DMquote:Op zondag 2 oktober 2022 15:15 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Jep. Ik kan alleen play of pause doen.
Harde banden erop zettenquote:Op zondag 2 oktober 2022 15:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bij de pitstop gewoon geen banden voor 'm klaarzetten. Hij zoekt het maar lekker uit.
Ja pitcrew afschaffen en laat de coureur zelf de banden er maar op leggenquote:Op zondag 2 oktober 2022 15:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bij de pitstop gewoon geen banden voor 'm klaarzetten. Hij zoekt het maar lekker uit.
quote:Op zondag 2 oktober 2022 15:16 schreef Neef_Wuppie het volgende:
We kunnen zappen naar City - United.
Is al beslistquote:Op zondag 2 oktober 2022 15:16 schreef Neef_Wuppie het volgende:
We kunnen zappen naar City - United.
quote:Op zondag 2 oktober 2022 15:17 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja pitcrew afschaffen en laat de coureur zelf de banden er maar op leggen
Lap 8?quote:Op zondag 2 oktober 2022 15:17 schreef streamjohan het volgende:
Ik loop volgens mij hopeloos achter met Sky.
VIAPLAYEDquote:Op zondag 2 oktober 2022 15:16 schreef Maanvis het volgende:
Er staat in beeld 'no further investigation' , en nelson/melroy zegt 'ik ben benieuwd wat voor straf verstappen nog krijgt'
Of de verkeerdequote:Op zondag 2 oktober 2022 15:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gaat geen podium wordenquote:Op zondag 2 oktober 2022 15:17 schreef Peterselieman het volgende:
Max heeft nog geen lekker tempo te pakken
Maakt niet uit. Nou alleen voor zijn eigen ego natuurlijkquote:
Okquote:
Natte baan -> geen DRSquote:Op zondag 2 oktober 2022 15:20 schreef Fleischmeister het volgende:
Waar blijft DRS
Stelletje mietjes
De baan wordt elke ronde sneller als er niet meer regen valt.quote:Op zondag 2 oktober 2022 15:22 schreef DX11 het volgende:
De eerste 6 ronden duurden ruim een kwartier.
Dus 10x een kwartier, 2,5 uur. Het mag toch maximaal 2 uur duren? Gaan ze dan afkappen op een bepaald moment?
Of 61 rondjes, of 2 uur.quote:Op zondag 2 oktober 2022 15:22 schreef DX11 het volgende:
De eerste 6 ronden duurden ruim een kwartier.
Dus 10x een kwartier, 2,5 uur. Het mag toch maximaal 2 uur duren? Gaan ze dan afkappen op een bepaald moment?
Weer 0,1km/u te snel?quote:Op zondag 2 oktober 2022 15:23 schreef PS. het volgende:
100 euro boete voor Russelvoor speeding in the pitlane
Ja achterlijk ditquote:Op zondag 2 oktober 2022 15:24 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Wtf, krijgen we nu echt reclame in beeld bij viaplay, ik betaal toch niet voor reclame.
Anders had je nog meer moeten betalen.quote:Op zondag 2 oktober 2022 15:24 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Wtf, krijgen we nu echt reclame in beeld bij viaplay, ik betaal toch niet voor reclame.
Dan moet je Viaplay Premium hebben.quote:Op zondag 2 oktober 2022 15:24 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Dit ja.quote:Op zondag 2 oktober 2022 15:24 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Schandalig meid.quote:Op zondag 2 oktober 2022 15:24 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Minder juist. F1TV Pro is goedkoper en heeft geen reclame.`quote:Op zondag 2 oktober 2022 15:24 schreef Gunner het volgende:
[..]
Anders had je nog meer moeten betalen.
Kimi-stylequote:Op zondag 2 oktober 2022 15:25 schreef Droopie het volgende:
Is die exit nou gewoon in het centrum haha
Briljant, gelijk de kroeg in.
Echt het vreselijkste ooit inderdaad. Onkijkbaar, gelijk opzeggen, ik kan de hele race ineens niet meer zien!quote:Op zondag 2 oktober 2022 15:24 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Hebben die ook premjur liek?quote:Op zondag 2 oktober 2022 15:25 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Minder juist. F1TV Pro is goedkoper en heeft geen reclame.`
Kan ook niet, die rotzooi is net de pits ingeredenquote:Op zondag 2 oktober 2022 15:26 schreef Evenstar het volgende:
SC door rotzooi op de baan dan? Anders is het bullshit.
Voor de kwaliteit wat ze leveren en de prijs die we betalen wil ik geen reclame zien, ook niet 1 balkje in beeld. Maar zodra het seizoen voorbij is dan is het voor mij ook voorbij met viaplay.quote:Op zondag 2 oktober 2022 15:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Echt het vreselijkste ooit inderdaad. Onkijkbaar, gelijk opzeggen, ik kan de hele race ineens niet meer zien!
Verstappen heeft weer mazzelquote:Op zondag 2 oktober 2022 15:26 schreef Evenstar het volgende:
SC door rotzooi op de baan dan? Anders is het bullshit.
Dan moet je maar gewoon F1tv nemen zoals iedereenquote:Op zondag 2 oktober 2022 15:24 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Wie was dat nou... een Williams.. Latifi/...?quote:
Zhou hey, dat zal ze leren.quote:Op zondag 2 oktober 2022 15:27 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Voor de kwaliteit wat ze leveren en de prijs die we betalen wil ik geen reclame zien, ook niet 1 balkje in beeld. Maar zodra het seizoen voorbij is dan is het voor mij ook voorbij met viaplay.
Kun/kon je niet op meer devices streamen, of kan dat inmiddels wel? Moet in principe 2 streams hebben?quote:Op zondag 2 oktober 2022 15:27 schreef DX11 het volgende:
[..]
Dan moet je maar gewoon F1tv nemen zoals iedereen
quote:Op zondag 2 oktober 2022 15:28 schreef Weltschmerz het volgende:
Gaat Lewis nu naar full wets? Toon een keer initiatief en ga naar binnen.
Beetje optimistisch ditquote:Op zondag 2 oktober 2022 15:28 schreef Evenstar het volgende:
Russell
Die mag ook wel een straf krijgen veroorzaakt schade bij Bottas.
Kan wel. Race op PC, timing op iPad en driver cam op telefoon.quote:Op zondag 2 oktober 2022 15:28 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Kun/kon je niet op meer devices streamen, of kan dat inmiddels wel? Moet in principe 2 streams hebben?
Heeft altijd gekund. Weet niet waar dat sprookje vandaan komt. Er zijn heel veel mensen die met zon computer programma 10 streams tegelijkertijd op zetten.quote:Op zondag 2 oktober 2022 15:28 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Kun/kon je niet op meer devices streamen, of kan dat inmiddels wel? Moet in principe 2 streams hebben?
Bottas is zijn grote voorbeeld.quote:Op zondag 2 oktober 2022 15:28 schreef Perox het volgende:
Zo Russell probeert weer Bottas dood te vermoorden in een regenrace!
F1 TV commentaar zegt het : LAT iddquote:Op zondag 2 oktober 2022 15:27 schreef Sally het volgende:
[..]
Wie was dat nou... een Williams.. Latifi/...?
Gewoon chromecast streamen naar je tvquote:Op zondag 2 oktober 2022 15:28 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Tja, geen zin in. Tenzij je dit commentaar ook mee kunt nemen en je gewoon vanaf je KPN-box kunt kijken.quote:
Nee, want Mercedesquote:Op zondag 2 oktober 2022 15:28 schreef Evenstar het volgende:
Russell
Die mag ook wel een straf krijgen veroorzaakt schade bij Bottas.
10 streams op één pc is één devicequote:Op zondag 2 oktober 2022 15:29 schreef DX11 het volgende:
[..]
Heeft altijd gekund. Weet niet waar dat sprookje vandaan komt. Er zijn heel veel mensen die met zon computer programma 10 streams tegelijkertijd op zetten.
Ja klopt, was 25% korting toen, goeie dealquote:Op zondag 2 oktober 2022 15:27 schreef DX11 het volgende:
[..]
Dan moet je maar gewoon F1tv nemen zoals iedereen
Is trouwens ook goedkoper als je hem net voor het seizoen aanschaft, dacht ¤50 voor een jaar.
True maar ze checken het in ieder geval niet ik heb standaard altijd een 2e apparaat aan.quote:
Verkeerde Mercedes, hij zit niet in de affirmative action Mercedes.quote:
Andere sets Inters wellichtquote:Op zondag 2 oktober 2022 15:31 schreef MoreDakka het volgende:
Wilde Hamilton echt op de wets starten?
Dat is elk jaar gebeurt de afgelopen jaren dus je kan er op rekenen dat dat blijft gebeuren. (Nieuw account maken met ander email adres elk jaar)quote:Op zondag 2 oktober 2022 15:31 schreef Fleischmeister het volgende:
[..]
Ja klopt, was 25% korting toen, goeie deal
Volgend jaar De Vriesquote:
Dat was gewoon een verrassingsaanval van Verstappen, maar dat past niet bij hun favoriete coureur natuurlijk.quote:Op zondag 2 oktober 2022 15:33 schreef -XOR- het volgende:
Zusterteam AT makkelijk aan de kant, Engeltjes WOEST
23quote:Op zondag 2 oktober 2022 15:35 schreef streamjohan het volgende:
Hoeveel punten heeft Max nodig voor WK nummer twee? 8 of 18?
Ja.quote:Op zondag 2 oktober 2022 15:35 schreef streamjohan het volgende:
Hoeveel punten heeft Max nodig voor WK nummer twee? 8 of 18?
Wil Lewis trollenquote:
Live and let live! (please...)quote:
Toch welquote:Op zondag 2 oktober 2022 15:35 schreef HiDiHo het volgende:
Ik hoop niet dat iemand gezegd heeft dat je hier niet in kunt halen....
Ik heb geen melding gezienquote:
No further actionquote:Op zondag 2 oktober 2022 15:40 schreef Rianne84 het volgende:
Max under investigation volgens viaplay.
Is niks gelukkig.quote:Op zondag 2 oktober 2022 15:40 schreef Rianne84 het volgende:
Max under investigation volgens viaplay.
Die Red Bull is een stuk sneller ook vandaag.quote:Op zondag 2 oktober 2022 15:42 schreef -XOR- het volgende:
ALO rijdt wel rock solid, dat is een probleempje
Bedankt Hans.quote:Op zondag 2 oktober 2022 15:43 schreef Kickinalfa het volgende:
Moet wel Alonso voorbij wil hij nog een kans op het podium.
Alpine met hun vervloekte topsnelheid.quote:Op zondag 2 oktober 2022 15:44 schreef Mano_ het volgende:
RBR is dominant. Komt niet voorbij Alonso. Alpine snelste auto confirmed.
El Plan.quote:Op zondag 2 oktober 2022 15:44 schreef Mano_ het volgende:
RBR is dominant. Komt niet voorbij Alonso. Alpine snelste auto confirmed.
Dat zal wel zijn als het droog isquote:Op zondag 2 oktober 2022 15:46 schreef MoreDakka het volgende:
Ik dacht dat de nieuwe auto's zo veel beter konden volgen?
Doen ze toch ook?quote:Op zondag 2 oktober 2022 15:46 schreef MoreDakka het volgende:
Ik dacht dat de nieuwe auto's zo veel beter konden volgen?
"Still to wet."quote:Op zondag 2 oktober 2022 15:44 schreef trein2000 het volgende:
Het cross-over point nadert zo te horen
Heb je de rest van het seizoen gezien?quote:Op zondag 2 oktober 2022 15:48 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Nou nee, inhalen is onmogelijk. Wat ze nu doen kon in 2021 ook.
Goed punt.quote:Op zondag 2 oktober 2022 15:47 schreef Mano_ het volgende:
[..]
En Hamilton weer een podium cadeau doen? Nee dank je.
Nee, maar blijkbaar wel met een bezem oidquote:Op zondag 2 oktober 2022 15:48 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Mogen ze niet meer met blowers en fohns de plek van de pitstop droogblazen in de pitlane?
okquote:Op zondag 2 oktober 2022 15:49 schreef Coco het volgende:
[..]
mention mij maar als er iets leuks gebeurt
Achterkant breekt ook vaak uit lijkt het wel.quote:Op zondag 2 oktober 2022 15:50 schreef Peterselieman het volgende:
Max heeft te weinig tractie bocht uit
Ja. Daarvoor geldt min of meer hetzelfde. Grootste verschil is betere banden. Aan de nieuwe auto's ligt het niet, zoveel is nu wel duidelijk.quote:Op zondag 2 oktober 2022 15:49 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Heb je de rest van het seizoen gezien?
Ja >:-Dquote:
Ben ik het niet mee eens. Voorheen waren gaten alleen kleiner dan 2 seconde als er echt een inhaalpoging aan kwam. Nu rijden ze continu dicht op elkaar.quote:Op zondag 2 oktober 2022 15:50 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Ja. Daarvoor geldt min of meer hetzelfde. Grootste verschil is betere banden. Aan de nieuwe auto's ligt het niet, zoveel is nu wel duidelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |