abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206201231
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 12:51 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Lees net dat de rechter het niet nodig acht dat twitter alle complot onzin over Bodegraven en satanistisch kindermisbruik hoeft te verwijderen.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)sch-misbruik-niet-te

Jammer dat rechter in deze zo strikt juridisch kijkt en niet naar het maatschappelijk belang. Maar verbaas me vooral er over dat hele volksstammen in deze onzin geloven. Hoewel, in de afweging heeft de rechter wellicht gedacht, als ik Twitter alles laat verwijderen, dan zullen er weer hele volksstammen dit weer als bevestiging van een doofpot zien.
Zijn nog niet veel verder gekomen sinds de middeleeuwen met hysterie en geloven in onzin.
Ik kan me niet vinden in die complotonzin, maar ik ben ook wel blij dat een rechter niet mag beslissen om 'niet passende' informatie te laten verwijderen.
pi_206201338
quote:
Lees net dat de rechter het niet nodig acht dat twitter alle complot onzin over Bodegraven en satanistisch kindermisbruik hoeft te verwijderen.

Jammer dat rechter in deze zo strikt juridisch kijkt en niet naar het maatschappelijk belang. Maar verbaas me vooral er over dat hele volksstammen in deze onzin geloven. Hoewel, in de afweging heeft de rechter wellicht gedacht, als ik Twitter alles laat verwijderen, dan zullen er weer hele volksstammen dit weer als bevestiging van een doofpot zien.
Zijn nog niet veel verder gekomen sinds de middeleeuwen met hysterie en geloven in onzin.
Dit stond gisteren bij een artikel over een wolf die flink wat schapen had gedood. :D

We have far more in common than that which devides us..
pi_206201526
Ik denk dat ik fan ben van Mensendieck.
15 nov weer.
2 uur geweest :D Zeer verhelderend, leuk mens met verstand van zaken!
Oefeningen mee en veel uitleg waarom dit en waarom dat en waarom zoveel pijn.
Wel lekker confronterend in je onderbroek en bh voor de spiegel _O-
pi_206201532
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 17:10 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Dit stond gisteren bij een artikel over een wolf die flink wat schapen had gedood. :D

[ afbeelding ]
Hybride gekweekte wolf :? _O-
:X
  Moderator dinsdag 4 oktober 2022 @ 17:54:30 #207
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_206201630
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 17:39 schreef Blues het volgende:

[..]
Hybride gekweekte wolf :? _O-
:X
Amerikaanse wolfshond, Tsjechoslowaakse wolfshond. Dat worden ook hybrides genoemd.

Kutbeesten overigens.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  dinsdag 4 oktober 2022 @ 17:58:00 #208
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_206201659
Een boze ezel tussen je schapen zetten helpt trouwens uitstekend tegen wolven.

https://www.thetimes.co.u(...)rom-wolves-q9kzfrl7d
pi_206201698
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 17:38 schreef Blues het volgende:
Ik denk dat ik fan ben van Mensendieck.
15 nov weer.
2 uur geweest :D Zeer verhelderend, leuk mens met verstand van zaken!
Oefeningen mee en veel uitleg waarom dit en waarom dat en waarom zoveel pijn.
Wel lekker confronterend in je onderbroek en bh voor de spiegel _O-
fijn!
Het laatste zei ik altijd wel bij het maken van de 1e afspraak. 😎
(het is wel C/M hé, Cesar/Mensendieck) # kleinigheid.

Vanavond de tweede Nederlandse les op de derde avond. Eens zien of er deelnemers zijn. Ondertussen gaat de taal coördinator langs bij de appartementen(?) om te horen wat de reden is om niét te komen, terwijl om avondlessen is gevraagd.
pi_206201977
Zo, het balkon deels opgeruimd en winterklaar gemaakt. Voor stofzuigen had ik geen puf meer, dat kan morgen wel.
Moest af en toe wel even gaan zitten, maar het viel nog mee qua conditie. Na gisteren dacht ik dat het pittiger zou zijn.
pi_206202049
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 08:26 schreef Tuindier het volgende:
c_/

Heeft de club geen regels over hoeveel trainers ze willen hebben per aantal deelnemers @:Tele6? Ik vind het stoer dat je het uberhaupt doet, en niet gek dat je dan niet iedereen optimaal kan helpen.
Boven de 40 schakelen we een extra trainer in, is het idee.
Ik moet van tevoren echt goed nadenken over hoe ik zo'n groep een beetje manage, want het is echt lastig om iedereen in de gaten te houden en bijv. ook te zorgen dat iedereen me kan horen/verstaan.
pi_206202163
@Tele6 moest ik laatst aan denken: heb je al (veel) autogereden met het verse rijbewijs??
pi_206202248
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 18:50 schreef AnneX het volgende:
@:Tele6 moest ik laatst aan denken: heb je al (veel) autogereden met het verse rijbewijs??
Nog maar 1 keer een rit met B z'n auto. Wel meteen lekker ver :)
pi_206202267
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 18:56 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Hoppa👍🏼
pi_206202393
:W ik leef nog!
Zo even hockeyen, en daarna hopelijk al een paar opdrachten nakijken zodat ik morgen een klein beetje kan uitslapen.

Straks bijlees :)
pi_206202532
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 18:56 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Heb je ook al iets gehoord over het nieuwe huis? Zijn je papieren goedgekeurd?
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 4 oktober 2022 @ 19:48:11 #217
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_206203042
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 18:29 schreef Kaatje1 het volgende:
Zo, het balkon deels opgeruimd en winterklaar gemaakt. Voor stofzuigen had ik geen puf meer, dat kan morgen wel.
Moest af en toe wel even gaan zitten, maar het viel nog mee qua conditie. Na gisteren dacht ik dat het pittiger zou zijn.
Moet mn balkon leeghalen. In november begint eindelijk de renovatie van de balkons van onze flat.
Gelukkig staat er niet zo veel op :+

Blij dat ik rust heb vanavond. Hoewel ik in m'n energie al weer een stuk verder ben dan vorige week ben ik er nog niet... Ajax kijken vanavond, al vrees ik het ergste :s)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Moderator dinsdag 4 oktober 2022 @ 19:50:33 #218
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_206203089
Pff vanavond 60*60 tegels lopen slijpen, er moesten nog ca. 10 tegels in het terras waar allemaal een stuk vanaf moest. Kut werk :P
  dinsdag 4 oktober 2022 @ 20:12:17 #219
63722 z80
I fink you freaky
pi_206203562
quote:

Iets beter lezen. Het verzoek van de gemeente was veel breder. Alles met misbruik en Bodegraven zou verwijderd moeten worden volgens het ingediende verzoek. En dat gaat te ver. Wat ook correct is.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  dinsdag 4 oktober 2022 @ 20:16:05 #220
63722 z80
I fink you freaky
pi_206203658
En dank voor de felicitaties. Ik zou nu weten waar de mosterd te halen is.
pi_206203801
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 20:16 schreef z80 het volgende:
Ohhhh Zet nog van harte *G* :*
Had je een leuke dag?
  dinsdag 4 oktober 2022 @ 20:27:28 #222
63722 z80
I fink you freaky
pi_206203861
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 20:23 schreef Blues het volgende:

[..]
Ohhhh Zet nog van harte *G* :*
Had je een leuke dag?
Buiten het extra gebak een standaard dag. Uit eten komt nog.
  dinsdag 4 oktober 2022 @ 20:44:33 #223
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_206204085
Mike Myers heeft een serie op Netflix, the pentaverate, een serie over een Canadese "journalist" die op het spoor komt van een geheime organisatie..

Heerlijke take op Alex Jones
  dinsdag 4 oktober 2022 @ 20:51:00 #224
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_206204172
quote:
Van harte!

Taart O+
Spoilers!
pi_206204385
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_206204408
quote:
Waar dan? :P

Felies dierendagZ *O*
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 4 oktober 2022 @ 21:16:28 #227
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_206204721
Gefeliciteerd Z *O*
  Moderator dinsdag 4 oktober 2022 @ 21:20:56 #228
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_206204849
quote:
Gefeliciteerd B:)B
pi_206204869
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 20:12 schreef z80 het volgende:

[..]
Iets beter lezen. Het verzoek van de gemeente was veel breder. Alles met misbruik en Bodegraven zou verwijderd moeten worden volgens het ingediende verzoek. En dat gaat te ver. Wat ook correct is.
Goed punt.
Ik heb verder nul kennis over deze casus, maar dat is dan ook precies waarom ik het onverstandig zou vinden dit soort dingen zomaar als complot af te doen. Tis nou ook niet alsof we in ons land nou zo happig zijn op actief ingrijpen op misbruik/kinderverkrachting.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 4 oktober 2022 @ 21:27:10 #230
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_206204990
Zo. Nieuwe doos Fpp2 onderweg. Voor Vienna in het OV heb je dat wel nodig helaas. Stedentrip is leuk, maar alles wandelend is voor mij niet te doen :+.
  dinsdag 4 oktober 2022 @ 21:47:58 #231
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_206205559
Ik ben blij met het prijsplafond voor energie. Dat haalt weer wat zorg weg. Als onze leverancier failliet gaat, hebben we nog steeds wel een probleem maar niet meer een onoverkomelijk probleem.
Spoilers!
pi_206207145
Er is weinig vervelender dan enorm moe zijn en niet kunnen slapen.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_206207320
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 22:57 schreef Lonaa het volgende:
Er is weinig vervelender dan enorm moe zijn en niet kunnen slapen.
Dan neem ik wel eens één pcm. Welterusten. :Z
pi_206207431
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 19:20 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Heb je ook al iets gehoord over het nieuwe huis? Zijn je papieren goedgekeurd?
Nog stééds niet :'(
Ik verwacht nu toch echt wel dat er deze week nieuws komt eigenlijk. Eind vorige week weer een document geherupload, nu zijn iig alle documenten volledig.

Grappig is dat ik er vanavond achter kwam dat een clubgenoot van me boven me zal komen wonen als alles goed gaat. Hij zit ook nog in de hele documenten-goedkeur-ellende dus daar ben ik niet alleen in. Nu hopen dat we allebei goedgekeurd worden anders is het ook erg lullig :+
pi_206207526
We hadden vanavond een vergadering van de sportclub. Nou zat ik gisteravond zo onzeker te wezen over mijn vaardigheden als trainer, word ik vanavond door m'n mede-trainers wéér verkozen tot Trainer van de Maand. Dit vanwege mijn inzet en grote ervaring en altijd tips voor wie wil. :D :D

Net voor de zomer was ik ook al Trainer van de Maand, en daarvoor ben ik het ook al meer keren geweest dan ik me kan herinneren. Altijd weer een leuke pluim :D

Dit keer is de taak "cadeautje kopen voor TvdM" voor mij. Dus eens bedenken wat ik wil hebben O+
Vooralsnog was het meestal speciaalbier of chocola.
Ik moet ook een cadeautje voor de TvdM van vorige keer en die van volgende keer, dus even drie dingetjes bedenken die de gemiddelde trainer bij ons wel wil hebben. :s)
Ach ja, ik heb nog een maand voordat er weer een Trainer van de Maand gekozen moet worden ^O^
pi_206207713
Toch fijn dat ze jou meer waarderen dan dat je dat zelf doet. Je hoeft blijkbaar niet zo onzeker te zijn.

Duimen voor snel bericht van het huis. Dan kan je er natuurlijk niet meteen in maar dan weet je in ieder geval hoe nu verder en kan je in je hoofd gaan inrichten
pi_206207739
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 23:46 schreef Kaatje1 het volgende:
Toch fijn dat ze jou meer waarderen dan dat je dat zelf doet. Je hoeft blijkbaar niet zo onzeker te zijn.

Duimen voor snel bericht van het huis. Dan kan je er natuurlijk niet meteen in maar dan weet je in ieder geval hoe nu verder en kan je in je hoofd gaan inrichten
Ja joh O+
pi_206207752
quote:
Nog gefeliciteerd! Nog een paar minuten jarig *) Leuke dag gehad?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_206207803
Hockey was lekker, vijf opdrachten kunnen nakijken, nu slapen. Bijlees toch morgen, behalve deze pagina: gefeliciteerd nog nét @z80 en yey voor @Tele6, super goed! En hopelijk snel positief nieuws over huis.
pi_206208449
Koffie. Veel.
pi_206208642
quote:
2s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 07:24 schreef Lonaa het volgende:
Koffie. Veel.
Jaloers. Ik wil ook koffie lusten.

Ik wil vooral nog heel even mijn ogen dicht doen. Heel even maar. Maar er komt een pakketje.
Spoilers!
pi_206208655
Ik had ook koffie. Nodig ook want we hebben een bizarre ren- en vliegdag vandaag. Waarbij ik de halve dag een oververmoeid kind wat terugkomt van schoolkamp op sleeptouw neem. Topplanning ^O^ :')
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_206208737
quote:
1s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 08:04 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Jaloers. Ik wil ook koffie lusten.

Ik wil vooral nog heel even mijn ogen dicht doen. Heel even maar. Maar er komt een pakketje.
Ik wil ook slapen.
In plaats daarvan negatieve test en trainen.
pi_206208744
Jaaa, koffie.
Straks een overleg met de bieb-coördinator. Ben benieuwd.
Collega is nog ziek gemeld en werd (om 9:30 uur) een mail beloofd met vragen over ‘de toekomst’.
Dat werd een telefoongesprek om 22 uur. Veel bladiebla.

Ook nog lachen vandaag hoor mensen. 😎
pi_206208810
Er wordt hier wel gelachen, opzich.

Vannacht op de tocht gelegen, want ik moet alle deuren in de woonkamer nog tochtdicht maken :') , dus ik snotter wel, maar de testen blijven negatief. Ongeacht welk merk :') Ondertussen kreeg ik gisterenavond van nog iemand die ik voor het weekend zag een appje met een foto van een positieve test.
pi_206208822
Goed, zware dingen tillen dus. Straks maar eens horen hoe het met F. is, die slaapt geloof ik al een uur of 11. De rest van de dag doe ik rustig aan en moet er wat in huis geprutst.
pi_206208880
quote:
2s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 08:27 schreef Lonaa het volgende:
Er wordt hier wel gelachen, opzich.

Vannacht op de tocht gelegen, want ik moet alle deuren in de woonkamer nog tochtdicht maken :') , dus ik snotter wel, maar de testen blijven negatief. Ongeacht welk merk :') Ondertussen kreeg ik gisterenavond van nog iemand die ik voor het weekend zag een appje met een foto van een positieve test.
Mooi dat er gelachten wordt ^O^

Het blijft komen met die positieve testen he. :')
Ik zit er nog op te wachten welke collega als volgende aan de beurt is. Er hebben er vrijdag een stel 2x1 uur in de auto gezeten met iemand die positief bleek, dus ik denk dat een van hen straks de klos is. :P
pi_206208900
Ik heb slecht geslapen. Dat was te verwachten na een drukke avond en een dag slecht gegeten :{

Vandaag vrij van werk. Programma:
12:00-13:00 wandelen met vriendin
19:30-20:30 Engels kletsen met S.
Verdere to do's:
- 3 uur fietsen
- 1 uur hardlopen
- een paar klusjes (naar een winkel, oud papier wegdoen, evt nog wat dingen opruimen en wat computerdingen)

Ik denk dat ik na de wandeling met vriendin wel ga fietsen, en dat ik dan het hardlopen vanochtend doe. Als ik vanochtend zou willen fietsen, zou ik binnen nu en een kwartier de deur uit moeten maar ik zit nog in badjas :')

*zucht*

Ik zal blij zijn als straks het bizarre eind fietsen gedaan is, dan hoef ik niet meer te trainen en me geen zorgen meer te maken of ik dat wel kan, en kan ik gewoon fietsen omdat dat leuk is om te doen.
pi_206209126
Ik luisterde wat interessante podcasts over slaap, er voor de verandering werd er ook ingegaan op tips voor shift workers (Ook via youtube te beluisteren overigens). @Isabeau mogelijk allemaal al bekende info voor jou, maar ik vond het erg interessant, ook voor 'gewone' slaaptips.

Ik probeer dus nu ook bewuster dachtlicht te vangen om mijn ritme te versterken, en ben al twee ochtenden direct na het opstaan begonnen met een half uurtje Astanga Yoga (dat niet door de podcast, maar doordat ik daar een curcus over doe). Het valt me niet tegen, moet ik zeggen, maar vraag het me over 2 weken nog eens :).
Het is in ieder geval fijn om niet na een lange werkdag, koken, eten nog mezelf van de bank te hoeven te motiveren voor yoga, want dat heb ik in de ochtend dan al gedaan.

@Tele6 Wat is ook al weer het fietsdoel waar je voor traint? Ik herken het van de training voor de halve marathon, daar gingen zoveel uren naar duurlopen (want mijn tempo was vrij laag) dat het niet meer leuk was. Terwijl het lopen an sich wel leuk was.
pi_206209247
@Tele6 het aantal km’s voor jou ben ik vergeten.
Onthoud dan maar, dat mnX ongetraind de Elfstedentocht 210 km? heeft gefietst.
Twaalf uur of zo. w/
pi_206209268
Mogguh!

Gefeliciteerd nog @z80 *O*

En nette verdienste @Tele6 , Trainer van de maand! En meerdere maanden al zo te lezen, dus durf dat compliment ook aan jezelf te geven *O*

Hier straks nog een avond werken, en dan morgen vrij. Ik wilde naar een concert 's avonds, en de enige manier om dat voor elkaar te krijgen zonder het risico te lopen dat mijn werk weer roet in het eten gooit is om een dag verlof op te nemen :') Ach ja, ook wel eens lekker. En komt ook wel fijn uit met nog wat voorbereiding voor de keuken.

Nu even wat lezen voor dat leertraject. Triage. Belangrijk, maar wel een beetje droge stof :P
pi_206209271
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 09:12 schreef Tuindier het volgende:
Ik luisterde wat interessante podcasts over slaap, er voor de verandering werd er ook ingegaan op tips voor shift workers (Ook via youtube te beluisteren overigens). @:Isabeau mogelijk allemaal al bekende info voor jou, maar ik vond het erg interessant, ook voor 'gewone' slaaptips.

Ik probeer dus nu ook bewuster dachtlicht te vangen om mijn ritme te versterken, en ben al twee ochtenden direct na het opstaan begonnen met een half uurtje Astanga Yoga (dat niet door de podcast, maar doordat ik daar een curcus over doe). Het valt me niet tegen, moet ik zeggen, maar vraag het me over 2 weken nog eens :).
Het is in ieder geval fijn om niet na een lange werkdag, koken, eten nog mezelf van de bank te hoeven te motiveren voor yoga, want dat heb ik in de ochtend dan al gedaan.

@:Tele6 Wat is ook al weer het fietsdoel waar je voor traint? Ik herken het van de training voor de halve marathon, daar gingen zoveel uren naar duurlopen (want mijn tempo was vrij laag) dat het niet meer leuk was. Terwijl het lopen an sich wel leuk was.
Ik ga over anderhalve week 200 km fietsen in één nacht. We vertrekken middernacht om om lunchtijd in de Eifel te zijn.

Ik ben half augustus begonnen met zoveel fietskilometers maken als ik kon (qua tijd en energie en andere sportdoelen die ertussendoor kwamen) en dat is eigenlijk nogal aan de late kant, maar eerder dan dat wist ik niet dat ik naar de Eifel zou gaan fietsen :P

Waar ik vooral tegenaan loop is niet het fietsen -- dat is wel relaxt -- maar vooral al het gedoe eromheen dat me niet zo goed lukt.
• Genoeg eten en dan ook nog redelijk gezonde dingen
• Tijd overhouden om te slapen en ontspannen
• Routes plannen om te fietsen
• Plannen wat ik qua kleren en andere uitrusting moet meenemen/regelen/uitzoeken

Wat me ook zorgen baart is dat de organisatie zei dat het doeltempo 25 km/u wordt en dat houd ik in mijn trainingsrondjes eigenlijk nooit vol. Broertje zegt dat dat als ik met een groep rijd wel beter wordt, en het is ook wel zo dat de enige keer dat ik wél die 25 km/u volhield was toen Broertje en ik samen fietsten. Dus misschien valt dat wel mee.

Ik wissel af tussen optimisme en lekker lange stukken fietsen en goed m'n eten plannen -- en totaal pessimisme, niet op die fiets willen stappen, alleen maar chocolade eten en laat opblijven. Op dit moment zit ik in dat laatste en ik moet mezelf even bij elkaar rapen want zo wordt vandaag niet leuk. :')

Ik moet wat knopen doorhakken over de planning voor vandaag, wat ik ga eten en wanneer en wanneer ik m'n trainingen ga doen. Het ziet eruit of het koud is buiten maar de weer-app zegt 14 graden (en later vandaag tot 21 graden) dus dat zou me niet tegen hoeven houden.
pi_206209346
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 09:33 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Ik ga over anderhalve week 200 km fietsen in één nacht. We vertrekken middernacht om om lunchtijd in de Eifel te zijn.

Ik ben half augustus begonnen met zoveel fietskilometers maken als ik kon (qua tijd en energie en andere sportdoelen die ertussendoor kwamen) en dat is eigenlijk nogal aan de late kant, maar eerder dan dat wist ik niet dat ik naar de Eifel zou gaan fietsen :P

Waar ik vooral tegenaan loop is niet het fietsen -- dat is wel relaxt -- maar vooral al het gedoe eromheen dat me niet zo goed lukt.
• Genoeg eten en dan ook nog redelijk gezonde dingen
• Tijd overhouden om te slapen en ontspannen
• Routes plannen om te fietsen
• Plannen wat ik qua kleren en andere uitrusting moet meenemen/regelen/uitzoeken

Wat me ook zorgen baart is dat de organisatie zei dat het doeltempo 25 km/u wordt en dat houd ik in mijn trainingsrondjes eigenlijk nooit vol. Broertje zegt dat dat als ik met een groep rijd wel beter wordt, en het is ook wel zo dat de enige keer dat ik wél die 25 km/u volhield was toen Broertje en ik samen fietsten. Dus misschien valt dat wel mee.

Ik wissel af tussen optimisme en lekker lange stukken fietsen en goed m'n eten plannen -- en totaal pessimisme, niet op die fiets willen stappen, alleen maar chocolade eten en laat opblijven. Op dit moment zit ik in dat laatste en ik moet mezelf even bij elkaar rapen want zo wordt vandaag niet leuk. :')

Ik moet wat knopen doorhakken over de planning voor vandaag, wat ik ga eten en wanneer en wanneer ik m'n trainingen ga doen. Het ziet eruit of het koud is buiten maar de weer-app zegt 14 graden (en later vandaag tot 21 graden) dus dat zou me niet tegen hoeven houden.
Wow, heftig plan. Het 's nachts fietsen lijkt me dan nog de grootste uitdaging. Wat voor fiets heb je? Dat kan ook nogal wat verschil maken.
pi_206209417
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 09:41 schreef Tuindier het volgende:

[..]
Wow, heftig plan. Het 's nachts fietsen lijkt me dan nog de grootste uitdaging. Wat voor fiets heb je? Dat kan ook nogal wat verschil maken.
Ja, 's nachts rijden wordt een uitdaging. Ik ben afgelopen vrijdag om 6 uur 's ochtends op de fiets gestapt om te oefenen met in het donker rijden en slaperig rijden, en het ging redelijk maar ik had het koud en was bang om van de weg te raken :')

Ik heb een trekkingfiets (Koga Miyata Traveller). De meeste mensen van de groep met wie we gaan hebben mountainbikes. Een deel van de route zal onverhard zijn, maar geen al te ruw terrein of al te smalle paden want we rijden in het donker met een stuk of 15 man, dat gaat anders helemaal niet. Ik denk eigenlijk dat ik dan met een trekkingfiets beter af ben dan met een mountainbike - breed genoege banden om over bospaden te kunnen, maar niet onnodig dikke banden met onnodig veel profiel.

Groot voordeel is ook dat mijn fiets een naafdynamo heeft met goede lichten eraan -- mijn broertje is nog een of ander plan aan het uitdenken omdat zijn batterij-lampen op de fiets het geen 8 uur volhouden en niet licht kunnen geven tijdens het laden. Dus hij moet 2 sets lampen mee en een powerbank. Of zo.
pi_206209794
Klinkt pittig maar ook wel als een leuke uitdaging @Tele6 !

Ik ben me hier aan het opwinden over theorie die we moeten lezen, maar waar ik nu al her en der vraagtekens bij zet. Omdat ze bijvoorbeeld vergeten zijn neer te zetten of het over percentage of factor gaat }:|
pi_206210000
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 09:12 schreef Tuindier het volgende:
dachtlicht
O+
pi_206210016
Goed, moe en gesloopt als ik ben na 3 nachten luchtbed, verkouden en bloed geven tilde ik vandaag van de grond:
3x85
3x95
3x100
3x105
3x110

Dat laatste is een PR voor 3. :')
pi_206210075
Blijft wel frappant dat ik soms onder vermoeidheid beter presteer. Misschien dat ik dan de zorgen/gebrek aan zelfvertrouwen/whatever beter uit kan zetten ofzo.
pi_206210150
quote:
2s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 10:53 schreef Lonaa het volgende:
Blijft wel frappant dat ik soms onder vermoeidheid beter presteer. Misschien dat ik dan de zorgen/gebrek aan zelfvertrouwen/whatever beter uit kan zetten ofzo.
Ik heb dat vaak net voordat ik een migraine-aanval krijg (of althans, als ik al een beetje hoofdpijn heb, dus het is dan al een soort van begonnen), dan kan ik echt in hyperfocus raken. Puur omdat op meer dingen concentreren niet gaat denk ik ook ja :Y
pi_206210169
quote:
7s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 10:58 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Ik heb dat vaak net voordat ik een migraine-aanval krijg (of althans, als ik al een beetje hoofdpijn heb, dus het is dan al een soort van begonnen), dan kan ik echt in hyperfocus raken. Puur omdat op meer dingen concentreren niet gaat denk ik ook ja :Y
Oh grappig wel ja. :) Ik merk wel dat het soms cyclus-gerelateerd is, mijn state of mind en dus ook hoe trainingen gaan. Dat was vandaag niet overigens.
Het was vandaag ook niet zozeer hyperfocus maar een soort...nonchalance? "Ok ik til dit wel op." "Oh ging goed, nou dan til ik meer op"
pi_206210185
quote:
2s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 11:00 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Oh grappig wel ja. :) Ik merk wel dat het soms cyclus-gerelateerd is, mijn state of mind en dus ook hoe trainingen gaan. Dat was vandaag niet overigens.
Het was vandaag ook niet zozeer hyperfocus maar een soort...nonchalance? "Ok ik til dit wel op." "Oh ging goed, nou dan til ik meer op"
:D nice .
pi_206210187
@Tele6 beste onderneming wel hoor. Succes :) Ik herken het wisselen tussen "DIT GA IK DOEN EN GOED VOOR MEZELF ZORGEN JIPPIE!" en "fuck no. Bier, chocola, weinig slaap let's go" vrij goed :')
pi_206210330
Zo, weer redelijk bijgelezen. @Lonaa wat goed _O_ en idd, misschien gewoon te moe/brak om beren op de weg te zien en dus doe je het maar gewoon?

Gedoe weer bij de bieb las ik, en intense voorbereidingen van @Tele6 _O_

Ik sliep rond 00.30, werd om 6.00 wakker uit dromen over schrijfopdrachten en toen ik om 6.30 nog steeds niet weer in slaap was gevallen ben ik die schrijfopdrachten maar gaan nakijken. Maar ze zijn wel nu allemaal al klaar *O* dus ik kan nu douchen en dan nog een klein uur chillen, dan even halfuurtje overleg over wat twijfelpunten in de beoordelingen en daarna heb ik nog een half uur voor ik trein in moet richting Amsterdam voor voorbereiding en werkgroepen geven tot 19.15. Ik had gerekend op nakijken en dan meteen door naar Amsterdam, dus dit is al een enorme meevaller *) behalve dan de minder slaap, maargoed, dat kan ik vannacht inhalen (als m'n slaap meewerkt, maar iig heb ik er de tijd voor).
pi_206210550
quote:
7s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 10:58 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Of als ik net ongesteld ben. dan verbaas ik me ineens ook.
pi_206210666
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 11:36 schreef Tuindier het volgende:

[..]
Dat heb ik dan weer niet. Jammer wel :{

Ik ben net de dagen ervoor en na de eerste dag vaak wel enorm in the mood....bijzonder onhandig :')
pi_206210726
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 11:36 schreef Tuindier het volgende:

[..]
Dit! Dan ga ik naar de fitness en denk dat het wel niks zal worden. En meestal gaat het dan gewoon goed.
Vooral de rugoefeningen. Boze baarmoeder helpt blijkbaar, of zo :')
pi_206210768
Al een paar dagen af en aan iets geïrriteerde keel. Beetje moe ook. Wordt niet erger, wordt niet beter en twee thuistesten verder blijft het negatief. Dus we gaan maar uit van een gewone nog niet-eens verkoudheid. Of teveel droge verwarmingslucht.

Terwijl in mijn directe omgeving de bingokaart qua besmettingen weer op blijft lopen. We hebben blijkbaar weer toppositie landelijk.
pi_206210827
Mogge (nog net even)

Ik was ook al om 6 uur wakker, maar dan door een hongerige kat. Die maar eten gegeven en terug in het warme bed, maar slapen ho maar.

Als ik lees wat @Tele6 doet, word ik al doodmoe. Maar wel leuk, ken je die mensen met wie je gaat fietsen of is alles nieuw?

@AnneX hoeveel leerlingen hadden jullie gisteren?

Zo meteen even wat eten en dan mijn nieuwe bril op halen. Kon vorige week al, maar om die mensen daar constant in het gezicht te hoesten vond ik niet echt netjes. En gisteren was ik het totaal vergeten :o

Gisteren kreeg ik ook bericht dat ik het niet was geworden (sollicitatie vorige week dinsdag). Ik was prima gekwalificeerd maar volgens de leidinggevende zou ik waarschijnlijk niet in het team passen. Dat kan natuurlijk, da's haar gevoel. En met 4 andere kandidaten zal er vast wel een tussen zitten die wel in het team past.
Niet dus, vacature is weer opengezet. Dus ook maar eens teruggekeken, ze zijn al sinds april op zoek. Denk nu niet meer dat het aan mij ligt (gisteren nog wel).
pi_206210884
@Tuindier bedankt voor de tip! Ga ik zeker naar luisteren, alle tips zijn welkom op slaapgebied en misschien heeft hij nog wat toe te voegen wat ik niet wist.

quote:
2s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 10:53 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb nooit zo goed kunnen pinpointen waarom sporten de ene keer een makkie is en hetzelfde type training een andere keer als door dikke stroop waden is. Ja, ná een nachtdienst trainen was altijd moeizaam, dus dat zal vermoeidheid zijn geweest. Voor de rest slecht te voorspellen. Maar tof dat het zo goed ging.

Tele6, wat een plan om te gaan doen :o Woah! En dan dus 8 uur lang 25 km/h aanhouden? Dat zou ik nog geen uur achter elkaar volhouden :X Oh wacht, dat heb ik wel ooit gedaan, was 23 km fietsen naar ziekenhuis en ik deed dat in iets minder dan een uur. Maar dan nog, 8 uur lang! Petje af alleen al dat je het gaat doen. De overige logistieke dingen lijken me wel op te lossen, evt met tips van de andere mensen die mee gaan.

Iedereen verder covid-vrij blijven hoor. Genoeg mensen om me heen die al besmet zijn. Allemaal een beetje ziek zoals sigme. Dagje heel erg bleh en meh en dan alweer duidelijk aan het opknappen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_206210909
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 11:57 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge (nog net even)

Ik was ook al om 6 uur wakker, maar dan door een hongerige kat. Die maar eten gegeven en terug in het warme bed, maar slapen ho maar.

Als ik lees wat @:Tele6 doet, word ik al doodmoe. Maar wel leuk, ken je die mensen met wie je gaat fietsen of is alles nieuw?

@:AnneX hoeveel leerlingen hadden jullie gisteren?

Zo meteen even wat eten en dan mijn nieuwe bril op halen. Kon vorige week al, maar om die mensen daar constant in het gezicht te hoesten vond ik niet echt netjes. En gisteren was ik het totaal vergeten :o

Gisteren kreeg ik ook bericht dat ik het niet was geworden (sollicitatie vorige week dinsdag). Ik was prima gekwalificeerd maar volgens de leidinggevende zou ik waarschijnlijk niet in het team passen. Dat kan natuurlijk, da's haar gevoel. En met 4 andere kandidaten zal er vast wel een tussen zitten die wel in het team past.
Niet dus, vacature is weer opengezet. Dus ook maar eens teruggekeken, ze zijn al sinds april op zoek. Denk nu niet meer dat het aan mij ligt (gisteren nog wel).
:D volgens mij is er ook voor heel veel sectoren een personeelstekort omdat ze domweg slecht betalen of te kieskeurig zijn (zoals geen 50+ ers in dienst willen nemen). Hun eigen probleem dus.
pi_206210983
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 12:04 schreef Isabeau het volgende:

[..]
:D volgens mij is er ook voor heel veel sectoren een personeelstekort omdat ze domweg slecht betalen of te kieskeurig zijn (zoals geen 50+ ers in dienst willen nemen). Hun eigen probleem dus.
Ik kwam gisteren nog een vacature tegen in een speciaalzaak (beddenwinkel). Baan van 40 uur en indien nodig moet je ook naar een andere locatie om in te vallen. Salaris (bruto) van 1700-2000.

Hier was het salaris prima. Had bij nader inzien wel wat bedenkingen bij het soort bedrijf. Ik ken de overkoepelende organisatie wel, maar dit was een nieuw aangekocht onderdeel dat eigenlijk (in mijn ogen) totaal niets met de core business te maken had. Uit de vacature tekst en te tekst op de website kwam dat ook niet naar voren, wel uit haar omschrijving. Misschien was mijn gezichtsuitdrukking iets te duidelijk :D
pi_206211003
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 12:10 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ik kwam gisteren nog een vacature tegen in een speciaalzaak (beddenwinkel). Baan van 40 uur en indien nodig moet je ook naar een andere locatie om in te vallen. Salaris (bruto) van 1700-2000.

Hier was het salaris prima. Had bij nader inzien wel wat bedenkingen bij het soort bedrijf. Ik ken de overkoepelende organisatie wel, maar dit was een nieuw aangekocht onderdeel dat eigenlijk (in mijn ogen) totaal niets met de core business te maken had. Uit de vacature tekst en te tekst op de website kwam dat ook niet naar voren, wel uit haar omschrijving. Misschien was mijn gezichtsuitdrukking iets te duidelijk :D
Als dat matrastester is wil ik best solliciteren 8-)
pi_206211011
Balen Kaatje ;(

De vacature die J heeft vervuld heeft net zo lang open gestaan tot ze de perfecte kandidaat vonden. Ze konden het zich veroorloven om lang te wachten dus ze hebben 1,5 jaar de tijd genomen om te zoeken.
Spoilers!
pi_206211038
quote:
1s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 12:14 schreef Lucky_Strike het volgende:
Balen Kaatje ;(

De vacature die J heeft vervuld heeft net zo lang open gestaan tot ze de perfecte kandidaat vonden. Ze konden het zich veroorloven om lang te wachten dus ze hebben 1,5 jaar de tijd genomen om te zoeken.
Ik kreeg hier de indruk dat de nood redelijk hoog was. Mensen moesten nu zelf, voorafgaand aan externe afspraken, hun stukken bij elkaar zoeken over iedere case. En er staan 5-6 vacatures voor die functie terwijl een secretaresse voor ca 2-3 mensen werkt.
  Moderator woensdag 5 oktober 2022 @ 12:24:32 #275
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_206211103
quote:
1s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 12:14 schreef Lucky_Strike het volgende:
Balen Kaatje ;(

Hoewel wij er echt wel één of twee tekenaars bij kunnen gebruiken (op 3,5), hebben we nog geen enkele sollicitant aangenomen. De baas is de dynamiek in het team meer waard dan extra verzet werk. Als hij geen goed gevoel bij iemand heeft of denkt dat die persoon binnen drie jaar weer weg is, neemt hij hem niet aan.
pi_206211215
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 12:17 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik kreeg hier de indruk dat de nood redelijk hoog was. Mensen moesten nu zelf, voorafgaand aan externe afspraken, hun stukken bij elkaar zoeken over iedere case. En er staan 5-6 vacatures voor die functie terwijl een secretaresse voor ca 2-3 mensen werkt.
Dan begrijp ik ze echt niet. Je bent uitstekend gekwalificeerd. Is het team heel jong of zo? Want ik heb juist het idee dat jij met iedereen wel overweg kan.
pi_206211278
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 12:37 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Dan begrijp ik ze echt niet. Je bent uitstekend gekwalificeerd. Is het team heel jong of zo? Want ik heb juist het idee dat jij met iedereen wel overweg kan.
Dat idee heb ik ook wel. Heb niet zo heel veel moeite met mensen (tenzij ze zelf discrimineren etc)
  woensdag 5 oktober 2022 @ 13:31:19 #278
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_206211758
Goedemiddag. Ik moet nog even bijlezen merk ik wel
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_206211884
Wat een rare business toch, kaatje met het solliciteren.
Vaak krijg ik de indruk, dat hullie zelf niet weten wat ze willen. 8)7

@Bieb overleg: Dat was een voorbeeld van abstract management geleuter. Mèn.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En de Taal collega heeft besloten te stoppen met de lessen. En ik ook. In eerste instantie wilden wij best op lokatie doorgaan onder mindere omstandigheden qua voorzieningen (spelende kinderen enzo).
De Taal coördinator bedankte ons voor de inzet en voorbereiding .
Wij houden ons beschikbaar voor een volgend project.
pi_206211935
quote:
1s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 13:40 schreef AnneX het volgende:
Wat een rare business toch, kaatje met het solliciteren.
Vaak krijg ik de indruk, dat hullie zelf niet weten wat ze willen. 8)7

@:Bieb overleg: Dat was een voorbeeld van abstract management geleuter. Mèn.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En de Taal collega heeft besloten te stoppen met de lessen. En ik ook. In eerste instantie wilden wij best op lokatie doorgaan onder mindere omstandigheden qua voorzieningen (spelende kinderen enzo).
De Taal coördinator bedankte ons voor de inzet en voorbereiding .
Wij houden ons beschikbaar voor een volgend project.
Als je niet kan, dan kan je toch niet. Of zie ik dat verkeerd. Het gaat er helemaal niet om wat zij denkt dat kan :D
Over communicatieprobleem gesproken. Dat veroorzaakt ze dan toch mooi zelf.

Ik heb net iets heel frivools gekocht voor veel te veel geld _O- Ik vind altijd dat dingen boven een bepaald bedrag toch vooral nuttig moeten zijn en dit is totaal niet nuttig :+ Ik word er wel heel vrolijk van, dat is denk ik ook nuttig.
pi_206211987
@Tuindier dit lijkt me sowieso een leuke podcast als ik naar alleonderwerpen kijk O+ Bedankt! Ik ga wandelen en naar de eerste luisteren. Het stond gelukkig ook op Pocketcast.

edit: wel lange podcasts zeg :o Sommigen zijn bijna 3 uur.
pi_206212053
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 13:44 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Als je niet kan, dan kan je toch niet. Of zie ik dat verkeerd. Het gaat er helemaal niet om wat zij denkt dat kan :D
Over communicatieprobleem gesproken. Dat veroorzaakt ze dan toch mooi zelf.

Ik heb net iets heel frivools gekocht voor veel te veel geld _O- Ik vind altijd dat dingen boven een bepaald bedrag toch vooral nuttig moeten zijn en dit is totaal niet nuttig :+ Ik word er wel heel vrolijk van, dat is denk ik ook nuttig.
Ja, zeg, wat is dit..... WAT heb je gekocht? }:|
pi_206212089
quote:
7s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 13:53 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Ja, zeg, wat is dit..... WAT heb je gekocht? }:|
Dat dus, daar ben ik ook heel benieuwd naar :D
pi_206212164
Welke prijzige aanschaf maakt je vrolijk @Isabeau ? Waar ligt / lag jouw grens?
pi_206212176
Soooo, dat is heel lang geleden dat 2 straaljagers zó laag overvlogen. Wat een herrie.
Denk in jaren.
pi_206213276
quote:
1s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 14:24 schreef AnneX het volgende:
Kunnen jullie de link lezen? https://www.volkskrant.nl(...)oomrekening~v579689/
Nee, ook niet met mijn abo op topics. Daarvoor moet je echt een volkskrant abo hebben
pi_206213308
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 15:38 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Nee, ook niet met mijn abo op topics. Daarvoor moet je echt een volkskrant abo hebben
Jammer. Het is een berekening tool voor energie.
Volgens V’faal krijgen wij geld terug, is het maandbedrag¤ 120 en volgens de tool en het plafond en inclusief van alles, kan ik rekenen op ¤ 180,—
Als je mij jouw getallen pm’t , wil ik het wel invullen. D.w.z. M3 / kWh verbruik per jaar. Of andere mensen…😎

@Tele6 sooo..in het donker. Nou zeg. Is dat de extra uitdaging bovenop de afstand😳
pi_206213334
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 12:17 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Wat enorm vreemd. Wat kan hen nou feitelijk gebeuren als ze het even een half jaartje met je proberen :?

@Isabeau, ik ben ook wel nieuwsgierig. Ik zet in op iets in WoW.

@AnneX, wat een gedoe toch met steeds zeg. Soms gaat werkelijk alles moeilijk en ingewikkeld. Volgens mij heb jij zo'n periode.
Spoilers!
pi_206213413
Ik loop momenteel echt op mijn tandvlees. Het is nog steeds druk hier. Wel een stuk minder chaotisch dus mijn lijf is uit de doorgaanmodus en in de uitgeputmodus geschoten. Ik ben vooral heel erg moe. Ik plan braaf rustmomenten in zoals ik van de ergo heb geleerd maar dat is echt niet genoeg. Vrijdag heb ik vrij, zin in.
Spoilers!
pi_206213544
@Isabeau WAT HEB JE GEKOCHTTTTTT!!!?!??

Jammer dat de communicatie zo slecht loopt @AnneX

quote:
1s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 15:49 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik loop momenteel echt op mijn tandvlees. Het is nog steeds druk hier. Wel een stuk minder chaotisch dus mijn lijf is uit de doorgaanmodus en in de uitgeputmodus geschoten. Ik ben vooral heel erg moe. Ik plan braaf rustmomenten in zoals ik van de ergo heb geleerd maar dat is echt niet genoeg. Vrijdag heb ik vrij, zin in.
Was het maar vast vrijdag dan :D
pi_206213582
quote:
1s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 16:06 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Was het maar vast vrijdag dan :D
Bijna! Morgen is ook rustiger maar alleen het feit dat ik dan boodschappen moet doen lijkt al een Enorm Ding. Maar komt vast goed.

Las ik nou ergens dat jij weer opvangkatten krijgt? Dat was het plan niet toch?
Spoilers!
pi_206213605
Over solliciteren:
SPOILER
pi_206213635
quote:
1s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 16:11 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Bijna! Morgen is ook rustiger maar alleen het feit dat ik dan boodschappen moet doen lijkt al een Enorm Ding. Maar komt vast goed.

Las ik nou ergens dat jij weer opvangkatten krijgt? Dat was het plan niet toch?
Geeft wel aan hoe leeg je emmertje aan het raken is :D

Blijkt ook uit het feit dat je verkeerd las :P Deze week zouden de katten van mijn vriendin op vakantie komen, tijdens haar vakantie. Die als opvanger bij mij hun leventje zijn begonnen.
Maar de dames vonden benches zo stom dat de vangactie mislukte. Dus nu vieren ze vier dagen vakantie in eigen huis met heel veel brokken, water en kattenbakken.
pi_206213682
quote:
1s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 16:14 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Geeft wel aan hoe leeg je emmertje aan het raken is :D

Blijkt ook uit het feit dat je verkeerd las :P Deze week zouden de katten van mijn vriendin op vakantie komen, tijdens haar vakantie. Die als opvanger bij mij hun leventje zijn begonnen.
Maar de dames vonden benches zo stom dat de vangactie mislukte. Dus nu vieren ze vier dagen vakantie in eigen huis met heel veel brokken, water en kattenbakken.
Oh :D

Ja, lege emmer. Of een overstromende, kan ook. Gelukkig werkt het wel goed om hier even te klagen O+

Ik zit moed te verzamelen om weer aan de slag te gaan. Ik moet nog 45 minuten werken, dan naar 2 klanten, een boodschap, sportschool, eten en vanavond videobellen met de Engelse vrienden. Ik kan dat.
Spoilers!
pi_206214076
quote:
1s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 16:18 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Oh :D

Ja, lege emmer. Of een overstromende, kan ook. Gelukkig werkt het wel goed om hier even te klagen O+

Ik zit moed te verzamelen om weer aan de slag te gaan. Ik moet nog 45 minuten werken, dan naar 2 klanten, een boodschap, sportschool, eten en vanavond videobellen met de Engelse vrienden. Ik kan dat.
Maar waarom moet het?
Als je op je tandvlees loopt, mag je ook gewoon de boodschap en de sportschool en het videobellen skippen en de eerste 2 morgen doen. En het werken ook, want eigen baas....
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_206214185
Ik sliep een groot deel van de middag want hondsmoe.
F. heeft maar 3x het gevoel gehad dat ie koorts had en kwam vragen of de hond er nog uit moest want die werd mild gestoord van binnen zitten.
pi_206214420
quote:
1s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 16:51 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Maar waarom moet het?
Als je op je tandvlees loopt, mag je ook gewoon de boodschap en de sportschool en het videobellen skippen en de eerste 2 morgen doen. En het werken ook, want eigen baas....
Dit O+
Rustig aan Lucky!

Hier beginnen ondertussen de gebruikelijke kriebels weer te komen. Morgen weer brouwen en ik blijf het toch spannend vinden.
pi_206214649
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 11:57 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge (nog net even)

Als ik lees wat @:Tele6 doet, word ik al doodmoe. Maar wel leuk, ken je die mensen met wie je gaat fietsen of is alles nieuw?

@:AnneX hoeveel leerlingen hadden jullie gisteren?

Ik ken de mensen met wie ik ga fietsen amper. Ik ben de meesten wel al eens tegengekomen bij die sportclub maar heb ze niet echt gesproken. M'n broertje gaat ook mee, dus die ken ik. :P En hij kent de anderen wat beter.

Jammer dat je het niet geworden bent, raar bedrijf lijkt me dat :(
pi_206214689
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 12:02 schreef Isabeau het volgende:
@:Tuindier bedankt voor de tip! Ga ik zeker naar luisteren, alle tips zijn welkom op slaapgebied en misschien heeft hij nog wat toe te voegen wat ik niet wist.
[..]
Ik heb nooit zo goed kunnen pinpointen waarom sporten de ene keer een makkie is en hetzelfde type training een andere keer als door dikke stroop waden is. Ja, ná een nachtdienst trainen was altijd moeizaam, dus dat zal vermoeidheid zijn geweest. Voor de rest slecht te voorspellen. Maar tof dat het zo goed ging.

Tele6, wat een plan om te gaan doen :o Woah! En dan dus 8 uur lang 25 km/h aanhouden? Dat zou ik nog geen uur achter elkaar volhouden :X Oh wacht, dat heb ik wel ooit gedaan, was 23 km fietsen naar ziekenhuis en ik deed dat in iets minder dan een uur. Maar dan nog, 8 uur lang! Petje af alleen al dat je het gaat doen. De overige logistieke dingen lijken me wel op te lossen, evt met tips van de andere mensen die mee gaan.

Iedereen verder covid-vrij blijven hoor. Genoeg mensen om me heen die al besmet zijn. Allemaal een beetje ziek zoals sigme. Dagje heel erg bleh en meh en dan alweer duidelijk aan het opknappen.
8 uur lang met ongeveer elke 40 à 50 km een pauze. Ook het idee van pas na 40 km pauzeren vind ik nogal wennen :X maar dat heb ik bij m'n trainingsrondjes ook al een paar keer gedaan en het gaat wel.

Dat ik de andere fietsers niet echt ken helpt niet als het gaat om elkaar tips geven.
Maar ik zorg er iig voor dat ik m'n eigen voeding en kleren en gereedschap heb, een deel op/aan de fiets en een deel in een tasje in de volgauto, en dan moet het wel goed komen.
pi_206214723
Ik moest het even terugkijken, maar dit was ook het bedrijf dat me een paar weken geleden, bij het eerste (teams) gesprek vertelde dat er 's middags iemand een arbeidsvoorwaarden gesprek had.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')