Ik kan me niet vinden in die complotonzin, maar ik ben ook wel blij dat een rechter niet mag beslissen om 'niet passende' informatie te laten verwijderen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 12:51 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Lees net dat de rechter het niet nodig acht dat twitter alle complot onzin over Bodegraven en satanistisch kindermisbruik hoeft te verwijderen.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)sch-misbruik-niet-te
Jammer dat rechter in deze zo strikt juridisch kijkt en niet naar het maatschappelijk belang. Maar verbaas me vooral er over dat hele volksstammen in deze onzin geloven. Hoewel, in de afweging heeft de rechter wellicht gedacht, als ik Twitter alles laat verwijderen, dan zullen er weer hele volksstammen dit weer als bevestiging van een doofpot zien.
Zijn nog niet veel verder gekomen sinds de middeleeuwen met hysterie en geloven in onzin.
Dit stond gisteren bij een artikel over een wolf die flink wat schapen had gedood.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 12:51 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Lees net dat de rechter het niet nodig acht dat twitter alle complot onzin over Bodegraven en satanistisch kindermisbruik hoeft te verwijderen.
Jammer dat rechter in deze zo strikt juridisch kijkt en niet naar het maatschappelijk belang. Maar verbaas me vooral er over dat hele volksstammen in deze onzin geloven. Hoewel, in de afweging heeft de rechter wellicht gedacht, als ik Twitter alles laat verwijderen, dan zullen er weer hele volksstammen dit weer als bevestiging van een doofpot zien.
Zijn nog niet veel verder gekomen sinds de middeleeuwen met hysterie en geloven in onzin.
Hybride gekweekte wolfquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 17:10 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dit stond gisteren bij een artikel over een wolf die flink wat schapen had gedood.![]()
[ afbeelding ]
Amerikaanse wolfshond, Tsjechoslowaakse wolfshond. Dat worden ook hybrides genoemd.quote:
fijn!quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 17:38 schreef Blues het volgende:
Ik denk dat ik fan ben van Mensendieck.
15 nov weer.
2 uur geweestZeer verhelderend, leuk mens met verstand van zaken!
Oefeningen mee en veel uitleg waarom dit en waarom dat en waarom zoveel pijn.
Wel lekker confronterend in je onderbroek en bh voor de spiegel
Boven de 40 schakelen we een extra trainer in, is het idee.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 08:26 schreef Tuindier het volgende:
![]()
Heeft de club geen regels over hoeveel trainers ze willen hebben per aantal deelnemers @:Tele6? Ik vind het stoer dat je het uberhaupt doet, en niet gek dat je dan niet iedereen optimaal kan helpen.
Nog maar 1 keer een rit met B z'n auto. Wel meteen lekker verquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 18:50 schreef AnneX het volgende:
@:Tele6 moest ik laatst aan denken: heb je al (veel) autogereden met het verse rijbewijs??
Hoppa👍🏼quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 18:56 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Nog maar 1 keer een rit met B z'n auto. Wel meteen lekker ver
Heb je ook al iets gehoord over het nieuwe huis? Zijn je papieren goedgekeurd?quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 18:56 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Nog maar 1 keer een rit met B z'n auto. Wel meteen lekker ver
Moet mn balkon leeghalen. In november begint eindelijk de renovatie van de balkons van onze flat.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 18:29 schreef Kaatje1 het volgende:
Zo, het balkon deels opgeruimd en winterklaar gemaakt. Voor stofzuigen had ik geen puf meer, dat kan morgen wel.
Moest af en toe wel even gaan zitten, maar het viel nog mee qua conditie. Na gisteren dacht ik dat het pittiger zou zijn.
Iets beter lezen. Het verzoek van de gemeente was veel breder. Alles met misbruik en Bodegraven zou verwijderd moeten worden volgens het ingediende verzoek. En dat gaat te ver. Wat ook correct is.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 12:51 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Ohhhh Zet nog van hartequote:Op dinsdag 4 oktober 2022 20:16 schreef z80 het volgende:
En dank voor de felicitaties. Ik zou nu weten waar de mosterd te halen is.
Buiten het extra gebak een standaard dag. Uit eten komt nog.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 20:23 schreef Blues het volgende:
[..]
Ohhhh Zet nog van harte![]()
![]()
Had je een leuke dag?
Van harte!quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 20:16 schreef z80 het volgende:
Waar dan?quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 20:16 schreef z80 het volgende:
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 20:16 schreef z80 het volgende:
Goed punt.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 20:12 schreef z80 het volgende:
[..]
Iets beter lezen. Het verzoek van de gemeente was veel breder. Alles met misbruik en Bodegraven zou verwijderd moeten worden volgens het ingediende verzoek. En dat gaat te ver. Wat ook correct is.
Dan neem ik wel eens één pcm. Welterusten.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 22:57 schreef Lonaa het volgende:
Er is weinig vervelender dan enorm moe zijn en niet kunnen slapen.
Nog stééds nietquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 19:20 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Heb je ook al iets gehoord over het nieuwe huis? Zijn je papieren goedgekeurd?
Ja johquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 23:46 schreef Kaatje1 het volgende:
Toch fijn dat ze jou meer waarderen dan dat je dat zelf doet. Je hoeft blijkbaar niet zo onzeker te zijn.
Duimen voor snel bericht van het huis. Dan kan je er natuurlijk niet meteen in maar dan weet je in ieder geval hoe nu verder en kan je in je hoofd gaan inrichten
Nog gefeliciteerd! Nog een paar minuten jarigquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 20:16 schreef z80 het volgende:
Jaloers. Ik wil ook koffie lusten.quote:
Ik wil ook slapen.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 08:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Jaloers. Ik wil ook koffie lusten.
Ik wil vooral nog heel even mijn ogen dicht doen. Heel even maar. Maar er komt een pakketje.
Mooi dat er gelachten wordtquote:Op woensdag 5 oktober 2022 08:27 schreef Lonaa het volgende:
Er wordt hier wel gelachen, opzich.
Vannacht op de tocht gelegen, want ik moet alle deuren in de woonkamer nog tochtdicht maken, dus ik snotter wel, maar de testen blijven negatief. Ongeacht welk merk
Ondertussen kreeg ik gisterenavond van nog iemand die ik voor het weekend zag een appje met een foto van een positieve test.
Ik ga over anderhalve week 200 km fietsen in één nacht. We vertrekken middernacht om om lunchtijd in de Eifel te zijn.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 09:12 schreef Tuindier het volgende:
Ik luisterde wat interessante podcasts over slaap, er voor de verandering werd er ook ingegaan op tips voor shift workers (Ook via youtube te beluisteren overigens). @:Isabeau mogelijk allemaal al bekende info voor jou, maar ik vond het erg interessant, ook voor 'gewone' slaaptips.
Ik probeer dus nu ook bewuster dachtlicht te vangen om mijn ritme te versterken, en ben al twee ochtenden direct na het opstaan begonnen met een half uurtje Astanga Yoga (dat niet door de podcast, maar doordat ik daar een curcus over doe). Het valt me niet tegen, moet ik zeggen, maar vraag het me over 2 weken nog eens.
Het is in ieder geval fijn om niet na een lange werkdag, koken, eten nog mezelf van de bank te hoeven te motiveren voor yoga, want dat heb ik in de ochtend dan al gedaan.
@:Tele6 Wat is ook al weer het fietsdoel waar je voor traint? Ik herken het van de training voor de halve marathon, daar gingen zoveel uren naar duurlopen (want mijn tempo was vrij laag) dat het niet meer leuk was. Terwijl het lopen an sich wel leuk was.
Wow, heftig plan. Het 's nachts fietsen lijkt me dan nog de grootste uitdaging. Wat voor fiets heb je? Dat kan ook nogal wat verschil maken.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 09:33 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik ga over anderhalve week 200 km fietsen in één nacht. We vertrekken middernacht om om lunchtijd in de Eifel te zijn.
Ik ben half augustus begonnen met zoveel fietskilometers maken als ik kon (qua tijd en energie en andere sportdoelen die ertussendoor kwamen) en dat is eigenlijk nogal aan de late kant, maar eerder dan dat wist ik niet dat ik naar de Eifel zou gaan fietsen![]()
Waar ik vooral tegenaan loop is niet het fietsen -- dat is wel relaxt -- maar vooral al het gedoe eromheen dat me niet zo goed lukt.
• Genoeg eten en dan ook nog redelijk gezonde dingen
• Tijd overhouden om te slapen en ontspannen
• Routes plannen om te fietsen
• Plannen wat ik qua kleren en andere uitrusting moet meenemen/regelen/uitzoeken
Wat me ook zorgen baart is dat de organisatie zei dat het doeltempo 25 km/u wordt en dat houd ik in mijn trainingsrondjes eigenlijk nooit vol. Broertje zegt dat dat als ik met een groep rijd wel beter wordt, en het is ook wel zo dat de enige keer dat ik wél die 25 km/u volhield was toen Broertje en ik samen fietsten. Dus misschien valt dat wel mee.
Ik wissel af tussen optimisme en lekker lange stukken fietsen en goed m'n eten plannen -- en totaal pessimisme, niet op die fiets willen stappen, alleen maar chocolade eten en laat opblijven. Op dit moment zit ik in dat laatste en ik moet mezelf even bij elkaar rapen want zo wordt vandaag niet leuk.![]()
Ik moet wat knopen doorhakken over de planning voor vandaag, wat ik ga eten en wanneer en wanneer ik m'n trainingen ga doen. Het ziet eruit of het koud is buiten maar de weer-app zegt 14 graden (en later vandaag tot 21 graden) dus dat zou me niet tegen hoeven houden.
Ja, 's nachts rijden wordt een uitdaging. Ik ben afgelopen vrijdag om 6 uur 's ochtends op de fiets gestapt om te oefenen met in het donker rijden en slaperig rijden, en het ging redelijk maar ik had het koud en was bang om van de weg te rakenquote:Op woensdag 5 oktober 2022 09:41 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Wow, heftig plan. Het 's nachts fietsen lijkt me dan nog de grootste uitdaging. Wat voor fiets heb je? Dat kan ook nogal wat verschil maken.
Ik heb dat vaak net voordat ik een migraine-aanval krijg (of althans, als ik al een beetje hoofdpijn heb, dus het is dan al een soort van begonnen), dan kan ik echt in hyperfocus raken. Puur omdat op meer dingen concentreren niet gaat denk ik ook jaquote:Op woensdag 5 oktober 2022 10:53 schreef Lonaa het volgende:
Blijft wel frappant dat ik soms onder vermoeidheid beter presteer. Misschien dat ik dan de zorgen/gebrek aan zelfvertrouwen/whatever beter uit kan zetten ofzo.
Oh grappig wel ja.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 10:58 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik heb dat vaak net voordat ik een migraine-aanval krijg (of althans, als ik al een beetje hoofdpijn heb, dus het is dan al een soort van begonnen), dan kan ik echt in hyperfocus raken. Puur omdat op meer dingen concentreren niet gaat denk ik ook ja
quote:Op woensdag 5 oktober 2022 11:00 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Oh grappig wel ja.Ik merk wel dat het soms cyclus-gerelateerd is, mijn state of mind en dus ook hoe trainingen gaan. Dat was vandaag niet overigens.
Het was vandaag ook niet zozeer hyperfocus maar een soort...nonchalance? "Ok ik til dit wel op." "Oh ging goed, nou dan til ik meer op"
Of als ik net ongesteld ben. dan verbaas ik me ineens ook.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 10:58 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik heb dat vaak net voordat ik een migraine-aanval krijg (of althans, als ik al een beetje hoofdpijn heb, dus het is dan al een soort van begonnen), dan kan ik echt in hyperfocus raken. Puur omdat op meer dingen concentreren niet gaat denk ik ook ja
Dat heb ik dan weer niet. Jammer welquote:Op woensdag 5 oktober 2022 11:36 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Of als ik net ongesteld ben. dan verbaas ik me ineens ook.
Dit! Dan ga ik naar de fitness en denk dat het wel niks zal worden. En meestal gaat het dan gewoon goed.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 11:36 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Of als ik net ongesteld ben. dan verbaas ik me ineens ook.
Ik heb nooit zo goed kunnen pinpointen waarom sporten de ene keer een makkie is en hetzelfde type training een andere keer als door dikke stroop waden is. Ja, ná een nachtdienst trainen was altijd moeizaam, dus dat zal vermoeidheid zijn geweest. Voor de rest slecht te voorspellen. Maar tof dat het zo goed ging.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 10:53 schreef Lonaa het volgende:
Blijft wel frappant dat ik soms onder vermoeidheid beter presteer. Misschien dat ik dan de zorgen/gebrek aan zelfvertrouwen/whatever beter uit kan zetten ofzo.
quote:Op woensdag 5 oktober 2022 11:57 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge (nog net even)
Ik was ook al om 6 uur wakker, maar dan door een hongerige kat. Die maar eten gegeven en terug in het warme bed, maar slapen ho maar.
Als ik lees wat @:Tele6 doet, word ik al doodmoe. Maar wel leuk, ken je die mensen met wie je gaat fietsen of is alles nieuw?
@:AnneX hoeveel leerlingen hadden jullie gisteren?
Zo meteen even wat eten en dan mijn nieuwe bril op halen. Kon vorige week al, maar om die mensen daar constant in het gezicht te hoesten vond ik niet echt netjes. En gisteren was ik het totaal vergeten![]()
Gisteren kreeg ik ook bericht dat ik het niet was geworden (sollicitatie vorige week dinsdag). Ik was prima gekwalificeerd maar volgens de leidinggevende zou ik waarschijnlijk niet in het team passen. Dat kan natuurlijk, da's haar gevoel. En met 4 andere kandidaten zal er vast wel een tussen zitten die wel in het team past.
Niet dus, vacature is weer opengezet. Dus ook maar eens teruggekeken, ze zijn al sinds april op zoek. Denk nu niet meer dat het aan mij ligt (gisteren nog wel).
Ik kwam gisteren nog een vacature tegen in een speciaalzaak (beddenwinkel). Baan van 40 uur en indien nodig moet je ook naar een andere locatie om in te vallen. Salaris (bruto) van 1700-2000.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 12:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]volgens mij is er ook voor heel veel sectoren een personeelstekort omdat ze domweg slecht betalen of te kieskeurig zijn (zoals geen 50+ ers in dienst willen nemen). Hun eigen probleem dus.
Als dat matrastester is wil ik best solliciterenquote:Op woensdag 5 oktober 2022 12:10 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik kwam gisteren nog een vacature tegen in een speciaalzaak (beddenwinkel). Baan van 40 uur en indien nodig moet je ook naar een andere locatie om in te vallen. Salaris (bruto) van 1700-2000.
Hier was het salaris prima. Had bij nader inzien wel wat bedenkingen bij het soort bedrijf. Ik ken de overkoepelende organisatie wel, maar dit was een nieuw aangekocht onderdeel dat eigenlijk (in mijn ogen) totaal niets met de core business te maken had. Uit de vacature tekst en te tekst op de website kwam dat ook niet naar voren, wel uit haar omschrijving. Misschien was mijn gezichtsuitdrukking iets te duidelijk
Ik kreeg hier de indruk dat de nood redelijk hoog was. Mensen moesten nu zelf, voorafgaand aan externe afspraken, hun stukken bij elkaar zoeken over iedere case. En er staan 5-6 vacatures voor die functie terwijl een secretaresse voor ca 2-3 mensen werkt.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 12:14 schreef Lucky_Strike het volgende:
Balen Kaatje![]()
De vacature die J heeft vervuld heeft net zo lang open gestaan tot ze de perfecte kandidaat vonden. Ze konden het zich veroorloven om lang te wachten dus ze hebben 1,5 jaar de tijd genomen om te zoeken.
Hoewel wij er echt wel één of twee tekenaars bij kunnen gebruiken (op 3,5), hebben we nog geen enkele sollicitant aangenomen. De baas is de dynamiek in het team meer waard dan extra verzet werk. Als hij geen goed gevoel bij iemand heeft of denkt dat die persoon binnen drie jaar weer weg is, neemt hij hem niet aan.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 12:14 schreef Lucky_Strike het volgende:
Balen Kaatje![]()
De vacature die J heeft vervuld heeft net zo lang open gestaan tot ze de perfecte kandidaat vonden. Ze konden het zich veroorloven om lang te wachten dus ze hebben 1,5 jaar de tijd genomen om te zoeken.
Dan begrijp ik ze echt niet. Je bent uitstekend gekwalificeerd. Is het team heel jong of zo? Want ik heb juist het idee dat jij met iedereen wel overweg kan.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 12:17 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik kreeg hier de indruk dat de nood redelijk hoog was. Mensen moesten nu zelf, voorafgaand aan externe afspraken, hun stukken bij elkaar zoeken over iedere case. En er staan 5-6 vacatures voor die functie terwijl een secretaresse voor ca 2-3 mensen werkt.
Dat idee heb ik ook wel. Heb niet zo heel veel moeite met mensen (tenzij ze zelf discrimineren etc)quote:Op woensdag 5 oktober 2022 12:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dan begrijp ik ze echt niet. Je bent uitstekend gekwalificeerd. Is het team heel jong of zo? Want ik heb juist het idee dat jij met iedereen wel overweg kan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de Taal collega heeft besloten te stoppen met de lessen. En ik ook. In eerste instantie wilden wij best op lokatie doorgaan onder mindere omstandigheden qua voorzieningen (spelende kinderen enzo).
De Taal coördinator bedankte ons voor de inzet en voorbereiding .
Wij houden ons beschikbaar voor een volgend project.
quote:Op woensdag 5 oktober 2022 13:40 schreef AnneX het volgende:
Wat een rare business toch, kaatje met het solliciteren.
Vaak krijg ik de indruk, dat hullie zelf niet weten wat ze willen.![]()
@:Bieb overleg: Dat was een voorbeeld van abstract management geleuter. Mèn.Als je niet kan, dan kan je toch niet. Of zie ik dat verkeerd. Het gaat er helemaal niet om wat zij denkt dat kanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de Taal collega heeft besloten te stoppen met de lessen. En ik ook. In eerste instantie wilden wij best op lokatie doorgaan onder mindere omstandigheden qua voorzieningen (spelende kinderen enzo).
De Taal coördinator bedankte ons voor de inzet en voorbereiding .
Wij houden ons beschikbaar voor een volgend project.
Over communicatieprobleem gesproken. Dat veroorzaakt ze dan toch mooi zelf.
Ik heb net iets heel frivools gekocht voor veel te veel geldIk vind altijd dat dingen boven een bepaald bedrag toch vooral nuttig moeten zijn en dit is totaal niet nuttig
Ik word er wel heel vrolijk van, dat is denk ik ook nuttig.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Ja, zeg, wat is dit..... WAT heb je gekocht?quote:Op woensdag 5 oktober 2022 13:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als je niet kan, dan kan je toch niet. Of zie ik dat verkeerd. Het gaat er helemaal niet om wat zij denkt dat kan
Over communicatieprobleem gesproken. Dat veroorzaakt ze dan toch mooi zelf.
Ik heb net iets heel frivools gekocht voor veel te veel geldIk vind altijd dat dingen boven een bepaald bedrag toch vooral nuttig moeten zijn en dit is totaal niet nuttig
Ik word er wel heel vrolijk van, dat is denk ik ook nuttig.
Dat dus, daar ben ik ook heel benieuwd naarquote:Op woensdag 5 oktober 2022 13:53 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ja, zeg, wat is dit..... WAT heb je gekocht?
Nee, ook niet met mijn abo op topics. Daarvoor moet je echt een volkskrant abo hebbenquote:Op woensdag 5 oktober 2022 14:24 schreef AnneX het volgende:
Kunnen jullie de link lezen? https://www.volkskrant.nl(...)oomrekening~v579689/
Jammer. Het is een berekening tool voor energie.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:38 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Nee, ook niet met mijn abo op topics. Daarvoor moet je echt een volkskrant abo hebben
Wat enorm vreemd. Wat kan hen nou feitelijk gebeuren als ze het even een half jaartje met je proberenquote:Op woensdag 5 oktober 2022 12:17 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik kreeg hier de indruk dat de nood redelijk hoog was. Mensen moesten nu zelf, voorafgaand aan externe afspraken, hun stukken bij elkaar zoeken over iedere case. En er staan 5-6 vacatures voor die functie terwijl een secretaresse voor ca 2-3 mensen werkt.
Was het maar vast vrijdag danquote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:49 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik loop momenteel echt op mijn tandvlees. Het is nog steeds druk hier. Wel een stuk minder chaotisch dus mijn lijf is uit de doorgaanmodus en in de uitgeputmodus geschoten. Ik ben vooral heel erg moe. Ik plan braaf rustmomenten in zoals ik van de ergo heb geleerd maar dat is echt niet genoeg. Vrijdag heb ik vrij, zin in.
Bijna! Morgen is ook rustiger maar alleen het feit dat ik dan boodschappen moet doen lijkt al een Enorm Ding. Maar komt vast goed.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:06 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Was het maar vast vrijdag dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Geeft wel aan hoe leeg je emmertje aan het raken isquote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Bijna! Morgen is ook rustiger maar alleen het feit dat ik dan boodschappen moet doen lijkt al een Enorm Ding. Maar komt vast goed.
Las ik nou ergens dat jij weer opvangkatten krijgt? Dat was het plan niet toch?
Ohquote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:14 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Geeft wel aan hoe leeg je emmertje aan het raken is
Blijkt ook uit het feit dat je verkeerd lasDeze week zouden de katten van mijn vriendin op vakantie komen, tijdens haar vakantie. Die als opvanger bij mij hun leventje zijn begonnen.
Maar de dames vonden benches zo stom dat de vangactie mislukte. Dus nu vieren ze vier dagen vakantie in eigen huis met heel veel brokken, water en kattenbakken.
Maar waarom moet het?quote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Oh
Ja, lege emmer. Of een overstromende, kan ook. Gelukkig werkt het wel goed om hier even te klagen![]()
Ik zit moed te verzamelen om weer aan de slag te gaan. Ik moet nog 45 minuten werken, dan naar 2 klanten, een boodschap, sportschool, eten en vanavond videobellen met de Engelse vrienden. Ik kan dat.
Ditquote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:51 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Maar waarom moet het?
Als je op je tandvlees loopt, mag je ook gewoon de boodschap en de sportschool en het videobellen skippen en de eerste 2 morgen doen. En het werken ook, want eigen baas....
Ik ken de mensen met wie ik ga fietsen amper. Ik ben de meesten wel al eens tegengekomen bij die sportclub maar heb ze niet echt gesproken. M'n broertje gaat ook mee, dus die ken ik.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 11:57 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge (nog net even)
Ik was ook al om 6 uur wakker, maar dan door een hongerige kat. Die maar eten gegeven en terug in het warme bed, maar slapen ho maar.
Als ik lees wat @:Tele6 doet, word ik al doodmoe. Maar wel leuk, ken je die mensen met wie je gaat fietsen of is alles nieuw?
@:AnneX hoeveel leerlingen hadden jullie gisteren?
Zo meteen even wat eten en dan mijn nieuwe bril op halen. Kon vorige week al, maar om die mensen daar constant in het gezicht te hoesten vond ik niet echt netjes. En gisteren was ik het totaal vergeten![]()
Gisteren kreeg ik ook bericht dat ik het niet was geworden (sollicitatie vorige week dinsdag). Ik was prima gekwalificeerd maar volgens de leidinggevende zou ik waarschijnlijk niet in het team passen. Dat kan natuurlijk, da's haar gevoel. En met 4 andere kandidaten zal er vast wel een tussen zitten die wel in het team past.
Niet dus, vacature is weer opengezet. Dus ook maar eens teruggekeken, ze zijn al sinds april op zoek. Denk nu niet meer dat het aan mij ligt (gisteren nog wel).
8 uur lang met ongeveer elke 40 à 50 km een pauze. Ook het idee van pas na 40 km pauzeren vind ik nogal wennenquote:Op woensdag 5 oktober 2022 12:02 schreef Isabeau het volgende:
@:Tuindier bedankt voor de tip! Ga ik zeker naar luisteren, alle tips zijn welkom op slaapgebied en misschien heeft hij nog wat toe te voegen wat ik niet wist.
[..]
Ik heb nooit zo goed kunnen pinpointen waarom sporten de ene keer een makkie is en hetzelfde type training een andere keer als door dikke stroop waden is. Ja, ná een nachtdienst trainen was altijd moeizaam, dus dat zal vermoeidheid zijn geweest. Voor de rest slecht te voorspellen. Maar tof dat het zo goed ging.
Tele6, wat een plan om te gaan doenWoah! En dan dus 8 uur lang 25 km/h aanhouden? Dat zou ik nog geen uur achter elkaar volhouden
Oh wacht, dat heb ik wel ooit gedaan, was 23 km fietsen naar ziekenhuis en ik deed dat in iets minder dan een uur. Maar dan nog, 8 uur lang! Petje af alleen al dat je het gaat doen. De overige logistieke dingen lijken me wel op te lossen, evt met tips van de andere mensen die mee gaan.
Iedereen verder covid-vrij blijven hoor. Genoeg mensen om me heen die al besmet zijn. Allemaal een beetje ziek zoals sigme. Dagje heel erg bleh en meh en dan alweer duidelijk aan het opknappen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |