Dat wordt nog wennen 🙃quote:
Ja ik ook. Al zag ik laatst voor het eerst bastonje koeken kruidnoten. Blijkt dat ze er al langer zijn maar ik zag ze voor het eerst. Die wil ik nog eens proberenquote:Op maandag 3 oktober 2022 17:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik doe alleen aan simpele kruidnootjes; de rest is grappig om eens te proberen, maar de simpele kruidnootjes winnen het bij mij toch van al die speciale smaak noten.
Welkom in de 9-17 leefquote:
Hier zaterdag ook weer stokje in neus&keel. 1 streepquote:Op maandag 3 oktober 2022 18:12 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Welkom in de 9-17 leef
Zal wel wennen zijn ja, na zoveel jaar samen de bedrijven te hebben gerund.
Beterschap @:sigme !
Na een dagje lichte keelpijn en horen dat ik donderdag in contact ben geweest met iemand die vrijdag klachten kreeg en gisteren positief testte heb ik er toch maar een thuistest tegenaan gegooid.
Negatief, maar ik blijf para en voor ik morgenavond verhaaltje ga houden voor een groep in ruil voor een maaltijd gooi ik er nog eentje tegenaan
quote:Op maandag 3 oktober 2022 21:41 schreef Molo het volgende:
Ik zit nu op 45 minuten maar ik hoor echt al tig dingen die feitelijk niet kloppen @:blues
Inrichtingskeuzes, toestemmingsvraagstukken los van specifiek EPD, verouderde zaken en gewoon domheid van zorgprofessionals spelen toch ook wel echt een rol.
En waar blijft de keuzevrijheid en verantwoordelijkheid van de mensen die die systemen aankopen. Jarenlang is dit toch al bekend?
Ik verbaas me flink, tuurlijk, zit bagger in die software en dat hele model is eindig, maar....
Nou ja, nog half uurtje te gaan![]()
Zal het netjes afkijken mevrouw
Goed slapen is zo belangrijk!quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 08:24 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge !
Gefeliciteerd @:Z80 fijne dag!
Fijn @:Sigme dat je je beter voelt, lief ook?
Ik in ieder geval wel, geslapen zonder paracetamol en zonder hoesttabletten en niet wakker geweest met een enorme hoestbui. Voel me gewoon weer mens
Is dat Nederlands joh? Nog nooit gehoord, vast en zeker een Germanisme dan.quote:
Ja hoor een wat oude uitdrukking maar redelijk bekend.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 09:03 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Is dat Nederlands joh? Nog nooit gehoord, vast en zeker een Germanisme dan.
Een zwientje gooien met kegelen ken ik wel, logisch waar dat vandaan komt nu.
Ja hoor, veelgehoorde uitdrukking, niet alleen hier, maar ook in het westen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 09:03 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Is dat Nederlands joh? Nog nooit gehoord, vast en zeker een Germanisme dan.
Een zwientje gooien met kegelen ken ik wel, logisch waar dat vandaan komt nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |