abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 oktober 2022 @ 17:18:05 #151
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_206190591
J is al onderweg naar huis _O-
Spoilers!
pi_206190638
quote:
1s.gif Op maandag 3 oktober 2022 17:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dat wordt nog wennen 🙃

En beterschap voor familie sigme 💐

Tandarts denkt, dat het goed gaat met een scherf van een kies af.
Die hield ik over na een poetsbeurt en had ik meegebracht.
Dat hoop ik dan ook maar O-)
pi_206190809
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 17:14 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik doe alleen aan simpele kruidnootjes; de rest is grappig om eens te proberen, maar de simpele kruidnootjes winnen het bij mij toch van al die speciale smaak noten.
Ja ik ook. Al zag ik laatst voor het eerst bastonje koeken kruidnoten. Blijkt dat ze er al langer zijn maar ik zag ze voor het eerst. Die wil ik nog eens proberen
We have far more in common than that which devides us..
pi_206190972
Er lagen heel veel pepernoten naast het bier :Y

Maar die komen pas begin december ons huis in. Ik heb helemaal niets met snoep maar van pepernoten kan ik niet afblijven.
pi_206190984
Poh. En dan nog even mishandelt door de fysio. Ik wil naar bed.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_206191051
quote:
1s.gif Op maandag 3 oktober 2022 17:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
Welkom in de 9-17 leef :P
Zal wel wennen zijn ja, na zoveel jaar samen de bedrijven te hebben gerund.

Beterschap @sigme !

Na een dagje lichte keelpijn en horen dat ik donderdag in contact ben geweest met iemand die vrijdag klachten kreeg en gisteren positief testte heb ik er toch maar een thuistest tegenaan gegooid.
Negatief, maar ik blijf para en voor ik morgenavond verhaaltje ga houden voor een groep in ruil voor een maaltijd gooi ik er nog eentje tegenaan :7
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_206191287
quote:
1s.gif Op maandag 3 oktober 2022 18:12 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Welkom in de 9-17 leef :P
Zal wel wennen zijn ja, na zoveel jaar samen de bedrijven te hebben gerund.

Beterschap @:sigme !

Na een dagje lichte keelpijn en horen dat ik donderdag in contact ben geweest met iemand die vrijdag klachten kreeg en gisteren positief testte heb ik er toch maar een thuistest tegenaan gegooid.
Negatief, maar ik blijf para en voor ik morgenavond verhaaltje ga houden voor een groep in ruil voor een maaltijd gooi ik er nog eentje tegenaan :7
Hier zaterdag ook weer stokje in neus&keel. 1 streep *O*
Net zat boven een student zo enorm te snuiven en te snotten dat ik zijn stoel met mijn voet maar heb aangeschoven toen 'ie weg was.

Beterschap voor de Sigme-fam!

Heb je de pantoffels al klaarstaan voor J., Lucky? O+

Ik moet sinds september tot 19 uur :( F. kookt (of, zoals vandaag, warmt op).
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_206191488
Straks een heerlijke venkel risotto. Ook een glas witte wijn erdoor gedaan. (Facultatief) en een glas erbij, met witte wijn.

Oh ja, bij de lidl hier stonden mooie grote keramieke plantenpotten, voor weinig.
Dus als iemand wil…
  maandag 3 oktober 2022 @ 21:41:31 #159
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_206194009
Ik zit nu op 45 minuten maar ik hoor echt al tig dingen die feitelijk niet kloppen @Blues
Inrichtingskeuzes, toestemmingsvraagstukken los van specifiek EPD, verouderde zaken en gewoon domheid van zorgprofessionals spelen toch ook wel echt een rol.
En waar blijft de keuzevrijheid en verantwoordelijkheid van de mensen die die systemen aankopen. Jarenlang is dit toch al bekend?

Ik verbaas me flink, tuurlijk, zit bagger in die software en dat hele model is eindig, maar....

Nou ja, nog half uurtje te gaan :T
Zal het netjes afkijken mevrouw :T
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_206194340
Beterschap aan de coronalijers en hopelijk blijft het alle huisgenoten van- bespaard!

Weekend vd wetenschap was leuk, veel animo voor mijn workshop, drie vd vijf keer zelfs meerdere mensen die half uur hebben gestaan omdat het lokaal eigenlijk al vol zat.

Verder vandaag thee gedronken bij vriendin en fijn bijgepraat, tentamenvragen gemaakt over het college dat ik 17 oktober ga geven (en nog deels moet maken :+ ), twee abstracts geschreven, een methode sectie van artikel geschreven, werkgroepen van morgen voorbereid en meeting ter voorbereiding van werkgroepen van woensdag gehad.
Morgen werkgroepen geven, dan door naar Amsterdam voor afdelingsdag waar ik dan laatste twee uur nog aansluit, daarna weer naar huis, bij voorkeur nog 2 of meer schrijfopdrachten nakijken en hockeyen. Ik zie er behoorlijk tegenop :X maar het komt vast goed. Moet nog bedenken of ik met auto ga (voordeel: flexibeler en niet bus-trein-fiets, nadeel: om 17u van Amsterdam naar Utrecht rijden na vermoeiende dag :+ ).
Woensdag dan 24 min het aantal dat ik morgen heb gedaan schrijfopdrachten nakijken en 4 uur werkgroepen geven en daarna ga ik hopelijk 12 uur slapen. Vanaf donderdag gelukkig wat rustiger.
  maandag 3 oktober 2022 @ 22:25:22 #161
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_206194701
Alleen lezen geeft me al vermoeidheid man, en dat zonder Covid :D

Mening mbt ChipSoft docu niet gewijzigd. Ben wel benieuwd waarom jij er anders over denkt Blues
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_206195031
Wat een werk @vlindertje89 _O_

Ik ging vanavond weer training geven. Afgelopen weken zoveel gedaan dat ik nu een maand niet meer aan de bak hoef. ^O^
Er kwamen wel iets van 35 mensen :X dus ik heb niet iedereen de aandacht kunnen geven die ik had gewild. Er zijn dan altijd een aantal mensen die heel verloren rond gaan lopen zo van "ik wil dat een trainer me helpt maar ik durf de trainer niet om hulp te vragen"... aan de ene kant erger ik me eraan, aan de andere kant voel ik me stom als ik geen tijd heb om die mensen te helpen omdat er telkens mensen zijn die me wél vragen durven te stellen en dan ben ik daarmee bezig.
Vanavond overheerste de "ik voel me er stom over" een beetje, maar ergens blijf ik ook denken - die mensen zijn 20+ jaar oud, kunnen ze niet eens leren om mij een vraag te stellen ipv op 4 meter afstand met puppy-ogen te gaan staan kijken en wachten tot ik erop afkom. o|O
pi_206195091
quote:
1s.gif Op maandag 3 oktober 2022 21:41 schreef Molo het volgende:
Ik zit nu op 45 minuten maar ik hoor echt al tig dingen die feitelijk niet kloppen @:blues
Inrichtingskeuzes, toestemmingsvraagstukken los van specifiek EPD, verouderde zaken en gewoon domheid van zorgprofessionals spelen toch ook wel echt een rol.
En waar blijft de keuzevrijheid en verantwoordelijkheid van de mensen die die systemen aankopen. Jarenlang is dit toch al bekend?

Ik verbaas me flink, tuurlijk, zit bagger in die software en dat hele model is eindig, maar....

Nou ja, nog half uurtje te gaan :T
Zal het netjes afkijken mevrouw :T
:D
Ik vond vooral alles rondom die directeur erg 'sappig'.

Jij bent natuurlijk veel meer op de hoogte, maar voor mij was dit allemaal nieuw :P
pi_206195989
@z80 Van Harte 🎉 met je verjaardag.🇾🇪

Een oudere jongere, denk ik dan. :D
pi_206196369
Goedemorgen!

Wat doe jij nou hier, AnneX, zo midden in de nacht?

Ik ben al weer redelijk aan de beterende hand denk ik. Vandaag maar eens spullen pakken zodat we binnenkort toch op pad kunnen naar Spanje. Daar is het 25o en zonnig, dat is ook als we niet tiptop zijn vast heel aangenaam.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_206196406
Still going strong. Negatieve test.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_206196413
Mogge !
Gefeliciteerd @z80 fijne dag!

Fijn @sigme dat je je beter voelt, lief ook?

Ik in ieder geval wel, geslapen zonder paracetamol en zonder hoesttabletten en niet wakker geweest met een enorme hoestbui. Voel me gewoon weer mens
pi_206196419
c_/

Heeft de club geen regels over hoeveel trainers ze willen hebben per aantal deelnemers @Tele6? Ik vind het stoer dat je het uberhaupt doet, en niet gek dat je dan niet iedereen optimaal kan helpen.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 4 oktober 2022 @ 08:41:31 #169
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_206196481
Met +40 op kantoor ivm een ongeluk. Luisterboekje aan en had gelukkig geen afspraken om 9u :P.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_206196509
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 08:24 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge !
Gefeliciteerd @:Z80 fijne dag!

Fijn @:Sigme dat je je beter voelt, lief ook?

Ik in ieder geval wel, geslapen zonder paracetamol en zonder hoesttabletten en niet wakker geweest met een enorme hoestbui. Voel me gewoon weer mens
Goed slapen is zo belangrijk!
Fijn dat het wat beter lijtk te gaan, jij hebt je portie ook wel weer gehad hoop ik.

Liefste is ook redelijk, maar heeft het wel iets lelijker te pakken dan ik. Wat smaakverlies, wat hoofdpijn.
Maar goed, broertje en vrouw zijn na drie weken nog steeds ziek/vermoeid, dus wij zwijnen weer eens.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Moderator dinsdag 4 oktober 2022 @ 09:03:32 #171
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_206196653
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 08:46 schreef sigme het volgende:

[..]
dus wij zwijnen weer eens.
Is dat Nederlands joh? Nog nooit gehoord, vast en zeker een Germanisme dan.

Een zwientje gooien met kegelen ken ik wel, logisch waar dat vandaan komt nu.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_206196815
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 09:03 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Ja hoor een wat oude uitdrukking maar redelijk bekend.
  dinsdag 4 oktober 2022 @ 09:34:39 #173
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_206196863
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 09:03 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Ja hoor, veelgehoorde uitdrukking, niet alleen hier, maar ook in het westen.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_206196905
Ik ken hem ook niet. Vast voor onze tijd @derLudolf :+
pi_206197124
Hé, dat klinkt goed over mensen, die ‘verdiend’ zwijnen :D met ziek en naar gehoest.

Gisteravond om half tien een digitaal berichtje van de gemeente over een tegenvaller bij de wegwerkzaamheden: “van 10 - 14 uur in beide richtingen afgesloten”.
Een extra halve dag in het rood in het schema. Er volgen er nog vier de komende weken.
Ook gezwijnd: dan moet ik wel thuisblijven en de Grote Kledingkasten Wissel uitvoeren. w/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')