abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206213682
quote:
1s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 16:14 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Geeft wel aan hoe leeg je emmertje aan het raken is :D

Blijkt ook uit het feit dat je verkeerd las :P Deze week zouden de katten van mijn vriendin op vakantie komen, tijdens haar vakantie. Die als opvanger bij mij hun leventje zijn begonnen.
Maar de dames vonden benches zo stom dat de vangactie mislukte. Dus nu vieren ze vier dagen vakantie in eigen huis met heel veel brokken, water en kattenbakken.
Oh :D

Ja, lege emmer. Of een overstromende, kan ook. Gelukkig werkt het wel goed om hier even te klagen O+

Ik zit moed te verzamelen om weer aan de slag te gaan. Ik moet nog 45 minuten werken, dan naar 2 klanten, een boodschap, sportschool, eten en vanavond videobellen met de Engelse vrienden. Ik kan dat.
Spoilers!
pi_206214076
quote:
1s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 16:18 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Oh :D

Ja, lege emmer. Of een overstromende, kan ook. Gelukkig werkt het wel goed om hier even te klagen O+

Ik zit moed te verzamelen om weer aan de slag te gaan. Ik moet nog 45 minuten werken, dan naar 2 klanten, een boodschap, sportschool, eten en vanavond videobellen met de Engelse vrienden. Ik kan dat.
Maar waarom moet het?
Als je op je tandvlees loopt, mag je ook gewoon de boodschap en de sportschool en het videobellen skippen en de eerste 2 morgen doen. En het werken ook, want eigen baas....
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_206214185
Ik sliep een groot deel van de middag want hondsmoe.
F. heeft maar 3x het gevoel gehad dat ie koorts had en kwam vragen of de hond er nog uit moest want die werd mild gestoord van binnen zitten.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_206214420
quote:
1s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 16:51 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Maar waarom moet het?
Als je op je tandvlees loopt, mag je ook gewoon de boodschap en de sportschool en het videobellen skippen en de eerste 2 morgen doen. En het werken ook, want eigen baas....
Dit O+
Rustig aan Lucky!

Hier beginnen ondertussen de gebruikelijke kriebels weer te komen. Morgen weer brouwen en ik blijf het toch spannend vinden.
pi_206214649
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 11:57 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge (nog net even)

Ik was ook al om 6 uur wakker, maar dan door een hongerige kat. Die maar eten gegeven en terug in het warme bed, maar slapen ho maar.

Als ik lees wat @:Tele6 doet, word ik al doodmoe. Maar wel leuk, ken je die mensen met wie je gaat fietsen of is alles nieuw?

@:AnneX hoeveel leerlingen hadden jullie gisteren?

Zo meteen even wat eten en dan mijn nieuwe bril op halen. Kon vorige week al, maar om die mensen daar constant in het gezicht te hoesten vond ik niet echt netjes. En gisteren was ik het totaal vergeten :o

Gisteren kreeg ik ook bericht dat ik het niet was geworden (sollicitatie vorige week dinsdag). Ik was prima gekwalificeerd maar volgens de leidinggevende zou ik waarschijnlijk niet in het team passen. Dat kan natuurlijk, da's haar gevoel. En met 4 andere kandidaten zal er vast wel een tussen zitten die wel in het team past.
Niet dus, vacature is weer opengezet. Dus ook maar eens teruggekeken, ze zijn al sinds april op zoek. Denk nu niet meer dat het aan mij ligt (gisteren nog wel).
Ik ken de mensen met wie ik ga fietsen amper. Ik ben de meesten wel al eens tegengekomen bij die sportclub maar heb ze niet echt gesproken. M'n broertje gaat ook mee, dus die ken ik. :P En hij kent de anderen wat beter.

Jammer dat je het niet geworden bent, raar bedrijf lijkt me dat :(
pi_206214689
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 12:02 schreef Isabeau het volgende:
@:Tuindier bedankt voor de tip! Ga ik zeker naar luisteren, alle tips zijn welkom op slaapgebied en misschien heeft hij nog wat toe te voegen wat ik niet wist.
[..]
Ik heb nooit zo goed kunnen pinpointen waarom sporten de ene keer een makkie is en hetzelfde type training een andere keer als door dikke stroop waden is. Ja, ná een nachtdienst trainen was altijd moeizaam, dus dat zal vermoeidheid zijn geweest. Voor de rest slecht te voorspellen. Maar tof dat het zo goed ging.

Tele6, wat een plan om te gaan doen :o Woah! En dan dus 8 uur lang 25 km/h aanhouden? Dat zou ik nog geen uur achter elkaar volhouden :X Oh wacht, dat heb ik wel ooit gedaan, was 23 km fietsen naar ziekenhuis en ik deed dat in iets minder dan een uur. Maar dan nog, 8 uur lang! Petje af alleen al dat je het gaat doen. De overige logistieke dingen lijken me wel op te lossen, evt met tips van de andere mensen die mee gaan.

Iedereen verder covid-vrij blijven hoor. Genoeg mensen om me heen die al besmet zijn. Allemaal een beetje ziek zoals sigme. Dagje heel erg bleh en meh en dan alweer duidelijk aan het opknappen.
8 uur lang met ongeveer elke 40 à 50 km een pauze. Ook het idee van pas na 40 km pauzeren vind ik nogal wennen :X maar dat heb ik bij m'n trainingsrondjes ook al een paar keer gedaan en het gaat wel.

Dat ik de andere fietsers niet echt ken helpt niet als het gaat om elkaar tips geven.
Maar ik zorg er iig voor dat ik m'n eigen voeding en kleren en gereedschap heb, een deel op/aan de fiets en een deel in een tasje in de volgauto, en dan moet het wel goed komen.
pi_206214723
Ik moest het even terugkijken, maar dit was ook het bedrijf dat me een paar weken geleden, bij het eerste (teams) gesprek vertelde dat er 's middags iemand een arbeidsvoorwaarden gesprek had.
We have far more in common than that which devides us..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')