Geluk hebben.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 12:04 schreef Blues het volgende:
Maar wat verstaan we onder 'zwijnen' eigenlijk?
Een mazzeltje hebben, "er net mee wegkomen", "hebben wij even geluk"quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 12:04 schreef Blues het volgende:
Maar wat verstaan we onder 'zwijnen' eigenlijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Prima. Negatieve test, geen kerona klachten. Het leeft wel een beetje gek zo.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 11:01 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Expell it with FIREEEEEE!
Beterschap voor F. Hoe is het met jou?
Ik ken de uitdrukking ook meer van jeugdboeken. Wat @Cat-astrophe al noemde, de dolle tweeling, Pitty en de Vijf. Maar ook de boeken van de Katjangs en de AFC’ers, en andere oudere boeken die ik uit het huis van mijn oma meenam.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 12:17 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Grappig ik kende hem ook niet in het Nederlands, maar van Dale wel
https://www.vandale.nl/gr(...)ds/betekenis/zwijnen
Ahquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 12:25 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik ken de uitdrukking ook meer van jeugdboeken. Wat @:Cat-astrophe al noemde, de dolle tweeling, Pitty en de Vijf. Maar ook de boeken van de Katjangs en de AFC’ers, en andere oudere boeken die ik uit het huis van mijn oma meenam.
Niet in Pietje Bell, de Kameleon of Dik Tromquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 12:25 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik ken de uitdrukking ook meer van jeugdboeken. Wat @:Cat-astrophe al noemde, de dolle tweeling, Pitty en de Vijf. Maar ook de boeken van de Katjangs en de AFC’ers, en andere oudere boeken die ik uit het huis van mijn oma meenam.
Allemaal te braaf ookquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 12:48 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Niet in Pietje Bell, de Kameleon of Dik Trom
Dakdekker met tijd voor een klus? Wow, dacht dat die allemaal tot over de oren in het werk zaten.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 13:59 schreef Candaasje het volgende:
Vrijdag komt een dakdekker uit het dorp hiernaast langs![]()
Dat was toch binnen 10 minuten geregeld, de niet-opnemende-dakdekker-in-ander-dorp en het bellen naar wel-opnemdende-dakdekker, vriend bellen (dag afstemmen) en dakdekker weer terugbellen allemaal meegenomen.
Nou, dat is dan weer een meevaller. Pfft.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 13:59 schreef Candaasje het volgende:
Dat was toch binnen 10 minuten geregeld, de niet-opnemende-dakdekker-in-ander-dorp en het bellen naar wel-opnemdende-dakdekker, vriend bellen (dag afstemmen) en dakdekker weer terugbellen allemaal meegenomen.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 13:59 schreef Candaasje het volgende:
Gelukkigquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 13:59 schreef Candaasje het volgende:
Beterquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 13:59 schreef Candaasje het volgende:
Ik kan me niet vinden in die complotonzin, maar ik ben ook wel blij dat een rechter niet mag beslissen om 'niet passende' informatie te laten verwijderen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 12:51 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Lees net dat de rechter het niet nodig acht dat twitter alle complot onzin over Bodegraven en satanistisch kindermisbruik hoeft te verwijderen.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)sch-misbruik-niet-te
Jammer dat rechter in deze zo strikt juridisch kijkt en niet naar het maatschappelijk belang. Maar verbaas me vooral er over dat hele volksstammen in deze onzin geloven. Hoewel, in de afweging heeft de rechter wellicht gedacht, als ik Twitter alles laat verwijderen, dan zullen er weer hele volksstammen dit weer als bevestiging van een doofpot zien.
Zijn nog niet veel verder gekomen sinds de middeleeuwen met hysterie en geloven in onzin.
Dit stond gisteren bij een artikel over een wolf die flink wat schapen had gedood.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 12:51 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Lees net dat de rechter het niet nodig acht dat twitter alle complot onzin over Bodegraven en satanistisch kindermisbruik hoeft te verwijderen.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)sch-misbruik-niet-te
Jammer dat rechter in deze zo strikt juridisch kijkt en niet naar het maatschappelijk belang. Maar verbaas me vooral er over dat hele volksstammen in deze onzin geloven. Hoewel, in de afweging heeft de rechter wellicht gedacht, als ik Twitter alles laat verwijderen, dan zullen er weer hele volksstammen dit weer als bevestiging van een doofpot zien.
Zijn nog niet veel verder gekomen sinds de middeleeuwen met hysterie en geloven in onzin.
Hybride gekweekte wolfquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 17:10 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dit stond gisteren bij een artikel over een wolf die flink wat schapen had gedood.![]()
[ afbeelding ]
Amerikaanse wolfshond, Tsjechoslowaakse wolfshond. Dat worden ook hybrides genoemd.quote:
fijn!quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 17:38 schreef Blues het volgende:
Ik denk dat ik fan ben van Mensendieck.
15 nov weer.
2 uur geweestZeer verhelderend, leuk mens met verstand van zaken!
Oefeningen mee en veel uitleg waarom dit en waarom dat en waarom zoveel pijn.
Wel lekker confronterend in je onderbroek en bh voor de spiegel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |