abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206211215
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 12:17 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik kreeg hier de indruk dat de nood redelijk hoog was. Mensen moesten nu zelf, voorafgaand aan externe afspraken, hun stukken bij elkaar zoeken over iedere case. En er staan 5-6 vacatures voor die functie terwijl een secretaresse voor ca 2-3 mensen werkt.
Dan begrijp ik ze echt niet. Je bent uitstekend gekwalificeerd. Is het team heel jong of zo? Want ik heb juist het idee dat jij met iedereen wel overweg kan.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_206211278
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 12:37 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Dan begrijp ik ze echt niet. Je bent uitstekend gekwalificeerd. Is het team heel jong of zo? Want ik heb juist het idee dat jij met iedereen wel overweg kan.
Dat idee heb ik ook wel. Heb niet zo heel veel moeite met mensen (tenzij ze zelf discrimineren etc)
We have far more in common than that which devides us..
  woensdag 5 oktober 2022 @ 13:31:19 #278
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_206211758
Goedemiddag. Ik moet nog even bijlezen merk ik wel
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_206211884
Wat een rare business toch, kaatje met het solliciteren.
Vaak krijg ik de indruk, dat hullie zelf niet weten wat ze willen. 8)7

@Bieb overleg: Dat was een voorbeeld van abstract management geleuter. Mèn.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En de Taal collega heeft besloten te stoppen met de lessen. En ik ook. In eerste instantie wilden wij best op lokatie doorgaan onder mindere omstandigheden qua voorzieningen (spelende kinderen enzo).
De Taal coördinator bedankte ons voor de inzet en voorbereiding .
Wij houden ons beschikbaar voor een volgend project.
pi_206211935
quote:
1s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 13:40 schreef AnneX het volgende:
Wat een rare business toch, kaatje met het solliciteren.
Vaak krijg ik de indruk, dat hullie zelf niet weten wat ze willen. 8)7

@:Bieb overleg: Dat was een voorbeeld van abstract management geleuter. Mèn.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En de Taal collega heeft besloten te stoppen met de lessen. En ik ook. In eerste instantie wilden wij best op lokatie doorgaan onder mindere omstandigheden qua voorzieningen (spelende kinderen enzo).
De Taal coördinator bedankte ons voor de inzet en voorbereiding .
Wij houden ons beschikbaar voor een volgend project.
Als je niet kan, dan kan je toch niet. Of zie ik dat verkeerd. Het gaat er helemaal niet om wat zij denkt dat kan :D
Over communicatieprobleem gesproken. Dat veroorzaakt ze dan toch mooi zelf.

Ik heb net iets heel frivools gekocht voor veel te veel geld _O- Ik vind altijd dat dingen boven een bepaald bedrag toch vooral nuttig moeten zijn en dit is totaal niet nuttig :+ Ik word er wel heel vrolijk van, dat is denk ik ook nuttig.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_206211987
@Tuindier dit lijkt me sowieso een leuke podcast als ik naar alleonderwerpen kijk O+ Bedankt! Ik ga wandelen en naar de eerste luisteren. Het stond gelukkig ook op Pocketcast.

edit: wel lange podcasts zeg :o Sommigen zijn bijna 3 uur.
pi_206212053
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 13:44 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Als je niet kan, dan kan je toch niet. Of zie ik dat verkeerd. Het gaat er helemaal niet om wat zij denkt dat kan :D
Over communicatieprobleem gesproken. Dat veroorzaakt ze dan toch mooi zelf.

Ik heb net iets heel frivools gekocht voor veel te veel geld _O- Ik vind altijd dat dingen boven een bepaald bedrag toch vooral nuttig moeten zijn en dit is totaal niet nuttig :+ Ik word er wel heel vrolijk van, dat is denk ik ook nuttig.
Ja, zeg, wat is dit..... WAT heb je gekocht? }:|
pi_206212089
quote:
7s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 13:53 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Ja, zeg, wat is dit..... WAT heb je gekocht? }:|
Dat dus, daar ben ik ook heel benieuwd naar :D
pi_206212164
Welke prijzige aanschaf maakt je vrolijk @Isabeau ? Waar ligt / lag jouw grens?
pi_206212176
Soooo, dat is heel lang geleden dat 2 straaljagers zó laag overvlogen. Wat een herrie.
Denk in jaren.
pi_206213276
quote:
1s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 14:24 schreef AnneX het volgende:
Kunnen jullie de link lezen? https://www.volkskrant.nl(...)oomrekening~v579689/
Nee, ook niet met mijn abo op topics. Daarvoor moet je echt een volkskrant abo hebben
pi_206213308
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 15:38 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Nee, ook niet met mijn abo op topics. Daarvoor moet je echt een volkskrant abo hebben
Jammer. Het is een berekening tool voor energie.
Volgens V’faal krijgen wij geld terug, is het maandbedrag¤ 120 en volgens de tool en het plafond en inclusief van alles, kan ik rekenen op ¤ 180,—
Als je mij jouw getallen pm’t , wil ik het wel invullen. D.w.z. M3 / kWh verbruik per jaar. Of andere mensen…😎

@Tele6 sooo..in het donker. Nou zeg. Is dat de extra uitdaging bovenop de afstand😳
pi_206213334
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 12:17 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ik kreeg hier de indruk dat de nood redelijk hoog was. Mensen moesten nu zelf, voorafgaand aan externe afspraken, hun stukken bij elkaar zoeken over iedere case. En er staan 5-6 vacatures voor die functie terwijl een secretaresse voor ca 2-3 mensen werkt.
Wat enorm vreemd. Wat kan hen nou feitelijk gebeuren als ze het even een half jaartje met je proberen :?

@Isabeau, ik ben ook wel nieuwsgierig. Ik zet in op iets in WoW.

@AnneX, wat een gedoe toch met steeds zeg. Soms gaat werkelijk alles moeilijk en ingewikkeld. Volgens mij heb jij zo'n periode.
Spoilers!
pi_206213413
Ik loop momenteel echt op mijn tandvlees. Het is nog steeds druk hier. Wel een stuk minder chaotisch dus mijn lijf is uit de doorgaanmodus en in de uitgeputmodus geschoten. Ik ben vooral heel erg moe. Ik plan braaf rustmomenten in zoals ik van de ergo heb geleerd maar dat is echt niet genoeg. Vrijdag heb ik vrij, zin in.
Spoilers!
pi_206213544
@Isabeau WAT HEB JE GEKOCHTTTTTT!!!?!??

Jammer dat de communicatie zo slecht loopt @AnneX

quote:
1s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 15:49 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik loop momenteel echt op mijn tandvlees. Het is nog steeds druk hier. Wel een stuk minder chaotisch dus mijn lijf is uit de doorgaanmodus en in de uitgeputmodus geschoten. Ik ben vooral heel erg moe. Ik plan braaf rustmomenten in zoals ik van de ergo heb geleerd maar dat is echt niet genoeg. Vrijdag heb ik vrij, zin in.
Was het maar vast vrijdag dan :D
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_206213582
quote:
1s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 16:06 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Was het maar vast vrijdag dan :D
Bijna! Morgen is ook rustiger maar alleen het feit dat ik dan boodschappen moet doen lijkt al een Enorm Ding. Maar komt vast goed.

Las ik nou ergens dat jij weer opvangkatten krijgt? Dat was het plan niet toch?
Spoilers!
pi_206213605
Over solliciteren:
SPOILER
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_206213635
quote:
1s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 16:11 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Bijna! Morgen is ook rustiger maar alleen het feit dat ik dan boodschappen moet doen lijkt al een Enorm Ding. Maar komt vast goed.

Las ik nou ergens dat jij weer opvangkatten krijgt? Dat was het plan niet toch?
Geeft wel aan hoe leeg je emmertje aan het raken is :D

Blijkt ook uit het feit dat je verkeerd las :P Deze week zouden de katten van mijn vriendin op vakantie komen, tijdens haar vakantie. Die als opvanger bij mij hun leventje zijn begonnen.
Maar de dames vonden benches zo stom dat de vangactie mislukte. Dus nu vieren ze vier dagen vakantie in eigen huis met heel veel brokken, water en kattenbakken.
pi_206213682
quote:
1s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 16:14 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Geeft wel aan hoe leeg je emmertje aan het raken is :D

Blijkt ook uit het feit dat je verkeerd las :P Deze week zouden de katten van mijn vriendin op vakantie komen, tijdens haar vakantie. Die als opvanger bij mij hun leventje zijn begonnen.
Maar de dames vonden benches zo stom dat de vangactie mislukte. Dus nu vieren ze vier dagen vakantie in eigen huis met heel veel brokken, water en kattenbakken.
Oh :D

Ja, lege emmer. Of een overstromende, kan ook. Gelukkig werkt het wel goed om hier even te klagen O+

Ik zit moed te verzamelen om weer aan de slag te gaan. Ik moet nog 45 minuten werken, dan naar 2 klanten, een boodschap, sportschool, eten en vanavond videobellen met de Engelse vrienden. Ik kan dat.
Spoilers!
pi_206214076
quote:
1s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 16:18 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Oh :D

Ja, lege emmer. Of een overstromende, kan ook. Gelukkig werkt het wel goed om hier even te klagen O+

Ik zit moed te verzamelen om weer aan de slag te gaan. Ik moet nog 45 minuten werken, dan naar 2 klanten, een boodschap, sportschool, eten en vanavond videobellen met de Engelse vrienden. Ik kan dat.
Maar waarom moet het?
Als je op je tandvlees loopt, mag je ook gewoon de boodschap en de sportschool en het videobellen skippen en de eerste 2 morgen doen. En het werken ook, want eigen baas....
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_206214185
Ik sliep een groot deel van de middag want hondsmoe.
F. heeft maar 3x het gevoel gehad dat ie koorts had en kwam vragen of de hond er nog uit moest want die werd mild gestoord van binnen zitten.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_206214420
quote:
1s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 16:51 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Maar waarom moet het?
Als je op je tandvlees loopt, mag je ook gewoon de boodschap en de sportschool en het videobellen skippen en de eerste 2 morgen doen. En het werken ook, want eigen baas....
Dit O+
Rustig aan Lucky!

Hier beginnen ondertussen de gebruikelijke kriebels weer te komen. Morgen weer brouwen en ik blijf het toch spannend vinden.
pi_206214649
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 11:57 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge (nog net even)

Ik was ook al om 6 uur wakker, maar dan door een hongerige kat. Die maar eten gegeven en terug in het warme bed, maar slapen ho maar.

Als ik lees wat @:Tele6 doet, word ik al doodmoe. Maar wel leuk, ken je die mensen met wie je gaat fietsen of is alles nieuw?

@:AnneX hoeveel leerlingen hadden jullie gisteren?

Zo meteen even wat eten en dan mijn nieuwe bril op halen. Kon vorige week al, maar om die mensen daar constant in het gezicht te hoesten vond ik niet echt netjes. En gisteren was ik het totaal vergeten :o

Gisteren kreeg ik ook bericht dat ik het niet was geworden (sollicitatie vorige week dinsdag). Ik was prima gekwalificeerd maar volgens de leidinggevende zou ik waarschijnlijk niet in het team passen. Dat kan natuurlijk, da's haar gevoel. En met 4 andere kandidaten zal er vast wel een tussen zitten die wel in het team past.
Niet dus, vacature is weer opengezet. Dus ook maar eens teruggekeken, ze zijn al sinds april op zoek. Denk nu niet meer dat het aan mij ligt (gisteren nog wel).
Ik ken de mensen met wie ik ga fietsen amper. Ik ben de meesten wel al eens tegengekomen bij die sportclub maar heb ze niet echt gesproken. M'n broertje gaat ook mee, dus die ken ik. :P En hij kent de anderen wat beter.

Jammer dat je het niet geworden bent, raar bedrijf lijkt me dat :(
pi_206214689
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 12:02 schreef Isabeau het volgende:
@:Tuindier bedankt voor de tip! Ga ik zeker naar luisteren, alle tips zijn welkom op slaapgebied en misschien heeft hij nog wat toe te voegen wat ik niet wist.
[..]
Ik heb nooit zo goed kunnen pinpointen waarom sporten de ene keer een makkie is en hetzelfde type training een andere keer als door dikke stroop waden is. Ja, ná een nachtdienst trainen was altijd moeizaam, dus dat zal vermoeidheid zijn geweest. Voor de rest slecht te voorspellen. Maar tof dat het zo goed ging.

Tele6, wat een plan om te gaan doen :o Woah! En dan dus 8 uur lang 25 km/h aanhouden? Dat zou ik nog geen uur achter elkaar volhouden :X Oh wacht, dat heb ik wel ooit gedaan, was 23 km fietsen naar ziekenhuis en ik deed dat in iets minder dan een uur. Maar dan nog, 8 uur lang! Petje af alleen al dat je het gaat doen. De overige logistieke dingen lijken me wel op te lossen, evt met tips van de andere mensen die mee gaan.

Iedereen verder covid-vrij blijven hoor. Genoeg mensen om me heen die al besmet zijn. Allemaal een beetje ziek zoals sigme. Dagje heel erg bleh en meh en dan alweer duidelijk aan het opknappen.
8 uur lang met ongeveer elke 40 à 50 km een pauze. Ook het idee van pas na 40 km pauzeren vind ik nogal wennen :X maar dat heb ik bij m'n trainingsrondjes ook al een paar keer gedaan en het gaat wel.

Dat ik de andere fietsers niet echt ken helpt niet als het gaat om elkaar tips geven.
Maar ik zorg er iig voor dat ik m'n eigen voeding en kleren en gereedschap heb, een deel op/aan de fiets en een deel in een tasje in de volgauto, en dan moet het wel goed komen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')