abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206204408
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 20:16 schreef z80 het volgende:
En dank voor de felicitaties. Ik zou nu weten waar de mosterd te halen is.
Waar dan? :P

Felies dierendagZ *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 4 oktober 2022 @ 21:16:28 #227
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_206204721
Gefeliciteerd Z *O*
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Moderator dinsdag 4 oktober 2022 @ 21:20:56 #228
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_206204849
quote:
Gefeliciteerd B:)B
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_206204869
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 20:12 schreef z80 het volgende:

[..]
Iets beter lezen. Het verzoek van de gemeente was veel breder. Alles met misbruik en Bodegraven zou verwijderd moeten worden volgens het ingediende verzoek. En dat gaat te ver. Wat ook correct is.
Goed punt.
Ik heb verder nul kennis over deze casus, maar dat is dan ook precies waarom ik het onverstandig zou vinden dit soort dingen zomaar als complot af te doen. Tis nou ook niet alsof we in ons land nou zo happig zijn op actief ingrijpen op misbruik/kinderverkrachting.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 4 oktober 2022 @ 21:27:10 #230
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_206204990
Zo. Nieuwe doos Fpp2 onderweg. Voor Vienna in het OV heb je dat wel nodig helaas. Stedentrip is leuk, maar alles wandelend is voor mij niet te doen :+.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  dinsdag 4 oktober 2022 @ 21:47:58 #231
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_206205559
Ik ben blij met het prijsplafond voor energie. Dat haalt weer wat zorg weg. Als onze leverancier failliet gaat, hebben we nog steeds wel een probleem maar niet meer een onoverkomelijk probleem.
Spoilers!
pi_206207145
Er is weinig vervelender dan enorm moe zijn en niet kunnen slapen.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_206207320
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 22:57 schreef Lonaa het volgende:
Er is weinig vervelender dan enorm moe zijn en niet kunnen slapen.
Dan neem ik wel eens één pcm. Welterusten. :Z
pi_206207431
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 19:20 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Heb je ook al iets gehoord over het nieuwe huis? Zijn je papieren goedgekeurd?
Nog stééds niet :'(
Ik verwacht nu toch echt wel dat er deze week nieuws komt eigenlijk. Eind vorige week weer een document geherupload, nu zijn iig alle documenten volledig.

Grappig is dat ik er vanavond achter kwam dat een clubgenoot van me boven me zal komen wonen als alles goed gaat. Hij zit ook nog in de hele documenten-goedkeur-ellende dus daar ben ik niet alleen in. Nu hopen dat we allebei goedgekeurd worden anders is het ook erg lullig :+
pi_206207526
We hadden vanavond een vergadering van de sportclub. Nou zat ik gisteravond zo onzeker te wezen over mijn vaardigheden als trainer, word ik vanavond door m'n mede-trainers wéér verkozen tot Trainer van de Maand. Dit vanwege mijn inzet en grote ervaring en altijd tips voor wie wil. :D :D

Net voor de zomer was ik ook al Trainer van de Maand, en daarvoor ben ik het ook al meer keren geweest dan ik me kan herinneren. Altijd weer een leuke pluim :D

Dit keer is de taak "cadeautje kopen voor TvdM" voor mij. Dus eens bedenken wat ik wil hebben O+
Vooralsnog was het meestal speciaalbier of chocola.
Ik moet ook een cadeautje voor de TvdM van vorige keer en die van volgende keer, dus even drie dingetjes bedenken die de gemiddelde trainer bij ons wel wil hebben. :s)
Ach ja, ik heb nog een maand voordat er weer een Trainer van de Maand gekozen moet worden ^O^
pi_206207713
Toch fijn dat ze jou meer waarderen dan dat je dat zelf doet. Je hoeft blijkbaar niet zo onzeker te zijn.

Duimen voor snel bericht van het huis. Dan kan je er natuurlijk niet meteen in maar dan weet je in ieder geval hoe nu verder en kan je in je hoofd gaan inrichten
We have far more in common than that which devides us..
pi_206207739
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 23:46 schreef Kaatje1 het volgende:
Toch fijn dat ze jou meer waarderen dan dat je dat zelf doet. Je hoeft blijkbaar niet zo onzeker te zijn.

Duimen voor snel bericht van het huis. Dan kan je er natuurlijk niet meteen in maar dan weet je in ieder geval hoe nu verder en kan je in je hoofd gaan inrichten
Ja joh O+
pi_206207752
quote:
Nog gefeliciteerd! Nog een paar minuten jarig *) Leuke dag gehad?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_206207803
Hockey was lekker, vijf opdrachten kunnen nakijken, nu slapen. Bijlees toch morgen, behalve deze pagina: gefeliciteerd nog nét @z80 en yey voor @Tele6, super goed! En hopelijk snel positief nieuws over huis.
pi_206208449
Koffie. Veel.
pi_206208642
quote:
2s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 07:24 schreef Lonaa het volgende:
Koffie. Veel.
Jaloers. Ik wil ook koffie lusten.

Ik wil vooral nog heel even mijn ogen dicht doen. Heel even maar. Maar er komt een pakketje.
Spoilers!
pi_206208655
Ik had ook koffie. Nodig ook want we hebben een bizarre ren- en vliegdag vandaag. Waarbij ik de halve dag een oververmoeid kind wat terugkomt van schoolkamp op sleeptouw neem. Topplanning ^O^ :')
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_206208737
quote:
1s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 08:04 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Jaloers. Ik wil ook koffie lusten.

Ik wil vooral nog heel even mijn ogen dicht doen. Heel even maar. Maar er komt een pakketje.
Ik wil ook slapen.
In plaats daarvan negatieve test en trainen.
pi_206208744
Jaaa, koffie.
Straks een overleg met de bieb-coördinator. Ben benieuwd.
Collega is nog ziek gemeld en werd (om 9:30 uur) een mail beloofd met vragen over ‘de toekomst’.
Dat werd een telefoongesprek om 22 uur. Veel bladiebla.

Ook nog lachen vandaag hoor mensen. 😎
pi_206208810
Er wordt hier wel gelachen, opzich.

Vannacht op de tocht gelegen, want ik moet alle deuren in de woonkamer nog tochtdicht maken :') , dus ik snotter wel, maar de testen blijven negatief. Ongeacht welk merk :') Ondertussen kreeg ik gisterenavond van nog iemand die ik voor het weekend zag een appje met een foto van een positieve test.
pi_206208822
Goed, zware dingen tillen dus. Straks maar eens horen hoe het met F. is, die slaapt geloof ik al een uur of 11. De rest van de dag doe ik rustig aan en moet er wat in huis geprutst.
pi_206208880
quote:
2s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 08:27 schreef Lonaa het volgende:
Er wordt hier wel gelachen, opzich.

Vannacht op de tocht gelegen, want ik moet alle deuren in de woonkamer nog tochtdicht maken :') , dus ik snotter wel, maar de testen blijven negatief. Ongeacht welk merk :') Ondertussen kreeg ik gisterenavond van nog iemand die ik voor het weekend zag een appje met een foto van een positieve test.
Mooi dat er gelachten wordt ^O^

Het blijft komen met die positieve testen he. :')
Ik zit er nog op te wachten welke collega als volgende aan de beurt is. Er hebben er vrijdag een stel 2x1 uur in de auto gezeten met iemand die positief bleek, dus ik denk dat een van hen straks de klos is. :P
pi_206208900
Ik heb slecht geslapen. Dat was te verwachten na een drukke avond en een dag slecht gegeten :{

Vandaag vrij van werk. Programma:
12:00-13:00 wandelen met vriendin
19:30-20:30 Engels kletsen met S.
Verdere to do's:
- 3 uur fietsen
- 1 uur hardlopen
- een paar klusjes (naar een winkel, oud papier wegdoen, evt nog wat dingen opruimen en wat computerdingen)

Ik denk dat ik na de wandeling met vriendin wel ga fietsen, en dat ik dan het hardlopen vanochtend doe. Als ik vanochtend zou willen fietsen, zou ik binnen nu en een kwartier de deur uit moeten maar ik zit nog in badjas :')

*zucht*

Ik zal blij zijn als straks het bizarre eind fietsen gedaan is, dan hoef ik niet meer te trainen en me geen zorgen meer te maken of ik dat wel kan, en kan ik gewoon fietsen omdat dat leuk is om te doen.
pi_206209126
Ik luisterde wat interessante podcasts over slaap, er voor de verandering werd er ook ingegaan op tips voor shift workers (Ook via youtube te beluisteren overigens). @Isabeau mogelijk allemaal al bekende info voor jou, maar ik vond het erg interessant, ook voor 'gewone' slaaptips.

Ik probeer dus nu ook bewuster dachtlicht te vangen om mijn ritme te versterken, en ben al twee ochtenden direct na het opstaan begonnen met een half uurtje Astanga Yoga (dat niet door de podcast, maar doordat ik daar een curcus over doe). Het valt me niet tegen, moet ik zeggen, maar vraag het me over 2 weken nog eens :).
Het is in ieder geval fijn om niet na een lange werkdag, koken, eten nog mezelf van de bank te hoeven te motiveren voor yoga, want dat heb ik in de ochtend dan al gedaan.

@Tele6 Wat is ook al weer het fietsdoel waar je voor traint? Ik herken het van de training voor de halve marathon, daar gingen zoveel uren naar duurlopen (want mijn tempo was vrij laag) dat het niet meer leuk was. Terwijl het lopen an sich wel leuk was.
pi_206209247
@Tele6 het aantal km’s voor jou ben ik vergeten.
Onthoud dan maar, dat mnX ongetraind de Elfstedentocht 210 km? heeft gefietst.
Twaalf uur of zo. w/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')