Lekker zoenen in de auto.quote:
Je bent zelf.quote:
Kunnen ze daar weer ruzie over maken, omdat sommige twee biertjes hebben gehad?quote:
quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 20:07 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Kunnen ze daar weer ruzie over maken, omdat sommige twee biertjes hebben gehad?
Is Mirthe van de vrouwen?quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 20:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Die kruipen weer bij elkaar vannacht
ze gaat een miljoen winnen voor hun samenquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 20:08 schreef Jippie het volgende:
Ik draag dit nummer op aan mijn vriend van wie ik zoveel hou maar een jaar niet wil zien, horen of voelen
Ze wil toch geld gaan winnen, dus dan maar even een lange tijd je partner niet zienquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 20:08 schreef Jippie het volgende:
Ik draag dit nummer op aan mijn vriend van wie ik zoveel hou maar een jaar niet wil zien, horen of voelen
Dees Bergkamp.quote:
NEEEE.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 20:11 schreef Mrsloveable het volgende:
nog 31% dan is mijn accu leeg van mijn laptop, dus dan peer ik hem..
hebbie geen stroomquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 20:11 schreef Mrsloveable het volgende:
Is je stroom op?quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 20:11 schreef Mrsloveable het volgende:
Geloof op spotify maar weet niet zekerquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 20:13 schreef mario390 het volgende:
[..]
ze spelen muziek wat ze op youtube vinden?
Ja dat begrijp ik welquote:
Jawel, maar ga lekker serie/film kijken..quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 20:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat begrijp ik welmaar heb je geen stroom in je stopcontact?
Daar heb je wel stroom voor?quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 20:14 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Jawel, maar ga lekker serie/film kijken..
mijn puni is een waterval een watervalquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 20:14 schreef StephanL het volgende:
[..]
Saaie kut muziek.
Ik wil cowbow en indianen zoals in Utopia![]()
Pak jij je lasso maar.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 20:14 schreef StephanL het volgende:
[..]
Saaie kut muziek.
Ik wil cowbow en indianen zoals in Utopia![]()
das langer dan de beloofde 3 uquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 20:14 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Voor even leuk, maar duurt tot 23:00
Jaaaa. Dat is nog beter dan deze shit.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 20:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
mijn puni is een waterval een waterval![]()
![]()
quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 20:15 schreef StephanL het volgende:
[..]
Doe geen moeite. Was ijdele hoop.
Jaquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 20:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Ik hoor een reppert, zeker door Ruben aangevraagd
het gelul van GJ wordt niet meegeteld als muziek tijdquote:
u gaat door voor een kommetje havermoutquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 20:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Ik hoor een reppert, zeker door Ruben aangevraagd
Muziek avondje, bewoners hebben een liedje aan kunnen vragen/kiezenquote:
Dank je welquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 20:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
u gaat door voor een kommetje havermout
gemaakt door een deelnemer naar keuze
Hij probeerde wel een beetje te playbacken, iets van poging totquote:
Dat hadden ze toch al eerder aangevraagdquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 20:17 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Muziek avondje, bewoners hebben een liedje aan kunnen vragen/kiezen
Dat zijn dus de gekozen nummers, ze komen een voor een aan de beurt en vertellen dan erbij waarom ze het liedje gekozen hebbenquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 20:19 schreef D. het volgende:
[..]
Dat hadden ze toch al eerder aangevraagd
Doelde meer op de bagger die ik hoorde
hij vind dat hij een man van kleur isquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 20:20 schreef StephanL het volgende:
Denkt Martin dat die opeens een man met kleur is? Gezien zijn gekke danspasjes
Ik kreeg er een beetje een karikatuurdingachtig idee bijquote:
ah. Stijve hark dan voor een spanjaardquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 20:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij vind dat hij een man van kleur is
hij is deels spaans
Echt niet ...quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 20:21 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik vind JW soms een beetje op Bert Visser lijken
quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 20:21 schreef Mrsloveable het volgende:
Jawel af en toen bij bepaalde gezicht uitdrukkingenquote:
En Martin Quasimodo maar dan zonder bochelquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 20:21 schreef Mrsloveable het volgende:
quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 20:23 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En Martin Quasimodo maar dan zonder bochel
Kapot,wordt maandag opgehaald voor reparatie.quote:
Volgens mij was ie kwijt, en toen kapot terug gevondenquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 20:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht ie kwijt was, maar kapot kan ook
hij was ook kwijt... ze verdenkt iedereenquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 20:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht ie kwijt was, maar kapot kan ook
Bwianquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 20:26 schreef lojanda het volgende:
Nou dit nummer zingt Gertjan net zo slecht als Brian 😩
Ik zag dr vandaag nog met bril opquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 20:26 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mij was ie kwijt, en toen kapot terug gevonden
gewoon altijd mag ookquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 20:27 schreef IkFok het volgende:
kan die microfoon van gj niet uit tijdens de nummers
Nog niet.quote:
@BwennieBren zong het beterquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 20:26 schreef lojanda het volgende:
Nou dit nummer zingt Gertjan net zo slecht als Brian 😩
Moet lachen om de man die in de stoel hangtquote:
Vermoedde al een geheime drankvoorraad.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 20:32 schreef 5thencounter het volgende:
Wah's dat voor spul?
[ afbeelding ]
De Kool aid staat klaar.quote:
bij de euthenasie van haar wijlen man is dit gedraaidquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 20:33 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb het verhaal achter dit liedje gemist
Man van Esther is lang ziek geweest. Dit nummer draaiden ze toen hij euthenasie pleegde.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 20:33 schreef Deisyy het volgende:
Gedraaid bij de euthanasie van haar man na een lang ziekbedquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 20:33 schreef Deisyy het volgende:
Esther haar man is 27 jaar ziek geweest, dit nummer werd gespeeld tijdens zijn euthanasie.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 20:33 schreef Deisyy het volgende:
Bijzonder dan dat zij in dit gezelschap voor dit liedje heeft gekozenquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 20:33 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
bij de euthenasie van haar wijlen man is dit gedraaid
quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 20:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bijzonder dan dat zij in dit gezelschap voor dit liedje heeft gekozen
Om het feestje 'n beetje op te krikken?quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 20:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik ookquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 20:34 schreef Rhosyn het volgende:
Tjeeses wat een emotioneel gedoe...ik verwachte een feestje met dansende mensen
Poeh mooiquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 20:34 schreef D. het volgende:
[..]
Gedraaid bij de euthanasie van haar man na een lang ziekbed
quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 20:35 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Om het feestje 'n beetje op te krikken?
quote:
Ze hadden geen feestje, ze hadden '3 uur muziek'quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 20:35 schreef MacDeMarco het volgende:
Ik had eigenlijk wat anders voorgesteld met ''een feestje''
quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 20:35 schreef D. het volgende:
[..]
Ze hadden geen feestje, ze hadden '3 uur muziek'
Ze had tegen GJ gezegd/gevraagd toen ze hoorde dat hij RadioDJ was of hij dit nummer ooit voor haar wilde draaien. Kreeg het vermoeden dat GJ deze keuze voor haar had gemaakt.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 20:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
27 jaar ziek ,heftigquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 20:34 schreef Jippie het volgende:
[..]
Esther haar man is 27 jaar ziek geweest, dit nummer werd gespeeld tijdens zijn euthanasie.
Zo dan, dat zou best gewaagd zijn van GJquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 20:36 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ze had tegen GJ gezegd/gevraagd toen ze hoorde dat hij RadioDJ was of hij dit nummer ooit voor haar wilde draaien. Kreeg het vermoeden dat GJ deze keuze voor haar had gemaakt.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 20:38 schreef Deisyy het volgende:
Jongens ik ga Titanic kijken, dat is een stuk minder treurig
quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 20:38 schreef Deisyy het volgende:
Jongens ik ga Titanic kijken, dat is een stuk minder treurig
Hij begon ook uitgebreid te vertellen over haar man, waarop zij vroeg 'hou het kort', noemde het begrafenis terwijl het tijdens de euthanasie werd gespeeld. Echt een lul met vingers GJquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 20:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo dan, dat zou best gewaagd zijn van GJ
Neuh na dit kan het alleen maar beter wordenquote:
Wat een sukkel zeg, dat is ongehoord en ontzettend lompquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 20:40 schreef Jippie het volgende:
[..]
Hij begon ook uitgebreid te vertellen over haar man, waarop zij vroeg 'hou het kort', noemde het begrafenis terwijl het tijdens de euthanasie werd gespeeld. Echt een lul met vingers GJ
Vind ik altijd zo'n ongepaste opmerkingquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 20:41 schreef Tuinfluitert het volgende:
Gert-Jan: Esther, wanneer jouw man meekijkt is hij trots op je.
Ze mist haar waterbed?quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 20:41 schreef FreshFruit het volgende:
Dit is wel weer lief.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |