De Kool aid staat klaar.quote:
bij de euthenasie van haar wijlen man is dit gedraaidquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 20:33 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb het verhaal achter dit liedje gemist
Man van Esther is lang ziek geweest. Dit nummer draaiden ze toen hij euthenasie pleegde.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 20:33 schreef Deisyy het volgende:
Gedraaid bij de euthanasie van haar man na een lang ziekbedquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 20:33 schreef Deisyy het volgende:
Esther haar man is 27 jaar ziek geweest, dit nummer werd gespeeld tijdens zijn euthanasie.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 20:33 schreef Deisyy het volgende:
Bijzonder dan dat zij in dit gezelschap voor dit liedje heeft gekozenquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 20:33 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
bij de euthenasie van haar wijlen man is dit gedraaid
quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 20:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bijzonder dan dat zij in dit gezelschap voor dit liedje heeft gekozen
Om het feestje 'n beetje op te krikken?quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 20:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik ookquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 20:34 schreef Rhosyn het volgende:
Tjeeses wat een emotioneel gedoe...ik verwachte een feestje met dansende mensen
Poeh mooiquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 20:34 schreef D. het volgende:
[..]
Gedraaid bij de euthanasie van haar man na een lang ziekbed
quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 20:35 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Om het feestje 'n beetje op te krikken?
quote:
Ze hadden geen feestje, ze hadden '3 uur muziek'quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 20:35 schreef MacDeMarco het volgende:
Ik had eigenlijk wat anders voorgesteld met ''een feestje''
quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 20:35 schreef D. het volgende:
[..]
Ze hadden geen feestje, ze hadden '3 uur muziek'
Ze had tegen GJ gezegd/gevraagd toen ze hoorde dat hij RadioDJ was of hij dit nummer ooit voor haar wilde draaien. Kreeg het vermoeden dat GJ deze keuze voor haar had gemaakt.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 20:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
27 jaar ziek ,heftigquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 20:34 schreef Jippie het volgende:
[..]
Esther haar man is 27 jaar ziek geweest, dit nummer werd gespeeld tijdens zijn euthanasie.
Zo dan, dat zou best gewaagd zijn van GJquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 20:36 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ze had tegen GJ gezegd/gevraagd toen ze hoorde dat hij RadioDJ was of hij dit nummer ooit voor haar wilde draaien. Kreeg het vermoeden dat GJ deze keuze voor haar had gemaakt.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 20:38 schreef Deisyy het volgende:
Jongens ik ga Titanic kijken, dat is een stuk minder treurig
quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 20:38 schreef Deisyy het volgende:
Jongens ik ga Titanic kijken, dat is een stuk minder treurig
Hij begon ook uitgebreid te vertellen over haar man, waarop zij vroeg 'hou het kort', noemde het begrafenis terwijl het tijdens de euthanasie werd gespeeld. Echt een lul met vingers GJquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 20:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo dan, dat zou best gewaagd zijn van GJ
Neuh na dit kan het alleen maar beter wordenquote:
Wat een sukkel zeg, dat is ongehoord en ontzettend lompquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 20:40 schreef Jippie het volgende:
[..]
Hij begon ook uitgebreid te vertellen over haar man, waarop zij vroeg 'hou het kort', noemde het begrafenis terwijl het tijdens de euthanasie werd gespeeld. Echt een lul met vingers GJ
Vind ik altijd zo'n ongepaste opmerkingquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 20:41 schreef Tuinfluitert het volgende:
Gert-Jan: Esther, wanneer jouw man meekijkt is hij trots op je.
Ze mist haar waterbed?quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 20:41 schreef FreshFruit het volgende:
Dit is wel weer lief.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |