abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 16 oktober 2022 @ 10:22:09 #101
284411 crew  heywoodu
pi_206337622
quote:
Ach, aankomend is het vooral wat irritant, maar meer ook niet. Vertrek is toch even wat belangrijker..
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 16 oktober 2022 @ 10:28:07 #102
284411 crew  heywoodu
pi_206337683
Vraagje: men heeft het al tijden over vier uur voor je vlucht op Schiphol zijn. Maar vier uur voor je vlucht kun je je bagage toch nog niet afgeven? Wat is dan berhaupt het nut van die vier uur? :@

Even in het hypotetische geval dat je er vroeg bent, en het nog niet zo druk is, en je dus gelijk door zou kunnen naar de drop-off-balie, maar die is dan nog niet open. Dan sta je mooi op tijd te zijn, maar kun je niks.
pi_206337704
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2022 10:28 schreef heywoodu het volgende:
Vraagje: men heeft het al tijden over vier uur voor je vlucht op Schiphol zijn. Maar vier uur voor je vlucht kun je je bagage toch nog niet afgeven? Wat is dan berhaupt het nut van die vier uur? :@

Even in het hypotetische geval dat je er vroeg bent, en het nog niet zo druk is, en je dus gelijk door zou kunnen naar de drop-off-balie, maar die is dan nog niet open. Dan sta je mooi op tijd te zijn, maar kun je niks.
Men staat er voor als het druk is of druk wordt. Dan sta je als eerste in de rij om bagage af te geven en mis je je vlucht niet.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 16 oktober 2022 @ 10:32:24 #104
284411 crew  heywoodu
pi_206337708
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2022 10:31 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Men staat er voor als het druk is of druk wordt. Dan sta je als eerste in de rij om bagage af te geven en mis je je vlucht niet.
Ah, dus je moet dan eigenlijk bij de ingang van de rij naar die balie's gaan staan, zodat je er in kunt zodra je ziet dat jouw balie open gaat?
pi_206337712
quote:
1s.gif Op zondag 16 oktober 2022 09:59 schreef Molo het volgende:

[..]
Mee eens hoor. Verbindingen zijn vaak drama nu, anders was het echt flink aantrekkelijker.
Maar wt nu kan, is prima.
Vond het laatst naar Zwitserland ook echt heel chill, maar Zwitserland heeft ook ingezet op via trein goed bereikbaar te zijn.
Zat te kijken voor Portugal bijvoorbeeld en Zweden en dat was nou niet bepaald prettig qua tijden, routes etc. Zit veel verbeterruimte in :Y
Ik moet waarschijnlijk binnenkort naar Arhus in Denemarken; de kortste verbinding is ruim 12 uur met 5(!) overstappen. Maar ik zie ook reizen van 18 uur staan... Dan kun je beter gewoon de auto nemen of toch maar dat vliegtuig dan....

Maar dat vind ik vrij bizar dat Denemarken wat zo dichtbij ligt zo slecht bereikbaar is.
pi_206337722
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2022 10:32 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Ah, dus je moet dan eigenlijk bij de ingang van de rij naar die balie's gaan staan, zodat je er in kunt zodra je ziet dat jouw balie open gaat?
Of je staat buiten in de rijen tenten. Meer vooraan dan iemand die er 2 uur van te voren aankomt.
pi_206337739
quote:

Het kan wel; ik heb afgelopen zomer via de bagage drop-off mijn bagage iets van zes uur van te voren afgeleverd. Ja, er werd gecontroleerd, maar dat is gewoon een kwestie van een beetje ontwijken en/of handig omheen lullen. Inchecken via een balie kan volgens mij niet eerder dan drie uur voor de vlucht.
pi_206337756
quote:

Dat kan soms dus wel. Mits die balie open is. Als die dicht is, sta je het best natuurlijk ook een beetje vooraan in de rij.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 16 oktober 2022 @ 10:38:17 #109
284411 crew  heywoodu
pi_206337759
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2022 10:36 schreef zatoichi het volgende:

[..]
Het kan wel; ik heb afgelopen zomer via de bagage drop-off mijn bagage iets van zes uur van te voren afgeleverd. Ja, er werd gecontroleerd, maar dat is gewoon een kwestie van een beetje ontwijken en/of handig omheen lullen. Inchecken via een balie kan volgens mij niet eerder dan drie uur voor de vlucht.
Ah, je hebt natuurlijk ook die onbemande drop-offdingen. Die zijn gewoon altijd beschikbaar om te gebruiken? Nooit gebruikt, ik doe het altijd via een balie, vandaar de vraag :@

En als je online incheckt op de dag voor je vlucht en je boarding pass uitprint, dan is het afgeven van bagage (wat dan dus prima bij zo'n 'machine' kan) toch het enige wat je moet doen alvorens je richting security en paspoortcontrole gaat?

Vragen, vragen, maar ik begin zenuwachtig te worden omdat de boel dichtbij begint te komen :(
pi_206337770
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2022 10:38 schreef heywoodu het volgende:

En als je online incheckt op de dag voor je vlucht en je boarding pass uitprint, dan is het afgeven van bagage (wat dan dus prima bij zo'n 'machine' kan) toch het enige wat je moet doen alvorens je richting security en paspoortcontrole gaat?

Jep.
Eventueel nog een stroopwafel in ontvangst nemen maar dat is aan jou. :7
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 16 oktober 2022 @ 10:41:34 #111
284411 crew  heywoodu
pi_206337786
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2022 10:40 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Jep.
Eventueel nog een stroopwafel in ontvangst nemen maar dat is aan jou. :7
Daar zit de tas al barstensvol mee, dus die laat ik maar even gaan :P

Nou ja, met onze vlucht die om 10.35u gepland staat gaan we dan maar gewoon zorgen dat we er om zes uur zijn, hopen dat het nog niet al te belachelijk druk is, en de boel in zo'n machine drukken en hopen dat ze bij het vliegtuig afgeleverd worden..
pi_206337811
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2022 10:41 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Daar zit de tas al barstensvol mee, dus die laat ik maar even gaan :P

Nou ja, met onze vlucht die om 10.35u gepland staat gaan we dan maar gewoon zorgen dat we er om zes uur zijn, hopen dat het nog niet al te belachelijk druk is, en de boel in zo'n machine drukken en hopen dat ze bij het vliegtuig afgeleverd worden..
Dat hoop ik ook voor je. :D

Heb je nog een AirTag oid?
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 16 oktober 2022 @ 10:43:55 #113
284411 crew  heywoodu
pi_206337828
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2022 10:42 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Dat hoop ik ook voor je. :D

Heb je nog een AirTag oid?
Vorige week een doosje met vier van die Samsung SmartTags gekocht (we hebben allebei een Galaxy-telefoon), eentje in alle drie de koffers/tassen en nog een reserve omdat er geen 3-packs maar wel 4-packs waren :+

En kleding en dergelijken verdelen we sowieso maar over de tassen..ik weet ook wel dat het waarschijnlijk echt wel goed komt allemaal, maar toch.
pi_206337842
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2022 10:43 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Vorige week een doosje met vier van die Samsung SmartTags gekocht (we hebben allebei een Galaxy-telefoon), eentje in alle drie de koffers/tassen en nog een reserve omdat er geen 3-packs maar wel 4-packs waren :+

En kleding en dergelijken verdelen we sowieso maar over de tassen..ik weet ook wel dat het waarschijnlijk echt wel goed komt allemaal, maar toch.
Het komt zeker goed. Het is allemaal meer chaos en wachten dan normaal, maar het meeste gaat gewoon goed. ^O^
pi_206337908
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2022 10:45 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Het komt zeker goed. Het is allemaal meer chaos en wachten dan normaal, maar het meeste gaat gewoon goed. ^O^
Exact; je hoort alleen de verhalen als van als het niet goed gaat; afgelopen zomer, dus in de topdrukte stond ik 45 minuten bij de security in de rij (en had ik dus ruim 5 uur tijd te doden op schiphol zelf :') ) en op de terugweg lag mijn bagae al op de band voordat ik er uberhaupt was. Geen idee of dat een uitzondering was, maar het gaat dus soms ook gewoon goed :-)
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 16 oktober 2022 @ 10:54:54 #116
284411 crew  heywoodu
pi_206337940
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2022 10:51 schreef zatoichi het volgende:

[..]
Exact; je hoort alleen de verhalen als van als het niet goed gaat; afgelopen zomer, dus in de topdrukte stond ik 45 minuten bij de security in de rij (en had ik dus ruim 5 uur tijd te doden op schiphol zelf :') ) en op de terugweg lag mijn bagae al op de band voordat ik er uberhaupt was. Geen idee of dat een uitzondering was, maar het gaat dus soms ook gewoon goed :-)
Man wat hoop ik dat wij ook gewoon een paar uur te doden hebben. Toch echt liever ergens richting/bij de gate een boekje lezen, puzzeltje maken en podcast luisteren dan stressen of je het gaat halen :P
pi_206337943
quote:

[..]
Het is bij mij elke keer goed gegaan. Maar was er elke keer dan ook veel te vroeg. In elk geval een stuk vroeger dan die 4 uur die Schiphol zelf zegt.

En weet van twee keer zeker dat ik het niet gehaald zou hebben als ik me aan die 4 uur gehouden zou hebben.

Dan liever gewoon bij de gate of in een lounge wat lezen, luisteren, etc.
pi_206337958
quote:

[..]
Idd dat. Wat er wel goed gaat hoor je niet. :)

Bij mij duurde alles langer dan normaal, maar dat weet je van te voren.
Je vlucht gaat door. Je koffers komen aan. Alles prima en erg blij (net als in corona tijd) dat ik m’n leven niet on hold zet vanwege dit.
pi_206337974
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2022 10:55 schreef Halcon het volgende:

[..]
Het is bij mij elke keer goed gegaan. Maar was er elke keer dan ook veel te vroeg. In elk geval een stuk vroeger dan die 4 uur die Schiphol zelf zegt.

En weet van twee keer zeker dat ik het niet gehaald zou hebben als ik me aan die 4 uur gehouden zou hebben.

Dan liever gewoon bij de gate of in een lounge wat lezen, luisteren, etc.
Ik ben altijd vroeg op Schiphol. Even koffie drinken en wat eten, uitzicht op de banen, vliegtuigen zien bewegen, weten dat je weer op reis gaat, ik geniet er intens van. :)
pi_206337979
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2022 11:01 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Ik ben altijd vroeg op Schiphol. Even koffie drinken en wat eten, uitzicht op de banen, vliegtuigen zien bewegen, weten dat je weer op reis gaat, ik geniet er intens van. :)
Haha, genieten niet met deze drukte, maar wel tevreden dat ik op tijd bij de gate ben. En verveel me daar nu ook weer niet als ik moet wachten.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 16 oktober 2022 @ 11:04:24 #121
284411 crew  heywoodu
pi_206337984
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2022 11:01 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Intens genieten doe ik wel als we een uur of 26-27 na vertrek van huis de parkeerplaats van het hotel op rijden _O-
pi_206337997
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2022 11:02 schreef Halcon het volgende:

[..]
Haha, genieten niet met deze drukte, maar wel tevreden dat ik op tijd bij de gate ben. En verveel me daar nu ook weer niet als ik moet wachten.
Ik had geen drukke lounge, het was niet drukker dan ik in de zomer gewend ben. Behalve bij security dan. :)
pi_206338001
quote:
10s.gif Op zondag 16 oktober 2022 11:04 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Intens genieten doe ik wel als we een uur of 26-27 na vertrek van huis de parkeerplaats van het hotel op rijden _O-
Ah, dan sta je er kennelijk geheel anders in ;)
  zondag 16 oktober 2022 @ 12:28:31 #124
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_206338643
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2022 10:21 schreef Red_85 het volgende:
Tjah, weer die kutkaag die weer ergens een potje van maakt.
Wat kan ze eigenlijk wel?
Liegen door haar tanden heen zelfs met haar mond dicht
Met haar dikke reet op de doofpot zitten
D666 naar de klote helpen
Hans van Mierlo laten omdraaien in zijn graf
  zondag 16 oktober 2022 @ 12:35:29 #125
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_206338712
KLM snijdt weer in dienstregeling om chaos :') _O-

Luchtvaartmaatschappij KLM snijdt diep in de eerder aangekondigde winterdienstregeling vanwege tekorten bij de technische dienst, meer ziekmeldingen en chaos op Schiphol. ’Lucratieve vluchten eruit halen is de dood in de pot.’

quote:
President-directeur Marjan Rintel heeft vrijdag intern bekend gemaakt dat het niet lukt om de dienstregeling zoals gepland uit te voeren hoewel er wel nieuw personeel is aangetrokken. „Ondanks deze ingrepen en het harde werk van iedereen worden we opnieuw geconfronteerd met een verslechterde situatie”, schrijft ze samen met operationeel directeur Maarten Stienen in een brief.
Bij het KLM-personeel is er flinke onrust, want er is bijvoorbeeld een dagelijkse vlucht naar Curacao geschrapt. Dit is commercieel een belangrijke route voor de luchtvaartmaatschappij. Tot nu toe was het ondenkbaar binnen KLM dat intercontinentale routes eraan worden gegeven, omdat de luchtvaartmaatschappij daarmee haar eigen bestaansrecht aantast en op een hellend vlak terecht komt. Toch worden er nu meerdere verre routes geschrapt en worden er vluchten over de dag verspreid. Ook dat is een aantasting van het verdienmodel van KLM, dat het altijd moest hebben van zijn snelle overstaptijden op Schiphol.

„De grote ingrepen in de dienstregeling doen heel veel pijn bij de collega’s”, reageert voorman Dario Fucci van de ondernemingsraad van KLM. „Na 9/11 en corona kan ik mij niet heugen dat er zulke zware ingrepen zijn gedaan in ons roemrijke verleden. Betrouwbaarheid richting klant en medewerkers is van existentieel belang. De ondernemingsraad houdt stevig de vinger aan de pols, maar verbeteringen moeten zich wel snel aandienen. Alleen maar blijven roepen dat het niet kan, zet geen zoden aan de dijk. Er moet een concreet verbeterplan met deadlines komen.”

KLM zit volgens Rintel in de klem op de onderhoudsafdeling, waardoor het geplande onderhoud niet op tijd klaar is en vliegtuigen met vertraging vertrekken :') :')
„Hierdoor ontstaan meer verstoringen in de operatie dan wij zouden willen zien”, zegt de topvrouw. Onlangs is er een flinke loonsverhoging uitgedeeld aan de technici, omdat KLM deze zag weggaan naar andere bedrijven, meldt voorman Rob Swankhuizen van de Nederlandse Vakbond van Luchtvaarttechnici. „Veel technici zijn geen jonge goden meer, waardoor het best zou kunnen dat het ziekteverzuim hoger is. Maar we hebben er ook mee te maken dat de levering van onderdelen langer duurt.”

https://www.telegraaf.nl/(...)nstregeling-om-chaos

Nu opeens zijn het de technici :') :|W

Zou het misschien aan het management kunnen liggen :? in combinatie met een idiote eigenaar die alleen op dividend stuurt :?

Oh wacht we vragen het Deloitte, kost miljoenen, maar we bepalen zelf wat erin staat :X :r
pi_206338777
quote:
6s.gif Op zondag 16 oktober 2022 12:35 schreef ikweethetookniet het volgende:
Nu opeens zijn het de technici :') :|W

Zou het misschien aan het management kunnen liggen :? in combinatie met een idiote eigenaar die alleen op dividend stuurt :?
Hoeveelste keer is dit nu al dat je het verschil tussen KLM en Schiphol niet snapt?
pi_206338798
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2022 10:54 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Man wat hoop ik dat wij ook gewoon een paar uur te doden hebben. Toch echt liever ergens richting/bij de gate een boekje lezen, puzzeltje maken en podcast luisteren dan stressen of je het gaat halen :P
Beter dat dan stress inderdaad. Het wisselt momenteel enorm qua wachttijden schijnbaar.
Ik liep afgelopen donderdag zo door bij security. 0 minuten wachttijd.
  zondag 16 oktober 2022 @ 12:52:09 #128
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_206338841
Hoeveel subsidie kregen ze ook alweer?

En waar is het geld nu?
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
pi_206338845
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2022 12:43 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Hoeveelste keer is dit nu al dat je het verschil tussen KLM en Schiphol niet snapt?
Dit idd :D dat is nu echt al 100x aangegeven maar tevergeefs :D
pi_206338876
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2022 12:46 schreef -0- het volgende:

[..]
Beter dat dan stress inderdaad. Het wisselt momenteel enorm qua wachttijden schijnbaar.
Ik liep afgelopen donderdag zo door bij security. 0 minuten wachttijd.
Da's gewoon vanwege je usernaam. Ik heb altijd gesodemieter. :P

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 16-10-2022 12:59:16 ]
pi_206339127
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2022 12:53 schreef Malavita het volgende:

[..]
Dit idd :D dat is nu echt al 100x aangegeven maar tevergeefs :D
Maar waarom reageert men dan voor de 100e keer ;)
pi_206339164
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2022 13:22 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Maar waarom reageert men dan voor de 100e keer ;)
Kennelijk is dat nodig. Naja dat is mijn mening dan :D
pi_206342982
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2022 12:43 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Wel mooi dat het vooral een KLM probleem lijkt te zijn, maar dat de woordvoerder toch even Schiphol erbij haalt als afleiding

zondag 16 oktober 2022 @ 20:28:57 #134
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_206344280
https://www.telegraaf.nl/(...)oel-de-klimaatagenda
Weer een ambtenaar benoemen bij Schiphol , dat is wat D66 wil
Weer iemand die het als zijn taak ziet om beveiliging en schoonmakers contracten af te knijpen
Het zal wel een vrouw worden

https://www.ad.nl/binnenl(...)te-krijgen~acf65b08/

quote:
Voor de reiswereld staat als een paal boven water dat een 'labbekakkig' kabinet rendement belangrijker vond dan een oplossing voor Schiphol.
Er wordt breder geconstateerd dat de dubbelrol van de overheid bij staatsdeelnemingen als Schiphol, maar ook NS en ProRail, bedrijven een speelbal dreigt te maken van politieke agenda's. ,,
Dit D66-kabinet is een activistische aandeelhouder die zijn weerga niet kent."
quote:
Labbekakkerig'
De reisbranche ziet in het huidige pappen en nathouden vanuit twee ministeries een politieke agenda, zo blijkt uit reacties op de reconstructie in De Telegraaf van zaterdag op basis van documenten die op verzoek van deze krant zijn vrijgegeven.

Reiskoepel ANVR spreekt van een 'labbekakkerig' kabinet dat het normrendement belangrijker vond dan het meewerken aan een daadwerkelijke oplossing voor de chaos op Schiphol.
,,Het trieste is dat de problemen nog steeds niet voorbij zijn", zegt voorman Frank Oostdam.
quote:
Minister Kaag (D66) overlegt met Schiphol over de profielschets van de nieuwe Schipholbaas.

De luchtvaartsector vreest, na oud-minister Wouter Koolmees (D66) bij NS, ook daar een politieke benoeming. ,,
Het lijkt erop dat D66 ook zijn stempel wil drukken op Schiphol.

[ Bericht 35% gewijzigd door michaelmoore op 16-10-2022 20:39:06 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_206344534
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2022 20:28 schreef michaelmoore het volgende:
Weer een ambtenaar benoemen bij Schiphol , dat is wat D66 wil
Weer iemand die het als zijn taak ziet om beveiliging en schoonmakers contracten af te knijpen
Het zal wel een vrouw worden

https://www.ad.nl/binnenl(...)te-krijgen~acf65b08/
[ afbeelding ]
[..]
[..]
[..]

Wat ben je toch weer allemaal aan het kletsen?

1. Je linkt naar een premium-artikel van de Telegraaf, dat niemand dus kan lezen.
2. Het artikel van het AD is een half jaar oud, dus wat wil je daar nu opeens mee aangeven?
3. Er is nog nooit een ambtenaar benoemd als topman van Schiphol.
4. De Telegraaf maakt zich volstrekt belachelijk. Binnen 24 uur gaan ze van 'schande, de politiek greep niet in' naar 'schande, de politiek bemoeit zich veel te nadrukkelijk met Schiphol'. Dat noemen we: huilen met de wolven in het bos.
5. Om dit een D66-kabinet te noemen is natuurlijk doorzichtige stemmingmakerij. D66 vormt een minderheid binnen het kabinet en de verantwoordelijk minister (Harbers) is van de VVD. Benschop is/was een PvdA'er.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-10-2022 20:50:40 ]
  zondag 16 oktober 2022 @ 21:34:00 #136
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_206345112
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2022 20:49 schreef Sodemieters het volgende:

[..]

1. Je linkt naar een premium-artikel van de Telegraaf, dat niemand dus kan lezen.
2. Het artikel van het AD is een half jaar oud, dus wat wil je daar nu opeens mee aangeven?
4. De Telegraaf maakt zich volstrekt belachelijk. Binnen 24 uur gaan ze van 'schande, de politiek greep niet in' naar 'schande, de politiek bemoeit zich veel te nadrukkelijk met Schiphol'. Dat noemen we: huilen met de wolven in het bos.
5. Om dit een D66-kabinet te noemen is natuurlijk doorzichtige stemmingmakerij. D66 vormt een minderheid binnen het kabinet en de verantwoordelijk minister (Harbers) is van de VVD. Benschop is/was een PvdA'er.
al met al zegt Kaag dat Benschop het wel snel zal oplossan dat was 16 juni van dit jaar
en nu zit die sukkel er nog
verklaar dat eens
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  zondag 16 oktober 2022 @ 21:39:07 #137
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_206345192
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2022 21:34 schreef michaelmoore het volgende:
al met al zegt Kaag dat Benschop het wel snel zal oplossan dat was 16 juni van dit jaar
verklaar dat eens
Zijn spoor en Schiphol speelbal van politiek?
’Alles geofferd voor het hogere doel: de klimaatagenda’

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

;)

[ Bericht 75% gewijzigd door ikweethetookniet op 16-10-2022 21:47:58 ]
  zondag 16 oktober 2022 @ 22:07:58 #138
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_206345719
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2022 20:49 schreef Sodemieters het volgende:

[..]

twitter
pi_206345946
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2022 21:34 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
verklaar dat eens
Op 15 september is bekend geworden dat-ie z'n functie ter beschikking stelt. Da's dus n maand geleden. Zelfs al zouden ze de perfecte opvolger direct op 15 september al gevonden hebben, dan mag je er wel van uitgaan dat die minstens een kalendermaand opzegtermijn heeft.
pi_206345961
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2022 22:07 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

[ twitter ]
Wat wil je hiermee zeggen?
  zondag 16 oktober 2022 @ 22:35:17 #141
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_206346108
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2022 22:25 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Wat wil je hiermee zeggen?
Dat het tijd is dat het kabinet opstapt

De minister van wonen is alleen maar bezig om asielzoekers te huisvesten enverder maakt het hem niks
https://www.telegraaf.nl/(...)aan-woning-te-helpen
quote:
Woonminister De Jonge wil tempo maken
De Jonge: gemeenten moeten 'een tandje erbij doen' om statushouders aan woning te helpen
author avatar
Door VALENTIJN BARTELS 5 min geleden in BINNENLAND

DEN HAAG - Gemeenten moeten 'een tandje erbij doen' om asielzoekers met een verblijfsstatus aan een woning te helpen. Die oproep doet minister De Jonge (Volkshuisvesting) nu het aantal zogeheten statushouders in de opvang alleen maar toeneemt. Ondertussen komt het kabinet nauwelijks in beweging om wat aan de instroom te doen.

Minister Hugo de Jonge van Volkshuisvesting tijdens de ondertekening van de woningbouw afspraken met de twaalf provincies vorige week.

Na de 'asieldeal' zouden gemeenten een op de acht sociale huurwoningen woningen aan statushouders geven om ze niet meer in de opvang te laten wachten op een huis. Andere woningzoekenden moeten daardoor langer wachten.
Maar het aantal asielmigranten met verblijfsstatus in de opvang is helemaal niet gedaald sinds dat besluit, blijkt uit cijfers van het Centraal Orgaan opvang Asielzoekers (COA). Inmiddels zitten er zo'n 17.500 statushouders in de opvang.
pi_206346123
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2022 22:35 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

De minister van wonen is alleen maar bezig om asielzoekers te huisvesten enverder maakt het hem niks
En de relatie met je eerdere claims? Of berhaupt met dit topic?
pi_206346280
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2022 22:35 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

[..]

Gaat dit nog over Schiphol of over iets anders? :')
  zondag 16 oktober 2022 @ 22:57:58 #144
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_206346335
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2022 22:49 schreef Prego het volgende:

[..]
Gaat dit nog over Schiphol of over iets anders? :')
heeft allemaal met elkaar te maken

vooral het disfunctioneren van dit Kabinet Rutte en de vriendjespolitiek van ambtenaren
en maar zeuren over stikstof

De enige plek op schiphol waar geen wachttijd is dat is bij het regeringsvliegtuig

[ Bericht 2% gewijzigd door michaelmoore op 16-10-2022 23:07:00 ]
pi_206346946
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2022 22:57 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
heeft allemaal met elkaar te maken

vooral het disfunctioneren van dit Kabinet Rutte en de vriendjespolitiek van ambtenaren
en maar zeuren over stikstof

De enige plek op schiphol waar geen wachttijd is dat is bij het regeringsvliegtuig
Uitleggen wat het met elkaar te maken heeft is zeker weer te veel gevraagd?

En hoezo vriendjespolitiek? Waar slaat dat opeens op?
  maandag 17 oktober 2022 @ 06:58:11 #146
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_206347187
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2022 00:34 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Uitleggen wat het met elkaar te maken heeft is zeker weer te veel gevraagd?

En hoezo vriendjespolitiek? Waar slaat dat opeens op?
Nou ik weet nog niet welke mislukte Ambtenaar die Kaag gaat neerzetten op Schiphol
Maar ik vermoed dat het een D66 persoon is en het zal wel een vriendje zijn , zonder enige kennis van zaken

[ Bericht 2% gewijzigd door michaelmoore op 17-10-2022 19:02:50 ]
  maandag 17 oktober 2022 @ 07:30:34 #147
22565 asco
Los in deze tent
pi_206347249
Ik moet binnenkort ook vliegen vanaf Schiphol.
Hoe is het daar momenteel? Ik hoor nog maar bar weinig.
De media kennende is de rust dus wedergekeerd op Schiphol?
  maandag 17 oktober 2022 @ 19:01:02 #148
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_206355125
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2022 07:30 schreef asco het volgende:
sochtends vroeg schijnt het wel te gaan
pi_206355190
quote:
2 dagen geleden: https://www.luchtvaartnie(...)weinig-marechaussees (aankomst deze keer).

Dus je kan het maar net treffen. Herfstvakanties ook deze en volgende 2 weken in heel EU.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 17 oktober 2022 @ 19:14:40 #150
284411 crew  heywoodu
pi_206355291
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2022 19:06 schreef RipCity het volgende:

[..]
2 dagen geleden: https://www.luchtvaartnie(...)weinig-marechaussees (aankomst deze keer).

Dus je kan het maar net treffen. Herfstvakanties ook deze en volgende 2 weken in heel EU.
Daar zal de drukte ook vooral op de eerste en laatste dagen zijn lijkt me. Vrijdag/zaterdag, dat soort dagen. Als je een week op vakantie gaat zul je niet op woensdag gaan, gok ik.
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 18 oktober 2022 @ 08:25:31 #151
284411 crew  heywoodu
pi_206359961
Moet ik alsnog eerst naar de balie }:|

quote:
We kunnen op dit moment uw boardingpass niet uitgeven omdat we eerst uw COVID-19-documenten moeten controleren. Ga naar TravelDoc om te zien welke documenten u nodig heeft. Breng de vereiste COVID-19-documenten mee naar de incheckbalie op de luchthaven voor uw vlucht naar Sao Paulo. U ontvangt uw boardingpass zodra uw documenten zijn goedgekeurd.
pi_206360078
Ik ben afgelopen maand 2x vertrokken en aangekomen op schiphol. 1x binnen europa zonder ruimbagage. 3 uur in de rij door de tenten voordat ik door security heen was met de europese vlucht. Drama. Terug liepen we zo naar buiten.

Iets korter geleden een intercontinentale vlucht, wij vroeg weg en precies op tijd voor de opening van bag drop. Uiteindelijk maar 20 minuten voor security gestaan en dus alle tijd voor koffie en ontbijt in de vertrekhal. Terug aankomen zou vreselijk zijn, maar we waren langer aan het taxien (want fucking polderbaan) dan dat het koste om door de douane te gaan en ruimbagage op te halen.

Twee compleet verschillende ervaringen dus. Lijkt binnen europa/schengen een langere wachttijd dan er buiten. Ik vond wel dat eea erg slecht was aangegeven op de luchthaven. Dat zou toch echt met wat borden beter kunnen.
Whatever...
  dinsdag 18 oktober 2022 @ 08:59:48 #153
482080 AgnesGru
Ach Djurmeen
pi_206360217
quote:
Twee weken geleden heb ik langer moeten wachten om de koffer te droppen (ging drie uur voor de vlucht open) dan om door security te komen. Dat was deze keer maar paar minuten wachten. Vloog wel rond 06:00u. Was binnen Europa.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  dinsdag 18 oktober 2022 @ 09:02:52 #154
482080 AgnesGru
Ach Djurmeen
pi_206360236
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 oktober 2022 08:25 schreef heywoodu het volgende:
Moet ik alsnog eerst naar de balie }:|
[..]

Komt vast goed! Wat voor documenten moet je overhandigen?
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 18 oktober 2022 @ 09:06:11 #155
284411 crew  heywoodu
pi_206360270
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 oktober 2022 09:02 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
Voor zover ik weet niks anders dan vaccinatiebewijzen. Heb ik gedaan, zowel voor mijn vriendin (die de boeking gedaan heeft) als voor mij, en zij heeft haar boarding pass wel :+

Het komt ook vast wel goed, maar zo'n kleine hick-up baart me toch alvast weer een klein beetje extra zorgen. Had net het plan helemaal in mijn hoofd om die hele balie te kunnen skippen :')
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 18 oktober 2022 @ 09:18:26 #156
284411 crew  heywoodu
pi_206360351
Oh, nu is het wel gelukt, boarding pass is beschikbaar :D
  dinsdag 18 oktober 2022 @ 10:04:04 #157
168739 Red_85
'echt wel'
pi_206360819
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 oktober 2022 09:02 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
Op basis waarvan denk je dat?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  dinsdag 18 oktober 2022 @ 11:31:10 #158
482080 AgnesGru
Ach Djurmeen
pi_206361820
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2022 10:04 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Op basis waarvan denk je dat?
Heywoodu en vriendin zijn niet de eerste die vaccinatiebewijzen moeten overleggen om boardingpassen te krijgen.
  dinsdag 18 oktober 2022 @ 11:32:54 #159
482080 AgnesGru
Ach Djurmeen
pi_206361848
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2022 09:06 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Voor zover ik weet niks anders dan vaccinatiebewijzen. Heb ik gedaan, zowel voor mijn vriendin (die de boeking gedaan heeft) als voor mij, en zij heeft haar boarding pass wel :+

Het komt ook vast wel goed, maar zo'n kleine hick-up baart me toch alvast weer een klein beetje extra zorgen. Had net het plan helemaal in mijn hoofd om die hele balie te kunnen skippen :')
Snap ik! Hoe gaat het inmiddels met je vriendin? Wil het herstel een beetje vlotten?
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 18 oktober 2022 @ 12:45:51 #160
284411 crew  heywoodu
pi_206362685
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 oktober 2022 11:32 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
Snap ik! Hoe gaat het inmiddels met je vriendin? Wil het herstel een beetje vlotten?
Een beetje, ja. Echt serieus sporten zit er nog zeker niet in, er is nog een heleboel hard werk nodig, fysiek en mentaal. En nu voor het eerst in dik een jaar haar familie en vrienden weer zien, ook wel een reden dat ik me maar over mijn dingen heen zet en haar niet alleen laat gaan, emotionele steun enzo :+
pi_206363635
quote:
De problemen op luchthaven Schiphol vanwege een tekort aan beveiligers zijn nog lang niet voorbij. De beveiligingsbranche heeft nog steeds te maken met een flinke uitstroom en hevige concurrentie van andere sectoren. Bovendien is de vraag naar beveiligers flink toegenomen vanwege de toestroom van vluchtelingen, blijkt uit een rondgang van NU.nl.
:') 8)7

https://www.nu.nl/economi(...)een-andere-baan.html
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 19 oktober 2022 @ 07:39:54 #162
284411 crew  heywoodu
pi_206371266
Iets voor zes uur aangekomen op Schiphol, nu bij de gate na een rustige stop voor een milkshake. Viel mee :)
  woensdag 19 oktober 2022 @ 08:04:43 #163
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_206371376
Is er eigenlijk ergens een plek waar je kan zien of het druk is of niet? Of wat de verwachtte wachttijden zijn?
Zoiets zou toch wel in te schatten moeten zijn?
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  Miss 200.000.000! woensdag 19 oktober 2022 @ 08:05:14 #164
367000 roos94
pi_206371378
quote:
1s.gif Op woensdag 19 oktober 2022 07:39 schreef heywoodu het volgende:
Iets voor zes uur aangekomen op Schiphol, nu bij de gate na een rustige stop voor een milkshake. Viel mee :)
Zo vroeg milkshake
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 19 oktober 2022 @ 09:50:42 #165
284411 crew  heywoodu
pi_206372162
quote:
1s.gif Op woensdag 19 oktober 2022 07:39 schreef heywoodu het volgende:
Wel jammer van de anderhalf uur vertraging nu }:|
  woensdag 19 oktober 2022 @ 09:58:22 #166
482080 AgnesGru
Ach Djurmeen
pi_206372257
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2022 12:45 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Een beetje, ja. Echt serieus sporten zit er nog zeker niet in, er is nog een heleboel hard werk nodig, fysiek en mentaal. En nu voor het eerst in dik een jaar haar familie en vrienden weer zien, ook wel een reden dat ik me maar over mijn dingen heen zet en haar niet alleen laat gaan, emotionele steun enzo :+
Wel pittig traject nog dus, maar fijn dat jullie haar familie en vrienden kunnen gaan zien. Hopelijk werkt dat positief door.
pi_206372683
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2022 08:04 schreef Barreltje het volgende:
Is er eigenlijk ergens een plek waar je kan zien of het druk is of niet? Of wat de verwachtte wachttijden zijn?
Zoiets zou toch wel in te schatten moeten zijn?
Ik vlieg binnenkort ook, en de schiphol app geeft me op dit moment een voorspelling van 45-90 minuten wachttijd
  woensdag 19 oktober 2022 @ 13:46:43 #168
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_206374653
Chaos op het spoor: ’Reizigers als haringen in een ton’
Kamer haalt uit naar NS-top om aanhoudende uitval treinen: ’Het nieuwe Schiphol’

De aanhoudende uitval van treinen leidt in de Tweede Kamer tot harde kritiek op de NS-top. De VVD vreest dat het spoorbedrijf ’het nieuwe Schiphol’ wordt. Andere partijen missen creativiteit bij de top van het nationale spoorbedrijf om de problemen te lijf te gaan.

Woendagochtend werden NS-topmannen Tjalling Smit en Eelco van Asch naar het parlement gehaald om tekst en uitleg te geven over de chaos op het spoor. Zij erkenden dat ze ’te lang het idee hebben gehad’ om met werving van extra personeel bomvolle treinen te kunnen bestrijden. Momenteel staan er nog steeds zo’n 2200 vacatures (op een totaal van 20.000) open. „We kunnen onze mensen ook niet meer vragen om harder te werken”, verklaarde Smit. Ondanks allerlei maatregelen is ’de rek er wel uit’, zei hij.

Daarom werd er al flink afgeschaald in de dienstregeling. Dat gaat wat de NS-top ook de komende maanden door, ondanks dat het een ’zeer pijnlijke stap’ is. De drastische ingreep zou te verklaren zijn omdat „met de kennis van nu te lang gewacht is met structurele aanpassingen in de dienstregeling.”

Haringen in een ton
Kamerleden zijn ronduit kritisch over de uitleg. VVD-Kamerlid Minhas vreest dat NS ’het nieuwe Schiphol’ wordt. Hij suggereert kaartjes goedkoper te maken tijdens minder drukke periodes om reizigers beter te spreiden. CDA’er Van der Molen stelt dat de situatie inmiddels ’onhoudbaar’ begint te worden en ook D66’er Van Ginneken ziet ’te weinig creatieve oplossingen’. CU-Kamerlid Van der Graaf hekelt eveneens de situatie waarin treinreizigers als haringen in een ton worden gepropt.

Smit erkende dat de cijfers die reizigersvereniging Rover eerder verzamelde over de drukte in de treinen ’niet liegen’. Rover wil dat staatssecretaris Heijnen daarom acuut ingrijpt en noodmaatregelen neemt om de hinder af te laten nemen. „Er is sprake van een noodsituatie waarin het openbaar vervoer vaak door de ondergrens zakt. Reizigers krijgen te maken met ongewenste situaties zoals een uitgeklede dienstregeling en overvolle voertuigen waarin zij zelfs niet altijd mee kunnen. Dat vraagt om onmiddellijke actie”, schreef Rover-directeur Freek Bos aan de Tweede Kamer.

Tekort aan mensen
NS-topman Smit wil de komende periode de dienstregeling juist verder ’structureel afschalen’. Het idee van de NS-bons is dat reizigers dan van tevoren weten waar ze aan toe zijn. Wel wordt gekeken of de wel rijdende treinen verder verlengd kunnen worden. Maar daarmee zullen de problemen niet acuut opgelost zijn, waarschuwde hij de Kamer alvast. „Het probleem zit niet in het materieel, maar in het tekort aan mensen.”

https://www.telegraaf.nl/(...)-het-nieuwe-schiphol

Maar de oplossing is zeer nabij :') |:(

Een politicus die benoemd is door de politiek 8)7
Voormalig minister van Sociale Zaken Wouter Koolmees wordt de nieuwe topman van de Nederlandse Spoorwegen. Hij volgt de naar KLM vertrokken Marjan Rintel op en begint op 1 november. Sinds Rintel begin juli overstapte, nam mede-directielid Bert Groenwegen haar taken waar.

Zoek de verschillen met Dick Benschop :7
pi_206374815
Die baantjes carrousel sloopt het hele land zowat.
  donderdag 20 oktober 2022 @ 11:10:28 #170
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_206384569
twitter
pi_206384631
Profielschets nieuwe directeur schiphol:

Goede hielelikker
Oud ambtelijk bestuurder en of oud Kamerlid
Ruggegraat van een weekdier hebben
Met de politieke wind meewaaien

Vul verder maar aan. :D
pi_206384867
Ondertussen is het aantal particuliere vluchten nog nooit zo hoog geweest als in dit jaar, hoor ik nu per elk half uur op het Radio 1-nieuws.
Dit is meest milieuvervuilende wat er bestaat.
pi_206384896
Ik heb het gevoel dat de huidige Qatar-indekont-kruiperij van ons kabinet de ondergang van KLM wordt.
Qatar Airways krijgt voor mijn gevoel steeds meer landingsrechten, terwijl KLM nu zelfs lange afstandsvluchten schrapt.
pi_206385066
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2022 11:43 schreef Idisrom het volgende:
Ondertussen is het aantal particuliere vluchten nog nooit zo hoog geweest als in dit jaar, hoor ik nu per elk half uur op het Radio 1-nieuws.
Dit is meest milieuvervuilende wat er bestaat.
Het meest milieu vervuilende dat valt volgens mij ook wel mee in verhouding met andere vervuilende activiteiten die de groep ultra rijken erop na houdt. Bijvoorbeeld megajachten bouwen en deze megajachten laten verschepen

Wendover heeft een interessante youtube video daarover.

Waarin ook naar voren komt dat er een groep ontstaan is die net te weinig geld heeft voor hun eigen privejet maar gretig gebruik maken van het huren van zo'n ding.
pi_206400973
Kan iemand mij uitleggen waarom ze, zodra ze door hadden dat er tekorten bij beveiligers waren, ze gewoon niet meteen structureel die lonen hebben verhoogd?
  vrijdag 21 oktober 2022 @ 17:27:30 #176
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_206401149
quote:
5s.gif Op vrijdag 21 oktober 2022 17:10 schreef Alpha0 het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom ze, zodra ze door hadden dat er tekorten bij beveiligers waren, ze gewoon niet meteen structureel die lonen hebben verhoogd?
Dat weet alleen de Hr Benschop

Ik dank dat het hollandse zuinigheid is en afknijpen van jan met de pet op veel lovende woorden kan rekenen
Als Willem Alexander maar naar het voetballen kan
  vrijdag 21 oktober 2022 @ 17:32:56 #177
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_206401209
De definitieve D66 ambtenaar zal pas volgend jaar benoemd worden ,
  vrijdag 21 oktober 2022 @ 19:47:20 #178
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_206402484
twitter
  vrijdag 21 oktober 2022 @ 19:48:25 #179
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_206402503
twitter

:') :( :r
pi_206403116
quote:
Volgens mij is die "regel" ook alleen op politici die niet meer actief zijn of niet aanwezig.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_206403138
quote:
Rare tweet. Er was heel wat anders aan de hand.

quote:
De fractievoorzitter van de PVV in de Eerste Kamer, Marjolein Faber, mag niet meer het woord voeren tijdens de Algemene Politieke Beschouwingen. Voorzitter Jan Anthonie Bruijn ontnam haar het woord, nadat zij premier Rutte had gevraagd of "de vijfde colonne niet eigenlijk achter de regeringstafel zit".

De term 'vijfde colonne' verwijst naar groepen die heimelijk voor een vijand werken en een land ondermijnen. Faber gebruikte de term, omdat volgens haar "het Nederlandse volk zich verraden voelt". Dat vond Bruijn te ver gaan.
https://nos.nl/artikel/24(...)rking-vijfde-colonne

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 21-10-2022 20:35:51 ]
pi_206403140
quote:
5s.gif Op vrijdag 21 oktober 2022 17:10 schreef Alpha0 het volgende:
De beveiligers van Schiphol zijn juist de zeer gewilde mensen omdat ze de zwaarste screening hebben gehad, ik denk dat veel van hun toen pas realiseerden dat ze heel gewild waren, en dat ze allang goed elders verdienden.
pi_206404660
Vandaag via Schiphol gereisd met alleen handbagage. Binnen een kwartier was ik door de security. Erg rustig.
Achter de douane was het wel druk, maar leek goed georganiseerd te zijn.
pi_206404779
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2022 22:24 schreef mir1986 het volgende:
Vandaag via Schiphol gereisd met alleen handbagage. Binnen een kwartier was ik door de security. Erg rustig.
Voor zulke tokkie posts hep je een facebok groep.
pi_206404829
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 oktober 2022 22:36 schreef xminator het volgende:

[..]
Voor zulke tokkie posts hep je een facebok groep.
Sorry hoor, wist niet dat je gepikeerd raakte!
pi_206404998
Ik val ergens eind volgende week te bewonderen op Schiphol. Ik heb de situatie omtrent Schiphol totaal niet gevolgd. Wat kan ik verwachten?
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_206405187
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2022 23:00 schreef Akathisia het volgende:
Ik val ergens eind volgende week te bewonderen op Schiphol. Ik heb de situatie omtrent Schiphol totaal niet gevolgd. Wat kan ik verwachten?
Gewoon lekker 4 uur van te voren aanwezig zijn, soms is het uurtje, soms 4 uur, drukste periode lijkt voorbij.
pi_206405206
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2022 23:22 schreef raptorix het volgende:

[..]
Gewoon lekker 4 uur van te voren aanwezig zijn, soms is het uurtje, soms 4 uur, drukste periode lijkt voorbij.
Ugh, dus toch. Thanks.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  Moderator vrijdag 21 oktober 2022 @ 23:59:58 #189
249559 crew  Lavenderr
pi_206405488
quote:
Heeeeel lang wachten.
En sterkte.
pi_206405500
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2022 22:24 schreef mir1986 het volgende:
Hier ook meteen door de douane heen, maar wel vooraf 3 vluchten die geannuleerd waren in 2 dagen tijd. Nu alsnog via een dubbele omweg de hele dag bezig geweest om op mn bestemming te komen die normaal 2uur vliegen is.

Maargoed
pi_206405525
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2022 11:46 schreef Idisrom het volgende:
Ik heb het gevoel dat de huidige Qatar-indekont-kruiperij van ons kabinet de ondergang van KLM wordt.
Qatar Airways krijgt voor mijn gevoel steeds meer landingsrechten, terwijl KLM nu zelfs lange afstandsvluchten schrapt.
Laten we het hopen,KLM is vanaf de oprichting al een bodemloze put geweest die alleen bestaat dankzij enorme subsidies aan belasting centen.

Lees “de blauwe fabel” maar eens.
pi_206406092
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2022 00:06 schreef 111210 het volgende:

[..]
Laten we het hopen,KLM is vanaf de oprichting al een bodemloze put geweest die alleen bestaat dankzij enorme subsidies aan belasting centen.

Lees “de blauwe fabel” maar eens.
De met staatsteun door gas gesteunde maatschappijen als Qatar Airways hebben oneigenlijk concurrentievoordeel op een maatschappij zoals KLM . En dat haan wij op regeringsniveau nu ook nog verder belonen.

Trouwens, ik snap de hele regering niet dat ze zo graag met een delegatie die kant uit willen. Drie weken na Heerenveen-Cambuur ligt driekwart van de deelnemende landen er al uit. Ik hoorde van oud minister van Buitenlandse Zaken Uri Rosenthal bij Sven Kockelmann zeggen, dat men bij het kabinet hoopte dat Nederland tijdens het EK 2012 snel zou worden uitgeschakeld, want dan hoefde er geen minister-president Rutte naar Kiev.
  donderdag 27 oktober 2022 @ 08:16:21 #193
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_206463286
800 vacatures nog open :o

Reden: sollicitanten wonen te ver weg :|W _O- _O-

https://www.telegraaf.nl/(...)-ze-te-ver-weg-wonen

Zo maak je het wel stuk :wtf:
  donderdag 27 oktober 2022 @ 08:26:41 #194
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_206463340
twitter

:o :o
pi_206467665
quote:
Hoe lang moest je wachten?
pi_206470133
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 17:27 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]
Hoe lang moest je wachten?
Niet. Was nergens een rij
pi_206470380
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 20:19 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Niet. Was nergens een rij
Hoe laat vloog je?
pi_206470433
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 20:36 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]
Hoe laat vloog je?
Rond 5u. Was er al om 2 maar leek normaal druk overal.
pi_206470662
quote:
6s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 08:16 schreef ikweethetookniet het volgende:
800 vacatures nog open :o

Reden: sollicitanten wonen te ver weg :|W _O- _O-

https://www.telegraaf.nl/(...)-ze-te-ver-weg-wonen

Zo maak je het wel stuk :wtf:
Misschien kunnen ze met het vliegtuig komen
pi_206470756
quote:
Whut?!
Dit is echt regeltechte bullshit. Er zijn zat mensen bij de bedrijven op en rondom schiphol die uit de kop van NH komen en ten zuiden van Rotterdam.

Lijkt wel alsof ze gewoonweg mensen niet willen aannemen.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')