quote:Op woensdag 28 september 2022 18:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jaren, jaren terug de fok wk/ek poule gewonnen en toen kreeg ik ook al geen prijs, schandelijk.
quote:Nog ¤ 4884 te gaan tot 1 juni 2022
Zeker weten maatquote:Op woensdag 28 september 2022 13:50 schreef onlogisch het volgende:
Zouden jullie hier weer aan mee willen doen? Ik vond dat best geinig destijds
Zeker. GGMM en ik zijn nog verder naar elkaar toegegroeid.quote:Op woensdag 28 september 2022 18:38 schreef fetX het volgende:
Ik heb een gezellige middag gemist zo te lezen.
Mooi en lief om te horen.quote:Op woensdag 28 september 2022 18:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zeker. GGMM en ik zijn nog verder naar elkaar toegegroeid.
Zware last op mijn schouders hoor waar ik graag paar weken wegblijf van fok op zijn tijd.quote:Op woensdag 28 september 2022 19:03 schreef KingRoland het volgende:
Prima sfeertje in de sc. eindelijk wat anders dan de toxische sfeer
Ik zou er een vast tarief voor gaan vragen.quote:Op woensdag 28 september 2022 19:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zware last op mijn schouders hoor waar ik graag paar weken wegblijf van fok op zijn tijd.
Ik ben tegoed voor deze wereld.
Paar flessen alcohol de week om het hier uit te houden op zijn tijd zou zeker niet misstaan.quote:Op woensdag 28 september 2022 19:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zou er een vast tarief voor gaan vragen.
We willen je eigenlijk nuchter hebben voor deze functie.quote:Op woensdag 28 september 2022 19:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Paar flessen alcohol de week om het hier uit te houden op zijn tijd zou zeker niet misstaan.
quote:Mohammed B. schrijft hij dat hij kwakkelt met zijn gezondheid, doelend op de reuma waar hij last van heeft. "De ziekte wordt erger of de medicatie werkt minder."

Leven en laten leven. Als die mensjes daar nou gelukkig van worden doen ze maar.quote:Op woensdag 28 september 2022 16:44 schreef GGMM het volgende:
@:maxi-mus @:scrummie graag jullie mening over de #TRANSGENDERWET
Tyf gewoon op.quote:Op woensdag 28 september 2022 19:03 schreef KingRoland het volgende:
Prima sfeertje in de sc. eindelijk wat anders dan de toxische sfeer
@KingRolandquote:Op woensdag 28 september 2022 20:36 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Een vrouw mag geen kleren en attributen van een man dragen en een man mag geen vrouwenkleren dragen. Want de HEER, uw God, verafschuwt ieder die zulke dingen doet.
Deuteronomium 22:5
Sinds die tijd zijn er tig genders bijgekomen, ik ben benieuwd wat Godgod daar voor oplossing op zou hebben gevonden. @KingRolandquote:Op woensdag 28 september 2022 20:36 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Een vrouw mag geen kleren en attributen van een man dragen en een man mag geen vrouwenkleren dragen. Want de HEER, uw God, verafschuwt ieder die zulke dingen doet.
24 Zo zult gij ze beiden uitbrengen tot de poort derzelver stad, en gij zult hen met stenen stenigen, dat zij sterven; de jonge dochter, ter oorzake, dat zij niet geroepen heeft in de stad, en den man, ter oorzake dat hij zijns naasten vrouw vernederd heeft; zo zult gij het boze uit het midden van u wegdoen.quote:Op woensdag 28 september 2022 21:10 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Als u een verdwaald rund of schaap van een ander aantreft, moet u daar niet uw schouders over ophalen, maar het hem meteen terugbezorgen.
En dan durven mensen de bijbel een saai, gedateerd en nietszeggend boek te noemen en maar geilen op hedendaagse sprookjesboeken met draken.quote:Op woensdag 28 september 2022 21:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
24 Zo zult gij ze beiden uitbrengen tot de poort derzelver stad, en gij zult hen met stenen stenigen, dat zij sterven; de jonge dochter, ter oorzake, dat zij niet geroepen heeft in de stad, en den man, ter oorzake dat hij zijns naasten vrouw vernederd heeft; zo zult gij het boze uit het midden van u wegdoen.
#Stenigenmoetweerleukworden
Prima, dan ontken ik voortaan biologisch vaststaande feiten omdat die mensen niet goed bij hun hoofd zijn en anders niet gelukkig worden.quote:Op woensdag 28 september 2022 20:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Leven en laten leven. Als die mensjes daar nou gelukkig van worden doen ze maar.
Als het maar geen seks voor het huwelijk betreft!quote:Op woensdag 28 september 2022 20:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Leven en laten leven. Als die mensjes daar nou gelukkig van worden doen ze maar.
quote:Deuteronomium 22 20 Maar indien ditzelve woord waarachtig is, dat de maagdom aan de jonge dochter niet gevonden is;
21 Zo zullen zij deze jonge dochter uitbrengen tot de deur van haars vaders huis, en de lieden harer stad zullen haar met stenen stenigen, dat zij sterve, omdat zij een dwaasheid in Israël gedaan heeft, hoererende in haars vaders huis; zo zult gij het boze uit het midden van u wegdoen.
Maar een man mag dus wel attributen van een vrouw dragen?...quote:Op woensdag 28 september 2022 20:36 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Volgens mij zijn geslacht en gender verschillende dingen.quote:Op woensdag 28 september 2022 21:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Prima, dan ontken ik voortaan biologisch vaststaande feiten omdat die mensen niet goed bij hun hoofd zijn en anders niet gelukkig worden.
Volgens mij draagt God zelf ook regelmatig een jurkje.quote:Op woensdag 28 september 2022 20:36 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Exact. Alhoewel zo’n transitie op latere leeftijd nou niet bepaald een lichte ingreep is. Maar ken sowieso iemand bij wie het een enorm verschil maakt, ze is echt veel gelukkiger nu en straalt dat ook uit. Das dan oprecht leuk om te zien.quote:Op donderdag 29 september 2022 00:18 schreef fetX het volgende:
Verder moeten die mensjes het lekker zelf uitzoeken.
Ze zullen vast wel een manier verzinnen hoe dat het leven van mannen en vrouwen kan beïnvloeden. Kun je lachen als ze alleen maar genderneutrale toiletten gaan neerzetten. Kun je lang wachten voor je beurt. En dit is maar een klein voorbeeld.quote:Op donderdag 29 september 2022 00:18 schreef fetX het volgende:
Verder moeten die mensjes het lekker zelf uitzoeken.
Maar die wet regelt toch oa. dat ze dus het geslacht willen laten aanpassen in het paspoort? Of dat dat makkelijker gaat worden. Dan gaat het volgens mij weer om het biologische verhaal en niet om dat hippe gender.quote:Op donderdag 29 september 2022 00:17 schreef fetX het volgende:
[..]
Volgens mij zijn geslacht en gender verschillende dingen.
Ja daar heb je gelijk in. Waarom slopen we geslacht eigenlijk niet uit het paspoort? Heb je dat gezeik niet meerquote:Op donderdag 29 september 2022 00:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Maar die wet regelt toch oa. dat ze dus het geslacht willen laten aanpassen in het paspoort? Of dat dat makkelijker gaat worden. Dan gaat het volgens mij weer om het biologische verhaal en niet om dat hippe gender.
Precies, op dat plekje kunnen we iets veel relevanters zetten. Zoals je clubvoorkeur ofzo. Dat zou je echt niet zomaar meer mogen aanpassen.quote:Op donderdag 29 september 2022 07:41 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja daar heb je gelijk in. Waarom slopen we geslacht eigenlijk niet uit het paspoort? Heb je dat gezeik niet meer
Die act was zo vermoeiend op FOK!quote:Op donderdag 29 september 2022 09:33 schreef Oriente het volgende:
Posted by
u/InvestigatorSlow5076
12 hours ago
Ik hou van onze bondscoach
Hij is lief, leuk, schattig, mooi en intelligent. Nu de beste man wat ouder is, is hij ook wat aandoenlijk ❤
Stikjaloers ben ik op Truus, die de man volledig naakt heeft gezien en dagelijks naast hem wakker wordt 😍 Die hem mag aanraken waar en wanneer ze wil 😍 Helaas is er maar 1 Louis van Gaal 🥰
Nog even en dan ben ik hem kwijt. Die obese blaaskaak van een Koeman vervangt hem. Dat doet mij pijn, want wat als ik de schat nooit meer zie 💔
Toen ik 5 maanden terug het vreselijke nieuws hoorde over zijn prostaatkanker schrok ik dan ook hevig. Ik fantaseer al sinds zijn terugkeer als bondscoach dat niet Truus, maar ik met hem getrouwd ben. Alleen roept zijn prostaatkanker wat vragen bij me op. Hopelijk kan iemand mij geruststellen.
De beste man zou 30 keer bestraald zijn + zijn prostaat is verwijderd.
Tja, dat klinkt goed? Prostaat weg = rotziekte weg? Maar zojuist las ik dit:
"Na een prostaatverwijdering heeft u:
de kans dat u uw plas niet meer kunt ophouden (incontinentie) de kans dat u geen (goede) erectie meer kunt krijgen (impotentie)"
Nu heeft de mooiste man ter wereld al aangegeven een katheter te dragen:
De docu wordt niet beheerst door de ziekte en hoe Van Gaal daarmee omgaat. Pas tegen het einde van de 2 uur durende film wordt het onderwerp aangestipt. Maar dan wel ook gelijk enorm direct en intiem. "Met een katheter wordt het moeilijk om de liefde te bedrijven", schetst Van Gaal.
zie ook terug bij Humberto vorige week zondag.
De man plast dus in zijn broek. Nou ja, dat vind ik wel lief. En aangezien ik van Louis houdt, vind ik dat prima.
MAAR hij is toch niet echt impotent geworden??! Dat bestaat niet. Ik heb wel dit gelezen:
“Ik heb ook nog een injectie gehad om het mannelijk hormoon te temperen. Mijn libido is totaal verdwenen.”
Maar dat klinkt als een tijdelijk iets. Wat heeft de prostaat nou weer met erecties te maken!
Ook lees ik dit:
De operatie kan gevolgen hebben voor uw seksueel functioneren. Omdat de prostaat en zaadblaasjes verwijderd zijn, is het niet meer mogelijk een zaadlozing te krijgen. Het is nog wel mogelijk een orgasme te krijgen, dit noemt men ook wel een ‘droog orgasme’.
WAT?! Dit is toch geen feit? Of geldt dat voor iedereen?
Kan het me echt niet voorstellen. Wie kan mij geruststellen dat onze geliefde warme bondscoach gewoon nog erecties en zaadlozingen kan krijgen?
https://www.reddit.com/r/(...)van_onze_bondscoach/
Uh, oké
Oh heeft dit figuur ook op FOK! gezeten ja? Sanasoufi of zo dan zeker?quote:Op donderdag 29 september 2022 09:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die act was zo vermoeiend op FOK!
Ja en nog onder een paar andere kloontjes.quote:Op donderdag 29 september 2022 09:42 schreef Oriente het volgende:
[..]
Oh heeft dit figuur ook op FOK! gezeten ja? Sanasoufi of zo dan zeker?
Goh.quote:Op donderdag 29 september 2022 10:58 schreef fetX het volgende:
[..]
Geen punt voor moderator @:onlogisch
Moet jij weten.quote:Op woensdag 28 september 2022 21:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Prima, dan ontken ik voortaan biologisch vaststaande feiten omdat die mensen niet goed bij hun hoofd zijn en anders niet gelukkig worden.
Dat was geen act maar diegene was daadwerkelijk psychisch niet in orde.quote:Op donderdag 29 september 2022 09:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die act was zo vermoeiend op FOK!
Het één sluit het ander niet uit.quote:Op donderdag 29 september 2022 11:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat was geen act maar diegene was daadwerkelijk psychisch niet in orde.
Ach, als zo'n kingflopland daar nou al 15 jaar zijn plezier uithaalt moet hij dat toch lekker zelf weten.quote:Op donderdag 29 september 2022 11:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het één sluit het ander niet uit.
Sterker zelfs, de meeste mensen die voortdurend acts uitvoeren op een internetforum zijn vaak mensen die psychisch niet in orde zijn.
Als @KingRoland nou plots een vrouw blijkt te zijn vind ik dat overigens ook prima.quote:Op donderdag 29 september 2022 11:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ach, als zo'n kingflopland daar nou al 15 jaar zijn plezier uithaalt moet hij dat toch lekker zelf weten.
als ze maar wel Aziatisch isquote:Op donderdag 29 september 2022 11:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als @:kingroland nou plots een vrouw blijkt te zijn vind ik dat overigens ook prima.
Hier ga ik even over nadenken.quote:Op donderdag 29 september 2022 13:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat is jullie favoriete gender?
Ze moeten die zooi zo snel mogelijk afschaffen. Die mensen zijn mentaal niet in orde en horen behandeld te worden.quote:Op donderdag 29 september 2022 13:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik zal het doorgeven.quote:Op donderdag 29 september 2022 14:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ze moeten die zooi zo snel mogelijk afschaffen. Die mensen zijn mentaal niet in orde en horen behandeld te worden.
En geen flauwekulletjes.
hey allemaal @GGMM van het fok! forum vindt dat jullie mentaal niet in orde zijnquote:
Kan het niet meer met je eens zijn.quote:Op donderdag 29 september 2022 14:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ze moeten die zooi zo snel mogelijk afschaffen. Die mensen zijn mentaal niet in orde en horen behandeld te worden.
En geen flauwekulletjes.
Dat is afhankelijk van de activiteit maar om het simpel te houden, sex met vrouwen, de rest bijna altijd beter met maten.quote:Op donderdag 29 september 2022 13:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Snap ikquote:Op donderdag 29 september 2022 14:09 schreef Oriente het volgende:
[..]
Kan het niet meer met je eens zijn.
Maar wat als het sex is met een knappe vrouw die als gender man heeft? Dat zijn ook weer dingen waar je na over moet denken.quote:Op donderdag 29 september 2022 14:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is afhankelijk van de activiteit maar om het simpel te houden, sex met vrouwen, de rest bijna altijd beter met maten.
quote:Op donderdag 29 september 2022 14:09 schreef Sked het volgende:
[..]
Snap ik
Is niet te doen met alles wat hij uitkraamt
nee hoor niet nadenken gewoon doorgaan met pijpen krengquote:Op donderdag 29 september 2022 14:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar wat als het sex is met een knappe vrouw die als gender man heeft? Dat zijn ook weer dingen waar je na over moet denken.
Ah ja, ik zou zelf dan wel afhaken eigenlijk.quote:Op donderdag 29 september 2022 14:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee hoor niet nadenken gewoon doorgaan met pijpen kreng
vraag jij altijd een paspoort voor je met iemand in bed stapt, je stempelt ook nog zekerquote:Op donderdag 29 september 2022 14:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ah ja, ik zou zelf dan wel afhaken eigenlijk.
En seks?quote:Op donderdag 29 september 2022 14:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is afhankelijk van de activiteit maar om het simpel te houden, sex met vrouwen, de rest bijna altijd beter met maten.
Je wil wel je landenlijst goed bij kunnen houden natuurlijk.quote:Op donderdag 29 september 2022 14:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
vraag jij altijd een paspoort voor je met iemand in bed stapt, je stempelt ook nog zeker
RTquote:De kaft van je boek bevat een sticker ‘Fuck de airfryer’?
“De airfryer heeft het frituren echt verdrukt. Heel veel mensen veronderstellen dat ze met de airfryer op een ‘gezonde’ manier frituren maar het is niet meer dan een mini-heteluchtoven. Het is een beperkt apparaat. Producten die een beslag bevatten zoals tempura, donuts en oliebollen kun je alleen in de frituur bereiden.”
Mensen die thuis een frituurpan hebben staan neem ik ook niet zo serieus.quote:Op donderdag 29 september 2022 14:33 schreef GGMM het volgende:
Mensen met een airfryer hebben ook professionele hulp nodig
Eens.quote:Op donderdag 29 september 2022 14:37 schreef Sked het volgende:
[..]
Mensen die thuis een frituurpan hebben staan neem ik ook niet zo serieus.
Viezerik.quote:Op donderdag 29 september 2022 14:38 schreef GGMM het volgende:
Oh wacht, ik heb die sinds vorig jaar omdat ik graag elk jaar zelf appelflappen bak voor de familie.
Dus oneens.
Ja dementie is naarquote:Op donderdag 29 september 2022 16:37 schreef tong80 het volgende:
Ik moest net huilen. Kreeg een apje van mijn kleuterjuffrouw. Ze citeerde een gedichtje van de kleine Tong.
Dat mens moet 103 zijn ofzoquote:Op donderdag 29 september 2022 16:37 schreef tong80 het volgende:
Ik moest net huilen. Kreeg een apje van mijn kleuterjuffrouw. Ze citeerde een gedichtje van de kleine Tong.
97quote:
"FF pissen"?quote:Op donderdag 29 september 2022 16:37 schreef tong80 het volgende:
Ha ha ha Coolquote:
Dan weet je eens hoe wij ons voelen wanneer we je posts doorlezen.quote:Op donderdag 29 september 2022 16:37 schreef tong80 het volgende:
Doe toch eens normaal, idioot.quote:Op donderdag 29 september 2022 18:03 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Dan weet je eens hoe wij ons voelen wanneer we je posts doorlezen.
Ik tel tot tien.quote:Op donderdag 29 september 2022 18:03 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Dan weet je eens hoe wij ons voelen wanneer we je posts doorlezen.
Kan jij dat wel?quote:Op donderdag 29 september 2022 18:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik tel tot tien.
Bruine bolletjes, salami en kaas.
Ik blijf tot tien tellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |