Het één sluit het ander niet uit.quote:Op donderdag 29 september 2022 11:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat was geen act maar diegene was daadwerkelijk psychisch niet in orde.
Ach, als zo'n kingflopland daar nou al 15 jaar zijn plezier uithaalt moet hij dat toch lekker zelf weten.quote:Op donderdag 29 september 2022 11:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het één sluit het ander niet uit.
Sterker zelfs, de meeste mensen die voortdurend acts uitvoeren op een internetforum zijn vaak mensen die psychisch niet in orde zijn.
Als @KingRoland nou plots een vrouw blijkt te zijn vind ik dat overigens ook prima.quote:Op donderdag 29 september 2022 11:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ach, als zo'n kingflopland daar nou al 15 jaar zijn plezier uithaalt moet hij dat toch lekker zelf weten.
als ze maar wel Aziatisch isquote:Op donderdag 29 september 2022 11:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als @:kingroland nou plots een vrouw blijkt te zijn vind ik dat overigens ook prima.
Hier ga ik even over nadenken.quote:Op donderdag 29 september 2022 13:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat is jullie favoriete gender?
Ze moeten die zooi zo snel mogelijk afschaffen. Die mensen zijn mentaal niet in orde en horen behandeld te worden.quote:Op donderdag 29 september 2022 13:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik zal het doorgeven.quote:Op donderdag 29 september 2022 14:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ze moeten die zooi zo snel mogelijk afschaffen. Die mensen zijn mentaal niet in orde en horen behandeld te worden.
En geen flauwekulletjes.
hey allemaal @GGMM van het fok! forum vindt dat jullie mentaal niet in orde zijnquote:
Kan het niet meer met je eens zijn.quote:Op donderdag 29 september 2022 14:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ze moeten die zooi zo snel mogelijk afschaffen. Die mensen zijn mentaal niet in orde en horen behandeld te worden.
En geen flauwekulletjes.
Dat is afhankelijk van de activiteit maar om het simpel te houden, sex met vrouwen, de rest bijna altijd beter met maten.quote:Op donderdag 29 september 2022 13:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Snap ikquote:Op donderdag 29 september 2022 14:09 schreef Oriente het volgende:
[..]
Kan het niet meer met je eens zijn.
Maar wat als het sex is met een knappe vrouw die als gender man heeft? Dat zijn ook weer dingen waar je na over moet denken.quote:Op donderdag 29 september 2022 14:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is afhankelijk van de activiteit maar om het simpel te houden, sex met vrouwen, de rest bijna altijd beter met maten.
quote:Op donderdag 29 september 2022 14:09 schreef Sked het volgende:
[..]
Snap ik
Is niet te doen met alles wat hij uitkraamt
nee hoor niet nadenken gewoon doorgaan met pijpen krengquote:Op donderdag 29 september 2022 14:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar wat als het sex is met een knappe vrouw die als gender man heeft? Dat zijn ook weer dingen waar je na over moet denken.
Ah ja, ik zou zelf dan wel afhaken eigenlijk.quote:Op donderdag 29 september 2022 14:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee hoor niet nadenken gewoon doorgaan met pijpen kreng
vraag jij altijd een paspoort voor je met iemand in bed stapt, je stempelt ook nog zekerquote:Op donderdag 29 september 2022 14:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ah ja, ik zou zelf dan wel afhaken eigenlijk.
En seks?quote:Op donderdag 29 september 2022 14:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is afhankelijk van de activiteit maar om het simpel te houden, sex met vrouwen, de rest bijna altijd beter met maten.
Je wil wel je landenlijst goed bij kunnen houden natuurlijk.quote:Op donderdag 29 september 2022 14:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
vraag jij altijd een paspoort voor je met iemand in bed stapt, je stempelt ook nog zeker
RTquote:De kaft van je boek bevat een sticker ‘Fuck de airfryer’?
“De airfryer heeft het frituren echt verdrukt. Heel veel mensen veronderstellen dat ze met de airfryer op een ‘gezonde’ manier frituren maar het is niet meer dan een mini-heteluchtoven. Het is een beperkt apparaat. Producten die een beslag bevatten zoals tempura, donuts en oliebollen kun je alleen in de frituur bereiden.”
Mensen die thuis een frituurpan hebben staan neem ik ook niet zo serieus.quote:Op donderdag 29 september 2022 14:33 schreef GGMM het volgende:
Mensen met een airfryer hebben ook professionele hulp nodig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |