Vrijwel elke oorlog in een derde wereld land werd uitgevochten met behulp van Russisch wapens. Vrijwel elke terroristische groepering heeft een shitload aan Russische wapens. En ook Oekrane vecht met behulp van Russische wapens, veelal doordat Rusland deze achter lieten toen ze terug trokken weg renden. Misschien eerst even je leger instrueren dat ze spul moeten meenemen en niet achter laten. Zoals vandaag/gisteren ook weer. https://9gag.com/gag/aA0YXZ9?ref=android https://9gag.com/gag/aNwej2A?ref=android Oh en no worries dit word gewoon weer terug gegeven aan Rusland.quote:Op dinsdag 27 september 2022 21:21 schreef ZOA het volgende: [..] En waarom geef je die wapens? Als een onnozele zonder enig historisch cultureel of als voorvechter van whatever? Uitleg onderbouwend en zinnig.. voor wat geef jij wapens?
Iemand voorstellen?quote:Von der Leyen belooft “krachtigst mogelijke reactie op sabotage Nord Stream”
De Europese Unie belooft de “krachtigst mogelijke reactie” op de “sabotage” van pijpleidingen Nord Stream 1 en 2. Dat heeft Commissievoorzitter Ursula von der Leyen verklaard. Volgens de Deense premier Mette Fredriksen kan er geen sprake zijn van een ongeluk.
“Elke opzettelijke verstoring van de actieve energie-infrastructuur van Europa is onaanvaardbaar en zal worden beantwoord met de sterkst mogelijke reactie,” zei ze.
https://www.hln.be/buiten(...)ord-stream~a7a77a54/
Misschien von der Leyen in die gaten proppen om de lekkage tegen te gaan?quote:Op woensdag 28 september 2022 07:00 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Iemand voorstellen?
- al onze kerncentrales sluiten?
- of beter nog, opblazen
- onze beurzen doen crashen
- gewoon van niemand nog gas afnemen
- al ons geld naar oekraine sturen
- of europa mobiliseren voor oorlog
…
Hoorde net in podcast dat er recent nog amerikaanse schepen daar in de buurt geweest zijn (30-50km ervandaan)quote:Op woensdag 28 september 2022 07:06 schreef Schaamlap het volgende:
[..]
Misschien von der Leyen in die gaten proppen om de lekkage tegen te gaan?
Slaan we 2 vliegen in 1 klap.
En dan nog... als het nu blijkt dat het een Westerse mogendheid is die dit geflikt heeft? Wat dan von der Leyen? Als de USA dit heeft gedaan? Ga je dan de USA sancties opleggen?
Want je moet een technologisch stuntje uithalen om dit te doen en niet elk land kan dit.
Die leidingen liggen 80 tot 110 meter onder de zeespiegel en zijn zwaar beschermd.
Toch weer toevallig dat leidingen die met kranen kunnen worden afgesoten OF wederom geopend, zomaar kapot gaan.
Hoeveel meer escalatie kunnen we eigenlijk nog verwachten?quote:Oekrane zal "handelen om zijn volk te verdedigen" in de bezette gebieden
Oekrane zal "handelen om zijn volk te verdedigen" in de door Moskou bezette regio's, waar de voorbije dagen bij "schijnreferenda" over de annexatie door Rusland is gestemd. Dat heeft de Oekraense president Volodimir Zelenski verklaard.
"We zullen optreden om ons volk te beschermen: zowel in de regio Cherson, in de regio Zaporizja, in Donbass en ook in de momenteel bezette gebieden van de regio Charkov en op de Krim", zei Zelensky in een video op Telegram. Het was een eerste reactie nadat de pro-Russische autoriteiten de overwinning hebben geclaimd na de referenda.
"Geen enkele criminele actie van Rusland zal iets veranderen voor Oekrane", zei de Oekraense president.
Vrijdag startten er referenda in vier Oekraense gebieden die door Rusland worden bezet. Het gaat om de pro-Russische separatistische gebieden Donetsk en Loehansk in het oosten en de gebieden Cherson en Zaporizja in het zuiden. Russische functionarissen meldden dinsdagavond dat de inwoners met overweldigende meerderheid hebben gestemd voor annexatie.
Zelenski riep het Westen ook opnieuw op om militaire "steun" te bieden aan zijn leger, dat nog steeds probeert op te rukken in het oosten en zuiden van het land, na een succesvol tegenoffensief begin september in de regio Charkov. "We maken vooruitgang en zullen ons land bevrijden", zei hij, zonder in details te treden.
https://www.msn.com/nl-be(...)4de78764cc3bfe8b2b9f
Rusland?quote:Op woensdag 28 september 2022 07:48 schreef UncleScorp het volgende:
Wie heeft de motieven en de mogelijkheden om dit uit te voeren ?
ok en waarom ?quote:
Nu kunnen ze nog doen alsof zij er niks mee te maken hebben. Dat lukt niet als ze de gaskraan dichtdraaien.quote:Op woensdag 28 september 2022 07:54 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
ok en waarom ?
Zij kunnen gewoon de kraan dicht draaien hoor... easy... goedkoop ... in your face EU ... enz
Ja dat kan maar er gaan al meldingen dat de pijpleidngen gerepareerd gaan worden.quote:Op woensdag 28 september 2022 07:55 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Nu kunnen ze nog doen alsof zij er niks mee te maken hebben. Dat lukt niet als ze de gaskraan dichtdraaien.
Ow ?quote:Op woensdag 28 september 2022 07:55 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Nu kunnen ze nog doen alsof zij er niks mee te maken hebben. Dat lukt niet als ze de gaskraan dichtdraaien.
Ik dacht, in BNW zijn daar vast goede theorien over, net als over alle andere dingen die gebeuren.quote:Op woensdag 28 september 2022 07:59 schreef UncleScorp het volgende:
En doen alsof ze er niks mee te maken hebben ?
Waarom zouden ze dat nog willen wegsteken ?
Een niet nader te noemen "bondgenoot" die voor 110% afhankelijk is van het voortbestaan van de petrodollar om hun #YOLO geldpersinflatie te kunnen exporteren kan er natuurlijk absoluut niets mee te maken hebben.quote:
Die pijplijn was al dicht,quote:Op woensdag 28 september 2022 07:59 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ow ?
Ze waren toch zo aan het afzien van onze sancties en het afstappen van hun gas ?
Ze zouden smeken dat we terug gas zouden kopen want ze hebben ons geld nodig ?
enz
Maar nee ze blazen zelf de pijpleidingen op ...
En doen alsof ze er niks mee te maken hebben ?
Waarom zouden ze dat nog willen wegsteken ?
Staan te juichen voor een schijnreferendum in een door Rusland kapot geschoten gebied.quote:Op woensdag 28 september 2022 06:29 schreef Schaamlap het volgende:
‘Welkom thuis, in Rusland’, klinkt het na referendum in bezette gebieden![]()
Nadat in drie bezette regio's in Oekrane alle stemmen zijn geteld in de referenda over aansluiting bij Rusland, claimen Russische officials dat de inwoners met overweldigende meerderheid hebben gestemd voor annexatie. ,,De referenda zijn voorbij. De resultaten zijn duidelijk. Welkom thuis, in Rusland", zei vicevoorzitter van de Russische Veiligheidsraad en voormalig president Dmitri Medvedev volgens persbureau TASS.
Meer dan 98 procent van de stemmers in Loehansk sprak zich uit voor annexatie, in Zaporizja was dit ruim 93 procent en in Cherson 87 procent. In de regio Donetsk stemde ruim 99 procent voor annexatie. De door Moskou benoemde bezettingsautoriteiten kunnen nu een formeel verzoek indienen bij de Russische president Vladimir Poetin om deel uit te gaan maken van Rusland. Het Kremlin had al aangegeven dat dit snel kon gebeuren.
Oekrane en westerse bondgenoten hebben de referenda al meermaals gekenmerkt als schijnvertoningen waarvan de uitslag bij voorbaat vaststond. De Oekraense president Volodimir Zelenski herhaalde in een toespraak bij de Verenigde Naties dat zijn land na de referenda niet meer met Rusland kan onderhandelen. ,,De erkenning door Rusland van de schijnreferenda als 'normaal' betekent dat er met de huidige Russische president nergens over te praten valt", zei Zelenski in een videoboodschap voor de VN-Veiligheidsraad.
Rusland verwacht nog meer referenda in Oekrane, zei de Russische VN-ambassadeur dinsdag in de Veiligheidsraad. ,,Dit proces zal doorgaan als Kiev zijn fouten niet erkent en zich niet laat leiden door de belangen van het eigen volk."
https://www.ad.nl/buitenl(...)e-gebieden~a21cd0f4/
Een heleboel dingen kunnen.quote:Op woensdag 28 september 2022 08:05 schreef Grems het volgende:
Een niet nader te noemen "bondgenoot" die voor 110% afhankelijk is van het voortbestaan van de petrodollar om hun #YOLO geldpersinflatie te kunnen exporteren kan er natuurlijk absoluut niets mee te maken hebben.
Biden heeft zelf gezegd dat ze die pijpleiding gaan slopen als Rusland Oekrane binnen valt.quote:Op woensdag 28 september 2022 07:55 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Idd nice one...quote:Op woensdag 28 september 2022 08:17 schreef Grems het volgende:
Ik dacht trouwens dat Europa echt helemaal nooit meer Russisch gas zou gaan afnemen, raar dat Ursula dan zo op haar schaamlippen getrapt is.
Wat ga je doen? Aanvallen?quote:Op woensdag 28 september 2022 08:06 schreef The_End het volgende:
[..]
Staan te juichen voor een schijnreferendum in een door Rusland kapot geschoten gebied.Dit is een puur vijandige actie van een totalitaire staat.
Ik ga niks doen. Ik vroeg me af waarom mensen staan te juichen om de 'uitslag' van het overduidelijke nep referendum.quote:
Wie claimt dat (behalve jij)?quote:Op woensdag 28 september 2022 08:17 schreef Grems het volgende:
Ik dacht trouwens dat Europa echt helemaal nooit meer Russisch gas zou gaan afnemen, raar dat Ursula dan zo op haar schaamlippen getrapt is.
Wie claimt dat (behalve jij)?quote:Ik dacht daarnaast ook dat Rusland al maanden dermate dicht bij totale economische vernietiging was dat ze Timmermans al gebeld hadden om te smeken of ze weer wat gas mogen verkopen, vreemd moment om dan je eigen leidingen te gaan saboteren.
Die snap ik ook niet. De uitslag stond al vast, dan kan je toch beter juichen als het referendum wordt aangekondigd?quote:Op woensdag 28 september 2022 08:39 schreef The_End het volgende:
[..]
Ik ga niks doen. Ik vroeg me af waarom mensen staan te juichen om de 'uitslag' van het overduidelijke nep referendum.
De tegenstrijdigheden zijn door hem zelf verzonnen. Besef je dat wel?quote:Op woensdag 28 september 2022 08:22 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Idd nice one...
Zoveel tegenstrijdigheden en het volk blijft ervan smullen.
En ik vraag me af waarom mensen staan te juichen dat we onze eigen economie kelderen, als zinloze poging oekr te steunenquote:Op woensdag 28 september 2022 08:39 schreef The_End het volgende:
[..]
Ik ga niks doen. Ik vroeg me af waarom mensen staan te juichen om de 'uitslag' van het overduidelijke nep referendum.
Wie staat daarom te juichen? Het is ook geen antwoord op mijn vraag. Het een sluit het ander niet uit he. Je kan klagen over onze economie en over het nepreferendumquote:Op woensdag 28 september 2022 08:41 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
En ik vraag me af waarom mensen staan te juichen dat we onze eigen economie kelderen, als zinloze poging oekr te steunen
Jaja Putin badquote:Op woensdag 28 september 2022 08:41 schreef The_End het volgende:
[..]
De tegenstrijdigheden zijn door hem zelf verzonnen. Besef je dat wel?
Klopt. Putin rooft zijn land en dat van anderen leeg en laat niks voor zijn bevolking over. Maar ook deze reactie van jou heeft niks inhoudelijks met mijn of Grems opmerking te maken.quote:
Jep en je kan evengoed klagen over de economie en niet over het referendum.quote:Op woensdag 28 september 2022 08:42 schreef The_End het volgende:
[..]
Wie staat daarom te juichen? Het is ook geen antwoord op mijn vraag. Het een sluit het ander niet uit he. Je kan klagen over onze economie en over het nepreferendum
quote:Covid-19-achtig virus ontdekt bij vleermuizen in Rusland
Het komt van vleermuizen en heet Khosta-2 het nieuwe virus dat mogelijk menselijke cellen kan besmetten.
Het nieuwe ademhalingsvirus is afkomstig van vleermuizen en werd gevonden in het Sochi Nationaal Park in Rusland.
Dit virus kon menselijke cellen infecteren via het spike-eiwit dat zich hecht aan receptoren van het angiotensine-converterend enzym. Het door deskundigen gesignaleerde probleem is de resistentie tegen monoklonale antilichamen en vaccins die tot dusver tegen Covid-19 zijn ontwikkeld.
https://www.msn.com/nl-be(...)69f1edae4f7a#image=4
Nogmaals, waarom erom juichen?quote:Op woensdag 28 september 2022 08:47 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Jep en je kan evengoed klagen over de economie en niet over het referendum.
Het is gewoon een "verwachte" stap in de oorlog
Als er binnen een staal van 1000km een Russisch virologie lab is dan komt het nu natuurlijk wl uit een lab en is het biologische oorlogsvoering tegen de gevaccineerde Westerse ubermenschquote:Op woensdag 28 september 2022 08:48 schreef UncleScorp het volgende:
Hey deze hebben we nog niet gehad
[..]
Ik juich niet?quote:
Je zou wel wat kritischer mogen zijn naar je BNW medemens die staat te juichen om een schijnreferendum. Waarom klaag je daar niet over?quote:
Waarom zou ik?quote:Op woensdag 28 september 2022 08:57 schreef The_End het volgende:
[..]
Je zou wel wat kritischer mogen zijn naar je BNW medemens die staat te juichen om een schijnreferendum. Waarom klaag je daar niet over?
Kom je hier om te discussieren of te klagen? Want voor dat laatste is een apart forum.quote:
Waarom zou ik daarom juichen? Valt me op dat je nogal bezig bent met anderen zaken in de schoenen schuiven die ze niet hebben gezegd.Waarom doe je dat?quote:Verschillende mensen...verschillende meningen.
En anyway...zelenski heeft al beloofd te vechten voor deze gebieden...dus escalatie verzekerd
Kan jij juichen
Je hoeft niet zo aanvallend te doen hoorquote:Op woensdag 28 september 2022 09:08 schreef The_End het volgende:
[..]
Kom je hier om te discussieren of te klagen? Want voor dat laatste is een apart forum.
[..]
Waarom zou ik daarom juichen? Valt me op dat je nogal bezig bent met anderen zaken in de schoenen schuiven die ze niet hebben gezegd.Waarom doe je dat?
Aanvallend? Ik vraag gewoon wat.quote:Op woensdag 28 september 2022 09:13 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Je hoeft niet zo aanvallend te doen hoor![]()
Nee, dat kom ik niet? Ik probeer erover te discussieren, maar dat lijkt hier godsonmogelijk.quote:Jij komt hier klagen over het referendum ? Dat kan ik ook in apart forum hoor.
Nee, dat doe ik niet? Waar claim ik dat?quote:En jij claimt dat ik juich om het referendum, wat ik niet doe ?
Uh ok... Verder alles goed?quote:Valt me op dat je nogal bezig bent met anderen zaken in de schoenen schuiven die ze niet hebben gezegd.Waarom doe je dat?
quote:Raadgevend referendum Oekrane 2016
Op 6 april 2016 was het raadgevend referendum over het Oekraneverdrag. U kon voor of tegen de Wet tot goedkeuring van het EU-associatieakkoord met Oekrane stemmen. De meerderheid van de kiezers stemden tegen het verdrag.
En ik antwoord ?quote:Op woensdag 28 september 2022 09:19 schreef The_End het volgende:
[..]
Aanvallend? Ik vraag gewoon wat.
Godsonmogelijk ? euh religie topics zijn iets verderopquote:Nee, dat kom ik niet? Ik probeer erover te discussieren, maar dat lijkt hier godsonmogelijk.
Je quote mij en reageertquote:Nee, dat doe ik niet? Waar claim ik dat?
quote:
Ik vond die vraag/opmerking ook redelijk opmerkelijk.quote:Uh ok... Verder alles goed?
Waar staat dat ik erom juich? Wat bevestig ik waar?quote:Op woensdag 28 september 2022 09:28 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
En ik antwoord ?
Ik zie het probleem niet
[..]
Godsonmogelijk ? euh religie topics zijn iets verderop
En we discussieren toch, hier geen probleem met referendum.
Mening gelijk een andere
[..]
Je quote mij en reageert
[..]
[..]
Ik vond die vraag/opmerking ook redelijk opmerkelijk.
Bedankt voor bevestiging.
Er zijn wel meer zaken geweest waar het Nederlandse volk expliciet nee tegen zei maar wat vervolgens via de achterdeur alsnog gebeurde.quote:Op woensdag 28 september 2022 09:22 schreef controlaltdelete het volgende:
In NL hadden we toch ook een referendum? De uitslag werd niks mee gedaan erna werd het afgeschaft.
Ik heb even snel gezocht, geen idee of het helemaal juist is of dit de laatste was
[..]
Het escaleert helemaal uit de klauwenquote:Op woensdag 28 september 2022 09:06 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Waarom zou ik?
Verschillende mensen...verschillende meningen.
En anyway...zelenski heeft al beloofd te vechten voor deze gebieden...dus escalatie verzekerd
Kan jij juichen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. gedaan en Rusland heeft pijpleidingen in EU-wateren opgeblazen.
Blijven jullie Rusland steunen of ga je je ook vrijwillig aanmelden voor de aankomende mobilisatie?
Ik vond het ook al raar dat je mij deze vragen steldequote:Op woensdag 28 september 2022 09:30 schreef The_End het volgende:
Waar staat dat ik erom juich? Wat bevestig ik waar?
Spijtig dat je er zo over denkt.quote:Dit is echt een onmogelijke discussie. Je verzint alles aan elkaar. Geen wonder dat je diep in de complotten zit. Succes ermee. Ik heb er wel weer genoeg van.
Jaaa meer oorlogquote:Op woensdag 28 september 2022 09:37 schreef SjonShitcoin het volgende:
[..]
Het escaleert helemaal uit de klauwen
Gelukkig werkt escalatie maar 1 kant op
quote:Op woensdag 28 september 2022 09:41 schreef Glazenmaker het volgende:
Ik heb diepgaand bnw onderzoekja Ursula heeft niet veel anders meer over om mee te dreigen hSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. gedaan en Rusland heeft pijpleidingen in EU-wateren opgeblazen.
Blijven jullie Rusland steunen of ga je je ook vrijwillig aanmelden voor de aankomende mobilisatie?![]()
Zeg es ... waarom heeft Rusland die pijpleidingen opgeblazen, wat zegt jouw onderzoek ?I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
Moeten we er maar voor over hebben, lekker in de kou zitten en het vreten onbetaalbaar. Misschien een idee om elke burger een gedeelte van zijn inkomsten af te staan aan Zelensky? Die oorlog gaat natuurlijk voor de normale basisbehoefte van burgers.quote:Op woensdag 28 september 2022 09:43 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Jaaa meer oorlog![]()
Meer wapens sturen = meer $$$$ voor unclesam
Meer EU geld sturen = EU totaal aan de grond
Omdat het de perfecte leidingen zijn om Europa bang te maken voor haar eigen infrastructuur onder de zee, maar het ook net niet genoeg is voor een oorlogsverklaring. Je "eigen" pijpleiding opblazen is weer net anders dan de kabel van een Nederlands windmolenpark bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 28 september 2022 09:45 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
ja Ursula heeft niet veel anders meer over om mee te dreigen h![]()
Zeg es ... waarom heeft Rusland die pijpleidingen opgeblazen, wat zegt jouw onderzoek ?
Ik sta te juichen omdat het lijden van een paar miljoen mensen nu hopelijk over is.quote:Op woensdag 28 september 2022 08:39 schreef The_End het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 28 september 2022 09:58 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Omdat het de perfecte leidingen zijn om Europa bang te maken voor haar eigen infrastructuur onder de zee, maar het ook net niet genoeg is voor een oorlogsverklaring. Je "eigen" pijpleiding opblazen is weer net anders dan de kabel van een Nederlands windmolenpark bijvoorbeeld. eeehhhhhhh![]()
![]()
Een signaal dat ze niet bang zijn om het randje op te zoeken. Na een halfjaar dreigen met nukes werd het een beetje ongeloofwaardig en laten zien dat je gekke Ivar bent doet de bangeren onder ons weer bibberen.
![]()
![]()
![]()
De wappies in Europa kunnen weer naar de VS wijzen. De VS riskeren enkel het opheffen van al hun wereldwijde bondgenootschappen voor wat lullige LNG contracten, maar dat stopt onze wappies niet.
![]()
![]()
![]()
En als laatste: de compleet incompetente timing is ook een teken van Rusland. Er kwam al geen gas meer door die pijpleidingen en de wintervoorraden zijn vol, dus de impact voor Europa is beperkt. Aan de andere kant gaat de mobilisatie toch niet helemaal als de patriottistische droom die ze de bnw gemeenschap voorhielden en deze escalatie hadden ze al lang geleden op de plank liggen dus paniek en boem.
![]()
![]()
![]()
Benieuwd of de ongekende welvaart die de EU ons bracht een beetje bevalt bij het gemiddelde stemvee?quote:Op woensdag 28 september 2022 09:56 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Moeten we er maar voor over hebben, lekker in de kou zitten en het vreten onbetaalbaar. Misschien een idee om elke burger een gedeelte van zijn inkomsten af te staan aan Zelensky? Die oorlog gaat natuurlijk voor de normale basisbehoefte van burgers.
Nou ik vind het expliciet dichtdraaien van de kraan veel meer "in your face EU" dan dit hoor.quote:Op woensdag 28 september 2022 09:58 schreef Glazenmaker het volgende:
Omdat het de perfecte leidingen zijn om Europa bang te maken voor haar eigen infrastructuur onder de zee, maar het ook net niet genoeg is voor een oorlogsverklaring. Je "eigen" pijpleiding opblazen is weer net anders dan de kabel van een Nederlands windmolenpark bijvoorbeeld.
Een signaal dat ze niet bang zijn om het randje op te zoeken. Na een halfjaar dreigen met nukes werd het een beetje ongeloofwaardig en laten zien dat je gekke Ivar bent doet de bangeren onder ons weer bibberen.
Wappies ?quote:De wappies in Europa kunnen weer naar de VS wijzen. De VS riskeren enkel het opheffen van al hun wereldwijde bondgenootschappen voor wat lullige LNG contracten, maar dat stopt onze wappies niet.
Hier kaart je alvast de zinloosheid van russische actie aan.quote:En als laatste: de compleet incompetente timing is ook een teken van Rusland. Er kwam al geen gas meer door die pijpleidingen en de wintervoorraden zijn vol, dus de impact voor Europa is beperkt.
Je hebt gelijk hoor ... ik denk dat er in het westen meer bloeddorstige honden zitten die alle russen dood willen ...quote:Aan de andere kant gaat de mobilisatie toch niet helemaal als de patriottistische droom die ze de bnw gemeenschap voorhielden en deze escalatie hadden ze al lang geleden op de plank liggen dus paniek en boem.
Nu jij nog.quote:Op woensdag 28 september 2022 10:19 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik ben blij voor je dat je brein eindelijk normaal werkt!
Iedere keer als ik met argumenten kom dan reageer jij metquote:Op woensdag 28 september 2022 10:42 schreef Schaamlap het volgende:
[..]
Ja dat doe je dus elke keer.
En dan zeuren dat wij niet willen discussieren.... vindt je het gek...
Voorbeeld ^quote:
Waarschijnlijk omdat bepaalde dingen hier beter zijn dan in de vs.quote:Op woensdag 28 september 2022 10:32 schreef Schaamlap het volgende:
[..]
Ja nou, helemaal als je door het midwesten rijdt en je ziet al die verpauperde achterbuurten in de grotere steden.
Helemaal dolletjes als je bij de grens aankomt en je ziet al die trigger happy idiots (douaniers) staan aan de grens en iedereen bekijken alsof ze een terrorist zien.
Waarom ga je daar niet wonen?
Er staat nog een vraag voor u open!!quote:Op woensdag 28 september 2022 10:52 schreef theguyver het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat bepaalde dingen hier beter zijn dan in de vs.
Dit sluit de Russen toch wel 100% uit.quote:They were professionally pursued with huge detonations.
Ik lees doorgaans erover heen. Ben niet zo genteresseerd in wat ze allemaal posten.quote:Op woensdag 28 september 2022 10:42 schreef Schaamlap het volgende:
[..]
Ja dat doe je dus elke keer.
En dan zeuren dat wij niet willen discussieren.... vindt je het gek...
Teach mequote:Op woensdag 28 september 2022 11:11 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik lees doorgaans erover heen. Ben niet zo genteresseerd in wat ze allemaal posten.
Snellezen of helemaal niet lezen en dan naar info van users wat me wel interesseert en iets aan heb. Het zijn toch vaak dezelfde mensen zo moeilijk is het niet.quote:
Jamaar dan gaan ze wenen/zeuren in FB dat we niet vriendelijk zijn en geen discussies willen aangaanquote:Op woensdag 28 september 2022 11:18 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Snellezen of helemaal niet lezen en dan naar info van users wat me wel interesseert en iets aan heb. Het zijn toch vaak dezelfde mensen zo moeilijk is het niet.
De EU os Russisch gas al aan het afbouwen naar 0. Biden heeft zijn doel al bereikt.quote:Op woensdag 28 september 2022 10:23 schreef Schaamlap het volgende:
[..]
Nu jij nog.![]()
'We Will Bring An End To It': Biden Promises To Stop Nord Stream 2 If Russia Invades Ukraine
Dus we hebben hier een "bondgenoot" wat als een ongeleide projectiel Westerse infrastructuur aanvalt en vernietigt. Dat de pro-USA wappies nog niet zien dat dit een levensgevaarlijk land is...
Ja als je argumenten nu serieus zouden zijn en onderbouwd maar meestal is hjet een zooitje onderbuik gereutel waar niemand iets van snapt.quote:Op woensdag 28 september 2022 10:47 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Iedere keer als ik met argumenten kom dan reageer jij met![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
in plaats van tegenargumenten.
[..]
Voorbeeld ^
Daarnaast heb ik ook al meerdere keren laten zien dat je ongelijk had over iets en dan negeer je het gewoon. Meest overduidelijke voorbeeld was je mening over wat nou een echte oorlog was, waardoor de VS sinds WWII geen enkele oorlog meer heeft gevoerd bijvoorbeeld. Dus ga nou alsjeblieft niet zielig doen als ik je af en toe wat minder serieus benader.
Hij was er ook als de kippen bij om zijn eigen gewonnen gas aan te bieden..... wat hij niet heeft...quote:Op woensdag 28 september 2022 12:23 schreef Aezeal het volgende:
[..]
De EU os Russisch gas al aan het afbouwen naar 0. Biden heeft zijn doel al bereikt.
Ik word hier overduidelijke keihard gepest. Ze schrijven ipv Glazenmaker mijn naam fout als "ze" of ze misgenderen mij. In beide gevallen heb ik begrepen dat er maar een consequentie voor kan zijn.quote:Op woensdag 28 september 2022 12:07 schreef sp3c het volgende:
ja vreselijk zijn 'ze'
kan dit niet via dm ofzo
quote:Op woensdag 28 september 2022 10:18 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Je weet toch dat er in BNW regels gelden dat je iedereen normaal bij naam moet noemen ? Op straffe van notes en/of ban ...
het boeit me persoonlijk geen reet glazenwasser en verder zijn er geen modsquote:Op woensdag 28 september 2022 12:47 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik word hier overduidelijke keihard gepest. Ze schrijven ipv Glazenmaker mijn naam fout als "ze" of ze misgenderen mij. In beide gevallen heb ik begrepen dat er maar een consequentie voor kan zijn.
[..]
God jezus....quote:Op woensdag 28 september 2022 12:47 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik word hier overduidelijke keihard gepest. Ze schrijven ipv Glazenmaker mijn naam fout als "ze" of ze misgenderen mij. In beide gevallen heb ik begrepen dat er maar een consequentie voor kan zijn.
[..]
Hey demolay je bent vroeg.quote:Op woensdag 28 september 2022 10:53 schreef DeMolay het volgende:
[..]
Er staat nog een vraag voor u open!!
Hey ik krijg op nws vaak wel een paar likes hoor mijn gereutel hoor!quote:Op woensdag 28 september 2022 12:39 schreef Schaamlap het volgende:
[..]
Ja als je argumenten nu serieus zouden zijn en onderbouwd maar meestal is hjet een zooitje onderbuik gereutel waar niemand iets van snapt.
En voor de rest ga ik niet eens meer op in.
Te bespottelijk voor woorden.
vorige topic...mischien een idee om je onderschrift aan te passen als je erzelf er niet aan houd !quote:Op woensdag 28 september 2022 12:50 schreef theguyver het volgende:
[..]
Hey demolay je bent vroeg.
Welke vraag precies?
quote:Op woensdag 28 september 2022 12:49 schreef sp3c het volgende:
[..]
het boeit me persoonlijk geen reet glazenwasser en verder zijn er geen mods
mijn zoon het is god of jezus ... nooit beidenquote:Op woensdag 28 september 2022 12:52 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ja? Wat kan ik voor je doen, mijn kind?
quote:Op woensdag 28 september 2022 12:53 schreef sp3c het volgende:
[..]
mijn zoon het is god of jezus ... nooit beiden
Erzelf?quote:Op woensdag 28 september 2022 12:53 schreef DeMolay het volgende:
vo
[..]
vorige topic...mischien een idee om je onderschrift aan te passen als je erzelf er niet aan houd !
Waar heb je het nieuws over Kiev vandaan?quote:Op woensdag 28 september 2022 12:55 schreef theguyver het volgende:
Ondertussen word er btw een groepje Russen omcirkeld.
Over de plomp nabij izium.
En gaat er weer een stuk leger over de grens bij wit-rusland richting Kiev.
Als ze aan de ene kant niet lukt maar weer bij Kiev proberen?
Ging de eerste keer ook super goed, en Oekrane zal vast geen moeite hebben gedaan om de regio nog even te versterken..
Jezus was toch zijn rechterhand?quote:Op woensdag 28 september 2022 12:53 schreef sp3c het volgende:
[..]
mijn zoon het is god of jezus ... nooit beiden
eh... nee hij heeft je geqote dus je weet het donders goedquote:Op woensdag 28 september 2022 12:56 schreef theguyver het volgende:
[..]
Erzelf?
Sure welke vraag ik beantwoord m graag, linkje?
https://9gag.com/gag/aXnbz3v?ref=androidquote:Op woensdag 28 september 2022 12:56 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Waar heb je het nieuws over Kiev vandaan?
nee mijn rechterhand gebruik ik voor dingen waar een gentleman niet over praatquote:Op woensdag 28 september 2022 12:57 schreef theguyver het volgende:
[..]
Jezus was toch zijn rechterhand?
Hij.quote:Op woensdag 28 september 2022 12:57 schreef DeMolay het volgende:
[..]
eh... nee hij heeft je geqote dus je weet het donders goed
Vlak voor het modderseizoen nog een keertje proberen van uit Wit-Rusland. Wat een bazen. Slechte timing is die Russen echt eigenquote:Op woensdag 28 september 2022 12:59 schreef theguyver het volgende:
[..]
https://9gag.com/gag/aXnbz3v?ref=android
Zou me niks verbazen het is geen nws, daarom post ik het ook in BnW.
Yup.quote:Op woensdag 28 september 2022 12:59 schreef Aezeal het volgende:
[..]
Dat zijn 2 verschillende karakters toch? Ook in Rusland.
Kan dat niet via DM ofzoquote:Op woensdag 28 september 2022 12:59 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee mijn rechterhand gebruik ik voor dingen waar een gentleman niet over praat
kan wel, ik weet niet of je dat moet willen maar stuur maar ietsquote:
Ja.. ik ben echt stom verbaasd dat ze nog een keer proberen, zeker nu veel goed materiaal verloren is gegaan en ook de kwaliteit aan manschappen.quote:Op woensdag 28 september 2022 13:00 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Vlak voor het modderseizoen nog een keertje proberen van uit Wit-Rusland. Wat een bazen. Slechte timing is die Russen echt eigen
Aan de andere kan zijn ze daar al sinds de terugtrekking aan het klooien aan de grens. De Wit Russen zijn al maanden aan het oefenen en dat lijkt voornamelijk te zijn zodat de troepen rond Kiev niet aan het oostfront mee kunnen doen. Goede kans dat het weer niks gaat worden dus.quote:Op woensdag 28 september 2022 14:49 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ja.. ik ben echt stom verbaasd dat ze nog een keer proberen, zeker nu veel goed materiaal verloren is gegaan en ook de kwaliteit aan manschappen.
Verwacht een. "Wacht am Rhein"
Prachtig hoe ze dus Rusland dus so om de vinger hebben kunnen wikkelen en dat proton exact doet wat ze willen.quote:Op woensdag 28 september 2022 13:12 schreef Questular het volgende:
Dit is Amerika geweest. Of beter gezegd de schaduw regering van Amerika. Deepstate heeft natuurlijk veel baat bij een wereldoorlog. Rusland annexeren en de gehele olie en gas winning onder Amerikaans bewind plaatsen is the way to go.
quote:
Oh lekker oorlogspropaganda produceren en dan zeggen dat het Rusland was , wat een verrassingquote:Deze man is gisteren aangevallen in Istanbul door 2 mannen met messen.
Waarschijnlijk zijn z'n getuigenissen te belastend voor de Oekraine.
Ja Rusland gaat zn eigen leidingen bombarderen en zijn zo hun leverage kwijt.quote:Op woensdag 28 september 2022 14:52 schreef theguyver het volgende:
[..]
Prachtig hoe ze dus Rusland dus so om de vinger hebben kunnen wikkelen en dat proton exact doet wat ze willen.
Dit bevestigd voor de zoveelste keer de Nazi oorlogsmisdaden die Azov begaat.quote:Op woensdag 28 september 2022 14:58 schreef Summers het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Op woensdag 28 september 2022 13:26 schreef Schaamlap het volgende:
[..]
Oh lekker oorlogspropaganda produceren en dan zeggen dat het Rusland was , wat een verrassing
Als jouw god/profeet zou ik liever niet hebben dat je zegt dat ik wat moet doen.quote:Op woensdag 28 september 2022 15:04 schreef Schaamlap het volgende:
[..]
Dit bevestigd voor de zoveelste keer de Nazi oorlogsmisdaden die Azov begaat.
En het Westen bewapend dit tuig.
Iedereen die deze gasten steunt moet zich kapot schamen.
Eensquote:Op woensdag 28 september 2022 15:04 schreef Schaamlap het volgende:
[..]
Dit bevestigd voor de zoveelste keer de Nazi oorlogsmisdaden die Azov begaat.
En het Westen bewapend dit tuig.
Iedereen die deze gasten steunt moet zich kapot schamen.
Wat wil je hier nou mee zeggen?quote:Op woensdag 28 september 2022 15:13 schreef Summers het volgende:
[..]
Eensen kijk eens wat een leuke foto
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Als je goed gaat graven kun je tegenwoordig misschien ook wel wat foto's uit Oekrane vinden waarop kinderen verkracht worden door Russen.quote:Op woensdag 28 september 2022 15:13 schreef Summers het volgende:
[..]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Domme reactie... extreem dom. Een land als Rusland annexeren is zeker geen doel van mensen met intelligentie omdat het onmogelijk is. Zeker voor de USA. Dan zou China nog meer kans maken maar die kunnen dat ook niet.,quote:Op woensdag 28 september 2022 13:12 schreef Questular het volgende:
Dit is Amerika geweest. Of beter gezegd de schaduw regering van Amerika. Deepstate heeft natuurlijk veel baat bij een wereldoorlog. Rusland annexeren en de gehele olie en gas winning onder Amerikaans bewind plaatsen is the way to go.
Wij weten ondertussen wel wie jij steunt.quote:Op woensdag 28 september 2022 15:12 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Als jouw god/profeet zou ik liever niet hebben dat je zegt dat ik wat moet doen.
Dat je dit boven je bed kan hangen naast die andere poster.quote:Op woensdag 28 september 2022 15:15 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Wat wil je hier nou mee zeggen?
Ze zijn ook nog eens te dom om "meeste baat" te gebruiken ipv "als enige", wat evidente kolder is .quote:Op woensdag 28 september 2022 16:28 schreef CryptoPunk het volgende:
[ twitter ]
De MSM heeft steeds meer moeite geloofwaardig te zijn als je die reacties onder die tweet ziet.
Hij heeft wel wat met legerkleurtjes, zijn vrouwelijke kant met een klein beetje macho. Wat een clowns.quote:Op woensdag 28 september 2022 15:13 schreef Summers het volgende:
[..]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dit zijn stuk voor stuk bekentenissen op beeld vastgelegd. Maar de VS zal er wel weer mee weg komen.quote:Op woensdag 28 september 2022 16:32 schreef CryptoPunk het volgende:
[ twitter ]
Naast PedoHitler en Victoria -fuck the EU- Newland ook interessante uitspraken van Pompeo in 2020 over Nord Stream 2.
Dat zie je ook onder andere tweets, niemand gelooft die onzin meer.quote:Op woensdag 28 september 2022 16:28 schreef CryptoPunk het volgende:
[ twitter ]
De MSM heeft steeds meer moeite geloofwaardig te zijn als je die reacties onder die tweet ziet.
Zo relevant deze foto, doet het vast goed op je Facebook groepje.quote:Op woensdag 28 september 2022 15:13 schreef Summers het volgende:
[..]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Net zo relevant als jouw aanwezigheid hier....quote:Op woensdag 28 september 2022 17:18 schreef Questular het volgende:
[..]
Zo relevant deze foto, doet het vast goed op je Facebook groepje.
Kunnen we elkaar de hand schudden. Al gedraag jij je net wat kinderachtiger als je een tegenwoord krijgt. Ook dat doet het vast goed op je Facebook groepje.quote:Op woensdag 28 september 2022 17:32 schreef Schaamlap het volgende:
[..]
Net zo relevant als jouw aanwezigheid hier....
Dat je die clown/acteur niet serieus kan nemen.quote:Op woensdag 28 september 2022 15:15 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Wat wil je hier nou mee zeggen?
Het doet het prima.quote:Op woensdag 28 september 2022 17:41 schreef Questular het volgende:
[..]
Kunnen we elkaar de hand schudden. Al gedraag jij je net wat kinderachtiger als je een tegenwoord krijgt. Ook dat doet het vast goed op je Facebook groepje.
Wat een verknipte gast. Hier vertrouwen ze dan miljarden dollars en wapens aan. Snap wel waarom het westen in hem een ideale man ziet, hij ziet er niet al te serieus en snugger uit, dus makkelijk te manipuleren, chanteren en om te kopen, zoals we ze graag hebben.quote:Op woensdag 28 september 2022 15:13 schreef Summers het volgende:
[..]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Het is een verdomd goede autocue president. Zo vanuit z'n luie bureaustoel moeiteloos de rest van de wereld zijn wil op leggen. Hij hoeft in Kiev het ding maar even aan te slingeren en de miljoenen en miljarden aan geld en wapens vloeien zijn kant op.quote:Op woensdag 28 september 2022 17:48 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Dat je die clown/acteur niet serieus kan nemen.
En hij ziet er ook zo lekker genderneutraal uit , is het een man , is het een vrouw ... spannend hoorquote:Op woensdag 28 september 2022 17:51 schreef Tobias19xx het volgende:
[..]
Wat een verknipte gast. Hier vertrouwen ze dan miljarden dollars en wapens aan. Snap wel waarom het westen in hem een ideale man ziet, hij ziet er niet al te serieus en snugger uit, dus makkelijk te manipuleren, chanteren en om te kopen, zoals we ze graag hebben.
Dat een identiteitscrisis van iemand kan leiden tot zoveel crisissen in de wereld ...quote:Op woensdag 28 september 2022 17:56 schreef Summers het volgende:
[..]
En hij ziet er ook zo lekker genderneutraal uit , is het een man , is het een vrouw ... spannend hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er staat nog een vraag voor u open!!
Nee, dat interesseert hier niemand. De bevolking heeft gesproken.quote:Op woensdag 28 september 2022 18:07 schreef Raw85 het volgende:
Zegt het de mensen hier nog wat dat behalve Myanmar en Noord-Korea niemand ter wereld deze referenda heeft erkend?
quote:Op woensdag 28 september 2022 18:06 schreef theguyver het volgende:
Russen schieten op automobilisten.
Filmpje is van februari.
Net na de inval..propagandaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vanuit zijn bureaustoel naar een green screen. De man heeft miljarden bijelkaar gesprokkeld waar dat allemaal aan besteed wordt daar krijg je geen duidelijkheid over. Aan wapens zeggen ze, we moeten het maar geloven. Wat is met die 160 miljoen gebeurd, de inzamelingsactie van giro555 donaties van Nederlanders voor de Oekraners? Net als corona een goed verdienmodel deze zogenaamde oorlog. Daar worden een aantal mensen achter de schermen smerig rijk van, hun zakken vullen met geld van burgers die een rad voor de ogen worden gedraaid.quote:Op woensdag 28 september 2022 17:53 schreef Nia het volgende:
[..]
Het is een verdomd goede autocue president. Zo vanuit z'n luie bureaustoel moeiteloos de rest van de wereld zijn wil op leggen. Hij hoeft in Kiev het ding maar even aan te slingeren en de miljoenen en miljarden aan geld en wapens vloeien zijn kant op.
Je kunt ook zo lekker voor je eigen gedachtegoed opkomen als mensen met een AK47 in de hand je begeleiden naar het stemhokje.quote:Op woensdag 28 september 2022 18:11 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Nee, dat interesseert hier niemand. De bevolking heeft gesproken.
Ja en nee, heel toevallig loopt er nu een hagel nieuwe pijplijn over deze 2 heen, het kan zijn dat Rusland die wou opblazen en de verkeerde te pakken had.quote:Op woensdag 28 september 2022 15:00 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Ja Rusland gaat zn eigen leidingen bombarderen en zijn zo hun leverage kwijt.
Tuurlijk joh er waren wel meer van dit soort schietpartijen geweest in die eerste dagen.quote:
Het zullen er echt niet veel zijn.quote:Op woensdag 28 september 2022 18:07 schreef Raw85 het volgende:
Zegt het de mensen hier nog wat dat behalve Myanmar en Noord-Korea niemand ter wereld deze referenda heeft erkend?
Ik baseer mij op een MSM-bron, maar misschien dat hier alternatieve bronnen gepost kunnen worden die aangeven dat meer landen deze referenda erkennen.
Sowieso amateuristisch, waarom begeleiden met een AK als je ook gewoon de eventueel onwelvallige uitslag kunt negeren en alsnog doen wat je van plan was?quote:Op woensdag 28 september 2022 18:24 schreef Questular het volgende:
[..]
Je kunt ook zo lekker voor je eigen gedachtegoed opkomen als mensen met een AK47 in de hand je begeleiden naar het stemhokje.
Filmpje is van februari.
Net na de inval..Je weet dat je filmpjes hier niet gewenst zijn en toch post je weer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
Hij leest ze beter op dan Joe Bidenquote:Op woensdag 28 september 2022 17:53 schreef Nia het volgende:
[..]
Het is een verdomd goede autocue president. Zo vanuit z'n luie bureaustoel moeiteloos de rest van de wereld zijn wil op leggen. Hij hoeft in Kiev het ding maar even aan te slingeren en de miljoenen en miljarden aan geld en wapens vloeien zijn kant op.
Filmpje is van februari.
Net na de inval..Eenzijdig en ongenuanceerd verhaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat soort situaties krijg je als Oekraense soldaten in civiele voertuigen rijden en van daaruit Russische soldaten onder vuur nemen. Dat is ook wat je krijgt als je wapens aan burgers uitdeelt en die laat vechten (gedwongen of vrijwillig), die gaan dan vanuit huizen, auto's, flatgebouwen, enz schieten. Dit bleek ook uit andere filmpjes die in oudere deeltjes van NWS zijn besproken. Dat Oekrane niet terugdeinst om dit soort tactieken te gebruiken is al eerder door Amnesty blootgelegd.
Er zullen vast wel Russische gekken tussen zitten die op burgers schieten en misdaden plegen, dat praat ik ook niet goed, maar die gekken heb je net zo goed aan Oekraense zijde en zitten in elk leger in de wereld. Daar past maar een antwoord op: Oppakken en berechten, als dat mogelijk is.
Ik denk niet dat de BNW goegemeenschap de onafhankelijke Zelensky krant gaat accepteren. Maar ik zou het wel tof vinden als dit inderdaad gaat gebeuren.quote:Op woensdag 28 september 2022 22:33 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
Poetin lijkt toch als eerste te knipperen met zijn rattige kraaloogjes. Als hij ze annexeert moet hij die gebieden tot de laatste moskoviet verdedigen. Zelfs de zoons van zijn trawanten zullen dan naar het front moeten. Dat is misschien toch een te groot risico voor die zwakke bunkerheld.
Blijkbaar moest er nog wat bij geoefend worden.quote:Op donderdag 29 september 2022 05:55 schreef sp3c het volgende:
Die oefening is al een tijdje afgelopen
Ziet er uit als Twitter.quote:
Niemand heeft daar baat bij.quote:Op donderdag 29 september 2022 06:10 schreef Schaamlap het volgende:
[..]
Blijkbaar moest er nog wat bij geoefend worden.
Ik bedoel maar, wie heeft er het meeste baat bij dat die leidingen zijn ontploft plus al die zinspelingen die de Yanks hebben geuit?
En dat zijn dan je bondgenoten...
Nee dat blijkt niet, zijn echt twee compleet ongerelateerde zakenquote:Op donderdag 29 september 2022 06:10 schreef Schaamlap het volgende:
[..]
Ik bedoel maar, wie heeft er het meeste baat bij dat die leidingen zijn ontploft plus al die zinspelingen die de Yanks hebben geuit?
roze vinkjequote:Op donderdag 29 september 2022 06:14 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ziet er uit als Twitter.
Sinds wanneer mag hij weer op Twitter?
Hoezo? Die gasten zijn geoefend in het opsporen van mijnen EN plaatsen van dynamiet.quote:Op donderdag 29 september 2022 06:19 schreef sp3c het volgende:
[..]
Nee dat blijkt niet, zijn echt twee compleet p gerelateerde zaken
En ja het lijkt me dat de Amerikanen het gedaan hebben als er sprake is van sabotage maar om nu naar een mijnenjaagoefening van een maand geleden te wijzen als bewijs vind ik dan ook weer wat matig ...
So what?quote:Op donderdag 29 september 2022 06:23 schreef Schaamlap het volgende:
[..]
Hoezo? Die gasten zijn geoefend in het opsporen van mijnen EN plaatsen van dynamiet.
quote:Op donderdag 29 september 2022 06:39 schreef sp3c het volgende:
[..]
So what?
Iedereen kan dat, er liggen dan ook nog flink wat mijnen in de Baltic
Dat staat er nietquote:Op donderdag 29 september 2022 06:43 schreef Schaamlap het volgende:
[..]Ja dat zal het zijn een verdwaalde mijn...
Staat er toch nietquote:
Ja hoor... doei,quote:Op donderdag 29 september 2022 06:58 schreef sp3c het volgende:
[..]
Staat er toch niet
Doe niet altijd zo vervelend joh
quote:Zweedse kustwacht ontdekt vierde lek in Nord Stream-pijpleidingen
De Zweedse kustwacht heeft een vierde lek gevonden in de Nord Stream-pijpleidingen. De ontdekking werd eerder deze week gedaan, zegt een woordvoerder van de Zweedse kustwacht aan de Zweedse krant Svenska Dagbladet. De Amerikaanse zender CNN meldt intussen op basis van bronnen binnen de Europese inlichtingendiensten dat Russische marineschepen maandag en dinsdag in de buurt van de gaspijpleidingen Nord Stream 1 en 2 zijn gesignaleerd. De pijpleidingen begonnen rond die tijd op drie verschillende plekken te lekken.
Of de Russische schepen iets te maken hebben met de lekkages blijft echter onduidelijk. De ingewijden zeggen namelijk verder dat er "elke week" Russische marineschepen in de Oostzee gesignaleerd worden.
Een van de bronnen zegt tegen de Amerikaanse omroep dat er ook Russische onderzeers in de Oostzee zijn gezien in de buurt van de plek waar de leidingen "gesaboteerd" zijn. Hoewel Europese leiders hebben gesuggereerd dat de lekkages het gevolg zijn van sabotage, is er nog geen bewijs over wat de schade aan de pijpleidingen heeft veroorzaakt.
Sabotage
Vermoed wordt dat Rusland achter de sabotage zit. Morgen komt de VN-Veiligheidsraad bijeen om zich over de lekkages te buigen. Rusland vroeg om dat spoedberaad en ontkent de beschuldigingen zelf achter de sabotage te zitten. De Russische ambassade in de Verenigde Staten beweert vandaag juist dat begin deze week Amerikaanse oorlogsschepen zijn gesignaleerd in de buurt van de pijpleidingen.
https://www.hln.be/buiten(...)pleidingen~ab434181/
Ok bedankt, good talkquote:
Idd moest Putin zoiets in het begin van de oorlog gezegd hebben op beeld, had dit nu 2000% bewijs geweest. Nu is het de VS hquote:Op donderdag 29 september 2022 06:10 schreef Schaamlap het volgende:
[..]
... maar dan even later ontkennend antwoorden dat iedereen dit kan, wat totale onzin is, en dan nog even vermelden dat er mijnen in de baltische zee liggen.quote:Op donderdag 29 september 2022 07:09 schreef sp3c het volgende:
Nee hoor, ik zeg nota bene letterlijk dat ik de Amerikanen verdenk in het geval van sabotage
Maja waarom lezen wat de ander te melden heeft als je ook je onderbuik in de strijd kunt gooien ...
Het antwoord is al gegeven door sp3c... het zal wel een verdwaalde mijn zijn geweest volgens NATO...quote:Op donderdag 29 september 2022 07:07 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Idd moest Putin zoiets in het begin van de oorlog gezegd hebben op beeld, had dit nu 2000% bewijs geweest. Nu is het de VS h
Heb ik gelezen hoorquote:Op donderdag 29 september 2022 07:09 schreef sp3c het volgende:
Nee hoor, ik zeg nota bene letterlijk dat ik de Amerikanen verdenk in het geval van sabotage
Ik reageer op Schaamlap, niet op jouquote:Maja waarom lezen wat de ander te melden heeft als je ook je onderbuik in de strijd kunt gooien ...
Ok ik ben overtuigdquote:"Belachelijk" om te insinueren dat Washington verantwoordelijk kan zijn, zegt Witte Huis
De insinuaties van Rusland dat de Verenigde Staten verantwoordelijk zouden kunnen zijn voor de lekken in de Nord Stream-gaspijpleidingen zijn "belachelijk". Dat zegt de woordvoerster van de Nationale Veiligheidsraad van het Witte Huis, Adrienne Watson,.
"We weten allemaal dat Rusland al lange tijd desinformatie verspreidt, en dat doen ze hier opnieuw", aldus Watson. Eerder op de dag had Maria Zacharova, de woordvoerster van het Russische ministerie van Buitenlandse Zaken, de Amerikaanse president Joe Biden al gevraagd aan te geven of Washington al dan niet aan de oorsprong ligt van deze sabotage. De woordvoerster bracht een uitspraak van Biden in herinnering die dateert van begin februari, net voor de Russische inval in Oekrane. Als Moskou militair zou tussenkomen in Oekrane, zou Washington "een einde maken" aan Nord Stream 2.
Het Witte Huis benadrukt dat deze opmerkingen in feite een verwijzing waren naar de zware druk die Biden heeft uitgeoefend om Duitsland ertoe te bewegen af te zien van Nord Stream 2.
https://www.msn.com/nl-be(...)45ddbccc69049b41b07b
Iemand zal het wel van truth social hebben gepakt waar wij niet mogen kijkenquote:Op donderdag 29 september 2022 06:14 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ziet er uit als Twitter.
Sinds wanneer mag hij weer op Twitter?
De verontwaardiging voelt echt , ik ben verkocht . Not , Erg hoor dat ze zo onbetrouwbaar zijn dat een persbericht niet helpt . Misschien hadden ze de uitspraak van Victoria meteen mee moeten nemen..quote:
Goed dat je even even duidelijk maakt dat hij Joods is zeg.quote:Op donderdag 29 september 2022 09:15 schreef Schaamlap het volgende:
Degenen die het meest belang heeft bij het opblazen van de pijpleidingen.
En wie staat er ook in het lijstje? Victoria "fuck the EU" Nuland en WAT toevallig " Nuland was born in 1961 to Sherwin B. Nuland, a surgeon born to Ukrainian Jewish immigrants"
En onze vriend Biden wordt ook nog even genoemd.
Dan ken jij de Amerikanen niet, dat is wel duidelijik.quote:Op donderdag 29 september 2022 09:20 schreef Questular het volgende:
Stel de Amerikanen hebben dit gedaan dan is het toch een middelvinger naar Europa? Je bondgenoten naaien lijkt me wat vergezocht.
Zo staat dat in de omschrijving. Zal ik het even weghalen voor je?quote:Op donderdag 29 september 2022 09:21 schreef Questular het volgende:
[..]
Goed dat je even even duidelijk maakt dat hij Joods is zeg.
Amerika heeft geen bondgenoten, Amerika heeft wingewesten.quote:Op donderdag 29 september 2022 09:20 schreef Questular het volgende:
Stel de Amerikanen hebben dit gedaan dan is het toch een middelvinger naar Europa? Je bondgenoten naaien lijkt me wat vergezocht.
Nou lekker danquote:Op donderdag 29 september 2022 06:30 schreef Schaamlap het volgende:
En de volgende slachtoffers melden zich al. Prijzen van gas zijn omhoog geschoten na deze aanval.
https://www.ad.nl/geld/en(...)pheldering~a99df4cd/
Vorige week kondigden energieleveranciers aan de variabele tarieven voor stroom en gas flink omhoog te gooien per 1 oktober. Zo verhoogt Essent het tarief voor stroom met ruim 50 procent en de prijs van gas met meer dan 30 procent. Vattenfall deed dat met meer dan 50 procent. Eneco-klanten betalen een nieuwe gasprijs die twee keer zo hoog is: 3,40 euro per kuub gas. Dit is een flinke tegenvaller voor klanten met een variabel contract, voor wie de kosten met wel honderden euro's kunnen stijgen.
Ondernemers MASSAAL failliet door inflatie, Jansen (FVD) gaat langs bij slachtoffers
Bondgenoten ?quote:Op donderdag 29 september 2022 09:20 schreef Questular het volgende:
Dit is een rampscenarioquote:
Bondgenoten in valse oorlogen betrekken en nog zoveel meer onzinnigheden, dan is een pijp in de zee waarmee USA o.a. z'n handeltje LNG mooi door kan opschalen opblazen maar een kleinigheidje.quote:Op donderdag 29 september 2022 09:20 schreef Questular het volgende:
Als het gaat om de VS is niets vergezocht, die middelvinger naar EU-landen/bondgenoten steken ze wel vaker op als het gaat om Amerikaanse belangen, zie bijv.:quote:Op donderdag 29 september 2022 09:20 schreef Questular het volgende:
Dat en meer, dat zijn de vuile sokken van een land waar een 'complot denker' zich op richt waar het klootjesvolk enkel een schone kamer ziet/wilt zien.quote:Op donderdag 29 september 2022 10:17 schreef Tobias19xx het volgende:
[..]
Als het gaat om de VS is niets vergezocht, die middelvinger naar EU-landen/bondgenoten steken ze wel vaker op als het gaat om Amerikaanse belangen, zie bijv.:
https://en.wikipedia.org/(...)e_NSA_spying_scandal
Of zie de film Snowden waar uitgelegd wordt dat de VS via NSA ook bondgenoten bespioneert en programma's in elektriciteitsnetten en ziekenhuizen installeerden waarmee ze die kunnen saboteren.
Ja het is niet te geloven dit.quote:Op donderdag 29 september 2022 10:29 schreef KNAK het volgende:
[..]
Dat en meer, dat zijn de vuile sokken van een land waar een 'complot denker' zich op richt waar het klootjesvolk enkel een schone kamer ziet/wilt zien.
Tegelijkertijd ligt er in een kamer ernaast een berg chemisch afval waar zelfs een 'complot denker' niet aan durft te denken/geen weet van heeft. Zolang er alleen maar over de vieze sokjes wordt gedebatteerd lacht een land zich rot, krijgt alles gedaan/komt overal mee weg. m.a.w., pijpleiding is niet opgeblazen voor die paar knaken, maar heeft een hoger doel/is onderdeel van. Dat de media e.d. Rusland aanwijst als schuldige zegt al genoeg
Nee hoorquote:Op donderdag 29 september 2022 07:12 schreef Schaamlap het volgende:
[..]
... maar dan even later ontkennend antwoorden
De enige die dat zegt op dit moment ben jijquote:Op donderdag 29 september 2022 07:13 schreef Schaamlap het volgende:
[..]
Het antwoord is al gegeven door sp3c... het zal wel een verdwaalde mijn zijn geweest volgens NATO...
OK. We zullen eens kijken wat NATO te vertellen heeft maar deze aanslag was echt een domme domme zet van de yankees.quote:Op donderdag 29 september 2022 10:43 schreef sp3c het volgende:
[..]
De enige die dat zegt op dit moment ben jij
Ik niet, Navo ook niet, alleen jij
Klopt is beperkt tot vs.wat ik er van weet.quote:Op donderdag 29 september 2022 08:42 schreef Summers het volgende:
[..]
Iemand zal het wel van truth social hebben gepakt waar wij niet mogen kijken
Denk dat "escaleren" de nieuwe mantra geworden is...quote:Op donderdag 29 september 2022 10:53 schreef sp3c het volgende:
Denk dat het gewoon de doofpot in gaat
Ik denk dat de EU leiders zo laf zijn dat ze dit inderdaad onder het tapijt gaan schuiven en al hun aandacht zullen richten op het monddood maken van de nieuwe Italiaanse premier kandidaat.quote:Op donderdag 29 september 2022 10:53 schreef sp3c het volgende:
Denk dat het gewoon de doofpot in gaat
kan ook maar dan moet iemand er een keer mee beginnenquote:Op donderdag 29 september 2022 11:14 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Denk dat "escaleren" de nieuwe mantra geworden is...
Meestal zijn het de mods is mijn ervaringquote:Op donderdag 29 september 2022 11:26 schreef sp3c het volgende:
[..]
kan ook maar dan moet iemand er een keer mee beginnen
kan me niet voorstellen dat er veel mods in Oekraine zitten atmquote:Op donderdag 29 september 2022 11:28 schreef vosss het volgende:
[..]
Meestal zijn het de mods is mijn ervaring
Ik bedoel qua escalerenquote:Op donderdag 29 september 2022 11:34 schreef sp3c het volgende:
[..]
kan me niet voorstellen dat er veel mods in Oekraine zitten atm
ja dat gaan we niet doen hoor, ik blijf lekker thuisquote:
Over Snowden gesproken is hij al gedraft?quote:Op donderdag 29 september 2022 10:17 schreef Tobias19xx het volgende:
[..]
Als het gaat om de VS is niets vergezocht, die middelvinger naar EU-landen/bondgenoten steken ze wel vaker op als het gaat om Amerikaanse belangen, zie bijv.:
https://en.wikipedia.org/(...)e_NSA_spying_scandal
Of zie de film Snowden waar uitgelegd wordt dat de VS via NSA ook bondgenoten bespioneert en programma's in elektriciteitsnetten en ziekenhuizen installeerden waarmee ze die kunnen saboteren.
Dat wat Rusland datgene wat Rusland al een hele poos doet?quote:Op donderdag 29 september 2022 12:39 schreef KNAK het volgende:
https://www.telegraaf.nl/nieuws/105707967/sabotage-van-gaspijpleidingen-laat-alarmbellen-rinkelen-extra-waakzaam-voor-russen-op-de-noordzee
Wie gaat er mee de duinen in. Verrekijker mee, fluitje om de nek voor als we wat zien![]()
De Russen komen gewoon bij ons nu leidingen slopen!!
![]()
Wat een sneu gebeuren is dit…. Lekker het volk ophitsen/bang maken
De media mag misschien wel in de richting van Rusland wijzen, maar veel mensen geloven dat toch niet. Los van dat Biden in februari heeft gezegd een einde aan Nord Stream te brengen als Rusland Oekrane zou binnenvallen, was de VS altijd al fel gekant tegen de pijpleidingen en heeft het ook tegengewerkt.quote:Op donderdag 29 september 2022 10:29 schreef KNAK het volgende:
[..]
Dat en meer, dat zijn de vuile sokken van een land waar een 'complot denker' zich op richt waar het klootjesvolk enkel een schone kamer ziet/wilt zien.
Tegelijkertijd ligt er in een kamer ernaast een berg chemisch afval waar zelfs een 'complot denker' niet aan durft te denken/geen weet van heeft. Zolang er alleen maar over de vieze sokjes wordt gedebatteerd lacht een land zich rot, krijgt alles gedaan/komt overal mee weg. m.a.w., pijpleiding is niet opgeblazen voor die paar knaken, maar heeft een hoger doel/is onderdeel van. Dat de media e.d. Rusland aanwijst als schuldige zegt al genoeg
Want jij weet 100% zeker dat de Russen dit niet gedaan hebben? Zo ja heb je daar een bron van?quote:Op donderdag 29 september 2022 12:39 schreef KNAK het volgende:
https://www.telegraaf.nl/nieuws/105707967/sabotage-van-gaspijpleidingen-laat-alarmbellen-rinkelen-extra-waakzaam-voor-russen-op-de-noordzee
Wie gaat er mee de duinen in. Verrekijker mee, fluitje om de nek voor als we wat zien![]()
De Russen komen gewoon bij ons nu leidingen slopen!!
![]()
Wat een sneu gebeuren is dit…. Lekker het volk ophitsen/bang maken
Ga elders aandacht vragen, grappig ben je niet noch reageer je gevat.quote:Op donderdag 29 september 2022 12:43 schreef theguyver het volgende:
[..]
Over Snowden gesproken is hij al gedraft?
Vooralsnog is er gewoon niks duidelijk.quote:Op donderdag 29 september 2022 12:51 schreef Tobias19xx het volgende:
[..]
De media mag misschien wel in de richting van Rusland wijzen, maar veel mensen geloven dat toch niet. Los van dat Biden in februari heeft gezegd een einde aan Nord Stream te brengen als Rusland Oekrane zou binnenvallen, was de VS altijd al fel gekant tegen de pijpleidingen en heeft het ook tegengewerkt.
De VS heeft bijv. in het verleden het Nederlandse bedrijf Pioneering Spirit (van Edward Heerema) bedreigd met 'vernietiging' als ze zouden meewerken aan de pijpleiding Nord Stream 2. Dit zei Heerema in het programma Waarde van de Aarde van Twan Huys (uitgezonden in 2021), dit stond zwart op wit volgens hem en hij heeft zich toen met zijn bedrijf uit het project moeten terugtrekken. Een aantal Duitse bedrijven die bij de pijpleiding betrokken waren zijn toentertijd op dezelfde wijze met 'vernietiging' bedreigd, maar hebben zich niks van de bedreigingen aangetrokken.
https://www.youtube.com/shorts/FVbEoZXhCrMquote:Op donderdag 29 september 2022 12:56 schreef Questular het volgende:
[..]
Want jij weet 100% zeker dat de Russen die niet gedaan hebben? Zo ja heb je daar een bron van?
Nah het was behoorlijk bijzonder dat hij een Russisch paspoort kreeg toen men begon met draften..quote:Op donderdag 29 september 2022 12:56 schreef Tobias19xx het volgende:
[..]
Ga elders aandacht vragen, grappig ben je niet noch reageer je gevat.
Tsja dat hij naar Rusland moest vluchten is toch wel een schandvlek voor heel de westerse wereld.quote:Op donderdag 29 september 2022 12:43 schreef theguyver het volgende:
[..]
Over Snowden gesproken is hij al gedraft?
Het is een schandvlek dat deze man zich moet schuilhouden en vluchten omdat hij de waarheid laat zien hoe smerig en corrupt deze wereld is, met de USA voorop.quote:Op donderdag 29 september 2022 13:06 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Tsja dat hij naar Rusland moest vluchten is toch wel een schandvlek voor heel de westerse wereld.
De diplomatieke breuk die daarmee wordt veroorzaakt zal een stuk ernstiger zijn dan de breuk in de leidingen. Dat lijkt me een belangrijke reden dat de VS er niet achter zit. Tuurlijk hebben ze van alles gezegd, maar als ik een breuk zou willen veroorzaken tussen EU en VS zou dat ideaal materiaal zijn om de verdenking op de VS te krijgen.quote:Op donderdag 29 september 2022 09:20 schreef Questular het volgende:
Een breuk tussen de EU en de VS?quote:Op donderdag 29 september 2022 13:22 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
De diplomatieke breuk die daarmee wordt veroorzaakt zal een stuk ernstiger zijn dan de breuk in de leidingen. Dat lijkt me een belangrijke reden dat de VS er niet achter zit. Tuurlijk hebben ze van alles gezegd, maar als ik een breuk zou willen veroorzaken tussen EU en VS zou dat ideaal materiaal zijn om de verdenking op de VS te krijgen.
Laten we wel wezen; er is echt maar 1 partij die belang heeft bij ruis, heel veel ruis en dat is altijd al Rusland geweest, grootmeesters in het veroorzaken van ruis en het in de wereld helpen van conspiracy theories.
Wat is de meest ernstige mogelijke consequentie van de veronderstelde aanslag? Geen gastekorten, geen geldverlies, maar een tussen EU en VS.
Wie heeft daar het meest baat bij? De Russen.
https://off-guardian.org/(...)-reset-nothing-else/quote:
https://www.rt.com/russia(...)-russians-surrender/quote:Ukraine threatens Russian reservists
President Vladimir Zelensky’s chief of staff has told mobilized troops to surrender or be killed
Ukraine threatens Russian reservists
Ukrainian Presidential Administration chief Andrey Yermak at a briefing in Kiev. Sputnik
The chief of staff of Ukrainian President Vladimir Zelensky has told Russian troops to surrender if they want “a chance to live,” claiming they will otherwise be killed.
Andrey Yermak made the threat on Tuesday to reservists who are entering military service under the partial mobilization announced last week in Russia.
“Mobilized Russians who surrender will have a chance to keep their lives. The rest of them will not,” he tweeted.
Other senior Ukrainian officials have made similar statements since Russian President Vladimir Putin announced the military draft last Wednesday. Zelensky himself urged mobilized Russians to “protest, fight, run or surrender,” claiming that those were the options for them “to survive.”
Russian Defense Minister Sergey Shoigu said on Wednesday that the mobilization would see some 300,000 reservists called to arms. He explained that additional troops were required to control Russian-held areas and the 1,000km contact line with Ukrainian forces.
READ MORE: Zelensky promises ‘comfortable’ stay in Turkey for Neo-Nazis
Russia has amended its criminal code, making voluntary surrender during wartime a serious felony. People found guilty of the crime face up to ten years in prison under the new legislation, which was signed into law by President Putin last Saturday.
The largest exchange of POWs between Russia and Ukraine, which was mediated by Trkiye, took place last week. Among the Ukrainian troops that Moscow agreed to set free were dozens of members of the neo-Nazi Azov regiment.
We hebben allemaal de filmpjes gezien en ooggetuigen gehoord wat de Oekrainiers doen met gevangen genomen troepen.quote:Op donderdag 29 september 2022 14:48 schreef Glazenmaker het volgende:
Via 5 proxies heb ik het WARE nieuws weten te bereiken van onze Russische vrienden. Zoals je ziet zijn de Oekrainers weer bezig met doodsbedreigingen tegen ONZE jongens. Dit is het GEHEIM wat de EU voor je wil verbergen!!!
[..]
https://www.rt.com/russia(...)-russians-surrender/
Zonder grappen. De meningen op bnw volgen over het algemeen 2 dagen nadat RT weer wat achterlijks de wereld heeft ingeslingerd. Ben dus wel benieuwd of jullie het ook zo erg vinden dat Zelensky's militairen binnenvallende troepen bedreigen.
https://9gag.com/gag/a9qdxbLquote:Op donderdag 29 september 2022 15:14 schreef Schaamlap het volgende:
[..]
We hebben allemaal de filmpjes gezien en ooggetuigen gehoord wat de Oekrainiers doen met gevangen genomen troepen.
Ze worden in de knieen geschoten en bloeden dood, officieren worden direct door het hoofd geschoten en er zijn nog meer gruweldaden bekend.
Zodoende zal deze belachelijke bullshit lachend worden onthaald en zullen de Russen zich eerder dood vechten dan gevangen laten nemen.
Voor de rest is dit weer zo'n bloedzuiger mail van jou om ons uit de tent te lokken wat commentaar betreft.
Dus van beide kanten zijn ze oorlogsmisdaden aan het begaan, want die massagraven die ze vinden spreken natuurlijk ook voor zich. Of doen de Russen zoiets niet en is het allemaal maar verzonnen?quote:Op donderdag 29 september 2022 15:14 schreef Schaamlap het volgende:
[..]
We hebben allemaal de filmpjes gezien en ooggetuigen gehoord wat de Oekrainiers doen met gevangen genomen troepen.
Ze worden in de knieen geschoten en bloeden dood, officieren worden direct door het hoofd geschoten en er zijn nog meer gruweldaden bekend.
Zodoende zal deze belachelijke bullshit lachend worden onthaald en zullen de Russen zich eerder dood vechten dan gevangen laten nemen.
Voor de rest is dit weer zo'n bloedzuiger mail van jou om ons uit de tent te lokken wat commentaar betreft.
Nee joh de ukies hebben zelf allemaal mensen vermoord vorige maand ter voorbereiding van hun nieuwe offensief in leeg gebied zodat ze oude lijken hadden om daar binnen een paar uur te begraven. Dat lege gebied is trouwens geen teken van zwakte en de door het elite regiment dat normaal Moskou moet beschermen achtergelaten tanks waren daar gewoon als speeltoestel voor kinderen in plaats van een teken dat elitetroepen massaal op de vlucht waren.quote:Op donderdag 29 september 2022 15:19 schreef Questular het volgende:
[..]
Dus van beide kanten zijn ze oorlogsmisdaden aan het begaan, want die massagraven die ze vinden spreken natuurlijk ook voor zich. Of doen de Russen zoiets niet en is het allemaal maar verzonnen?
De de-nazificatie van Oekrane gaat door. Als je gewoon alle joden vermoord, dan verdwijnen de nazi's ook wel lijken de Russen te denken.quote:Russia aims Iranian made drones at hasidic Jews in Uman
"planned acts of terrorism against Israeli citizens are one of the conditions for the transfer of Iranian drones to Russia.
Altijd amusant als mensen dan ineens wel lijken te snappen dat overheden en media de boel precies zo uitleggen dat het goed uitkomt.quote:Op donderdag 29 september 2022 14:48 schreef Glazenmaker het volgende:
Via 5 proxies heb ik het WARE nieuws weten te bereiken van onze Russische vrienden. Zoals je ziet zijn de Oekrainers weer bezig met doodsbedreigingen tegen ONZE jongens. Dit is het GEHEIM wat de EU voor je wil verbergen!!!
[..]
https://www.rt.com/russia(...)-russians-surrender/
Zonder grappen. De meningen op bnw volgen over het algemeen 2 dagen nadat RT weer wat achterlijks de wereld heeft ingeslingerd. Ben dus wel benieuwd of jullie het ook zo erg vinden dat Zelensky's militairen binnenvallende troepen bedreigen.
Waar beweer ik dit dan?quote:Op donderdag 29 september 2022 15:19 schreef Questular het volgende:
[..]
Dus van beide kanten zijn ze oorlogsmisdaden aan het begaan, want die massagraven die ze vinden spreken natuurlijk ook voor zich. Of doen de Russen zoiets niet en is het allemaal maar verzonnen?
Echt een doorslaggevend bewijs ja.... onbewezen onderbuik gerochel dus...quote:Op donderdag 29 september 2022 15:34 schreef Glazenmaker het volgende:
https://www.jpost.com/international/article-718267
[..]
De de-nazificatie van Oekrane gaat door. Als je gewoon alle joden vermoord, dan verdwijnen de nazi's ook wel lijken de Russen te denken.
Heb ik een mail gestuurd?quote:Op donderdag 29 september 2022 15:50 schreef Schaamlap het volgende:
[..]
Waar beweer ik dit dan?
Dank je voor het bewijs dat je mijn vermoedens bevestigd. Een bloedzuiger mail dus...
Ik heb meerdere polls gezien met die vraag en allemaal zeggen ze Bidenquote:
Zou je dit representatieve steekproeven noemen, of kan er bias zitten in de mensen die de polls invullen?quote:Op donderdag 29 september 2022 16:36 schreef Summers het volgende:
[..]
Ik heb meerdere polls gezien met die vraag en allemaal zeggen ze Biden
Probeer deze kritische blik ook eens te gebruiken op de zooi die jij leest en hier napraat, want ergens heb je toch wel wat vaardigheden in. Had ik niet verwacht! Ben trots Schaamlap.quote:Op donderdag 29 september 2022 15:51 schreef Schaamlap het volgende:
[..]
Echt een doorslaggevend bewijs ja.... onbewezen onderbuik gerochel dus...
praat je tegen een kleuter ? laat maar zittenquote:Op donderdag 29 september 2022 16:47 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Zou je dit representatieve steekproeven noemen, of kan er bias zitten in de mensen die de polls invullen?
Kleuters geven meestal wel antwoord als je ze iets vraagt, dus ik denk het niet.quote:Op donderdag 29 september 2022 17:00 schreef Summers het volgende:
[..]
praat je tegen een kleuter ? laat maar zitten
De grap is dus dat ik dat af en toe doe als ik daadwerkelijk onzin zie. Bij de NOS hadden ze bijvoorbeeld een paar jaar terug een EU verslaggever die bijna een ongelukje in zijn broek kreeg als er voor een probleem meer macht naar de EU moest. Maar dat is voor mij geen reden om standaard het tegenovergestelde van de mainstream te roepen. Als de NOS zegt dat de aarde rond is, dan voel ik niet meteen de behoefte om een flat earther te worden. En als het nou bij een excentrieke blik op de vorm van de aarde bleef dan was het nog tot daar aan toe, maar hier in dit topic staan mensen letterlijk te juichen voor referenda met een geweer in de rug van de stemmers en een oorlog die alle perken te buiten gaat, omdat het zo lekker anti is.quote:Op donderdag 29 september 2022 15:48 schreef Grems het volgende:
[..]
Altijd amusant als mensen dan ineens wel lijken te snappen dat overheden en media de boel precies zo uitleggen dat het goed uitkomt.
Behalve onze media, die is immer objectief, diepgaand en kritisch jegens macht.
Grappig hoe Twitter nu opeens wel magquote:Op donderdag 29 september 2022 16:36 schreef Summers het volgende:
[..]
Er staan toch wel wat woorden in die de gemiddelde 4-jarige nog niet op waarde kan inschatten. Je reactie daarentegen is wel wat ik zou omschrijven als "kinderachtig".quote:Op donderdag 29 september 2022 17:00 schreef Summers het volgende:
[..]
Dit is anders een gewone vraag. Je kunt je toch afvragen of een poll op het internet representatief is ja of nee? Ongeacht wat de uitkomt is. Want als deze poll massaal op Rusland zou uit komen wil het nog steeds helemaal niks zeggen.quote:Op donderdag 29 september 2022 17:00 schreef Summers het volgende:
[..]
In werkelijk elk land sta je hoog op de criminelenlijst als je geheime informatie steelt en lekt. Moet ie eens bij de Russen doen, dan zal ie snel weer naar een ander land vluchten en vergiftigd worden.quote:Op donderdag 29 september 2022 13:09 schreef Schaamlap het volgende:
[..]
Het is een schandvlek dat deze man zich moet schuilhouden en vluchten omdat hij de waarheid laat zien hoe smerig en corrupt deze wereld is, met de USA voorop.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Onze eigen overheden zijn de enigen die lopen te juichen, #HEATOREAT is letterlijk de natte droom van de duurzaamheids/CO2 budget kliek.quote:Op donderdag 29 september 2022 17:03 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
De grap is dus dat ik dat af en toe doe als ik daadwerkelijk onzin zie. Bij de NOS hadden ze bijvoorbeeld een paar jaar terug een EU verslaggever die bijna een ongelukje in zijn broek kreeg als er voor een probleem meer macht naar de EU moest. Maar dat is voor mij geen reden om standaard het tegenovergestelde van de mainstream te roepen. Als de NOS zegt dat de aarde rond is, dan voel ik niet meteen de behoefte om een flat earther te worden. En als het nou bij een excentrieke blik op de vorm van de aarde bleef dan was het nog tot daar aan toe, maar hier in dit topic staan mensen letterlijk te juichen voor referenda met een geweer in de rug van de stemmers en een oorlog die alle perken te buiten gaat, omdat het zo lekker anti is.
Wow heftig zegquote:
quote:Op donderdag 29 september 2022 21:30 schreef Grems het volgende:
[..]
Onze eigen overheden zijn de enigen die lopen te juichen, #HEATOREAT is letterlijk de natte droom van de duurzaamheids/CO2 budget kliek.
Dat heb je als je je tussen de wappies begeeft. Dat is net zoiets als bij een corona-demonstratie gaan peilen op wie ze willen stemmen en dan concluderen dat FVD met afstand de grootste wordt.quote:Op donderdag 29 september 2022 16:36 schreef Summers het volgende:
[..]
Als het uit zou komen ja...quote:Op donderdag 29 september 2022 13:22 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
De diplomatieke breuk die daarmee wordt veroorzaakt zal een stuk ernstiger zijn dan de breuk in de leidingen. Dat lijkt me een belangrijke reden dat de VS er niet achter zit. Tuurlijk hebben ze van alles gezegd, maar als ik een breuk zou willen veroorzaken tussen EU en VS zou dat ideaal materiaal zijn om de verdenking op de VS te krijgen.
Laten we wel wezen; er is echt maar 1 partij die belang heeft bij ruis, heel veel ruis en dat is altijd al Rusland geweest, grootmeesters in het veroorzaken van ruis en het in de wereld helpen van conspiracy theories.
Wat is de meest ernstige mogelijke consequentie van de veronderstelde aanslag? Geen gastekorten, geen geldverlies, maar een tussen EU en VS.
Wie heeft daar het meest baat bij? De Russen.
Holleder in zijn strafzaak tegen de rechter:quote:
quote:On the second day of the loitering, almost in parallel with their US counterpart, a Dutch navy NH9 helicopter was flying in the vicinity of Bornholm Island, and it is expected to have been observing the Americans' activity.
quote:Op donderdag 29 september 2022 19:57 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
In werkelijk elk land sta je hoog op de criminelenlijst als je geheime informatie steelt en lekt. Moet ie eens bij de Russen doen, dan zal ie snel weer naar een ander land vluchten en vergiftigd worden.
Serieuze vraag: hoe denk je dat Putin omgaat met een Rus die informatie steelt van de KGB en die lekt?
Met alleen al journalisten gaan ze in Rusland om als beesten. D natte droom van veel 'MSM is bad'-blaters:
Onder Putin:Geheime informatie hoe we met zn allen belazerd en bestolen worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja DAT moet goed beschermd worden.![]()
Dat zegt hij toch nergens. Echt jij leest wat je wilt en verzint daar een reactie op.quote:Op vrijdag 30 september 2022 06:15 schreef Schaamlap het volgende:
[..]
Geheime informatie hoe we met zn allen belazerd en bestolen worden.
Ja DAT moet goed beschermd worden.
Dit geeft alleen maar aan wat voor een waardeloze kut wereld we hebben.quote:
Joh...quote:Op vrijdag 30 september 2022 06:22 schreef Questular het volgende:
[..]
Dat zegt hij toch nergens. Echt jij leest wat je wilt en verzint daar een reactie op.
Nogmaals, hoe zou Putin daar mee omgaan? Dt was de vraag.quote:Op vrijdag 30 september 2022 06:15 schreef Schaamlap het volgende:
[..]
Geheime informatie hoe we met zn allen belazerd en bestolen worden.
Ja DAT moet goed beschermd worden.
Ik zeg het niet vaak maar eens.quote:Op donderdag 29 september 2022 13:43 schreef Tingo het volgende:
[..]
https://off-guardian.org/(...)-reset-nothing-else/
'The question – one it seems I keep asking the last two years – is “does it really matter?”
Maybe the Americans blew it up.
Maybe the Russians blew it up.
Maybe someone else blew it up.
Or maybe nobody blew it up, and the entire story is a fabrication.
Whatever the truth may be, the end result remains the same. Gas and electricity will be more expensive. There will be a huge push to turn to “renewables”, talk about “climate catastrophe”, and maybe even be energy rationing and/or blackouts.'
......
Ligt er inderdaad aan wat voor volgers de persoon heeft, stel de pol is gedaan in Polen dan krijg je een 90% Poetin uitkomst.quote:Op donderdag 29 september 2022 23:27 schreef kale_gehaktbal het volgende:
[..]
Dat heb je als je je tussen de wappies begeeft. Dat is net zoiets als bij een corona-demonstratie gaan peilen op wie ze willen stemmen en dan concluderen dat FVD met afstand de grootste wordt.
Geen idee.quote:Op vrijdag 30 september 2022 09:03 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Nogmaals, hoe zou Putin daar mee omgaan? Dt was de vraag.
Weet niet hoe je hier bij komt maar er is nog geen omsingeling en er zijn al Russische versterkingen gearriveerd.quote:Op vrijdag 30 september 2022 12:39 schreef theguyver het volgende:
Lyman is omcirkeld..
Men vermoed dat er tussen de 1000 en 5000 troepen zijn opgesloten.
Ja we krijgen weer het eeuwige nietes welles.quote:Op vrijdag 30 september 2022 14:10 schreef Questular het volgende:
Russian strike kills 25 as Kremlin to annex Ukraine regions
https://apnews.com/articl(...)8873ba7fe7758c387933
[ afbeelding ]
Waar lees je dat?quote:Op vrijdag 30 september 2022 14:10 schreef Schaamlap het volgende:
[..]
Weet niet hoe je hier bij komt maar er is nog geen omsingeling en er zijn al Russische versterkingen gearriveerd.
Vergeten, jij wilt eenzijdig nieuws.quote:Op vrijdag 30 september 2022 14:11 schreef Schaamlap het volgende:
[..]
Ja we krijgen weer het eeuwige nietes welles.
Tja, Rusland liegt al 100 jaar, dus deze kan er ook nog wel bij. Zij zijn ook de bezetter, dus sowieso al fout bezig.quote:Op vrijdag 30 september 2022 14:11 schreef Schaamlap het volgende:
[..]
Ja we krijgen weer het eeuwige nietes welles.
Nee hoor maar ik ken ondertussen wel de Oekrainische propaganda machine.quote:Op vrijdag 30 september 2022 14:11 schreef Questular het volgende:
[..]
Vergeten, jij wilt eenzijdig nieuws.
Ze liegen beiden.quote:Op vrijdag 30 september 2022 14:12 schreef The_End het volgende:
[..]
Tja, Rusland liegt al 100 jaar, dus deze kan er ook nog wel bij. Zij zijn ook de bezetter, dus sowieso al fout bezig.
Klopt, maar Rutte is geen bezettingsmacht die delen van een ander land probeert te annexeren. Dus je kan roepen wat je wilt over oorlogsmisdaden, Nazi's, noem maar op. De Russen hebben niks te zoeken in Oekraine.quote:Op vrijdag 30 september 2022 14:14 schreef Schaamlap het volgende:
[..]
Ze liegen beiden.
Ken je ene Rutte? Die kan er ook wat van maar komt er ook elke keer mee weg....
Alsof we al niet genoeg gelachen hebben maar deze is wederom een dijenkletser.quote:Op vrijdag 30 september 2022 14:16 schreef The_End het volgende:
[..]
Klopt, maar Rutte is geen bezettingsmacht die delen van een ander land probeert te annexeren. Dus je kan roepen wat je wilt over oorlogsmisdaden, Nazi's, noem maar op. De Russen hebben niks te zoeken in Oekraine.
Linksom of rechtsom zullen de Russen het onderspit delven.
Leuk maar deze niwit heeft kennelijk de NATO regelementen niet gelezen.quote:
https://defensepoliticsasia.com/ukraine/quote:Op vrijdag 30 september 2022 14:31 schreef capricia het volgende:
[..]
Wil je hier antwoord op geven? Lees graag mee.
@:schaamlap
Thanks. Even lezen vanmiddag.quote:Op vrijdag 30 september 2022 14:34 schreef Schaamlap het volgende:
[..]
https://defensepoliticsasia.com/ukraine/
De reinforcement melding was van gisteren. Nu staat er:quote:Op vrijdag 30 september 2022 14:34 schreef Schaamlap het volgende:
[..]
https://defensepoliticsasia.com/ukraine/
quote:name
Ukrainian forces at Lyman encirclement estimated betweek 6000 to 20000 troops (30/9)
description
"In total, according to rough estimates, Russian troops are threatened with encirclement by a group of at least 20 thousand people. Practically an army corps..."
https://t.me/rybar/39571
"The number of enemy units that participate in the counteroffensive on the Liman is about 6 thousand bayonets."
Oh dan rennen die de verkeerde kant op.quote:Op vrijdag 30 september 2022 14:10 schreef Schaamlap het volgende:
[..]
Weet niet hoe je hier bij komt maar er is nog geen omsingeling en er zijn al Russische versterkingen gearriveerd.
Ja lekker goed te herkennen wie er daar rennen, of aanvallen, of wat dan ook.quote:Op vrijdag 30 september 2022 14:53 schreef theguyver het volgende:
[..]
Oh dan rennen die de verkeerde kant op.
https://9gag.com/gag/amALXR6?ref=android
Deze dame is te koop aan totalitaire regimes om hun propaganda te doen. Zo heeft ze ook verslag gedaan van de geweldige daden van Noord Korea ter bescherming van hun volk tegen het verdorven westen.quote:Op vrijdag 30 september 2022 15:21 schreef Schaamlap het volgende:
Ok als we serieus willen proberen te zijn kijk dan even hiernaar.
Net uitgekomen vandaag.
Waarschuwing. Er zijn heel veel grafische beelden te zien van lijken, lichaamsdelen en bloed.
Deze reportage is gemaakt door Eva Bartlett die al geruime tijd in de Dobass verblijft en verslag doet van de dagelijkse bombardementen op de Donbass bevolking.
Aanvallen uitgevoerd met Westerse wapens op burgers door de Oekrainiers.
Eva Bartlett Describes Ukraine's Unspeakable Genocide of Donbass (graphic content warning)
Nu wil ik niet zeggen dat het niet klopt wat ze zegt maar als je haar op zoekt krijg je dit te lezen:quote:Op vrijdag 30 september 2022 15:21 schreef Schaamlap het volgende:
Ok als we serieus willen proberen te zijn kijk dan even hiernaar.
Net uitgekomen vandaag.
Waarschuwing. Er zijn heel veel grafische beelden te zien van lijken, lichaamsdelen en bloed.
Deze reportage is gemaakt door Eva Bartlett die al geruime tijd in de Dobass verblijft en verslag doet van de dagelijkse bombardementen op de Donbass bevolking.
Aanvallen uitgevoerd met Westerse wapens op burgers door de Oekrainiers.
Eva Bartlett Describes Ukraine's Unspeakable Genocide of Donbass (graphic content warning)
Ja dit soort reacties had ik al verwacht.quote:Op vrijdag 30 september 2022 15:26 schreef Questular het volgende:
[..]
Nu wil ik niet zeggen dat het niet klopt wat ze zegt maar als je haar op zoekt krijg je dit te lezen:
Eva Karene Bartlett is an American Canadian activist, commentator, and blogger who has propagated conspiracy theories in connection to the Syrian civil war,[1][2][3] most notably the disproven allegation that the White Helmets stage rescues and "recycle" children in its videos.[1][4][5][6]
Bartlett describes herself as an "independent writer and rights activist."[4] She writes commentary pieces for Russian state-controlled RT's website.[note 1][8][9] Critics contend that her advocacy amounts to participation in a disinformation campaign aimed at lessening the responsibility of the Assad regime for the acts of indiscriminate killing during the war, and to promote pro-Kremlin content in relation to the 2022 Russian invasion of Ukraine.[10] Her posts on social media have been tagged with the disclaimer that her writings "may be partially or wholly under the editorial control of the Russian government."[11]
Bartlett has been making videos and posts on social media from Ukraine during the Russian invasion, often collaborating with journalists from Russian state media.[12] She has been frequently criticised for spreading Kremlin propaganda and misinformation.[10]
Wat vind je van haar mening over Noord Korea?quote:Op vrijdag 30 september 2022 15:29 schreef Schaamlap het volgende:
[..]
Ja dit soort reacties had ik al verwacht.
Mensen die verslagen maken van ellende en leed over de wereld zijn natuurlijk "verkeerd bezig".
Dus wat heeft discussieren dan nog voor zin?
Filmpje wel gezien wat die fijne Oekrainiers doen, al 8 jaar lang, naar de Donbass bevolkingen toe?
Vast niet anders kan je niet zo snel reageren.
Niet gezien en niet in geinteressseert want we hebben het hier over de aanvallen op burgers in de Donbass.quote:Op vrijdag 30 september 2022 15:33 schreef The_End het volgende:
[..]
Wat vind je van haar mening over Noord Korea?
Nope, daarom zeg ik ook niet of het wel of niet klopt wat ze zegt. Maar wat vind je van haar staat van dienst als onafhankelijke journalist als je zo een soort dingen over haar leest?quote:Op vrijdag 30 september 2022 15:29 schreef Schaamlap het volgende:
[..]
Mensen die verslagen maken van ellende en leed over de wereld zijn natuurlijk "verkeerd bezig".
Filmpje wel gezien wat die fijne Oekrainiers doen, al 8 jaar lang, naar de Donbass bevolkingen toe?
Waarom zonde; we hebben het over onder andere complotten en ik zie een enorm complot van desinformatie vanuit Rusland met gekochte mensen. Het is dus zeer interessant om te zien wie wat naar buiten brengt en wat de achtergrond van die persoon is.quote:Op vrijdag 30 september 2022 15:37 schreef Schaamlap het volgende:
[..]
Niet gezien en niet in geinteressseert want we hebben het hier over de aanvallen op burgers in de Donbass.
Maar als je deze verslaggevingen niet gelooft heb ik nog een hele rij verslaggevers voor je die precies hetzelfde zeggen.
Dus zeg mij nu eens: wat heeft discussieren voor zin als we hier al niet over eens zijn?
Zonde van de tijd toch?
De Wikipedia "waarheid"? Daar lach ik om want elke gek kan dit aanpassen/veranderen op het internet.quote:Op vrijdag 30 september 2022 15:37 schreef Questular het volgende:
[..]
Nope, daarom zeg ik ook niet of het wel of niet klopt wat ze zegt. Maar wat vind je van haar staat van dienst als onafhankelijke journalist als je zo een soort dingen over haar leest?
Nou dan zijn we toch klaar?quote:Op vrijdag 30 september 2022 15:40 schreef The_End het volgende:
[..]
Waarom zonde; we hebben het over onder andere complotten en ik zie een enorm complot van desinformatie vanuit Rusland met gekochte mensen. Het is dus zeer interessant om te zien wie wat naar buiten brengt en wat de achtergrond van die persoon is.
Iemand die een positief artikel maakt over Noord Korea is gekocht. Ze is ook gekocht door RT om propaganda te maken.
Net zoals zij dus alles kan aanpassen of veranderen aan haar verhaal. De kritiek die ze krijgt zal niet zo maar uit de lucht zijn komen vallen toch?quote:Op vrijdag 30 september 2022 15:40 schreef Schaamlap het volgende:
[..]
De Wikipedia "waarheid"? Daar lach ik om want elke gek kan dit aanpassen/veranderen op het internet.
Ik kijk liever wat verslaggevers laten zien die daadwerkelijk DAAR zijn dan Twitter meningen of allerlei vage sensatie bullshit sites.
Wikipedia waarheid? Je kan gewoon terug vinden wat ze heeft gezegd over Noord Korea, want ze heeft er zelf een video over gemaakt. Ze is te koop als propaganda pop.quote:Op vrijdag 30 september 2022 15:40 schreef Schaamlap het volgende:
[..]
De Wikipedia "waarheid"? Daar lach ik om want elke gek kan dit aanpassen/veranderen op het internet.
Ik kijk liever wat verslaggevers laten zien die daadwerkelijk DAAR zijn dan Twitter meningen of allerlei vage sensatie bullshit sites.
En jij denkt dat al die onzin die ze in de Westerse kranten schrijven 100% de waarheid is?quote:Op vrijdag 30 september 2022 15:45 schreef Questular het volgende:
[..]
Net zoals zij dus alles kan aanpassen of veranderen aan haar verhaal. De kritiek die ze krijgt zal niet zo maar uit de lucht zijn komen vallen toch?
Ze werkt op dit moment voor de Russische staatsomroep, jij gelooft dan zonder twijfel dat wat ze breng 100% correct is?
Ik zeg in ieder geval niet dat iets 100% de waarheid is. Iets waar jij nogal moeite mee lijkt te hebben.quote:Op vrijdag 30 september 2022 15:50 schreef Schaamlap het volgende:
[..]
En jij denkt dat al die onzin die ze in de Westerse kranten schrijven 100% de waarheid is?
Ik volg meer dan 3 verslaggevers die live aanwezig zijn in de Donbass. Ik heb reportages gezien vanaf 2014 toen de aanvallen begonnen op de Donbass door het Kiev Regime.
Dagelijks vallen er nog burger doden omdat Oekraine express burger doelwitten uitzoekt op de drukste tijden van de dag.
Dat is mede mogelijk gemaakt door het Westen, die precisie wapens heeft geschonken aan Zelensky.
En die worden nu gebruikt om burgers te vermoorden.
Ik zou zeggen: wees er maar trots op.
Nee hoor.quote:Op vrijdag 30 september 2022 15:51 schreef Questular het volgende:
[..]
Ik zeg in ieder geval niet dat iets 100% de waarheid is. Iets waar jij nogal moeite mee lijkt te hebben.
Wel eens geweest in Noord Korea?quote:Op vrijdag 30 september 2022 15:47 schreef The_End het volgende:
[..]
Wikipedia waarheid? Je kan gewoon terug vinden wat ze heeft gezegd over Noord Korea, want ze heeft er zelf een video over gemaakt. Ze is te koop als propaganda pop.
Ja, wat een onzin. Als je zo'n grote mond hebt over Westerse 'propaganda' dan slaat het werkelijk nergens op dat je wel iemand gelooft die propaganda over Noord-Korea schrijft. Dat is ook mijn probleem met veel users hier, kritisch zijn is natuurlijk een mooi streven, maar het is allemaal nogal selectief.quote:Op vrijdag 30 september 2022 15:37 schreef Schaamlap het volgende:
[..]
Niet gezien en niet in geinteressseert want we hebben het hier over de aanvallen op burgers in de Donbass.
Maar als je deze verslaggevingen niet gelooft heb ik nog een hele rij verslaggevers voor je die precies hetzelfde zeggen.
Dus zeg mij nu eens: wat heeft discussieren voor zin als we hier al niet over eens zijn?
Zonde van de tijd toch?
quote:Op vrijdag 30 september 2022 15:54 schreef Schaamlap het volgende:
[..]
Wel eens geweest in Noord Korea?
Oki..quote:Op vrijdag 30 september 2022 15:16 schreef Schaamlap het volgende:
[..]
Ja lekker goed te herkennen wie er daar rennen, of aanvallen, of wat dan ook.
Pulp dus.
Wait whut..quote:Op vrijdag 30 september 2022 15:25 schreef The_End het volgende:
[..]
Deze dame is te koop aan totalitaire regimes om hun propaganda te doen. Zo heeft ze ook verslag gedaan van de geweldige daden van Noord Korea ter bescherming van hun volk tegen het verdorven westen.
Geleden.quote:Op vrijdag 30 september 2022 15:29 schreef Schaamlap het volgende:
[..]
Is vrijwel onmogelijk voor een Westerling.quote:Op vrijdag 30 september 2022 15:54 schreef Schaamlap het volgende:
[..]
Wel eens geweest in Noord Korea?
Dat zal wel meevallen hoor, je kan er gewoon heen maar je bent niet echt vrij om te gaan en staan waar je wilt.quote:Op vrijdag 30 september 2022 18:11 schreef kibo het volgende:
[..]
Is vrijwel onmogelijk voor een Westerling.
Maar jij zal er moeiteloos binnen komen , zo doen je posts vermoeden.
Nou, gewoon is wat overdreven maar het is wel mogelijk. Niet simpel maar wel mogelijk mits je voorzichtig bent met het beroep wat je invult op je visum aanvraagquote:Op vrijdag 30 september 2022 18:43 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen hoor, je kan er gewoon heen maar je bent niet echt vrij om te gaan en staan waar je wilt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |