De tegenstrijdigheden zijn door hem zelf verzonnen. Besef je dat wel?quote:Op woensdag 28 september 2022 08:22 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Idd nice one...
Zoveel tegenstrijdigheden en het volk blijft ervan smullen.
En ik vraag me af waarom mensen staan te juichen dat we onze eigen economie kelderen, als zinloze poging oekr te steunenquote:Op woensdag 28 september 2022 08:39 schreef The_End het volgende:
[..]
Ik ga niks doen. Ik vroeg me af waarom mensen staan te juichen om de 'uitslag' van het overduidelijke nep referendum.
Wie staat daarom te juichen? Het is ook geen antwoord op mijn vraag. Het een sluit het ander niet uit he. Je kan klagen over onze economie en over het nepreferendumquote:Op woensdag 28 september 2022 08:41 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
En ik vraag me af waarom mensen staan te juichen dat we onze eigen economie kelderen, als zinloze poging oekr te steunen
Jaja Putin badquote:Op woensdag 28 september 2022 08:41 schreef The_End het volgende:
[..]
De tegenstrijdigheden zijn door hem zelf verzonnen. Besef je dat wel?
Klopt. Putin rooft zijn land en dat van anderen leeg en laat niks voor zijn bevolking over. Maar ook deze reactie van jou heeft niks inhoudelijks met mijn of Grems opmerking te maken.quote:
Jep en je kan evengoed klagen over de economie en niet over het referendum.quote:Op woensdag 28 september 2022 08:42 schreef The_End het volgende:
[..]
Wie staat daarom te juichen? Het is ook geen antwoord op mijn vraag. Het een sluit het ander niet uit he. Je kan klagen over onze economie en over het nepreferendum
quote:Covid-19-achtig virus ontdekt bij vleermuizen in Rusland
Het komt van vleermuizen en heet Khosta-2 het nieuwe virus dat mogelijk menselijke cellen kan besmetten.
Het nieuwe ademhalingsvirus is afkomstig van vleermuizen en werd gevonden in het Sochi Nationaal Park in Rusland.
Dit virus kon menselijke cellen infecteren via het spike-eiwit dat zich hecht aan receptoren van het angiotensine-converterend enzym. Het door deskundigen gesignaleerde probleem is de resistentie tegen monoklonale antilichamen en vaccins die tot dusver tegen Covid-19 zijn ontwikkeld.
https://www.msn.com/nl-be(...)69f1edae4f7a#image=4
Nogmaals, waarom erom juichen?quote:Op woensdag 28 september 2022 08:47 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Jep en je kan evengoed klagen over de economie en niet over het referendum.
Het is gewoon een "verwachte" stap in de oorlog
Als er binnen een staal van 1000km een Russisch virologie lab is dan komt het nu natuurlijk wél uit een lab en is het biologische oorlogsvoering tegen de gevaccineerde Westerse ubermenschquote:Op woensdag 28 september 2022 08:48 schreef UncleScorp het volgende:
Hey deze hebben we nog niet gehad
[..]
Ik juich niet?quote:
Je zou wel wat kritischer mogen zijn naar je BNW medemens die staat te juichen om een schijnreferendum. Waarom klaag je daar niet over?quote:
Waarom zou ik?quote:Op woensdag 28 september 2022 08:57 schreef The_End het volgende:
[..]
Je zou wel wat kritischer mogen zijn naar je BNW medemens die staat te juichen om een schijnreferendum. Waarom klaag je daar niet over?
Kom je hier om te discussieren of te klagen? Want voor dat laatste is een apart forum.quote:
Waarom zou ik daarom juichen? Valt me op dat je nogal bezig bent met anderen zaken in de schoenen schuiven die ze niet hebben gezegd.Waarom doe je dat?quote:Verschillende mensen...verschillende meningen.
En anyway...zelenski heeft al beloofd te vechten voor deze gebieden...dus escalatie verzekerd
Kan jij juichen
Je hoeft niet zo aanvallend te doen hoorquote:Op woensdag 28 september 2022 09:08 schreef The_End het volgende:
[..]
Kom je hier om te discussieren of te klagen? Want voor dat laatste is een apart forum.
[..]
Waarom zou ik daarom juichen? Valt me op dat je nogal bezig bent met anderen zaken in de schoenen schuiven die ze niet hebben gezegd.Waarom doe je dat?
Aanvallend? Ik vraag gewoon wat.quote:Op woensdag 28 september 2022 09:13 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Je hoeft niet zo aanvallend te doen hoor![]()
Nee, dat kom ik niet? Ik probeer erover te discussieren, maar dat lijkt hier godsonmogelijk.quote:Jij komt hier klagen over het referendum ? Dat kan ik ook in apart forum hoor.
Nee, dat doe ik niet? Waar claim ik dat?quote:En jij claimt dat ik juich om het referendum, wat ik niet doe ?
Uh ok... Verder alles goed?quote:Valt me op dat je nogal bezig bent met anderen zaken in de schoenen schuiven die ze niet hebben gezegd.Waarom doe je dat?
quote:Raadgevend referendum Oekraïne 2016
Op 6 april 2016 was het raadgevend referendum over het Oekraïneverdrag. U kon voor of tegen de Wet tot goedkeuring van het EU-associatieakkoord met Oekraïne stemmen. De meerderheid van de kiezers stemden tegen het verdrag.
En ik antwoord ?quote:Op woensdag 28 september 2022 09:19 schreef The_End het volgende:
[..]
Aanvallend? Ik vraag gewoon wat.
Godsonmogelijk ? euh religie topics zijn iets verderopquote:Nee, dat kom ik niet? Ik probeer erover te discussieren, maar dat lijkt hier godsonmogelijk.
Je quote mij en reageertquote:Nee, dat doe ik niet? Waar claim ik dat?
quote:
Ik vond die vraag/opmerking ook redelijk opmerkelijk.quote:Uh ok... Verder alles goed?
Waar staat dat ik erom juich? Wat bevestig ik waar?quote:Op woensdag 28 september 2022 09:28 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
En ik antwoord ?
Ik zie het probleem niet
[..]
Godsonmogelijk ? euh religie topics zijn iets verderop
En we discussieren toch, hier geen probleem met referendum.
Mening gelijk een andere
[..]
Je quote mij en reageert
[..]
[..]
Ik vond die vraag/opmerking ook redelijk opmerkelijk.
Bedankt voor bevestiging.
Er zijn wel meer zaken geweest waar het Nederlandse volk expliciet nee tegen zei maar wat vervolgens via de achterdeur alsnog gebeurde.quote:Op woensdag 28 september 2022 09:22 schreef controlaltdelete het volgende:
In NL hadden we toch ook een referendum? De uitslag werd niks mee gedaan erna werd het afgeschaft.
Ik heb even snel gezocht, geen idee of het helemaal juist is of dit de laatste was
[..]
Het escaleert helemaal uit de klauwenquote:Op woensdag 28 september 2022 09:06 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Waarom zou ik?
Verschillende mensen...verschillende meningen.
En anyway...zelenski heeft al beloofd te vechten voor deze gebieden...dus escalatie verzekerd
Kan jij juichen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. gedaan en Rusland heeft pijpleidingen in EU-wateren opgeblazen.
Blijven jullie Rusland steunen of ga je je ook vrijwillig aanmelden voor de aankomende mobilisatie?
Ik vond het ook al raar dat je mij deze vragen steldequote:Op woensdag 28 september 2022 09:30 schreef The_End het volgende:
Waar staat dat ik erom juich? Wat bevestig ik waar?
Spijtig dat je er zo over denkt.quote:Dit is echt een onmogelijke discussie. Je verzint alles aan elkaar. Geen wonder dat je diep in de complotten zit. Succes ermee. Ik heb er wel weer genoeg van.
Jaaa meer oorlogquote:Op woensdag 28 september 2022 09:37 schreef SjonShitcoin het volgende:
[..]
Het escaleert helemaal uit de klauwen
Gelukkig werkt escalatie maar 1 kant op
quote:Op woensdag 28 september 2022 09:41 schreef Glazenmaker het volgende:
Ik heb diepgaand bnw onderzoekja Ursula heeft niet veel anders meer over om mee te dreigen héSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. gedaan en Rusland heeft pijpleidingen in EU-wateren opgeblazen.
Blijven jullie Rusland steunen of ga je je ook vrijwillig aanmelden voor de aankomende mobilisatie?![]()
Zeg es ... waarom heeft Rusland die pijpleidingen opgeblazen, wat zegt jouw onderzoek ?I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |