abonnement bol.com Unibet Coolblue
  dinsdag 27 september 2022 @ 21:29:03 #1
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_206123258
Let's go!

omdat de statistieken het zeggen!

https://www.ladbible.com/(...)ng-to-putin-20210702
en Rusland gaat winnen -O-

https://www.thesun.co.uk/(...)e-stage-battle-plan/

China, je weet wel die afvallige provincie van Taiwan maakt zich al klaar!

https://www.express.co.uk(...)asuhide-nakayama-ont

Het is weer hoog tijd om weer lading plee papier te gaan hamsteren *O*


Gas en olie als een gek omhoog.
Sancties in Rusland, en Putin zet kernwapens op scherp!

[ twitter ]

Houd de Oekraïne dit vol?

Video link naar de sponsor van dit deel.

YouTube kanaal die de oorlog goed samenvat en dagelijks update stand van zaken foto's video's kaarten en troepen bewegingen en tactiek van beide kanten en voorspellingen.
https://youtube.com/channel/UCHqqf2BwNM4Oih-a_ikbWww

Beelden van de oorlog
https://funker530.com/
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  dinsdag 27 september 2022 @ 21:33:07 #2
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_206123314
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 21:21 schreef ZOA het volgende: [..] En waarom geef je die wapens? Als een onnozele zonder enig historisch cultureel of als voorvechter van whatever? Uitleg onderbouwend en zinnig.. voor wat geef jij wapens?
Vrijwel elke oorlog in een derde wereld land werd uitgevochten met behulp van Russisch wapens. Vrijwel elke terroristische groepering heeft een shitload aan Russische wapens. En ook Oekraïne vecht met behulp van Russische wapens, veelal doordat Rusland deze achter lieten toen ze terug trokken weg renden. Misschien eerst even je leger instrueren dat ze spul moeten meenemen en niet achter laten. Zoals vandaag/gisteren ook weer. https://9gag.com/gag/aA0YXZ9?ref=android https://9gag.com/gag/aNwej2A?ref=android Oh en no worries dit word gewoon weer terug gegeven aan Rusland.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_206125232
‘Welkom thuis, in Rusland’, klinkt het na referendum in bezette gebieden *O*

Nadat in drie bezette regio's in Oekraïne alle stemmen zijn geteld in de referenda over aansluiting bij Rusland, claimen Russische officials dat de inwoners met overweldigende meerderheid hebben gestemd voor annexatie. ,,De referenda zijn voorbij. De resultaten zijn duidelijk. Welkom thuis, in Rusland", zei vicevoorzitter van de Russische Veiligheidsraad en voormalig president Dmitri Medvedev volgens persbureau TASS.

Meer dan 98 procent van de stemmers in Loehansk sprak zich uit voor annexatie, in Zaporizja was dit ruim 93 procent en in Cherson 87 procent. In de regio Donetsk stemde ruim 99 procent voor annexatie. De door Moskou benoemde bezettingsautoriteiten kunnen nu een formeel verzoek indienen bij de Russische president Vladimir Poetin om deel uit te gaan maken van Rusland. Het Kremlin had al aangegeven dat dit snel kon gebeuren.

Oekraïne en westerse bondgenoten hebben de referenda al meermaals gekenmerkt als schijnvertoningen waarvan de uitslag bij voorbaat vaststond. De Oekraïense president Volodimir Zelenski herhaalde in een toespraak bij de Verenigde Naties dat zijn land na de referenda niet meer met Rusland kan onderhandelen. ,,De erkenning door Rusland van de schijnreferenda als 'normaal' betekent dat er met de huidige Russische president nergens over te praten valt", zei Zelenski in een videoboodschap voor de VN-Veiligheidsraad.

Rusland verwacht nog meer referenda in Oekraïne, zei de Russische VN-ambassadeur dinsdag in de Veiligheidsraad. ,,Dit proces zal doorgaan als Kiev zijn fouten niet erkent en zich niet laat leiden door de belangen van het eigen volk."

https://www.ad.nl/buitenl(...)e-gebieden~a21cd0f4/
pi_206125270
quote:
Von der Leyen belooft “krachtigst mogelijke reactie op sabotage Nord Stream”

De Europese Unie belooft de “krachtigst mogelijke reactie” op de “sabotage” van pijpleidingen Nord Stream 1 en 2. Dat heeft Commissievoorzitter Ursula von der Leyen verklaard. Volgens de Deense premier Mette Fredriksen kan er geen sprake zijn van een ongeluk.

“Elke opzettelijke verstoring van de actieve energie-infrastructuur van Europa is onaanvaardbaar en zal worden beantwoord met de sterkst mogelijke reactie,” zei ze.

https://www.hln.be/buiten(...)ord-stream~a7a77a54/
Iemand voorstellen?

- al onze kerncentrales sluiten?
- of beter nog, opblazen
- onze beurzen doen crashen
- gewoon van niemand nog gas afnemen
- al ons geld naar oekraine sturen
- of europa mobiliseren voor oorlog
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_206125281
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2022 07:00 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Iemand voorstellen?

- al onze kerncentrales sluiten?
- of beter nog, opblazen
- onze beurzen doen crashen
- gewoon van niemand nog gas afnemen
- al ons geld naar oekraine sturen
- of europa mobiliseren voor oorlog

Misschien von der Leyen in die gaten proppen om de lekkage tegen te gaan?
Slaan we 2 vliegen in 1 klap.
En dan nog... als het nu blijkt dat het een Westerse mogendheid is die dit geflikt heeft? Wat dan von der Leyen? Als de USA dit heeft gedaan? Ga je dan de USA sancties opleggen?
Want je moet een technologisch stuntje uithalen om dit te doen en niet elk land kan dit.
Die leidingen liggen 80 tot 110 meter onder de zeespiegel en zijn zwaar beschermd.
Toch weer toevallig dat leidingen die met kranen kunnen worden afgesoten OF wederom geopend, zomaar kapot gaan. 8)7
pi_206125453
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2022 07:06 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Misschien von der Leyen in die gaten proppen om de lekkage tegen te gaan?
Slaan we 2 vliegen in 1 klap.
En dan nog... als het nu blijkt dat het een Westerse mogendheid is die dit geflikt heeft? Wat dan von der Leyen? Als de USA dit heeft gedaan? Ga je dan de USA sancties opleggen?
Want je moet een technologisch stuntje uithalen om dit te doen en niet elk land kan dit.
Die leidingen liggen 80 tot 110 meter onder de zeespiegel en zijn zwaar beschermd.
Toch weer toevallig dat leidingen die met kranen kunnen worden afgesoten OF wederom geopend, zomaar kapot gaan. 8)7
Hoorde net in podcast dat er recent nog amerikaanse schepen daar in de buurt geweest zijn (30-50km ervandaan)
Plus zijn er geruchten dat er SA, waar de gevangenenruil ook geregeld werd, wel es pogingen tot vredesgesprekken zouden plaats gevonden hebben. Zulke gesprekken houden dan wsl ook in dat er hopelijk gedacht kon worden tot een al gedeeltelijke herlevering van gas door de Nordstream
Nou er was er blijkbaar eentje die dit wou verhinderen.

Mss es leuke denkoefeningen voor hier over wie dit zou gedaan kunnen hebben ? :)
Wie heeft de motieven en de mogelijkheden om dit uit te voeren ?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_206125464
quote:
Oekraïne zal "handelen om zijn volk te verdedigen" in de bezette gebieden

Oekraïne zal "handelen om zijn volk te verdedigen" in de door Moskou bezette regio's, waar de voorbije dagen bij "schijnreferenda" over de annexatie door Rusland is gestemd. Dat heeft de Oekraïense president Volodimir Zelenski verklaard.

"We zullen optreden om ons volk te beschermen: zowel in de regio Cherson, in de regio Zaporizja, in Donbass en ook in de momenteel bezette gebieden van de regio Charkov en op de Krim", zei Zelensky in een video op Telegram. Het was een eerste reactie nadat de pro-Russische autoriteiten de overwinning hebben geclaimd na de referenda.

"Geen enkele criminele actie van Rusland zal iets veranderen voor Oekraïne", zei de Oekraïense president.

Vrijdag startten er referenda in vier Oekraïense gebieden die door Rusland worden bezet. Het gaat om de pro-Russische separatistische gebieden Donetsk en Loehansk in het oosten en de gebieden Cherson en Zaporizja in het zuiden. Russische functionarissen meldden dinsdagavond dat de inwoners met overweldigende meerderheid hebben gestemd voor annexatie.

Zelenski riep het Westen ook opnieuw op om militaire "steun" te bieden aan zijn leger, dat nog steeds probeert op te rukken in het oosten en zuiden van het land, na een succesvol tegenoffensief begin september in de regio Charkov. "We maken vooruitgang en zullen ons land bevrijden", zei hij, zonder in details te treden.

https://www.msn.com/nl-be(...)4de78764cc3bfe8b2b9f
Hoeveel meer escalatie kunnen we eigenlijk nog verwachten?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_206125478
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2022 07:48 schreef UncleScorp het volgende:
Wie heeft de motieven en de mogelijkheden om dit uit te voeren ?
Rusland?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_206125479
quote:
5s.gif Op woensdag 28 september 2022 07:54 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Rusland?
ok en waarom ?
Zij kunnen gewoon de kraan dicht draaien hoor... easy... goedkoop ... in your face EU ... enz
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_206125483
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2022 07:54 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
ok en waarom ?
Zij kunnen gewoon de kraan dicht draaien hoor... easy... goedkoop ... in your face EU ... enz
Nu kunnen ze nog doen alsof zij er niks mee te maken hebben. Dat lukt niet als ze de gaskraan dichtdraaien.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_206125501
quote:
2s.gif Op woensdag 28 september 2022 07:55 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Nu kunnen ze nog doen alsof zij er niks mee te maken hebben. Dat lukt niet als ze de gaskraan dichtdraaien.
Ja dat kan maar er gaan al meldingen dat de pijpleidngen gerepareerd gaan worden.
En wie gaat dit doen?
Ik denk de enige die bereid is is Rusland.
Of die zeggen "Doen we niet totdat we weer contracten hebben met de EU".
pi_206125504

Over de aanval op de Nordstream 1 en 2.
Polen schijnt heel blij te zijn.

[ Bericht 5% gewijzigd door Schaamlap op 28-09-2022 08:05:04 ]
pi_206125507
quote:
2s.gif Op woensdag 28 september 2022 07:55 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Nu kunnen ze nog doen alsof zij er niks mee te maken hebben. Dat lukt niet als ze de gaskraan dichtdraaien.
Ow ?
Ze waren toch zo aan het afzien van onze sancties en het afstappen van hun gas ?
Ze zouden smeken dat we terug gas zouden kopen want ze hebben ons geld nodig ?
enz

Maar nee ze blazen zelf de pijpleidingen op ...

En doen alsof ze er niks mee te maken hebben ?
Waarom zouden ze dat nog willen wegsteken ?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_206125543
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2022 07:59 schreef UncleScorp het volgende:

En doen alsof ze er niks mee te maken hebben ?
Waarom zouden ze dat nog willen wegsteken ?
Ik dacht, in BNW zijn daar vast goede theorieën over, net als over alle andere dingen die gebeuren.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_206125544
quote:
5s.gif Op woensdag 28 september 2022 07:54 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Rusland?
Een niet nader te noemen "bondgenoot" die voor 110% afhankelijk is van het voortbestaan van de petrodollar om hun #YOLO geldpersinflatie te kunnen exporteren kan er natuurlijk absoluut niets mee te maken hebben.

Klaus kan eventueel wel, zonder voldoende armoede en ellende accepteren mensen natuurlijk niet de gewenste oplossing.
pi_206125547
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2022 07:59 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Ow ?
Ze waren toch zo aan het afzien van onze sancties en het afstappen van hun gas ?
Ze zouden smeken dat we terug gas zouden kopen want ze hebben ons geld nodig ?
enz

Maar nee ze blazen zelf de pijpleidingen op ...

En doen alsof ze er niks mee te maken hebben ?
Waarom zouden ze dat nog willen wegsteken ?
Die pijplijn was al dicht,
pi_206125551
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2022 06:29 schreef Schaamlap het volgende:
‘Welkom thuis, in Rusland’, klinkt het na referendum in bezette gebieden *O*

Nadat in drie bezette regio's in Oekraïne alle stemmen zijn geteld in de referenda over aansluiting bij Rusland, claimen Russische officials dat de inwoners met overweldigende meerderheid hebben gestemd voor annexatie. ,,De referenda zijn voorbij. De resultaten zijn duidelijk. Welkom thuis, in Rusland", zei vicevoorzitter van de Russische Veiligheidsraad en voormalig president Dmitri Medvedev volgens persbureau TASS.

Meer dan 98 procent van de stemmers in Loehansk sprak zich uit voor annexatie, in Zaporizja was dit ruim 93 procent en in Cherson 87 procent. In de regio Donetsk stemde ruim 99 procent voor annexatie. De door Moskou benoemde bezettingsautoriteiten kunnen nu een formeel verzoek indienen bij de Russische president Vladimir Poetin om deel uit te gaan maken van Rusland. Het Kremlin had al aangegeven dat dit snel kon gebeuren.

Oekraïne en westerse bondgenoten hebben de referenda al meermaals gekenmerkt als schijnvertoningen waarvan de uitslag bij voorbaat vaststond. De Oekraïense president Volodimir Zelenski herhaalde in een toespraak bij de Verenigde Naties dat zijn land na de referenda niet meer met Rusland kan onderhandelen. ,,De erkenning door Rusland van de schijnreferenda als 'normaal' betekent dat er met de huidige Russische president nergens over te praten valt", zei Zelenski in een videoboodschap voor de VN-Veiligheidsraad.

Rusland verwacht nog meer referenda in Oekraïne, zei de Russische VN-ambassadeur dinsdag in de Veiligheidsraad. ,,Dit proces zal doorgaan als Kiev zijn fouten niet erkent en zich niet laat leiden door de belangen van het eigen volk."

https://www.ad.nl/buitenl(...)e-gebieden~a21cd0f4/
Staan te juichen voor een schijnreferendum in een door Rusland kapot geschoten gebied. 8)7 Dit is een puur vijandige actie van een totalitaire staat.

Trap jij in dit hele toneelstukje of komt het je goed uit?
pi_206125555
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2022 08:05 schreef Grems het volgende:
Een niet nader te noemen "bondgenoot" die voor 110% afhankelijk is van het voortbestaan van de petrodollar om hun #YOLO geldpersinflatie te kunnen exporteren kan er natuurlijk absoluut niets mee te maken hebben.

Een heleboel dingen kunnen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_206125606
Ik dacht trouwens dat Europa echt helemaal nooit meer Russisch gas zou gaan afnemen, raar dat Ursula dan zo op haar schaamlippen getrapt is.

Ik dacht daarnaast ook dat Rusland al maanden dermate dicht bij totale economische vernietiging was dat ze Timmermans al gebeld hadden om te smeken of ze weer wat gas mogen verkopen, vreemd moment om dan je eigen leidingen te gaan saboteren.
pi_206125632
quote:
2s.gif Op woensdag 28 september 2022 07:55 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Nu kunnen ze nog doen alsof zij er niks mee te maken hebben. Dat lukt niet als ze de gaskraan dichtdraaien.
Biden heeft zelf gezegd dat ze die pijpleiding gaan slopen als Rusland Oekraïne binnen valt.
pi_206125638
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2022 08:17 schreef Grems het volgende:
Ik dacht trouwens dat Europa echt helemaal nooit meer Russisch gas zou gaan afnemen, raar dat Ursula dan zo op haar schaamlippen getrapt is.
Idd nice one...
Zoveel tegenstrijdigheden en het volk blijft ervan smullen.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_206125656
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2022 08:06 schreef The_End het volgende:

[..]
Staan te juichen voor een schijnreferendum in een door Rusland kapot geschoten gebied. 8)7 Dit is een puur vijandige actie van een totalitaire staat.
Wat ga je doen? Aanvallen?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_206125763
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2022 08:24 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Wat ga je doen? Aanvallen?
Ik ga niks doen. Ik vroeg me af waarom mensen staan te juichen om de 'uitslag' van het overduidelijke nep referendum.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-09-2022 08:39:55 ]
pi_206125779
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2022 08:17 schreef Grems het volgende:
Ik dacht trouwens dat Europa echt helemaal nooit meer Russisch gas zou gaan afnemen, raar dat Ursula dan zo op haar schaamlippen getrapt is.
Wie claimt dat (behalve jij)?
quote:
Ik dacht daarnaast ook dat Rusland al maanden dermate dicht bij totale economische vernietiging was dat ze Timmermans al gebeld hadden om te smeken of ze weer wat gas mogen verkopen, vreemd moment om dan je eigen leidingen te gaan saboteren.
Wie claimt dat (behalve jij)?
pi_206125782
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2022 08:39 schreef The_End het volgende:

[..]
Ik ga niks doen. Ik vroeg me af waarom mensen staan te juichen om de 'uitslag' van het overduidelijke nep referendum.
Die snap ik ook niet. De uitslag stond al vast, dan kan je toch beter juichen als het referendum wordt aangekondigd?
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_206125783
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2022 08:22 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Idd nice one...
Zoveel tegenstrijdigheden en het volk blijft ervan smullen.
De tegenstrijdigheden zijn door hem zelf verzonnen. Besef je dat wel?
pi_206125786
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2022 08:39 schreef The_End het volgende:

[..]
Ik ga niks doen. Ik vroeg me af waarom mensen staan te juichen om de 'uitslag' van het overduidelijke nep referendum.
En ik vraag me af waarom mensen staan te juichen dat we onze eigen economie kelderen, als zinloze poging oekr te steunen
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_206125789
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2022 08:41 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
En ik vraag me af waarom mensen staan te juichen dat we onze eigen economie kelderen, als zinloze poging oekr te steunen
Wie staat daarom te juichen? Het is ook geen antwoord op mijn vraag. Het een sluit het ander niet uit he. Je kan klagen over onze economie en over het nepreferendum

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 28-09-2022 08:42:50 ]
pi_206125793
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2022 08:41 schreef The_End het volgende:

[..]
De tegenstrijdigheden zijn door hem zelf verzonnen. Besef je dat wel?
Jaja Putin bad
We know
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_206125801
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2022 08:42 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Jaja Putin bad
We know
Klopt. Putin rooft zijn land en dat van anderen leeg en laat niks voor zijn bevolking over. Maar ook deze reactie van jou heeft niks inhoudelijks met mijn of Grems opmerking te maken.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 28-09-2022 08:44:10 ]
pi_206125829
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2022 08:42 schreef The_End het volgende:

[..]
Wie staat daarom te juichen? Het is ook geen antwoord op mijn vraag. Het een sluit het ander niet uit he. Je kan klagen over onze economie en over het nepreferendum
Jep en je kan evengoed klagen over de economie en niet over het referendum.
Het is gewoon een "verwachte" stap in de oorlog
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_206125838
Hey deze hebben we nog niet gehad :)

quote:
Covid-19-achtig virus ontdekt bij vleermuizen in Rusland

Het komt van vleermuizen en heet Khosta-2 het nieuwe virus dat mogelijk menselijke cellen kan besmetten.
Het nieuwe ademhalingsvirus is afkomstig van vleermuizen en werd gevonden in het Sochi Nationaal Park in Rusland.
Dit virus kon menselijke cellen infecteren via het spike-eiwit dat zich hecht aan receptoren van het angiotensine-converterend enzym. Het door deskundigen gesignaleerde probleem is de resistentie tegen monoklonale antilichamen en vaccins die tot dusver tegen Covid-19 zijn ontwikkeld.

https://www.msn.com/nl-be(...)69f1edae4f7a#image=4
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_206125863
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2022 08:47 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Jep en je kan evengoed klagen over de economie en niet over het referendum.
Het is gewoon een "verwachte" stap in de oorlog
Nogmaals, waarom erom juichen?
pi_206125870
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2022 08:48 schreef UncleScorp het volgende:
Hey deze hebben we nog niet gehad :)
[..]

Als er binnen een staal van 1000km een Russisch virologie lab is dan komt het nu natuurlijk wél uit een lab en is het biologische oorlogsvoering tegen de gevaccineerde Westerse ubermensch _O-
pi_206125884
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2022 08:51 schreef The_End het volgende:
Nogmaals, waarom erom juichen?
Ik juich niet?
Ik klaag
:+
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_206125902
quote:
1s.gif Op woensdag 28 september 2022 08:55 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Ik juich niet?
Ik klaag
:+
Je zou wel wat kritischer mogen zijn naar je BNW medemens die staat te juichen om een schijnreferendum. Waarom klaag je daar niet over?
pi_206125948
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2022 08:57 schreef The_End het volgende:

[..]
Je zou wel wat kritischer mogen zijn naar je BNW medemens die staat te juichen om een schijnreferendum. Waarom klaag je daar niet over?
Waarom zou ik?
Verschillende mensen...verschillende meningen.
En anyway...zelenski heeft al beloofd te vechten voor deze gebieden...dus escalatie verzekerd :)
Kan jij juichen :)
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_206125966
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2022 09:06 schreef UncleScorp het volgende:
Waarom zou ik?
Kom je hier om te discussieren of te klagen? Want voor dat laatste is een apart forum.
quote:
Verschillende mensen...verschillende meningen.
En anyway...zelenski heeft al beloofd te vechten voor deze gebieden...dus escalatie verzekerd :)
Kan jij juichen :)
Waarom zou ik daarom juichen? Valt me op dat je nogal bezig bent met anderen zaken in de schoenen schuiven die ze niet hebben gezegd.Waarom doe je dat?
pi_206126002
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2022 09:08 schreef The_End het volgende:

[..]
Kom je hier om te discussieren of te klagen? Want voor dat laatste is een apart forum.
[..]
Waarom zou ik daarom juichen? Valt me op dat je nogal bezig bent met anderen zaken in de schoenen schuiven die ze niet hebben gezegd.Waarom doe je dat?
Je hoeft niet zo aanvallend te doen hoor :?

Jij komt hier klagen over het referendum ? Dat kan ik ook in apart forum hoor.
En jij claimt dat ik juich om het referendum, wat ik niet doe ?

Valt me op dat je nogal bezig bent met anderen zaken in de schoenen schuiven die ze niet hebben gezegd.Waarom doe je dat?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_206126046
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2022 09:13 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Je hoeft niet zo aanvallend te doen hoor :?
Aanvallend? Ik vraag gewoon wat.
quote:
Jij komt hier klagen over het referendum ? Dat kan ik ook in apart forum hoor.
Nee, dat kom ik niet? Ik probeer erover te discussieren, maar dat lijkt hier godsonmogelijk.
quote:
En jij claimt dat ik juich om het referendum, wat ik niet doe ?
Nee, dat doe ik niet? Waar claim ik dat?
quote:
Valt me op dat je nogal bezig bent met anderen zaken in de schoenen schuiven die ze niet hebben gezegd.Waarom doe je dat?
Uh ok... Verder alles goed?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 28-09-2022 09:20:03 ]
  woensdag 28 september 2022 @ 09:22:21 #41
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_206126064
In NL hadden we toch ook een referendum? De uitslag werd niks mee gedaan erna werd het afgeschaft.
Ik heb even snel gezocht, geen idee of het helemaal juist is of dit de laatste was

quote:
Raadgevend referendum Oekraïne 2016
Op 6 april 2016 was het raadgevend referendum over het Oekraïneverdrag. U kon voor of tegen de Wet tot goedkeuring van het EU-associatieakkoord met Oekraïne stemmen. De meerderheid van de kiezers stemden tegen het verdrag.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_206126113
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2022 09:19 schreef The_End het volgende:

[..]
Aanvallend? Ik vraag gewoon wat.
En ik antwoord ?
Ik zie het probleem niet

quote:
Nee, dat kom ik niet? Ik probeer erover te discussieren, maar dat lijkt hier godsonmogelijk.
Godsonmogelijk ? euh religie topics zijn iets verderop
En we discussieren toch, hier geen probleem met referendum.
Mening gelijk een andere

quote:
Nee, dat doe ik niet? Waar claim ik dat?
Je quote mij en reageert

quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2022 08:51 schreef The_End het volgende:

Nogmaals, waarom erom juichen?
:?
quote:
Uh ok... Verder alles goed?
Ik vond die vraag/opmerking ook redelijk opmerkelijk.
Bedankt voor bevestiging.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_206126132
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2022 09:28 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
En ik antwoord ?
Ik zie het probleem niet
[..]
Godsonmogelijk ? euh religie topics zijn iets verderop
En we discussieren toch, hier geen probleem met referendum.
Mening gelijk een andere
[..]
Je quote mij en reageert
[..]
:?
[..]
Ik vond die vraag/opmerking ook redelijk opmerkelijk.
Bedankt voor bevestiging.
Waar staat dat ik erom juich? Wat bevestig ik waar?

Dit is echt een onmogelijke discussie. Je verzint alles aan elkaar. Geen wonder dat je diep in de complotten zit. Succes ermee. Ik heb er wel weer genoeg van. :W
pi_206126148
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2022 09:22 schreef controlaltdelete het volgende:
In NL hadden we toch ook een referendum? De uitslag werd niks mee gedaan erna werd het afgeschaft.
Ik heb even snel gezocht, geen idee of het helemaal juist is of dit de laatste was
[..]

Er zijn wel meer zaken geweest waar het Nederlandse volk expliciet nee tegen zei maar wat vervolgens via de achterdeur alsnog gebeurde.

Snap de ophef n.a.v. deze referenda dan ook niet zo goed.
pi_206126167
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2022 09:06 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Waarom zou ik?
Verschillende mensen...verschillende meningen.
En anyway...zelenski heeft al beloofd te vechten voor deze gebieden...dus escalatie verzekerd :)
Kan jij juichen :)
Het escaleert helemaal uit de klauwen

Gelukkig werkt escalatie maar 1 kant op _O_
pi_206126193
Ik heb diepgaand bnw onderzoek
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gedaan en Rusland heeft pijpleidingen in EU-wateren opgeblazen.

Blijven jullie Rusland steunen of ga je je ook vrijwillig aanmelden voor de aankomende mobilisatie?
pi_206126207
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2022 09:30 schreef The_End het volgende:

Waar staat dat ik erom juich? Wat bevestig ik waar?
Ik vond het ook al raar dat je mij deze vragen stelde :)
quote:
Dit is echt een onmogelijke discussie. Je verzint alles aan elkaar. Geen wonder dat je diep in de complotten zit. Succes ermee. Ik heb er wel weer genoeg van. :W
Spijtig dat je er zo over denkt.
Prettige dag verder
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_206126212
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2022 09:37 schreef SjonShitcoin het volgende:

[..]
Het escaleert helemaal uit de klauwen

Gelukkig werkt escalatie maar 1 kant op _O_
Jaaa meer oorlog *O*
Meer wapens sturen = meer $$$$ voor unclesam
Meer EU geld sturen = EU totaal aan de grond *O*
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_206126226
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2022 09:41 schreef Glazenmaker het volgende:
Ik heb diepgaand bnw onderzoek
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gedaan en Rusland heeft pijpleidingen in EU-wateren opgeblazen.

Blijven jullie Rusland steunen of ga je je ook vrijwillig aanmelden voor de aankomende mobilisatie?
ja Ursula heeft niet veel anders meer over om mee te dreigen hé :')

Zeg es ... waarom heeft Rusland die pijpleidingen opgeblazen, wat zegt jouw onderzoek ?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_206126280
Neem de VS de schuld op zich? Luister naar de woorden van Biden, nog voor de inval van de Russen. Het videosegment begint op 28:20 minuten:
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')