Simpele deel = arme deel?quote:Op maandag 26 september 2022 10:55 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Vrijheid heeft een prijs, na 80 jaar voorspoed is het zeker voor het simpele deel van het volk goed om dat weer eens te voelen.
Is puur voor binnenlandse consumptie, er heerst een enorme inflatie in Hongarije door z'n waardeloze economische beleid waardoor hij nu de sancties gebruikt als afleiding voor z'n eigen falen.quote:Op maandag 26 september 2022 10:47 schreef Confetti het volgende:
Lees dat Orban weer oproept tot opheffen van sancties tegen het einde van het jaar. Ik begrijp dat je door de politieke realiteit dergelijke landen niet uit de EU kunt zuiveren, maar hoe is het toch mogelijk dat zo iemand mee mag doen met besprekingen en stemrecht heeft? De EU heeft niet de middelen om hem eruit te zetten, maar nu lopen ze te vergaderen waar een pion van het Kremlin bij zit. Die stuurt alle informatie natuurlijk door.
Ja, alleen is dat nou net geen entiteit met enige macht.quote:Op maandag 26 september 2022 10:53 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
We zijn wij, iedereen. De mensheid. Mooi he.
Ja hè, het is idd heel erg om je eens te gaan realiseren hoe ontzettend goed wij het hebben. En om daar een klein stukje van in te leveren, wellicht tijdelijk, om anderen te helpen is zeker asociaal?quote:Op maandag 26 september 2022 10:56 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Simpele deel = arme deel?
Wat aardig van je.
De sancties en het opvoeren daarvan, de wapenleveringen en het opvoeren daarvan. Alle keuzes die we gemaakt hebben simpelweg.quote:Op maandag 26 september 2022 10:56 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Leuk, maar welke keuzes bedoel je dan? Wees eens concreet.
Met jou als eerste mens, dan een hele tijd niks, dan weer jezelf en dan heel misschien aan het eind eens een ander die niet in dit land woont en die oorlog en terreur meemaken.quote:Op maandag 26 september 2022 10:53 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
We zijn wij, iedereen. De mensheid. Mooi he.
Eige volluk eerst!quote:Op maandag 26 september 2022 10:58 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ja hè, het is idd heel erg om je eens te gaan realiseren hoe ontzettend goed wij het hebben. En om daar een klein stukje van in te leveren, wellicht tijdelijk, om anderen te helpen is zeker asociaal?
Joh laat gaan, het is alleen maar een techniekje om de discussie weer via een net iets ander onderwerpje te ontregelen. Alsof je met aanhangers van creationisme of intelligent design in discussie bent. Ze stellen ook helemaal geen wedervraag of zijn niet eens bezig met je uitdagen of een andere beleidstheorie uit te leggen.quote:Op maandag 26 september 2022 10:49 schreef Monolith het volgende:
[..]
En wie zijn die 'we' waar je hier over praat?
Wat een mooi mens ben je.quote:Op maandag 26 september 2022 10:38 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Wat kan mij Rusland of Ukraine schelen. Ik woon hier.
Welke keuzes?quote:Op maandag 26 september 2022 10:48 schreef Mr.Sandman het volgende:
had gewild? Dat we onze keuzes meer hadden gemaakt met onze eigen bevolking in het achterhoofd. We gaan echt hele zware tijden tegemoet en dan lijkt het me niet bepaald vreemd als we bepaalde keuzes (nu en in de toekomst) eens gaan herzien of herover
En wie mag dat bepalen? Wie mag zeggen dat we dat het waard vinden? Mensen die er zelf geen last van hebben? Jij die er toch geen last van heeft?quote:Op maandag 26 september 2022 10:58 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ja hè, het is idd heel erg om je eens te gaan realiseren hoe ontzettend goed wij het hebben. En om daar een klein stukje van in te leveren, wellicht tijdelijk, om anderen te helpen is zeker asociaal?
Dankzij Poetin.quote:Op maandag 26 september 2022 10:21 schreef Mr.Sandman het volgende:
We gaan hele zware tijden tegemoet in Europa.
Wijze les is dat er de volgende keer er harder in moeten gaan, verder nooit meer de fout maken dat we vrienden kunnen zijn met Rusland. Dat idee hoort definitief van tafel te zijn. Nooit meer enige afhankelijkheid van een dergelijk volk.quote:Ben benieuwd hoe we over een poosje naar onze keuzes en handelen kijken in en rondom dit conflict en of we een volgende keer iets meer terughoudend zullen zijn voordat we denken ons overal mee te kunnen en mogen bemoeien.
Ja, daar hoop je al lange tijd op.quote:Oh wat hebben we gelachen om de boter die in Rusland achter slot en grendel ging maar het lachen zal ons rap vergaan.
Maar concreter dan dit gaat het zeker niet worden hé?quote:Op maandag 26 september 2022 11:00 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
De sancties en het opvoeren daarvan, de wapenleveringen en het opvoeren daarvan. Alle keuzes die we gemaakt hebben simpelweg.
Dmn zo heerlijk als je zo kan levenquote:Op maandag 26 september 2022 10:38 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Wat kan mij Rusland of Ukraine schelen. Ik woon hier.
Gevoel en gezond verstand zijn gelukkig nog altijd meer waard dan ongebreideld egoïsme.quote:Op maandag 26 september 2022 11:01 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
En wie mag dat bepalen? Wie mag zeggen dat we dat het waard vinden? Mensen die er zelf geen last van hebben? Jij die er toch geen last van heeft?
Nee, ook nu wordt pro Russisch geluid niet geaccepteerd in Oekraïne.quote:Op maandag 26 september 2022 10:21 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat het nu veel anders is?
Een stuk prettiger dan een atoombom in mijn achtertuin.quote:Op maandag 26 september 2022 10:56 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Misschien is het voor jou niet zo'n probleem, maar oorlog en genocide in onze achtertuin vinden veel mensen toch niet zo prettig.
Ah daar hebben we vosss weer. Precies op tijdquote:Op maandag 26 september 2022 11:03 schreef vosss het volgende:
[..]
Een stuk prettiger dan een atoombom in mijn achtertuin.
Wat vragen die mensen dan wel?quote:Op maandag 26 september 2022 11:01 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dankzij Poetin.
[..]
Wijze les is dat er de volgende keer er harder in moeten gaan, verder nooit meer de fout maken dat we vrienden kunnen zijn met Rusland. Dat idee hoort definitief van tafel te zijn. Nooit meer enige afhankelijkheid van een dergelijk volk.
[..]
Ja, daar hoop je al lange tijd op.
Maar helaas hebben de mensen heel goed door waar de oorzaak ligt, en dat is bij Rusland, die in maart 2021 de gastoevoer al omlaag bracht, met als gevolg recordstijgingen van de gasprijs een jaar geleden.
Mensen vinden het niet normaal dat een land een ander land binnen valt, de bevolking martelt, deporteert, verkracht, vermoordt, terwijl geprobeerd wordt gebieden te annexeren.
Die vragen niet of hun overheid als een schoothondje mooi wil gaan zitten met de pootjes omhoog, omdat ze anders geen gas meer krijgen...
Op een enkeling na dan, en daarvoor hebben we op Fok een apart subforum.
Niet snappen dat ie jullie allemaal een spiegel voor aan het houden is.quote:Op maandag 26 september 2022 11:03 schreef xzaz het volgende:
[..]
Dmn zo heerlijk als je zo kan leven
Over de simpele gesproken.quote:Op maandag 26 september 2022 11:03 schreef vosss het volgende:
[..]
Heel veel van dat volk heeft er zelf voor gestemd. Want rechts zorgt voor minder buitenlanders... (Dat rechts economisch beleid niet in hun voordeel werkt komen ze de laatste jaren pas achter).quote:Op maandag 26 september 2022 10:58 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Heb je dan die exodus niet gezien aan onze landsgrenzen?quote:Op maandag 26 september 2022 10:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Voorlopig zitten we hier nog, veilig, gezond, rijk, en lachen in EU. Kan ik van de Russen niet zeggen.
niet snappen als je dat typt gewoon 0,0 verstand hebt.quote:Op maandag 26 september 2022 11:04 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Niet snappen dat ie jullie allemaal een spiegel voor aan het houden is.
Egoïsme dus?quote:Op maandag 26 september 2022 11:03 schreef Mr.Sandman het volgende:
Die zijn bezig om zelf de eindjes aan elkaar te knopen en dan kom jij met deze lege woorden.
Ik doe ontzettend veel aan zelfreflectie. Maar laten we elkaar geen mietje noemen; jij wil gewoon niet dat een oorlog zoals in de Oekraïne nu woedt impact heeft op jouw leven. Jij leeft in de veronderstelling dat als de Oekraïne weggeven was aan Rusland, je gewoon door had kunnen gaan op dezelfde voet. En nu wil je stiekem wel toegeven aan de eisen van Rusland, zodat we "terug kunnen naar normaal".quote:Op maandag 26 september 2022 11:00 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
De sancties en het opvoeren daarvan, de wapenleveringen en het opvoeren daarvan. Alle keuzes die we gemaakt hebben simpelweg.
Je doet nooit aan (zelf)reflectie? Zelfs niet op het werk na een groot project?
Ja, de wereld is zwart-wit. Er zijn altijd slechts twee opties, leer ik in dit topic.quote:Op maandag 26 september 2022 11:05 schreef ExTec het volgende:
[..]
Egoïsme dus?
Schijt aan de langere termijn, schijt aan de consequenties, als jij maar niet te veel betaalt aan de pomp?
Alsof ze werken in blokjes van uren per forum, straks gaan ze door naar geenstijl ofzo, of het nu.nlquote:
De mening van die MP was heel duidelijk toch?quote:Op maandag 26 september 2022 10:28 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Vooral bij mensen die voorstander zijn van vrijheid van meningsuiting.
Wat is dan de tussenweg?quote:Op maandag 26 september 2022 11:07 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Ja, de wereld is zwart-wit. Er zijn altijd slechts twee opties, leer ik in dit topic.
quote:Op maandag 26 september 2022 11:03 schreef xzaz het volgende:
[..]
Ah daar hebben we vosss weer. Precies op tijd
En we zien hier bussen vol met mannen van middelbare leeftijd beschonken die naar de kazerne gaan alwaar ze een 80 jaar oud wapen uitgereikt krijgen.quote:Op maandag 26 september 2022 11:05 schreef Wantie het volgende:
[..]
Heb je dan die exodus niet gezien aan onze landsgrenzen?
Mensen vluchten massaal de EU uit!
Inmiddels denkt de regering na over een uitreisverbod!
Ooh, wacht...
Da's niet in de EU, maar in Rusland...
En weer volgt een hele opsomming over wat ik zou vinden of gezegd te hebben zonder het ooit gevonden of gezegd te hebben.quote:Op maandag 26 september 2022 11:06 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik doe ontzettend veel aan zelfreflectie. Maar laten we elkaar geen mietje noemen; jij wil gewoon niet dat een oorlog zoals in de Oekraïne nu woedt impact heeft op jouw leven. Jij leeft in de veronderstelling dat als de Oekraïne weggeven was aan Rusland, je gewoon door had kunnen gaan op dezelfde voet. En nu wil je stiekem wel toegeven aan de eisen van Rusland, zodat we "terug kunnen naar normaal".
Newsflash; deze oorlog is een glimp van waar Putin echt op uit is; consolidatie van macht en een directe aanval op de Westerse manier van leven.
Over een paar minuten zijn ze opeens allemaal weer weg.quote:Op maandag 26 september 2022 11:09 schreef Scorpie het volgende:
Hoeveel betaalt dat nou eigenlijk, Rusbot zijn?
Iedere kritiek willen wegvuiven omdat je niet direct een pasklare oplossing klaar hebt liggen is wel next-level domheid hoor.quote:Op maandag 26 september 2022 11:08 schreef ExTec het volgende:
[..]
Wat is dan de tussenweg?
Grote bek, bla bla bla, maar nergens concreet worden hoe het dan moet, hé?
Bron? / Link?quote:Op maandag 26 september 2022 10:54 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Misschien is het je ontgaan of wil je het gewoon niet weten, maar Medvedev heeft toch duidelijk gezegd dat ze willen gaan voor een Eurazië en willen optrekken tot Lissabon. Dat kan domme grootspraak zijn, maar deze kontlikker van Poetin zal voor de verandering maar een keer wel de waarheid zeggen.
Ik ben overigens blij dat de geallieerden in WO2 niet dit soort gedachten hadden. Domme praat.
@Straatcommando.quote:Op maandag 26 september 2022 11:09 schreef Scorpie het volgende:
Hoeveel betaalt dat nou eigenlijk, Rusbot zijn?
Jij vind het helemaal geweldig.quote:Op maandag 26 september 2022 11:08 schreef Mr.Sandman het volgende:
Bevalt deze manier van discussieren jullie?
Ik ga af op wat je zegt, en vooral wat je niet zegt. Want je bent totaal niet concreet in wat je nou precies bedoelt met "keuzes". Dus totdat jij concreet gaat worden met je opmerkingen ga ik af op wat je hier verder allemaal getypt hebt.quote:Op maandag 26 september 2022 11:08 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
En weer volgt een hele opsomming over wat ik zou vinden of gezegd te hebben zonder het ooit gevonden of gezegd te hebben.
Bevalt deze manier van discussieren jullie?
Nee het is kritiek die al meerdere malen voorbij is gekomen door steeds dezelfde personen of door nieuwe users in een nieuw jasje gestoken worden. Het is al honderden keren voorbij gekomen en ze blijven het proberen.quote:Op maandag 26 september 2022 11:10 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Iedere kritiek willen wegvuiven omdat je niet direct een pasklare oplossing klaar hebt liggen is wel next-level domheid hoor.
Waarom voel je je aangesproken?quote:
Wereldwijd hebben we te maken met enorme inflatie...quote:Op maandag 26 september 2022 10:29 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
1 derde van Nederland heeft moeite met rondkomen, in de rest van Europa nog erger. Maar ja Slava Ukraine
Hij weet wie de trol is...quote:
Ik ben concreet geweest, nu jij nog.quote:Op maandag 26 september 2022 11:10 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik ga af op wat je zegt, en vooral wat je niet zegt. Want je bent totaal niet concreet in wat je nou precies bedoelt met "keuzes". Dus totdat jij concreet gaat worden met je opmerkingen ga ik af op wat je hier verder allemaal getypt hebt.
Tenzij je natuurlijk de ballen niet hebt om echt te zeggen wat je denkt.
En het punt waar dat hele gezever steeds aan voorbij gaat is dat net zoals de Oekraïners die het slachtoffer zijn van oorlogsgeweld, marteling, totale vernietiging van hun leefomgeving en ga zo maar door er voor Sandman niet toe doen, doet Sandman er ook voor de partijen die een significante bijdrage leveren aan het Oekraïense succes er niet toe. Dat maakt dat stompzinnige 'ge-we' ook zo hilarisch. Sandman formuleert kennelijk een 'we' waar de Oekraïense bevolking niet toe doet, maar kennelijk moeten externe partijen die op geen enkele wijze verantwoording aan de Nederlandse bevolking verschuldigd zijn Nederland desalniettemin zien als onderdeel van 'we'.quote:Op maandag 26 september 2022 11:06 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik doe ontzettend veel aan zelfreflectie. Maar laten we elkaar geen mietje noemen; jij wil gewoon niet dat een oorlog zoals in de Oekraïne nu woedt impact heeft op jouw leven. Jij leeft in de veronderstelling dat als de Oekraïne weggeven was aan Rusland, je gewoon door had kunnen gaan op dezelfde voet. En nu wil je stiekem wel toegeven aan de eisen van Rusland, zodat we "terug kunnen naar normaal".
Newsflash; deze oorlog is een glimp van waar Putin echt op uit is; consolidatie van macht en een directe aanval op de Westerse manier van leven.
Heb ik wat gemist?quote:Op maandag 26 september 2022 11:12 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Ik ben concreet geweest, nu jij nog.
NUKES!quote:Op maandag 26 september 2022 11:03 schreef vosss het volgende:
[..]
Don't get me started.quote:
Als je "sancties" en "wapenleveringen" concreet noemt, dan moeten we het even hebben over de definitie van concreet.quote:Op maandag 26 september 2022 11:12 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Ik ben concreet geweest, nu jij nog.
En weer leg je woorden in mijn mond.quote:Op maandag 26 september 2022 11:12 schreef Monolith het volgende:
[..]
En het punt waar dat hele gezever steeds aan voorbij gaat is dat net zoals de Oekraïners die het slachtoffer zijn van oorlogsgeweld, marteling, totale vernietiging van hun leefomgeving en ga zo maar door er voor Sandman niet toe doen, doet Sandman er ook voor de partijen die een significante bijdrage leveren aan het Oekraïense succes er niet toe. Dat maakt dat stompzinnige 'ge-we' ook zo hilarisch. Sandman formuleert kennelijk een 'we' waar de Oekraïense bevolking niet toe doet, maar kennelijk moeten externe partijen die op geen enkele wijze verantwoording aan de Nederlandse bevolking verschuldigd zijn Nederland desalniettemin zien als onderdeel van 'we'.
Dan zou ik een kritische houding van je verwachten met betrekking tot deze oorlog in Europa.quote:Op maandag 26 september 2022 10:32 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Pro-Europa zou je eerder moeten zeggen.
Maar ga je nog inhoudelijk reageren?quote:Op maandag 26 september 2022 11:13 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als je "sancties" en "wapenleveringen" concreet noemt, dan moeten we het even hebben over de definitie van concreet.
Hear hear. Maar ik denk zomaar dat je hier hoogstens een VMBO-one-liner van Mr Sandman op terug krijgt.quote:Op maandag 26 september 2022 11:12 schreef Monolith het volgende:
[..]
En het punt waar dat hele gezever steeds aan voorbij gaat is dat net zoals de Oekraïners die het slachtoffer zijn van oorlogsgeweld, marteling, totale vernietiging van hun leefomgeving en ga zo maar door er voor Sandman niet toe doen, doet Sandman er ook voor de partijen die een significante bijdrage leveren aan het Oekraïense succes er niet toe. Dat maakt dat stompzinnige 'ge-we' ook zo hilarisch. Sandman formuleert kennelijk een 'we' waar de Oekraïense bevolking niet toe doet, maar kennelijk moeten externe partijen die op geen enkele wijze verantwoording aan de Nederlandse bevolking verschuldigd zijn Nederland desalniettemin zien als onderdeel van 'we'.
Moet je wel gewend zijnquote:Op maandag 26 september 2022 11:13 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
En weer leg je woorden in mijn mond.
Lokaal conflict toch?quote:Op maandag 26 september 2022 11:14 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dan zou ik een kritische houding van je verwachten met betrekking tot deze oorlog in Europa.
Maar je weerlegt het niet.quote:Op maandag 26 september 2022 11:13 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
We zitten hier nog wel even, dus brand maar los.quote:
Nou, vooruit, ik sta altijd open voor mijn horizon verbreedden, quote even waar jij concrete oplossingen aanlevert.quote:
Zeker. Ik ben totaal voor de sancties en de wapenleveringen, en ik vind een ieder die denkt dat als we die zouden stoppen we terug kunnen gaan naar het "oude leventje" ontzettend naïef en dom en totaal disconnected van de realiteit. Om nog maar niet te spreken over de egoistische inslag van dit soort volk.quote:Op maandag 26 september 2022 11:14 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Maar ga je nog inhoudelijk reageren?
Look who's talkingquote:Op maandag 26 september 2022 11:14 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Maar ga je nog inhoudelijk reageren?
Pro Europa toch?quote:
Weerleggen?quote:
Nou nee, we interpreteren je cryptische gezever hier, maar kennelijk ben je niet in staat om duidelijk aan te geven wat je dan wel vindt. Het is hier niet 'raadt wat Sandman vindt'. Je hangt hier vooral de vermoeiende aandachtsprostituee uit. Dus, tabee.quote:Op maandag 26 september 2022 11:13 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Lekker handig. Flink escaleren. Als Rusland een tactisch nucleair wapen inzet dan kan de VS al niets anders meer dan Moskou veranderen in een parkeerplaats, want anders worden ze niet meer serieus genomen. En als ze dat doen is het binnen 1 dag afgelopen met de hele wereld.quote:
Dat gaat de VS niet doen.quote:Op maandag 26 september 2022 11:17 schreef vosss het volgende:
[..]
Lekker handig. Flink escaleren. Als Rusland een tactisch nucleair wapen inzet dan kan de VS al niets anders meer dan Moskou veranderen in een parkeerplaats, want anders worden ze niet meer serieus genomen. En als ze dat doen is het binnen 1 dag afgelopen met de hele wereld.
Over een corrupt land en een conflict waar wij niets te zoeken hebben.
Fraai dit hoor.
Maar dan hebben we wel mooi onze grens aangegeven bij Putin en dan heeft hij mooi niet gewonnen!!! Dat zal hem leren!!!
Dat we dan vervolgens allemaal dood zijn doet er verder dan niet toe natuurlijk. Over simpele gesproken.
We?quote:Op maandag 26 september 2022 11:17 schreef vosss het volgende:
[..]
Lekker handig. Flink escaleren. Als Rusland een tactisch nucleair wapen inzet dan kan de VS al niets anders meer dan Moskou veranderen in een parkeerplaats, want anders worden ze niet meer serieus genomen. En als ze dat doen is het binnen 1 dag afgelopen met de hele wereld.
Fraai dit hoor.
Maar dan hebben we wel mooi onze grens aangegeven bij Putin en dan heeft hij mooi niet gewonnen!!! Dat zal hem leren!!!
Dat we dan vervolgens allemaal dood zijn doet er verder dan niet toe natuurlijk. Over simpele gesproken.
Ik zeg of denk dan ook niet dat we terug kunnen naar ons oude leventje, sterker nog, dat zal nooit meer gebeuren.quote:Op maandag 26 september 2022 11:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zeker. Ik ben totaal voor de sancties en de wapenleveringen, en ik vind een ieder die denkt dat als we die zouden stoppen we terug kunnen gaan naar het "oude leventje" ontzettend naïef en dom en totaal disconnected van de realiteit. Om nog maar niet te spreken over de egoistische inslag van dit soort volk.
Wil je dat ik nog CONCRETER en meer INHOUDELIJK reageer? Of ga je dan weer om Straatcommando roepen?
Ze zeggen van wel anders.quote:
Ik zag geen smerige ongefundeerde beschuldigingen. En als jij vervolgens geen tegenargument weet te produceren....quote:Op maandag 26 september 2022 11:17 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Weerleggen?Smerige ongefundeerde beschuldigingen hoef ik niet te weerleggen.
Welk oude leventje? Wat is er in hemelsnaam veranderd voor de gemiddelde Europeaan?quote:Op maandag 26 september 2022 11:19 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Ik zeg of denk dan ook niet dat we terug kunnen naar ons oude leventje, sterker nog, dat zal nooit meer gebeuren.
Ah, we moeten weer "meer reflecteren".quote:Op maandag 26 september 2022 11:19 schreef Mr.Sandman het volgende:
Gek hoor dat ik me afvraag hoe dat is gekomen en graag zou reflecteren.
Meen je dit nou echt?quote:Op maandag 26 september 2022 11:20 schreef xzaz het volgende:
[..]
Welk oude leventje? Wat is er in hemelsnaam veranderd voor de gemiddelde Europeaan?
Precies. De VS heeft voldoende conventioneel wapentuig om de hele Russische troepenmacht uit te schakelen.quote:
Idd. Waar het om gaat is dat China(Rusland's grote broer) zenuwachtig zal worden als Rusland met (tactische) kernwapens gaat strooien, want dan zou de VS dat ook wel eens kunnen doen in het geval van een oorlog met Taiwan.quote:
Dat je ze niet ziet zegt genoeg denk ik. Valt me tegen van jou in het bijzonder.quote:Op maandag 26 september 2022 11:19 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik zag geen smerige ongefundeerde beschuldigingen. En als jij vervolgens geen tegenargument weet te produceren....
Ja.quote:Op maandag 26 september 2022 11:20 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Meen je dit nou echt?
Hoe dan.
Henk, we gaan niet dood.quote:Op maandag 26 september 2022 11:17 schreef vosss het volgende:
Fraai dit hoor.
Je reflecteert maar een eind weg maar als ik je opmerking hier lees:quote:Op maandag 26 september 2022 11:19 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Ik zeg of denk dan ook niet dat we terug kunnen naar ons oude leventje, sterker nog, dat zal nooit meer gebeuren.
Gek hoor dat ik me afvraag hoe dat is gekomen en graag zou reflecteren. Echt van de zotte.
Dan vat ik dit gewoon op als "we hadden ons er niet mee moeten bemoeien, dan hadden we nu geen hoge prijzen gehad". En dat is pertinent niet waar, ontzettend kortzichtig en getuigt nogal van weinig medeleven.quote:Op maandag 26 september 2022 10:21 schreef Mr.Sandman het volgende:
We gaan hele zware tijden tegemoet in Europa.
Ben benieuwd hoe we over een poosje naar onze keuzes en handelen kijken in en rondom dit conflict en of we een volgende keer iets meer terughoudend zullen zijn voordat we denken ons overal mee te kunnen en mogen bemoeien.
Oh wat hebben we gelachen om de boter die in Rusland achter slot en grendel ging maar het lachen zal ons rap vergaan.
Uberhaupt moeten die nukes van Rusland nog werkbaar zijn en nog aanwezig zijn. Met het Russische materiaal wat wij zien lijkt het me sterk dat ze er nog zijn.quote:Op maandag 26 september 2022 11:21 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Henk, we gaan niet dood.
Rustig aan. Zodra Poetin zijn nukes serieus beweegt begint zijn aftocht a-la Saddam Hoessein met baard die ze ergens uit een put trekken.
Raar, we hebben 2 alles vernietigende wereldoorlogen meegemaakt, en het leven is er daarna flink op vooruit gegaan.quote:Op maandag 26 september 2022 11:19 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Klinkt wel minder geil dan meer wapens he. Sorry.quote:Op maandag 26 september 2022 11:20 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ah, we moeten weer "meer reflecteren".
Ik zie dat Putin zijn nuke-dreigementen hun uitwerking niet gemist hebben op je.quote:Op maandag 26 september 2022 11:17 schreef vosss het volgende:
[..]
Fraai dit hoor.
Ik denk dat China bij de eerste nuke de handen van Rusland aftrektquote:Op maandag 26 september 2022 11:20 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Idd. Waar het om gaat is dat China(Rusland's grote broer) zenuwachtig zal worden als Rusland met (tactische) kernwapens gaat strooien, want dan zou de VS dat ook wel eens kunnen doen in het geval van een oorlog met Taiwan.
Zeg jij nu dat de holocaust goed was? Weet je hoeveel joden er zijn gestorven? Offer je die graag op voor een betere wereld?quote:Op maandag 26 september 2022 11:22 schreef Wantie het volgende:
[..]
Raar, we hebben 2 alles vernietigende wereldoorlogen meegemaakt, en het leven is er daarna flink op vooruit gegaan.
Nu is er een lokaal conflictje net buiten Europa, en dan zal het als gevolg daarvan nooit meer hetzelfde worden?
Dit is wel een erg krampachtige reactiequote:Op maandag 26 september 2022 11:24 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Zeg jij nu dat de holocaust goed was? Weet je hoeveel joden er zijn gestorven? Offer je die graag op voor een betere wereld?
/s
Godsammequote:Op maandag 26 september 2022 11:24 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Zeg jij nu dat de holocaust goed was? Weet je hoeveel joden er zijn gestorven? Offer je die graag op voor een betere wereld?
/s
Is allemaal vrijwilligerswerk.quote:Op maandag 26 september 2022 11:25 schreef xzaz het volgende:
Reflectie: op FOK! moet betere mods krijgen.
Ja, precies. Ben blij dat je dat ziet.quote:Op maandag 26 september 2022 11:25 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dit is wel een erg krampachtige reactie
Ja, teveel de troll uitgehangen nu.quote:Op maandag 26 september 2022 11:25 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dit is wel een erg krampachtige reactie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |