abonnement Unibet Coolblue
pi_206106431
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 10:55 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Vrijheid heeft een prijs, na 80 jaar voorspoed is het zeker voor het simpele deel van het volk goed om dat weer eens te voelen.
Simpele deel = arme deel?

Wat aardig van je.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_206106441
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 10:47 schreef Confetti het volgende:
Lees dat Orban weer oproept tot opheffen van sancties tegen het einde van het jaar. Ik begrijp dat je door de politieke realiteit dergelijke landen niet uit de EU kunt zuiveren, maar hoe is het toch mogelijk dat zo iemand mee mag doen met besprekingen en stemrecht heeft? De EU heeft niet de middelen om hem eruit te zetten, maar nu lopen ze te vergaderen waar een pion van het Kremlin bij zit. Die stuurt alle informatie natuurlijk door.
Is puur voor binnenlandse consumptie, er heerst een enorme inflatie in Hongarije door z'n waardeloze economische beleid waardoor hij nu de sancties gebruikt als afleiding voor z'n eigen falen.
pi_206106452
quote:
14s.gif Op maandag 26 september 2022 10:53 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
We zijn wij, iedereen. De mensheid. Mooi he. O+
Ja, alleen is dat nou net geen entiteit met enige macht.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_206106457
quote:
13s.gif Op maandag 26 september 2022 10:56 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
Simpele deel = arme deel?

Wat aardig van je.
Ja hè, het is idd heel erg om je eens te gaan realiseren hoe ontzettend goed wij het hebben. En om daar een klein stukje van in te leveren, wellicht tijdelijk, om anderen te helpen is zeker asociaal? :')
Het is koud, het is guur....
pi_206106473
quote:
7s.gif Op maandag 26 september 2022 10:56 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Leuk, maar welke keuzes bedoel je dan? Wees eens concreet.
De sancties en het opvoeren daarvan, de wapenleveringen en het opvoeren daarvan. Alle keuzes die we gemaakt hebben simpelweg.

Je doet nooit aan (zelf)reflectie? Zelfs niet op het werk na een groot project?
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_206106475
quote:
14s.gif Op maandag 26 september 2022 10:53 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
We zijn wij, iedereen. De mensheid. Mooi he. O+
Met jou als eerste mens, dan een hele tijd niks, dan weer jezelf en dan heel misschien aan het eind eens een ander die niet in dit land woont en die oorlog en terreur meemaken. :')
Het is koud, het is guur....
pi_206106479
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 10:58 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Ja hè, het is idd heel erg om je eens te gaan realiseren hoe ontzettend goed wij het hebben. En om daar een klein stukje van in te leveren, wellicht tijdelijk, om anderen te helpen is zeker asociaal? :')
Eige volluk eerst! :(
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_206106481
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 10:49 schreef Monolith het volgende:

[..]
En wie zijn die 'we' waar je hier over praat?
Joh laat gaan, het is alleen maar een techniekje om de discussie weer via een net iets ander onderwerpje te ontregelen. Alsof je met aanhangers van creationisme of intelligent design in discussie bent. Ze stellen ook helemaal geen wedervraag of zijn niet eens bezig met je uitdagen of een andere beleidstheorie uit te leggen.

Het is een moderne manier van heulen met de vijand, bewust of onbewust. Discussie over andere strategie of kritiek op beleid is namelijk alle ruimte voor. In de Kamer denkt niet iedereen hetzelfde en zeker in Duitsland is er nog wel ophef over oa Merkel.

Het hele frame dat je niet kritiek of andere mening is de stropop waar alles mee begint. Vanuit daar heb ik hier alle kul al tig keer voorbij zien komen, inclusief alle truukjes om van het ene argument naar het andere te springen als ze inhoudelijk klem zitten. Het is mij een raadsel waarom dit soort trollen worden gedoogd, misschien tijd voor een nieuw subforum naar BNW. Het lukt namelijk ook een hoop trolreacties uit, heb ik ook wel eens gedaan, maar dat komt het topic ook niet ten goede. Dapper dat je nog inhoudelijk van repliek probeert te voorzien maar ik zwijg ze gewoon dood.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
pi_206106482
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 10:38 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
Wat kan mij Rusland of Ukraine schelen. Ik woon hier.
Wat een mooi mens ben je. :')
Het is koud, het is guur....
pi_206106487
quote:
14s.gif Op maandag 26 september 2022 10:48 schreef Mr.Sandman het volgende:
had gewild? Dat we onze keuzes meer hadden gemaakt met onze eigen bevolking in het achterhoofd. We gaan echt hele zware tijden tegemoet en dan lijkt het me niet bepaald vreemd als we bepaalde keuzes (nu en in de toekomst) eens gaan herzien of herover
Welke keuzes?
pi_206106491
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 10:58 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Ja hè, het is idd heel erg om je eens te gaan realiseren hoe ontzettend goed wij het hebben. En om daar een klein stukje van in te leveren, wellicht tijdelijk, om anderen te helpen is zeker asociaal? :')
En wie mag dat bepalen? Wie mag zeggen dat we dat het waard vinden? Mensen die er zelf geen last van hebben? Jij die er toch geen last van heeft?
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_206106494
quote:
14s.gif Op maandag 26 september 2022 10:21 schreef Mr.Sandman het volgende:
We gaan hele zware tijden tegemoet in Europa.
Dankzij Poetin.


quote:
Ben benieuwd hoe we over een poosje naar onze keuzes en handelen kijken in en rondom dit conflict en of we een volgende keer iets meer terughoudend zullen zijn voordat we denken ons overal mee te kunnen en mogen bemoeien.
Wijze les is dat er de volgende keer er harder in moeten gaan, verder nooit meer de fout maken dat we vrienden kunnen zijn met Rusland. Dat idee hoort definitief van tafel te zijn. Nooit meer enige afhankelijkheid van een dergelijk volk.


quote:
Oh wat hebben we gelachen om de boter die in Rusland achter slot en grendel ging maar het lachen zal ons rap vergaan.
Ja, daar hoop je al lange tijd op.
Maar helaas hebben de mensen heel goed door waar de oorzaak ligt, en dat is bij Rusland, die in maart 2021 de gastoevoer al omlaag bracht, met als gevolg recordstijgingen van de gasprijs een jaar geleden.

Mensen vinden het niet normaal dat een land een ander land binnen valt, de bevolking martelt, deporteert, verkracht, vermoordt, terwijl geprobeerd wordt gebieden te annexeren.
Die vragen niet of hun overheid als een schoothondje mooi wil gaan zitten met de pootjes omhoog, omdat ze anders geen gas meer krijgen...

Op een enkeling na dan, en daarvoor hebben we op Fok een apart subforum.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  maandag 26 september 2022 @ 11:03:02 #213
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_206106504
quote:
14s.gif Op maandag 26 september 2022 11:00 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
De sancties en het opvoeren daarvan, de wapenleveringen en het opvoeren daarvan. Alle keuzes die we gemaakt hebben simpelweg.

Maar concreter dan dit gaat het zeker niet worden hé?

Niet me niet kwalijk, ik "stel gewoon vragen", dat moet toch resoneren bij grote denkers zoals jij ;)
&lt;signature here&gt;.
  maandag 26 september 2022 @ 11:03:15 #214
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_206106507
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 10:38 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
Wat kan mij Rusland of Ukraine schelen. Ik woon hier.
Dmn zo heerlijk als je zo kan leven :D
pi_206106508
quote:
13s.gif Op maandag 26 september 2022 11:01 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
En wie mag dat bepalen? Wie mag zeggen dat we dat het waard vinden? Mensen die er zelf geen last van hebben? Jij die er toch geen last van heeft?
Gevoel en gezond verstand zijn gelukkig nog altijd meer waard dan ongebreideld egoïsme.
Het is koud, het is guur....
pi_206106511
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 10:21 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
Wil je zeggen dat het nu veel anders is?
Nee, ook nu wordt pro Russisch geluid niet geaccepteerd in Oekraïne.

Geen idee waarom eigenlijk. Rusland heeft immers het beste met Oekraïne voor. In tegenstelling tot de Navo.


Ooh, wacht.
Dit is NWS...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_206106515
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 10:56 schreef Zwoerd het volgende:

[..]
Misschien is het voor jou niet zo'n probleem, maar oorlog en genocide in onze achtertuin vinden veel mensen toch niet zo prettig.
Een stuk prettiger dan een atoombom in mijn achtertuin.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  maandag 26 september 2022 @ 11:03:56 #218
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_206106516
quote:
14s.gif Op maandag 26 september 2022 11:03 schreef vosss het volgende:

[..]
Een stuk prettiger dan een atoombom in mijn achtertuin.
Ah daar hebben we vosss weer. Precies op tijd :D
pi_206106518
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2022 11:01 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dankzij Poetin.
[..]
Wijze les is dat er de volgende keer er harder in moeten gaan, verder nooit meer de fout maken dat we vrienden kunnen zijn met Rusland. Dat idee hoort definitief van tafel te zijn. Nooit meer enige afhankelijkheid van een dergelijk volk.
[..]
Ja, daar hoop je al lange tijd op.
Maar helaas hebben de mensen heel goed door waar de oorzaak ligt, en dat is bij Rusland, die in maart 2021 de gastoevoer al omlaag bracht, met als gevolg recordstijgingen van de gasprijs een jaar geleden.

Mensen vinden het niet normaal dat een land een ander land binnen valt, de bevolking martelt, deporteert, verkracht, vermoordt, terwijl geprobeerd wordt gebieden te annexeren.
Die vragen niet of hun overheid als een schoothondje mooi wil gaan zitten met de pootjes omhoog, omdat ze anders geen gas meer krijgen...

Op een enkeling na dan, en daarvoor hebben we op Fok een apart subforum.
Wat vragen die mensen dan wel?

De gemiddelde man en vrouw in Nederland zijn helemaal niet bezig met dit conflct. Die zijn bezig om zelf de eindjes aan elkaar te knopen en dan kom jij met deze lege woorden.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
  maandag 26 september 2022 @ 11:04:30 #220
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_206106527
Gelijk de atoomboom narratief erin gooien. Toe maar :D
pi_206106530
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 11:03 schreef xzaz het volgende:

[..]
Dmn zo heerlijk als je zo kan leven :D
Niet snappen dat ie jullie allemaal een spiegel voor aan het houden is.

_O-
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_206106533
quote:
14s.gif Op maandag 26 september 2022 11:03 schreef vosss het volgende:

[..]
Een stuk prettiger dan een atoombom in mijn achtertuin.
Over de simpele gesproken. :')
Het is koud, het is guur....
pi_206106540
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 10:58 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Ja hè, het is idd heel erg om je eens te gaan realiseren hoe ontzettend goed wij het hebben. En om daar een klein stukje van in te leveren, wellicht tijdelijk, om anderen te helpen is zeker asociaal? :')
Heel veel van dat volk heeft er zelf voor gestemd. Want rechts zorgt voor minder buitenlanders... (Dat rechts economisch beleid niet in hun voordeel werkt komen ze de laatste jaren pas achter).
pi_206106543
quote:
7s.gif Op maandag 26 september 2022 10:22 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Voorlopig zitten we hier nog, veilig, gezond, rijk, en lachen in EU. Kan ik van de Russen niet zeggen.
Heb je dan die exodus niet gezien aan onze landsgrenzen?
Mensen vluchten massaal de EU uit!
Inmiddels denkt de regering na over een uitreisverbod!


Ooh, wacht...
Da's niet in de EU, maar in Rusland...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  maandag 26 september 2022 @ 11:05:31 #225
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_206106545
quote:
10s.gif Op maandag 26 september 2022 11:04 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
Niet snappen dat ie jullie allemaal een spiegel voor aan het houden is.

_O-
niet snappen als je dat typt gewoon 0,0 verstand hebt.
  maandag 26 september 2022 @ 11:05:52 #226
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_206106549
quote:
13s.gif Op maandag 26 september 2022 11:03 schreef Mr.Sandman het volgende:
Die zijn bezig om zelf de eindjes aan elkaar te knopen en dan kom jij met deze lege woorden.
Egoïsme dus?

Schijt aan de langere termijn, schijt aan de consequenties, als jij maar niet te veel betaalt aan de pomp?
&lt;signature here&gt;.
  maandag 26 september 2022 @ 11:06:09 #227
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_206106555
Vosss komt met een nieuwe opmerking in 3.... 2.... 1
  maandag 26 september 2022 @ 11:06:59 #228
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_206106563
quote:
14s.gif Op maandag 26 september 2022 11:00 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
De sancties en het opvoeren daarvan, de wapenleveringen en het opvoeren daarvan. Alle keuzes die we gemaakt hebben simpelweg.

Je doet nooit aan (zelf)reflectie? Zelfs niet op het werk na een groot project?
Ik doe ontzettend veel aan zelfreflectie. Maar laten we elkaar geen mietje noemen; jij wil gewoon niet dat een oorlog zoals in de Oekraïne nu woedt impact heeft op jouw leven. Jij leeft in de veronderstelling dat als de Oekraïne weggeven was aan Rusland, je gewoon door had kunnen gaan op dezelfde voet. En nu wil je stiekem wel toegeven aan de eisen van Rusland, zodat we "terug kunnen naar normaal".

Newsflash; deze oorlog is een glimp van waar Putin echt op uit is; consolidatie van macht en een directe aanval op de Westerse manier van leven.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_206106569
quote:
7s.gif Op maandag 26 september 2022 11:05 schreef ExTec het volgende:

[..]
Egoïsme dus?

Schijt aan de langere termijn, schijt aan de consequenties, als jij maar niet te veel betaalt aan de pomp?
Ja, de wereld is zwart-wit. Er zijn altijd slechts twee opties, leer ik in dit topic.

:')
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_206106573
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 10:23 schreef xzaz het volgende:

[..]
Ja, ze komen altijd in 'waves'. :D
Alsof ze werken in blokjes van uren per forum, straks gaan ze door naar geenstijl ofzo, of het nu.nl
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
pi_206106578
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 10:28 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
Vooral bij mensen die voorstander zijn van vrijheid van meningsuiting.
De mening van die MP was heel duidelijk toch?

In Rusland was de programmamaker uit het raam gevallen.
Maar daar hoor ik je niet over.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  maandag 26 september 2022 @ 11:08:12 #232
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_206106580
quote:
10s.gif Op maandag 26 september 2022 11:07 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
Ja, de wereld is zwart-wit. Er zijn altijd slechts twee opties, leer ik in dit topic.

:')
Wat is dan de tussenweg? :)

Grote bek, bla bla bla, maar nergens concreet worden hoe het dan moet, hé?
&lt;signature here&gt;.
pi_206106582
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 11:03 schreef xzaz het volgende:

[..]
Ah daar hebben we vosss weer. Precies op tijd :D
:7
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_206106589
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2022 11:05 schreef Wantie het volgende:

[..]
Heb je dan die exodus niet gezien aan onze landsgrenzen?
Mensen vluchten massaal de EU uit!
Inmiddels denkt de regering na over een uitreisverbod!

Ooh, wacht...
Da's niet in de EU, maar in Rusland...
En we zien hier bussen vol met mannen van middelbare leeftijd beschonken die naar de kazerne gaan alwaar ze een 80 jaar oud wapen uitgereikt krijgen.
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
pi_206106590
quote:
7s.gif Op maandag 26 september 2022 11:06 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Ik doe ontzettend veel aan zelfreflectie. Maar laten we elkaar geen mietje noemen; jij wil gewoon niet dat een oorlog zoals in de Oekraïne nu woedt impact heeft op jouw leven. Jij leeft in de veronderstelling dat als de Oekraïne weggeven was aan Rusland, je gewoon door had kunnen gaan op dezelfde voet. En nu wil je stiekem wel toegeven aan de eisen van Rusland, zodat we "terug kunnen naar normaal".

Newsflash; deze oorlog is een glimp van waar Putin echt op uit is; consolidatie van macht en een directe aanval op de Westerse manier van leven.
En weer volgt een hele opsomming over wat ik zou vinden of gezegd te hebben zonder het ooit gevonden of gezegd te hebben.

Bevalt deze manier van discussieren jullie?
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
  maandag 26 september 2022 @ 11:09:16 #236
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_206106596
Hoeveel betaalt dat nou eigenlijk, Rusbot zijn?
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  maandag 26 september 2022 @ 11:09:54 #237
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_206106603
quote:
7s.gif Op maandag 26 september 2022 11:09 schreef Scorpie het volgende:
Hoeveel betaalt dat nou eigenlijk, Rusbot zijn?
Over een paar minuten zijn ze opeens allemaal weer weg.
pi_206106606
quote:
10s.gif Op maandag 26 september 2022 11:08 schreef ExTec het volgende:

[..]
Wat is dan de tussenweg? :)

Grote bek, bla bla bla, maar nergens concreet worden hoe het dan moet, hé?
Iedere kritiek willen wegvuiven omdat je niet direct een pasklare oplossing klaar hebt liggen is wel next-level domheid hoor.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_206106607
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 10:54 schreef Seeburg54 het volgende:

[..]
Misschien is het je ontgaan of wil je het gewoon niet weten, maar Medvedev heeft toch duidelijk gezegd dat ze willen gaan voor een Eurazië en willen optrekken tot Lissabon. Dat kan domme grootspraak zijn, maar deze kontlikker van Poetin zal voor de verandering maar een keer wel de waarheid zeggen.
Ik ben overigens blij dat de geallieerden in WO2 niet dit soort gedachten hadden. Domme praat.
Bron? / Link?
pi_206106612
quote:
7s.gif Op maandag 26 september 2022 11:09 schreef Scorpie het volgende:
Hoeveel betaalt dat nou eigenlijk, Rusbot zijn?
@Straatcommando.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
  maandag 26 september 2022 @ 11:10:54 #241
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_206106617
quote:
13s.gif Op maandag 26 september 2022 11:08 schreef Mr.Sandman het volgende:
Bevalt deze manier van discussieren jullie?
Jij vind het helemaal geweldig.

Weer lekker verongelijkt doen.

Beter dan concreet antwoord geven op vragen, is het niet?
&lt;signature here&gt;.
  maandag 26 september 2022 @ 11:10:57 #242
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_206106618
quote:
13s.gif Op maandag 26 september 2022 11:08 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
En weer volgt een hele opsomming over wat ik zou vinden of gezegd te hebben zonder het ooit gevonden of gezegd te hebben.

Bevalt deze manier van discussieren jullie?
Ik ga af op wat je zegt, en vooral wat je niet zegt. Want je bent totaal niet concreet in wat je nou precies bedoelt met "keuzes". Dus totdat jij concreet gaat worden met je opmerkingen ga ik af op wat je hier verder allemaal getypt hebt.

Tenzij je natuurlijk de ballen niet hebt om echt te zeggen wat je denkt.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  maandag 26 september 2022 @ 11:11:18 #243
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_206106623
quote:
14s.gif Op maandag 26 september 2022 11:10 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
Iedere kritiek willen wegvuiven omdat je niet direct een pasklare oplossing klaar hebt liggen is wel next-level domheid hoor.
Nee het is kritiek die al meerdere malen voorbij is gekomen door steeds dezelfde personen of door nieuwe users in een nieuw jasje gestoken worden. Het is al honderden keren voorbij gekomen en ze blijven het proberen.

Jouw 'mening' is niet bijzonder. sterker nog het is een doctrine die hier zo vaak voorbij komt dat het gewoon vermoeiend is.
  maandag 26 september 2022 @ 11:11:24 #244
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_206106625
quote:
13s.gif Op maandag 26 september 2022 11:10 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
@:Straatcommando.
Waarom voel je je aangesproken?
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_206106627
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 10:29 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
1 derde van Nederland heeft moeite met rondkomen, in de rest van Europa nog erger. Maar ja Slava Ukraine
Wereldwijd hebben we te maken met enorme inflatie...

Maarehh, dat komt omdat wij geen gas meer willen van Rusland :7

Hoe houd je jezelf voor de gek...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_206106635
quote:
7s.gif Op maandag 26 september 2022 11:11 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Waarom voel je je aangesproken?
Hij weet wie de trol is...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_206106636
quote:
7s.gif Op maandag 26 september 2022 11:10 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Ik ga af op wat je zegt, en vooral wat je niet zegt. Want je bent totaal niet concreet in wat je nou precies bedoelt met "keuzes". Dus totdat jij concreet gaat worden met je opmerkingen ga ik af op wat je hier verder allemaal getypt hebt.

Tenzij je natuurlijk de ballen niet hebt om echt te zeggen wat je denkt.
Ik ben concreet geweest, nu jij nog.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_206106641
quote:
7s.gif Op maandag 26 september 2022 11:06 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Ik doe ontzettend veel aan zelfreflectie. Maar laten we elkaar geen mietje noemen; jij wil gewoon niet dat een oorlog zoals in de Oekraïne nu woedt impact heeft op jouw leven. Jij leeft in de veronderstelling dat als de Oekraïne weggeven was aan Rusland, je gewoon door had kunnen gaan op dezelfde voet. En nu wil je stiekem wel toegeven aan de eisen van Rusland, zodat we "terug kunnen naar normaal".

Newsflash; deze oorlog is een glimp van waar Putin echt op uit is; consolidatie van macht en een directe aanval op de Westerse manier van leven.
En het punt waar dat hele gezever steeds aan voorbij gaat is dat net zoals de Oekraïners die het slachtoffer zijn van oorlogsgeweld, marteling, totale vernietiging van hun leefomgeving en ga zo maar door er voor Sandman niet toe doen, doet Sandman er ook voor de partijen die een significante bijdrage leveren aan het Oekraïense succes er niet toe. Dat maakt dat stompzinnige 'ge-we' ook zo hilarisch. Sandman formuleert kennelijk een 'we' waar de Oekraïense bevolking niet toe doet, maar kennelijk moeten externe partijen die op geen enkele wijze verantwoording aan de Nederlandse bevolking verschuldigd zijn Nederland desalniettemin zien als onderdeel van 'we'.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  maandag 26 september 2022 @ 11:12:39 #249
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_206106642
quote:
13s.gif Op maandag 26 september 2022 11:12 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
Ik ben concreet geweest, nu jij nog.
Heb ik wat gemist? ;)
&lt;signature here&gt;.
  maandag 26 september 2022 @ 11:13:10 #250
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_206106646
quote:
14s.gif Op maandag 26 september 2022 11:03 schreef vosss het volgende:

[..]
Een stuk prettiger dan een atoombom in mijn achtertuin.
NUKES! *O*
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_206106649
quote:
7s.gif Op maandag 26 september 2022 11:12 schreef ExTec het volgende:

[..]
Heb ik wat gemist? ;)
Don't get me started. :D
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
  maandag 26 september 2022 @ 11:13:43 #252
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_206106652
quote:
13s.gif Op maandag 26 september 2022 11:12 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
Ik ben concreet geweest, nu jij nog.
Als je "sancties" en "wapenleveringen" concreet noemt, dan moeten we het even hebben over de definitie van concreet.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_206106653
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 11:12 schreef Monolith het volgende:

[..]
En het punt waar dat hele gezever steeds aan voorbij gaat is dat net zoals de Oekraïners die het slachtoffer zijn van oorlogsgeweld, marteling, totale vernietiging van hun leefomgeving en ga zo maar door er voor Sandman niet toe doen, doet Sandman er ook voor de partijen die een significante bijdrage leveren aan het Oekraïense succes er niet toe. Dat maakt dat stompzinnige 'ge-we' ook zo hilarisch. Sandman formuleert kennelijk een 'we' waar de Oekraïense bevolking niet toe doet, maar kennelijk moeten externe partijen die op geen enkele wijze verantwoording aan de Nederlandse bevolking verschuldigd zijn Nederland desalniettemin zien als onderdeel van 'we'.
En weer leg je woorden in mijn mond.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_206106659
quote:
14s.gif Op maandag 26 september 2022 10:32 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
Pro-Europa zou je eerder moeten zeggen.
Dan zou ik een kritische houding van je verwachten met betrekking tot deze oorlog in Europa.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  maandag 26 september 2022 @ 11:14:12 #255
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_206106660
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 11:12 schreef Monolith het volgende:

[..]
Omdat Oekraine niet eens bestaat volgens hun 'mening'.
pi_206106664
quote:
7s.gif Op maandag 26 september 2022 11:13 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Als je "sancties" en "wapenleveringen" concreet noemt, dan moeten we het even hebben over de definitie van concreet.
Maar ga je nog inhoudelijk reageren?
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
  maandag 26 september 2022 @ 11:14:25 #257
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_206106665
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 11:12 schreef Monolith het volgende:

[..]
En het punt waar dat hele gezever steeds aan voorbij gaat is dat net zoals de Oekraïners die het slachtoffer zijn van oorlogsgeweld, marteling, totale vernietiging van hun leefomgeving en ga zo maar door er voor Sandman niet toe doen, doet Sandman er ook voor de partijen die een significante bijdrage leveren aan het Oekraïense succes er niet toe. Dat maakt dat stompzinnige 'ge-we' ook zo hilarisch. Sandman formuleert kennelijk een 'we' waar de Oekraïense bevolking niet toe doet, maar kennelijk moeten externe partijen die op geen enkele wijze verantwoording aan de Nederlandse bevolking verschuldigd zijn Nederland desalniettemin zien als onderdeel van 'we'.
Hear hear. Maar ik denk zomaar dat je hier hoogstens een VMBO-one-liner van Mr Sandman op terug krijgt.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  maandag 26 september 2022 @ 11:14:36 #258
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_206106669
quote:
13s.gif Op maandag 26 september 2022 11:13 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
En weer leg je woorden in mijn mond.
Moet je wel gewend zijn :)
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 26 september 2022 @ 11:14:36 #259
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_206106670
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_206106671
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2022 11:14 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dan zou ik een kritische houding van je verwachten met betrekking tot deze oorlog in Europa.
Lokaal conflict toch?
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_206106672
quote:
13s.gif Op maandag 26 september 2022 11:13 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
En weer leg je woorden in mijn mond.
Maar je weerlegt het niet.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_206106674
quote:
11s.gif Op maandag 26 september 2022 11:13 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
Don't get me started. :D
We zitten hier nog wel even, dus brand maar los. ^O^
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  maandag 26 september 2022 @ 11:15:23 #263
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_206106676
quote:
11s.gif Op maandag 26 september 2022 11:13 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
Don't get me started. :D
Nou, vooruit, ik sta altijd open voor mijn horizon verbreedden, quote even waar jij concrete oplossingen aanlevert.

En abstracte vergezichten a'la dat we het e.e.a. "moeten heroverwegen, en over de lange termijn na moeten denken" zijn geen concrete oplossingen :)
&lt;signature here&gt;.
  maandag 26 september 2022 @ 11:15:51 #264
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_206106682
quote:
13s.gif Op maandag 26 september 2022 11:14 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
Maar ga je nog inhoudelijk reageren?
Zeker. Ik ben totaal voor de sancties en de wapenleveringen, en ik vind een ieder die denkt dat als we die zouden stoppen we terug kunnen gaan naar het "oude leventje" ontzettend naïef en dom en totaal disconnected van de realiteit. Om nog maar niet te spreken over de egoistische inslag van dit soort volk.

Wil je dat ik nog CONCRETER en meer INHOUDELIJK reageer? Of ga je dan weer om Straatcommando roepen?
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  maandag 26 september 2022 @ 11:16:04 #265
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_206106683
quote:
13s.gif Op maandag 26 september 2022 11:14 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
Maar ga je nog inhoudelijk reageren?
Look who's talking _O-
&lt;signature here&gt;.
pi_206106684
quote:
11s.gif Op maandag 26 september 2022 11:14 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
Lokaal conflict toch?
Pro Europa toch?

Wat is er pro Europa aan het tolereren dat een Europees land geannexeerd wordt, waarbij de bevolking wordt gedeporteerd, gemarteld, verkracht en vermoord?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_206106692
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2022 11:14 schreef Wantie het volgende:

[..]
Maar je weerlegt het niet.
Weerleggen? :D Smerige ongefundeerde beschuldigingen hoef ik niet te weerleggen.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_206106694
quote:
13s.gif Op maandag 26 september 2022 11:13 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
En weer leg je woorden in mijn mond.
Nou nee, we interpreteren je cryptische gezever hier, maar kennelijk ben je niet in staat om duidelijk aan te geven wat je dan wel vindt. Het is hier niet 'raadt wat Sandman vindt'. Je hangt hier vooral de vermoeiende aandachtsprostituee uit. Dus, tabee.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_206106697
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 10:47 schreef Aurelius het volgende:
[ twitter ]
Lekker handig. Flink escaleren. Als Rusland een tactisch nucleair wapen inzet dan kan de VS al niets anders meer dan Moskou veranderen in een parkeerplaats, want anders worden ze niet meer serieus genomen. En als ze dat doen is het binnen 1 dag afgelopen met de hele wereld.

Over een corrupt land en een conflict waar wij niets te zoeken hebben.

Fraai dit hoor.

Maar dan hebben we wel mooi onze grens aangegeven bij Putin en dan heeft hij mooi niet gewonnen!!! Dat zal hem leren!!!

Dat we dan vervolgens allemaal dood zijn doet er verder dan niet toe natuurlijk. Over simpele gesproken. 8)7
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_206106703
Aha, de FVD Jugend heeft ook weer de weg naar dit topic gevonden.
pi_206106709
quote:
7s.gif Op maandag 26 september 2022 11:17 schreef vosss het volgende:

[..]
Lekker handig. Flink escaleren. Als Rusland een tactisch nucleair wapen inzet dan kan de VS al niets anders meer dan Moskou veranderen in een parkeerplaats, want anders worden ze niet meer serieus genomen. En als ze dat doen is het binnen 1 dag afgelopen met de hele wereld.

Over een corrupt land en een conflict waar wij niets te zoeken hebben.

Fraai dit hoor.

Maar dan hebben we wel mooi onze grens aangegeven bij Putin en dan heeft hij mooi niet gewonnen!!! Dat zal hem leren!!!

Dat we dan vervolgens allemaal dood zijn doet er verder dan niet toe natuurlijk. Over simpele gesproken. 8)7
Dat gaat de VS niet doen.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_206106711
twitter
pi_206106712
quote:
7s.gif Op maandag 26 september 2022 11:17 schreef vosss het volgende:

[..]
Lekker handig. Flink escaleren. Als Rusland een tactisch nucleair wapen inzet dan kan de VS al niets anders meer dan Moskou veranderen in een parkeerplaats, want anders worden ze niet meer serieus genomen. En als ze dat doen is het binnen 1 dag afgelopen met de hele wereld.

Over een corrupt land en een conflict waar wij niets te zoeken hebben.

Fraai dit hoor.

Maar dan hebben we wel mooi onze grens aangegeven bij Putin en dan heeft hij mooi niet gewonnen!!! Dat zal hem leren!!!

Dat we dan vervolgens allemaal dood zijn doet er verder dan niet toe natuurlijk. Over simpele gesproken. 8)7
We?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  maandag 26 september 2022 @ 11:18:42 #274
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_206106714
quote:
7s.gif Op maandag 26 september 2022 11:17 schreef vosss het volgende:

[..]
Lekker handig. Flink escaleren.
Inderdaad een Europees land binnenvallen is Flink escaleren.
pi_206106717
quote:
7s.gif Op maandag 26 september 2022 11:15 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Zeker. Ik ben totaal voor de sancties en de wapenleveringen, en ik vind een ieder die denkt dat als we die zouden stoppen we terug kunnen gaan naar het "oude leventje" ontzettend naïef en dom en totaal disconnected van de realiteit. Om nog maar niet te spreken over de egoistische inslag van dit soort volk.

Wil je dat ik nog CONCRETER en meer INHOUDELIJK reageer? Of ga je dan weer om Straatcommando roepen?
Ik zeg of denk dan ook niet dat we terug kunnen naar ons oude leventje, sterker nog, dat zal nooit meer gebeuren.

Gek hoor dat ik me afvraag hoe dat is gekomen en graag zou reflecteren. Echt van de zotte.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_206106723
quote:
7s.gif Op maandag 26 september 2022 11:18 schreef HSG het volgende:

[..]
Dat gaat de VS niet doen.
Ze zeggen van wel anders.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_206106724
quote:
10s.gif Op maandag 26 september 2022 11:17 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
Weerleggen? :D Smerige ongefundeerde beschuldigingen hoef ik niet te weerleggen.
Ik zag geen smerige ongefundeerde beschuldigingen. En als jij vervolgens geen tegenargument weet te produceren....
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  maandag 26 september 2022 @ 11:20:01 #278
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_206106726
quote:
13s.gif Op maandag 26 september 2022 11:19 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
Ik zeg of denk dan ook niet dat we terug kunnen naar ons oude leventje, sterker nog, dat zal nooit meer gebeuren.
Welk oude leventje? Wat is er in hemelsnaam veranderd voor de gemiddelde Europeaan?
  maandag 26 september 2022 @ 11:20:01 #279
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_206106727
quote:
13s.gif Op maandag 26 september 2022 11:19 schreef Mr.Sandman het volgende:
Gek hoor dat ik me afvraag hoe dat is gekomen en graag zou reflecteren.
Ah, we moeten weer "meer reflecteren".
&lt;signature here&gt;.
  maandag 26 september 2022 @ 11:20:19 #280
8369 speknek
Another day another slay
pi_206106729
twitter


De mobilisatie gaat dus precies zoals voorspeld was. Er wordt gemobiliseerd terwijl alle officieren in Oekraïne zitten of dood zijn, en al het materieel in Oekraïne zit, verwoest is of onbruikbaar is.

Rest dus de vraag, waarom het Putin doorgezet?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_206106732
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 11:20 schreef xzaz het volgende:

[..]
Welk oude leventje? Wat is er in hemelsnaam veranderd voor de gemiddelde Europeaan?
Meen je dit nou echt?

Hoe dan. :D
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
  maandag 26 september 2022 @ 11:20:52 #282
21467 franske19
Hit the deck!
pi_206106734
quote:
7s.gif Op maandag 26 september 2022 11:18 schreef HSG het volgende:

[..]
Dat gaat de VS niet doen.
Precies. De VS heeft voldoende conventioneel wapentuig om de hele Russische troepenmacht uit te schakelen.
"The wolves will come again," said Jojen solemnly. - George R.R. Martin
pi_206106735
quote:
7s.gif Op maandag 26 september 2022 11:18 schreef HSG het volgende:

[..]
Dat gaat de VS niet doen.
Idd. Waar het om gaat is dat China(Rusland's grote broer) zenuwachtig zal worden als Rusland met (tactische) kernwapens gaat strooien, want dan zou de VS dat ook wel eens kunnen doen in het geval van een oorlog met Taiwan.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_206106739
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2022 11:19 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ik zag geen smerige ongefundeerde beschuldigingen. En als jij vervolgens geen tegenargument weet te produceren....
Dat je ze niet ziet zegt genoeg denk ik. Valt me tegen van jou in het bijzonder.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
  maandag 26 september 2022 @ 11:21:24 #285
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_206106741
quote:
10s.gif Op maandag 26 september 2022 11:20 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
Meen je dit nou echt?

Hoe dan. :D
Ja.
pi_206106742
quote:
7s.gif Op maandag 26 september 2022 11:17 schreef vosss het volgende:

Lekker handig. Flink escaleren. Als Rusland een tactisch nucleair wapen inzet dan kan de VS al niets anders meer dan Moskou veranderen in een parkeerplaats, want anders worden ze niet meer serieus genomen. En als ze dat doen is het binnen 1 dag afgelopen met de hele wereld.

Over een corrupt land en een conflict waar wij niets te zoeken hebben.

Fraai dit hoor.

Maar dan hebben we wel mooi onze grens aangegeven bij Putin en dan heeft hij mooi niet gewonnen!!! Dat zal hem leren!!!

Dat we dan vervolgens allemaal dood zijn doet er verder dan niet toe natuurlijk. Over simpele gesproken. 8)7
Henk, we gaan niet dood.

Rustig aan. Zodra Poetin zijn nukes serieus beweegt begint zijn aftocht a-la Saddam Hoessein met baard die ze ergens uit een put trekken.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
  maandag 26 september 2022 @ 11:22:13 #287
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_206106748
quote:
13s.gif Op maandag 26 september 2022 11:19 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
Ik zeg of denk dan ook niet dat we terug kunnen naar ons oude leventje, sterker nog, dat zal nooit meer gebeuren.

Gek hoor dat ik me afvraag hoe dat is gekomen en graag zou reflecteren. Echt van de zotte.
Je reflecteert maar een eind weg maar als ik je opmerking hier lees:

quote:
14s.gif Op maandag 26 september 2022 10:21 schreef Mr.Sandman het volgende:
We gaan hele zware tijden tegemoet in Europa.

Ben benieuwd hoe we over een poosje naar onze keuzes en handelen kijken in en rondom dit conflict en of we een volgende keer iets meer terughoudend zullen zijn voordat we denken ons overal mee te kunnen en mogen bemoeien.

Oh wat hebben we gelachen om de boter die in Rusland achter slot en grendel ging maar het lachen zal ons rap vergaan.
Dan vat ik dit gewoon op als "we hadden ons er niet mee moeten bemoeien, dan hadden we nu geen hoge prijzen gehad". En dat is pertinent niet waar, ontzettend kortzichtig en getuigt nogal van weinig medeleven.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  maandag 26 september 2022 @ 11:22:31 #288
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_206106753
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 11:21 schreef Aloulu het volgende:

[..]
Henk, we gaan niet dood.

Rustig aan. Zodra Poetin zijn nukes serieus beweegt begint zijn aftocht a-la Saddam Hoessein met baard die ze ergens uit een put trekken.
Uberhaupt moeten die nukes van Rusland nog werkbaar zijn en nog aanwezig zijn. Met het Russische materiaal wat wij zien lijkt het me sterk dat ze er nog zijn.

Maar goed Nukes zijn toch kansloos en dat zou niemand toelaten.
pi_206106755
quote:
13s.gif Op maandag 26 september 2022 11:19 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
Ik zeg of denk dan ook niet dat we terug kunnen naar ons oude leventje, sterker nog, dat zal nooit meer gebeuren.
Raar, we hebben 2 alles vernietigende wereldoorlogen meegemaakt, en het leven is er daarna flink op vooruit gegaan.

Nu is er een lokaal conflictje net buiten Europa, en dan zal het als gevolg daarvan nooit meer hetzelfde worden?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_206106756
quote:
10s.gif Op maandag 26 september 2022 11:20 schreef ExTec het volgende:

[..]
Ah, we moeten weer "meer reflecteren".
Klinkt wel minder geil dan meer wapens he. Sorry.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
  maandag 26 september 2022 @ 11:23:25 #291
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_206106762
quote:
7s.gif Op maandag 26 september 2022 11:17 schreef vosss het volgende:

[..]
Lekker handig. Flink escaleren. Als Rusland een tactisch nucleair wapen inzet dan kan de VS al niets anders meer dan Moskou veranderen in een parkeerplaats, want anders worden ze niet meer serieus genomen. En als ze dat doen is het binnen 1 dag afgelopen met de hele wereld.

Over een corrupt land en een conflict waar wij niets te zoeken hebben.

Fraai dit hoor.

Maar dan hebben we wel mooi onze grens aangegeven bij Putin en dan heeft hij mooi niet gewonnen!!! Dat zal hem leren!!!

Dat we dan vervolgens allemaal dood zijn doet er verder dan niet toe natuurlijk. Over simpele gesproken. 8)7
Ik zie dat Putin zijn nuke-dreigementen hun uitwerking niet gemist hebben op je.
Mooi alleen dat de rest van weldenkend Europa hun schouders ophaalt en gewoon doorgaat aangezien hij al jaren hiermee dreigt.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_206106764
Reflectie: Als Rusland in de toekomst weer duidelijk een invasie op een buurland voorbereidt, direct dat land volgooien met wapens en eventueel troepen. Dus niet eerst wachten tot de invasie begonnen is.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 26 september 2022 @ 11:23:47 #293
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_206106769
quote:
2s.gif Op maandag 26 september 2022 11:20 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Idd. Waar het om gaat is dat China(Rusland's grote broer) zenuwachtig zal worden als Rusland met (tactische) kernwapens gaat strooien, want dan zou de VS dat ook wel eens kunnen doen in het geval van een oorlog met Taiwan.
Ik denk dat China bij de eerste nuke de handen van Rusland aftrekt
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_206106773
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2022 11:22 schreef Wantie het volgende:

[..]
Raar, we hebben 2 alles vernietigende wereldoorlogen meegemaakt, en het leven is er daarna flink op vooruit gegaan.

Nu is er een lokaal conflictje net buiten Europa, en dan zal het als gevolg daarvan nooit meer hetzelfde worden?
Zeg jij nu dat de holocaust goed was? Weet je hoeveel joden er zijn gestorven? Offer je die graag op voor een betere wereld? :r

/s
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
  maandag 26 september 2022 @ 11:25:17 #295
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_206106784
Reflectie: op FOK! moet betere mods krijgen.
pi_206106786
quote:
13s.gif Op maandag 26 september 2022 11:24 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
Zeg jij nu dat de holocaust goed was? Weet je hoeveel joden er zijn gestorven? Offer je die graag op voor een betere wereld? :r

/s
Dit is wel een erg krampachtige reactie _O-
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  maandag 26 september 2022 @ 11:25:34 #297
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_206106788
quote:
13s.gif Op maandag 26 september 2022 11:24 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
Zeg jij nu dat de holocaust goed was? Weet je hoeveel joden er zijn gestorven? Offer je die graag op voor een betere wereld? :r

/s
Godsamme :D
  maandag 26 september 2022 @ 11:25:41 #298
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_206106790
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 11:25 schreef xzaz het volgende:
Reflectie: op FOK! moet betere mods krijgen.
Is allemaal vrijwilligerswerk.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_206106791
quote:
10s.gif Op maandag 26 september 2022 11:25 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Dit is wel een erg krampachtige reactie _O-
Ja, precies. Ben blij dat je dat ziet.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
  maandag 26 september 2022 @ 11:26:06 #300
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_206106793
quote:
10s.gif Op maandag 26 september 2022 11:25 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Dit is wel een erg krampachtige reactie _O-
Ja, teveel de troll uitgehangen nu.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')