Activiteit van de NAVO rondom Kaliningrad is in ieder geval flink toegenomen afgelopen dagen schijnt. Dus elke beweging wordt in ieder geval goed in de gaten gehouden.quote:Op maandag 26 september 2022 10:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik verwacht dit ook. VS en GB volgen gewoon de movements van logistieke eenheden die mogelijk belast zijn met het dragen van nucleaire eenheden. Als de cirkel niet meer te volgen is gaat men over tot actie.
De groep die nu gemobiliseerd wordt had toch al militaire training ondergaan?quote:Op maandag 26 september 2022 10:11 schreef ExTec het volgende:
Kanonnenvoer, in de zuiverste vorm van het woord.
[ twitter ]
Er vliegt nu ook een stratotanker boven Polen. Dus er zullen ook wel straaljagers zijn iddquote:Op maandag 26 september 2022 09:54 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Het gaat natuurlijk om de vliegdingen die hun transponder niet aan hebben staan.Maar ik zie nu al 2 Guardrails en een Rivet Joint in omgeving Belarus en Kaliningrad. Zijn er minstens 3 keer zoveel aanwezig, schat ik.
Growler, F35 en F22 ed. zie je niet op Flightradar.
Meestal worden die ingezet om Russische soldaten te motiveren zich niet terug te trekken, of ongewapende bevolking te terroristeren. Zou me verbazen als die zo zelf de gehaktmolen ingestuurd worden.quote:Op maandag 26 september 2022 10:16 schreef polderturk het volgende:
20.000 Tsjetjenen naar het Lyman front.
Dit is een pro-Orc account.
[ twitter ]
Als je niet getrained bent om op automatische piloot dat soort handelingen uit te voeren. Schijt en plas je in je broek, tenzij je strak staat van de coke ofzo.quote:Op maandag 26 september 2022 10:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En dan heb je foto's van de Russen met een 80 jaar oude rifle uit WOII... Op Gods zegen één keer schieten voordat de Oekrainers hun automatische wapens op je legen...
Zijn wel oudjes.quote:Op maandag 26 september 2022 10:03 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dat zijn vliegtuigen om radiocommunicatie op te pikken lees ik op wikipedia![]()
https://en.wikipedia.org/wiki/Beechcraft_RC-12_Guardrail
Die Adin is echt een geweldige twitteraarquote:Op maandag 26 september 2022 10:16 schreef la_perle_rouge het volgende:
[ twitter ]
Hoopt Rusland dat de Oekraïense kogels opraken?
https://www.bbc.com/news/av/world-europe-26653295quote:
Wil je zeggen dat het nu veel anders is?quote:Op maandag 26 september 2022 10:19 schreef Anton91 het volgende:
[..]
https://www.bbc.com/news/av/world-europe-26653295
Lijkt van 2014 te zijn? Dus wat wil je hiermee zeggen...
"We", dat blijft toch altijd wel hilarisch. De VS ligt niet in Europa en in landen als Polen zijn ze zich maar al te bewust van de reden waarom ze handelen.quote:Op maandag 26 september 2022 10:21 schreef Mr.Sandman het volgende:
We gaan hele zware tijden tegemoet in Europa.
Ben benieuwd hoe we over een poosje naar onze keuzes en handelen kijken in en rondom dit conflict en of we een volgende keer iets meer terughoudend zullen zijn voordat we denken ons overal mee te kunnen en mogen bemoeien.
Oh wat hebben we gelachen om de boter die in Rusland achter slot en grendel ging maar het lachen zal ons rap vergaan.
Voorlopig zitten we hier nog, veilig, gezond, rijk, en lachen in EU. Kan ik van de Russen niet zeggen.quote:Op maandag 26 september 2022 10:21 schreef Mr.Sandman het volgende:
Ben benieuwd hoe we over een poosje naar onze keuzes en handelen kijken in en rondom dit conflict en of we een volgende keer iets meer terughoudend zullen zijn voordat we denken ons overal mee te kunnen en mogen bemoeien.
Oh wat hebben we gelachen om de boter die in Rusland achter slot en grendel ging maar het lachen zal ons rap vergaan.
Inderdaad, we hadden in 1989 gewoon een einde moeten maken aan Rusland zoals we die nu kennen.quote:Op maandag 26 september 2022 10:21 schreef Mr.Sandman het volgende:
Ja, ze komen altijd in 'waves'.quote:Op maandag 26 september 2022 10:23 schreef Simmertje het volgende:
Putin heeft ook weer wat geld gevonden om de trollen hier los te laten zo te zien. Opvallend overigens dat ze altijd tegelijk lijken in te loggen om te posten.
Kan mij voorstellen van niet, iemand die Russische propaganda laat zien wekt nogal wat woede op in Oekraine.quote:Op maandag 26 september 2022 10:21 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat het nu veel anders is?
Jij zou in 1950 nog hardop afvragen of we er wel goed aan gedaan hadden de geallieerden te helpen.quote:Op maandag 26 september 2022 10:21 schreef Mr.Sandman het volgende:
Of hadden we die Spanjaarden gewoon lekker hun gang moeten laten gaan?quote:Op maandag 26 september 2022 10:24 schreef speknek het volgende:
[..]
Jij zou in 1950 nog hardop afvragen of we er wel goed aan gedaan hadden de geallieerden te helpen.
Dat lijkt me evident.quote:Op maandag 26 september 2022 10:26 schreef quirina het volgende:
In ieder geval moeten we hier geen Russische vluchtelingen opnemen in Nederland. Dat is vragen om problemen.
Laat Turkije hier maar een rol in spelen, zij wilde per se neutraal blijven. Dan kun je ook wel de vluchtelingen huisvesten.quote:Op maandag 26 september 2022 10:26 schreef quirina het volgende:
In ieder geval moeten we hier geen Russische vluchtelingen opnemen in Nederland. Dat is vragen om problemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |