Ze zeggen van wel anders.quote:
Ik zag geen smerige ongefundeerde beschuldigingen. En als jij vervolgens geen tegenargument weet te produceren....quote:Op maandag 26 september 2022 11:17 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Weerleggen?Smerige ongefundeerde beschuldigingen hoef ik niet te weerleggen.
Welk oude leventje? Wat is er in hemelsnaam veranderd voor de gemiddelde Europeaan?quote:Op maandag 26 september 2022 11:19 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Ik zeg of denk dan ook niet dat we terug kunnen naar ons oude leventje, sterker nog, dat zal nooit meer gebeuren.
Ah, we moeten weer "meer reflecteren".quote:Op maandag 26 september 2022 11:19 schreef Mr.Sandman het volgende:
Gek hoor dat ik me afvraag hoe dat is gekomen en graag zou reflecteren.
Meen je dit nou echt?quote:Op maandag 26 september 2022 11:20 schreef xzaz het volgende:
[..]
Welk oude leventje? Wat is er in hemelsnaam veranderd voor de gemiddelde Europeaan?
Precies. De VS heeft voldoende conventioneel wapentuig om de hele Russische troepenmacht uit te schakelen.quote:
Idd. Waar het om gaat is dat China(Rusland's grote broer) zenuwachtig zal worden als Rusland met (tactische) kernwapens gaat strooien, want dan zou de VS dat ook wel eens kunnen doen in het geval van een oorlog met Taiwan.quote:
Dat je ze niet ziet zegt genoeg denk ik. Valt me tegen van jou in het bijzonder.quote:Op maandag 26 september 2022 11:19 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik zag geen smerige ongefundeerde beschuldigingen. En als jij vervolgens geen tegenargument weet te produceren....
Ja.quote:Op maandag 26 september 2022 11:20 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Meen je dit nou echt?
Hoe dan.
Henk, we gaan niet dood.quote:Op maandag 26 september 2022 11:17 schreef vosss het volgende:
Lekker handig. Flink escaleren. Als Rusland een tactisch nucleair wapen inzet dan kan de VS al niets anders meer dan Moskou veranderen in een parkeerplaats, want anders worden ze niet meer serieus genomen. En als ze dat doen is het binnen 1 dag afgelopen met de hele wereld.
Over een corrupt land en een conflict waar wij niets te zoeken hebben.
Fraai dit hoor.
Maar dan hebben we wel mooi onze grens aangegeven bij Putin en dan heeft hij mooi niet gewonnen!!! Dat zal hem leren!!!
Dat we dan vervolgens allemaal dood zijn doet er verder dan niet toe natuurlijk. Over simpele gesproken.
Je reflecteert maar een eind weg maar als ik je opmerking hier lees:quote:Op maandag 26 september 2022 11:19 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Ik zeg of denk dan ook niet dat we terug kunnen naar ons oude leventje, sterker nog, dat zal nooit meer gebeuren.
Gek hoor dat ik me afvraag hoe dat is gekomen en graag zou reflecteren. Echt van de zotte.
Dan vat ik dit gewoon op als "we hadden ons er niet mee moeten bemoeien, dan hadden we nu geen hoge prijzen gehad". En dat is pertinent niet waar, ontzettend kortzichtig en getuigt nogal van weinig medeleven.quote:Op maandag 26 september 2022 10:21 schreef Mr.Sandman het volgende:
We gaan hele zware tijden tegemoet in Europa.
Ben benieuwd hoe we over een poosje naar onze keuzes en handelen kijken in en rondom dit conflict en of we een volgende keer iets meer terughoudend zullen zijn voordat we denken ons overal mee te kunnen en mogen bemoeien.
Oh wat hebben we gelachen om de boter die in Rusland achter slot en grendel ging maar het lachen zal ons rap vergaan.
Uberhaupt moeten die nukes van Rusland nog werkbaar zijn en nog aanwezig zijn. Met het Russische materiaal wat wij zien lijkt het me sterk dat ze er nog zijn.quote:Op maandag 26 september 2022 11:21 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Henk, we gaan niet dood.
Rustig aan. Zodra Poetin zijn nukes serieus beweegt begint zijn aftocht a-la Saddam Hoessein met baard die ze ergens uit een put trekken.
Raar, we hebben 2 alles vernietigende wereldoorlogen meegemaakt, en het leven is er daarna flink op vooruit gegaan.quote:Op maandag 26 september 2022 11:19 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Klinkt wel minder geil dan meer wapens he. Sorry.quote:Op maandag 26 september 2022 11:20 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ah, we moeten weer "meer reflecteren".
Ik zie dat Putin zijn nuke-dreigementen hun uitwerking niet gemist hebben op je.quote:Op maandag 26 september 2022 11:17 schreef vosss het volgende:
[..]
Lekker handig. Flink escaleren. Als Rusland een tactisch nucleair wapen inzet dan kan de VS al niets anders meer dan Moskou veranderen in een parkeerplaats, want anders worden ze niet meer serieus genomen. En als ze dat doen is het binnen 1 dag afgelopen met de hele wereld.
Over een corrupt land en een conflict waar wij niets te zoeken hebben.
Fraai dit hoor.
Maar dan hebben we wel mooi onze grens aangegeven bij Putin en dan heeft hij mooi niet gewonnen!!! Dat zal hem leren!!!
Dat we dan vervolgens allemaal dood zijn doet er verder dan niet toe natuurlijk. Over simpele gesproken.
Ik denk dat China bij de eerste nuke de handen van Rusland aftrektquote:Op maandag 26 september 2022 11:20 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Idd. Waar het om gaat is dat China(Rusland's grote broer) zenuwachtig zal worden als Rusland met (tactische) kernwapens gaat strooien, want dan zou de VS dat ook wel eens kunnen doen in het geval van een oorlog met Taiwan.
Zeg jij nu dat de holocaust goed was? Weet je hoeveel joden er zijn gestorven? Offer je die graag op voor een betere wereld?quote:Op maandag 26 september 2022 11:22 schreef Wantie het volgende:
[..]
Raar, we hebben 2 alles vernietigende wereldoorlogen meegemaakt, en het leven is er daarna flink op vooruit gegaan.
Nu is er een lokaal conflictje net buiten Europa, en dan zal het als gevolg daarvan nooit meer hetzelfde worden?
Dit is wel een erg krampachtige reactiequote:Op maandag 26 september 2022 11:24 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Zeg jij nu dat de holocaust goed was? Weet je hoeveel joden er zijn gestorven? Offer je die graag op voor een betere wereld?
/s
Godsammequote:Op maandag 26 september 2022 11:24 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Zeg jij nu dat de holocaust goed was? Weet je hoeveel joden er zijn gestorven? Offer je die graag op voor een betere wereld?
/s
Is allemaal vrijwilligerswerk.quote:Op maandag 26 september 2022 11:25 schreef xzaz het volgende:
Reflectie: op FOK! moet betere mods krijgen.
Ja, precies. Ben blij dat je dat ziet.quote:Op maandag 26 september 2022 11:25 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dit is wel een erg krampachtige reactie
Ja, teveel de troll uitgehangen nu.quote:Op maandag 26 september 2022 11:25 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dit is wel een erg krampachtige reactie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |