Vertel.quote:Op woensdag 21 september 2022 10:28 schreef Raw85 het volgende:
Dit wordt weer helemaal niets vandaag
Dat wordt lastigquote:Op woensdag 21 september 2022 10:32 schreef Waldorf22 het volgende:
[..]
Luister ik liever naar dan Jetten of Kaag.
Als de bom valt, is je huis best warm hoor.quote:Op woensdag 21 september 2022 10:33 schreef Aurelius het volgende:
Kernenergie? Daar kon je volgens Jetten je huis toch niet mee verwarmen?
Op dat moment kan je wél terecht zeggen:quote:Op woensdag 21 september 2022 10:34 schreef StephanL het volgende:
Dit wordt een lange dag. Wilders heeft een paar zinnen gezegd en nu al onderbroken. Kan niet wachten op Baudet
quote:Op woensdag 21 september 2022 10:28 schreef Raw85 het volgende:
Dit wordt weer helemaal niets vandaag
Daarom zetten ze hem ook aan het begin, kun je wat later intunen en mis je alsnog niks.quote:Op woensdag 21 september 2022 10:35 schreef BlackLining het volgende:
Ik ben de grote Wilders show al wel weer zat eigenlijk.
Nou ja, dit.quote:Op woensdag 21 september 2022 10:37 schreef Raw85 het volgende:
Paternotte gaat er stevig in. Wel terechte punten maar het zou me zou mooi lijken als Wilders gewoon eens een keer volledig genegeerd zou worden. Lekker voor het zoveelste jaar op rij zn voorspelbare riedeltje laten doen en dan vervolgens niet zeggen. Hier geniet hij alleen maar van
Frans Timmermans zit toch niet in déze kamer?quote:Op woensdag 21 september 2022 10:38 schreef Waldorf22 het volgende:
Welke malloten zitten steeds op de tafel te slaan
PVV, FvD en de BBB mevrouw.quote:Op woensdag 21 september 2022 10:38 schreef Waldorf22 het volgende:
Welke malloten zitten steeds op de tafel te slaan
Zouden we niet naar een soort van Engels parlement systeem moeten?quote:
Primitieve manier van communiceren, dat kan ook alleen bij die partijen vandaan komen natuurlijkquote:Op woensdag 21 september 2022 10:41 schreef BlackLining het volgende:
[..]
PVV, FvD en de BBB mevrouw.
Bergkamp kan het nu al niet aanquote:Op woensdag 21 september 2022 10:41 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Zouden we niet naar een soort van Engels parlement systeem moeten?
Hear, hear, order... order...![]()
.
"Lieve collega's..."quote:Op woensdag 21 september 2022 10:42 schreef Waldorf22 het volgende:
[..]
Bergkamp kan het nu al niet aan
Calvé klein potje kost inderdaad al 2,85 bij de AH...quote:Op woensdag 21 september 2022 10:44 schreef StephanL het volgende:
Calve pindakaas is nog te duur. Huismerk
Een emmertje Ah pindakaas 4 euro nog wat. Deze week gehaald met bonus kortingquote:Op woensdag 21 september 2022 10:47 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Calvé klein potje kost inderdaad al 2,85 bij de AH...
Opdoeken kan gelukkig niet. Blij toe, want dat zijn pas nazi-praktijken. Er niet meer op stemmen kan wel.quote:Op woensdag 21 september 2022 10:47 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Nazi verwijzing van D66.... man man man, opdoeken die partij.
Even preken voor het eigen electoraat. Zeteltjes redden.quote:Op woensdag 21 september 2022 10:47 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Nazi verwijzing van D66.... man man man, opdoeken die partij.
Ja valt wel op dat D66 en nu CU allemaal bijzaken erbij aan het slepen zijn om Wilders onderuit te halen, gaat nog niet meer eens om het onderwerp maar meer een welles/nietes spelletje waar ze Wilders blijkbaar de schuld in de schoenen proberen te schuiven. Lijkt wel een discussie hier op FOK! met de D66 adepten, die kunnen ook nooit bij het onderwerp blijven, zeer bekende tactieken.quote:Op woensdag 21 september 2022 10:52 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Even preken voor het eigen electoraat. Zeteltjes redden.
"Waar bent u mee bezig?!"quote:Op woensdag 21 september 2022 10:54 schreef hollandia02 het volgende:
Wat is die Heerma van een flapdrol zeg.
Laat Wilders gewoon een half uur raaskallen zonder te interrumperen, dan hebben we dat gehad en hoef je er verder ook je tijd niet aan te verdoen.quote:Op woensdag 21 september 2022 10:53 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Ja valt wel op dat D66 en nu CU allemaal bijzaken erbij aan het slepen zijn om Wilders onderuit te halen, gaat nog niet meer eens om het onderwerp maar meer een welles/nietes spelletje waar ze Wilders blijkbaar de schuld in de schoenen proberen te schuiven. Lijkt wel een discussie hier op FOK! met de D66 adepten, die kunnen ook nooit bij het onderwerp blijven, zeer bekende tactieken.
CDA.quote:Op woensdag 21 september 2022 10:55 schreef Aurelius het volgende:
Die bolle VVD-er is wel een beetje de weg kwijt.
Die mag wel wegquote:Op woensdag 21 september 2022 10:42 schreef Waldorf22 het volgende:
[..]
Bergkamp kan het nu al niet aan
Hear, hearquote:Op woensdag 21 september 2022 10:55 schreef Waldorf22 het volgende:
[..]
Laat Wilders gewoon een half uur raaskallen zonder te interrumperen, dan hebben we dat gehad en hoef je er verder ook je tijd niet aan te verdoen.
Ben wel echt benieuwd wat voor wartaal daar uit gaat komenquote:Op woensdag 21 september 2022 10:34 schreef StephanL het volgende:
Dit wordt een lange dag. Wilders heeft een paar zinnen gezegd en nu al onderbroken. Kan niet wachten op Baudet
CDAquote:Op woensdag 21 september 2022 10:55 schreef Aurelius het volgende:
Die bolle VVD-er is wel een beetje de weg kwijt.
Waarschijnlijk een paar moeilijke woorden en voor de rest vooral tegen het kabinet. Hij zegt waarschijnlijk iets waar de hele kamer over valt.quote:Op woensdag 21 september 2022 10:56 schreef 111210 het volgende:
[..]
Ben wel echt benieuwd wat voor wartaal daar uit gaat komen
En nog steeds trappen de anderen in zijn val.quote:Op woensdag 21 september 2022 10:58 schreef Hexagon het volgende:
Wilders wil graag de pik van Poetin gaan slobberen.
En de inwoners van Drenthe en Friesland dan?quote:Op woensdag 21 september 2022 10:53 schreef Heph844 het volgende:
Referendum in Groningen lijkt me prima, maar dan wel enkel voor de inwoners van het aardbevingsgebied.
Wel mooi gevondenquote:Op woensdag 21 september 2022 11:00 schreef DW457 het volgende:
2008 was ver terug...maar hij kan verder...1672! Hoppa!
quote:Op woensdag 21 september 2022 10:59 schreef 111210 het volgende:
[..]
En de inwoners van Drenthe en Friesland dan?
[ afbeelding ]
Ja iedereen die potentieel geraakt wordt lijkt me, al lijken dit me wel heel ruime cirkels?quote:Op woensdag 21 september 2022 10:59 schreef 111210 het volgende:
[..]
En de inwoners van Drenthe en Friesland dan?
[ afbeelding ]
Kan je lang wachten.quote:Op woensdag 21 september 2022 11:04 schreef BlackLining het volgende:
Kan ik ergens een notificatie instellen voor als dit gelul voorbij is, en we aan de daadwerkelijke politiek kunnen beginnen?
Zijn spreektijd zit erop. Moven met je Janine en Afredo.quote:Op woensdag 21 september 2022 11:03 schreef DW457 het volgende:
Wilders heeft er geen woorden meer voor....maar blijft wel doorratelen: niet heel consequent he?
Hoho, de Telegraaf moet ergens mee gevuld worden, zoals met Janine van 84 en Alfredo.quote:Op woensdag 21 september 2022 11:04 schreef BlackLining het volgende:
Kan ik ergens een notificatie instellen voor als dit gelul voorbij is, en we aan de daadwerkelijke politiek kunnen beginnen?
Eens.quote:Op woensdag 21 september 2022 11:04 schreef Zorro het volgende:
Middeninkomens altijd de lul
Punt voor Wilders
Moet zij weten tochquote:Op woensdag 21 september 2022 11:07 schreef StephanL het volgende:
Haha een chateautje in Zwitserlandlekker voor der
Wilders is economisch altijd al SP geweestquote:
Ja maar de SP is links en het was toch juist allemaal de schuld van links?quote:Op woensdag 21 september 2022 11:08 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Was altijd al minus buitenlanders standpunten.
Wilders staat links in de kamer, alleen op Asiel rechts!quote:
En nog een paar huizen in Libanon en Jeruzalem toch?quote:Op woensdag 21 september 2022 11:07 schreef StephanL het volgende:
Haha een chaletje in Zwitserlandlekker voor der
Ja.quote:
Wilders en de SP hebben al langer veel punten gemeen.quote:
Oh, zei hij dat? Ik dacht dat ie maar gewoon was gaan blaffen naar vak K.quote:
Kaag heeft zichzelf dan hard geraakt met de verhoging van de vermogensbelasting.quote:Op woensdag 21 september 2022 11:09 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja.
Is wel veelzeggend. Kaag heeft verschillende huizen en wij zouden iets armer worden omdat de meeste mensen niet gestudeerd hebben een mooie baan hebben in de politiek.
Zou t?quote:Op woensdag 21 september 2022 11:11 schreef Raw85 het volgende:
Ik vermoed overigens dat Wilders een stukkie rijker is dan Kaag
Sowieso moet ie niet zeiken over 'de elite'. Mijnheer is ik geloof ik op alleen Van der Staaij na het langst zittende kamerlidquote:Op woensdag 21 september 2022 11:11 schreef Raw85 het volgende:
25 jaar in de kamer. Lijkt mij niet mis. Net als Rutte, die is al miljonair door 12 jaar Ruttequote:Op woensdag 21 september 2022 11:11 schreef Raw85 het volgende:
Verschijnen voor de Hoge Raad!quote:Op woensdag 21 september 2022 11:13 schreef DW457 het volgende:
Daar gaan we...gaan we zo door naar tribunalen?
Je zou toch stellen dat die 26 pixels die de NPO via Politiek24 naar buiten pompt wel wat sneller op het scherm zouden kunnen arriveren jaquote:Op woensdag 21 september 2022 11:15 schreef DW457 het volgende:
[..]
Kak, mijn stream loopt een minuutje achter.
Omdat het dan nog langer duurt.quote:Op woensdag 21 september 2022 11:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Waarom interrumpeert nou niemand
Trouwens wat houdt die 'aanklacht' nou precies in?
Gelukkig zitten in Vak K alleen maar integere mensen die nog nooit op leugens zijn betrapt.quote:Op woensdag 21 september 2022 11:10 schreef Hexagon het volgende:
Wilders liegt gewoon over het energieprijzenplafond
Sigrid Kaag (1961) begon haar carrière bij Royal Dutch Shell, waar ze werkte als analist. Later werkte Kaag als diplomaat voor de Verenigde Naties in Beiroet, Wenen en Khartoem. Ze bekleedde er de functie plaatsvervangend hoofd van de afdeling politieke zaken van de VN. In 2013 en 2014 was ze ondersecretaris-generaal van de VN en leidde ze een ontwapeningsmissie die leidde tot het vernietigen van chemische wapens in Syrië.quote:Op woensdag 21 september 2022 11:11 schreef Raw85 het volgende:
Ja, wat wil men dan?quote:Op woensdag 21 september 2022 11:17 schreef Nober het volgende:
[..]
Sigrid Kaag (1961) begon haar carrière bij Royal Dutch Shell, waar ze werkte als analist. Later werkte Kaag als diplomaat voor de Verenigde Naties in Beiroet, Wenen en Khartoem. Ze bekleedde er de functie plaatsvervangend hoofd van de afdeling politieke zaken van de VN. In 2013 en 2014 was ze ondersecretaris-generaal van de VN en leidde ze een ontwapeningsmissie die leidde tot het vernietigen van chemische wapens in Syrië.
Geschat vermogen
Kaag bezit ook een pand in Den Haag waar ze 1,4 miljoen euro voor heeft neergeteld. Haar oude huis, in Scheveningen heeft ze weten te verkopen met een winst van maar liefst ¤225.000. De politica zit er dus letterlijk warmpjes bij. We weten niet wat er op haar bankrekening staat, maar die zal ongetwijfeld net zo groen zijn als het logo van haar partij.
https://manly.nl/salaris-vermogen-sigrid-kaag
Inmiddels dus ook al een chalet te Zwitserland?
Ik kijk natuurlijk via de stream van de Tweede Kamerquote:Op woensdag 21 september 2022 11:16 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Je zou toch stellen dat die 26 pixels die de NPO via Politiek24 naar buiten pompt wel wat sneller op het scherm zouden kunnen arriveren ja
Hallo met Mark, noem me maar Sigrid!quote:
Gek gespot.quote:Op woensdag 21 september 2022 11:28 schreef DW457 het volgende:
"Ik ben Mark en wil door het leven als Sigrid."
quote:Op woensdag 21 september 2022 11:29 schreef DW457 het volgende:
Ik plas ook zittend hoor, beter voor je prostaat en geen spetters op je broekspijpen, hoor Wilders! En ik ben toch echt een jongetje!!!
Ik leer hier wat... Is het inderdaad beter voor mijn prostaat?quote:Op woensdag 21 september 2022 11:29 schreef DW457 het volgende:
Ik plas ook zittend hoor, beter voor je prostaat en geen spetters op je broekspijpen, hoor Wilders! En ik ben toch echt een jongetje!!!
Iew!quote:Op woensdag 21 september 2022 11:30 schreef maxi-mus het volgende:
Ik zou me graag eens identificeren als een meisje van 16.
Voor mannen wel, voor vrouwen nietquote:Op woensdag 21 september 2022 11:30 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik leer hier wat... Is het inderdaad beter voor mijn prostaat?
quote:Op woensdag 21 september 2022 11:31 schreef StephanL het volgende:
[..]
Nee![]()
Lisa van Ginneken Heet ze dus
Paternotte verwart vrouwenhaat met kaaghaat. En dat laatste is inderdaad wijdverspreid in Nederland.quote:Op woensdag 21 september 2022 11:31 schreef Zorro het volgende:
Vrouwenhaat? Waarom is transdingens alleen iets voor vrouwen?
Klapjosti die Paternotte
Wat je echt eens moet proberen; een poepkrukje. Waardoor je knieën een stuk hoger zitten (borsthoogte). Gaat het allemaal een heel stuk makkelijker.quote:Op woensdag 21 september 2022 11:29 schreef DW457 het volgende:
Transdingesquote:Op woensdag 21 september 2022 11:33 schreef Zorro het volgende:
Wilders roept van alles, maar zodra het over transdinges gaat schiet D66 ineens wakker
Prioriteiten zijn weer op orde
Tja, dat is lastig als je dan moet gaan liegenquote:Op woensdag 21 september 2022 11:35 schreef Hexagon het volgende:
Je zal maar moeten beginnen met reageren op zoveel monddiarree van Wilders.
Hmm...lijkt me dat dat zo veel rommel geeft. Ik had bij het deelnemen aan dit topic niet verwacht dat dit onderwerp ter sprake zou komen. Thx, Wilders.quote:Op woensdag 21 september 2022 11:35 schreef probeer het volgende:
[..]
Wat je echt eens moet proberen; een poepkrukje. Waardoor je knieën een stuk hoger zitten (borsthoogte). Gaat het allemaal een heel stuk makkelijker.
Acrobatiek in de badkamer/wc?quote:Op woensdag 21 september 2022 11:35 schreef probeer het volgende:
Wat je echt eens moet proberen; een poepkrukje.
quote:Op woensdag 21 september 2022 11:35 schreef probeer het volgende:
[..]
Wat je echt eens moet proberen; een poepkrukje. Waardoor je knieën een stuk hoger zitten (borsthoogte). Gaat het allemaal een heel stuk makkelijker.
Ze durft wel... Wilders kan wat lelijks zeggen... Kan...quote:Op woensdag 21 september 2022 11:37 schreef Aurelius het volgende:
Daar is de tassendraagster weer, gaat ze weer huilen?
quote:Op woensdag 21 september 2022 11:36 schreef DW457 het volgende:
[..]
Hmm...lijkt me dat dat zo veel rommel geeft. Ik had bij het deelnemen aan dit topic niet verwacht dat dit onderwerp ter sprake zou komen. Thx, Wilders.
Ah, ik plaatste dat krukje op een heel andere plek...quote:Op woensdag 21 september 2022 11:39 schreef probeer het volgende:
[..]![]()
Wel gewoon zittend op de wc natuurlijk, maar met je voeten op een laag krukje. Knieën boven je bekken. Dan kan je rectum meer ontspannen.
Lekker!quote:Op woensdag 21 september 2022 11:39 schreef Bocaj het volgende:
Kopjeanyone?
Ik trakteer in deze dure tijden!
Zwart graag.quote:Op woensdag 21 september 2022 11:39 schreef Bocaj het volgende:
Kopjeanyone?
Discriminatie!!!!quote:
Natuurlijk niet want die is volkomen kansloosquote:Op woensdag 21 september 2022 11:40 schreef Aurelius het volgende:
Beginnen ze toch een beetje te zweten door die aanklacht?
zou dat niet zo snel zeggen. Zal wel gerekt gaan worden tot iedereen uit de politiek isquote:Op woensdag 21 september 2022 11:41 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Natuurlijk niet want die is volkomen kansloos
Nee, maar fijn dat Geertje weer wat uurtjes opsnoept van politie en OM voor een kansloos PR-stuntje. Kunnen ze vast niet beter besteden.quote:Op woensdag 21 september 2022 11:40 schreef Aurelius het volgende:
Beginnen ze toch een beetje te zweten door die aanklacht?
ja, dat werd ook bij hem geprobeerd, dus hij betaald ze met gelijke munt terug.quote:Op woensdag 21 september 2022 11:42 schreef Hexagon het volgende:
Maargoed wel weer duidelijk. Wilders wil politici waar hij het niet mee eens is in de gevangenis gooien.
Wat aardig , maar ik had net al een bak goedkope koffie gezetquote:Op woensdag 21 september 2022 11:39 schreef Bocaj het volgende:
Kopjeanyone?
Ja maar verder wel janken als hij kritiek krijgt op zijn racistische gebral.quote:Op woensdag 21 september 2022 11:42 schreef Hexagon het volgende:
Maargoed wel weer duidelijk. Wilders wil politici waar hij het niet mee eens is in de gevangenis gooien.
Ja, zou ik ook zeggen. Half uurtje je mond houden, riedel laten afsteken, klaar.quote:Op woensdag 21 september 2022 11:43 schreef probeer het volgende:
In hoeverre is die spreektijd strikt?
Kan de tactiek mbt Wilders en co, voor de rest niet gewoon worden om alsjeblieft je mond te houden, zodat hij na zijn spreektijd afgekapt kan worden. Is het t snelst over.
Ik ga denk ik de andere partijen mailen.
Ik drink nog steeds goudmerk hoor! Aldi...quote:Op woensdag 21 september 2022 11:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wat aardig , maar ik had net al een bak goedkope koffie gezet
Niet, hoe meer interrupties hoe langer het duurt. Die zijn morgen om deze tijd pas bij Omtzigt aangekomen.quote:Op woensdag 21 september 2022 11:43 schreef probeer het volgende:
Kan de tactiek mbt Wilders en co, voor de rest niet gewoon worden om alsjeblieft je mond te houden, zodat hij na zijn spreektijd afgekapt kan worden. Is het t snelst over.
Beetje candycrushen ofzo. Galgje. Een puzzel leggen. Sudoku. Powernap.quote:Op woensdag 21 september 2022 11:44 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Ja, zou ik ook zeggen. Half uurtje je mond houden, riedel laten afsteken, klaar.
Ze willen allemaal er tegenin gaan voor een kek filmpje op den sosjials.quote:Op woensdag 21 september 2022 11:43 schreef probeer het volgende:
Ze kunnen veel leren van menig FoK!-er. Niet happen op trollen.
Ik haal eigen merk roodmerk van de Jumbo voor 2 euro. Prima koffiequote:Op woensdag 21 september 2022 11:44 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik drink nog steeds goudmerk hoor! Aldi...
Het is toch te verleidelijk om je eigen puntjes te pushen denk ik. Azarkan richting allochtone achterban, Paternotte richting woke achterban, Segers richting zijn fatsoenlijke achterbanquote:Op woensdag 21 september 2022 11:44 schreef probeer het volgende:
[..]
Beetje candycrushen ofzo. Galgje. Een puzzel leggen. Sudoku. Powernap.
rutte en opstelten ook.quote:Op woensdag 21 september 2022 11:42 schreef Hexagon het volgende:
Ik moet eerlijk bekennen dat Arabica alleen ook wel eens verveelt... dus soms ook rood...quote:Op woensdag 21 september 2022 11:45 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik haal eigen merk roodmerk van de Jumbo voor 2 euro. Prima koffie
Alleen in het begin?quote:Op woensdag 21 september 2022 11:47 schreef StephanL het volgende:
[..]
Haha ja. Had ik ook in het begin bij hem
quote:Op woensdag 21 september 2022 11:47 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat Arabica alleen ook wel eens verveelt... dus soms ook rood...![]()
Ik ga hier ook vaak zat discussies in die ik eigenlijk niet zou moeten aangaan, want compleet zinloos. Ik ken de drang. Maar mijn discussies, daar kan je binnen seconden langs scrollen.quote:Op woensdag 21 september 2022 11:45 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Het is toch te verleidelijk om je eigen puntjes te pushen denk ik. Azarkan richting allochtone achterban, Paternotte richting woke achterban, Segers richting zijn fatsoenlijke achterban
Vreselijk, ik krijg er jeuk vanquote:Op woensdag 21 september 2022 11:48 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ben er wel aangewend numaar blijft een soort Donald duck
quote:Op woensdag 21 september 2022 11:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Heerma praat binnenstebuiten
Marijnissen met haar blokje zorg is ook niet heel interessant of vernieuwend.quote:Op woensdag 21 september 2022 11:50 schreef probeer het volgende:
Kunnen we daarna snel (en hopelijk kort) verder met de tassendraagster (want ze is ook gewoon de aanvoerder van het stelletje slaafjes van het kabinet), en daarna beginnen.
Nou dan moet je wel flink trekken!quote:
waarom zou je, ze heeft toch geen gewicht en integriteitquote:Op woensdag 21 september 2022 11:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Valt het iemand op dat niemand via de voorzitter praat
Klopt. En dat zeg ik als Marijnissen stemmer.quote:Op woensdag 21 september 2022 11:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Marijnissen met haar blokje zorg is ook niet heel interessant of vernieuwend.
Mevrouw Hermans, bent u geen tassen vergeten vandaag en heeft rutte alles bij zich?quote:Op woensdag 21 september 2022 11:51 schreef Hexagon het volgende:
Benieuwd of Hermans het dit keer droog houdt
Nouja als ze me er niet op zou wijzen zou ik het ook niet doen, lekker direct roastenquote:Op woensdag 21 september 2022 11:51 schreef Bensel het volgende:
[..]
waarom zou je, ze heeft toch geen gewicht en integriteit
Is soms ook niet meer te doen... de voorzitter trekt er zelf ook niet meer aan...quote:Op woensdag 21 september 2022 11:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Het is ook een voorzitter van niks.quote:Op woensdag 21 september 2022 11:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hangt van Wilders af...quote:Op woensdag 21 september 2022 11:51 schreef Hexagon het volgende:
Benieuwd of Hermans het dit keer droog houdt
Heb dat ergens altijd als een tekortkoming van de Kamerleden gezien. Via een voorzitter moeten praten om een debat goed te laten lopen. Want als ze rechtstreeks tegen elkaar praten gaat het mis met de jij-bakken en andere drogredenen, ofzo.quote:Op woensdag 21 september 2022 11:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Pieter Heerma van CDAquote:Op woensdag 21 september 2022 11:56 schreef RAVW het volgende:
Wilders was wel weer lekker bezig , maar wie was die vetnek die hem aanviel op het laatste?
wat een eng mannetje is dat , kan zijn woede ook al niet eens onder dwang houden.
Maar Wilders had dat balletje terug moeten gooien naar die vent , zo van kom maar op met bewijs dat ik het niet zegt heb.....
Wilders loop al heel lang te zeggen dat de lasten omlaag moeten.
Dus wat blaat die vetnek nou.
Die man heeft er alleen maar een hoofd er op zitten om ze nek droog te houden tijdens het regenen , maar wat een mafketel is dat.
Maar Jetten gaat toch niets zeggen. Alles gaat via Rutte bij APB. De ambtenaren zijn gewoon aan het werk om hem van informatie te voorzien, daarvoor hoeft Jetten zelf niet fysiek aanwezig te zijn.quote:Op woensdag 21 september 2022 11:56 schreef Bananenpap het volgende:
Dan zijn het de Algemene Beschouwingen waar het prijzenplatfond van de energierekening hét onderwerp gaat zijn en dan is Rob Jetten, minister Klimaat en Energie gevlogen naar de VS. Dan wil je als kabinet eigenlijk toch ook nieuwe verkiezingen?
Of zo'n aankondiging als bij het WWE.quote:Op woensdag 21 september 2022 11:56 schreef probeer het volgende:
Om de boel op te leuken; kunnen we elke spreker een zelf te kiezen intromuziekje geven? Net zoals bij boksen. Alleen bij de APB.
quote:Op woensdag 21 september 2022 11:56 schreef RAVW het volgende:
Wilders was wel weer lekker bezig , maar wie was die vetnek die hem aanviel op het laatste?
wat een eng mannetje is dat , kan zijn woede ook al niet eens onder dwang houden.
Maar Wilders had dat balletje terug moeten gooien naar die vent , zo van kom maar op met bewijs dat ik het niet zegt heb.....
Wilders loop al heel lang te zeggen dat de lasten omlaag moeten.
Dus wat blaat die vetnek nou.
Die man heeft er alleen maar een hoofd er op zitten om ze nek droog te houden tijdens het regenen , maar wat een mafketel is dat.
Ach, had je iets anders verwacht?quote:Op woensdag 21 september 2022 12:01 schreef maxi-mus het volgende:
Zo'n hoge energierekening is toch een stuk erger dan oorlog ja.
Loek is haar vader!quote:Op woensdag 21 september 2022 11:59 schreef probeer het volgende:
Vind Sophie wel iemand die klassiek (indoctrinatie door ouders in dr jeugd) of smooth jazz luistert (omdat ze ooit eens heeft gehoord dat jazz mensen interessant maakt, maar dan alleen Kenny G en co echt kan verdragen).
Nee ik heb nog wel soepbakken in de vorm van een tomaat van de SPquote:Op woensdag 21 september 2022 12:02 schreef probeer het volgende:
Iemand een intromuziekje voor Lilian?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |