https://www.vandaaginside.nl/quote:De nieuwe talkshow van Wilfred Genee, Johan Derksen en René van der Gijp heeft een naam. De dagelijkse uitzending gaat VI Vandaag heten. Zoals bekend wordt het praatprogramma vanaf januari 2022 bij SBS 6 uitgezonden.
Het tijdstip staat ook vast. De aanvang van VI Vandaag dat van maandag tot en met vrijdag is, wordt 21.30 uur en zal een uur duren. Achter de schermen wordt druk gewerkt aan een extra gast dagelijks aan tafel. Het is de bedoeling dat er een poule komt van gasten die rouleren aan tafel. De namen van Merel Westrik, Leonie ter Braak, Henk Westbroek en Özcan Akyol worden genoemd.
De afgelopen zomer was het trio al dagelijks te zien in De Oranjezomer. Dat programma bleek een succes met gemiddeld zo’n 800.000 kijkers. Daarop ontstond het idee van Talpa, waar Veronica en SBS 6 onder vallen, om de heren toch dagelijks aan tafel te krijgen in plaats van, zoals nu, tweemaal per week: maandag- en vrijdagavond.
Johan Derksen wilde na dit seizoen sowieso stoppen met Veronica Inside in de huidige vorm. ‘De Snor’ was het zat om ‘alleen maar over voetbal te praten’. Nu ze alle drie door willen met een dagelijkse show tekenden zij bij voor nog twee jaar.
Hebben ze hem afgezegd?quote:Op dinsdag 20 september 2022 12:33 schreef tompsv18 het volgende:
Tweet dat hij te gast is, is inmiddels verwijderd zie ik.
Dat zou echt laf zijn. Laat het gewoon knetteren.quote:
Lijkt me ook niet logisch dat de redactie hem afbelt, dit zou juist voor vuurwerk kunnen zorgen = goede kijkcijfers = geldquote:Op dinsdag 20 september 2022 12:56 schreef RipCity het volgende:
[..]
Dat zou echt laf zijn. Laat het gewoon knetteren.
Viel me ook op. Nou mooi zo, dat die tuinkabouter maar lekker in Zweden blijft met zijn moralistische gezever. Scheelt ook weer een vliegreisje, beter voor het milieu.quote:Op dinsdag 20 september 2022 12:33 schreef tompsv18 het volgende:
Tweet dat hij te gast is, is inmiddels verwijderd zie ik.
En jij bent de volgende als je zo bijdehand blijft doen!quote:Op dinsdag 20 september 2022 18:02 schreef Slobeend het volgende:
Is Sander gecanceled door de anti-woke-woke achterban?
Gegarandeerd ruzie ja en anders is Johan weer heel hypocriet.quote:Op dinsdag 20 september 2022 20:03 schreef LordVoldermort het volgende:
DeugnietSander levert wel een topshow op. 2 mannen tegenover elkaar die niet tegen kritiek kunnen.
Ze willen hem niet bij de Big Four @KingRolandquote:Op dinsdag 20 september 2022 17:48 schreef ikweethetookniet het volgende:
Sander![]()
De geflopte zoon uit een rijke familie
Die ons wel even moralistische lessen wil geven
![]()
![]()
Zelfs op de zuid as uitgekotst
Schimmelpenis haha LOL!quote:Op dinsdag 20 september 2022 21:17 schreef tompsv18 het volgende:
Schimmelpenis is nog steeds te gast geeft Genee nu aan.
Hij is zelfs door invloed van Willem Alexander van de tv gehaald toen hij nog op1 presenteerdequote:Op dinsdag 20 september 2022 20:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ze willen hem niet bij de Big Four @:KingRoland
Ik kan het mis hebben, maar ik heb zomaar het idee dat jij die Sander niet heel erg mag.quote:Op dinsdag 20 september 2022 21:43 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Is het ook
Sujet is zacht uitgedrukt
Mislukt rijkeluis zoontje met een beeld te grote bek
Jouw leven is echt pathetisch.quote:Op dinsdag 20 september 2022 21:42 schreef ikweethetookniet het volgende:
Schimmel lul weer erom heen draaien dat hij Nederland uit getrapt is en niet meer aan de bak komt
Zelfs in Zweden geen baan dus maar vissen en zijn vriendin helpen
En dat met zijn talent
Ja hoor.quote:Op dinsdag 20 september 2022 21:42 schreef ikweethetookniet het volgende:
Schimmel lul weer erom heen draaien dat hij Nederland uit getrapt is en niet meer aan de bak komt
Zelfs in Zweden geen baan dus maar vissen en zijn vriendin helpen
En dat met zijn talent
Anderen de maat nemen en vertellen hoe ze moeten leven als jezelf helemaal niets kan met en grote bekquote:Op dinsdag 20 september 2022 21:45 schreef AFCNiels het volgende:
Ik kan het mis hebben, maar ik heb zomaar het idee dat jij die Sander niet heel erg mag.
Fijn dat je je eigen gedrag hier even beschrijftquote:Op dinsdag 20 september 2022 21:48 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Anderen de maat nemen en vertellen hoe ze moeten leven als jezelf helemaal niets kan met en grote bek
Waarom is hij eigenlijk het land uitgetrapt?quote:Op dinsdag 20 september 2022 21:48 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Anderen de maat nemen en vertellen hoe ze moeten leven als jezelf helemaal niets kan met en grote bek
Volgens mij loopt dat Tonny Media best goed, daar is hij toch oprichter van?quote:Op dinsdag 20 september 2022 21:48 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Tonny loopt als een trein.quote:Op dinsdag 20 september 2022 21:49 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Volgens mij loopt dat Tonny Media best goed, daar is hij toch oprichter van?
Dat is gewoon een spraakgebrekquote:Op dinsdag 20 september 2022 21:50 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af van welk dialect dat bedeen komt.
Sander is een verwend snotjongquote:Op dinsdag 20 september 2022 21:53 schreef R-woud93 het volgende:
Sander snapt niet wat er leeft onder het volk.
Goh.
Gebaseerd op niksquote:Op dinsdag 20 september 2022 21:56 schreef tjoptjop het volgende:
Sander is wel een vervelend pedant mannetje, maar ik mag hem nog steeds wel.
Durft ie alleen op Twitterquote:Op dinsdag 20 september 2022 21:58 schreef BobW het volgende:
Kom op Sander, ga ff los over domrechts.
Door invloed van Willem Alexanderquote:Op dinsdag 20 september 2022 21:49 schreef AFCNiels het volgende:
Waarom is hij eigenlijk het land uitgetrapt?
Wat heb jij zoal gepresteerd?quote:Op dinsdag 20 september 2022 21:58 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Gebaseerd op niks![]()
Rijke papa en mama zelf niets gepresteerd en geflopt als advocaat op de Zuidas
Om te
Ik waardeer het wel dat hij als een van de weinige beide partijen over de kling kan jagen, teveel richten zich alleen maar op "de andere kant".quote:Op dinsdag 20 september 2022 21:58 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Gebaseerd op niks![]()
Om te
Vind vooral dat geruzie op Twitter wat triest. Kan hem verder ook wel hebben.quote:Op dinsdag 20 september 2022 21:56 schreef tjoptjop het volgende:
Sander is wel een vervelend pedant mannetje, maar ik mag hem nog steeds wel.
Mwah, niet heel spectaculair.quote:Op dinsdag 20 september 2022 22:00 schreef Regilio_ het volgende:
Oh hij is er dus tóch. Is het het waard om vanaf het begin terug te kijken?
Jij bent voorzittert van de fanclub of niet?quote:Op dinsdag 20 september 2022 22:02 schreef Koffieplanter het volgende:
Mooi om te zien hoe Sander in alle rust de onderbuikdansers simpel de maat neemt.
Zonder meer.quote:Op dinsdag 20 september 2022 22:03 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Jij bent voorzittert van de fanclub of niet?
Jaap Reesequote:Op dinsdag 20 september 2022 22:08 schreef TweedeKlum het volgende:
Ik heb geen idee wie Jaap is en dat wil ik volgens mij graag zo houden.
Lul, maar nu weet ik het gelukkig nog niet.quote:
Die neukt dat wijf met die gigantische anabolenkaak.quote:Op dinsdag 20 september 2022 22:15 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Lul, maar nu weet ik het gelukkig nog niet.
Toch zal hij niet regelmatig langskomen denk ik omdat Johan en René hem toch te eigenwijs vinden.quote:Op dinsdag 20 september 2022 22:15 schreef Slobeend het volgende:
Sander is wel wat dit programma nodig heeft, eerlijk is eerlijk.
Ook die is mij gelukkig onbekend.quote:Op dinsdag 20 september 2022 22:16 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die neukt dat wijf met die gigantische anabolenkaak.
quote:Op dinsdag 20 september 2022 22:16 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ook die is mij gelukkig onbekend.
Ik voel hier een fandom ontstaan voor de onvolprezen Zelfspodcast.quote:Op dinsdag 20 september 2022 22:20 schreef Slobeend het volgende:
Alleen jammer van de mening over Gronings gas. Dat kan niet.
Er gaat geen bel rinkelen.quote:
Past prima in de gastenpool idd.quote:Op dinsdag 20 september 2022 22:25 schreef Sfeermaker het volgende:
Sander is wel een aanwinst voor het programma als gast, ja. Johan werd er stil van.
Ja ik snap ook niet zo goed dat dat nog steeds door best veel (serieuze) mensen als een serieuze optie wordt gezien. Ze weten dat het gevaarlijk is maar niet precies hoe gevaarlijk, dan is het toch niet te verantwoorden om gewoon weer doodleuk verder te gaan boren?quote:Op dinsdag 20 september 2022 22:20 schreef Slobeend het volgende:
Alleen jammer van de mening over Gronings gas. Dat kan niet.
Idd wat minder Eus mag best.quote:Op dinsdag 20 september 2022 22:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Past prima in de gastenpool idd.
Doet me een beetje denken aan Pieter Storms die ooit overal de deur intrapte en daarna de waakhond van Nina Brink werdquote:
Vind Blonde Sam het wel allemaal wat beter uitleggen. Straalt meer sympathie uit natuurlijk. Merel is toch die ene lerares/stagiaire die je totaal niet mocht omdat ze zo onredelijk was.quote:Op dinsdag 20 september 2022 22:33 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ik heb Merel altijd al gemogen.
Ik maakte een grol maar eigenlijk doet Merel het ook niet zo verkeerd tegenwoordig. In het begin voelde ze de toon van het programma totaal niet aan waardoor het schuurde en nu is ze veel losser.quote:Op dinsdag 20 september 2022 22:35 schreef RipCity het volgende:
[..]
Vind Blonde Sam het wel allemaal wat beter uitleggen. Straalt meer sympathie uit natuurlijk. Merel is toch die ene lerares/stagiaire die je totaal niet mocht omdat ze zo onredelijk was.
Als ik denk aan Sam dan is een van de laatste beschrijvingen waar ik aan zou denken ‘sympathiek’quote:Op dinsdag 20 september 2022 22:35 schreef RipCity het volgende:
[..]
Vind Blonde Sam het wel allemaal wat beter uitleggen. Straalt meer sympathie uit natuurlijk. Merel is toch die ene lerares/stagiaire die je totaal niet mocht omdat ze zo onredelijk was.
Sander was zeker goed en voor herhaling vatbaar maar ik denk dat vernieuwing qua gasten al snel deze euforie oplevert omdat het wel heel voorspelbaar begon te worden.quote:Op dinsdag 20 september 2022 22:25 schreef Sfeermaker het volgende:
Sander is wel een aanwinst voor het programma als gast, ja. Johan werd er stil van.
7.0 wmbquote:Op dinsdag 20 september 2022 22:46 schreef de_boswachter het volgende:
Show was beter dan verwacht.
6.2 / 10
Wat een slap gelulquote:Op dinsdag 20 september 2022 21:58 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Gebaseerd op niks![]()
Om te
De Sander die er gisteren zat was heel redelijk en gematigd, vond het een prima uitzending.quote:Op woensdag 21 september 2022 08:00 schreef Aurelius het volgende:
Niet gekeken, voor het eerst, ik kan die Schimmelpiemel echt niet luchten.
@ikweethetookniet staat bekend als een user die gespeend is van inhoud maar alleen maar overal zo grof mogelijk tegenaan wil schoppenquote:Op woensdag 21 september 2022 06:38 schreef Raw85 het volgende:
Vertel eens wat je gister zoal op hem aan te merken in VI dan @:ikweethetookniet
En dan even iets anders dan dan hem Schimmellul noemen en dat je hem een mislukte klootzak vindt![]()
![]()
![]()
![]()
Gewoon even zijn bijdrage van gisteravond bespreken
Grof????????quote:Op woensdag 21 september 2022 13:22 schreef timmmmm het volgende:
[..]
@:ikweethetookniet staat bekend als een user die gespeend is van inhoud maar alleen maar overal zo grof mogelijk tegenaan wil schoppen
Als de een geen ernstige ziekte toegewenst wordt, is de ander wel een landverrader of moet de volgende verhangen worden. Behoorlijk obsessief bezig altijdquote:
Vond hem zelf juist tam, in de positieve zin van het woord.quote:Op woensdag 21 september 2022 14:40 schreef RipCity het volgende:
Schimmelpenninck verrast na debuut in Vandaag Inside: ‘Ze waren hartstikke tam joh!’
https://www.ad.nl/show/sc(...)ke-tam-joh~a274d574/
Dit heeft hij dus allemaal niet gezegd.quote:Op woensdag 21 september 2022 17:13 schreef nils_22 het volgende:
Ik vond hem gisteren ook irritant hoor, hij zegt dat Nederland wel meer asielzoekers kan opvangen, er geen coronasteun naar bedrijven hoeft en geen energiekostencompensatie nodig is.
Knappe jongen als je dat uit hetgeen hij gezegd heeft weet te halen. Of je doet het expres, dat kan natuurlijk ook. Overigens heeft Sander zeer constructieve voorstellen gedaan en komen er nog meer aan in zijn aanstaande boek. Voorstellen die tegen zijn eigen, van adel zijnde belangen ingaan en de gewone man, je weet wel, het zelfbenoemde publiek van dit programma, ten goede zouden komen. Dat gaat er uiteraard bij de doelgroep niet in, want we blijven alles bekijken en becommentariëren vanuit de onderbuik.quote:Op woensdag 21 september 2022 17:13 schreef nils_22 het volgende:
Ik vond hem gisteren ook irritant hoor, hij zegt dat Nederland wel meer asielzoekers kan opvangen, er geen coronasteun naar bedrijven hoeft en geen energiekostencompensatie nodig is. Dat is makkelijk lulllen vanuit een landhuis in Zweden levend van familiekapitaal, hij zit niet in een tochtige huurwoning in een wijk waar immigranten worden geplaatst. En dan nog die malle vergelijking van de soldaten die Normandië bestormden en wij die geen gas meer afnemen van Rusland, ja deze man brengt offers..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
@AIVDquote:Op woensdag 21 september 2022 21:33 schreef Dutch_view het volgende:
Johan Derksen: ze moeten Baudet gewoon liquideren
Helaas niet die strak getrokken door botoxquote:
Johan slaapt vannacht denk ik bij Van der Valkquote:Op woensdag 21 september 2022 21:47 schreef Bolasie het volgende:
[ twitter ]
Thierry heeft ZOJUIST gereageerd op Johan!!!
Maarrrrr dit moet niet uit z'n verband gerukt worden want Johan noemt het altijd liquideren als iemand ergens wordt weggestuurd. Bij PSV hebben ze Mark van Bommel geliquideerd etc.quote:Op woensdag 21 september 2022 21:47 schreef Bolasie het volgende:
[ twitter ]
Fakkelgekkie staat vanavond in Grolloo.quote:Op woensdag 21 september 2022 21:48 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Johan slaapt vannacht denk ik bij Van der Valk
quote:Op woensdag 21 september 2022 21:47 schreef Bolasie het volgende:
[ twitter ]
Denk niet dat zij pijpt. Zij is zo'n vrouw die dat te denigrerend vindt.quote:Op woensdag 21 september 2022 21:58 schreef SonicVolcano het volgende:
Als Sylvana je pijpt lost je pik ter plekke op.
Whehe idd. Die laat zich likken door 100 witte mannen.quote:Op woensdag 21 september 2022 21:59 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Denk niet dat zij pijpt. Zij is zo'n vrouw die dat te denigrerend vindt.
quote:Op woensdag 21 september 2022 22:00 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Whehe idd. Die laat zich likken door 100 witte mannen.
Zaal Zitplaats – Goud: ¤ 70,-quote:Op woensdag 21 september 2022 22:01 schreef nils_22 het volgende:
https://bit.ly/vandaaginsidelive
Deze site is overbelast
Zakkenvullers, laaielichters en paardelullen om de wijze woorden van Hans Kraay te citeren.quote:Op woensdag 21 september 2022 22:07 schreef BobW het volgende:
[..]
Zaal Zitplaats – Goud: ¤ 70,-
Zaal Zitplaats – Zilver: ¤ 65,-
1e Ring Zitplaats – Goud: ¤ 70,-
1e Ring Zitplaats – Zilver: ¤ 60,-
2e Ring Zitplaats – Goud: ¤ 60,-
2e Ring Zitplaats – Zilver: ¤ 45,-
2e Ring Zitplaats – Brons: ¤ 35,-
Lol
Ik wil in de golden pitquote:Op woensdag 21 september 2022 22:07 schreef BobW het volgende:
[..]
Lol
Jawel hoor. Het is een hardere sfeer in de kamer. Zoveel populisten en mensen die niet zijn geschoold via eerdere werk in partijen zijn er sinds jaren niet geweest.quote:Op woensdag 21 september 2022 21:51 schreef Gehrman het volgende:
Met AribGodin was dit nooit gebeurd. Die D66 troela is totaal ongeschikt als voorzitter.
Schandalig duur voor een zondag.quote:Op woensdag 21 september 2022 22:07 schreef BobW het volgende:
[..]
Lol
Ik betaal 70 euro, ik wil het kwijl van Chris Woerts kunnen opvangen.quote:Op woensdag 21 september 2022 22:07 schreef BobW het volgende:
[..]
Lol
Ik begin een beetje teleurgesteld te raken in Forum voor Democratie, de luchtigheid lijkt helemaal verdwenenquote:
quote:Op woensdag 21 september 2022 22:07 schreef BobW het volgende:
[..]
Lol
Hij is echt mensen aan het ophitsen hoor. Totaal geen terughoudendheid merkbaar bij die gekken. Mooiste zouden ze vinden als het parlement wordt bestormd.quote:Op woensdag 21 september 2022 22:12 schreef nils_22 het volgende:
[..]
Ik begin een beetje teleurgesteld te raken in Forum voor Democratie, de luchtigheid lijkt helemaal verdwenen
Zaal zitplaatsen al bijna allemaal uitverkochtquote:Op woensdag 21 september 2022 22:07 schreef BobW het volgende:
[..]
Lol
Omdat het kartel ze er nooit tussen gaat laten, er is geen andere uitweg dan totale zelfdestructiequote:Op woensdag 21 september 2022 22:14 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Hij is echt mensen aan het ophitsen hoor. Totaal geen terughoudendheid merkbaar bij die gekken. Mooiste zouden ze vinden als het parlement wordt bestormd.
Johan heeft ook een keer Herácles Héracles gezegd op nationale televisie, dat kan ook niet zonder gevolgen blijven.quote:
Het kartel?quote:Op woensdag 21 september 2022 22:15 schreef nils_22 het volgende:
[..]
Omdat het kartel ze er nooit tussen gaat laten, er is geen andere uitweg dan totale zelfdestructie
Een electorale alliantiequote:
Ja leuk, hij verspreekt zich.quote:Op woensdag 21 september 2022 22:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Johan heeft ook een keer Herácles Héracles gezegd op nationale televisie, dat kan ook niet zonder gevolgen blijven.
17.000 dorpsidioten in de Ziggo Dome!quote:Op woensdag 21 september 2022 22:14 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Zaal zitplaatsen al bijna allemaal uitverkocht
een beetje teleurgesteld te raken zegt iequote:Op woensdag 21 september 2022 22:12 schreef nils_22 het volgende:
[..]
Ik begin een beetje teleurgesteld te raken in Forum voor Democratie, de luchtigheid lijkt helemaal verdwenen
Ik was ook al een beetje teleurgesteld toen Thierry in het begin van de coronacrisis als enige voor een keiharde lockdown pleittequote:Op woensdag 21 september 2022 22:19 schreef Malavita het volgende:
[..]
een beetje teleurgesteld te raken zegt ie
lol inderdaad gaat hard zegquote:Op woensdag 21 september 2022 22:14 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Zaal zitplaatsen al bijna allemaal uitverkocht
Johan was een ally van FvD maar nu is hij een vijand geworden, onder druk van Sjon de Mol denk ikquote:Op woensdag 21 september 2022 22:28 schreef Ronald het volgende:
Wat is FvD toch ook een intens sneu clubje, zo treurig dat je er alleen maar om kunt lachen.
"You want some people, we'll send her some people"quote:Op woensdag 21 september 2022 22:30 schreef Dutch_view het volgende:
Welk sterk punt wat die Amerikaanse meneer in dat filmpje verkondigde
Lekker de asielzoekers naar Barbra Streisand sturen
Johan was ook een PvdA, D66 en VVD ally!quote:Op woensdag 21 september 2022 22:28 schreef nils_22 het volgende:
[..]
Johan was een ally van FvD maar nu is hij een vijand geworden, onder druk van Sjon de Mol denk ik
Johan's mening gaat zo /\/\/\/\/ zei Marco van Basten al eensquote:Op woensdag 21 september 2022 22:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Johan was ook een PvdA, D66 en VVD ally!
haha ja en dan zeggen "we don't want them in our neighbourhood"quote:Op woensdag 21 september 2022 22:31 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
"You want some people, we'll send her some people"![]()
NIMBY, zo oud als de weg naar Rome ondertussen.quote:Op woensdag 21 september 2022 22:34 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
haha ja en dan zeggen "we don't want them in our neighbourhood"
hele filmpje hier:quote:Op woensdag 21 september 2022 22:38 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
NIMBY, zo oud als de weg naar Rome ondertussen.
Hypocriete deugers
Lul niet zo dom, Johan dacht met een ‘fatsoenlijk rechtse’ partij te maken te hebben in z’n naïviteit.quote:Op woensdag 21 september 2022 22:28 schreef nils_22 het volgende:
[..]
Johan was een ally van FvD maar nu is hij een vijand geworden, onder druk van Sjon de Mol denk ik
Ja want als Johan een mening verkondigt die jij leuk vindt is het van hemzelf en als je de mening niet leuk vindt krijgt ie het doorgespeeld van iemand anders.quote:Op woensdag 21 september 2022 22:28 schreef nils_22 het volgende:
[..]
Daar zou ik me weinig zorgen om maken, want ik neem aan dat het OM en/of de gerechtelijke macht wel over woordenschat beschikt die adequaat genoeg is om te weten van liquideren betekent. In tegenstelling tot Baudet blijkbaar.quote:Op donderdag 22 september 2022 15:16 schreef Vjenne12345 het volgende:
Derksen dus achter de tralies binnenkort?
Eerder iets voor oudjaarsavond.quote:Op woensdag 21 september 2022 23:38 schreef RipCity het volgende:
70 euro…
Ze zenden het vast wel keer uit rond kerst. Wacht daar wel op.
Wat extra beveiliging aan zijn huis kan inderdaad geen kwaad gezien de vrij fanatieke supporters van FvD.quote:Op donderdag 22 september 2022 15:16 schreef Vjenne12345 het volgende:
Derksen dus achter de tralies binnenkort?
quote:Op donderdag 22 september 2022 19:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat extra beveiliging aan zijn huis kan inderdaad geen kwaad gezien de vrij fanatieke supporters van FvD.
quote:Op donderdag 22 september 2022 19:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]![]()
https://twitter.com/searc(...)lick&vertical=trends
Denk je dat het een goed experiment is, om te kijken hoe boos deze mensen echt zijn, door onder die tweets te antwoorden met de diepzinnige poëtische tekst van de grootste artiest van deze tijd: "Als je dit niet begrijpt, dan is je moeder een hoer."quote:Op donderdag 22 september 2022 19:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat extra beveiliging aan zijn huis kan inderdaad geen kwaad gezien de vrij fanatieke supporters van FvD.
Ik mag hopen dat haar huidskleur afdoende reden is om geen fan van de QUEEN te zijn voor FvD-fans.quote:Op donderdag 22 september 2022 19:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Denk je dat het een goed experiment is, om te kijken hoe boos deze mensen echt zijn, door onder die tweets te antwoorden met de diepzinnige poëtische tekst van de grootste artiest van deze tijd: "Als je dit niet begrijpt, dan is je moeder een hoer."
quote:Op donderdag 22 september 2022 19:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat haar huidskleur afdoende reden is om geen fan van de QUEEN te zijn voor FvD-fans.
Ze zijn het niet waard om een barbz te zijn
Misschien kan ze weer bij Ajax aan de slag.quote:Op donderdag 22 september 2022 22:00 schreef Van_Poppel het volgende:
Bergkamp is ongeschikt voor deze functie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |