Ik vermoed dat dat in zijn geval dan ook niet heel ver is. Maar ik verloochen nu mijn eigen soort haha.quote:Op zaterdag 17 september 2022 21:04 schreef greysbones het volgende:
@:B00ster
Mannen denken niet verder dan hunlang is
quote:Op zaterdag 17 september 2022 21:04 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik vermoed dat dat in zijn geval dan ook niet heel ver is. Maar ik verloochen nu mijn eigen soort haha.
allemaal navelstaarders duaquote:Op zaterdag 17 september 2022 21:04 schreef greysbones het volgende:
@:B00ster
Mannen denken niet verder dan hunlang is
Ik heb in de loop der jaren wel iets van wijsheid opgebouwd.quote:
Ze hebben meer gezamelijke kennisen.quote:Op zaterdag 17 september 2022 21:08 schreef puzziepie het volgende:
Bilal is een kennis van Nadir en Kim
Verf.quote:Op zaterdag 17 september 2022 21:09 schreef D. het volgende:
Wat is al die blauwe tape op de gezichten?
Verf, volgens mij vanwege een weddenschapquote:Op zaterdag 17 september 2022 21:09 schreef D. het volgende:
Wat is al die blauwe tape op de gezichten?
quote:Op zaterdag 17 september 2022 21:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze hebben meer gezamelijke kennisen.
quote:
Nog meer gemistquote:Op zaterdag 17 september 2022 21:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Verf, volgens mij vanwege een weddenschap
De Bilal? Komt die ook uit Lelystadquote:Op zaterdag 17 september 2022 21:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze hebben meer gezamelijke kennisen.
Ik schakel even over naar die stream om me nog fijn even te ergerenquote:
Geilquote:Op zaterdag 17 september 2022 21:11 schreef FreshFruit het volgende:
Die trekt ze dus expres in haar reet.
[ afbeelding ]
Je wist er wel vanquote:Op zaterdag 17 september 2022 21:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb de weddenschap ook gemist
Ja ik heb gezien dat het op hun gezicht werd gesmeerdquote:
Sasha.. Mirthe...quote:Op zaterdag 17 september 2022 21:12 schreef Flow3r het volgende:
Al die jonge meiden, zo pufferig, pafferig, drillerig , vettig ,ew![]()
Alleen Kim D zit strak in het vel
Mexx?quote:Op zaterdag 17 september 2022 21:11 schreef FreshFruit het volgende:
Die trekt ze dus expres in haar reet.
[ afbeelding ]
Ik wilde het niet zeggen, maar het viel mij ook op dat veel van die jonge meiden zo vadsig zijn.quote:Op zaterdag 17 september 2022 21:12 schreef Flow3r het volgende:
Al die jonge meiden, zo pufferig, pafferig, drillerig , vettig ,ew![]()
Alleen Kim D zit strak in het vel
Lichamen alsof ze boven de 40 zijn, hangtieten ten topquote:Op zaterdag 17 september 2022 21:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wilde het niet zeggen, maar het viel mij ook op dat veel van die jonge meiden zo vadsig zijn.
Bohhhquote:Op zaterdag 17 september 2022 21:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nog eentje dan,voor jou.
[ afbeelding ]
Postquote:
Postduif.quote:
Dat schijnt weer hip te zijnquote:Op zaterdag 17 september 2022 21:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wilde het niet zeggen, maar het viel mij ook op dat veel van die jonge meiden zo vadsig zijn.
Rubenstype.quote:Op zaterdag 17 september 2022 21:16 schreef D. het volgende:
[..]
Dat schijnt weer hip te zijn
Net als zo'n 100 jaar geleden, teken van hoge status
de ubereats generatiequote:Op zaterdag 17 september 2022 21:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De duif misschienquote:
Ik ga ff chips, stokbrood en brie pakkenquote:Op zaterdag 17 september 2022 21:16 schreef D. het volgende:
[..]
Dat schijnt weer hip te zijn
Net als zo'n 100 jaar geleden, teken van hoge status
quote:Op zaterdag 17 september 2022 21:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga ff chips, stokbrood en brie pakken
Is weer eens wat anders dan de patatgeneratiequote:
FTFYquote:
Dat topic is voor ontblote borsten, niet voor alle plaatjes waar jij opgewonden van raaktquote:Op zaterdag 17 september 2022 21:21 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat zoll ik ophouden?
ben je nog gezoend?
Laat het gaan.quote:Op zaterdag 17 september 2022 21:21 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat zoll ik ophouden?
ben je nog gezoend?
Waarom staan er kerels in dan?quote:Op zaterdag 17 september 2022 21:22 schreef D. het volgende:
[..]
Dat topic is voor ontblote borsten, niet voor alle plaatjes waar jij opgewonden van raakt
Ik zit nu ook een stuk rustiger.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 17 september 2022 21:22 schreef D. het volgende:
[..]
Dat topic is voor ontblote borsten, niet voor alle plaatjes waar jij opgewonden van raakt
Laat Mario maar lekker posten.Er staat nergens dat billen niet mogen.quote:Op zaterdag 17 september 2022 21:22 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, idd, ze zitten allemaal te puffenquote:Op zaterdag 17 september 2022 21:27 schreef Deisyy het volgende:
Volgens mij is het water van de hottub heet
en zo te horen zijn er genoeg kijkersquote:Op zaterdag 17 september 2022 21:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Laat Mario maar lekker posten.Er staat nergens dat billen niet mogen.
Berend de badmeester regelt dat wel.quote:Op zaterdag 17 september 2022 21:27 schreef Deisyy het volgende:
Volgens mij is het water van de hottub heet
Ik hoop niet dat je wat losgemaakt hebt bij dingesquote:Op zaterdag 17 september 2022 21:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Morgen allemaal een droge huidquote:Op zaterdag 17 september 2022 21:27 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, idd, ze zitten allemaal te puffen
Heeft Zoe d'r badpak nou ook in d'r bilspleet getrokken?quote:Op zaterdag 17 september 2022 21:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Berend de badmeester regelt dat wel.
Ik vind de opmerking nogal flauw.quote:Op zaterdag 17 september 2022 21:28 schreef itsme46 het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je wat losgemaakt hebt bij dinges
Uhuquote:Op zaterdag 17 september 2022 21:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heeft Zoe d'r badpak nou ook in d'r bilspleet getrokken?
Vraagt dit voor een vriend @:engine
quote:Op zaterdag 17 september 2022 21:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind heel veel opmerkingen "flauw".quote:Op zaterdag 17 september 2022 21:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vind de opmerking nogal flauw.
Pics?!!quote:Op zaterdag 17 september 2022 21:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Meh mexx was beterquote:
Er zijn wel meer posts van andere users die ook niet iedereen leuk vindt, gewoon negeren, dat is voor jezelf ook lekker rustigquote:Op zaterdag 17 september 2022 21:30 schreef itsme46 het volgende:
[..]
Ik vind heel veel opmerkingen "flauw".
Maar laat hem dan maar lekker gaan, hij vergalt het plezier van veel cossers.
Soms een beetje sturing nodig.Ik ken hem al bijna 8 jaar.quote:Op zaterdag 17 september 2022 21:30 schreef itsme46 het volgende:
[..]
Ik vind heel veel opmerkingen "flauw".
Maar laat hem dan maar lekker gaan, hij vergalt het plezier van veel cossers.
Topje kan ook andersom, dan heb je je je rug bedektquote:Op zaterdag 17 september 2022 21:31 schreef Adat231 het volgende:
tip van Mexx: je bikinibroekje andersom dragen. Dan heb je een string en je buik wordt bedekt. snbap nu dat dat merk falliet is
You wishquote:Op zaterdag 17 september 2022 21:33 schreef D. het volgende:
[..]
Topje kan ook andersom, dan heb je je je rug bedekt
Geniaal.quote:Op zaterdag 17 september 2022 21:33 schreef D. het volgende:
[..]
Topje kan ook andersom, dan heb je je je rug bedekt
de tieten kregen we sowiezo nie te zienquote:Op zaterdag 17 september 2022 21:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bikinibroekjes ontwerpen?quote:Op zaterdag 17 september 2022 21:35 schreef B00STER het volgende:
[..]
Wat doet Scanman tegenwoordig eigenlijk, nu hij duidelijk ander werk heeft moeten vinden?
Ja, die dingenquote:Op zaterdag 17 september 2022 21:36 schreef B00STER het volgende:
[..]
Precies, gewoon constructief toch? Ik snap die dingen.
Ik ken daar een liedje van.quote:
Sorry, ik hoop dan dat het goedkope Hugo wasquote:Op zaterdag 17 september 2022 21:36 schreef B00STER het volgende:
[..]![]()
Godver Red, ik stikte in mijn drinken.
quote:Op zaterdag 17 september 2022 21:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sorry, ik hoop dan dat het goedkope Hugo was
Als je mijn shirt bedoelt waar het overheen kwam, dat was een dure Hugo. Maar geeft niet, was het waard!quote:Op zaterdag 17 september 2022 21:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan proeft ie 'm 2 keer, da's wel heel hardquote:Op zaterdag 17 september 2022 21:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zie mijn ondertitel. Ik kan wel wat hebbenquote:Op zaterdag 17 september 2022 21:38 schreef D. het volgende:
[..]
Dan proeft ie 'm 2 keer, da's wel heel hard
Ik bedoelde niet je dure Hugo shirt, maar een goedkope Hugo wijn, gelukkig is die je bespaard geblevenquote:Op zaterdag 17 september 2022 21:38 schreef B00STER het volgende:
[..]
Als je mijn shirt bedoelt waar het overheen kwam, dat was een dure Hugo. Maar geeft niet, was het waard!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Dubbel pechquote:Op zaterdag 17 september 2022 21:38 schreef D. het volgende:
[..]
Dan proeft ie 'm 2 keer, da's wel heel hard
quote:Op zaterdag 17 september 2022 21:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Ik drink geen wijn.quote:Op zaterdag 17 september 2022 21:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik bedoelde niet je dure Hugo shirt, maar een goedkope Hugo wijn, gelukkig is die je bespaard gebleven
quote:Op zaterdag 17 september 2022 21:41 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik drink geen wijn.
Helemaal geen alcohol meer overigens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Ik denk dan toch dat er iets niet goed gaat met de topping.quote:
Ik heb nog wel een mooi Hugo blouse voor je.quote:Op zaterdag 17 september 2022 21:38 schreef B00STER het volgende:
[..]
Als je mijn shirt bedoelt waar het overheen kwam, dat was een dure Hugo. Maar geeft niet, was het waard!
quote:Op zaterdag 17 september 2022 21:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Ik ook nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Isaac wilde 'm bakken, de dames mochten het opetenquote:Op zaterdag 17 september 2022 21:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dan toch dat er iets niet goed gaat met de topping.
Woon je in de buurt van Lelystad?quote:Op zaterdag 17 september 2022 21:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een mooi Hugo blouse voor je.
De kaas smelt toch amper op de steengril?quote:Op zaterdag 17 september 2022 21:43 schreef D. het volgende:
[..]
Isaac wilde 'm bakken, de dames mochten het opeten
Kijk eens naar mijn Ui.quote:Op zaterdag 17 september 2022 21:43 schreef B00STER het volgende:
[..]
Woon je in de buurt van Lelystad?
Geen idee, ik denk dat ze er vertrouwen in hebbenquote:Op zaterdag 17 september 2022 21:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De kaas smelt toch amper op de steengril?
Maar op een pizza moet het gesmoltenquote:Op zaterdag 17 september 2022 21:44 schreef D. het volgende:
[..]
Geen idee, ik denk dat ze er vertrouwen in hebben
En, kaas smaakt ongesmolten ook prima natuurlijk
Sorry hoorquote:Op zaterdag 17 september 2022 21:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar op een pizza moet het gesmolten
Apartquote:Op zaterdag 17 september 2022 21:45 schreef D. het volgende:
[..]
Sorry hoor![]()
En de ananas, hoe wil je die?
Koudquote:Op zaterdag 17 september 2022 21:45 schreef D. het volgende:
[..]
Sorry hoor![]()
En de ananas, hoe wil je die?
Jo ha it yn it snotsje.quote:
En dat zegt iemand die in Lelystad woontquote:Op zaterdag 17 september 2022 21:45 schreef B00STER het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, je hebt een slechte smaak. Laat dat shirt maar zitten dan.
Komt er ff eentje binnen zetten. Maar, touché!quote:Op zaterdag 17 september 2022 21:48 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
En dat zegt iemand die in Lelystad woont![]()
quote:
Hey boostertquote:Op zaterdag 17 september 2022 21:48 schreef B00STER het volgende:
[..]
Komt er ff eentje binnen zetten. Maar, touché!
Hee FS
quote:Op zaterdag 17 september 2022 21:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Ik ook nietik zit aan de koffielikeurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je hebt gelijk hoor, als de streams even saai zijn laat ik me al snel verleiden tot scquote:Op zaterdag 17 september 2022 21:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mooi, ik dacht ff dat ik verkeerd zat
Ja idd!quote:Op zaterdag 17 september 2022 21:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je hebt gelijk hoor, als de streams even saai zijn laat ik me al snel verleiden tot sc
Er is een SC waar iedereen offtopic kan leuterenquote:Op zaterdag 17 september 2022 21:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je hebt gelijk hoor, als de streams even saai zijn laat ik me al snel verleiden tot sc
Ja juf.quote:Op zaterdag 17 september 2022 21:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Er is een SC waar iedereen offtopic kan leuteren
Pizzabodem vaak karton....quote:Op zaterdag 17 september 2022 21:51 schreef Deisyy het volgende:
Ze laten het karton onder de pizza zitten en schuiven hem dan in die pizzabakoven
Maar weer ontopic gaan dan hè?quote:Op zaterdag 17 september 2022 21:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Er is een SC waar iedereen offtopic kan leuteren
Ze gingen dammenquote:Op zaterdag 17 september 2022 21:52 schreef FreshFruit het volgende:
Ik wil dat schaken wel even zien einlijk.
Ik vind dat wel saai om naar te kijkenquote:Op zaterdag 17 september 2022 21:52 schreef FreshFruit het volgende:
Ik wil dat schaken wel even zien einlijk.
JAA / [JAA SC #2]quote:
It's the dough,dough,doughquote:Op zaterdag 17 september 2022 21:52 schreef D. het volgende:
[..]
Pizzabodem vaak karton....
[ afbeelding ]
Dank u! En doei!quote:Op zaterdag 17 september 2022 21:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mrsloveable in JAA / [JAA SC #2]
Ik ga mee.Doei.quote:
Naar de sc?quote:Op zaterdag 17 september 2022 21:56 schreef D. het volgende:
Iedereen gaat
Dan ga ik ook maar wat anders doen
quote:
raar he na een tongzoenquote:Op zaterdag 17 september 2022 22:05 schreef Deisyy het volgende:
Nadir zegt dat hij Zoe heeft gezegd dat er niets in zit, maar het komt niet aan
Verschrikkelijk inderdaad.quote:Op zaterdag 17 september 2022 22:06 schreef puzziepie het volgende:
Lijkt me zo vervelend als iemand je zit te stalken
Da's Amsterdams, denk ikquote:Op zaterdag 17 september 2022 22:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben blij dat jij het ook hoorde
Met of zonder Berend?quote:Op zaterdag 17 september 2022 22:16 schreef D. het volgende:
Volgens mij gaan ze testen hoeveel mensen er tegelijk in een hottub passen
Momenteel 7 stuks en een paar stukken pizza.quote:Op zaterdag 17 september 2022 22:16 schreef D. het volgende:
Volgens mij gaan ze testen hoeveel mensen er tegelijk in een hottub passen
Jij denkt niet dat ze zelf zo bijdehand zijn om badkleding mee te nemen?quote:Op zaterdag 17 september 2022 22:17 schreef D. het volgende:
Zou badkleding op de lijst gestaan hebben van zaken die ze mee moesten nemen?
Daar moet alcohol inquote:Op zaterdag 17 september 2022 22:18 schreef Sestra666 het volgende:
wendy niet in de hottub.. die is me te rustig
Ik neem badkleding doorgaans alleen mee als het op de uitnodiging staatquote:Op zaterdag 17 september 2022 22:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij denkt niet dat ze zelf zo bijdehand zijn om badkleding mee te nemen?
En als je wordt thuis gebracht?quote:Op zaterdag 17 september 2022 22:21 schreef D. het volgende:
[..]
Ik neem badkleding doorgaans alleen mee als het op de uitnodiging staat
Maar zal ook wel om preuts te douchen zijn
Voor hen die hun ondergoed niet gelijktijdig willen wassen
En dat was mijn colaatjequote:Op zaterdag 17 september 2022 22:21 schreef D. het volgende:
[..]
Ik neem badkleding doorgaans alleen mee als het op de uitnodiging staat
Maar zal ook wel om preuts te douchen zijn
Voor hen die hun ondergoed niet gelijktijdig willen wassen
Met een zakje snoep.quote:
Ze snappen niet dat er dan 14 benen in de hottub bungelen?quote:Op zaterdag 17 september 2022 22:23 schreef D. het volgende:
7 stel benen in de hottub
Ze snappen niet hoe het werkt
Ze snappen niet dat het geen benenbungelbad isquote:Op zaterdag 17 september 2022 22:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze snappen niet dat er dan 14 benen in de hottub bungelen?
Ik vind ze luid genoegquote:Op zaterdag 17 september 2022 22:25 schreef Deisyy het volgende:
Er moet een microfoon boven de hottub geplaatst worden
Ze snappen wel meer nietquote:Op zaterdag 17 september 2022 22:25 schreef D. het volgende:
[..]
Ze snappen niet dat het geen benenbungelbad is
Tonijn!quote:Op zaterdag 17 september 2022 22:28 schreef tonja het volgende:
Tering schreeuw niet zo!!
Oh hai
╲⎝⧹༼◕ ͜ﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞ.◕ ༽⧸⎠╱
Hij leest meequote:Op zaterdag 17 september 2022 22:28 schreef D. het volgende:
[..]
Hij maakte ook de benenopmerking die ik maakte
Ik slinger de streams net aan.quote:Op zaterdag 17 september 2022 22:29 schreef D. het volgende:
Hadden jullie de syndroom van down opmerking gehoord vanmiddag?
Neequote:Op zaterdag 17 september 2022 22:29 schreef D. het volgende:
quote:
Kapster Kim vertelde dat ze niet om kon gaan met mensen met het Syndroom van Down.quote:
Omgquote:Op zaterdag 17 september 2022 22:31 schreef D. het volgende:
[..]
[..]
Kapster Kim vertelde dat ze niet om kon gaan met mensen met het Syndroom van Down.
Mexx zei toen 'Maar je gaat nu wel met Marciano om'
Dat heb ik wel gelezen hierquote:Op zaterdag 17 september 2022 22:31 schreef D. het volgende:
[..]
[..]
Kapster Kim vertelde dat ze niet om kon gaan met mensen met het Syndroom van Down.
Mexx zei toen 'Maar je gaat nu wel met Marciano om'
Verkeerd zoekwoordquote:Op zaterdag 17 september 2022 22:32 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, ik deed een search op syndroom en kwam niets tegen
quote:Op zaterdag 17 september 2022 16:41 schreef Li0nHeart het volgende:
kapperKim vertelt (volgens mij) dat ze niet goed kan omgaan met verstandelijk gehandicapte mensen, hoe ze praten en doen .. heeft ze al van jongs af aan. Toen ze 14 was, ging ze zelfs huilen. Nu wordt ze er heel ongemakkelijk van, wordt er bang van. Probeert wel gewoon te doen.
Mexx : 'Maar hoe dan, je gaat toch ook met Marciano om?'
Hilariteit alom.
Omdat het water bloedheet is.quote:Op zaterdag 17 september 2022 22:34 schreef B00STER het volgende:
Niet schrikken, ik ga even OT (On Topic, voor @:Deisyy ) ... waarom zit iedereen OP de hottub en niet erin?
Jaquote:Op zaterdag 17 september 2022 22:29 schreef D. het volgende:
Ik hoop dat ze niet aan de beurt komtquote:Op zaterdag 17 september 2022 22:41 schreef D. het volgende:
Voorspelling:
Zoe zegt dat haar verjaardag het leukst is, en Nadir het stomst
Ben bang dat we er niet onderuit komenquote:Op zaterdag 17 september 2022 22:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze niet aan de beurt komt
Figuurlijkquote:Op zaterdag 17 september 2022 22:43 schreef D. het volgende:
[..]
Ben bang dat we er niet onderuit komen
Zitten er überhaupt wel mensen met een iq boven de 90 in? Ik heb niet heel veel gekeken, maar tot nu toe heb ik eigenlijk alleen maar achterlijk geblaat eigenlijk.quote:
Een hele opluchtingquote:Op zaterdag 17 september 2022 22:43 schreef D. het volgende:
[..]
Figuurlijk
En letterlijk hoeft niet, gelukkig
Martin volgens eigen zeggen russen 127 en 137 en Erik rond 135, dacht ikquote:Op zaterdag 17 september 2022 22:43 schreef tonja het volgende:
[..]
Zitten er überhaupt wel mensen met een iq boven de 90 in? Ik heb niet heel veel gekeken, maar tot nu toe heb ik eigenlijk alleen maar achterlijk geblaat eigenlijk.
quote:Op zaterdag 17 september 2022 22:43 schreef tonja het volgende:
[..]
Zitten er überhaupt wel mensen met een iq boven de 90 in? Ik heb niet heel veel gekeken, maar tot nu toe heb ik eigenlijk alleen maar achterlijk geblaat eigenlijk.
Jawel, een paarquote:Op zaterdag 17 september 2022 22:43 schreef tonja het volgende:
[..]
Tuuurlijkquote:Op zaterdag 17 september 2022 22:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Martin volgens eigen zeggen russen 127 en 137 en Erik rond 135, dacht ik
Alicia ookquote:Op zaterdag 17 september 2022 21:12 schreef engine het volgende:
[..]
Sasha.. Mirthe...
Maar verder wel eens ja.
Martinquote:Op zaterdag 17 september 2022 22:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Martin volgens eigen zeggen russen 127 en 137 en Erik rond 135, dacht ik
Ze hebben een IQ test gehad voordat ze het huis in gingen, ik geloof Erik wel, maar over Martin heb ik zo mijn twijfelsquote:Op zaterdag 17 september 2022 22:45 schreef tonja het volgende:
[..]
Tuuurlijk![]()
Die hebben zeker zo'n online test gedaan waar iedereen een Einstein is.
Engine heeft opgeletquote:Op zaterdag 17 september 2022 21:12 schreef engine het volgende:
[..]
Sasha.. Mirthe...
Maar verder wel eens ja.
Echt?quote:Op zaterdag 17 september 2022 22:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze hebben een IQ test gehad voordat ze het huis in gingen, ...
Zo betrouwbaarquote:Op zaterdag 17 september 2022 22:47 schreef mootie het volgende:
Madeleine zou het er niet meer over hebben. Nu zitten ze in de hot tub over
Wendy te roddelen.
Vanmiddag ook de hele tijd. Madeleine is echt zo negatief. Onze tygoquote:Op zaterdag 17 september 2022 22:47 schreef mootie het volgende:
Madeleine zou het er niet meer over hebben. Nu zitten ze in de hot tub over
Wendy te roddelen.
Ja geen idee, maar dit vertelden Martin en Erik gisteravondquote:Op zaterdag 17 september 2022 22:48 schreef D. het volgende:
[..]
Echt?
Waarom laten ze Zoe er dan toch in?
Voor het experiment? De kijkcijfers?
Wat is de ondergrens danquote:Op zaterdag 17 september 2022 22:48 schreef D. het volgende:
[..]
Echt?
Waarom laten ze Zoe er dan toch in?
Voor het experiment? De kijkcijfers?
Misschien was er geen grens, maar wilde ze gewoon een uitschieter naar oven, en eentje naar onderquote:
quote:Op zaterdag 17 september 2022 22:41 schreef D. het volgende:
Voorspelling:
Zoe zegt dat haar verjaardag het leukst is, en Nadir het stomst
Eensquote:Op zaterdag 17 september 2022 22:51 schreef Deisyy het volgende:
Zoe's slechtste moment was de ruzie met Nadir, nog een slechtste moment is dat ze in een dal zat omdat mensen geen moeite doen om har te leren kennen.
Haar beste moment is dat ze gisteren is gegroeid door volwassen te worden tegen Wendy met haar marktkraamstem. Nog een beste moment is dat ze nu in plaats van te gaan schreeuwen te nu weg loopt en nog een beste moment is haar verjaardag, en dat mensen het beste met haar voor hebben en haar niet als doelwit zien.
En ze had nog meer beste momenten, maar gelukkig werd haar de mond gesnoerd.quote:Op zaterdag 17 september 2022 22:51 schreef D. het volgende:
Typisch Zoe
3 slechtste momenten
4 beste momenten
Het houdt niet op, niet vanzelf...quote:Op zaterdag 17 september 2022 22:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En ze had nog meer beste momenten, maar gelukkig werd haar de mond gesnoerd.
Nou ik krijg het bijna niet mijn strot uit, maar ik vond het wel knap hoe Zoe reageerde om de grote slabek van Wendy gisterochtend, ze liet zich niet gek maken.quote:Op zaterdag 17 september 2022 22:53 schreef D. het volgende:
Dat ze zichzelf volwassen noemt is ook wel grappig natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |