Ik ben altijd lief tegen jouquote:Op zaterdag 17 september 2022 21:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik kan dat prima hebben hoor.Als je soms leest hoe Dees tegen me doet.
Ik ga even nadenken over hoe ik dit ga opvattenquote:Op zaterdag 17 september 2022 21:58 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ja maar als je dat als gemiddelde neemt dan kan niemand meer terugkomen
Ah gossie, ik heb een schouder voor je hoor!quote:Op zaterdag 17 september 2022 21:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik hou me groot,maar van binnen huil ik.
Hey Dot.quote:
Als jij stopt met grappen uitleggenquote:Op zaterdag 17 september 2022 21:59 schreef B00STER het volgende:
[..]
Hou es op met stoken bloedzuiger!
Ohjee, wordt dit serieus mijn eerste usernote?quote:Op zaterdag 17 september 2022 21:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga even nadenken over hoe ik dit ga opvatten
eerste?quote:Op zaterdag 17 september 2022 22:00 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ohjee, wordt dit serieus mijn eerste usernote?
Ik ben liever voorzichtig met Friezenquote:Op zaterdag 17 september 2022 22:00 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Als jij stopt met grappen uitleggen
Je hebt even gecheckt?quote:
Ik omdat je er al meer dan 20 hebtquote:Op zaterdag 17 september 2022 22:01 schreef B00STER het volgende:
[..]
Waarom reageert iedereen toch zo verbaasd als ik dat zeg??
Friezen zijn net als Schotten idd, die laten niet met zich sollenquote:Op zaterdag 17 september 2022 22:00 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik ben liever voorzichtig met Friezen
Ik checkte voor ik het typte, dus jammerrrrrr Redquote:Op zaterdag 17 september 2022 22:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik omdat je er al meer dan 20 hebt
Leaver dea as slaaf.quote:Op zaterdag 17 september 2022 22:02 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Friezen zijn net als Schotten idd, die laten niet met zich sollen
Helemaal gelijk in!quote:
Ben je ook niet een klein beetje geschrokken?quote:Op zaterdag 17 september 2022 22:02 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik checkte voor ik het typte, dus jammerrrrrr Red
Dat gaat hard dan.quote:Op zaterdag 17 september 2022 22:02 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik checkte voor ik het typte, dus jammerrrrrr Red
Nee!quote:Op zaterdag 17 september 2022 22:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ben je ook niet een klein beetje geschrokken?
En je bent altijd zo lief.quote:Op zaterdag 17 september 2022 22:04 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik moet toegeven, DAT was wel mijn eerste gedachte haha!
🤓Hey FFquote:
Jij ligt al in je bedje zeker?quote:
Hier.quote:Op zaterdag 17 september 2022 22:07 schreef Foshizzle79 het volgende:
Waar kan je je notes checken dan?![]()
Dus tochquote:Op zaterdag 17 september 2022 22:04 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik moet toegeven, DAT was wel mijn eerste gedachte haha!
Nou weet je waarom? Omdat iedereen elke keer zo verbaasd reageert als ik het zeg. Niet dat ik nou zo lelijk doe, maar gezien die reacties krijg je ze schijnbaar nogal makkelijk is mijn indruk haha.quote:
Degene die verbaasd reageren hebben er zelf waarschijnlijk heel veelquote:Op zaterdag 17 september 2022 22:09 schreef B00STER het volgende:
[..]
Nou weet je waarom? Omdat iedereen elke keer zo verbaasd reageert als ik het zeg. Niet dat ik nou zo lelijk doe, maar gezien die reacties krijg je ze schijnbaar nogal makkelijk is mijn indruk haha.
Gewoon altijd lief doen, online en offline. Zo moeilijk is het echt niet.quote:Op zaterdag 17 september 2022 22:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Degene die verbaasd reageren hebben er zelf waarschijnlijk heel veel
Ik verbaas me nooit,verwonder me wel.quote:Op zaterdag 17 september 2022 22:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Degene die verbaasd reageren hebben er zelf waarschijnlijk heel veel
He gatverquote:Op zaterdag 17 september 2022 22:11 schreef B00STER het volgende:
[..]
Gewoon altijd lief doen, online en offline. Zo moeilijk is het echt niet.
Erik.quote:
Dat mag dus hier Dee.quote:
Ja best welquote:
Ik heb soms mijn Kumbaya momenten. Trekt doorgaans snel weer weg hoor.quote:Op zaterdag 17 september 2022 22:13 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja best weldat gedoe van Jezus van de andere wang toekeren is niet aan mij besteed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |