Kreeg het niet voor elkaar, kwam er niet achter wat er aan de hand wasquote:
Nog steeds een SL, heb het even uitgezetquote:
Wat een held ook weer. Soms gebeuren er van die rare dingen..quote:Op donderdag 15 september 2022 15:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kreeg het niet voor elkaar, kwam er niet achter wat er aan de hand was
Maar @:Sked was mijn reddende engel,
SL is er af. Zijn weer aan het loeren.quote:Op donderdag 15 september 2022 15:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog steeds een SL, heb het even uitgezet
En ja we willen wel een foto van die teen he
Welke TT wil je Mrsl Jij had laatste postquote:
quote:
Ik voel me eigenlijk een raar soort van beroofd nu.quote:Op donderdag 15 september 2022 15:30 schreef engine het volgende:
[..]dan laat maar had ik al gezegd.
Dat geloof ik niet want Martin kan d.m.v. de mail de exacte tijd zien en dat hebben ze op de ovens ingesteld. En ik heb het voor de opnames op die tijd gezet en dat is iets van 5 minuten verschil.quote:Op donderdag 15 september 2022 15:30 schreef Moeraskat het volgende:
Maar ik heb serieus een bericht gelezen van videoland dat ze 40
Minuten delay hebben op de streams. Veertig minuten jongens. Veertig.
Zodat de productie kan ingrijpen wanneer nodig.
40 minuten < en dat verkopen als live.
Het zou wel wat verklaren ivm licht/donker
Kan heel goed zijn dat ze overal de tijd hebben aangepast. Dat is prima te doen.quote:Op donderdag 15 september 2022 15:31 schreef Hendrik83 het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet want Martin kan d.m.v. de mail de exacte tijd zien en dat hebben ze op de ovens ingesteld. En ik heb het voor de opnames op die tijd gezet en dat is iets van 5 minuten verschil.
Ja ik was aan het zoeken en kon het niet vinden al wat geprobeerd.quote:Op donderdag 15 september 2022 15:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wat een held ook weer. Soms gebeuren er van die rare dingen..
Dus 40 minuten geen streams omdat ze in overleg of zo zijn?quote:Op donderdag 15 september 2022 15:30 schreef Moeraskat het volgende:
Maar ik heb serieus een bericht gelezen van videoland dat ze 40
Minuten delay hebben op de streams. Veertig minuten jongens. Veertig.
Zodat de productie kan ingrijpen wanneer nodig.
40 minuten < en dat verkopen als live.
Het zou wel wat verklaren ivm licht/donker
Nee altijd 40’min delay met werkelijke tijd. Vind dat echt bizar.quote:Op donderdag 15 september 2022 15:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dus 40 minuten geen streams omdat ze in overleg of zo zijn?
Ik had de laatste post niet dat jijquote:Op donderdag 15 september 2022 15:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Welke TT wil je Mrsl Jij had laatste post
Paarsquote:Op donderdag 15 september 2022 14:48 schreef Dotteke het volgende:
Je mag ook zeggen welke kleur nagellak je op je grote teen hebt
Dat snap ik welquote:Op donderdag 15 september 2022 15:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik voel me eigenlijk een raar soort van beroofd nu.
Pablo is een coach,denk die ander twee misschien ook?!quote:
Of een psycholoogquote:Op donderdag 15 september 2022 17:02 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Pablo is een coach,denk die ander twee misschien ook?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |