Dude... het was geen negerin...quote:Op zaterdag 17 september 2022 20:10 schreef Gehrman het volgende:
Waar zijn de BLM protestanten nu? Nogal hypocriet niet waar.
Dappere vrouwenquote:Op zondag 18 september 2022 00:07 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Walgelijke politiestaat.
[ twitter ]
Mannencultuurtje versterkt door religie in het algemeen. Je ziet het met de abortusdiscussie in de Vs waarin republikeinse mannen menen dat ze de vrijheden van vrouwen ernstig moeten inperken.quote:
Nou en?quote:Op zondag 18 september 2022 21:28 schreef Tobias19xx het volgende:
[..]
Zijn wel heel kleine protesten. Paar honderd mensen, als het er al honderd zijn?
Zij is niet zwart genoeg dus zul je ze niet horen. Net als de liberaaltjes en woke-mensen.quote:Op zaterdag 17 september 2022 20:10 schreef Gehrman het volgende:
Waar zijn de BLM protestanten nu? Nogal hypocriet niet waar.
Mee eens. Ik heb daar ook genoeg verhalen over gehoord. Gastvrijheid staat op nummer 1, de bevolking is jong en hoogopgeleid en staat klaar om het land te veranderen en te moderniseren. Het is een land met ontzettend veel potentie. Net als in de oudheid want toen was het ook modern en vooruitstrevend.quote:Op zaterdag 17 september 2022 22:57 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Je bent zeker nooit in Iran geweest? Zo ongeveer elke vrouw daar is (zwaar) opgemaakt.
Ook dragen veel vrouwen hun hoofddoekje zo ver mogelijk naar achteren, soms zodanig dat eigenlijk alleen het achterhoofd bedekt is. Dat wordt niet erg gewaardeerd, maar het gaat in golven: er zijn periodes dat veel wordt getolereerd, nu wordt er weer harder tegen opgetreden.
Het geeft wel aan dat de bevolking van Iran voor een groot deel (nog steeds) best modern is. Ik ben ook bij Iraniërs thuis op bezoek geweest en het eerste wat er gebeurt, zo gauw de vrouwen binnen zijn, is dat ze zich omkleden. Thuis dragen ze gewoon een spijkerbroek en een topje, geen hoofddoek. Ook al zijn er 'vreemde' mannen bij. Het moskeebezoek in Iran is ook zo ongeveer het laagste van de hele islamitische wereld.
Het gaat in Iran dus echt mis met het regime, met de religieuze elite. Als daar ooit een einde aan komt, dan komt het met de bevolking ook wel goed.
Dat doen heel veel hoogopgeleide Iraniërs ook en dat merken ze maar al te goed in Iran.quote:Op dinsdag 20 september 2022 14:05 schreef corehype het volgende:
Laat mij denken aan die negers in amerika die niet luisteren naar de popo en dan roepen ' he diddnt du nuffin '
Gedraag je waar je bent en anders rot je toch op naar een ander land?
Wanneer rot jij dan op uit NL aangezien jou conservatieve bijdragen op dit forum niet overeenkomen met de liberale progressieve attitude die in nl heerst.quote:Op dinsdag 20 september 2022 14:05 schreef corehype het volgende:
Laat mij denken aan die negers in amerika die niet luisteren naar de popo en dan roepen ' he diddnt du nuffin '
wtfquote:Op zaterdag 17 september 2022 19:43 schreef Het_Bokje het volgende:
Ook werkt Iran aan gezichtherkenningssoftware om erachter te komen of vrouwen hun hoofddoek wel op de juiste manier dragen. De techniek moet met name ingezet worden in het openbaar vervoer.
Totaal niet te vergelijken met wat in Iran gebeurt. (ook qua geschiedenis niet).quote:Op dinsdag 20 september 2022 14:05 schreef corehype het volgende:
Weer een typisch vooroordeel van iemand die nooit in Iran geweest is.quote:Op dinsdag 20 september 2022 15:41 schreef Celestien het volgende:
Tragisch, zoiets.
Als vrouw mag je eigenlijk niet gezien worden
Gebaseerd op OP. Maar lees het zoals je wenst.quote:Op dinsdag 20 september 2022 16:03 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Weer een typisch vooroordeel van iemand die nooit in Iran geweest is.
Da's goed te lezen. Dat gezegd hebbende is dat een westerse mening mijnerzijds. Ik kan idd weinig zeggen over de cultuur. Maar je hoort af en toe verhalen die niet mals zijn.quote:Dat valt dan weer reuze mee in Iran. Toen ik daar op vakantie was een paar jaar terug heb ik maar 2 vrouwen met complete gezichtsbedekking gezien. Verder best veel vrouwen alleen op stap zonder man.
Het klinkt een beetje alsof jij ook meerdere malen net iets te hard op je hoofd bent geslagen.quote:Op zaterdag 17 september 2022 20:37 schreef YoungDriller het volgende:
Haar OP is geformuleerd in een mannen-hatend sausje.
Ik heb er op reis iets meer compleet bedekt gezien maar dat waren vaak immigranten uit Pakistan of Afghanistan in het oosten van Iran.quote:Op dinsdag 20 september 2022 16:03 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Weer een typisch vooroordeel van iemand die nooit in Iran geweest is.
Dat valt dan weer reuze mee in Iran. Toen ik daar op vakantie was een paar jaar terug heb ik maar 2 vrouwen met complete gezichtsbedekking gezien. Verder best veel vrouwen alleen op stap zonder man.
Precies, daardoor ben ik ook altijd zo ontzettend kwaad als ik in de winkelstraat iemand met een hoofddoek zie lopen, in Iran strijden ze tegen deze onderdrukking, en veel Marokkaanse 2'e generatie meiden dragen er een bewust.. Terwijl ze hier in Nederland alle vrijheden hebben van de wereld.quote:Op dinsdag 20 september 2022 15:41 schreef Celestien het volgende:
Tragisch, zoiets.
Als vrouw mag je eigenlijk niet gezien worden
Doe normaal, achterlijke gladiool. Het gaat om een hoofddoek, godverdomme.quote:Op dinsdag 20 september 2022 14:05 schreef corehype het volgende:
Bijna alle niqab/boerka dragers in de UK komen ook uit Pakistan..quote:Op dinsdag 20 september 2022 16:13 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik heb er op reis iets meer compleet bedekt gezien maar dat waren vaak immigranten uit Pakistan of Afghanistan in het oosten van Iran.
Immigranten of vluchtelingen daar. Iran met 780.000 geregistreerde en 2.3 miljoen illegale gevluchte Afghanen.quote:Op dinsdag 20 september 2022 16:13 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik heb er op reis iets meer compleet bedekt gezien maar dat waren vaak immigranten uit Pakistan of Afghanistan in het oosten van Iran.
Nee, dat is niet de reden waarom jij kwaad wordt, jij hebt daddy/identiteit isseus die je agressief afreageert op allochtonen die niks verkeerd doen (zie je eigen posthistorie). Een vrouw die een stuk textiel (welke dat ook is) bewust en uit eigen wil draagt is niet hetzelfde als een vrouw die dat opgelegd wordt. Met hierbij de kanttekening dat wij (vrouwen als mannen) allemaal kleding 'moeten' dragen.quote:Op dinsdag 20 september 2022 16:19 schreef BMW1993 het volgende:
[..]
Precies, daardoor ben ik ook altijd zo ontzettend kwaad als ik in de winkelstraat iemand met een hoofddoek zie lopen, in Iran strijden ze tegen deze onderdrukking, en veel Marokkaanse 2'e generatie meiden dragen er een bewust.. Terwijl ze hier in Nederland alle vrijheden hebben van de wereld.
Wissel die lui maar in tegen een paar moderne Iraanse meiden... Die ons land wel waarderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |