Wat een vreemde uitspraakquote:Op zaterdag 17 september 2022 01:11 schreef FreshFruit het volgende:
Babette: " Dat mannen en vrouwen in 1 huis wonen is ook raar."
Sektequote:Op zaterdag 17 september 2022 01:11 schreef FreshFruit het volgende:
Babette: " Dat mannen en vrouwen in 1 huis wonen is ook raar."
Een mooi gesprek met Erik.quote:Op zaterdag 17 september 2022 01:14 schreef Moeraskat het volgende:
Hhoiiiheb ik veel gemist sinds 12:00u?
Oh. Ja ik wil wel terug lezen maar dat zijn 5 topicsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Over vermeend autisme,hoogbegaafd.Was heel boeiend en rustig.quote:Op zaterdag 17 september 2022 01:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh. Ja ik wil wel terug lezen maar dat zijn 5 topics
En Zoe is jarig.quote:Op zaterdag 17 september 2022 01:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh. Ja ik wil wel terug lezen maar dat zijn 5 topics
Ja dat had ik helaas onthoudenquote:
Veel gingen net voor 12 uur naar bed.quote:Op zaterdag 17 september 2022 01:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja dat had ik helaas onthouden
In dubbel opzicht.quote:
Zouden zo Fokkers kunnen zijnquote:Op zaterdag 17 september 2022 01:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Veel gingen net voor 12 uur naar bed.
Die worden dan pas wakker.quote:Op zaterdag 17 september 2022 01:34 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Zouden zo Fokkers kunnen zijn
Dat is niet terug te zien op de sc's hier danquote:
We werken in shifts.quote:Op zaterdag 17 september 2022 01:37 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Dat is niet terug te zien op de sc's hier dan
Is ook weinig te zien,zijn van die zwembad dingen.quote:
Lekker slipe.quote:
Weinig volk in de nightshift danquote:
Op de stream is het nu ook niks.Gisteren was het 4 uur ofzo.quote:Op zaterdag 17 september 2022 02:01 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Weinig volk in de nightshift dan![]()
Half vijf zit ik er weer klaar voor.quote:
Mooie aflossing Engie.quote:Op zaterdag 17 september 2022 02:48 schreef engine het volgende:
[..]
Half vijf zit ik er weer klaar voor.
Nachtwachtquote:
quote:Op zaterdag 17 september 2022 05:13 schreef FreshFruit het volgende:
Even ter illustratie:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Martin praat wel veel in zijn slaap.quote:
quote:Op zaterdag 17 september 2022 05:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Martin praat wel veel in zijn slaap.
Zijn kamergenoten zeggen het.quote:Op zaterdag 17 september 2022 05:43 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Dat heb ik nog niet gehoord. Ook verstaanbaar of gemompel?
Jaquote:
Soms heel irritant en de andere keer heel ontfermend om iedereen.quote:Op zaterdag 17 september 2022 05:48 schreef engine het volgende:
[..]
JaOok wel grappig. Lijkt soms alsof hij een typetje speelt.
Vind hem wel leuk, hij heeft wel wat.quote:Op zaterdag 17 september 2022 05:48 schreef engine het volgende:
[..]
JaOok wel grappig. Lijkt soms alsof hij een typetje speelt.
Rij voorzichtigquote:Op zaterdag 17 september 2022 06:46 schreef Whuzz het volgende:
Moguh! Zo ff wat vrienden naar het vliegveld brengen, dus geen uitslaapzakterdag. Niet dat ik ooit veel langer uit slaap dan 7:30, maar toch
Is er al bekend wat ze met die gebouwde stellage gaan doenquote:Op zaterdag 17 september 2022 06:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Rij voorzichtig
Ondertussen doen ze het op de streams beter, lekker slapen
Nee, dat horen ze volgende week pas als ze de opdracht gaan krijgen.quote:Op zaterdag 17 september 2022 06:51 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Is er al bekend wat ze met die gebouwde stellage gaan doen
Een opdracht maandag. Ik gok dat er dan weer een eliminatie opdracht is.quote:Op zaterdag 17 september 2022 06:51 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Is er al bekend wat ze met die gebouwde stellage gaan doen
FEBO: Bedankt bewoners, we komen onze nieuwe kast straks ophalen.quote:Op zaterdag 17 september 2022 06:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, dat horen ze volgende week pas als ze de opdracht gaan krijgen.
ALs ik die kast zo zie zou je denken dat ze er wat in moeten zetten. Lijkt mij stug dat ze er overheen moeten klimmen of zo
Zoe uitzwaaien.quote:Op zaterdag 17 september 2022 06:58 schreef engine het volgende:
[..]
Een opdracht maandag. Ik gok dat er dan weer een eliminatie opdracht is.
quote:
Ik kan haar niet peilen.quote:Op zaterdag 17 september 2022 07:27 schreef engine het volgende:
Leila (denk ik) de volgende die van de slaapkamer komt.
Ze is ook maar weinig te zien toch? Bemoeit zich nergens mee? Beetje onzichtbaar persoon.quote:
Dat dus,maar als ze wel praat is ze best slim,eerlijk en leuk.quote:Op zaterdag 17 september 2022 07:36 schreef engine het volgende:
[..]
Ze is ook maar weinig te zien toch? Bemoeit zich nergens mee? Beetje onzichtbaar persoon.
Echt geen ideequote:Op zaterdag 17 september 2022 07:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat dus,maar als ze wel praat is ze best slim,eerlijk en leuk.
Ze heeft haar momentjes,al zijn die spaarzaam.quote:Op zaterdag 17 september 2022 07:39 schreef engine het volgende:
[..]
Echt geen ideeWat ik van haar gezien heb is ze saai en loopt ze achter die Moraima aan.
En zo 4 keer opdrukken.quote:
Bekende beelden uit bijna alle RLSsenquote:
In de afgelopen twee seizoenen BB heb ik nog niemand om kwart voor 8 zien hardlopen volgens mijquote:Op zaterdag 17 september 2022 07:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bekende beelden uit bijna alle RLSsen
Ik zat te wachten maar hij gaat weer naar binnenquote:
Weet de tijdstippen van hardlopen niet, maar wel dat ze het deden.quote:Op zaterdag 17 september 2022 07:46 schreef engine het volgende:
[..]
In de afgelopen twee seizoenen BB heb ik nog niemand om kwart voor 8 zien hardlopen volgens mij
Mis je Bert Dot?quote:Op zaterdag 17 september 2022 07:52 schreef Dotteke het volgende:
Eric zit alleen aan tafel, geen monoloog van Eric
Teveel thee gedronken.quote:Op zaterdag 17 september 2022 07:53 schreef Dotteke het volgende:
Rupert ( dacht ik) komt er aan lopen, wat een raar loopje heeft hij.
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 17 september 2022 07:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]Beter doet hij dat niet meer dan
Wel in 1 dag bijna klaar.quote:
Hebben ze netjes gedaanquote:
dat langzaaaaaam heeft hij goed onder de kniequote:Op zaterdag 17 september 2022 08:04 schreef engine het volgende:
Rupert wil heeeeeeeeeeel langzaam gaan beginnen met sporten.
quote:Op zaterdag 17 september 2022 08:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat langzaaaaaam heeft hij goed onder de knie
nu het sporten nog
Doe ik ook zo.quote:Op zaterdag 17 september 2022 08:06 schreef greysbones het volgende:
Eric heeft een aparte manier van afwassen
in elk kopje zet hij een laagje water
net zo lang tot alle kopjes vol zijn
dan gaat hij schoonmaken
ik heb een afwasmachinequote:Op zaterdag 17 september 2022 08:07 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Doe ik ook zo.Kan het ff weken. Heb je minder warm water nodig.
quote:
Ik hoop dat het gesprek van gisteravond met Erik is opgenomen.quote:Op zaterdag 17 september 2022 08:06 schreef greysbones het volgende:
Eric heeft een aparte manier van afwassen
in elk kopje zet hij een laagje water
net zo lang tot alle kopjes vol zijn
dan gaat hij schoonmaken
lekker volpakken en dan aanzettenquote:
heb ik dus gemistquote:Op zaterdag 17 september 2022 08:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik hoop dat het gesprek van gisteravond met Erik is opgenomen.
Was echt mooi.
ik zou gewoon helemaal gallisch worden van elke keer al die afwas op dat aanrechtquote:Op zaterdag 17 september 2022 08:09 schreef engine het volgende:
Maar even afspoelen meteen of laagje water erin helpt wel. Scheelt een hoop geschrob later
Ging over zijn autisme en hoogbegaafd zijn.Was heel mooi gesprek.quote:Op zaterdag 17 september 2022 08:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb ik dus gemist
zie wel dat hij veel zaken overdenkt
en de makkelijke oplossing ontwijkt
GJ heeft er gisteren de hele dag met een big smile gestaan.quote:Op zaterdag 17 september 2022 08:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zou gewoon helemaal gallisch worden van elke keer al die afwas op dat aanrecht
gisteren heeft eric alles schoongemaakt in de keuken(berend had snachts alles afgewassen)
voor 1 uurtje was die keuken eens echt schoon en droog
ja ook zoiets die heeft denk ik wel 4 uur in totaal staan afwassenquote:Op zaterdag 17 september 2022 08:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
GJ heeft er gisteren de hele dag met een big smile gestaan.
mooi geobserveerdquote:Op zaterdag 17 september 2022 08:14 schreef Rhosyn het volgende:
Het verschil tussen Rupert en Eric als ze een oplossing zoeken voor het neer kunnen zetten van kannen koud water in de koelkast.
Eric heeft in zijn leven vaak op zijn lazer gekregen dat hij iets doet wat niet goed is.
Rupert doet gewoon wat hij denkt dat okee is.
zou maar zo kunnen dat hier een luik zit ofzoquote:Op zaterdag 17 september 2022 08:20 schreef Rhosyn het volgende:
Dat zitje wat buiten achter de keuken staat, daar is volgens mij ook de ingang naar de regie. Op de werkbank staat een kist waar de nieuwe batterijen in zitten.
Ik denk gewoon een deur bij dat zitje. Die houten kist staat op de werkbank die is wel een stuk verder.quote:Op zaterdag 17 september 2022 08:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
zou maar zo kunnen dat hier een luik zit ofzo
Ik heb het kistje ook zien staan op de werkbank.quote:Op zaterdag 17 september 2022 08:23 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik denk gewoon een deur bij dat zitje. Die houten kist staat op de werkbank die is wel een stuk verder.
er zijn 3 hoeken van uit waar ze beelden laten zien daarquote:Op zaterdag 17 september 2022 08:23 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik denk gewoon een deur bij dat zitje. Die houten kist staat op de werkbank die is wel een stuk verder.
heel donkere slaapkamerstreamquote:Op zaterdag 17 september 2022 08:31 schreef KoningWouter het volgende:
Ik heb een zwart beeld bij Stream 1. Wel geluid. Hebben meer mensen daar last van?
Morguhquote:Op zaterdag 17 september 2022 08:31 schreef KoningWouter het volgende:
Ik heb een zwart beeld bij Stream 1. Wel geluid. Hebben meer mensen daar last van?
Vast Madeleinequote:Op zaterdag 17 september 2022 08:34 schreef greysbones het volgende:
euhh
liet er nu iemand een scheet
quote:Op zaterdag 17 september 2022 08:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
heel donkere slaapkamerstream
Ahh dan is het dat. De zon staat op mijn woonkamer. Dat maakt het nog donkerder. Bedankt! En een hele goede morgen!quote:Op zaterdag 17 september 2022 08:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh![]()
Heb wel een heel donker beeld waarop vaag iemand te zien is, de lampen zijn nog niet aan.
hier schijnt na een hoosbui om 7 uurquote:Op zaterdag 17 september 2022 08:37 schreef 5thencounter het volgende:
Iedereen weer naar bed? lekker makkelijk de dag doorkomen, het is toch rotweer
Ja maar..quote:
ga je meequote:
Vanavond 23:00?quote:Op zaterdag 17 september 2022 08:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
ga je mee
gaan we daar met een luchthoorn staan
misschien worden ze dan wel wakker
of vuurwerk
Hier schijnt de zon.quote:Op zaterdag 17 september 2022 08:37 schreef 5thencounter het volgende:
Iedereen weer naar bed? lekker makkelijk de dag doorkomen, het is toch rotweer
Hij staat uitquote:Op zaterdag 17 september 2022 08:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier schijnt de zon.
Eric is wakker en zit netjes in de stoel
Daar lijkt het inderdaad op, zit niets zeggend voor zich uit te staren.quote:
Het is net of hij in een wachtkamer zitquote:Op zaterdag 17 september 2022 08:51 schreef KoningWouter het volgende:
[ afbeelding ]
Wat zal er in zijn hoofd aan het omgaan zijn. Iets met nummers en procenten gok ik.
Het is echt een type die op shut down gaat als er niets om hem heen gebeurtquote:Op zaterdag 17 september 2022 08:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar lijkt het inderdaad op, zit niets zeggend voor zich uit te staren.
ik denk van nietquote:Op zaterdag 17 september 2022 08:54 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het is echt een type die op shut down gaat als er niets om hem heen gebeurt
Dan zou meditatie wel goed kunnen helpen bij hem.quote:Op zaterdag 17 september 2022 08:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk van niet
denk dat zijn hoofd in overdrive gaat dan
lekker NIVEA
ik denk dat hij zijn hoofd cq gedachtes niet uit kan zetten al zou hij dat willen
Niet dus, Erik observeert en overdenkt allesquote:Op zaterdag 17 september 2022 08:54 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het is echt een type die op shut down gaat als er niets om hem heen gebeurt
Hardop gelachen.quote:Op zaterdag 17 september 2022 09:13 schreef greysbones het volgende:
Martin
waarom is er nog niemand wakker
lul je bent zelf ook net uit bed
Wajooh.quote:Op zaterdag 17 september 2022 09:14 schreef greysbones het volgende:
Zou Martin ook ABN kunnen spreken?
Man, facking Bro, Ouwe
er zijn er meer die dat doen, maar bij Martin lijkt het een enorm toneelstuk
Nee.quote:Op zaterdag 17 september 2022 08:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk van niet
denk dat zijn hoofd in overdrive gaat dan
lekker NIVEA
ik denk dat hij zijn hoofd cq gedachtes niet uit kan zetten al zou hij dat willen
Je weet zelluf...quote:
quote:Op zaterdag 17 september 2022 00:34 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ga er vandoor, voor de dagdienst ......
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Als ze het zouden verdelenquote:Op zaterdag 17 september 2022 09:17 schreef KoningWouter het volgende:
Bij de volgende grote winst zou ik in plaats van drank en peuken toch echt eens een vaatwasser aanschaffen. Mijn god wat een werk elke dag.
quote:Op zaterdag 17 september 2022 09:18 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb net de filmpjes van DGK_Tegengas zitten kijken, het gedrag van Wendy tijdens de morning after is nog genanter dan tijdens de nacht zelf. Wat een afschuwelijk naar mens
[..]
Ik stem tegen.quote:Op zaterdag 17 september 2022 09:17 schreef KoningWouter het volgende:
Bij de volgende grote winst zou ik in plaats van drank en peuken toch echt eens een vaatwasser aanschaffen. Mijn god wat een werk elke dag.
Ja manquote:Op zaterdag 17 september 2022 09:14 schreef greysbones het volgende:
Man, facking Bro, Ouwe
Ik ook, afwassen is het ideale moment om tot een goed gesprek/geroddel te komen.quote:
Ik las: Ja Mam.quote:
Biergooien.quote:Op zaterdag 17 september 2022 09:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Iedereen in die keet zegt Ja man
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
quote:Op zaterdag 17 september 2022 09:23 schreef Whuzz het volgende:
Was ik weer.
Ow, allemaal van harte gefeliciteerd met Zoe!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
en hoi
Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op zaterdag 17 september 2022 09:23 schreef Whuzz het volgende:
Was ik weer.
Ow, allemaal van harte gefeliciteerd met Zoe!Waar blijft de taart?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
quote:Op zaterdag 17 september 2022 09:28 schreef Whuzz het volgende:
Hebben jullie Zoe ook allemaal een kaartje gestuurd?veel te liefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Die wordt straks gebracht door alle kijkers die haar leuk vinden.quote:
Valt al mee dat hij niet huilend naar Berend rent om die het te laten opknappen...quote:Op zaterdag 17 september 2022 09:31 schreef greysbones het volgende:
martin vind dat er teveel afwas staat
duhhh
andere dagen hebben anderen het al gedaan en nu moet hij het zelf doen
hij probeert nu al een half uur anderen te strikkenquote:Op zaterdag 17 september 2022 09:31 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Valt al mee dat hij niet huilend naar Berend rent om die het te laten opknappen...
Martin gaat het volgende maand zwaar krijgen.quote:Op zaterdag 17 september 2022 09:31 schreef greysbones het volgende:
martin vind dat er teveel afwas staat
duhhh
andere dagen hebben anderen het al gedaan en nu moet hij het zelf doen
dan kan hij zich niet meer verschuilen achter het manager zijnquote:Op zaterdag 17 september 2022 09:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Martin gaat het volgende maand zwaar krijgen.
Dat gaat echt wel een dingetje worden.Geen privileges meer.quote:Op zaterdag 17 september 2022 09:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan kan hij zich niet meer verschuilen achter het manager zijn
en zien de mensen dat hij geen ruk doet
quote:Op zaterdag 17 september 2022 09:35 schreef Whuzz het volgende:
Is de manager eigenlijk immuun voor nominatie/eliminatie?
stel dat hij bij de laatste 3 zit en die andere 2 zijn uitslapers, zit je zomaar een paar uur naar dit te kijkenquote:Op zaterdag 17 september 2022 08:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar lijkt het inderdaad op, zit niets zeggend voor zich uit te staren.
ik vind Martin rete irritantquote:Op zaterdag 17 september 2022 09:40 schreef KoningWouter het volgende:
Ik begin Martin steeds irritanter te vinden met zijn Tony Montana houding. Meer mensen daar last van?
Al vanaf het begin.quote:Op zaterdag 17 september 2022 09:40 schreef KoningWouter het volgende:
Ik begin Martin steeds irritanter te vinden met zijn Tony Montana houding. Meer mensen daar last van?
quote:Op zaterdag 17 september 2022 09:42 schreef puzziepie het volgende:
Irritaties over Wendy?
[ afbeelding ]
valt echt op hequote:Op zaterdag 17 september 2022 09:42 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Al vanaf het begin.
Stoor me ook aan zijn "straat accentje" dat hij opzet, vooral als er een gekleurde mannelijke bewoner in de buurt is
Hij zal de laatste week wel een switch gaan maken.quote:Op zaterdag 17 september 2022 09:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vind Martin rete irritant
met zijn luie houding
zijn jenny from the block act
zijn kijk mij belangrijk zijn air
Jah mannn!quote:Op zaterdag 17 september 2022 09:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
valt echt op he
dat die mannen dat zelf niet door hebben
of hem daarop aanspreken
Hey bro.quote:
quote:Op zaterdag 17 september 2022 09:47 schreef Charmian het volgende:
Al die roddeltantes hebben boter op hun hoofd #teamwendy
Helemaal mee eens, inclusief Wendy. #teamisaacberendquote:Op zaterdag 17 september 2022 09:47 schreef Charmian het volgende:
Al die roddeltantes hebben boter op hun hoofd #teamwendy
wendy is natuurlijk een raar wijf, dat sowiesoquote:Op zaterdag 17 september 2022 09:49 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, inclusief Wendy. #teamisaacberend
Dan zit d`r navel op haar kin.quote:Op zaterdag 17 september 2022 09:52 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Haar moet iets strakker op zolder, dan trekken die lijnen in d'r voorhoofd wel weg
gawd ze begint echt steeds meer op billie te lijken...gisteren ging ze verven, had ze toen ook een paar spijkerbroeken meegenomen?quote:
Zorgt voor gedoequote:Op zaterdag 17 september 2022 09:52 schreef Charmian het volgende:
[..]
wendy is natuurlijk een raar wijf, dat sowieso
Maar d'r tieten zitten dan weer op de goede plaats misschien. Ze wilde toch al nieuwe.quote:Op zaterdag 17 september 2022 09:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan zit d`r navel op haar kin.
Nog 10 kilo en kan hem weer zien!quote:
Jij bent iets eerder.quote:
quote:
En dan met zijn oogje voor het raam.quote:Op zaterdag 17 september 2022 10:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
als je martin daar toch in kon stoppen
gewoon op zijn buikjequote:Op zaterdag 17 september 2022 10:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En dan met zijn oogje voor het raam.
Straf.quote:
Het gekke is dat hij in zijn introductiefilmpje absoluut Larens kakkerig sprakquote:Op zaterdag 17 september 2022 09:14 schreef greysbones het volgende:
Man, facking Bro, Ouwe
conclusiequote:Op zaterdag 17 september 2022 10:04 schreef Hunter het volgende:
[..]
Het gekke is dat hij in zijn introductiefilmpje absoluut Larens kakkerig sprak
Naar mensquote:Op zaterdag 17 september 2022 10:06 schreef FreshFruit het volgende:
Als ik Wanda zie krijg ik een koude rilling.
Als ik wanda zie wil ik een stronkje broccoli in mijn oren stoppenquote:Op zaterdag 17 september 2022 10:06 schreef FreshFruit het volgende:
Als ik Wanda zie krijg ik een koude rilling.
Rollend de poort uit maandag...quote:Op zaterdag 17 september 2022 10:20 schreef Hendrik83 het volgende:
Djedi gaat zoe even vetmesten voor haar verjaardag.
Zijn M'M's maar de kleur gaat er van afquote:Op zaterdag 17 september 2022 10:33 schreef Rhosyn het volgende:
Ik zou geen zwarte dingetjes in mijn havermout willen daar
Oh dan is die blauwe saus gesmolten blauwe M&Mquote:Op zaterdag 17 september 2022 10:34 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zijn M'M's maar de kleur gaat er van af
ik dacht ooit eens met een krentje te doen hebben in mijn oliebol, tot ik zag dat het pootjes hadquote:Op zaterdag 17 september 2022 10:33 schreef Rhosyn het volgende:
Ik zou geen zwarte dingetjes in mijn havermout willen daar
(ik keek naar die schaal havermout vol zwarte dingetjes en een blauwe saus...
Yep, wel een apart combi..quote:Op zaterdag 17 september 2022 10:35 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Oh dan is die blauwe saus gesmolten blauwe M&M
Misschien van die boerderij verder op?quote:Op zaterdag 17 september 2022 10:35 schreef freaky40 het volgende:
Er is daar iemand met sierduifjes in de buurt. De sierduif is er weer.
quote:Op zaterdag 17 september 2022 10:35 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik dacht ooit eens met een krentje te doen hebben in mijn oliebol, tot ik zag dat het pootjes had
Zou kunnenquote:Op zaterdag 17 september 2022 10:37 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Misschien van die boerderij verder op?
Madeleine is een omhooglikker en omlaagtrapper...quote:
ja, ik weet ook niet of deze info martin goed doetquote:Op zaterdag 17 september 2022 10:43 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Madeleine is een omhooglikker en omlaagtrapper...
Niet dat ze dat zelf door heeft.
Onze tygoquote:Op zaterdag 17 september 2022 09:55 schreef FreshFruit het volgende:
Dit gaat 3 uur duren met 0 resultaat.
[ afbeelding ]
Juistquote:Op zaterdag 17 september 2022 10:43 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Madeleine is een omhooglikker en omlaagtrapper...
Niet dat ze dat zelf door heeft.
Ons bent suunig. Hergebruik.quote:Op zaterdag 17 september 2022 11:04 schreef Moeraskat het volgende:
Wel mooi dat ze hetzelfde afdruiprek hebben als in BB.
we gooien een bal over het hekquote:Op zaterdag 17 september 2022 11:05 schreef Moeraskat het volgende:
Martin: “het is kaulo veel over man”
Hou op
Hoe zo is dat achterhaald? Als het over lichaamsgewicht gaat zijn de kalorieën toch echt van belang. Als je op gewicht wilt blijven zul je toch minimaal net zoveel kalorieën moeten eten als je verbrand.quote:Op zaterdag 17 september 2022 11:09 schreef greysbones het volgende:
Martin heeft uitgerekend dat je met bammetjes meer kilocalerieen binnen krijgt
kan iemand hem uitleggen dat het kalorieen tellen al heel lang achterhaald is
hij vergeet de melk rozijnen en suiker mee te tellen![]()
![]()
“Voedingswaarde”quote:Op zaterdag 17 september 2022 11:09 schreef greysbones het volgende:
Martin heeft uitgerekend dat je met bammetjes meer kilocalerieen binnen krijgt
kan iemand hem uitleggen dat het kalorieen tellen al heel lang achterhaald is
hij vergeet de melk rozijnen en suiker mee te tellen![]()
![]()
Charmantquote:
je kunt beter kijken naar de verdeling van wat je eetquote:Op zaterdag 17 september 2022 11:15 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Hoe zo is dat achterhaald? Als het over lichaamsgewicht gaat zijn de kalorieën toch echt van belang. Als je op gewicht wilt blijven zul je toch minimaal net zoveel kalorieën moeten eten als je verbrand.
Ik moet van de medisch verpleegkundige op mijn kalorieën en koolhydraten letten.quote:Op zaterdag 17 september 2022 11:15 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Hoe zo is dat achterhaald? Als het over lichaamsgewicht gaat zijn de kalorieën toch echt van belang. Als je op gewicht wilt blijven zul je toch minimaal net zoveel kalorieën moeten eten als je verbrand.
ik kan martin niet meer horenquote:Op zaterdag 17 september 2022 11:20 schreef Moeraskat het volgende:
Mirthe ziet er beter uit dan ruben. Dus begrijp Martin z’n vergelijking niet nu![]()
En zienquote:Op zaterdag 17 september 2022 11:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik kan martin niet meer horen
mirthe en martin hebben zich even ingesmeertquote:Op zaterdag 17 september 2022 11:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik kan martin niet meer horen
Je lichaam is heel goed in alles verbranden (alleen duurt omschakelen tussen koolhydraten, eiwitten en vetten even, waardoor je je een uurtje slap kunt voelen).quote:Op zaterdag 17 september 2022 11:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
je kunt beter kijken naar de verdeling van wat je eet
suikers vetten koolhydraten
als je heel eenzijdig eet maar wel aan je calorie behoefte komt ga je niet afvallen maar waarschijnlijk aankomen
Dit jaquote:Op zaterdag 17 september 2022 11:23 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Je lichaam is heel goed in alles verbranden (alleen duurt omschakelen tussen koolhydraten, eiwitten en vetten even, waardoor je je een uurtje slap kunt voelen).
Uiteraard is de verdeling belangrijk, maar veel meer voor je gezondheid (voedingsstoffen, vitaminen, enz) en voor je spiermassa/vet verhouding dan voor je gewicht an sich.
Wanneer je wilt afvallen, zul je toch echt minder kalorieën moeten eten dan je verbrand. No way around it. En je kunt nóg zo gezond eten, als je te weinig kalorieën eet blijf je afvallen.
ik mag zoquote:Op zaterdag 17 september 2022 11:34 schreef Li0nHeart het volgende:
Zo, weer terug van het voetbalveld... Helemaal klaar nu om de verjaardag van Zoe te vieren!!
Ja net zoals Zoëquote:Op zaterdag 17 september 2022 11:31 schreef Rhosyn het volgende:
Die verdeling van het haar van Kim is vreemd. Zou ze extensies hebben hangen in haar nek?
die kan ook niks anders zeggenquote:Op zaterdag 17 september 2022 12:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Zoe : 'Ik heb niks fout gedaan, dus mensen hebben respect voor mij dat ik me zo volwassen heb gedragen'
quote:Op zaterdag 17 september 2022 12:06 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
die kan ook niks anders zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |