Feboquote:
Ja maar..quote:
ga je meequote:
Vanavond 23:00?quote:Op zaterdag 17 september 2022 08:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
ga je mee
gaan we daar met een luchthoorn staan
misschien worden ze dan wel wakker
of vuurwerk
Hier schijnt de zon.quote:Op zaterdag 17 september 2022 08:37 schreef 5thencounter het volgende:
Iedereen weer naar bed? lekker makkelijk de dag doorkomen, het is toch rotweer
Hij staat uitquote:Op zaterdag 17 september 2022 08:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier schijnt de zon.
Eric is wakker en zit netjes in de stoel
Daar lijkt het inderdaad op, zit niets zeggend voor zich uit te staren.quote:
Het is net of hij in een wachtkamer zitquote:Op zaterdag 17 september 2022 08:51 schreef KoningWouter het volgende:
[ afbeelding ]
Wat zal er in zijn hoofd aan het omgaan zijn. Iets met nummers en procenten gok ik.
Het is echt een type die op shut down gaat als er niets om hem heen gebeurtquote:Op zaterdag 17 september 2022 08:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar lijkt het inderdaad op, zit niets zeggend voor zich uit te staren.
ik denk van nietquote:Op zaterdag 17 september 2022 08:54 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het is echt een type die op shut down gaat als er niets om hem heen gebeurt
Dan zou meditatie wel goed kunnen helpen bij hem.quote:Op zaterdag 17 september 2022 08:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk van niet
denk dat zijn hoofd in overdrive gaat dan
lekker NIVEA
ik denk dat hij zijn hoofd cq gedachtes niet uit kan zetten al zou hij dat willen
Niet dus, Erik observeert en overdenkt allesquote:Op zaterdag 17 september 2022 08:54 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het is echt een type die op shut down gaat als er niets om hem heen gebeurt
Hardop gelachen.quote:Op zaterdag 17 september 2022 09:13 schreef greysbones het volgende:
Martin
waarom is er nog niemand wakker
lul je bent zelf ook net uit bed
Wajooh.quote:Op zaterdag 17 september 2022 09:14 schreef greysbones het volgende:
Zou Martin ook ABN kunnen spreken?
Man, facking Bro, Ouwe
er zijn er meer die dat doen, maar bij Martin lijkt het een enorm toneelstuk
echt facking irritantquote:
Nee.quote:Op zaterdag 17 september 2022 08:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk van niet
denk dat zijn hoofd in overdrive gaat dan
lekker NIVEA
ik denk dat hij zijn hoofd cq gedachtes niet uit kan zetten al zou hij dat willen
Je weet zelluf...quote:
quote:Op zaterdag 17 september 2022 00:34 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ga er vandoor, voor de dagdienst ......
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Als ze het zouden verdelenquote:Op zaterdag 17 september 2022 09:17 schreef KoningWouter het volgende:
Bij de volgende grote winst zou ik in plaats van drank en peuken toch echt eens een vaatwasser aanschaffen. Mijn god wat een werk elke dag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |