Ik ben nogal gek op griesmeel, dus deze heb ik in de oven staan nuquote:Op zondag 4 december 2022 20:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
@:yinny raadde me gisteren aan om een Marokkaanse (?) griesmeelcake te maken met de vla die ik in een Too good to go-pakket kreeg. Het was chipolatavla maar dat leek me wel prima voor dit recept.
Ik had gisteren een feestje en de cake werd zeer goed ontvangen. Er waren nog 2 taarten dus niet alles ging op. Een aantal mensen hebben dus nog wat punten mee naar huis genomen.
Ik heb 1 cake gebakken en die 50 minuten in de oven gedaan. Geen zin in gedoe met 2 lagen. Toen was hij perfect van kleur en textuur.
[ afbeelding ]
Als ik nog eens vla scoor, maak ik dit zeker weer. Supersimpel, lekker en bijzonder.
Oh kletskoppen!quote:Op zaterdag 10 december 2022 17:59 schreef mascara-klodder het volgende:
Net kletskoppen gebakken voor straks bij de thee
[ link | afbeelding ]
Sehen gut aus!quote:Op zaterdag 10 december 2022 17:59 schreef mascara-klodder het volgende:
Net kletskoppen gebakken voor straks bij de thee
[ link | afbeelding ]
Gewoon in de herhaling.quote:Op zondag 25 september 2022 16:56 schreef AnneX het volgende:
@:Tuindier alledrie geproefdZien er alle drie prachtig uit ook.
Jullie zijn uitslovers met die taarten..
Hier hield ik het simpel: een variatie op appelplaattaart. Dat vind ik al werk genoeg.
[ link | afbeelding ]
Recept: https://uitpaulineskeuken.nl/recept/appel-galette
De Raz el hanout is zonder zout van https://www.kruidenkarava(...)engsels-zonder-zout/
Ziet er heerlijk uit!quote:Op zaterdag 17 december 2022 13:08 schreef mascara-klodder het volgende:
Zusje en nichtje komen zo een bakkie thee doen dus er maar wat lekkers bij gemaakt
[ link | afbeelding ]
Ohhh dit ziet er zo erg lekker uit met die bonbons en al dat chocolaquote:Op zaterdag 24 december 2022 09:45 schreef arvensis het volgende:
[ afbeelding ]
Drippen is nog best lastigEn dat schrijven lukt ook niet netjes.
Gelukkig is oefenen met taarten maken geen straf.
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 24 december 2022 09:45 schreef arvensis het volgende:
[ afbeelding ]
Perfectionist gespotquote:Op zaterdag 24 december 2022 09:45 schreef arvensis het volgende:
[ afbeelding ]
Hieraan begonnen https://plumstreetcollect(...)rt-from-nyt-cooking/quote:Op zaterdag 24 december 2022 12:10 schreef Hupje het volgende:
Wat zijn de bakplannen voor deze kerst?
Ik ga dit jaar niet zo veel bakken. Alleen een appel crumble en een breekbrood.
Lekker @Vicky en ook gefeliciteerd. Net als @arvensisquote:Op zaterdag 24 december 2022 13:46 schreef Vicky het volgende:
[ afbeelding ]
Vervelend hoor, een dochter die op school bezig is met patisserie..
Ze heeft echt de meest verrukkelijke verjaardagstaart gemaakt!
Wat gaaf gedaan ook met die losse chocolaquote:Op zaterdag 24 december 2022 09:45 schreef arvensis het volgende:
[ afbeelding ]
Prachtig! Feliesquote:Op zaterdag 24 december 2022 13:46 schreef Vicky het volgende:
[ afbeelding ]
Wauw! Dat is genietenquote:Op zaterdag 24 december 2022 13:46 schreef Vicky het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |