Mooie verrassing!quote:Op donderdag 8 december 2022 14:29 schreef Postbus100 het volgende:
Mijn vader stond hier gisteren op de stoep met een cadeau voor me: een keukenmachine![]()
(=tranen van geluk/dankbaarheid)
Ik had eerder een keukenmachine, maar er was iets mee, en ik had hem gevraagd om ernaar te kijken (al zo'n anderhalf jaar geleden), en toen heeft hij hem verder gesloopt, and that was it. Ik miste 'm op zich niet. Het was een goedkope, en ik had hem om te kijken of zoiets me beviel (maar ik heb geen grote vriezer en ik ben alleen, dus ik bak niet zoveel).
Deze week begon mijn vader ineens heel geheimzinnig te doen: 'Ik bel je morgen. Ik heb misschien een verrassing voor je. Kunnen we nu langskomen? Nee, je kan niet hier langskomen, ik moet bij jou langskomen.' Raadsels raadsels. En ineens stond hij hier gisteren met een (tweedehands/één keer gebruikte) keukenmachine op de stoep, als vervanger van mijn eerste![]()
![]()
Wat lief!quote:Op donderdag 8 december 2022 14:29 schreef Postbus100 het volgende:
Mijn vader stond hier gisteren op de stoep met een cadeau voor me: een keukenmachine![]()
(=tranen van geluk/dankbaarheid)
Ik had eerder een keukenmachine, maar er was iets mee, en ik had hem gevraagd om ernaar te kijken (al zo'n anderhalf jaar geleden), en toen heeft hij hem verder gesloopt, and that was it. Ik miste 'm op zich niet. Het was een goedkope, en ik had hem om te kijken of zoiets me beviel (maar ik heb geen grote vriezer en ik ben alleen, dus ik bak niet zoveel).
Deze week begon mijn vader ineens heel geheimzinnig te doen: 'Ik bel je morgen. Ik heb misschien een verrassing voor je. Kunnen we nu langskomen? Nee, je kan niet hier langskomen, ik moet bij jou langskomen.' Raadsels raadsels. En ineens stond hij hier gisteren met een (tweedehands/één keer gebruikte) keukenmachine op de stoep, als vervanger van mijn eerste![]()
![]()
Ik ben nogal gek op griesmeel, dus deze heb ik in de oven staan nuquote:Op zondag 4 december 2022 20:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
@:yinny raadde me gisteren aan om een Marokkaanse (?) griesmeelcake te maken met de vla die ik in een Too good to go-pakket kreeg. Het was chipolatavla maar dat leek me wel prima voor dit recept.
Ik had gisteren een feestje en de cake werd zeer goed ontvangen. Er waren nog 2 taarten dus niet alles ging op. Een aantal mensen hebben dus nog wat punten mee naar huis genomen.
Ik heb 1 cake gebakken en die 50 minuten in de oven gedaan. Geen zin in gedoe met 2 lagen. Toen was hij perfect van kleur en textuur.
[ afbeelding ]
Als ik nog eens vla scoor, maak ik dit zeker weer. Supersimpel, lekker en bijzonder.
Oh kletskoppen!quote:Op zaterdag 10 december 2022 17:59 schreef mascara-klodder het volgende:
Net kletskoppen gebakken voor straks bij de thee
[ link | afbeelding ]
Sehen gut aus!quote:Op zaterdag 10 december 2022 17:59 schreef mascara-klodder het volgende:
Net kletskoppen gebakken voor straks bij de thee
[ link | afbeelding ]
Gewoon in de herhaling.quote:Op zondag 25 september 2022 16:56 schreef AnneX het volgende:
@:Tuindier alledrie geproefdZien er alle drie prachtig uit ook.
Jullie zijn uitslovers met die taarten..
Hier hield ik het simpel: een variatie op appelplaattaart. Dat vind ik al werk genoeg.
[ link | afbeelding ]
Recept: https://uitpaulineskeuken.nl/recept/appel-galette
De Raz el hanout is zonder zout van https://www.kruidenkarava(...)engsels-zonder-zout/
Ziet er heerlijk uit!quote:Op zaterdag 17 december 2022 13:08 schreef mascara-klodder het volgende:
Zusje en nichtje komen zo een bakkie thee doen dus er maar wat lekkers bij gemaakt
[ link | afbeelding ]
Ohhh dit ziet er zo erg lekker uit met die bonbons en al dat chocolaquote:Op zaterdag 24 december 2022 09:45 schreef arvensis het volgende:
[ afbeelding ]
Drippen is nog best lastigEn dat schrijven lukt ook niet netjes.
Gelukkig is oefenen met taarten maken geen straf.
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 24 december 2022 09:45 schreef arvensis het volgende:
[ afbeelding ]
Perfectionist gespotquote:Op zaterdag 24 december 2022 09:45 schreef arvensis het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |