Uitloggen bij v2, browser afsluiten en weer opstarten dan krijg je de oude profielkeuze weer te zien, daar in loggen en dan heb je de oude versie weer.quote:
Dat zeg ik en er hangt ook geen microfoon in de buurt volgens mij, gelukkig schreeuwt babette weer met een fles wijn in haar handen.quote:
Hoi, leuk je hier weer te zien ....quote:Op vrijdag 16 september 2022 00:44 schreef Silves het volgende:
He alle cossers, dacht dit zal wel weer hot zijn ..hahahaha leuk om dit soms te volgen..
Zijn het geen pubers van haar, dacht iemand anders met jongere kinderen. Ik ga ff kijken in de naam topicsquote:Op vrijdag 16 september 2022 00:55 schreef Silves het volgende:
.Wat een roddelsessie bij die mannen..en die wendy is toch een moeder van jonge kinderen? hebben jullie al iets gehoord over missen van haar kids? of hebben we iemand die snakt naar vrijheid en laat ouders alles opknappen..
9 en 14 toen ze zich aanmeldde voor dit. En ik hoor haar er nooit over, alleen maar over dat ze nieuwe tieten wil.quote:Op vrijdag 16 september 2022 00:55 schreef Silves het volgende:
.Wat een roddelsessie bij die mannen..en die wendy is toch een moeder van jonge kinderen? hebben jullie al iets gehoord over missen van haar kids? of hebben we iemand die snakt naar vrijheid en laat ouders alles opknappen..
Buiten 14 gradenquote:Op vrijdag 16 september 2022 00:59 schreef ChocoFan het volgende:
Mensen in badkleding in de tub, mensen ernaast in dikke jassen.
nee lukt niet... heb ook al de hele dag geen internet, zit via een wifispot.. bijna op..quote:Op vrijdag 16 september 2022 00:54 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Uitloggen bij v2, browser afsluiten en weer opstarten dan krijg je de oude profielkeuze weer te zien, daar in loggen en dan heb je de oude versie weer.
Ach er komt toch alleen maar gelul uitquote:Op vrijdag 16 september 2022 00:59 schreef ChocoFan het volgende:
Het is niet te verstaan, hoop gekakel iig.
Ohw, dat is balen. Slaap lekker!quote:Op vrijdag 16 september 2022 01:00 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
nee lukt niet... heb ook al de hele dag geen internet, zit via een wifispot.. bijna op..
ik ga te bedde maar
quote:Op vrijdag 16 september 2022 01:00 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
nee lukt niet... heb ook al de hele dag geen internet, zit via een wifispot.. bijna op..
ik ga te bedde maar
Ja.quote:Op vrijdag 16 september 2022 01:00 schreef tonja het volgende:
[..]
Ach er komt toch alleen maar gelul uit
Ja en babette wil er ook nog bij.quote:Op vrijdag 16 september 2022 01:00 schreef Jippie het volgende:
Beeld op PC, zitten ze nou met zijn achten in de hottub?
Nog nooit gedaan. Eer ik dat uitgevogeld heb slapen ze allemaal. Kijk morgen maar de streams van dgkquote:
Oh ja, jij kan het, gewoon doen, is een beetje licht en degene zonder stream hebben liever iets dan niets.quote:
Deze site is ook veranderd, kan niet reageren? of het duurt minuten, ja dit heb ik ook gelezen nieuwe tieten en alles ikkke ikke.quote:Op vrijdag 16 september 2022 00:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
9 en 14 toen ze zich aanmeldde voor dit. En ik hoor haar er nooit over, alleen maar over dat ze nieuwe tieten wil.
Soms is het wat traag hier voordat het gepost wordt, alhoewel ik er weinig last van heb de laatste tijd, dus ik zou dan weer niet weten waar dat aan ligt.quote:Op vrijdag 16 september 2022 01:04 schreef Silves het volgende:
[..]
Deze site is ook veranderd, kan niet reageren? of het duurt minuten, ja dit heb ik ook gelezen nieuwe tieten en alles ikkke ikke.
Ok misschien is dat dan de oplossingquote:Op vrijdag 16 september 2022 01:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nog nooit gedaan. Eer ik dat uitgevogeld heb slapen ze allemaal. Kijk morgen maar de streams van dgk
Jippie doet het al en anders dwing je mario maar.quote:Op vrijdag 16 september 2022 01:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok misschien is dat dan de oplossing
ja maar videoland 1 stream 1 is komplett donkerquote:Op vrijdag 16 september 2022 01:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh ja, jij kan het, gewoon doen, is een beetje licht en degene zonder stream hebben liever iets dan niets.
Ik hoop dat je dit snapt wat ik tikte.
Ohw jij hebt ook zwart beeld, das kut ja.quote:Op vrijdag 16 september 2022 01:06 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar videoland 1 stream 1 is komplett donker
ik hoop je snapt wat ik zeg
Die is ook 1 op zwartquote:Op vrijdag 16 september 2022 01:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jippie doet het al en anders dwing je mario maar.
Vandaag staat compleet online ....quote:Op vrijdag 16 september 2022 01:03 schreef ChocoFan het volgende:
Nog nooit gedaan. Eer ik dat uitgevogeld heb slapen ze allemaal. Kijk morgen maar de streams van dgk
Kijk, onze held, met nog 2 andere die ook soms filmpjes maken, ben namen wel even kwijt.quote:Op vrijdag 16 september 2022 01:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Vandaag staat compleet online ....
Kijk bovenquote:Op vrijdag 16 september 2022 01:10 schreef mario390 het volgende:
zwartbeeld niet ze zijn iin de hottub
maar daar is geeen liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiicchhhtttt
In Rusland kan het zo koud zijn dat je oren er anders af vriezenquote:Op vrijdag 16 september 2022 01:10 schreef Jippie het volgende:
Toch geen gezicht met een bontmuts op in bad
[ afbeelding ]
OOOOOhhhhoooooowwwwww. Waaorm kan jippie het wel dan, je ziet toch iets dan en die van tonja kan je ook gewoon zien, is niet top maar nogmaals, beter iets dan niets.quote:Op vrijdag 16 september 2022 01:10 schreef mario390 het volgende:
zwartbeeld niet ze zijn iin de hottub
maar daar is geeen liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiicchhhtttt
Daar zijn ze nu toch niet. Hij wil gewoon stoer doen of zo met zijn domme muts op zijn kop.quote:Op vrijdag 16 september 2022 01:11 schreef chufi het volgende:
[..]
In Rusland kan het zo koud zijn dat je oren er anders af vriezen
op videoland 2 denk ikquote:Op vrijdag 16 september 2022 01:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
OOOOOhhhhoooooowwwwww. Waaorm kan jippie het wel dan, je ziet toch iets dan en die van tonja kan je ook gewoon zien, is niet top maar nogmaals, beter iets dan niets.
Ik denk dat het komt omdat ik niet heen en weer hoef te schakelen. Ik heb de streams op 1 scherm en fok op het andere scherm.quote:Op vrijdag 16 september 2022 01:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
OOOOOhhhhoooooowwwwww. Waaorm kan jippie het wel dan, je ziet toch iets dan en die van tonja kan je ook gewoon zien, is niet top maar nogmaals, beter iets dan niets.
Ik dus ook. En ik zet ze aan bij aanzetten pc en pas weer uit als mijn pc uit gaat.quote:Op vrijdag 16 september 2022 01:13 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik denk dat het komt omdat ik niet heen en weer hoef te schakelen. Ik heb de streams op 1 scherm en fok op het andere scherm.
rustaaaagquote:Op vrijdag 16 september 2022 01:11 schreef mario390 het volgende:
FEBOOOOOOO JULIE ZIJN GROOOOTSTEEEE
IDIOTEN TOT EVEEEEEEEEER
Bijna 3 weken al volgens mij en ja, maar zoals ze vanavond te keer zijn gegaan, zullen ze er niet lang mee doen, al hun boodschapjes.quote:Op vrijdag 16 september 2022 01:14 schreef Silves het volgende:
Iedergeval wat een luxe naar 2 weken..
Ik dacht allebei. Gewoon ff kijken.quote:Op vrijdag 16 september 2022 01:15 schreef Dutchrealitytv het volgende:
@:DGK_Tegengas plaats je ook de filmpjes van stream 1? Of voorlopig alleen 2? Thanks voor alle moeite! Top!
Zo kijk ik ook inderdaad, met firefox. Mobiel heb ik nog steeds niet geprobeerd.quote:Op vrijdag 16 september 2022 01:15 schreef Jippie het volgende:
Ik kijk nu via firefox op mijn PC, Op mobiel internet lukt het niet dan wordt ik naar de app verwezen
Ik zie tot nu toe veel 2 klopt dat? Wel super fijn!!quote:Op vrijdag 16 september 2022 01:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik dacht allebei. Gewoon ff kijken.
Wissel het een beetje af, tot 9 uur stream 1, daarna stream 2.quote:Op vrijdag 16 september 2022 01:15 schreef ChocoFan het volgende:
Ik dacht allebei. Gewoon ff kijken.
2 inderdaad zeker en 1 misschien later dan, is ook nog bezig op 1 natuurlijk. Zal vast goed komen. En is heel fijn ja, zeker met zwarte streams nu.quote:Op vrijdag 16 september 2022 01:17 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Ik zie tot nu toe veel 2 klopt dat? Wel super fijn!!
Ah kijk. Heb jij nu wel beeld op 1 want 2 is nu niets meer eigenlijk.quote:Op vrijdag 16 september 2022 01:17 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Wissel het een beetje af, tot 9 uur stream 1, daarna stream 2.
Het is ook veel werk om beide te doen. Bedankt voor de moeite!quote:Op vrijdag 16 september 2022 01:17 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Wissel het een beetje af, tot 9 uur stream 1, daarna stream 2.
Spannend ...?quote:Op vrijdag 16 september 2022 01:19 schreef ChocoFan het volgende:
Kim staat ff en roept 20 keer CENTRAAL
Oh ze wil doen durf of waarheid doen.
Kijk, fantastisch, kunnen de mensen met pech morgen kijken, ook al missen ze niet veel hoor.quote:Op vrijdag 16 september 2022 01:19 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Stream 1 werkt perfect hier en opname loopt ...
Spek en bonen stream, zo apart.quote:Op vrijdag 16 september 2022 01:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Vanaf 2400 uur is stream 2 meestal waardeloos, slaapkamer stream ....
Nee, dronken mensen die willen weten van elkaar wie ze leuk vinden of met wie ze uit willen gaan.quote:
Ah ok ...quote:Op vrijdag 16 september 2022 01:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee, dronken mensen die willen weten van elkaar wie ze leuk vinden of met wie ze uit willen gaan.
Boeit toch verder niemandquote:Op vrijdag 16 september 2022 01:22 schreef ChocoFan het volgende:
Er zitten er inmiddels wel 10 in de hottub. Denk als ze eruit gaan dat ie gelijk half leeg is. Blijft overstromen.
Dat is VERBOTEN.quote:Op vrijdag 16 september 2022 01:23 schreef Silves het volgende:
Sorry het lukt me wel om te posten, maar niet om te reageren..eens kijken zonder adblocker aan te zetten..
oopsquote:Op vrijdag 16 september 2022 01:23 schreef ChocoFan het volgende:
Oh een doen, kim moet koude douche nemen naast de hottub. Plons water over haar heen, hoop gegil en terug in het bad nu.
Dat overstromen bedoel ik .. zorgen voor morgenquote:Op vrijdag 16 september 2022 01:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ZegIk stop met tikken he over wat de nitwitten allemaal schreeuwen en doen.
Oh ok.quote:Op vrijdag 16 september 2022 01:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat overstromen bedoel ik .. zorgen voor morgen
Maakt niet uit, helemaal top dat je het doet. Werkse morgen en slaap lekker zo.quote:Op vrijdag 16 september 2022 01:25 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ga er vandoor, hottub filmpjes staan pas morgen eind van de avond online, werk sorry ...
Slaap lekker!quote:Op vrijdag 16 september 2022 01:28 schreef ChocoFan het volgende:
Ja ik geef het op. Morgen weer een dag, Veel plezier nog voor degene die nog kunnen en willen kijken.
Toedels.
Dan zijn we nu voor de juice aangewezen op de overige mensen met stream 1.quote:Op vrijdag 16 september 2022 01:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Maakt niet uit, helemaal top dat je het doet. Werkse morgen en slaap lekker zo.
Ik ga zo ook aftaaien, bijna niet te verstaan en te zien.
Ze krijsen de longen uit hun lijf en het gaat nergens over. Wachten is op het omslagpunt..quote:Op vrijdag 16 september 2022 01:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan zijn we nu voor de juice aangewezen op de overige mensen met stream 1.
spannend wel zonder beeldquote:Op vrijdag 16 september 2022 01:36 schreef tonja het volgende:
[..]
Ze krijsen de longen uit hun lijf en het gaat nergens over. Wachten is op het omslagpunt..
Kijk inmiddels ff wat andersquote:Op vrijdag 16 september 2022 01:39 schreef tonja het volgende:
[..]
Het is ook elke fucking rls hetzelfde met die streamlocks
Slaap lekker en bedankt weer!quote:Op vrijdag 16 september 2022 01:44 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hot tub stream staat nu online, maar moet er nu vandoor ....
bedanktquote:Op vrijdag 16 september 2022 01:44 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hot tub stream staat nu online, maar moet er nu vandoor ....
echtelijke ruzies ? nu al ?quote:Op vrijdag 16 september 2022 01:54 schreef tonja het volgende:
"Je laat me niet uitpraten, je luistert niet!!'
"Ik doe niet lelijk, ik ga gewoon weg" " Boeit me niet...."![]()
Kijk, deze kant moeten we op .
OK lijkt op Mexx en TLquote:Op vrijdag 16 september 2022 01:56 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw benul. Het waren allemaal vrouwen iig. 2 of 3? Ik weetut niet.
Yep!quote:Op vrijdag 16 september 2022 02:10 schreef Flory het volgende:
Zoe is boos wordt er geroepen![]()
[ afbeelding ]
Ja die wilt niks missenquote:Op vrijdag 16 september 2022 02:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Die liked het om in the picture teh staan
Oh links is Jeff met zn haren los .. die peopled ze allemaalquote:Op vrijdag 16 september 2022 02:19 schreef Flory het volgende:
Wendy is back, ze smachten om sigaretten![]()
[ afbeelding ]
front row seatquote:
Voor tv komt er geen rokende in beeld denk ikquote:Op vrijdag 16 september 2022 02:28 schreef chufi het volgende:
[..]
niet op de streams toch .. allen voor tv
Dat denken ze blijkbaar.quote:Op vrijdag 16 september 2022 02:28 schreef chufi het volgende:
[..]
niet op de streams toch .. allen voor tv
echt veel wijnquote:Op vrijdag 16 september 2022 02:31 schreef Flory het volgende:
Oh daar hebben we dat woord weer...
Jullie hebben kaulo??? veel wijn gedronken
Dat was mijn fles nee jouw fles of was die van die ... ik had rood , nietes ik had rood .. kut wijf ik wens je ...quote:Op vrijdag 16 september 2022 02:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
En morgen ruzie wie alle wijn heeft opgezopen
Kim zal dat zeggen tsjiano is daarvoor te bescheidenquote:Op vrijdag 16 september 2022 02:40 schreef Flory het volgende:
Kim zegt dat ze bij Marciano gaat logeren? (of andersom)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jaloerse antilli?quote:Op vrijdag 16 september 2022 02:43 schreef Flory het volgende:
Marciano tegen Kim: Wat is dat nou voor toneelstukje wat je doet
Babetquote:
lekker duidelijkquote:Op vrijdag 16 september 2022 02:48 schreef Flory het volgende:
[..]![]()
Kan ik je morgen zeggen maar niet nu, maar ik voel het nu...![]()
[ afbeelding ]
Ze is in elk geval blij dat het gebeurt nuquote:Op vrijdag 16 september 2022 02:48 schreef HiDiHo het volgende:
Ze voelt een "gap" ontstaan tussen mensen?
En morgen weet ze het niet meerquote:Op vrijdag 16 september 2022 02:48 schreef Flory het volgende:
[..]![]()
Kan ik je morgen zeggen maar niet nu, maar ik voel het nu...![]()
[ afbeelding ]
Er mag vaker drank inquote:Op vrijdag 16 september 2022 02:50 schreef chufi het volgende:
Gaat de goede kant op FEBO .. nu nog de FEBO de streams laten fixen en morgen gewoon weer een simpel verdien spel .... laat ze ff in die hype
Maar goed dat al dr drank op is ...quote:Op vrijdag 16 september 2022 02:56 schreef spapaars het volgende:
Babette met een glaasje op
Video
https://streamable.com/95gbze
Die loopt de hele avond al te observeren.quote:Op vrijdag 16 september 2022 03:05 schreef Flory het volgende:
Huh? Wendy zit nog steeds inde hottub???
Wendy is wasted, maar Berend is erbij
Ja haha, horecaman hé, issie gewendquote:Op vrijdag 16 september 2022 03:08 schreef tonja het volgende:
[..]
Die loopt de hele avond al te observeren.
Te veel juistquote:
Playaaahquote:Op vrijdag 16 september 2022 03:03 schreef Flory het volgende:
Oh Nadir zoende dus wel met Wendy
[ afbeelding ]
Jaaa!!quote:Op vrijdag 16 september 2022 03:12 schreef tonja het volgende:
Ik hoorde: Wat ben jij echt voor een kutwijf.
quote:Op vrijdag 16 september 2022 03:16 schreef Flory het volgende:
Marciano ligt in bed, komt Kim nog terug?
Ja dus
[ afbeelding ]
kom terug, er zijn er nog wakkerquote:Op vrijdag 16 september 2022 03:21 schreef Flory het volgende:
Bewegende dekbedstreams etc...
Ik hou het voor gezien, streamze of slaap lekker
Zich schamenquote:Op vrijdag 16 september 2022 03:30 schreef Flow3r het volgende:
ze schaamt zich niet voor haar lichaam maar is een soort zelfbehoud om het niet te doen maar nu heeft ze het wel gedaan
watt? In de tub gaan >?
Denk eerder dat de regie er mee is gestopt.quote:Op vrijdag 16 september 2022 04:20 schreef engine het volgende:
Fraai is dat. Hele nacht feest en nu slaapt iedereen?
quote:Op vrijdag 16 september 2022 04:22 schreef engine het volgende:
Of misschien ook wel niet... Stream 1 heeft een SL.. Gewoon zwart beeld.
Hahaha kon niet slapen dus spiekte even of iedereen aan de drank was, maar ze lagen al op 1 oorquote:Op vrijdag 16 september 2022 04:20 schreef engine het volgende:
Fraai is dat. Hele nacht feest en nu slaapt iedereen?
Is dat stream 1? Ik krijg een zwart scherm zonder geluid. Dus ook geen slaapkamer geluid.quote:
Ja dat kan zomaar niet he. Zuipen zullen ze!quote:Op vrijdag 16 september 2022 04:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahaha kon niet slapen dus spiekte even of iedereen aan de drank was, maar ze lagen al op 1 oor
Erg flauwquote:Op vrijdag 16 september 2022 04:36 schreef Flow3r het volgende:
20 minuten geleden zaten babet, Rupert, Zoe en Berend nog te kletsen in de keuken, lijkt me sterk dat ze nu allemaal zo ineens slapen
Regie heeft er geen zin meer in
Ja waar halen ze het lef vandaan! Slapen als ik wakker benquote:Op vrijdag 16 september 2022 04:35 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat kan zomaar niet he. Zuipen zullen ze!
ja ze waren keihard aan het lachen, ouwehoeren en klieren, Berend had nog een hele afwas te doen, geloof er niks van dat iedereen echt slaapt nuquote:
Vanochtend was er ook pas na 7 ofzo iemand te zien. Vond ik ook al zo sterk dat er uit 35 man niemand voor 7 uur uit bed is.quote:Op vrijdag 16 september 2022 04:42 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ja ze waren keihard aan het lachen, ouwehoeren en klieren, Berend had nog een hele afwas te doen, geloof er niks van dat iedereen echt slaapt nu
quote:Op vrijdag 16 september 2022 04:44 schreef Flow3r het volgende:
ow wacht, dat was veel langer geleden, zou kunnen dat ze toch echt slapen![]()
![]()
zie je wel en nu heb ik de streams uitquote:Op vrijdag 16 september 2022 04:45 schreef engine het volgende:
En net liep er nog iemand door de slaapkamer heen (stream 2). Er waren/zijn er nog meer wakker.
Berend was al die glazen aan het afwassen en er stond nog een heleboel, kan me niet voorstellen dat hij dat verder zo laat en naar bed gaat , plichtsgetrouw mannetje wel, ook verantwoordelijkheidsgevoel, hoe hij zich over dronken Babet heeft ontfermd die alleen achtergelaten was in de tubquote:
Hij zei net ook iets van "dat ken je toch zo niet laten staan voor morgenochtend".quote:Op vrijdag 16 september 2022 04:52 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Berend was al die glazen aan het afwassen en er stond nog een heleboel, kan me niet voorstellen dat hij dat verder zo laat en naar bed gaat , plichtsgetrouw mannetje wel, ook verantwoordelijkheidsgevoel, hoe hij zich over dronken Babet heeft ontfermd die alleen achtergelaten was in de tub![]()
[ afbeelding ]
Kim helpt even mee in haar stringetjequote:Op vrijdag 16 september 2022 04:54 schreef Flow3r het volgende:
er wordt nog hard gewerkt
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 16 september 2022 04:54 schreef engine het volgende:
[..]
Kim helpt even mee in haar stringetje
Haar vind ik ook wel leukquote:
niemand kan zeggen dat hij nutteloos isquote:Op vrijdag 16 september 2022 05:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
Alleen stofzuigen op dit tijdstip![]()
Hij heeft wel credits verdient vind ik, vijf uur in de ochtend... arme man
Nee idd!quote:Op vrijdag 16 september 2022 05:03 schreef Flow3r het volgende:
[..]
niemand kan zeggen dat hij nutteloos is![]()
Mja, sommige mensen zeiken liever over zijn kleding, alsof niet iedereen daar elke dag onder de douche gaat en regelmatig zijn kleding wast
Eerlijk is eerlijk...hij ziet er wel al een stuk anders uit dan toen hij binnenkwam. En dan ook nog in zo'n wit shirtje met dikke pens gaan zitten helpt niet echtquote:Op vrijdag 16 september 2022 05:03 schreef Flow3r het volgende:
[..]
niemand kan zeggen dat hij nutteloos is![]()
Mja, sommige mensen zeiken liever over zijn kleding, alsof niet iedereen daar elke dag onder de douche gaat en regelmatig zijn kleding wast
Ja tochquote:Op vrijdag 16 september 2022 05:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zitten we nu allemaal te kijken om vijf uur in de ochtend naar schoonmaken
Ja klopt wel, maar op uiterlijk afgeven vind ik laag als iemand verder prima gedrag vertoont, hij heeft een goed karakter, als het nou een lul was geweest mag je van mij ook zijn uiterlijk afbrandenquote:Op vrijdag 16 september 2022 05:08 schreef engine het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk...hij ziet er wel al een stuk anders uit dan toen hij binnenkwam. En dan ook nog in zo'n wit shirtje met dikke pens gaan zitten helpt niet echt![]()
Mag ik je caps gebruiken voor een streamverslag? Vind het jammer dat niemand het van de avond doet dus probeer als goed voorbeeld het maar van de vroege ochtend te gaan doen.
Hij is een beetje onhandig , slungelig en onzeker, maar wel een lieverdquote:Op vrijdag 16 september 2022 05:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
In het begin dacht ik wat een brombeer, begon hem sympathiek te vinden en nu mag ik hem helemaal
Komt een beetje door zijn manier van zitten en stem, maar daar moet je even aan wennenquote:Op vrijdag 16 september 2022 05:12 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Hij is een beetje onhandig , slungelig en onzeker, maar wel een lieverd
En ook Berend is uitgekloktquote:
Zin in!!quote:Op vrijdag 16 september 2022 05:17 schreef Flow3r het volgende:
Morgen Tommy naar huis en Mexx over de zeik![]()
Klopt, dat probeerden Marciano en Kim ook door die lakens helemaal over het achtereind van het bed heen te draperen, jammer voor hun dat ze de zijkant vergeten waren en Kim's kont pontificaal in beeld kwamquote:Op vrijdag 16 september 2022 05:19 schreef engine het volgende:
Die kleding over het bed moeten ze ook gaan verbieden. Op stream 2 zag ik nog iemand bewegen maar je kunt niks zien omdat er allemaal kleding hangt. Ze kun je je eigen blind spot creëren.
quote:Op vrijdag 16 september 2022 05:33 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Klopt, dat probeerden Marciano en Kim ook door die lakens helemaal over het achtereind van het bed heen te draperen, jammer voor hun dat ze de zijkant vergeten waren en Kim's kont pontificaal in beeld kwam![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |