Ik heb gewoon beeld hoorquote:Op vrijdag 16 september 2022 00:41 schreef chufi het volgende:
!!!! FEBO!!!!! Fix eerst stream 1 voordat jullie de slaapstream op 2 aanzetten .. bedankt
Ja en spreekt vaak onduidelijk, voor mij dan toch en stream 1 ging van zachtpratende eunice naar schreeuwende dames, weer half doof hier.quote:
Mexicaanse ... die begrijp ik welquote:Op vrijdag 16 september 2022 00:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zwaar kut weer en op 1 onduidelijk pratende eunice weer.
Mijn stream 1 is zwartquote:Op vrijdag 16 september 2022 00:42 schreef tonja het volgende:
En nu weer de stream op de dronken mensen. Het volume gaat al aardig omhoog.
Ik ook en les 1 als meerdere in de COS zeggen dat stream het niet doet, NIET VERVERSEN DE STREAM.quote:
quote:Op vrijdag 16 september 2022 00:41 schreef chufi het volgende:
!!!! FEBO!!!!! Fix eerst stream 1 voordat jullie de slaapstream op 2 aanzetten .. bedankt
dat zijn ze op twitter soms ook boosquote:Op vrijdag 16 september 2022 00:41 schreef chufi het volgende:
1 én 2quote:
Heel goed van jouquote:Op vrijdag 16 september 2022 00:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ook en les 1 als meerdere in de COS zeggen dat stream het niet doet, NIET VERVERSEN DE STREAM.
Ik volg het niet echt...soms kijk ik evenquote:
Ja maar dat kan de FEBO toch aansturen ? de feedbackknop werkt ook niet hierquote:Op vrijdag 16 september 2022 00:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik denk dat Videoland de schuldige is
quote:
Blijkbaarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat eerste. Een loopvoorlul modelletje.quote:Op vrijdag 16 september 2022 00:48 schreef ChocoFan het volgende:
Heeft jasper nu een bontmuts op of zit zijn haar zo raar.
quote:Op vrijdag 16 september 2022 00:48 schreef Flow3r het volgende:
Ik ga effe wat anders doen![]()
[ afbeelding ]
Ah toch en inderdaad dan.quote:Op vrijdag 16 september 2022 00:48 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat eerste. Een loopvoorlul modelletje.
Lol. Je brengt me op ideeen. En dan morgen gaan ze enthousiast de stream terug kijken en blijkt het niet waar te zijn.quote:Op vrijdag 16 september 2022 00:49 schreef Jippie het volgende:
Degene met stream 1 kunnen nu de andere zonder stream 1 van alles wijs maken
Preciesquote:Op vrijdag 16 september 2022 00:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Lol. Je brengt me op ideeen. En dan morgen gaan ze enthousiast de stream terug kijken en blijkt het niet waar te zijn.
Als haar borsten blijven drijven is het waar!quote:Op vrijdag 16 september 2022 00:50 schreef ChocoFan het volgende:
Wendy gaat nu ook in de hottub, waar of niet waar en ze heeft een badpak aan, waar of niet waar.![]()
Ze zitten allemaal bloot in de hottubquote:Op vrijdag 16 september 2022 00:49 schreef Jippie het volgende:
Degene met stream 1 kunnen nu de andere zonder stream 1 van alles wijs maken
dat wil hier nietquote:Op vrijdag 16 september 2022 00:51 schreef freaky40 het volgende:
Nou van armoe maar v1 van Videoland aan gezet bij gebrek aan stream 1 op v2.
quote:Op vrijdag 16 september 2022 00:51 schreef Jippie het volgende:
[..]
Als haar borsten blijven drijven is het waar!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |