abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 15 september 2022 @ 12:55:53 #1
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 15 september 2022 @ 12:57:03 #2
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_205984234
quote:
10s.gif Op donderdag 15 september 2022 12:18 schreef Slayage het volgende:

[..]
Is dat zo? Ik kan me niet voorstellen dat de Amerikanen niks doen wanneer de Russen grijpen naar nukes, maar daar is nmw niks expliciet over gezegd.
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2022 12:24 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Ik kan het zo gauw niet terug vinden, maar State Secretary Blinken heeft de Russen vorige week gezegd dat nucleair ingrijpen in Oekraïne zware gevolgen zal hebben.

Over het hoe en wat week hij verder niet uit.
Ik kan het ook niet meer vinden. Was vorige week of die week ervoor inderdaad. Stevige waarschuwing richting het Kremlin.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  donderdag 15 september 2022 @ 13:03:35 #3
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_205984314
quote:
84s.gif Op donderdag 15 september 2022 12:57 schreef Starhopper het volgende:

[..]
[..]
Ik kan het ook niet meer vinden. Was vorige week of die week ervoor inderdaad. Stevige waarschuwing richting het Kremlin.
Volgens mij is dat meermaals opgemerkt.

Iets in de trant van "De VS zou gebruik zelf ervan overwegen als zij, haar alliantie leden, of partners in hun bestaan worden bedreigt".
&lt;signature here&gt;.
  donderdag 15 september 2022 @ 13:16:57 #4
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_205984468
quote:
7s.gif Op donderdag 15 september 2022 13:03 schreef ExTec het volgende:

[..]
Volgens mij is dat meermaals opgemerkt.

Iets in de trant van "De VS zou gebruik zelf ervan overwegen als zij, haar alliantie leden, of partners in hun bestaan worden bedreigt".
quote:
And as long as nuclear weapons exist, the fundamental role of U.S. nuclear weapons is to deter nuclear attacks on the United States, on our allies, and partners. The United States would only consider the use of nuclear weapons in extreme circumstances to defend the vital interests of the United States, its allies, and partners.
https://www.state.gov/sec(...)y-review-conference/
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_205984478
quote:
7s.gif Op donderdag 15 september 2022 13:03 schreef ExTec het volgende:

[..]
Volgens mij is dat meermaals opgemerkt.

Iets in de trant van "De VS zou gebruik zelf ervan overwegen als zij, haar alliantie leden, of partners in hun bestaan worden bedreigt".
Er is iets gezegd over een “passende reactie” inderdaad. Er is niet uitgeweid over wat dan. De reactie hoeft niet nucleair te zijn. Maar er moet sowieso een antwoord komen. Dit kan je als NATO niet over je kant laten gaan, ook ivm het signaal wat je afgeeft richting andere boevenregimes als Iran en NK.
pi_205984486
twitter
pi_205984494
Als ze een nuke gooien heb je ook vrij grote kans dat de fallout wel in nato landen terecht komt
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_205984512
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 13:18 schreef over_hedge het volgende:
Als ze een nuke gooien heb je ook vrij grote kans dat de fallout wel in nato landen terecht komt
Dat wordt altijd zwaar overdreven.
Een gerichte tactische nuke heeft niet een overdreven grote fallout
Vakman pur sang
pi_205984519
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2022 13:19 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Dat wordt altijd zwaar overdreven.
ok.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 15 september 2022 @ 13:20:15 #10
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_205984522
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 13:18 schreef over_hedge het volgende:
Als ze een nuke gooien heb je ook vrij grote kans dat de fallout wel in nato landen terecht komt
Dat is dan een artikel 5 lijkt mij
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_205984528
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 13:20 schreef over_hedge het volgende:

[..]
ok.
Misschien dat we er een moeten testen op een stadje naar wens.
Vakman pur sang
pi_205984533
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2022 13:20 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Misschien dat we er een moeten testen op een stadje naar wens.
Nevada. Genoeg testen die ze daar doen
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_205984549
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 13:17 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Er is iets gezegd over een “passende reactie” inderdaad. Er is niet uitgeweid over wat dan. De reactie hoeft niet nucleair te zijn. Maar er moet sowieso een antwoord komen. Dit kan je als NATO niet over je kant laten gaan, ook ivm het signaal wat je afgeeft richting andere boevenregimes als Iran en NK.
Ik denk niet dat dat een nucleaire reactie zal zijn, maar meer een Shock and Awe achtige reactie waarbij met massa's kruisraketten en Reaper en Predator aanvallen alle Russische stellingen ín Oekraïne vernietigd worden.

Misschien moet dat sowieso wel gebeuren om een eind te maken aan deze waanzin.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  donderdag 15 september 2022 @ 13:24:44 #14
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_205984586
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 13:18 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Deze vind ik de moeite waard, dan me name z'n eerste punt: na een atoombom is Oekraine niet ineens weg. Je zou het land moeten besproeien met atoomwapens zou je oekrainse leger echt uit willen schakelen.

Als je het flikt kan je verwachten dat wat er over is, en daar dat land meerdere fronten heeft - genoeg, laat vallen wat het doet en terplekke opstoomt om moskou te gaan genocideren.
&lt;signature here&gt;.
pi_205984592
Hahahahahaaa...

twitter
  donderdag 15 september 2022 @ 13:26:44 #16
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_205984607
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2022 13:19 schreef Lospedrosa het volgende:

Een gerichte tactische nuke heeft niet een overdreven grote fallout
En is in feite dus gewoon een grote bom, met nare bijwerking, en heeft derhalve ook volstrekt geen zin. Niet in de zin dat je kan verwachten dat oekraine zich spontaan overgeeft.
&lt;signature here&gt;.
pi_205984608
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2022 13:19 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Dat wordt altijd zwaar overdreven.
Een gerichte tactische nuke heeft niet een overdreven grote fallout
Wat is dat toch met die “gerichte tactische nuke”. Een nuke is een nuke en daar zal hoe dan ook een reactie van de NATO op komen.
  donderdag 15 september 2022 @ 13:27:10 #18
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  donderdag 15 september 2022 @ 13:29:57 #19
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_205984639
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2022 13:22 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Ik denk niet dat dat een nucleaire reactie zal zijn, maar meer een Shock and Awe achtige reactie waarbij met massa's kruisraketten en Reaper en Predator aanvallen alle Russische stellingen ín Oekraïne vernietigd worden.

Misschien moet dat sowieso wel gebeuren om een eind te maken aan deze waanzin.
Amerika heeft toch een legerbasis met F22s in Polen? Die zullen wel klaar staan om in te grijpen als er idd een nuke gebruikt wordt
pi_205984640
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2022 13:22 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Ik denk niet dat dat een nucleaire reactie zal zijn, maar meer een Shock and Awe achtige reactie waarbij met massa's kruisraketten en Reaper en Predator aanvallen alle Russische stellingen ín Oekraïne vernietigd worden.

Misschien moet dat sowieso wel gebeuren om een eind te maken aan deze waanzin.
Misschien is het inderdaad beter om maar meteen af te rekenen met Rusland, dan het zoveelste frozen conflict in onze achtertuin.

Sowieso is de redenatie van Rusland bizar. Zij mogen wel allerlei buurlanden treiteren en aanvallen, maar als wij (EU, VS, NATO) een keer iets vinden is het een “binnenlandse aangelegenheid” (zoals met de opstand in Wit-Rusland) of een “provocatie”. Rot lekker op met je dubbele standaard hypocrisie :')
pi_205984654
quote:
2s.gif Op donderdag 15 september 2022 13:24 schreef ExTec het volgende:

[..]
Deze vind ik de moeite waard, dan me name z'n eerste punt: na een atoombom is Oekraine niet ineens weg. Je zou het land moeten besproeien met atoomwapens zou je oekrainse leger echt uit willen schakelen.

Als je het flikt kan je verwachten dat wat er over is, en daar dat land meerdere fronten heeft - genoeg, laat vallen wat het doet en terplekke opstoomt om moskou te gaan genocideren.
Ze kunnen natuurlijk de bom op een stad gooien (Lviv ofzo, iets in het westen) in de hoop dat UA door de knieën gaat. Maar daar is het denk ik te laat voor. Nu zal het alleen maar een heftiger tegenreactie teweeg brengen.
pi_205984674
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 13:29 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Misschien is het inderdaad beter om maar meteen af te rekenen met Rusland, dan het zoveelste frozen conflict in onze achtertuin.

Sowieso is de redenatie van Rusland bizar. Zij mogen wel allerlei buurlanden treiteren en aanvallen, maar als wij (EU, VS, NATO) een keer iets vinden is het een “binnenlandse aangelegenheid” (zoals met de opstand in Wit-Rusland) of een “provocatie”. Rot lekker op met je dubbele standaard hypocrisie :')
Die afrekening met Rusland moet wel op Oekraïns grondgebied plaatsvinden.

Een aanval op Rusland zelf is een' existentiële dreiging' en daar zou Rusland nucleair op antwoorden, dus dat moet je vermijden.

Als je ze in Oekraïne kapot maakte, kunnen ze de komende decennia nog geen deuk in een pakje boter slaan.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_205984718
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2022 13:33 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Die afrekening met Rusland moet wel op Oekraïns grondgebied plaatsvinden.

Een aanval op Rusland zelf is een' existentiële dreiging' en daar zou Rusland nucleair op antwoorden, dus dat moet je vermijden.

Als je ze in Oekraïne kapot maakte, kunnen ze de komende decennia nog geen deuk in een pakje boter slaan.
Ja, het is helemaal niet nodig om Russisch grondgebied aan te vallen. Bovendien speel je het regime in de kaart want die kunnen dan weer mooi op het “zie je wel, het Westen moet ons niet”-orgel hengsten.

Veeg ze gewoon UA uit, inclusief de Krim en de Donbass, dat lijkt me een mooi streven.
pi_205984762
Daarna als de Russen volledig weg zijn uit geheel Oekraïne een grote VN vredesmacht plaatsen in het gehele grensgebied van Oekraïne plaatsen.
En een no-fly zone.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_205984766
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2022 13:19 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Dat wordt altijd zwaar overdreven.
Een gerichte tactische nuke heeft niet een overdreven grote fallout
Gezien de terreur van Rusland zal deze tactisch worden ingezet op grote steden. No way dat dat geaccepteerd gaat worden. Die fallout wordt dan het smoesje om binnen te vallen met de NATO. Maar Rusland gaat het niet doen, daar ben ik zeker van.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  donderdag 15 september 2022 @ 13:41:46 #26
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_205984781
Soldaat steekt 'Wij zijn een volk met Rusland"-propagandabord in de fik.

twitter
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_205984794
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2022 13:40 schreef StateOfMind het volgende:
Daarna als de Russen volledig weg zijn uit geheel Oekraïne een grote VN vredesmacht plaatsen in het gehele grensgebied van Oekraïne plaatsen.
En een no-fly zone.
Veto.

Maar het wordt tijd dat we daar eens kritisch naar kijken. Rusland en China maken van de VN een tandeloze tijger. Ik snap niet dat een land een veto kan hebben als zij zelf belanghebbende zijn in de kwestie. Daar moeten we zsm vanaf.
pi_205984811
Als de wind verkeerd staat komt het gewoon in polen enzo hoor. Nee misschien niet in hoeveelheden dat het een groot probleem is. Maar zeker meetbaar. Wind komt aardig ver.

Als wind uit Afrika zand mee kan nemen en op mijn auto gooien dan moet vanuit Oekraïne naar polen ook wel lukken lijkt mij.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  donderdag 15 september 2022 @ 13:57:20 #29
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_205984971
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 13:18 schreef over_hedge het volgende:
Als ze een nuke gooien heb je ook vrij grote kans dat de fallout wel in nato landen terecht komt
Ach, 2 weken geen spinazie eten.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  donderdag 15 september 2022 @ 13:57:39 #30
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_205984975
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 13:31 schreef Spablauw214 het volgende:
Ze kunnen natuurlijk de bom op een stad gooien (Lviv ofzo, iets in het westen) in de hoop dat UA door de knieën gaat.
En zoiets zou werken,... als Oekraine er alleen voor staat. Maar ze staan er niet alleen voor ;)
&lt;signature here&gt;.
pi_205984994
quote:
12s.gif Op donderdag 15 september 2022 13:57 schreef ExTec het volgende:

[..]
En zoiets zou werken,... als Oekraine er alleen voor staat. Maar ze staan er niet alleen voor ;)
Kleine misrekening van ome Vlad _O-
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Knapste mannelijke user 2022 donderdag 15 september 2022 @ 14:03:24 #32
206731 Mortaxx
Doomer
pi_205985042
quote:
Wel gek dat ze hem nog wel laten twitteren
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_205985105
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2022 14:03 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
Wel gek dat ze hem nog wel laten twitteren
Hij twitter waarschijnlijk via zijn advocaat.

Maar van mij mag Navalny lekker blijven zitten waar hij zit.
pi_205985115
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2022 13:59 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Kleine misrekening van ome Vlad _O-
Details, details. Pietlut die daar op let :+
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_205985116
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2022 13:59 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Kleine misrekening van ome Vlad _O-
Ik denk dat Rusland echt dacht dat we wel weer weg zouden kijken net zoals met de Krim. Of met een of ander fopstatement zouden komen.
  donderdag 15 september 2022 @ 14:15:21 #36
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_205985160
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 13:29 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Misschien is het inderdaad beter om maar meteen af te rekenen met Rusland, dan het zoveelste frozen conflict in onze achtertuin.

Sowieso is de redenatie van Rusland bizar. Zij mogen wel allerlei buurlanden treiteren en aanvallen, maar als wij (EU, VS, NATO) een keer iets vinden is het een “binnenlandse aangelegenheid” (zoals met de opstand in Wit-Rusland) of een “provocatie”. Rot lekker op met je dubbele standaard hypocrisie :')
"None of our business? We fucking make it our business."
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_205985168
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2022 13:19 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Dat wordt altijd zwaar overdreven.
Een gerichte tactische nuke heeft niet een overdreven grote fallout
Dit is wel gewoon waar overigens.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_205985218
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 14:16 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Dit is wel gewoon waar overigens.
De rechtstreekse gevolgen zijn natuurlijk wel relatief ernstig als je het op een stad gooit.

Ik vraag me soms wel eens af wat we als gewone mensen kunnen doen als 'het' zover is. Pak je de auto richting onbevolkte gebieden, of is het eigenlijk kansloos om weg te reizen van de meest voor de hand liggende doelwitten? (Amsterdam etc)
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 donderdag 15 september 2022 @ 14:25:04 #39
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_205985231
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 14:22 schreef Confetti het volgende:

[..]
De rechtstreekse gevolgen zijn natuurlijk wel relatief ernstig als je het op een stad gooit.

Ik vraag me soms wel eens af wat we als gewone mensen kunnen doen als 'het' zover is. Pak je de auto richting onbevolkte gebieden, of is het eigenlijk kansloos om weg te reizen van de meest voor de hand liggende doelwitten? (Amsterdam etc)
De schappen in de supermarkten raakten al leeg bij een kleine voorzet op een lockdown. Mensen zijn egoïstische dieren, en zo zullen ze ook handelen.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_205985236
amZTerdam…
pi_205985238
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 14:22 schreef Confetti het volgende:

[..]
De rechtstreekse gevolgen zijn natuurlijk wel relatief ernstig als je het op een stad gooit.

Ik vraag me soms wel eens af wat we als gewone mensen kunnen doen als 'het' zover is. Pak je de auto richting onbevolkte gebieden, of is het eigenlijk kansloos om weg te reizen van de meest voor de hand liggende doelwitten? (Amsterdam etc)
Je kunt beter de fiets pakken. Met de auto sta je in monsterfiles.
pi_205985243
Een tactische nuke is niet een kleine nuke. Dat is een nuke die nog steeds sterker is dan de nukes op hiroshima en nagasaki
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
pi_205985252
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 14:22 schreef Confetti het volgende:

[..]
De rechtstreekse gevolgen zijn natuurlijk wel relatief ernstig als je het op een stad gooit.

Ik vraag me soms wel eens af wat we als gewone mensen kunnen doen als 'het' zover is. Pak je de auto richting onbevolkte gebieden, of is het eigenlijk kansloos om weg te reizen van de meest voor de hand liggende doelwitten? (Amsterdam etc)
Ik denk dat je in een dichtbevolkt gebied als Nederland vrij kansloos bent.
pi_205985307
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2022 14:28 schreef Zwoerd het volgende:

[..]
Ik denk dat je in een dichtbevolkt gebied als Nederland vrij kansloos bent.
Ik woon in Oost-Nederland. Vluchten naar Drenthe ofzo lijkt eigenlijk nog de beste optie. Naar het buitenland vluchten zal niet meer lukken tenzij we de bommen echt dagen vantevoren zien aankomen. Maar waarschijnlijk krijgen we niet meer dan een half uur waarschuwing.
  donderdag 15 september 2022 @ 14:38:56 #45
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_205985344
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 14:26 schreef EinarBoe het volgende:

[..]
Je kunt beter de fiets pakken. Met de auto sta je in monsterfiles.
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2022 14:28 schreef Zwoerd het volgende:

[..]
Ik denk dat je in een dichtbevolkt gebied als Nederland vrij kansloos bent.
Bovendien wie wil er proberen te overleven in een wereld waar de menselijke beschaving is weggevaagd en steden zijn veranderd in radioactieve puinhopen? Erg ver gaan de meesten van ons niet komen in zo'n geval.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  donderdag 15 september 2022 @ 14:42:17 #46
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_205985357
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 13:27 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Wat is dat toch met die “gerichte tactische nuke”. Een nuke is een nuke en daar zal hoe dan ook een reactie van de NATO op komen.
Niet dat Rusland die in gaat zetten maar de NAVO heeft de ballen niet om iets terug te doen.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_205985375
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 14:42 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Niet dat Rusland die in gaat zetten maar de NAVO heeft de ballen niet om iets terug te doen.
Of de reactie een nucleaire zal zijn moeten we maar afwachten, maar enigerlei reactie komt er sowieso.
pi_205985382
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 14:33 schreef Confetti het volgende:

[..]
Ik woon in Oost-Nederland. Vluchten naar Drenthe ofzo lijkt eigenlijk nog de beste optie. Naar het buitenland vluchten zal niet meer lukken tenzij we de bommen echt dagen vantevoren zien aankomen. Maar waarschijnlijk krijgen we niet meer dan een half uur waarschuwing.
Gewoon blijven zitten en hopen dat je door de impact gedood wordt. Anders wacht een pijnlijkere dood maar dood ga je toch.
pi_205985385
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 14:42 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Niet dat Rusland die in gaat zetten maar de NAVO heeft de ballen niet om iets terug te doen.
Dit is dezelfde retoriek die we in februari lazen. Oekraïne zou er volledig alleen voor staan. Dat is ook niet gebleken, de hulp die ze krijgen is gigantisch. Ik ben er van overtuigd dat bij het gebruik van kernwapens, Rusland tekent voor haar eigen ondergang.
pi_205985411
Ach weer een vertrouweling van Putin gestikt. Wat gek allemaal.
Las het in de Telegraaf
pi_205985439
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 14:42 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Niet dat Rusland die in gaat zetten maar de NAVO heeft de ballen niet om iets terug te doen.
'De NAVO' doet er zoals gewoonlijk niet zoveel toe hoor. Het is de vraag of de VS de ballen heeft en ik denk dat je de testikels van Joe B. en consorten ietwat onderschat.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_205985456
twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  donderdag 15 september 2022 @ 14:56:43 #53
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_205985481
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 14:25 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
De schappen in de supermarkten raakten al leeg bij een kleine voorzet op een lockdown. Mensen zijn egoïstische dieren, en zo zullen ze ook handelen.
Je moet dan ook niet weg reizen van de meest waarschijnlijke plekken, maar er naar toe. Gewoon rechtstreeks een nuke koppen. Je hebt toch geen zin in dat gevecht om het laatste flesje water WC papier
  donderdag 15 september 2022 @ 14:58:55 #55
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_205985485
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 14:53 schreef Monolith het volgende:

[..]
'De NAVO' doet er zoals gewoonlijk niet zoveel toe hoor. Het is de vraag of de VS de ballen heeft en ik denk dat je de testikels van Joe B. en consorten ietwat onderschat.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_205985529
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 14:42 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Niet dat Rusland die in gaat zetten maar de NAVO heeft de ballen niet om iets terug te doen.
Sleepy Joe: "Hold my beer....".
Het is koud, het is guur....
pi_205985551
quote:
6s.gif Op donderdag 15 september 2022 14:58 schreef Perrin het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
  Overall beste user 2022 donderdag 15 september 2022 @ 15:09:05 #58
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_205985554
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 15:05 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Sleepy Joe: "Hold my beer....".
They call me Dark Brandon!
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 donderdag 15 september 2022 @ 15:13:44 #59
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_205985588
Dit is wel een potentieel probleem voor Poetin. Hij kan moeilijk een crackdown tegen deze figuren beginnen. Dat gaat hem niet worden. Dus wat moet hij dan doen om de kritiek te doen verstommen?

twitter
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  donderdag 15 september 2022 @ 15:22:38 #60
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_205985677
Ursula von der Leyen proeft vandaag al de vruchten van de Oekrainse overwinning.
twitter
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_205985695
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 15:13 schreef Ulx het volgende:
Dit is wel een potentieel probleem voor Poetin. Hij kan moeilijk een crackdown tegen deze figuren beginnen. Dat gaat hem niet worden. Dus wat moet hij dan doen om de kritiek te doen verstommen?

[ twitter ]
Het lijkt er steeds meer op dat Poetin zich heeft vast gedraaid. Gisteren had ik dit twitterdraadje gepost. Daar in staat in wat voor lastig pakket Poetin nu zit.
twitter
pi_205985721
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 15:23 schreef ipa84 het volgende:

[..]
Het lijkt er steeds meer op dat Poetin zich heeft vast gedraaid. Gisteren had ik dit twitterdraadje gepost. Daar in staat in wat voor lastig pakket Poetin nu zit.
[ twitter ]
quote:
Laymen are the bulk of yeah-sayers when asked “Do you support the President’s decision to conduct the special military operation or are you a national traitor to be put in prison for 15 years?”
_O-
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 donderdag 15 september 2022 @ 15:26:46 #63
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_205985733
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 14:58 schreef stalybridge het volgende:

[..]
Je moet dan ook niet weg reizen van de meest waarschijnlijke plekken, maar er naar toe. Gewoon rechtstreeks een nuke koppen. Je hebt toch geen zin in dat gevecht om het laatste flesje water WC papier
Ik heb inmiddels zoveel uren fallout games gespeelt, ik word of een environmental storytelling skelet of een raider ofzo _O-
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_205985762
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 15:25 schreef Monolith het volgende:

[..]
[..]
_O-
Ik moet er ook om lachen hoor. Maar het laat eigenlijk zien hoe ver die maatschappij is afgezakt. Het is gewoon gevaarlijk om een mening te hebben. Best triest eigenlijk.
pi_205985774
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 15:26 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Ik heb inmiddels zoveel uren fallout games gespeelt, ik word of een environmental storytelling skelet of een raider ofzo _O-
LOL je hebt gelijk.

Ik zoek wat leuks uit

pi_205985789
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 13:29 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]
Amerika heeft toch een legerbasis met F22s in Polen?
8 v/d 12 zijn naar Orland/Noorwegen op dit moment.

De 2e carrier die bliksemsnel binnen 72 uur in de middellandse zee moest zijn nog niet zo lang geleden gaat ook alweer terug naar de States.
pi_205985798
Er vaart nog genoeg spul met kruisraketten onder water
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Overall beste user 2022 donderdag 15 september 2022 @ 15:37:07 #68
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_205985815
Er liggen nog genoeg nukes in Nederland, Duitsland, Italië en Turkije. En Frankrijk en het VK hebben ze ook.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_205985833
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 15:30 schreef ipa84 het volgende:

[..]
Ik moet er ook om lachen hoor. Maar het laat eigenlijk zien hoe ver die maatschappij is afgezakt. Het is gewoon gevaarlijk om een mening te hebben. Best triest eigenlijk.
Nou ja, afgezakt..echt een florerende democratie is het nooit geweest. Natuurlijk wordt de repressie wel steeds explicieter, maar vrije pers en oppositiepartijen zijn zaken die nooit hebben kunnen bloeien in dat land.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_205985866
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 14:22 schreef Confetti het volgende:

[..]
De rechtstreekse gevolgen zijn natuurlijk wel relatief ernstig als je het op een stad gooit.

Ik vraag me soms wel eens af wat we als gewone mensen kunnen doen als 'het' zover is. Pak je de auto richting onbevolkte gebieden, of is het eigenlijk kansloos om weg te reizen van de meest voor de hand liggende doelwitten? (Amsterdam etc)
In Nederland heb je pech, helemaal de randstad. Stel dat de helft van de Russische nukes niet meer werken (aanzienlijke kans, misschien zelfs wel 80%), dan staan er nog genoeg doelen (Den Haag, Rotterdamse haven, Amsterdam, vliegveld Rotterdam, vliegveld Eindhoven) hoog in de top 200 van Europa om van een paar bommetjes voorzien te worden. Dus je kunt fietsen of rijden, maar je bent niet op tijd weg.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_205985912
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2022 14:28 schreef Zwoerd het volgende:

[..]
Ik denk dat je in een dichtbevolkt gebied als Nederland vrij kansloos bent.
Dat valt mee afhankelijk hoe ver je van een impact af staat, de eerste paar kilometer ben je vrijwel kansloos, echter op zo een 15 KM maak je wel een kans, bijvoorbeeld in een ondergrondse parkeergarage of stevige betonnen constructie (denk aan viaducten enzo), veel slachtoffers zullen ook vallen door rondvliegend puin/glas, dat kun je vermijden. Daarnaast handig om jodiumtabletten bij je te hebben. Wat ook je kansen vergroot is om zolang mogelijk binnen beschut te zitten, kortom een flinke voorraad water en eten is handig.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_205985936
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2022 13:33 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Die afrekening met Rusland moet wel op Oekraïns grondgebied plaatsvinden.

Een aanval op Rusland zelf is een' existentiële dreiging' en daar zou Rusland nucleair op antwoorden, dus dat moet je vermijden.

Valt de Krim daaronder?
  Overall beste user 2022 donderdag 15 september 2022 @ 16:05:10 #73
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_205986032
Eerst maar zien hoe stevig de positie van Poetin blijft. Als die te zwak geacht wordt door zijn omgeving voeren ze geen atoomaanval uit maar wippen ze hem. Direct voor het vuurpeloton en daarna verzin je een verhaaltje waarin je hem van alles de schuld geeft.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  donderdag 15 september 2022 @ 16:21:48 #74
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_205986178
Duitsland gaat meer materieel sturen:
twitter
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  donderdag 15 september 2022 @ 16:27:00 #75
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_205986244
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2022 15:55 schreef Heph844 het volgende:

[..]
Valt de Krim daaronder?
Nee.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_205986252
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 15:50 schreef raptorix het volgende:

[..]
Dat valt mee afhankelijk hoe ver je van een impact af staat, de eerste paar kilometer ben je vrijwel kansloos, echter op zo een 15 KM maak je wel een kans, bijvoorbeeld in een ondergrondse parkeergarage of stevige betonnen constructie (denk aan viaducten enzo), veel slachtoffers zullen ook vallen door rondvliegend puin/glas, dat kun je vermijden. Daarnaast handig om jodiumtabletten bij je te hebben. Wat ook je kansen vergroot is om zolang mogelijk binnen beschut te zitten, kortom een flinke voorraad water en eten is handig.
Ik doel vooral op de enorme chaos die volgt na de bom. Ik denk niet dat je hier zo prettig zit met miljoenen mensen in paniek die allemaal in overlevingmodus zitten.
pi_205986277
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 16:05 schreef Ulx het volgende:
Eerst maar zien hoe stevig de positie van Poetin blijft. Als die te zwak geacht wordt door zijn omgeving voeren ze geen atoomaanval uit maar wippen ze hem. Direct voor het vuurpeloton en daarna verzin je een verhaaltje waarin je hem van alles de schuld geeft.
Als Putin wordt afgezet betekent dat niet dat wat ervoor in de plaats komt vredelievender is. Kijk bv nu wat er tussen armeninen Azerbaycan gebeurt. Pashinyan wil een vredesverdrag sluiten, waardoor sommigen hem het liefst willen lynchen vanwege landverraad, omdat ze hem maar een softie vinden. Ook in Rusland vinden velen dat Putin een softie is.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_205986281
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 15:08 schreef myShizzle het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Waarom krijgt Biden de schuld voor wat Poetin veroorzaakt :?
  donderdag 15 september 2022 @ 16:32:09 #79
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_205986286
quote:
10s.gif Op donderdag 15 september 2022 16:30 schreef Slayage het volgende:

[..]
Als Putin wordt afgezet betekent dat niet dat wat ervoor in de plaats komt vredelievender is. Kijk bv nu wat er tussen armeninen Azerbaycan gebeurt. Pashinyan wil een vredesverdrag sluiten, waardoor sommigen hem het liefst willen lynchen vanwege landverraad, omdat ze hem maar een softie vinden. Ook in Rusland vinden velen dat Putin een softie is.
True. Een ander scenario, dat Rusland uiteenvalt in veel kleine staatjes is ook niet geheel en al een pretje.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  Overall beste user 2022 donderdag 15 september 2022 @ 16:34:31 #80
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_205986297
quote:
10s.gif Op donderdag 15 september 2022 16:30 schreef Slayage het volgende:

[..]
Als Putin wordt afgezet betekent dat niet dat wat ervoor in de plaats komt vredelievender is. Kijk bv nu wat er tussen armeninen Azerbaycan gebeurt. Pashinyan wil een vredesverdrag sluiten, waardoor sommigen hem het liefst willen lynchen vanwege landverraad, omdat ze hem maar een softie vinden. Ook in Rusland vinden velen dat Putin een softie is.
Het gaat niet om wat het plebs zegt. Het gaat erom of de corrupte kliek rond Poetin het risico wil nemen alles kwijt te raken omdat Vlad niet wil dat zijn ego wordt beschadigd. En ik denk dat men het hoofd van Poetin wel eens een kleine prijs zou kunnen vinden voor lijfsbehoud. Poetin zelf ziet dat ook zo. Die man is compleet paranoïde.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_205986312
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 16:32 schreef Perrin het volgende:

[..]
True. Een ander scenario, dat Rusland uiteenvalt in veel kleine staatjes is ook niet geheel en al een pretje.
Daar zit niemand op te wachten inderdaad. Ik las over zo'n richtlijn waar de Amerikanen als prio zien, dat was meen ik, geen directe confrontatie met de Russen, alles doen om geen nucleaire oorlog te beginn en alles doen tegen proliferation van het nucleaire arsenaal, door het uiteenvallen van het land.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_205986315
quote:
7s.gif Op donderdag 15 september 2022 16:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Nee.
Waarom niet?
pi_205986331
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 16:34 schreef Ulx het volgende:

[..]
Het gaat niet om wat het plebs zegt. Het gaat erom of de corrupte kliek rond Poetin het risico wil nemen alles kwijt te raken omdat Vlad niet wil dat zijn ego wordt beschadigd. En ik denk dat men het hoofd van Poetin wel eens een kleine prijs zou kunnen vinden voor lijfsbehoud. Poetin zelf ziet dat ook zo. Die man is compleet paranoïde.
Ook die plebs moeten rekening houden met de sentimenten in het land.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_205986340
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2022 16:37 schreef Heph844 het volgende:

[..]
Waarom niet?
Omdat de rest van de wereld dat niet als Russisch grondgebied erkent.
pi_205986353
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 15:39 schreef Monolith het volgende:

[..]
Nou ja, afgezakt..echt een florerende democratie is het nooit geweest. Natuurlijk wordt de repressie wel steeds explicieter, maar vrije pers en oppositiepartijen zijn zaken die nooit hebben kunnen bloeien in dat land.
Klopt ze hebben maar een hele korte periode echt vrijheid van meningsuiting en vrije pers gehad.
  Moderator donderdag 15 september 2022 @ 16:41:10 #86
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_205986355
twitter
  donderdag 15 september 2022 @ 16:46:07 #88
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_205986391
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2022 16:37 schreef Heph844 het volgende:

[..]
Waarom niet?
Krim is Ukrains. Dat Rusland daar een andere mening over heeft verandert daar niets aan.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_205986425
En de volgende hooggeplaatste Rus is heengegaan. Even kijken, uit het raam van een ziekenhuis hebben we gehad, van een boot af geflikkerd. Plotseling gestikt, die hebben we nog niet gehad!

https://www.telegraaf.nl/(...)van-poetin-overleden
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_205986467
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 16:50 schreef spectrumanalyser het volgende:
En de volgende hooggeplaatste Rus is heengegaan. Even kijken, uit het raam van een ziekenhuis hebben we gehad, van een boot af geflikkerd. Plotseling gestikt, die hebben we nog niet gehad!

https://www.telegraaf.nl/(...)van-poetin-overleden
Vijanden heb je niet nodig met vrienden zoals Poetin. :')
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  Knapste mannelijke user 2022 donderdag 15 september 2022 @ 16:57:57 #91
206731 Mortaxx
Doomer
pi_205986487
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 16:50 schreef spectrumanalyser het volgende:
En de volgende hooggeplaatste Rus is heengegaan. Even kijken, uit het raam van een ziekenhuis hebben we gehad, van een boot af geflikkerd. Plotseling gestikt, die hebben we nog niet gehad!

https://www.telegraaf.nl/(...)van-poetin-overleden
quote:
„Het gebeurde opeens, compleet onaangekondigd”, zo schrijft een journalist van de krant
Volgende keer even aankondigen dat je gaat stikken
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_205986551
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 16:54 schreef Hathor het volgende:

[..]
Vijanden heb je niet nodig met vrienden zoals Poetin. :')
ze hebben daar een Rad van Fortuin met doodsoorzaken. Als er iemand is omgelegd dan geven ze er een slinger aan.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_205986590
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 15:50 schreef raptorix het volgende:

[..]
Dat valt mee afhankelijk hoe ver je van een impact af staat, de eerste paar kilometer ben je vrijwel kansloos, echter op zo een 15 KM maak je wel een kans, bijvoorbeeld in een ondergrondse parkeergarage of stevige betonnen constructie (denk aan viaducten enzo), veel slachtoffers zullen ook vallen door rondvliegend puin/glas, dat kun je vermijden. Daarnaast handig om jodiumtabletten bij je te hebben. Wat ook je kansen vergroot is om zolang mogelijk binnen beschut te zitten, kortom een flinke voorraad water en eten is handig.
Jodium helpt alleen een beetje bij mensen onder 40, en het helpt niet tegen directe effecten.
  donderdag 15 september 2022 @ 17:11:26 #94
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_205986597
Ik vermoed dat de VS achter de schermen Duitsland ingefluisterd hebben maar wat meer te gaan leveren.

of Leo2's gaan wordt nog over gediscussieerd.

twitter
&lt;signature here&gt;.
pi_205986633
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 16:50 schreef spectrumanalyser het volgende:
En de volgende hooggeplaatste Rus is heengegaan. Even kijken, uit het raam van een ziekenhuis hebben we gehad, van een boot af geflikkerd. Plotseling gestikt, die hebben we nog niet gehad!

https://www.telegraaf.nl/(...)van-poetin-overleden
Zelfmoord door ophanging (na doodsteken vrouw en dochter), zelfmoord door zichzelf dood te schieten (na doodschieten vrouw en dochter), hadden we ook al gehad.

Het rommelt rond Putin. Of ze nu allemaal zelfmoord plegen of vermoord worden, het rommelt. Als ze vermoord worden wordt dat gedaan omdat er getwijfeld wordt aan hun steun. Als ze zelfmoord plegen doen ze dat omdat er getwijfeld wordt aan hun steun. Dus linksom of rechtsom is het een teken dat het rommelt in de kringen rond Putin.
  donderdag 15 september 2022 @ 17:17:22 #96
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_205986646
quote:
The Guardian War Ukraine Russia Live
Russia: US supplying Kyiv with longer-range missiles would cross a 'red line'

Maria Zakharova, a spokeswoman for Russia’s foreign ministry, said on Thursday that if the US decided to supply Kyiv with longer-range missiles, that would cross a “red line” and the US would then become “a party to the conflict”, Reuters is reporting.

Ukraine is already using US-made high mobility artillery rocket systems – just not US-made longer-range missiles.

Maria Zakharova added that Russia “reserves the right to defend its territory”.
We willen lange afstands raketten! *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_205986705
quote:
7s.gif Op donderdag 15 september 2022 16:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Krim is Ukrains. Dat Rusland daar een andere mening over heeft verandert daar niets aan.
Het lijkt me voor de Russische kernwapendoctrine vrij relevant wat Rusland als zijn grondgebied ziet. Het is niet alsof de rest van de wereld die doctrine hoeft toe te passen.
pi_205986718
quote:
7s.gif Op donderdag 15 september 2022 17:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
We willen lange afstands raketten! *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geopolitiek gezien is dit voor Amerika natuurlijk een ideale positie. Van oudsher je grootste vijand voor de komende tientallen jaren murw maken en zelf geen soldaten te verliezen. Daarnaast verdien je de kosten indirect wel weer terug door het draaien van de wapenindustrie.
  donderdag 15 september 2022 @ 17:24:39 #99
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_205986720
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2022 17:23 schreef Heph844 het volgende:

[..]
Het lijkt me voor de Russische kernwapendoctrine vrij relevant wat Rusland als zijn grondgebied ziet. Het is niet alsof de rest van de wereld die doctrine hoeft toe te passen.
Dan kan ik in mn eentje stellen dat Putin mijn regels over de maximale lengte van tafels geschonden heeft en mag ik hem nuken?
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_205986737
quote:
7s.gif Op donderdag 15 september 2022 17:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
We willen lange afstands raketten! *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Burgers vermoorden en martelen, bewust burgerdoelen bestoken, allemaal prima :')
Maar goede wapens leveren is een rode lijn :') :') :')

Kut Russen :r
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  donderdag 15 september 2022 @ 17:26:26 #101
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_205986739
Dat Rusland zijn eigen ideeën heeft over de internationale rechts orde is toch juist de kern van het probleem? Dat is toch geen argument om Ukraine niet te verdedigen?
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  donderdag 15 september 2022 @ 17:26:45 #102
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_205986741
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2022 17:23 schreef Heph844 het volgende:

[..]
Het lijkt me voor de Russische kernwapendoctrine vrij relevant wat Rusland als zijn grondgebied ziet. Het is niet alsof de rest van de wereld die doctrine hoeft toe te passen.
Ja, heel slim.

Dan hoeft die haat dwerg in het kremlin alleen een streep op de kaart te trekken, zeggen dat het wat hem betreft rusland is, en dan doen wij, als ik jou goed volg, dus niks meer.

Maar in realiteit leven die fascisten in rusland niet alleen op deze planeet, dus in de praktijk maakt wat de andere bewoners van deze aardbol er van vinden, dus wel degelijk uit.
&lt;signature here&gt;.
  donderdag 15 september 2022 @ 17:27:58 #103
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_205986758
quote:
7s.gif Op donderdag 15 september 2022 17:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Dat Rusland zijn eigen ideeën heeft over de internationale rechts orde is toch juist de kern van het probleem? Dat is toch geen argument om Ukraine niet te verdedigen?
Dat is juist een argument om Ukraine wel te verdedigen en iedere mm Ukrains grond gebied terug te veroveren.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  donderdag 15 september 2022 @ 17:28:31 #104
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_205986763
quote:
7s.gif Op donderdag 15 september 2022 17:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Dat is juist een argument om Ukraine wel te verdedigen en iedere mm Ukrains grond gebied terug te veroveren.
Ja, ik weet het zeker, ik ben het helemaal met mezelf eens.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_205986771
quote:
7s.gif Op donderdag 15 september 2022 17:28 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Ja, ik weet het zeker, ik ben het helemaal met mezelf eens.
Ik wilde net vragen of je het zeker wist. :)
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  donderdag 15 september 2022 @ 17:30:36 #106
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_205986786
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 17:29 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]
Ik wilde net vragen of je het zeker wist. :)
Ja, dat is wel belangrijk. :Y
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_205986793
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 17:16 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]
Zelfmoord door ophanging (na doodsteken vrouw en dochter), zelfmoord door zichzelf dood te schieten (na doodschieten vrouw en dochter), hadden we ook al gehad.

Het rommelt rond Putin. Of ze nu allemaal zelfmoord plegen of vermoord worden, het rommelt. Als ze vermoord worden wordt dat gedaan omdat er getwijfeld wordt aan hun steun. Als ze zelfmoord plegen doen ze dat omdat er getwijfeld wordt aan hun steun. Dus linksom of rechtsom is het een teken dat het rommelt in de kringen rond Putin.
Je vergeet de leukste nog.
quote:
Miljardair Alexander Subbotin (43) werd in mei dood aangetroffen in zijn streng beveiligde villa. De voormalige topman bij het Russische oliebedrijf Lukoil had, volgens een officiële verklaring van de politie, advies gezocht bij twee sjamanen om een kater te verhelpen. De sjamanen zouden een sneetje in zijn huid gemaakt hebben en daar vergif van een kikker in gedruppeld hebben. Nadat hij had moeten braken, zou de man zich beter gevoeld hebben. Maar niet veel later kreeg Subbotin een hartaanval en overleed hij. Ook hij had banden met Gazprom en zou er mogelijk zelfs aan de slag gaan in een topfunctie.
https://www.gva.be/cnt/dmf20220705_97415277
pi_205986800
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 17:31 schreef ipa84 het volgende:

[..]
Je vergeet de leukste nog.
[..]
https://www.gva.be/cnt/dmf20220705_97415277
Sounds legit :Y
_O-
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  donderdag 15 september 2022 @ 17:33:52 #109
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_205986822
quote:
7s.gif Op donderdag 15 september 2022 17:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
We willen lange afstands raketten! *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit geeft me er bijna vertrouwen in dat ze eindelijk gaan komen. :)

Als ze er niet al een tijd zijn....
&lt;signature here&gt;.
pi_205986862
Hoe groot is de kans dat Amerika deze raketten gaat leveren dan?
pi_205986882
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 17:38 schreef Simmertje het volgende:
Hoe groot is de kans dat Amerika deze raketten gaat leveren dan?
Niet.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_205986889
quote:
7s.gif Op donderdag 15 september 2022 17:26 schreef ExTec het volgende:

[..]
Ja, heel slim.

Dan hoeft die haat dwerg in het kremlin alleen een streep op de kaart te trekken, zeggen dat het wat hem betreft rusland is, en dan doen wij, als ik jou goed volg, dus niks meer.

Maar in realiteit leven die fascisten in rusland niet alleen op deze planeet, dus in de praktijk maakt wat de andere bewoners van deze aardbol er van vinden, dus wel degelijk uit.
Nee, stapje terug, ik vraag me alleen af of een aanval op de Krim volgens de Russische kernwapendoctrine zou gelden als een aanval op Rusland en daarmee een rechtvaardiging voor de inzet van kernwapens. Dan lijkt het me niet zo relevant of wij in het westen dat een rechtvaardiging vinden, wij hoeven niet op die knop te drukken toch?

Dat het, ondanks die doctrine, misschien alsnog niet op kernwapens zal uitdraaien omdat ze dan China tegen zich krijgen en weet ik veel wat is stap 2.
pi_205986901
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2022 17:41 schreef Heph844 het volgende:

[..]
Nee, stapje terug, ik vraag me alleen af of een aanval op de Krim volgens de Russische kernwapendoctrine zou gelden als een aanval op Rusland en daarmee een rechtvaardiging voor de inzet van kernwapens. Dan lijkt het me niet zo relevant of wij in het westen dat een rechtvaardiging vinden, wij hoeven niet op die knop te drukken toch?

Dat het, ondanks die doctrine, misschien alsnog niet op kernwapens zal uitdraaien omdat ze dan China tegen zich krijgen en weet ik veel wat is stap 2.
De Krim is al een paar keer aangevallen.
Oa die grote aanval op die (luchtmacht) basis van een paar weken terug
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_205986936
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2022 17:43 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
De Krim is al een paar keer aangevallen.
Oa die grote aanval op die (luchtmacht) basis van een paar weken terug
Ja, had ook in mijn hoofd dat dit de reden was dat die aanvallen niet formeel opgeëist waren. Of was dat bij latere aanvallen wel?
pi_205986974
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2022 17:41 schreef Heph844 het volgende:

[..]
Nee, stapje terug, ik vraag me alleen af of een aanval op de Krim volgens de Russische kernwapendoctrine zou gelden als een aanval op Rusland en daarmee een rechtvaardiging voor de inzet van kernwapens. Dan lijkt het me niet zo relevant of wij in het westen dat een rechtvaardiging vinden, wij hoeven niet op die knop te drukken toch?

Dat het, ondanks die doctrine, misschien alsnog niet op kernwapens zal uitdraaien omdat ze dan China tegen zich krijgen en weet ik veel wat is stap 2.
Daar is Rusland zelf dus bijzonder vaag over. Wat hun doctrine zegt is dat ze nucleaire wapens kunnen inzetten als er tegen Rusland massavernietigingswapens worden ingezet of "in case of aggression against Russia with the use of conventional weapons when the very existence of the state is threatened". Maar daar kan dus min of meer alles onder vallen wat zij zelf er onder willen laten vallen.
  donderdag 15 september 2022 @ 17:52:59 #117
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_205986991
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 17:40 schreef raptorix het volgende:

[..]
Niet.
Kan je je die eerste aanvallen op die luchthavens op Krim nog herinneren? Hoe 'we' allemaal dachten dat SOF dat gedaan hadden?

Oekraine heeft ondertussen toegegeven dat het met raketten is gebeurd. En dat is ruim buiten bereik van GMLRS raketten.
&lt;signature here&gt;.
pi_205987347
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 13:44 schreef over_hedge het volgende:
Als de wind verkeerd staat komt het gewoon in polen enzo hoor. Nee misschien niet in hoeveelheden dat het een groot probleem is. Maar zeker meetbaar. Wind komt aardig ver.

Als wind uit Afrika zand mee kan nemen en op mijn auto gooien dan moet vanuit Oekraïne naar polen ook wel lukken lijkt mij.
Nadat reactorblok 4 in Chernobyl ontploft was ging het melkvee in Nederland weer terug op stal en werden verschillende op het land staande groentesoorten vernietigd vanwege de fallout. In een bepaald deel van Beieren dienen afgeschoten wilde zwijnen eerst onderzocht te worden op straling voordat ze vrijgegeven worden voor menselijke consumptie; bijna 40 jaar na de kernramp worden vrijwel alle geschoten zwijnen nog steeds vernietigd...
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_205987364
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_205987374
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 14:22 schreef Confetti het volgende:

[..]
De rechtstreekse gevolgen zijn natuurlijk wel relatief ernstig als je het op een stad gooit.

Ik vraag me soms wel eens af wat we als gewone mensen kunnen doen als 'het' zover is. Pak je de auto richting onbevolkte gebieden, of is het eigenlijk kansloos om weg te reizen van de meest voor de hand liggende doelwitten? (Amsterdam etc)
Als het zo ver is kun je je het beste naar het meest dichtbij gelegen (mogelijke) doel begeven om te voorkomen dat je de kernoorlog overleeft.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_205987450
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 18:24 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]
Nadat reactorblok 4 in Chernobyl ontploft was ging het melkvee in Nederland weer terug op stal en werden verschillende op het land staande groentesoorten vernietigd vanwege de fallout. In een bepaald deel van Beieren dienen afgeschoten wilde zwijnen eerst onderzocht te worden op straling voordat ze vrijgegeven worden voor menselijke consumptie; bijna 40 jaar na de kernramp worden vrijwel alle geschoten zwijnen nog steeds vernietigd...
Ja. Maar een kernbom of een reactor die 3 weken lang het de lucht in schiet is nog wel een verschil.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_205987455
Finlandisering is the way to go.

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_205987796
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 17:24 schreef Simmertje het volgende:

[..]
Geopolitiek gezien is dit voor Amerika natuurlijk een ideale positie. Van oudsher je grootste vijand voor de komende tientallen jaren murw maken en zelf geen soldaten te verliezen. Daarnaast verdien je de kosten indirect wel weer terug door het draaien van de wapenindustrie.
Voor ons, Europeanen, is het natuurlijk ook wel gunstig wanneer Rusland, dat al decennialang een bedreiging vormt voor de Europese vrede en al jarenlang de Europese democratieën ondermijnt en saboteert, economisch en militair grotendeels gesloopt wordt.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  donderdag 15 september 2022 @ 19:22:23 #124
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_205988077
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2022 17:31 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Sounds legit :Y
_O-
Van deze lijkt me best waarschijnlijk dat het verhaaltje klopt. Zoveel creativiteit dicht ik Putin en zijn moordbrigade niet toe
pi_205988118
Ik hoorde dat Putin Chinees gaat eten?
pi_205988152
Er is een woord voor oligarchen die uit het raam worden gegooid of hoe ze dan ook dood gemaakt worden: Zuiveringen.
pi_205988768
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2022 17:47 schreef Heph844 het volgende:

[..]
Ja, had ook in mijn hoofd dat dit de reden was dat die aanvallen niet formeel opgeëist waren. Of was dat bij latere aanvallen wel?
Later uiteindelijk wel (1 of 2 weken geleden)
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_205989086


Zoek de dictator

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 15-09-2022 20:21:26 ]
pi_205989161
De VS zou het volgende antwoord moeten geven.

"Als Rusland doorgaat met het bombarderen van civiele infrastructuur, dan gaat de VS raketten met een groter bereik leveren".

twitter
  Moderator donderdag 15 september 2022 @ 20:31:52 #130
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_205989295
lol

en dan wat?
gaan ze pas echt oorlogvoeren zeker _O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_205989316
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  Moderator donderdag 15 september 2022 @ 20:43:25 #132
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_205989452
quote:
lolz
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  donderdag 15 september 2022 @ 20:46:49 #133
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_205989494
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2022 20:20 schreef Heph844 het volgende:
[ afbeelding ]

Zoek de dictator
Motherfuckers
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_205989500
Dit zijn de goede Tsjetjenen.

twitter
pi_205989519
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 20:23 schreef polderturk het volgende:
De VS zou het volgende antwoord moeten geven.

"Als Rusland doorgaat met het bombarderen van civiele infrastructuur, dan gaat de VS raketten met een groter bereik leveren".

[ twitter ]
Kremlin waarschuwt VS: raketten met groter bereik overschrijden 'rode lijn'
https://nos.nl/l/2444737

Déjà vu
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_205989606
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 20:23 schreef polderturk het volgende:
De VS zou het volgende antwoord moeten geven.

"Als Rusland doorgaat met het bombarderen van civiele infrastructuur, dan gaat de VS raketten met een groter bereik leveren".

[ twitter ]
Bestaat dit systeem echt of is dit een fotoshop van een HIMARS-launcher en een ruimteraket? :o
pi_205989630
twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_205989662
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 20:54 schreef Jemoederniet het volgende:

[..]
Bestaat dit systeem echt of is dit een fotoshop van een HIMARS-launcher en een ruimteraket? :o
https://en.wikipedia.org/wiki/MGM-140_ATACMS
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  donderdag 15 september 2022 @ 21:13:41 #139
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_205989965
quote:
Nu we het er toch over hebben:

quote:
The concept of a conventional tactical ballistic missile was made possible by the doctrinal shift of the late Cold War, which rejected the indispensability of an early nuclear strike on the Warsaw Pact forces in the event the Cold War went hot.[8]
MLRS en ATACMS zijn onderdeel van een conventionele reactie op een nucleaire gebeurtenis.

Zoals ik al eerder stelde, daar zijn vast bibliotheken aan scenario's voor ontwikkeld.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  donderdag 15 september 2022 @ 21:16:41 #140
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_205990116
quote:
15s.gif Op donderdag 15 september 2022 20:48 schreef Aether het volgende:
Déjà vu
Oekraïne bij de NAVO was ook een rode lijn. En dat gebeurde ook terwijl niemand het geloofde.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_205990118
twitter


Dat zou ook mijn vraag zijn: als die dingen al bij de minste aanraking ontploffen, wat gebeurt er dan bij regen, of nog beter hagel?
pi_205990204
Weer een gemartelde dode POW.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In de comments staat nog een verwijzing naar het filmpje maar zelf geen behoefte aan.
pi_205990260
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_205990307
quote:
Hopelijk flikkert er eentje uit raam, stikt er eentje, en gaat de andere van een boot springen of galgje spelen.
Beetje gek doen na de kroeg hoort erbij.
pi_205990371
Wat zou het fijn zijn als iemand daar een von Stauffenbergje zou doen. Maar dan één die wel goed lukt.
pi_205990401
quote:
oude foto?
pi_205990409
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 21:39 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
oude foto?
Paar uurtjes.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_205990416
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 21:22 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Oekraïne bij de NAVO was ook een rode lijn. En dat gebeurde ook terwijl niemand het geloofde.
Ergens moet je het Poetin toch wel nageven dat het hem lukt om 5000 zinnen aan imperiale nonsens op te schrijven, daar één zinnetje over de NAVO in te droppen en dan mensen alsnog daarop weten te fixeren.
pi_205990424
Niks vanwege humanitarian grounds, eerder omdat ie brother in genocide is.

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  donderdag 15 september 2022 @ 21:41:26 #151
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_205990432
quote:
Erdo heeft een tassendraagster.
pi_205990442
twitter
pi_205990472
quote:
9s.gif Op donderdag 15 september 2022 21:40 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
Ergens moet je het Poetin toch wel nageven dat het hem lukt om 5000 zinnen aan imperiale nonsens op te schrijven, daar één zinnetje over de NAVO in te droppen en dan mensen alsnog daarop weten te fixeren.
Je moet onze calvinistische zelfhaat ook niet onderschatten.
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
pi_205990544
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 21:41 schreef quirina het volgende:

[..]
Erdo heeft een tassendraagster.
Een beetje dictator heeft zijn eigen poepdrager :D

twitter
  donderdag 15 september 2022 @ 21:52:51 #156
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_205990597
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 21:41 schreef slashdotter3 het volgende:
3
[..]
Wat is nou de grap?

[ afbeelding ]
Dat het geen grap is ;(
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_205990641
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 21:41 schreef slashdotter3 het volgende:
3
[..]
Wat is nou de grap?

[ afbeelding ]
Alsje een grap moet uitleggen is ie niet meer grappig :p
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_205990738
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2022 20:20 schreef Heph844 het volgende:
[ afbeelding ]

Zoek de dictator
Mooi hoe alle andere kleintjes om Putin heen staan waardoor het niet zo opvalt dat Putin een klein ventje is.
pi_205990743
Is niet 18+ of zo.

https://t.me/sprava_groma/4909
pi_205990749
quote:
Wel als je 3 mm. Omhoog scrolt.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_205990808
quote:
Het blijft toch apart, ook ome Erdo erbij.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_205990832
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 21:16 schreef slashdotter3 het volgende:
De opmars is momenteel vertraagd vanwege de duizenden pows en wapens die ze moeten verwerken.
Briljante strategie van 4D-schaker Poetin, laat zoveel troepen en materiaal achter bij je strategische terugtocht dat de tegenstander het allemaal niet meer kan verwerken.
pi_205990834
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 22:05 schreef Anton91 het volgende:

[..]
Dit kan echt niet :r
Wasda
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_205990857
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 22:13 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Wasda
Kapotgescheurde trommelvliezen
  donderdag 15 september 2022 @ 22:16:41 #166
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_205990881
quote:
9s.gif Op donderdag 15 september 2022 21:40 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
Ergens moet je het Poetin toch wel nageven dat het hem lukt om 5000 zinnen aan imperiale nonsens op te schrijven, daar één zinnetje over de NAVO in te droppen en dan mensen alsnog daarop weten te fixeren.
Bepaald soort mensen ;)
&lt;signature here&gt;.
pi_205990905
Korotchenko wil 20 miljoen Oekraïners naar Europa drijven :r

twitter
pi_205990952
Wat een held

twitter
  donderdag 15 september 2022 @ 22:22:48 #169
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_205990967
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 22:13 schreef luxerobots het volgende:

Briljante strategie van 4D-schaker Poetin, laat zoveel troepen en materiaal achter bij je strategische terugtocht dat de tegenstander het allemaal niet meer kan verwerken.
Het zou serieus best een strategie zijn om miljoenen Russen in Ukraine en Europa te dumpen waar ze niet meer vanaf komen. Zoals Belarus vorig jaar deed met die asielzoekers

Edit: Finland wilt Karelia en Salla niet meer terug omdat er miljoenen Russen wonen. Zelfde verhaal met Kalingrad. En het is helaas geen optie om ze te deporteren.

[ Bericht 6% gewijzigd door slashdotter3 op 15-09-2022 22:29:40 ]
pi_205991033
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 22:22 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]
Het zou serieus best een strategie zijn om miljoenen Russen in Ukraine en Europa te dumpen waar ze niet meer vanaf komen. Zoals Belarus vorig jaar deed met die asielzoekers
Het zou misschien een strategie kunnen zijn als je mensen te veel hebt, niet als je de gevangenissen en strafkampen leeg moet schrapen op zoek naar troepen.
pi_205991192
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 22:13 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Briljante strategie van 4D-schaker Poetin, laat zoveel troepen en materiaal achter bij je strategische terugtocht dat de tegenstander het allemaal niet meer kan verwerken.
Klassieke fout van Napoleon en Hitler, gebieden achter het front niet goed ontdoen van Russen.
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
pi_205991328
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 22:18 schreef polderturk het volgende:
Korotchenko wil 20 miljoen Oekraïners naar Europa drijven :r

[ twitter ]
Tja, als ze zo de geschiedenis boeken in willen....
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_205991500
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 22:18 schreef polderturk het volgende:
Korotchenko wil 20 miljoen Oekraïners naar Europa drijven :r

[ twitter ]
Die hele kliek haatzaaiers moet op een internationale opsporingslijst komen, en zodra ze zich met hun grafkoppen in het buitenland vertonen, oppakken en afvoeren naar Den Haag.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  donderdag 15 september 2022 @ 23:02:27 #174
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_205991514
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2022 22:49 schreef Wantie het volgende:

[..]
Tja, als ze zo de geschiedenis boeken in willen....
Volgens mij is voorkomen dat je niet voor de volgende tig decennia de paria der mensheid bent, al tig stations achter ons.
&lt;signature here&gt;.
  donderdag 15 september 2022 @ 23:02:59 #175
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_205991520
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 22:37 schreef zalkc het volgende:

[..]
Klassieke fout van Napoleon en Hitler, gebieden achter het front niet goed ontdoen van Russen.
Jup, daar ga je in de toekomst altijd problemen mee krijgen
  donderdag 15 september 2022 @ 23:04:24 #176
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  donderdag 15 september 2022 @ 23:06:29 #177
500074 Rode_Wijn
Kom laat ons vrolijk zijn
pi_205991561
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 13:42 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Veto.

Maar het wordt tijd dat we daar eens kritisch naar kijken. Rusland en China maken van de VN een tandeloze tijger. Ik snap niet dat een land een veto kan hebben als zij zelf belanghebbende zijn in de kwestie. Daar moeten we zsm vanaf.
Dat idee wordt meteen weg gevetoed

Het is een utopie dat een goed werkend VN achtig systeem kan draaien met zoveel verschillende landen.
pi_205991607
quote:
Gruwelijk. Ik neem aan dat we dit soort berichten van nog veel meer plekken en over nog grotere aantallen zullen gaan horen. De Russen hebben als beesten huisgehouden.
pi_205991715
quote:
Erg verontrustend, kan helaas nog geen verdere informatie hierover vinden.
Het lijkt geen massagraf in de zin van een grote kuil met vele anonieme doden.
Er staat een kruis per graf. Kan ook zijn dat dit omgekomen burgers zijn die hier een tijdelijk graf hebben gekregen.
Hoorde net bij Nieuwsuur dat er in Izjoem 1000 burgers zijn omgekomen.
Vooralsnog onduidelijk of dat tijdens gevechten is gebeurd of dat er gericht geweld tegen burgers is gepleegd.
pi_205991743
quote:
15s.gif Op donderdag 15 september 2022 23:09 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Gruwelijk. Ik neem aan dat we dit soort berichten van nog veel meer plekken en over nog grotere aantallen zullen gaan horen. De Russen hebben als beesten huisgehouden.
Maar we moeten Poetin een gouden brug bieden en vooral de Russen niet provoceren of vernederen! :')
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_205991779
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 23:22 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]
Maar we moeten Poetin een gouden brug bieden en vooral de Russen niet provoceren of vernederen! :')
Ik denk dat het wel duidelijk is dat de behandeling met zijden handschoentjes wel afgelopen is.
pi_205991789
Waarom zijn dictators altijd van die kleine kut kabouters van mannetjes?
  donderdag 15 september 2022 @ 23:30:39 #183
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_205991811
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 23:27 schreef quirina het volgende:
Waarom zijn dictators altijd van die kleine kut kabouters van mannetjes?
Compensatie. Liep Napoleon niet op hakken?
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_205991822
quote:
7s.gif Op donderdag 15 september 2022 23:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Compensatie. Liep Napoleon niet op hakken?
Putin loopt ook op hakken.
pi_205991850
quote:
Ziet er bij lange na niet zo glamoreus uit als de hakken van die ouwe glamrocker Lowietje de veertiende.

  donderdag 15 september 2022 @ 23:37:33 #186
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_205991869
In Samarkand lacht iedereen om Erdogan's grapjes:

Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  Overall beste user 2022 donderdag 15 september 2022 @ 23:40:05 #187
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_205991888
quote:
7s.gif Op donderdag 15 september 2022 23:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Compensatie. Liep Napoleon niet op hakken?
Hij was niet bijzonder klein voor die tijd. Zijn lijfwachten waren wel groot. Dan valt het op.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_205991968
Die plateau schoenen draagt trump ook, heeft men uitgerekend qua lichaamslengte.
Hé, nog een overeenkomst met een dictator.
pi_205991995
Lijkt erop dat Oekraïne het offensief in het Oosten aan het hervatten is:
twitter

twitter


Logische doelen wel, bij het veroveren van Troitske onderbreekt Oekraïne de treinverbinding naar Starobilsk en daarmee de laatste noord-zuid verbinding die de Russen nog in handen hebben.
pi_205992054
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 23:27 schreef quirina het volgende:

[..]
Ik denk dat het wel duidelijk is dat de behandeling met zijden handschoentjes wel afgelopen is.
Die fluwelen handschoentjes hebben ons de huidige situatie gebracht; een Rusland dat genocide pleegt op zijn buurvolk en alles doet wat in zijn macht ligt om de Europese democratieën te ondermijnen en saboteren. Die handschoentjes hadden al lang door boksbeugels vervangen moeten zijn...
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 15 september 2022 @ 23:57:22 #192
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_205992060
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 21:41 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
_O-
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_205992065
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 23:52 schreef J.B. het volgende:
Lijkt erop dat Oekraïne het offensief in het Oosten aan het hervatten is:
[ twitter ]
[ twitter ]

Logische doelen wel, bij het veroveren van Troitske onderbreekt Oekraïne de treinverbinding naar Starobilsk en daarmee de laatste noord-zuid verbinding die de Russen nog in handen hebben.
Vraag me af hoe veel zich dan in aan het graven zijn dat de Oekraïners het opportuun achten om toch aan te vallen.
  vrijdag 16 september 2022 @ 00:05:46 #194
94451 SillyWalks
Ministry of Silly Walks
pi_205992141
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2022 23:49 schreef AnneX het volgende:
Die plateau schoenen draagt trump ook, heeft men uitgerekend qua lichaamslengte.
Is dat waarom hij zo vreemd naar voren staat?
Minister: lt's not particularly silly, is it? I mean, the right leg isn't silly at all and the left leg merely does a forward aerial half turn every alternate step.
Mr Pudey: Yes, but I think that with Government backing I could make it very silly.
  Overall beste user 2022 vrijdag 16 september 2022 @ 00:06:54 #195
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_205992149
quote:
11s.gif Op donderdag 15 september 2022 23:57 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
Vraag me af hoe veel zich dan in aan het graven zijn dat de Oekraïners het opportuun achten om toch aan te vallen.
Succes met ingraven als drones granaten op je kop kunnen gooien, een batterij Pzh2000's tientallen granaten tegelijk op die linies kunnen laten landen en het Oekraïense leger veel mobieler is.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_205992150
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2022 00:05 schreef SillyWalks het volgende:

[..]
Is dat waarom hij zo vreemd naar voren staat? [ afbeelding ]
Neuh, das gewoon een typisch Trump dingetje :D. Volgens mij is die trouwens ook wel lang genoeg om het niet nodig te hebben.
pi_205992175
quote:
7s.gif Op donderdag 15 september 2022 23:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Compensatie. Liep Napoleon niet op hakken?
Die was in ieder geval niet klein, dat was een Brits verzinsel. Zijn lengte was gemiddeld of misschien zelfs langer dan gemiddeld in die tijd.
anonieme razernist
  vrijdag 16 september 2022 @ 00:16:56 #198
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_205992217
quote:
2s.gif Op vrijdag 16 september 2022 00:10 schreef NoCigar het volgende:

[..]
Die was in ieder geval niet klein, dat was een Brits verzinsel. Zijn lengte was gemiddeld of misschien zelfs langer dan gemiddeld in die tijd.
Ben ik in Britse propaganda getrapt? :'(
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_205992261
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2022 00:06 schreef Ulx het volgende:

[..]
Succes met ingraven als drones granaten op je kop kunnen gooien, een batterij Pzh2000's tientallen granaten tegelijk op die linies kunnen laten landen en het Oekraïense leger veel mobieler is.
Maar het is natuurlijk makkelijker om dat te doen als er maar een paar Russen zitten dan als het er duizenden zijn. Het was ook meer in de zin van 'wat zien zij daar aan troepenbewegingen, of juist een gebrek er aan, dat ze het nu aandurven'. Want als ze de Russen dat front niet echt hebben weten te versterken kun je (voorzichtig) concluderen dat ze er echt heel slecht voor staan.
pi_205992305
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2022 23:49 schreef AnneX het volgende:
Die plateau schoenen draagt trump ook, heeft men uitgerekend qua lichaamslengte.
Hé, nog een overeenkomst met een dictator.
Trump is bepaald niet klein. Maar misschien wel onzeker over zijn fysieke verschijning.

Genoeg dictators te verzinnen die juist vrij lang of groot zijn/waren (Idi Amin, Fidel Castro, Assad, Leopold II...) en nog veel meer van gemiddelde lengte... ik denk niet dat er een serieuze correlatie te vinden is.
  Overall beste user 2022 vrijdag 16 september 2022 @ 00:35:46 #202
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_205992336
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 september 2022 00:31 schreef Lyrewyn het volgende:

[..]
Trump is bepaald niet klein. Maar misschien wel onzeker over zijn fysieke verschijning.

Genoeg dictators te verzinnen die juist vrij lang of groot zijn/waren (Idi Amin, Fidel Castro, Assad, Leopold II...) en nog veel meer van gemiddelde lengte... ik denk niet dat er een serieuze correlatie te vinden is.

:D
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_205992339
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 september 2022 00:31 schreef Lyrewyn het volgende:

[..]
Trump is bepaald niet klein. Maar misschien wel onzeker over zijn fysieke verschijning.

Genoeg dictators te verzinnen die juist vrij lang of groot zijn/waren (Idi Amin, Fidel Castro, Assad, Leopold II...) en nog veel meer van gemiddelde lengte... ik denk niet dat er een serieuze correlatie te vinden is.
Geert Wilders is ook heel lang.
pi_205992354
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2022 00:35 schreef Jemoederniet het volgende:

[..]
Geert Wilders is ook heel lang.
Mijn buurman ook, maar laten we niet iedere lange slungel het stempel dictator geven.
pi_205992364
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2022 00:35 schreef Jemoederniet het volgende:

[..]
Geert Wilders is ook heel lang.
Wobke ook.
Vakman pur sang
  vrijdag 16 september 2022 @ 00:51:55 #206
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  vrijdag 16 september 2022 @ 00:54:30 #207
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  vrijdag 16 september 2022 @ 00:57:05 #208
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_205992492
quote:
Beetje pronken met andermans wapens.
Vakman pur sang
  vrijdag 16 september 2022 @ 01:02:58 #210
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_205992512
Vraag me af of ze dit doen voor internet punten of om de mensen in Moskou (die hun miljarden per jaar geven) te paaien.

pi_205992570
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2022 00:57 schreef slashdotter3 het volgende:
Dus Belgarod, een stad in Rusland wordt geraakt door Ukrainse raketten?
[ twitter ]
Onder die tweet staan ook wat reacties die aangeven dat er iets niet klopt aan het idee dat die raketten uit Oekraïne zouden komen, met andere woorden dat een false flag zou zijn. Ik heb geen idee, ik weet niets van wapens etc
pi_205992574
quote:
12s.gif Op vrijdag 16 september 2022 00:37 schreef Lyrewyn het volgende:

[..]
Mijn buurman ook, maar laten we niet iedere lange slungel het stempel dictator geven.
Erg democratisch is Wilders nou ook weer niet, met z'n "partij" waar hij het enige lid van is.
pi_205992583
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2022 00:51 schreef slashdotter3 het volgende:
150 artillery en 100k ammo erbij die nu tegen Rusland gebruikt gaan worden

[ twitter ]
Dan hoop ik wel dat ze die dingen beter vervoeren dan deze.
twitter
pi_205992634
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2022 00:57 schreef slashdotter3 het volgende:
Dus Belgarod, een stad in Rusland wordt geraakt door Ukrainse raketten?
[ twitter ]
Dat geloof ik niet, ze worden niet ver daar vandaan gelanceerd, lijkt meer op een faalraket die vrij snel inslaat nadat deze gelanceerd is.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_205992642
twitter

_O-
  vrijdag 16 september 2022 @ 01:47:23 #216
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_205992656
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2022 01:31 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]
Dat geloof ik niet, ze worden niet ver daar vandaan gelanceerd, lijkt meer op een faalraket die vrij snel inslaat nadat deze gelanceerd is.
Hier kun je zien dat het om meerdere inslagen gaat.
https://t.me/undeground_belgorod/3611
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  vrijdag 16 september 2022 @ 01:48:47 #217
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  vrijdag 16 september 2022 @ 01:49:23 #218
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  vrijdag 16 september 2022 @ 02:00:03 #219
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_205992672
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2022 00:57 schreef slashdotter3 het volgende:
Dus Belgarod, een stad in Rusland wordt geraakt door Ukrainse raketten?
[ twitter ]
Lijkt mij dat de Russen op zichzelf schieten.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  vrijdag 16 september 2022 @ 02:00:39 #220
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_205992675
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 september 2022 00:59 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Beetje pronken met andermans wapens.
Beter goed gekregen dan slecht gelogen.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_205992676
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2022 00:57 schreef slashdotter3 het volgende:
Dus Belgarod, een stad in Rusland wordt geraakt door Ukrainse raketten?
[ twitter ]
Lijkt er wel op, tenzij de Russen dit zelf doen om escalatie wat dichterbij te brengen.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_205992699
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 september 2022 00:59 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Beetje pronken met andermans wapens.
De Oekraïners kunnen het. De slaven van Putin moeten het doen met de troep die hun baas ze gegeven heeft.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_205992702
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 september 2022 00:59 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Beetje pronken met andermans wapens.
Ik voel je pijn...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_205992737
Russische soldaat moet huizen plunderen om aan warme kleren te komen.
Sommige soldaten wachten al sinds mei om weg te mogen na uitdienen van het contract.
Geroofde spullen (oa. vishengels en mooie messen) is ie kwijtgeraakt, die lagen nog in de tank.
pi_205992742
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2022 00:57 schreef slashdotter3 het volgende:
Dus Belgarod, een stad in Rusland wordt geraakt door Ukrainse raketten?
[ twitter ]
Valuyky ligt ongeveer 100 km ten oosten van Belgorod. Maar zijn dit raketten of is dit artillerie?
pi_205992940
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 september 2022 00:59 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Beetje pronken met andermans wapens.
Noem eens een modern leger, waar je met het famili harnas en zwaard moet komen op dagen?
pi_205992970
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 september 2022 00:59 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Beetje pronken met andermans wapens.
Dat mag niet? Zijn nu toch hun wapens? De Russen halen hun zooi uit NK, dat ga je toch ook niet benoemen bij elk filmpje?

Je komt wat verbitterd over zo.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_205992973
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2022 00:57 schreef slashdotter3 het volgende:
Dus Belgarod, een stad in Rusland wordt geraakt door Ukrainse raketten?
[ twitter ]
Op de radio is weleens een man die Oekraïne uitspreekt zoals jij het schrijft. Een gek is dat. _O-
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_205992975
quote:
99s.gif Op vrijdag 16 september 2022 06:38 schreef bijdehand het volgende:

[..]
Dat mag niet? Zijn nu toch hun wapens? De Russen halen hun zooi uit NK, dat ga je toch ook niet benoemen bij elk filmpje?

Je komt wat verbitterd over zo.
Nja klopt, maar die continue verheerlijking van Himars dit Himars dat.
Maar goed. Het floepte er even uit, na de 100ste himars tweet.
Vakman pur sang
pi_205992978
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 september 2022 06:41 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Nja klopt, maar die continue verheerlijking van Himars dit Himars dat.
Maar goed. Het floepte er even uit, na de 100ste himars tweet.
Vind het wel bijzonder. Zoveel tweets over massamoorden en de HIMAR zorgt voor een uitbarsting.

Het zal aan mij liggen.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_205992986
quote:
99s.gif Op vrijdag 16 september 2022 06:44 schreef bijdehand het volgende:

[..]
Vind het wel bijzonder. Zoveel tweets over massamoorden en de HIMAR zorgt voor een uitbarsting.

Het zal aan mij liggen.
Ik erger me overal aan.
Vakman pur sang
  vrijdag 16 september 2022 @ 08:06:04 #233
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_205993231
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 23:37 schreef Perrin het volgende:
In Samarkand lacht iedereen om Erdogan's grapjes:

[ afbeelding ]
Waarom dragen deze leiders geen van allen een stropdas? ( en het volk wat erom heen staat wel]
pi_205993238
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2022 08:06 schreef kibo het volgende:

[..]
Waarom dragen deze leiders geen van allen een stropdas? ( en het volk wat erom heen staat wel]
Veel te groot risico + casual friday.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_205993252
twitter

twitter

twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_205993286
twitter

twitter

twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Jaap van Dissel-award 2022 vrijdag 16 september 2022 @ 08:29:07 #237
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_205993360
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 september 2022 00:59 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Beetje pronken met andermans wapens.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  vrijdag 16 september 2022 @ 08:33:50 #238
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_205993389
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 september 2022 08:12 schreef Aether het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
Artikel over Tuva geeft aardig kijkje op de uithoeken van het Sovjetrijk. Een soort Limburg, maar zonder treinen maar met Tuvan Throat Singing. :P
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_205993432
quote:
99s.gif Op vrijdag 16 september 2022 06:44 schreef bijdehand het volgende:

[..]
Vind het wel bijzonder. Zoveel tweets over massamoorden en de HIMAR zorgt voor een uitbarsting.

Het zal aan mij liggen.
Maar Oekraïne is corrupt, dat weet je toch wel? :')
  vrijdag 16 september 2022 @ 08:44:14 #240
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_205993454
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 september 2022 08:41 schreef kale_gehaktbal het volgende:

[..]
Maar Oekraïne is corrupt, dat weet je toch wel? :')
Ja, en zelensky is maar onbetrouwbaar.

Waarom wordt natuurlijk niet uitgelegd, dat vinden we gewoon :)
&lt;signature here&gt;.
  vrijdag 16 september 2022 @ 08:44:40 #241
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_205993455
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 21:48 schreef Jemoederniet het volgende:

[..]
Een beetje dictator heeft zijn eigen poepdrager :D

[ twitter ]
Dat koffertje bevat de nucleaire lanceer codes.
Vladje kan dus nuken vanuit het schijthuis.
pi_205993504
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 september 2022 08:44 schreef ExTec het volgende:

[..]
Ja, en zelensky is maar onbetrouwbaar.

Waarom wordt natuurlijk niet uitgelegd, dat vinden we gewoon :)
Vergeet het filmpje niet van jaren geleden.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_205993578
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2022 08:44 schreef kibo het volgende:

[..]
Dat koffertje bevat de nucleaire lanceer codes.
Vladje kan dus nuken vanuit het schijthuis.
Na een nachtje stappen en een snack bij de shoarmazaak kan ik nuken in het schijthuis :{w
pi_205993608
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 september 2022 08:41 schreef kale_gehaktbal het volgende:

[..]
Maar Oekraïne is corrupt, dat weet je toch wel? :')
Ja die retoriek. Het hele Russische leger is een farce door de corruptie, maar dat boeit ze verder niet.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  vrijdag 16 september 2022 @ 09:10:34 #245
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_205993648
quote:
Pfoe, het zal je huis maar wezen waar je je hele leven voor gewerkt hebt :{ :o .
pi_205993754
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  vrijdag 16 september 2022 @ 09:28:05 #247
491169 cleanfreak
Houd van schoonmaken
pi_205993786
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 september 2022 06:41 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Nja klopt, maar die continue verheerlijking van Himars dit Himars dat.
Maar goed. Het floepte er even uit, na de 100ste himars tweet.
Ze zijn zo blij met die oude rommel waar de VS toch vanaf wilde (tegen betaling). Win win situatie voor hun.

Of denken ze dat de VS hun beste wapens geven _O-
  vrijdag 16 september 2022 @ 09:28:10 #248
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_205993788
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 september 2022 06:51 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Ik erger me overal aan.
Mja, ik heb je een paar keer verdedigd afgelopen week maar met dit soort retoriek kom je wel ineens vrij plat over qua overtuiging en mening :{ .
pi_205993870
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2022 09:28 schreef cleanfreak het volgende:

[..]
Ze zijn zo blij met die oude rommel waar de VS toch vanaf wilde (tegen betaling). Win win situatie voor hun.

Of denken ze dat de VS hun beste wapens geven _O-
Himars oude rommel? :')

Of bedoel je dat je viesmad bent dat je Russische vriendjes zich moeten bekopen met Tweedewereldoorlogmateriaal?
  Moderator vrijdag 16 september 2022 @ 09:36:36 #250
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_205993876
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2022 09:28 schreef cleanfreak het volgende:

[..]
Ze zijn zo blij met die oude rommel waar de VS toch vanaf wilde (tegen betaling). Win win situatie voor hun.

Of denken ze dat de VS hun beste wapens geven _O-
zolang het beter is dan wat ze hebben zou ik er ook blij mee zijn

raketten enzo zijn superhandig als iemand oorlog tegen je loopt te voeren
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_205993879
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2022 09:28 schreef cleanfreak het volgende:

[..]
Ze zijn zo blij met die oude rommel waar de VS toch vanaf wilde (tegen betaling). Win win situatie voor hun.

Of denken ze dat de VS hun beste wapens geven _O-
Nee, ze merken dat die oude rommel uiterst effectief is tegen Rusland.
Dan lijkt het mij niet zo vreemd dat ze daarover telkens in jubelstemming zijn.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  vrijdag 16 september 2022 @ 09:38:19 #252
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_205993885
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 september 2022 09:35 schreef kale_gehaktbal het volgende:

[..]
Himars oude rommel? :')

Of bedoel je dat je viesmad bent dat je Russische vriendjes zich moeten bekopen met Tweedewereldoorlogmateriaal?
Is het niet schrijnender dat de MIGs en andere Russische troep met bosjes uit de lucht valt vanwege een aftandse Gepard uit de jaren 60? Dit is gewoon een teken dat het westen veruit superieur is op militaire technologie. Dat ze zelfs opgerold worden met jaren 60 troep.
pi_205993904
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2022 09:38 schreef bleiblei het volgende:

[..]
Is het niet schrijnender dat de MIGs en andere Russische troep met bosjes uit de lucht valt vanwege een aftandse Gepard uit de jaren 60? Dit is gewoon een teken dat het westen veruit superieur is op militaire technologie. Dat ze zelfs opgerold worden met jaren 60 troep.
Die gepards zijn nogal geupgrade door de jaren heen.
Dit in Oekraïne zullen de eind jaren 90 versies zijn, denk ik.
  Jaap van Dissel-award 2022 vrijdag 16 september 2022 @ 09:42:45 #254
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_205993924
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2022 09:38 schreef bleiblei het volgende:

[..]
Is het niet schrijnender dat de MIGs en andere Russische troep met bosjes uit de lucht valt vanwege een aftandse Gepard uit de jaren 60? Dit is gewoon een teken dat het westen veruit superieur is op militaire technologie. Dat ze zelfs opgerold worden met jaren 60 troep.
Ik vind het wel tof dat het westen zich verlaagt tot het niveau van de tegenstander en spullen van dezelfde leeftijd stuurt. Anders is het ook zielig voor de Russen :+
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  vrijdag 16 september 2022 @ 09:48:06 #255
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_205993964
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2022 09:40 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]
Die gepards zijn nogal geupgrade door de jaren heen.
Dit in Oekraïne zullen de eind jaren 90 versies zijn, denk ik.
Nog steeds "maar" 30 jaar oud. Hoe oud is dat Himars spul? Volgens mij ook alweer een jaar of 20. Dus tja... God weet wat er nog in te zetten is als het er echt om gaat voor de US. En iets zegt mij dat Rusland al heeft laten zien wat in haar arsenaal zit.
pi_205994019
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2022 09:48 schreef bleiblei het volgende:

[..]
Nog steeds "maar" 30 jaar oud. Hoe oud is dat Himars spul? Volgens mij ook alweer een jaar of 20. Dus tja... God weet wat er nog in te zetten is als het er echt om gaat voor de US. En iets zegt mij dat Rusland al heeft laten zien wat in haar arsenaal zit.
Rusland heeft ook niks, dat was wel de bedoeling maar corruptie is onderdeel van de krijgsmacht en het leven daar.
Noorwegen heeft hard bewijs dat bijvoorbeeld de commandanten meer troepen opgeven dan ze daadwerkelijk hebben, want je budget wordt gebaseerd op het aantal soldaten onder je commando.
Dat cijfer wat we weleens horen van “1 miljoen” is dan ook fictie.

Al zou het kloppen heb je het in Oekraïne vooral over de landmacht, wat “maar” 300.000 troepen had maximaal.
Dat is denk ik nu behoorlijk gereduceerd, gezien de noodzaak voor een constante stroom huurlingen eigenlijk van meet af aan.
Men denkt dan “Rusland spaart zijn eigen troepen”, maar dat blijkt uit helemaal niets.

Toen Rusland nog rond kiev stond te kloten moest de enige tank fabriek al sluiten in Rusland, geen onderdelen meer voor reparatie.
Dat zegt al iets over hoe ze er voor staan en komt perfect overeen met de talloze verouderde trucks en tanks etc waarin ze moeten zien te redden.

Dat het leger zich niet faliekant tegen Poetin keert, zelfs met de beste beveiliging om zich heen, is mij een raadsel.
pi_205994026
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2022 09:28 schreef cleanfreak het volgende:

[..]
Ze zijn zo blij met die oude rommel waar de VS toch vanaf wilde (tegen betaling). Win win situatie voor hun.

Of denken ze dat de VS hun beste wapens geven _O-
De oudjes doen het nog goed:
twitter
pi_205994041
Het is een misvatting dat Oekraïne enkel oude rommel krijgt. En vergis je niet hoe belangrijk scherfvesten, helmen, schoenen, winterkleding, handwapens, voedsel etc etc zijn binnen een oorlog. De basis moet goed zijn, ookal klinkt die hulp soms wat simpel.

Daarnaast moet je de balans toch in orde houden, zonder een te grote escalatie van het conflict. Vergeet niet dat de wereld van nu draait om politiek. Wordt Rusland te makkelijk verslagen, dan kan dit mogelijk onvoorspelbare consequenties hebben voor Rusland en de regio er omheen (zie het gerommel in de buurlanden). Het lijkt mij dat dit een van de redenen is, dat het westen zorgvuldig omgaat met geavanceerde wapens.

In iedergeval laat deze oorlog wel zien dat de conventionelewapens en intels van het westen superieur zijn aan Russische wapens. Waar zijn de 5gen gevechtsvliegtuigen en de t14 tanks? Niet in grote getalen.. het was meer retoriek dan werkelijkheid..

Mogelijk laat deze blamage aan China zien (welke 80÷ uit Russische wapens en upgrades bestaat), dat het westen een niet te bespotten macht is en het wel achter de oren moet krabben of Taiwan binnenvallen wel zo'n goed en rendabel plan is.

[ Bericht 1% gewijzigd door dudewhereismycar op 16-09-2022 10:00:59 (Foutje ) ]
pi_205994070
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2022 09:56 schreef dudewhereismycar het volgende:
Het is een misvatting dat Oekraïne enkel oude rommel krijgt. En vergis je niet hoe belangrijk schefvesten, helmen, schoenen, winterkleding, handwapens, voedsel etc etc zijn binnen een oorlog. De basis moet goed zijn, ookal klinkt die hulp soms wat simpel.

Daarnaast moet je de belans toch in orde houden, zonder een te grote escalatie van het conflict. Vergeet niet dat de wereld van nu draait om politiek. Wordt Rusland te makkelijk verslagen, dan kan dit mogelijk onvoorspelbare consequenties hebben voor Rusland. Het lijkt mij dat dit een van de redenen is, dat het westen zorgvuldig omgaat met geavanceerde wapens.

In iedergeval laat deze oorlog wel zien dat de conventionelewapens en intels van het westen superieur zijn aan Russische wapens. Waar zijn de 5gen gevechtsvliegtuigen en de t14 tanks? Niet in grote getalen.. het was veel retoriek dan waarheid..

Mogelijk laat deze balamage aan China zien (welke 80÷ uit Russische wapens en upgrades bestaat), dat het westen een niet te bespotten macht is en het wel achter de oren moet krabben of Taiwan binnenvallen wel zo'n goed en rendabel plan is.
Heerlijke post. Helemaal mee eens. ^O^
pi_205994076
twitter

Je kan op tv wel roepen om upgraden tot echte oorlog en totale vernietiging van Oekraïne, maar waarmee?
En als Rusland overgaat tot totale oorlog, wie of wat weerhoudt Oekraïne dan van oorlogshandelingen op Russische bodem?
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 vrijdag 16 september 2022 @ 10:05:24 #261
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_205994120
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2022 09:28 schreef bleiblei het volgende:

[..]
Mja, ik heb je een paar keer verdedigd afgelopen week maar met dit soort retoriek kom je wel ineens vrij plat over qua overtuiging en mening :{ .
Het is gewoon super irritant rage against the machine gedoe. Gewoon altijd tegen de stroming in gaan, of je het nou meent of niet, dan val je vanzelf een keer door de mand.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 vrijdag 16 september 2022 @ 10:10:30 #262
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_205994195
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 september 2022 09:56 schreef dudewhereismycar het volgende:
Het is een misvatting dat Oekraïne enkel oude rommel krijgt. En vergis je niet hoe belangrijk scherfvesten, helmen, schoenen, winterkleding, handwapens, voedsel etc etc zijn binnen een oorlog. De basis moet goed zijn, ookal klinkt die hulp soms wat simpel.

Daarnaast moet je de balans toch in orde houden, zonder een te grote escalatie van het conflict. Vergeet niet dat de wereld van nu draait om politiek. Wordt Rusland te makkelijk verslagen, dan kan dit mogelijk onvoorspelbare consequenties hebben voor Rusland en de regio er omheen (zie het gerommel in de buurlanden). Het lijkt mij dat dit een van de redenen is, dat het westen zorgvuldig omgaat met geavanceerde wapens.

In iedergeval laat deze oorlog wel zien dat de conventionelewapens en intels van het westen superieur zijn aan Russische wapens. Waar zijn de 5gen gevechtsvliegtuigen en de t14 tanks? Niet in grote getalen.. het was meer retoriek dan werkelijkheid..

Mogelijk laat deze blamage aan China zien (welke 80÷ uit Russische wapens en upgrades bestaat), dat het westen een niet te bespotten macht is en het wel achter de oren moet krabben of Taiwan binnenvallen wel zo'n goed en rendabel plan is.
En niet geheel onbelangrijk, de houding van de VS in deze.

Die hebben laten zien dat ze nog altijd de absolute nummer één zijn op geopolitiek vlak. Intelligence van een ongekend niveau, de kaarten goed neerleggen en sturen waar nodig. Ondertussen nog even de besneden lul aan China laten zien met een defacto "wa moj dan?" houding. Ik was geen groot fan van Biden en z'n regering maar wat pakken zij dit goed aan _O_
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  vrijdag 16 september 2022 @ 10:18:32 #263
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_205994269
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2022 09:28 schreef cleanfreak het volgende:
Ze zijn zo blij met die oude rommel waar de VS toch vanaf wilde (tegen betaling).
Kost ze geen cent :W
&lt;signature here&gt;.
  vrijdag 16 september 2022 @ 10:30:51 #264
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_205994343
voor Rusland gaan zo hele generaties kapot.
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
  vrijdag 16 september 2022 @ 10:31:25 #265
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_205994347
Warmt lekker op zo.

twitter
&lt;signature here&gt;.
  vrijdag 16 september 2022 @ 10:39:00 #266
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_205994385
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 september 2022 10:31 schreef ExTec het volgende:
Warmt lekker op zo.

[ twitter ]
Die twee presidenten zaten gister nog aan de borrelhapjes samen in Oezbekistan :{
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_205994394
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2022 10:39 schreef Perrin het volgende:

[..]
Die twee presidenten zaten gister nog aan de borrelhapjes samen in Oezbekistan :{
Waren dan wel erg vieze hapjes dan als ze nu vechten :'(
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  vrijdag 16 september 2022 @ 11:01:00 #268
491169 cleanfreak
Houd van schoonmaken
pi_205994571
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 september 2022 09:56 schreef dudewhereismycar het volgende:
Het is een misvatting dat Oekraïne enkel oude rommel krijgt. En vergis je niet hoe belangrijk scherfvesten, helmen, schoenen, winterkleding, handwapens, voedsel etc etc zijn binnen een oorlog. De basis moet goed zijn, ookal klinkt die hulp soms wat simpel.

Daarnaast moet je de balans toch in orde houden, zonder een te grote escalatie van het conflict. Vergeet niet dat de wereld van nu draait om politiek. Wordt Rusland te makkelijk verslagen, dan kan dit mogelijk onvoorspelbare consequenties hebben voor Rusland en de regio er omheen (zie het gerommel in de buurlanden). Het lijkt mij dat dit een van de redenen is, dat het westen zorgvuldig omgaat met geavanceerde wapens.

In iedergeval laat deze oorlog wel zien dat de conventionelewapens en intels van het westen superieur zijn aan Russische wapens. Waar zijn de 5gen gevechtsvliegtuigen en de t14 tanks? Niet in grote getalen.. het was meer retoriek dan werkelijkheid..

Mogelijk laat deze blamage aan China zien (welke 80÷ uit Russische wapens en upgrades bestaat), dat het westen een niet te bespotten macht is en het wel achter de oren moet krabben of Taiwan binnenvallen wel zo'n goed en rendabel plan is.
Veel aannames en speculatie. Te makkelijk verslagen. Als dat zo was had de VS rusland 20 jaar geleden al lang ingenomen.

De VS wilt de oorlog in UA zo lang mogelijk laten duren om Rusland uit te putten en uiteindelijk hun rijkdommen te annexeren.

De VS is natuurlijk nog de machtigste. Dat weet iedereen. Ze hebben de meeste vliegdekschepen en het grootste budget van de wereld. Hun CIA moordcommando's hebben vrijspel en geven UA wat kruimels intel waar het nodig is, na goedkeuring van Washington uiteraard en geen risico voor eigen personeel.

Verder blamage aan China? (wat een telegraaf zin zeg). Wat China denkt weet ik niet en weet jij ook niet.
  vrijdag 16 september 2022 @ 11:11:39 #269
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_205994722
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2022 11:01 schreef cleanfreak het volgende:
Hun CIA moordcommando's hebben vrijspel....
quote:
Stevige stelling = stevige bron. Onderbouw je posts, svp
:)
&lt;signature here&gt;.
pi_205994782
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2022 09:28 schreef cleanfreak het volgende:

[..]
Ze zijn zo blij met die oude rommel waar de VS toch vanaf wilde (tegen betaling). Win win situatie voor hun.

Of denken ze dat de VS hun beste wapens geven _O-
Die oude rommel doet, tientallen jaren nadat 'ie ontworpen is, nog altijd perfect wáár 'ie voor ontworpen is; Russen verdelgen. ^O^
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  vrijdag 16 september 2022 @ 11:16:43 #271
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_205994788
Ondertussen bezoekt HIMARS Luhansk en Kherson stad.
twitter


Surgical strike, als dit waar is:
twitter


[ Bericht 16% gewijzigd door Perrin op 16-09-2022 11:24:18 ]
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  vrijdag 16 september 2022 @ 11:29:14 #272
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_205994943
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2022 11:01 schreef cleanfreak het volgende:

[..]
Veel aannames en speculatie. Te makkelijk verslagen. Als dat zo was had de VS rusland 20 jaar geleden al lang ingenomen.

De VS wilt de oorlog in UA zo lang mogelijk laten duren om Rusland uit te putten en uiteindelijk hun rijkdommen te annexeren.

De VS is natuurlijk nog de machtigste. Dat weet iedereen. Ze hebben de meeste vliegdekschepen en het grootste budget van de wereld. Hun CIA moordcommando's hebben vrijspel en geven UA wat kruimels intel waar het nodig is, na goedkeuring van Washington uiteraard en geen risico voor eigen personeel.

Verder blamage aan China? (wat een telegraaf zin zeg). Wat China denkt weet ik niet en weet jij ook niet.
Wat een hoop kul in 1 post :o .
Im de US weten ze dondersgoed dat het kansloze missie is om binnen te vallen en Rusland te veroveren en behouden. Nooit opgevallen dat de US eigenlijk nooit een land binnen is gevallen met de intentie er een Amerikaanse vlag te planten met "nu ist van ons"?

Ze vallen of binnen om vrienden te helpen, of binnen om hun belangen te verdedigen. Nooit om gebied toe te eigenen.
pi_205995089
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2022 11:01 schreef cleanfreak het volgende:

[..]
Veel aannames en speculatie. Te makkelijk verslagen. Als dat zo was had de VS rusland 20 jaar geleden al lang ingenomen.

De VS wilt de oorlog in UA zo lang mogelijk laten duren om Rusland uit te putten en uiteindelijk hun rijkdommen te annexeren.

De VS is natuurlijk nog de machtigste. Dat weet iedereen. Ze hebben de meeste vliegdekschepen en het grootste budget van de wereld. Hun CIA moordcommando's hebben vrijspel en geven UA wat kruimels intel waar het nodig is, na goedkeuring van Washington uiteraard en geen risico voor eigen personeel.

Verder blamage aan China? (wat een telegraaf zin zeg). Wat China denkt weet ik niet en weet jij ook niet.
  vrijdag 16 september 2022 @ 11:38:40 #274
465142 PluggieOD
LAAG = RELATIEF
pi_205995096
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2022 09:38 schreef bleiblei het volgende:

[..]
Is het niet schrijnender dat de MIGs en andere Russische troep met bosjes uit de lucht valt vanwege een aftandse Gepard uit de jaren 60? Dit is gewoon een teken dat het westen veruit superieur is op militaire technologie. Dat ze zelfs opgerold worden met jaren 60 troep.
Leuk +3

Nu de werkelijkheid.

Er is geen enkele kill bevestigd door een Gepard. We weten de inzet niet eens.

Sowieso is dit de grootste bullshit oorlog aller tijden. Pakweg 50% is onzin.
Filtering is nul. Waarheidsvinding sinds Twitter en Facebook is belabberd.

HIMARS overigens zit natuurlijk wel een state of the art slimme kop op.
Niet zoveel met onze M270s te maken die we halverwege de jaren 2000 uit dienst namen.
pi_205995149
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  vrijdag 16 september 2022 @ 11:44:19 #276
465142 PluggieOD
LAAG = RELATIEF
pi_205995169
En welke MiGs precies?
  vrijdag 16 september 2022 @ 11:51:29 #277
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_205995275
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2022 11:01 schreef cleanfreak het volgende:
Verder blamage aan China? (wat een telegraaf zin zeg). Wat China denkt weet ik niet en weet jij ook niet.
Ja,

"Deze blamage laat aan china zien..." is correct Nederlands :) Niks telegraaf zin aan. "Blamage aan China" is dat wellicht, maar die zin komt dan ook van jou, en niet van de poster waar je op reageert.

En het klopt dat China niet heel erg duidelijk is wat ze er van vinden,

Al is dat putin zelf zegt dat hij begrijpt dat China 'zorgen heeft' natuurlijk wel een indicator:

https://www.nytimes.com/2(...)n-china-ukraine.html

En dat China z'n economie ziet crashen, oa. omdat de export crashed:


Wat natuurlijk ook een gevolg is van de staat van de wereld economie, die weer zwaar beïnvloed wordt door deze oorlog,

Daarvan vermoed ik dat ze dat niet erg leuk vinden. ;)

Maar ik snap dat als je maar wappie genoeg bent, je jezelf graag vertelt dat China helemaal blij is met die imperialistische haatdwerg in het kremlin ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
&lt;signature here&gt;.
  Jaap van Dissel-award 2022 vrijdag 16 september 2022 @ 11:54:18 #278
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_205995316
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2022 11:01 schreef cleanfreak het volgende:

[..]
Veel aannames en speculatie. Te makkelijk verslagen. Als dat zo was had de VS rusland 20 jaar geleden al lang ingenomen.

De VS wilt de oorlog in UA zo lang mogelijk laten duren om Rusland uit te putten en uiteindelijk hun rijkdommen te annexeren.

De VS is natuurlijk nog de machtigste. Dat weet iedereen. Ze hebben de meeste vliegdekschepen en het grootste budget van de wereld. Hun CIA moordcommando's hebben vrijspel en geven UA wat kruimels intel waar het nodig is, na goedkeuring van Washington uiteraard en geen risico voor eigen personeel.

Verder blamage aan China? (wat een telegraaf zin zeg). Wat China denkt weet ik niet en weet jij ook niet.
Waarom zou de VS dat willen? :')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  vrijdag 16 september 2022 @ 11:54:32 #279
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_205995317
Girkin: waarom terug naar de 24 feb lijnen zelfmoord is voor Rusland, er is geen andere optie dan winnen


twitter
  vrijdag 16 september 2022 @ 11:55:47 #280
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_205995339
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2022 11:38 schreef PluggieOD het volgende:
Er is geen enkele kill bevestigd door een Gepard. We weten de inzet niet eens.
En als oekraine zou zeggen we hebben er x neergehaald met, is dat dan bevestiging?

En wat bedoel je met dat we de inzet niet weten?
&lt;signature here&gt;.
pi_205995390
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2022 11:54 schreef slashdotter3 het volgende:
Girkin: waarom terug naar de 24 feb lijnen zelfmoord is voor Rusland, er is geen andere optie dan winnen

[ afbeelding ]
[ twitter ]
Pink ponies _O- _O-
  vrijdag 16 september 2022 @ 12:02:39 #282
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_205995403
PoWs gevangen door de reguliere politie :')

twitter
&lt;signature here&gt;.
pi_205995437
twitter
  vrijdag 16 september 2022 @ 12:09:38 #284
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  vrijdag 16 september 2022 @ 12:13:35 #285
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_205995525
De Paus is om, meerrrrr wapens voor oekraine :)

twitter
&lt;signature here&gt;.
pi_205995590
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2022 11:01 schreef cleanfreak het volgende:

[..]
Veel aannames en speculatie. Te makkelijk verslagen. Als dat zo was had de VS rusland 20 jaar geleden al lang ingenomen.

De VS wilt de oorlog in UA zo lang mogelijk laten duren om Rusland uit te putten en uiteindelijk hun rijkdommen te annexeren.

De VS is natuurlijk nog de machtigste. Dat weet iedereen. Ze hebben de meeste vliegdekschepen en het grootste budget van de wereld. Hun CIA moordcommando's hebben vrijspel en geven UA wat kruimels intel waar het nodig is, na goedkeuring van Washington uiteraard en geen risico voor eigen personeel.

Verder blamage aan China? (wat een telegraaf zin zeg). Wat China denkt weet ik niet en weet jij ook niet.
Veel aannames en speculatie. Te makkelijk verslagen.
pi_205995610
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 september 2022 12:13 schreef ExTec het volgende:
De Paus is om, meerrrrr wapens voor oekraine :)

[ twitter ]
send in the holy handgrenade of antioch!
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
pi_205995670
quote:
Zou maar je fetish zijn :P
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_205995688
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2022 12:24 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]
[ twitter ]
Je krijgt hier notes als je viert Dat de fascisten dood gaan.

Dus ik ga niet juichen!
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_205995707
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2022 11:54 schreef slashdotter3 het volgende:
Girkin: waarom terug naar de 24 feb lijnen zelfmoord is voor Rusland, er is geen andere optie dan winnen

[ afbeelding ]
[ twitter ]
Klinkt suïcidaal.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  vrijdag 16 september 2022 @ 12:33:53 #292
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_205995730
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2022 12:24 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]
[ twitter ]
Goh wat jammer.
Huilen dan.
  vrijdag 16 september 2022 @ 12:38:17 #293
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_205995789
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2022 12:24 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]
[ twitter ]
&lt;signature here&gt;.
  vrijdag 16 september 2022 @ 12:40:22 #294
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_205995830
quote:
zo, ook wel een typisch hoofd weer zo te zien
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
pi_205995884
quote:
99s.gif Op vrijdag 16 september 2022 12:30 schreef bijdehand het volgende:

[..]
Je krijgt hier notes als je viert Dat de fascisten dood gaan.

Dus ik ga niet juichen!
Ik blijf er om juichen iig *O* *O* *O*
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_205995894
Dat ze de tering krijgen *O*
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_205995951
Rest In Pieces,
pi_205995963
Rus In Pieces :7
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_205995982
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2022 09:28 schreef cleanfreak het volgende:

[..]
Ze zijn zo blij met die oude rommel waar de VS toch vanaf wilde (tegen betaling). Win win situatie voor hun.

Of denken ze dat de VS hun beste wapens geven _O-
Ze weten prima dat de VS niet het beste spul levert. Daar morren ze ook wel een beetje om namelijk.

Maar die oude rommel van de VS is altijd nog superieur aan de enorme shitzooi waar de Russen mee moeten vechten.

Elke dag worden er Russische gevechtsvliegtuigen uit de lucht geschoten en met GPS gestuurde raketten weten feilloos doel te raken in de bezette gebieden. Rusland heeft alleen maar domme bommen en andere jaren 60 meuk.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_205996026
Sancties helpen niet

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')