Dit ging over het elimineren...quote:Op woensdag 14 september 2022 23:55 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Over manipuleren van de Regie.. een kut knikkerspel ¤-10 voor boodschappen, en paar dagen later een kleuter ballonnen blazen spel ¤+2000 verdienen...
Zo lopen de hazen bij Febo
Niets is zeker dus ik hoop dat ze terug komt.quote:Op woensdag 14 september 2022 23:59 schreef Moeraskat het volgende:
Ik lees net ergens dat het slecht zou gaan met haar vader en dat ze ook niet meer terug komt.
Netjes,ik had mijn eerste keer de hele telling verknald.quote:Op woensdag 14 september 2022 23:59 schreef Charlotte-007 het volgende:
Mijn allereerste opening, jeej, gelukt.
Ze komt niet terugquote:Op donderdag 15 september 2022 00:00 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Niets is zeker dus ik hoop dat ze terug komt.
Zelfde verhaal, als je opgelet hebt....quote:Op woensdag 14 september 2022 23:59 schreef mangalie het volgende:
[..]
Dit ging over het elimineren...
en wat mijn 1e had moeten zijn werd door jou gekaaptquote:Op donderdag 15 september 2022 00:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Netjes,ik had mijn eerste keer de hele telling verknald.
quote:Op donderdag 15 september 2022 00:03 schreef Adat231 het volgende:
[..]
en wat mijn 1e had moeten zijn werd door jou gekaapt
Zal het nooit meer doen.quote:Op donderdag 15 september 2022 00:03 schreef Adat231 het volgende:
[..]
en wat mijn 1e had moeten zijn werd door jou gekaapt
quote:Op donderdag 15 september 2022 00:02 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zelfde verhaal, als je opgelet hebt....
De "manipulatie" van Achter zo die zou bestaan kan ook op alle nominatie spelletjes toegepast worden... Als Het Volk in de ogen van de Regie de verkeerde persoon heeft gekozen is een kut spel verliezen de weg, mag die bewoner blijven ivm kijcijfers/gunfactor is een simpel spelletje genoeg...quote:
Ik vermoed dat "achter" Quincy graag wilde houden, type dat zorgt voor rellen en onrust, maar de opdracht was niet makkelijk.quote:Op donderdag 15 september 2022 00:12 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De "manipulatie" van Achter zo die zou bestaan kan ook op alle nominatie spelletjes toegepast worden... Als Het Volk in de ogen van de Regie de verkeerde persoon heeft gekozen is een kut spel verliezen de weg, mag die bewoner blijven ivm kijcijfers/gunfactor is een simpel spelletje genoeg...
Gutenacht.quote:Op donderdag 15 september 2022 00:13 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ga er vandoor, welterusten ...
Slaap lekker!quote:Op donderdag 15 september 2022 00:13 schreef DGK_Tegengas het volgende:
quote:Op donderdag 15 september 2022 00:13 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Truste DGK en thanks!quote:Op donderdag 15 september 2022 00:13 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Will Tura.quote:
Dat verbaasde mij ook, dat hij het KutSpel won was ook al raadselachtig .. nog vreemder dattie daags later zijn 24-uur aanvroeg om weg te komen.. téveel rare zakenquote:Op donderdag 15 september 2022 00:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik vermoed dat "achter" Quincy graag wilde houden, type dat zorgt voor rellen en onrust, maar de opdracht was niet makkelijk.
ik zie op de beeld bijna niksquote:Op donderdag 15 september 2022 00:14 schreef FreshFruit het volgende:
Dit werkt toch ook niet.
[ afbeelding ]
Ik heb dat vroeger een tijdje gehad,dan ging er in de nacht uit omdat ik niet kon slapen.
Wat bedoel jequote:Op donderdag 15 september 2022 00:14 schreef FreshFruit het volgende:
Dit werkt toch ook niet.
[ afbeelding ]
Ik heb dat vroeger een tijdje gehad,dan ging er in de nacht uit omdat ik niet kon slapen.
Het is zelfs een verkeerde cap.Ik bedoel met 2 op een 1 persoonsbed liggen.Dat is echt niet te doen.quote:Op donderdag 15 september 2022 00:18 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik zie op de beeld bijna niks
te donker
Gerry is gone.quote:
Morgen dan? 24 is ingediend?quote:
Iets met haar familie,binnen 10 minuten was ze weg.quote:
Ze is met spoed weg. Ik weet t ook pas net. Thuis is er iets aan de handquote:
Dat is ook onbeantwoord.. ze kreeg De Zwarte Envelop in de brievenbus... en húp pleitte .... nix 24 uurquote:
Vind het ook heel jammerquote:Op donderdag 15 september 2022 00:25 schreef engine het volgende:
Okay thanks voor de info. Zonde zeg. Vond haar één van de leukste inmiddels.
ik hoop maar ben selfs nur bij 10%quote:Op donderdag 15 september 2022 00:25 schreef engine het volgende:
Okay thanks voor de info. Zonde zeg. Vond haar één van de leukste inmiddels.
Komt morgenavond tussen 10 en 12. uur.quote:Op donderdag 15 september 2022 00:28 schreef chufi het volgende:
Ben benieuwd hoe het morgen gaat met iedereen aan de drank, sigaretten en andere snoep/snacks lekkernijen ...
Of is de bestelling er nog niet uit ?
20 euro zakgeld.quote:Op donderdag 15 september 2022 00:28 schreef Moeraskat het volgende:
Hebben ze trouwens boodschappen gekocht of krijgen ze zakgeld ?
allebeiquote:Op donderdag 15 september 2022 00:28 schreef Moeraskat het volgende:
Hebben ze trouwens boodschappen gekocht of krijgen ze zakgeld ?
En nu nog?quote:
Drank en peuken.Al zijn er een wel een paar die niet meer gaan roken.quote:
475 als ik het goed heb.quote:
Liefquote:
Jaja, eten te kopen zat, geen issues meer over honger en ontberingen.. dus?quote:
Zou ook wel zonde zijn om weer te rokenquote:Op donderdag 15 september 2022 00:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Drank en peuken.Al zijn er een wel een paar die niet meer gaan roken.
Waarom niet mijn cap?quote:
Wat zeg je?quote:Op donderdag 15 september 2022 00:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jaja, eten te kopen zat, geen issues meer over honger en ontberingen.. dus?
Tijd teveel voor Roddelen/Achterklap/Pesten/Mekkeren/Zeiken en Zieken
Gaandeweg kwamen er meer achter.quote:Op donderdag 15 september 2022 00:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zou ook wel zonde zijn om weer te roken
Maakt niet uit mario... mooie post en capquote:Op donderdag 15 september 2022 00:37 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat dacht ik in dat moment niet
welke cap
Heeft er ook niet een beetje om gevraagd met haar gedram en luie gedrag?quote:
Die van jou is mooier.quote:Op donderdag 15 september 2022 00:37 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat dacht ik in dat moment niet
welke cap
Ja net was dat even, dat GJ haar ook flink aanpakte vanavond.quote:Op donderdag 15 september 2022 00:39 schreef chufi het volgende:
[..]
In de keuken hebben ze het over Moira
Dat is dat iets te dikke arrogante verongelijkte zeik kindje die nix wil en nix doet en iedereen om haar heen de schuld geeft?quote:
Snap ik ook wel,ze liep in de weg en had een grote smoel.Dat moet je gelijk afkappen.quote:Op donderdag 15 september 2022 00:40 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja net was dat even, dat GJ haar ook flink aanpakte vanavond.
Die ja, die heeft daar nietssss te zoeken met die malende slabek waar ja het eten herkauwd ziet worden...quote:Op donderdag 15 september 2022 00:41 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat is dat iets te dikke arrogante verongelijkte zeik kindje die nix wil en nix doet en iedereen om haar heen de schuld geeft?
Sjah
Ik gok op Jerrold.quote:
Ja vaag kind ...quote:Op donderdag 15 september 2022 00:46 schreef freaky40 het volgende:
Djedi hangt er ook maar een beetje bij, komt ook niet echt los.
Ja kan ook ...quote:Op donderdag 15 september 2022 00:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik gok op Jerrold.
Omdat Mirthe alleen is.
Vanmiddag lag ze in de boomhut te slapen.Was jammer genoeg niet te cappen omdat Erik er voor zat.quote:Op donderdag 15 september 2022 00:46 schreef freaky40 het volgende:
Djedi hangt er ook maar een beetje bij, komt ook niet echt los.
Pijnlijk.quote:
Links staat frikandel op het bordquote:Op donderdag 15 september 2022 00:47 schreef 5thencounter het volgende:
Allemaal FOMO mensjes weer wakker?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(FOMO = Fear Of Missing Out...)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |