Schoonheidsfoutje van Regie... hij ging uiteindelijk toch zelfquote:Op woensdag 14 september 2022 23:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat is maar de vraag, volgens mij had niemand verwacht dat Quincy het zo goed zou doen.
Oh… jeetje. Wat een dag werk al niet kan doenquote:
wel anders in de zin van hoe laat , dus eigenlijk is het dan ook een millimeter meer naar rechts .... dus daarin heeft ze wel gelijk .. wel altijd op in oost en onder in Westquote:Op woensdag 14 september 2022 23:49 schreef Charlotte-007 het volgende:
Die Mexx is ook super dom. Over de zon opkomen vroeg Tommy waar : oost of west. Zegt Mexx : "dat is toch elke keer anders" Hilarisch. Dit was eerder in de avond. Best wel wat minder slimme dames in the house.
Kan, maar in dit geval was het niet zo.quote:Op woensdag 14 september 2022 23:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daar kunnen ze mooi in manipuleren.
Ging even heel snel,slecht nieuws van thuisfront.Er zijn wel filmpjes.quote:Op woensdag 14 september 2022 23:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh… jeetje. Wat een dag werk al niet kan doen
Tot nu toe lopen ze voornamelijk vrijwillig de deur uitquote:Op woensdag 14 september 2022 23:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nice, en dat iedere week op een vaste dag ?
Ik weet ook niet alles.quote:Op woensdag 14 september 2022 23:52 schreef mangalie het volgende:
[..]
Kan, maar in dit geval was het niet zo.
Bloedlul/vleeslul.quote:Op woensdag 14 september 2022 23:53 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik kan ze bijna niet verstaan, maar waar hebben ze het over op stream 1? Krijgen de dames les over het mannelijk geslacht?
Alleen de 1e Johan is weggestuurd idd de rest uit zichzelf ... 34 zijn er nogquote:Op woensdag 14 september 2022 23:53 schreef Ireth het volgende:
[..]
Tot nu toe lopen ze voornamelijk vrijwillig de deur uit
quote:Op woensdag 14 september 2022 23:52 schreef chufi het volgende:
[..]
wel anders in de zin van hoe laat , dus eigenlijk is het dan ook een millimeter meer naar rechts .... dus daarin heeft ze wel gelijk .. wel altijd op in oost en onder in West
quote:
behalve degene van wie je het hooptquote:Op woensdag 14 september 2022 23:53 schreef Ireth het volgende:
[..]
Tot nu toe lopen ze voornamelijk vrijwillig de deur uit
Over manipuleren van de Regie.. een kut knikkerspel ¤-10 voor boodschappen, en paar dagen later een kleuter ballonnen blazen spel ¤+2000 verdienen...quote:Op woensdag 14 september 2022 23:52 schreef mangalie het volgende:
[..]
Kan, maar in dit geval was het niet zo.
Ja jij ookquote:Op woensdag 14 september 2022 23:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zegt mij niets, ben ik nu een domme doos?
Para Brother DGK.. historiequote:Op woensdag 14 september 2022 23:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zegt mij niets, ben ik nu een domme doos?
Bang dat binnen een week de loods leeggelopen zou zijn. Daarom ook nog maar 1 eliminatieronde geweest denk ikquote:Op woensdag 14 september 2022 23:55 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Over manipuleren van de Regie.. een kut knikkerspel ¤-10 voor boodschappen, en paar dagen later een kleuter ballonnen blazen spel ¤+2000 verdienen...
Zo lopen de hazen bij Febo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |