Vind het ook heel jammerquote:Op donderdag 15 september 2022 00:25 schreef engine het volgende:
Okay thanks voor de info. Zonde zeg. Vond haar één van de leukste inmiddels.
ik hoop maar ben selfs nur bij 10%quote:Op donderdag 15 september 2022 00:25 schreef engine het volgende:
Okay thanks voor de info. Zonde zeg. Vond haar één van de leukste inmiddels.
Komt morgenavond tussen 10 en 12. uur.quote:Op donderdag 15 september 2022 00:28 schreef chufi het volgende:
Ben benieuwd hoe het morgen gaat met iedereen aan de drank, sigaretten en andere snoep/snacks lekkernijen ...
Of is de bestelling er nog niet uit ?
20 euro zakgeld.quote:Op donderdag 15 september 2022 00:28 schreef Moeraskat het volgende:
Hebben ze trouwens boodschappen gekocht of krijgen ze zakgeld ?
allebeiquote:Op donderdag 15 september 2022 00:28 schreef Moeraskat het volgende:
Hebben ze trouwens boodschappen gekocht of krijgen ze zakgeld ?
En nu nog?quote:
Drank en peuken.Al zijn er een wel een paar die niet meer gaan roken.quote:
475 als ik het goed heb.quote:
Liefquote:
Jaja, eten te kopen zat, geen issues meer over honger en ontberingen.. dus?quote:
Zou ook wel zonde zijn om weer te rokenquote:Op donderdag 15 september 2022 00:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Drank en peuken.Al zijn er een wel een paar die niet meer gaan roken.
Waarom niet mijn cap?quote:
Wat zeg je?quote:Op donderdag 15 september 2022 00:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jaja, eten te kopen zat, geen issues meer over honger en ontberingen.. dus?
Tijd teveel voor Roddelen/Achterklap/Pesten/Mekkeren/Zeiken en Zieken
Gaandeweg kwamen er meer achter.quote:Op donderdag 15 september 2022 00:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zou ook wel zonde zijn om weer te roken
Maakt niet uit mario... mooie post en capquote:Op donderdag 15 september 2022 00:37 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat dacht ik in dat moment niet
welke cap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |