Van gisteravond? Wat heb ik gemist?quote:Op dinsdag 13 september 2022 04:49 schreef puzziepie het volgende:
Ik ben de videos van Zoe en Nadir nog aan het kijken, ben benieuwd hoe dat vandaag verder zal gaan
Lief van Bert, weet Bert van de drama tussen Nadir en Zoe?quote:Op dinsdag 13 september 2022 04:49 schreef engine het volgende:
Bert wil contact houden met Nadir. Hij gaat ook contact maken met de vader van Nadir om te zeggen dat het goed met hem gaat.
Zijn de moeite waard om terug te kijkenquote:Op dinsdag 13 september 2022 04:50 schreef engine het volgende:
[..]
Van gisteravond? Wat heb ik gemist?
Bert en ik weten van nietsquote:Op dinsdag 13 september 2022 04:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Lief van Bert, weet Bert van de drama tussen Nadir en Zoe?
Wow het terugkijken waard, die Zoë is echt gestoord en rijp voor eenzame opsluitingquote:Op dinsdag 13 september 2022 04:50 schreef engine het volgende:
[..]
Van gisteravond? Wat heb ik gemist?
Nice!quote:Op dinsdag 13 september 2022 04:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zijn de moeite waard om terug te kijken
quote:Op dinsdag 13 september 2022 04:51 schreef engine het volgende:
[..]
Nice!ik ga straks even terug kijken. In het filmpjes topic te vinden?
Top!quote:
Over 1,5 week zal het wel in de tv uitzending zitten andersquote:Op dinsdag 13 september 2022 04:53 schreef puzziepie het volgende:
Ik weet niet voor hoe lang ze nog te zien zijn, veel is verwijderd
quote:Op dinsdag 13 september 2022 04:54 schreef engine het volgende:
[..]
Over 1,5 week zal het wel in de tv uitzending zitten anders
Bert zorgde wel voor een bepaald evenwicht in de groep.quote:Op dinsdag 13 september 2022 04:54 schreef engine het volgende:
Voor de vroege vogels is het wel jammer dat Bert gaat. Dit is toch geinig.
Ja en ook een wat oudere tussen al die jeugd. En soms bozig maar ook weer niet de hele dag sjaggie. Top gozer eigenlijk nu ik er over nadenkquote:Op dinsdag 13 september 2022 04:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Bert zorgde wel voor een bepaald evenwicht in de groep.
Ja Bert is okay, er zitten teveel tieners daarquote:Op dinsdag 13 september 2022 04:58 schreef engine het volgende:
[..]
Ja en ook een wat oudere tussen al die jeugd. En soms bozig maar ook weer niet de hele dag sjaggie. Top gozer eigenlijk nu ik er over nadenk
Teveel nietquote:Op dinsdag 13 september 2022 05:00 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja Bert is okay, er zitten teveel tieners daar
Gaat ook niet lukken, de meesten zijn alleen maar met zichzelf bezigquote:Op dinsdag 13 september 2022 05:06 schreef Dotteke het volgende:
Het is Bert tegen gevallen dat het niet gelukt is een beetje saamhorigeheid in deze groep te krijgen
Dat denk ik ook, maar dat zie je meestal wel met de RLS het is vaak allemaal ikke ikke ikkequote:Op dinsdag 13 september 2022 05:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Gaat ook niet lukken, de meesten zijn alleen maar met zichzelf bezig
Ja preciesquote:Op dinsdag 13 september 2022 05:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, maar dat zie je meestal wel met de RLS het is vaak allemaal ikke ikke ikke
Dat afvallen gaat ook niet lukken. Thuis eet hij normaal en gaat hij niet afvallen van niks doen. Alleen geen kroketten eten is niet voldoende.quote:Op dinsdag 13 september 2022 05:08 schreef Dotteke het volgende:
Het moet toch niet zo moeilijk zijn, daarvan verschillen de mensen te veel van elkaar.
Een voordeel zegt Bert dat het gelukt is een groep mensen die samenstellen voor het eten. En zoang ze die groep maar b lijven volgen dan komt het niet. Niet als er een manager komt die naar de schijf van 5 komt.
Nou succes met zijn allen, mij niet gezien. Ik ga lekker kroketten halen, niet te veel want ik ben afgevallen en dat traject wil ik voortzetten. Ik ga in ieder geval mijn best doen.
Vast niet.quote:Op dinsdag 13 september 2022 05:13 schreef engine het volgende:
[..]
Dat afvallen gaat ook niet lukken. Thuis eet hij normaal en gaat hij niet afvallen van niks doen. Alleen geen kroketten eten is niet voldoende.
Ja en heb mijn koptelefoon nog wel opquote:Op dinsdag 13 september 2022 05:15 schreef engine het volgende:
GAdver iemand dikke smerige boeren laten op de badkamer
Gezellig mee tikkenquote:Op dinsdag 13 september 2022 05:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vast niet.
We waren samen bezig te tikken over Bert zag ik nu. IK zette de streams een en hoorde Bert, ging gelijk hier tikken zonder te kijken
Is ongetwijfeld Rubenquote:Op dinsdag 13 september 2022 05:15 schreef engine het volgende:
GAdver iemand dikke smerige boeren laten op de badkamer
Ik dacht eerst dat ik Mirthe zag maar dat was nog voor de vieze boeren. Japser of Jerfey denk ik. Zwarte harenquote:
Ik was echt net op tijd dus. Denk zet hem even aan voor het geval hij begint, maar hij was al bezig. Hoorde nog net dat knikker drama.quote:Op dinsdag 13 september 2022 05:17 schreef engine het volgende:
[..]
Gezellig mee tikkenVind het wel vermakelijk als hij zo tegen "ons" bezig is.
Daar was hij nog altijd wel stellig in. Die vertrekt zeker vanochtend.quote:Op dinsdag 13 september 2022 05:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik was echt net op tijd dus. Denk zet hem even aan voor het geval hij begint, maar hij was al bezig. Hoorde nog net dat knikker drama.
Ja dat is ook zo, de laatste keer vanmorgen. Neem aan dat hij vandaag naar huis gaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Even terug gelezen Heb de stukjes die jij hebt getikt ook even in het SV gezetquote:Op dinsdag 13 september 2022 05:17 schreef engine het volgende:
[..]
Gezellig mee tikkenVind het wel vermakelijk als hij zo tegen "ons" bezig is.
quote:Op dinsdag 13 september 2022 05:21 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Je mist niets, Bert die ligt te slapen buiten
Ga het waarschijnlijk niet zien, ga naar Enschede, lees onderweg wel hier mee maar kijk dan geen streams.quote:Op dinsdag 13 september 2022 05:20 schreef engine het volgende:
[..]
Daar was hij nog altijd wel stellig in. Die vertrekt zeker vanochtend.
Ik ga het ook missen. Nachtdienst gehad, moet nog naar bedquote:Op dinsdag 13 september 2022 05:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ga het waarschijnlijk niet zien, ga naar Enschede, lees onderweg wel hier mee maar kijk dan geen streams.
Het is weer stil op de streams, alleen slapende mensen inde loods.
Wat wordt daar gejat?quote:
Een stream ban?quote:Op dinsdag 13 september 2022 05:41 schreef puzziepie het volgende:
stream2 is verboden terrein voor mij
quote:Op dinsdag 13 september 2022 05:41 schreef puzziepie het volgende:
Oh 1 bedoel ik, op 2 kan ik wel , 1 nietquote:Op dinsdag 13 september 2022 05:43 schreef engine het volgende:
[..]
Een stream ban?
Even geklikt. Hier werkt dat wel gewoon.
quote:Op dinsdag 13 september 2022 05:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oh 1 bedoel ik, op 2 kan ik wel , 1 niet
Hij pakt zijn kofferquote:
Dat worden nog lange uren voordat hij de poort uit kanquote:Op dinsdag 13 september 2022 05:46 schreef engine het volgende:
[..]
Hij pakt zijn kofferOf tas is het eigenlijk zo te zien.
Ja dat sowiesoquote:Op dinsdag 13 september 2022 05:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat worden nog lange uren voordat hij de poort uit kan
Bert wenst de figuur daar een goedemorgen, antwoord goede morgen uh, weet geen naam dus, is het misschien iemand van de productie?quote:Op dinsdag 13 september 2022 05:41 schreef engine het volgende:
Wenst een smerige boerenlater goedemorgen. Immadine denk ik nu.
Ik weet het niet zeker maar ik dacht dat het een badkamer was. Ik dacht te horen dat er iemand onder de douche stond.quote:Op dinsdag 13 september 2022 05:52 schreef spapaars het volgende:
[..]
Bert wenst de figuur daar een goedemorgen, antwoord goede morgen uh, weet geen naam dus, is het misschien iemand van de productie?
Kan natuurlijk, wel een gekke tijd om te douchen.quote:Op dinsdag 13 september 2022 05:54 schreef engine het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker maar ik dacht dat het een badkamer was. Ik dacht te horen dat er iemand onder de douche stond.
quote:Op dinsdag 13 september 2022 05:31 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ga het ook missen. Nachtdienst gehad, moet nog naar bed. Maar die exits vind ik ook niet zo bijzonder. Iedereen een knuffel, bertje bedankt
hoop gegil en daaaag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja zo zal het wel gaan. ZIe dat Bert alweer wakker is, was een kort slaapje voor hemWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Net al stream 1, het zit je niet mee vanmorgenquote:Op dinsdag 13 september 2022 05:41 schreef puzziepie het volgende:
Wie is dat Spapaars, die naast Bert zit?quote:
Dacht aan Jasperquote:Op dinsdag 13 september 2022 06:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wie is dat Spapaars, die naast Bert zit?
quote:
Ik denk die laatste inderdaadquote:
Maakt niet uit, de bedoeling is goed.quote:Op dinsdag 13 september 2022 06:09 schreef engine het volgende:
Ik denk Immadine
[ afbeelding ]
- dat schrijf je een beetje anders zie ik nu
Berendquote:Op dinsdag 13 september 2022 06:11 schreef Dotteke het volgende:
Er kwam nog iemand in de kamer, maar geen gezicht een beetje een flinke man
Ja ik zie het nu, was ff naar de OP gescrold om te kijken hoe baardmans heetquote:
Morguh Ses,quote:Op dinsdag 13 september 2022 06:14 schreef Sestra666 het volgende:
stream 1 doet t niet bij mijblijft maar draaien
goedemorgen btw
gaat ie echt weg dadelijk?quote:Op dinsdag 13 september 2022 06:24 schreef engine het volgende:
Bert probeert Berend over te halen om ook monologen te gaan houden"lucht op joh"
quote:
Die is net op.quote:Op dinsdag 13 september 2022 06:27 schreef Hunter het volgende:
Is Madeleine ook op gebleven of is die net opgestaan?
Wie heeft aan wie gezeten Engine?quote:Op dinsdag 13 september 2022 06:31 schreef engine het volgende:
Die Madeleine weer over de ananas. Man wat een misselijk mens.
Wendy heeft Alicia een ananas genoemd. Toen heeft Erik haar blijkbaar racistisch genoemd. En nu zit Madeleine daar heel erg meequote:Op dinsdag 13 september 2022 06:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wie heeft aan wie gezeten Engine?
Oke, wat een geananasquote:Op dinsdag 13 september 2022 06:35 schreef engine het volgende:
[..]
Wendy heeft Alicia een ananas genoemd. Toen heeft Erik haar blijkbaar racistisch genoemd. En nu zit Madeleine daar heel erg mee![]()
Echt een kut wijf.
nadir en zoe bedoel je?quote:Op dinsdag 13 september 2022 06:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oke, wat een geananas![]()
Maar ik hoorde ook dat iemand aan iemand heeft gezeten?
Ik heb geen flauw idee, hoorde het net maar was te laat voor de namen te horen;. Geluid is ook zo zacht als je in de keuken bent hoor je geen ene fuckquote:Op dinsdag 13 september 2022 06:40 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
nadir en zoe bedoel je?
of erik aan babette?
Imadiddinquote:Op dinsdag 13 september 2022 06:43 schreef Sestra666 het volgende:
dat ventje met lang haar zit er maar stil tussen... mee te luisteren
Madeleine ergert zich sowieso nogal veel.quote:Op dinsdag 13 september 2022 06:47 schreef Sestra666 het volgende:
madeleine ergert zich veel aan zoë
quote:Op dinsdag 13 september 2022 06:48 schreef engine het volgende:
[..]
Madeleine ergert zich sowieso nogal veel.
hij is t zelf ook met z'n monologenquote:Op dinsdag 13 september 2022 06:51 schreef engine het volgende:
Bert noemt Zoë camerageil. Best wel naar gedrag van een paar ouderen over een jonge dame. Niet dat Zoë perfect is verder.
Het geroddel over elkaar is daar wel vroeg begonnenquote:Op dinsdag 13 september 2022 06:51 schreef engine het volgende:
Bert noemt Zoë camerageil. Best wel naar gedrag van een paar ouderen over een jonge dame. Niet dat Zoë perfect is verder.
Het geeft ons wel wat te luisteren op de vroege morgenquote:Op dinsdag 13 september 2022 06:52 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
hij is t zelf ook met z'n monologen
's Ochtends slaapt iedereen nogquote:Op dinsdag 13 september 2022 06:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het geroddel over elkaar is daar wel vroeg begonnen
maar ook voor de aandachtquote:Op dinsdag 13 september 2022 06:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het geeft ons wel wat te luisteren op de vroege morgen
Zal stil zijn morgen ochtend zonder Bert.
Voor hem zet ik de streams vroeg aan
Daar zitten ze volgens mij allemaal voor, waarom ga je anders in zo programma.quote:
Beschuldig je Dotteke nu een aandachtzoeker te zijnquote:
Nee, bertquote:Op dinsdag 13 september 2022 06:59 schreef Hunter het volgende:
[..]
Beschuldig je Dotteke nu een aandachtzoeker te zijn
Berend ook niet. EN volgens Bert is het ook geen goed idee.quote:Op dinsdag 13 september 2022 06:59 schreef engine het volgende:
Madeleine geen fan van Janet als manager volgende maand.
Te laatquote:Op dinsdag 13 september 2022 07:09 schreef KoningWouter het volgende:
Geen Bert monoloog vandaag? Of ben ik te laat?
Goedemorgen trouwens.
quote:Op dinsdag 13 september 2022 07:09 schreef KoningWouter het volgende:
Goedemorgen trouwens.
Morguh ☕️quote:Op dinsdag 13 september 2022 07:09 schreef KoningWouter het volgende:
Goedemorgen trouwens.
Maar nare opmerkingen hoeven niet perse niet-waar te zijn. Misschien is Madeleine wel de enige die dat soort dingen uit durft te spreken??quote:Op dinsdag 13 september 2022 07:01 schreef engine het volgende:
Bij iedere gesprek is het Madeleine die de naarste opmerkingen maakt.
nee ik denk de productiequote:Op dinsdag 13 september 2022 07:22 schreef BeriBeri het volgende:
Ze denken echt dat ze worden uitgenodigd in talkshows?
Ook goedemorgenquote:Op dinsdag 13 september 2022 07:20 schreef Ireth het volgende:
[..]
Maar nare opmerkingen hoeven niet perse niet-waar te zijn. Misschien is Madeleine wel de enige die dat soort dingen uit durft te spreken??
Gmooguh!
Morguh Marioquote:Op dinsdag 13 september 2022 07:40 schreef mario390 het volgende:
morgen![]()
hoezo stream 2 nur buitenbeeld?
Moguhhh Mario,quote:Op dinsdag 13 september 2022 07:40 schreef mario390 het volgende:
morgen![]()
quote:Op dinsdag 13 september 2022 07:53 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Moguhhh Mario,
Hier heb je wat dames
En nee ik weet niet wat ze maken![]()
[ afbeelding ]
Tegen middennacht stoppen ze gewoon met stream 2, staat dan stationair op 1 punt gericht.quote:Op dinsdag 13 september 2022 07:40 schreef mario390 het volgende:
morgen![]()
is ook en idiotiequote:Op dinsdag 13 september 2022 07:55 schreef spapaars het volgende:
[..]
Tegen middennacht stoppen ze gewoon met stream 2, staat dan stationair op 1 punt gericht.
Ah ja, zie het. Hij hobbelt wat door de tuin.quote:Op dinsdag 13 september 2022 07:56 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nee nog niet, nog een paar uur.
ZIjn we ook van die scene af
Denk ook deeg, broodjes wellicht.quote:Op dinsdag 13 september 2022 07:59 schreef mario390 het volgende:
ik geloof de willen wat bakken
maar uit wat dat is geen idee
zall misschien deeg zijn
quote:Op dinsdag 13 september 2022 08:00 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Denk ook deeg, broodjes wellicht.
Zie er volgens mij ook rozijnen in.
En anders zijn het vliegen
Bert heeft al eerder betoogd wat van de miljoen te gebruiken om een luxe leven te leiden.quote:Op dinsdag 13 september 2022 08:12 schreef KoningWouter het volgende:
Gewoon geld uit de pot en dikke kapsalons bestellen op zondag Bert!
1000¤ van de pot per weekquote:Op dinsdag 13 september 2022 08:16 schreef spapaars het volgende:
[..]
Bert heeft al eerder betoogd wat van de miljoen te gebruiken om een luxe leven te leiden.
Ik kom niet meer bij als ze, zodra Bertje weg is, ineens dat miljoen aanbreken, heel veel boodschappen gaan bestellen en een feestje gevenquote:Op dinsdag 13 september 2022 08:16 schreef spapaars het volgende:
[..]
Bert heeft al eerder betoogd wat van de miljoen te gebruiken om een luxe leven te leiden.
ja en dom kindquote:Op dinsdag 13 september 2022 08:20 schreef D. het volgende:
En goedemorgen
Even vluchtig teruglezen
Zoe was om 1:00u nog bezig tegen iedereen
Goedemorgen!quote:Op dinsdag 13 september 2022 08:20 schreef D. het volgende:
En goedemorgen
Even vluchtig teruglezen
Zoe was om 1:00u nog bezig tegen iedereen
Och, wij zitten op ons gat te kijken naar liggende mensen... weet niet of we veel beter af zijnquote:Op dinsdag 13 september 2022 08:25 schreef mario390 het volgende:
wat dat jong t.lee zoveel te maken als ligen
hij komt van de slaapkamer en nu ligt hij op
de sofa
Wie zegt dat wij zitten?quote:Op dinsdag 13 september 2022 08:26 schreef Ireth het volgende:
[..]
Och, wij zitten op ons gat te kijken naar liggende mensen... weet niet of we veel beter af zijn
Zit wel buitenquote:Op dinsdag 13 september 2022 08:28 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik gok dat minimaal 95% dat wel doet ja
De streams staan aan tijdens bijna alle activiteiten hoorquote:Op dinsdag 13 september 2022 08:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
D. Gaat rennend door huis Cossen
Hier ookquote:Op dinsdag 13 september 2022 08:29 schreef D. het volgende:
[..]
De streams staan aan tijdens bijna alle activiteiten hoor
Is gewoon vernederlandstquote:Op dinsdag 13 september 2022 08:31 schreef freaky40 het volgende:
Bert die Taco Bell Mexicaans noemt….Dat is gewoon Tex Mex hoor, niets Mexicaans aan.
Zelfs in de US is het Tex Mex.quote:Op dinsdag 13 september 2022 08:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Is gewoon vernederlandst
Niks mex meer aan
In de USA weten ze elke keuken te vernagelenquote:
hij likt al op gargamelquote:Op dinsdag 13 september 2022 08:30 schreef greysbones het volgende:
Martin voelt zich echt slecht
Dat we het even weten
Die komt er uit als een man van 80 na een jaar![]()
Net als onze Chinees geen Chinees is?quote:Op dinsdag 13 september 2022 08:31 schreef freaky40 het volgende:
Bert die Taco Bell Mexicaans noemt….Dat is gewoon Tex Mex hoor, niets Mexicaans aan.
En tapas geen tapas zijnquote:Op dinsdag 13 september 2022 08:36 schreef D. het volgende:
[..]
Net als onze Chinees geen Chinees is?
Volgens mij niet, gaat volgens mij per kamer als die bijna leeg is word er een nieuwe indeling gemaakt. Ze mogen wel bij elkaar in bed slapen geloof ik.quote:Op dinsdag 13 september 2022 08:40 schreef D. het volgende:
Als bewoners weg zijn, mag je die bedden dan inpikken?
okequote:Op dinsdag 13 september 2022 08:49 schreef D. het volgende:
[..]
De behoefte om ons haar buik te laten zien
Nee joh. Ze vind het wel prima. DAAAAAGquote:
Welke hoofdletter?quote:Op dinsdag 13 september 2022 08:52 schreef Rhosyn het volgende:
Cossen terug lezen. Genieten met een hoofdletter
Da's iets om naar uit te kijkenquote:Op dinsdag 13 september 2022 08:54 schreef KoningWouter het volgende:
Esther stinkt eens in de zoveel tijd een dag of 5 zodat ze zelf van haar graat gaat. Het komt door hormonen zegt ze.
quote:Op dinsdag 13 september 2022 09:05 schreef Flow3r het volgende:
Ik vind het wel tof dat we weinig beelden van de douche zien , kunnen we niet zeiken over wie er stinkt en ook geen # me too taferelen zoals in BB met Leroy
Precies datquote:Op dinsdag 13 september 2022 09:05 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Die #metoo taferelen gebeuren misschien nog steeds, alleen zien we het niet?
ik had mijn streichkasbroodquote:Op dinsdag 13 september 2022 09:06 schreef D. het volgende:
Ik smeer graag mijn eigen brood
Ik zie het brood daar door minstens 5 handen gaan voor het op mijn bord zou liggen
Ik vind het jammer, altijd wel leuk, het gewauwel onder de douche.quote:
Kaas is duur!quote:Op dinsdag 13 september 2022 09:07 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik had mijn streichkasbrood
hoezo hebben de selfs käse niet?
Gratis proteine.quote:Op dinsdag 13 september 2022 09:09 schreef Ireth het volgende:
Ik zie de vliegen gewoon tussen de borden op het aanrecht door lopen
Ik ben een beelddenkerquote:Op dinsdag 13 september 2022 09:11 schreef D. het volgende:
Erik is blij met zijn bedpartner Esther
Hij ligt bovenop mij zegt ze
niet iedereen vindt dezelfde personen een kutjongquote:
Net als dat jij gekat/gescheld op/over Gerry/Garry niet leuk vind,zijn er ook mensen die dat niet leuk vinden als jij dat doet over andere bewoners.quote:Op dinsdag 13 september 2022 09:13 schreef mario390 het volgende:
ruben gaa weg ga uit mijn beeld![]()
oh wat hat ik hem
Ik vind bloed aan je eten toch wel een reden om iets over te zeggen hoorquote:Op dinsdag 13 september 2022 09:17 schreef Whuzz het volgende:
Wat een gezeik over het eten zo in de ochtend. Draaaaamaaaa
quote:Op dinsdag 13 september 2022 09:18 schreef Flow3r het volgende:
Fucking smerig iemands bloed op je bord
Pfffff zeur dat je bent! Je past er zo tussenquote:Op dinsdag 13 september 2022 09:18 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind bloed aan je eten toch wel een reden om iets over te zeggen hoor
Ik zal het in overweging nemen voor seizoen 2quote:Op dinsdag 13 september 2022 09:19 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Pfffff zeur dat je bent! Je past er zo tussen
die zei gerry heeft de tomatjes gejatquote:Op dinsdag 13 september 2022 09:17 schreef Ireth het volgende:
[..]
Net als dat jij gekat/gescheld op/over Gerry/Garry niet leuk vind,zijn er ook mensen die dat niet leuk vinden als jij dat doet over andere bewoners.
Niet doen dus Mario, maakt je niet geliefd...
dat dus.quote:Op dinsdag 13 september 2022 09:18 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind bloed aan je eten toch wel een reden om iets over te zeggen hoor
Snap ze wel. Mensen zijn echt irritant.quote:Op dinsdag 13 september 2022 09:20 schreef greysbones het volgende:
Ruben houdt niet van mensen
Wanda is niet gek op mensen
quote:Op dinsdag 13 september 2022 09:22 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Snap ze wel. Mensen zijn echt irritant.
Stuur ze allemaal maar wegquote:Op dinsdag 13 september 2022 09:22 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Snap ze wel. Mensen zijn echt irritant.
Bedankt voor deze non-informatiequote:Op dinsdag 13 september 2022 09:23 schreef freaky40 het volgende:
Wendy is weer lekker aan het Billy-en.
Maar gewoon niet over bewoners doen wat je zelf ook niet graag ziet... Gerry is een grote meid die het zelf wel op kan lossen..quote:Op dinsdag 13 september 2022 09:21 schreef mario390 het volgende:
[..]
die zei gerry heeft de tomatjes gejat
dat had zij van hem am weinigsten verwacht
om dat zij samen op de bank gewezen zijn
Hij probeert nog snel wat olie op het vuur te gooienquote:Op dinsdag 13 september 2022 09:24 schreef Ireth het volgende:
Bert moet nog ff zijn plasje doen over Manager Martin...
Man rot op!!
"scorched earth tactics"quote:Op dinsdag 13 september 2022 09:25 schreef D. het volgende:
[..]
Hij probeert nog snel wat olie op het vuur te gooien
Dat de rest dat niet tegen hem zegt..quote:Op dinsdag 13 september 2022 09:24 schreef Ireth het volgende:
Bert moet nog ff zijn plasje doen over Manager Martin...
Man rot op!!
Zag Nadir aan de tafel zitten samen met Estherquote:
Ah okayquote:Op dinsdag 13 september 2022 09:26 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zag Nadiir de tafel zitten samen met Esther
Smaakte wat plat vonden ze.quote:Op dinsdag 13 september 2022 09:27 schreef Mrsloveable het volgende:
Hoe vonden ze het flatbrood ? Of hebben ze dat nog niet gegeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |