quote:Op dinsdag 13 september 2022 07:53 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Moguhhh Mario,
Hier heb je wat dames
En nee ik weet niet wat ze maken![]()
[ afbeelding ]
Tegen middennacht stoppen ze gewoon met stream 2, staat dan stationair op 1 punt gericht.quote:Op dinsdag 13 september 2022 07:40 schreef mario390 het volgende:
morgen![]()
hoezo stream 2 nur buitenbeeld?
is ook en idiotiequote:Op dinsdag 13 september 2022 07:55 schreef spapaars het volgende:
[..]
Tegen middennacht stoppen ze gewoon met stream 2, staat dan stationair op 1 punt gericht.
Ah ja, zie het. Hij hobbelt wat door de tuin.quote:Op dinsdag 13 september 2022 07:56 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nee nog niet, nog een paar uur.
ZIjn we ook van die scene af
Denk ook deeg, broodjes wellicht.quote:Op dinsdag 13 september 2022 07:59 schreef mario390 het volgende:
ik geloof de willen wat bakken
maar uit wat dat is geen idee
zall misschien deeg zijn
quote:Op dinsdag 13 september 2022 08:00 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Denk ook deeg, broodjes wellicht.
Zie er volgens mij ook rozijnen in.
En anders zijn het vliegen
Bert heeft al eerder betoogd wat van de miljoen te gebruiken om een luxe leven te leiden.quote:Op dinsdag 13 september 2022 08:12 schreef KoningWouter het volgende:
Gewoon geld uit de pot en dikke kapsalons bestellen op zondag Bert!
1000¤ van de pot per weekquote:Op dinsdag 13 september 2022 08:16 schreef spapaars het volgende:
[..]
Bert heeft al eerder betoogd wat van de miljoen te gebruiken om een luxe leven te leiden.
Ik kom niet meer bij als ze, zodra Bertje weg is, ineens dat miljoen aanbreken, heel veel boodschappen gaan bestellen en een feestje gevenquote:Op dinsdag 13 september 2022 08:16 schreef spapaars het volgende:
[..]
Bert heeft al eerder betoogd wat van de miljoen te gebruiken om een luxe leven te leiden.
ja en dom kindquote:Op dinsdag 13 september 2022 08:20 schreef D. het volgende:
En goedemorgen
Even vluchtig teruglezen
Zoe was om 1:00u nog bezig tegen iedereen
Goedemorgen!quote:Op dinsdag 13 september 2022 08:20 schreef D. het volgende:
En goedemorgen
Even vluchtig teruglezen
Zoe was om 1:00u nog bezig tegen iedereen
Och, wij zitten op ons gat te kijken naar liggende mensen... weet niet of we veel beter af zijnquote:Op dinsdag 13 september 2022 08:25 schreef mario390 het volgende:
wat dat jong t.lee zoveel te maken als ligen
hij komt van de slaapkamer en nu ligt hij op
de sofa
Wie zegt dat wij zitten?quote:Op dinsdag 13 september 2022 08:26 schreef Ireth het volgende:
[..]
Och, wij zitten op ons gat te kijken naar liggende mensen... weet niet of we veel beter af zijn
D. Gaat rennend door huis Cossenquote:
Zit wel buitenquote:Op dinsdag 13 september 2022 08:28 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik gok dat minimaal 95% dat wel doet ja
De streams staan aan tijdens bijna alle activiteiten hoorquote:Op dinsdag 13 september 2022 08:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
D. Gaat rennend door huis Cossen
Hier ookquote:Op dinsdag 13 september 2022 08:29 schreef D. het volgende:
[..]
De streams staan aan tijdens bijna alle activiteiten hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |