Is gewoon vernederlandstquote:Op dinsdag 13 september 2022 08:31 schreef freaky40 het volgende:
Bert die Taco Bell Mexicaans noemt….Dat is gewoon Tex Mex hoor, niets Mexicaans aan.
Zelfs in de US is het Tex Mex.quote:Op dinsdag 13 september 2022 08:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Is gewoon vernederlandst
Niks mex meer aan
In de USA weten ze elke keuken te vernagelenquote:
hij likt al op gargamelquote:Op dinsdag 13 september 2022 08:30 schreef greysbones het volgende:
Martin voelt zich echt slecht
Dat we het even weten
Die komt er uit als een man van 80 na een jaar![]()
Net als onze Chinees geen Chinees is?quote:Op dinsdag 13 september 2022 08:31 schreef freaky40 het volgende:
Bert die Taco Bell Mexicaans noemt….Dat is gewoon Tex Mex hoor, niets Mexicaans aan.
En tapas geen tapas zijnquote:Op dinsdag 13 september 2022 08:36 schreef D. het volgende:
[..]
Net als onze Chinees geen Chinees is?
Volgens mij niet, gaat volgens mij per kamer als die bijna leeg is word er een nieuwe indeling gemaakt. Ze mogen wel bij elkaar in bed slapen geloof ik.quote:Op dinsdag 13 september 2022 08:40 schreef D. het volgende:
Als bewoners weg zijn, mag je die bedden dan inpikken?
okequote:Op dinsdag 13 september 2022 08:49 schreef D. het volgende:
[..]
De behoefte om ons haar buik te laten zien
Nee joh. Ze vind het wel prima. DAAAAAGquote:
Welke hoofdletter?quote:Op dinsdag 13 september 2022 08:52 schreef Rhosyn het volgende:
Cossen terug lezen. Genieten met een hoofdletter
Da's iets om naar uit te kijkenquote:Op dinsdag 13 september 2022 08:54 schreef KoningWouter het volgende:
Esther stinkt eens in de zoveel tijd een dag of 5 zodat ze zelf van haar graat gaat. Het komt door hormonen zegt ze.
quote:Op dinsdag 13 september 2022 09:05 schreef Flow3r het volgende:
Ik vind het wel tof dat we weinig beelden van de douche zien , kunnen we niet zeiken over wie er stinkt en ook geen # me too taferelen zoals in BB met Leroy
Precies datquote:Op dinsdag 13 september 2022 09:05 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Die #metoo taferelen gebeuren misschien nog steeds, alleen zien we het niet?
ik had mijn streichkasbroodquote:Op dinsdag 13 september 2022 09:06 schreef D. het volgende:
Ik smeer graag mijn eigen brood
Ik zie het brood daar door minstens 5 handen gaan voor het op mijn bord zou liggen
Ik vind het jammer, altijd wel leuk, het gewauwel onder de douche.quote:
Kaas is duur!quote:Op dinsdag 13 september 2022 09:07 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik had mijn streichkasbrood
hoezo hebben de selfs käse niet?
Gratis proteine.quote:Op dinsdag 13 september 2022 09:09 schreef Ireth het volgende:
Ik zie de vliegen gewoon tussen de borden op het aanrecht door lopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |