Ja, erg hèquote:Op maandag 12 september 2022 22:09 schreef Ireth het volgende:
* Ireth wijst naar vorige topic....
@:D. deed het weer!!!
en dan dat gezicht erbijquote:
Atlijdquote:Op maandag 12 september 2022 22:09 schreef Ireth het volgende:
*kijktquote:Op maandag 12 september 2022 22:09 schreef Ireth het volgende:
Weer met je toverstokje bezig geweestquote:
Het is duidelijk hoe haar denkwijze isquote:Op maandag 12 september 2022 22:11 schreef D. het volgende:
Volgens Zoe moet er een kratje drank in, dan gaan mensen dingen met elkaar doen, en dat maakt het programma
Precies, dan kan ik er weg van blijven in m'n eigen levenquote:Op maandag 12 september 2022 21:42 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Iedereen hier is een ramptoerist
We houden allemaal van JANKENen DRAMA
huhquote:Op maandag 12 september 2022 22:11 schreef mijntjexx het volgende:
Mexx zegt dat Nadir samen met Zoe gaat slapen vanavond. Dat nadir stiekem tegen Zoe zegt " ik wil dat je bij me komt"
Denk dat mensen dan de laan uitgestuurd moeten worden, maar dat gaat natuurlijk nooit gebeuren want dan zijn we over 3 maanden klaar.quote:Op maandag 12 september 2022 22:11 schreef D. het volgende:
Volgens Zoe moet er een kratje drank in, dan gaan mensen dingen met elkaar doen, en dat maakt het programma
Heeft Mexx een grote duim ?quote:Op maandag 12 september 2022 22:11 schreef mijntjexx het volgende:
Mexx zegt dat Nadir samen met Zoe gaat slapen vanavond. Dat nadir stiekem tegen Zoe zegt " ik wil dat je bij me komt"
Die had zich waarschijnlijk verheugd op veel drankquote:Op maandag 12 september 2022 22:11 schreef D. het volgende:
Is 2022 he, dat kan natuurlijk écht niet meer.quote:Op maandag 12 september 2022 22:13 schreef Jippie het volgende:
[..]
Die had zich waarschijnlijk verheugd op veel drank
betje jaquote:Op maandag 12 september 2022 22:13 schreef Ireth het volgende:
Mexx doet me zo van opzij denken aan Reese Witherspoon...
Doe jij dat niet dan ?quote:Op maandag 12 september 2022 22:14 schreef D. het volgende:
Ze maken Zoe een beetje belachelijk
Maar ze lokt dat natuurlijk wel uit
Kim D en Esther hadden het er ook een uur geleden over dat vanavond Nadir en Zoe in 1 bed gingen slapen. Toen maakte Kim D nog een grapje naar Esther toe en zei " oooh en jij ligt er ook nog langs"quote:
Stagiaires zijn regiehok schoonmaken wsquote:Op maandag 12 september 2022 22:15 schreef mario390 het volgende:
zijn de 2 in de slaapkamer echt zo
belangrijk dat ze zo lang streamtijd
kregen
Zelf de energierekening laten betalen had nog meer spanning opgeleverdquote:Op maandag 12 september 2022 22:14 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Is 2022 he, dat kan natuurlijk écht niet meer.
Dan maar mensen uithongeren
Jij hebt altijd wel je woordje klaar hèquote:Op maandag 12 september 2022 22:15 schreef D. het volgende:
[..]
Jawel, maar dat hoort ze niet, dus minder leuk
Ja zo duidelijk, en zij is ' smoorverliefd'.quote:Op maandag 12 september 2022 22:15 schreef Flow3r het volgende:
Mexx stuurt constant aan op 'iets 'tussen haar en Tommy, ik meer de indruk dat hij het steeds probeert te downplayen en haar helemaal niet wil
Idd, Bertje op zo'n dynamofiets had prachtige beelden opgeleverdquote:Op maandag 12 september 2022 22:15 schreef Jippie het volgende:
[..]
Zelf de energierekening laten betalen had nog meer spanning opgeleverd
Zelden nietquote:Op maandag 12 september 2022 22:16 schreef just me het volgende:
[..]
Jij hebt altijd wel je woordje klaar hè
![]()
dat idee heb ik ookquote:Op maandag 12 september 2022 22:15 schreef Flow3r het volgende:
Mexx stuurt constant aan op 'iets 'tussen haar en Tommy, ik heb meer de indruk dat hij het steeds probeert te downplayen en haar helemaal niet wil
Ze probeert hem uitspraken te laten doen die erop wijzen dat er iets mogelijk is tussen hen, maar die doet hij niet.quote:Op maandag 12 september 2022 22:15 schreef Flow3r het volgende:
Mexx stuurt constant aan op 'iets 'tussen haar en Tommy, ik heb meer de indruk dat hij het steeds probeert te downplayen en haar helemaal niet wil
Dat is alsof, ze speelt duidelijk maar even ' hard to get' en probeert te weten te komen hoe hij erover denkt.quote:Op maandag 12 september 2022 22:16 schreef BeriBeri het volgende:
Mexx is ook klaar met die slappeling, tijd om te gaan
Dat is Geryquote:Op maandag 12 september 2022 22:17 schreef Jippie het volgende:
Mexx is dat meisje met dat khaki kleurig hemdje aan? Vind dat echt een knappe meid.
Precies dit!quote:Op maandag 12 september 2022 22:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze probeert hem uitspraken te laten doen die erop wijzen dat er iets mogelijk is tussen hen, maar die doet hij niet.
Dat is Gerry, Mexx ligt op de andere stream op bed met een fel blauw broekjequote:Op maandag 12 september 2022 22:17 schreef Jippie het volgende:
Mexx is dat meisje met dat khaki kleurig hemdje aan? Vind dat echt een knappe meid.
eerder het tegendeelquote:Op maandag 12 september 2022 22:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze probeert hem uitspraken te laten doen die erop wijzen dat er iets mogelijk is tussen hen, maar die doet hij niet.
En met Tommy Leequote:Op maandag 12 september 2022 22:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is Gerry, Mexx ligt op de andere stream op bed met een fel blauw broekje
omdat Tommy zei dat hij niet verliefd was zei Mexx dat volgens mij ookquote:
quote:Op maandag 12 september 2022 22:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is Gerry, Mexx ligt op de andere stream op bed met een fel blauw broekje
quote:Op maandag 12 september 2022 22:19 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Dat zegt TL meer en Mex praat wanhopig mee
daarom zei ik ook 'zeggen ze'quote:Op maandag 12 september 2022 22:19 schreef just me het volgende:
[..]
omdat Tommy zei dat hij niet verliefd was zei Mexx dat volgens mij ook
dat boeit me nu zeerquote:Op maandag 12 september 2022 22:19 schreef just me het volgende:
[..]
lezen blijft moeilijkquote:Op maandag 12 september 2022 22:20 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
[..]
daarom zei ik ook 'zeggen ze'
Hedde gij geen mening vrouwke?quote:Op maandag 12 september 2022 22:19 schreef just me het volgende:
[..]
Is je beeldscherm omgevallen?quote:Op maandag 12 september 2022 22:22 schreef D. het volgende:
[..]
Huh? Ow
Ik dacht dat ze er al een paar uur lagen
quote:Op maandag 12 september 2022 22:23 schreef D. het volgende:
Vanmiddag zei Tommy dat zijn eerste indruk van Mexx was dat ze Tokkie was.
Dat snapte ze niet, want wat ze thuis Tokkie noemde was het soort mensen dat op slippers naar de supermarkt gaan.
Dat bedoelde ie dus zei hij
Tommy en Mexx is het enige echt storende setjequote:Op maandag 12 september 2022 22:24 schreef Flow3r het volgende:
Veel te vroeg begonnen aan maatjes/stelletjes en er nu achter komen dat het verstikkend werkt en ze elkaar helemaal niet echt kennen
Kan me dat wel voorstellenquote:Op maandag 12 september 2022 22:29 schreef mijntjexx het volgende:
Ze is nog steeds pissed dat TL heeft gezegd dat ie niet naar Schijndel komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |